Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 13:51
418O2 schreef op maandag 16 december 2024 @ 13:41:
@TWeaKLeGeND ik zou contact opnemen met de Samsung garantie.

En aan iedereen anders het dwingende verzoek automatische backups aan te zetten
idd, ik snap eigenlijk niet hoe tweakers dit niet standaard aan hebben staan.. Ik heb Google foto's voor backup van de foto's en video's. Samsung backup voor de instellingen - apps etc. En dan nog eens de standaard Google backup die ook de instellingen + contacten nog meeneemt. Dus mocht mijn tel ooit kapot zijn is het echt minimaal wat ik kwijt raak.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:29
Rohit schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:44:
[...]

idd, ik snap eigenlijk niet hoe tweakers dit niet standaard aan hebben staan.. Ik heb Google foto's voor backup van de foto's en video's. Samsung backup voor de instellingen - apps etc. En dan nog eens de standaard Google backup die ook de instellingen + contacten nog meeneemt. Dus mocht mijn tel ooit kapot zijn is het echt minimaal wat ik kwijt raak.
Omdat niet iedereen voor extra opslag wil betalen als de 15gb niet genoeg is.

geen idee hoe dat nu is, maar vroeger moest je een credicard hebben voor Google Drive, en die hebben veel mensen niet

Dan heb je nog (ik ken er verbazend veel) mensen die de cloud niet vertrouwen om verschillende redenen (tegelijkertijd hebben meeste van hun een iPhone en is een lokale backup maken peanuts)

Ik maak alleen lokale backup van wat ik noodzakelijk vind, en enige wat naar de cloud gaat is mijn contactenlijst.

[ Voor 10% gewijzigd door Mizgala28 op 16-12-2024 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mizgala28 schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:57:
[...]

Omdat niet iedereen voor extra opslag wil betalen als de 15gb niet genoeg is.

geen idee hoe dat nu is, maar vroeger moest je een credicard hebben voor Google Drive, en die hebben veel mensen niet

Dan heb je nog (ik ken er verbazend veel) mensen die de cloud niet vertrouwen om verschillende redenen (tegelijkertijd hebben meeste van hun een iPhone en is een lokale backup maken peanuts)

Ik maak alleen lokale backup van wat ik noodzakelijk vind, en enige wat naar de cloud gaat is mijn contactenlijst.
Maar bedoel ook gewoon een Backup in het algemeen. Dat zou elke tweakers toch standaard op zijn to do lijst moeten hebben voor zijn belangrijke devices? Volgens mij kan je nu wel op andere manieren betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
Verwijderd

[ Voor 99% gewijzigd door blue13x op 16-12-2024 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:29
Rohit schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:03:
[...]

Maar bedoel ook gewoon een Backup in het algemeen. Dat zou elke tweakers toch standaard op zijn to do lijst moeten hebben voor zijn belangrijke devices? Volgens mij kan je nu wel op andere manieren betalen.
Dat laatste geen idee, ik gebruik het niet.

Qua backups mee eens, alleen is dat op een iPhone veel makkelijker (via Apple Device app gewoon een volledige of gedeeltelijke backup van je telefoon, de volledige is inclusief instellingen) dan op Android.

In de zin van, je kopieert zo een mapje van je Android toestel naar je PC en dat is vrij makkelijk (ik doe dat voor whatsapp en foto's, aangezien ik wel veel foto's maak maar zelden eentje hou, dus foto backups hoef ik niet vaak te maken)

Maar voor een leek is dat weer te complex, en als zo iemand geen cloud wil gebruiken (wat makkelijker werkt) dan is er naar mijn weten geen tool voor Android die net zo makkelijk een lokale backup van je toestel kan maken, zoals dat bij apple kan.

Want backups zijn inderdaad belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 03:41
418O2 schreef op maandag 16 december 2024 @ 13:41:
@TWeaKLeGeND ik zou contact opnemen met de Samsung garantie.

En aan iedereen anders het dwingende verzoek automatische backups aan te zetten
Er staan backups aan maar dat is geen hele image van het geheugen van de telefoon. Als dat nou simpel zou kunnen.. ben inderdaad niet zo van alles op 1 plek in de cloud. Was een goeie ouwe tijd altijd een rooted toestel en regelmatig android backups.

Gezien je bij Samsung je telefoon aanmelden terecht komt bij boeven die altijd zeggen 'gebruikersschade' denk ik dat ik toch bij Vodafone langs ga. Face to face laten zien dat het toestel absoluut verder schadevrij is. Laat de retailer wel met die boeven dealen. Toestel is gelukkig nog net onder de 6 maanden oud.

[ Voor 42% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 16-12-2024 18:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:19
Google Photos en contacten gaan automatisch. En via Samsung kan je alle apps backuppen. Zo lastig is dat niet.

Overigens is de Samsung garantie gewoon prima hoor. Het is geen 2011 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:54
Ja, toen ik twee weken geleden langs ging voor mijn scherm, werd ik ondanks dat bijna alle monteurs ziek waren, uitstekend geholpen, volledig onder garantie, geen enkele issue daarmee.
Er was een klein misverstand over het ophalen (ik zat geduldig te wachten tot ik omgeroepen werd, terwijl blijkbaar de bedoeling was dat je naar achter zou lopen en daar roepen dat je de telefoon kwam ophalen 🤣
Maar dat is prima opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mizgala28 schreef op maandag 16 december 2024 @ 15:13:
[...]

Dat laatste geen idee, ik gebruik het niet.

Qua backups mee eens, alleen is dat op een iPhone veel makkelijker (via Apple Device app gewoon een volledige of gedeeltelijke backup van je telefoon, de volledige is inclusief instellingen) dan op Android.

In de zin van, je kopieert zo een mapje van je Android toestel naar je PC en dat is vrij makkelijk (ik doe dat voor whatsapp en foto's, aangezien ik wel veel foto's maak maar zelden eentje hou, dus foto backups hoef ik niet vaak te maken)

Maar voor een leek is dat weer te complex, en als zo iemand geen cloud wil gebruiken (wat makkelijker werkt) dan is er naar mijn weten geen tool voor Android die net zo makkelijk een lokale backup van je toestel kan maken, zoals dat bij apple kan.

Want backups zijn inderdaad belangrijk.
Backups super easy trouwens met Samsung Smart Switch op de computer/laptop. Ook volledig inclusief alle instellingen, foto en video's, contacten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-06 08:17

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Zuur dit. Ik heb mijn Flip 6 gekocht bij de MediaMarkt net vóór de huidige promotie voor een gratis Watch 7, dus ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik kom ook niet voor de Watch 5 in aanmerking, want die als je het via een provider hebt gekocht.

Ik probeer nu de Whatsapp-lijn, maar heeft iemand toevallig een semi-direct support-email of nummer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
Aerkhanite schreef op woensdag 18 december 2024 @ 12:28:
Zuur dit. Ik heb mijn Flip 6 gekocht bij de MediaMarkt net vóór de huidige promotie voor een gratis Watch 7, dus ik kom daar niet voor in aanmerking. Ik kom ook niet voor de Watch 5 in aanmerking, want die als je het via een provider hebt gekocht.

Ik probeer nu de Whatsapp-lijn, maar heeft iemand toevallig een semi-direct support-email of nummer?
Je gaat hem niet krijgen. Je zit gewoon niet in de juiste periode om deel te nemen. Je kan bij de albert heijn ook geen product kopen voor de bonus prijs van de week ervoor(tenzij het product niet op voorraad was toen en je een bonnetje laat schrijven voor dezelde prijs). Zuur idd maar zo werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aerkhanite
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-06 08:17

Aerkhanite

Snapt er geen reet van

Rohit schreef op woensdag 18 december 2024 @ 16:52:
[...]

Je gaat hem niet krijgen. Je zit gewoon niet in de juiste periode om deel te nemen. Je kan bij de albert heijn ook geen product kopen voor de bonus prijs van de week ervoor(tenzij het product niet op voorraad was toen en je een bonnetje laat schrijven voor dezelde prijs). Zuur idd maar zo werkt het gewoon.
Het lukt wel eens vaker, als je echt nét er naast grabbelt. Ik heb nog tijd om de tel nog terugsturen, als ik zou willen, en dan willen ze nog wel eens coulant zijn :P .
Niet geschoten altijd mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Aerkhanite schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 10:47:
[...]

Het lukt wel eens vaker, als je echt nét er naast grabbelt. Ik heb nog tijd om de tel nog terugsturen, als ik zou willen, en dan willen ze nog wel eens coulant zijn :P .
Niet geschoten altijd mis.
Dat moet je dan met Mediamarkt uitvechten. Maar Samsung gaat daar niks aan doen. Ik zou hem terugsturen naar MM en snel een nieuwe bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutus99
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 09-03 20:15
Ik zie bij sommige aanbieders dat je bij aanschaf van een Z Fold 6 een Samsung Watch Ultra 'gratis" erbij krijgt. Maar dat is alleen bij de aanbieders waar je minimaal 760 euro moet bijbetalen in combinatie met een abo. De aanbieders waar je geen "gratis " watch krijgt betaal je 264 eur bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:49
Brutus99 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:08:
Ik zie bij sommige aanbieders dat je bij aanschaf van een Z Fold 6 een Samsung Watch Ultra 'gratis" erbij krijgt. Maar dat is alleen bij de aanbieders waar je minimaal 760 euro moet bijbetalen in combinatie met een abo. De aanbieders waar je geen "gratis " watch krijgt betaal je 264 eur bij.
Bij mobiel.nl is hij de Fold 6 goedkoop. Op de site van Samsung promoties staat mobiel.nl ook vermeld als deelnemende Shop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6R7FoCsuSD3fmZ6G3badzkC_iOA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5FbbG6VwMRRnIby7kVowr6S.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:43

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Brutus99 schreef op woensdag 25 december 2024 @ 13:08:
Je betaald gewoon voor de watch linksom of rechtsom ''gratis'' slinkse marketing.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
42dpi schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 14:45:
[...]

Je betaald gewoon voor de watch linksom of rechtsom ''gratis'' slinkse marketing.
Die shops waar je geen watch krijgt doen waarschijnlijk aan grijze import waardoor ze hier niet aan mee kunnen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Nadat mijn flip 4 na verloop van tijd niet meer helemaal open kon (max 160/170 graden), begint nu ook de 6 die tekenen te vertonen. Het is nog minimaal, maar ik vermoed dat dit over anderhalf jaar wel weer eens hetzelfde als mijn 4 kan zijn. Ik doe niets geks met mijn telefoon. Zit altijd in mijn linker broekzak en daar zit ook nooit iets anders in. Ik kan toch niet de enige zijn?

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-06 11:42
42dpi schreef op zaterdag 28 december 2024 @ 14:45:
[...]

Ik moet stiekum een beetje lachen.
Heb voor mijn flip6 en watch 7 en een hoesje met elkaar 360 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

GerardReintke schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:51:
[...]

Ik moet stiekum een beetje lachen.
Heb voor mijn flip6 en watch 7 en een hoesje met elkaar 360 euro betaald.
Bij betaald, of heb je 0,0 maandelijkse toestelkosten? Dit afzonderlijk van je mobiele abonnement.

Want ik gok dan dat je een tweejarig abonnement hebt met 20,- per maand toestel betaling wat 480,- euro is plus 360,- betaal je voor je telefoon 840 euro wat de flip nu ook los kost +/- ja je hebt er dan een watch7 dat is je "korting" je betaald nog steeds gewoon voor de flip6 in een deels 0% rente krediet. Maar zit 2 jaar vast aan je mobiele provider.

[ Voor 33% gewijzigd door 42dpi op 30-12-2024 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
42dpi schreef op maandag 30 december 2024 @ 14:59:
[...]

Bij betaald, of heb je 0,0 maandelijkse toestelkosten? Dit afzonderlijk van je mobiele abonnement.

Want ik gok dan dat je een tweejarig abonnement hebt met 20,- per maand toestel betaling wat 480,- euro is plus 360,- betaal je voor je telefoon 840 euro wat de flip nu ook los kost +/- ja je hebt er dan een watch7 dat is je "korting" je betaald nog steeds gewoon voor de flip6 in een deels 0% rente krediet. Maar zit 2 jaar vast aan je mobiele provider.
Abo verlengd.360 euro voor toestel watch en hoesje afgerekend.dus 0,0 toestelkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21:34

ParaWM

Pro Prutser

GerardReintke schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:33:
[...]

Abo verlengd.360 euro voor toestel watch en hoesje afgerekend.dus 0,0 toestelkosten.
Ja, die Vodafone ziggo actie was goed. Zeker als je al bij hen zat en je abbo kon gebruiken. Ik heb die afgekocht en dan kwam je op zo'n 500,- voor tel+Watch. Nog steeds heel netjes.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

GerardReintke schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:33:
[...]

Betaal je toevallig 46,- euro per maand voor je abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
42dpi schreef op maandag 30 december 2024 @ 15:50:
[...]

Betaal je toevallig 46,- euro per maand voor je abonnement?
Nee.15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Welke filantropische provider heb je dan? Want 540 aan omzet op een toestel die 840 kost en met watch7 van "waarde" 269 euro en abbonement lijkt mij geen fantastich verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
@42dpi ff een stukje terug lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Dus een telefoon ingeruild / verkocht dat maakt je totaal bedrag geen 360 euro want je heb een telefoon ingeruild/verkocht dan heeft het je niet maar 360 euro gekost.

Was ook duidelijker geweest "haha ik heb 360 betaald in JULI"
https://nl.pepper.com/aan...ement-eur552-toaal-317279

[ Voor 24% gewijzigd door 42dpi op 30-12-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

42dpi schreef op maandag 30 december 2024 @ 17:36:
[...]

Dus een telefoon ingeruild / verkocht dat maakt je totaal bedrag geen 360 euro want je heb een telefoon ingeruild/verkocht dan heeft het je niet maar 360 euro gekost.
Stop er nou mee joh :) Normaal gesproken betaal je vaak de "gratis" actie wel zelf, maar de Vodafone aanbieding was echt kei goed. Er hoefde (ondanks initieel wel aangegeven) niets daadwerkelijk te worden ingeruild in de winkel. De Samsung release acties zijn vaak zeer goed en regelmatig de uitzondering op de regel. Kan me ook niet voorstellen dat dat zo blijft gaan elk jaar, want ze hebben inderdaad een sterk filantropisch karakter :o

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
@42dpi wat wil je nu bereiken met dat gezanik.
Ik heb een oud kapot barrel van 10 jaar ingeleverd.
Heeft me dus 360 euro gekost.
Maar volgens mij moet je gewoon je gelijk hebben,dus gewoon ff kappen nu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

zullen we het verdienmodel van bepaalde partijen laten voor wat het is en gewoon weer verder gaan over de foldables?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 09:05
Tot op de dag van vandaag nog altijd erg tevreden met mijn Flip 6. Vind het een super toestel, helaas de kleur niet, maar de deal was te mooi om te laten schieten.
Tevens tot op de dag van vandaag ook nog steeds op zoek naar "het perfecte hoesje" voor mij...

Op het begin dit goedkope hoesje van Ome Ali gekocht en dat bevalt eigenlijk nog steeds het beste tot nu toe.
Gisteren deze eens af gedaan, toestel gepoets en een (full coverage) skin van DBrand erop geflats omdat ik de kleur van het toestel gewoon niet mooi vind, maar dat is het toch ook niet helemaal...
De skin zit er op zich goed op, echter aan de zijkanten is toch best lastig om deze er netjes op te krijgen want hij zit ietwat scheef en daar erger ik me dan ook weer aan.
Plus, ik heb toch niet helemaal het gewenste "grip" gevoel waar ik me ook niet lekker bij voel, want er kan nu geen hoesje meer overheen en ik heb het toestel inmiddels toch al wat keren laten vallen.

Ik ga eens wat hoesjes weg doen en heb nog 2 skins van Dbrand liggen die ik toch niet meer ga gebruiken.
Mocht er iemand iets over willen nemen kan dat, doe me even een PM.

In de tussentijd gaat de zoektocht naar een perfect hoesje voor mij gewoon verder.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaWM

ParaWM

Pro Prutser

Milo44 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 10:53:
Tot op de dag van vandaag nog altijd erg tevreden met mijn Flip 6. ........... In de tussentijd gaat de zoektocht naar een perfect hoesje voor mij gewoon verder.
Hier ook ! Top toestel. Qua hoesje erg tevreden met deze: https://www.amazon.nl/dp/B0D4V398BS/?th=1. De schakel die de twee delen verbindt is erg fijn tov de hoesjes die ik had voor eerdere flips.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
Tja, tot een paar dagen geleden ook erg tevreden met de Flip. Zowel mijn vrouw als ik. Maar nu is toch dat gebeurd waar we voor vreesden: het hoofdscherm van die van mijn vrouw is zonder aanwijsbare reden op zwart gegaan. Strepen bij het opstarten en daarna zwart. Normaal gesproken garantie, zou je zeggen. Maar we hebben die van haar overgenomen van een Olympische sporter en dit is een speciale Parijs 2024 editie. Daar is geen bon (het was een cadeau voor de sporters) bij en zelfs aanmelden voor reparatie lukt niet omdat het een versie van buiten de Benelux is.

We gaan het nog bij een Galaxy store langs om te kijken of ze ons kunnen helpen, maar mogelijk is dit een dure les. We hebben dit risico bewust genomen, maar hadden niet verwacht dat het toestel maar 2 maanden mee zou gaan. Mijn eigen Flip 6 doet het overigens nog prima.

Dit bericht is ook niet bedoeld als klaagzang, maar meer als bevestiging dat je dus moet oppassen met een toestel van buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

coenox schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:49:
Tja, tot een paar dagen geleden ook erg tevreden met de Flip. Zowel mijn vrouw als ik. Maar nu is toch dat gebeurd waar we voor vreesden: het hoofdscherm van die van mijn vrouw is zonder aanwijsbare reden op zwart gegaan. Strepen bij het opstarten en daarna zwart. Normaal gesproken garantie, zou je zeggen. Maar we hebben die van haar overgenomen van een Olympische sporter en dit is een speciale Parijs 2024 editie. Daar is geen bon (het was een cadeau voor de sporters) bij en zelfs aanmelden voor reparatie lukt niet omdat het een versie van buiten de Benelux is.

We gaan het nog bij een Galaxy store langs om te kijken of ze ons kunnen helpen, maar mogelijk is dit een dure les. We hebben dit risico bewust genomen, maar hadden niet verwacht dat het toestel maar 2 maanden mee zou gaan. Mijn eigen Flip 6 doet het overigens nog prima.

Dit bericht is ook niet bedoeld als klaagzang, maar meer als bevestiging dat je dus moet oppassen met een toestel van buiten de EU.
Gekocht direct van een sporter? En heeft die de Nederlandse nationaliteit?

Cadeau moet dan in feite niks uitmaken vanuit samsung, garantie is overdraagbaar, hier in Nederland wettelijk bepaald zelfs.

Of nou cadeau was of gekocht beide is een transactie.

[ Voor 7% gewijzigd door 42dpi op 05-01-2025 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
42dpi schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:30:
[...]

Cadeau moet dan in feite niks uitmaken vanuit samsung, garantie is overdraagbaar, hier in Nederland wettelijk bepaald zelfs.

Die sporter heeft de telefoon gekregen. Dan lijkt garantie me geen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

418O2 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:45:
[...]

Die sporter heeft de telefoon gekregen. Dan lijkt garantie me geen topic
Dus volgens jou heeft iedereen die in Juni /juli een Watch 7 heeft gekregen geen garantie op zijn watch 7 want die zat er ''gratis'' bij.

Een transactie dus gift van uit een commerciële entiteit (Samsung) naar een ''consument'' (de Olympiër) maakt het nog steeds een overeenkomst en Samsung is dat geval gewoon garantie plichtig, er moet wel bewijs van overdracht zijn, maar gelukkig hebben telefoons ook nog een serienummer die voor Samsung sowieso is geregistreerd aan wie ze die hebben gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door 42dpi op 05-01-2025 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
42dpi schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:53:
[...]

Dus volgens jou heeft iedereen die in Juni /juli een Watch 7 heeft gekregen geen garantie op zijn watch 7 want die zat er ''gratis'' bij.
Nee dat zeg ik helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

418O2 schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:38:
[...]

Nee dat zeg ik helemaal niet.
Wat bedoel je dan? Omdat de telefoon een cadeau was van Samsung aan Olympische spelers Samsung ze dan geen garantie hoeft te verlenen? (maakt niet uit wie de telefoon nu heeft, garantie is overdraagbaar in Nederland tussen Nederlanders)

[ Voor 14% gewijzigd door 42dpi op 05-01-2025 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
42dpi schreef op zondag 5 januari 2025 @ 22:43:
[...]

Wat bedoel je dan? Omdat de telefoon een cadeau was van Samsung aan Olympische spelers Samsung ze dan geen garantie hoeft te verlenen? (maakt niet uit wie de telefoon nu heeft, garantie is overdraagbaar in Nederland tussen Nederlanders)
Ja. Dat zeg ik. En als het wel officieel kan dan is het voor elkaar krijgen vers 2

Ik vraag me oprecht af of je garantie op een kado kan krijgen dat geen onderdeel van een transactie is geweest (wat bij een "gratis" horloge bij een telefoon dus wel zo is). Misschien dat Samsung het uit goodwill bij atleten doet, maar als die atleten hun kado hebben doorverkocht...

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 05-01-2025 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
42dpi schreef op zondag 5 januari 2025 @ 20:30:
[...]

Ja, een Nederlandse sporter. Toestel was geseald in de doos. En er staan flink wat van die dingen op marktplaats. De sporter in kwestie vertelde me ook dat de meeste van haar medesporters een iPhone gebruiken. De servicemedewerker van Samsung kon - via WhatsApp - niet verder helpen. Kijken of ze in de winkel wat flexibeler kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
coenox schreef op maandag 6 januari 2025 @ 00:06:
[...]

Ja, een Nederlandse sporter. Toestel was geseald in de doos. En er staan flink wat van die dingen op marktplaats. De sporter in kwestie vertelde me ook dat de meeste van haar medesporters een iPhone gebruiken. De servicemedewerker van Samsung kon - via WhatsApp - niet verder helpen. Kijken of ze in de winkel wat flexibeler kunnen zijn.
Zou je mij in een pb wat informatie kunnen sturen over het toestel? Ik heb nauw contact met de helpdesk van Samsung (ben een member star op de community). Maybe kan ik wat regelen voor je. Heb je iets van papierwerk mee gekregen waar het olympisch logo op staat?

[ Voor 5% gewijzigd door Rohit op 06-01-2025 09:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Rohit schreef op maandag 6 januari 2025 @ 09:02:
[...]

Zou je mij in een pb wat informatie kunnen sturen over het toestel? Ik heb nauw contact met de helpdesk van Samsung (ben een member star op de community). Maybe kan ik wat regelen voor je. Heb je iets van papierwerk mee gekregen waar het olympisch logo op staat?
Dat zou super zijn. Papierwerk is er niet, maar het hele toestel en de verpakking ademen Olympics. Er zit een flipcase bij met een speciale kunstleren Flipcard. Sporters konden bij een speciale stand daar hun naam op laten tatoeëren. Degene waar ik hem van kocht heeft dat niet laten doen. Ik heb wel haar gouden medailles van Parijs en Tokyo vast mogen houden 😊.

Voor de geïnteresseerden een paar foto's/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qgbp6QQ1rO86qLkj2wH1L5Et9Kw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q3Y0aOregogWEUKpMseY6oUl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d9gW7W1_pCrlT3IZ2J_9xsPlZ1A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FqJr6HNzt5spFQF3mSX3TsY7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Vraagje, zijn hier mensen die een Fold6 gebruiken die een toestel met twee handen bedienen? Als in, met ene hand vasthouden en met de ander typen? Ik overweeg dit toestel voor mijn moeder, het grote scherm is ideaal, maar ik maak mij een beetje zorgen om de bedienbaarheid van de main screen, omdat het een candybar vorm heeft. het is langwerping, wat typen met het wijsvingertje mogelijk lastig maakt.

Kortom, is het moeder proof:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CRn0ppJUEAASRGg.jpg
spoiler:
foto is van Google, not my mom

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
HollovVpo1nt schreef op maandag 6 januari 2025 @ 16:37:
Vraagje, zijn hier mensen die een Fold6 gebruiken die een toestel met twee handen bedienen? Als in, met ene hand vasthouden en met de ander typen? Ik overweeg dit toestel voor mijn moeder, het grote scherm is ideaal, maar ik maak mij een beetje zorgen om de bedienbaarheid van de main screen, omdat het een candybar vorm heeft. het is langwerping, wat typen met het wijsvingertje mogelijk lastig maakt.

Kortom, is het moeder proof:
[Afbeelding]
spoiler:
foto is van Google, not my mom
De Fold lijkt me ergonomisch een van de slechtste keuzes voor senioren. Behalve dat het voorscherm veel te smal is voor ouderen om goed te gebruiken (echt met een super klein toetsenbord), en het scherm best lastig te openen is als je oud bent, is het ook een erg kwetsbare telefoon. Dan lijkt me bijvoorbeeld een S24+ of Ultra een betere keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Of-Aaargh schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:18:
[...]

De Fold lijkt me ergonomisch een van de slechtste keuzes voor senioren. Behalve dat het voorscherm veel te smal is voor ouderen om goed te gebruiken (echt met een super klein toetsenbord), en het scherm best lastig te openen is als je oud bent, is het ook een erg kwetsbare telefoon. Dan lijkt me bijvoorbeeld een S24+ of Ultra een betere keuze.
Dat wou ik dus ook al zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Of-Aaargh schreef op maandag 6 januari 2025 @ 20:18:
[...]

Ze is bij lange na nog geen senior, maar in d'r late 50s maar ik snap je punt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
HollovVpo1nt schreef op maandag 6 januari 2025 @ 21:14:
[...]

Ze is bij lange na nog geen senior, maar in d'r late 50s maar ik snap je punt!
Mijn schoonmoeder is 56 en heeft een fold 5. Gaat prima omdat ze nog flexibel en jong genoeg is. Maar met oudere senioren zou ik het niet doen. Anders even langs de MM lopen en het toestel laten proberen en voelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Hmm. Ik heb de Flip, maar zou met de Fold ook prima uit de voeten kunnen. Ik denk dat het meer afhangt van je interesse en waar je het toestel voor wilt gebruiken. Ik ben 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
coenox schreef op dinsdag 7 januari 2025 @ 23:24:
Hmm. Ik heb de Flip, maar zou met de Fold ook prima uit de voeten kunnen. Ik denk dat het meer afhangt van je interesse en waar je het toestel voor wilt gebruiken. Ik ben 60.
Jij bent een tweaker :p dat is toch anders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
418O2 schreef op woensdag 8 januari 2025 @ 10:05:
[...]

Jij bent een tweaker :p dat is toch anders
😂 Heb je helemaal gelijk in. Maar ik ben met een jong ding (55) getrouwd en die kan ook met de Flip uit de voeten. En vast ook met de Fold. Ze is geen Tweaker. Maar het hangt er inderdaad wel van af of je een beetje tech-savvy bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

HaterFrame

Well... Poo came out!

Net de januari update binnen kunnen halen, play blijft bij mij op november hangen...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
HaterFrame schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 10:23:
Net de januari update binnen kunnen halen, play blijft bij mij op november hangen...
En hopelijk laatste keer one ui 6.1.1 en eindelijk One Ui 7 in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
blue13x schreef op woensdag 22 januari 2025 @ 12:53:
[...]

En hopelijk laatste keer one ui 6.1.1 en eindelijk One Ui 7 in februari.
Voor 31 maart willen ze het uitrollen naar de s-series, de flip en fold worden nog niet genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Nu online
Ben benieuwd of er specifieke Flip-coverscreen features in zitten. In de ideale wereld kun je daar zonder goodlock-achtige omwegen gewoon de volledige launcher op draaien. Of dan toch minimaal een setting om de schaling aan te passen van de coverscreen, want nu past er maar weinig in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Overwegen jullie over te stappen naar de S25 Ultra? Of toch wachten op Fold/TriFold 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 19:09
Als ik nu mn scherm openklap op zfold6 dan heb ik een zwarte streep in het midden meer mensen die dit kennen? Of hebben gehad ? Het is na de update

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sten123
sten123 schreef op zaterdag 25 januari 2025 @ 22:00:
Als ik nu mn scherm openklap op zfold6 dan heb ik een zwarte streep in het midden meer mensen die dit kennen? Of hebben gehad ? Het is na de update
voor reparatie aangemeld en binnen garantie gerepareerd.

Aan jouw product zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
- Batterij vervangen-
Display vervangen
- Tape vervangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XQ_j_EBujLcMdt0OqRgqfoeLSKQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VOdJVz0lI360TMLsu6SDB0cr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door sten123 op 29-01-2025 20:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coenox
coenox schreef op zondag 5 januari 2025 @ 14:49:

Even update. Het Olympisch toestel is inmiddels door Samsung onder garantie gerepareerd. Mede met dank aan Rohit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
coenox schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:49:
[...]

Even update. Het Olympisch toestel is inmiddels door Samsung onder garantie gerepareerd. Mede met dank aan Rohit.
Netjes. Maar wel jammer dat het pas na inschakeling van het 'netwerk' mogelijk was. Dit is iets wat Samsung stores gewoon zouden moeten accepteren, ook al heb je geen bewijs van de originele aankoopdatum. Het toestel kan niet buiten garantie zijn, want de Flip6 bestaat nog geen jaar...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• coenox
Of-Aaargh schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 09:40:
[...]

Netjes. Maar wel jammer dat het pas na inschakeling van het 'netwerk' mogelijk was. Dit is iets wat Samsung stores gewoon zouden moeten accepteren, ook al heb je geen bewijs van de originele aankoopdatum. Het toestel kan niet buiten garantie zijn, want de Flip6 bestaat nog geen jaar...
Zo heftig was het ook niet. Het online systeem accepteerde geen Nederlands huisadres met een niet Benelux toestel. Van Samsung kreeg ik de bevestiging dat ik recht had op garantie. En in de store (Utrecht) waren ze supervriendelijk. Dag daarvoor was er ook iemand geweest met deze uitvoering. Uiteindelijk geen groot probleem dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

coenox schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 07:49:
[...]

Top, zo zie je maar nooit laten zitten of denken zal toch wel niet qua garantie, en met wat dan ook al is het tweedehands of cadeau zolang je kan aantonen dat het legitiem is verkregen heb je gewoon garantie binnen de verwachte levensduur van het product.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coenox
Ik heb mijn eigen Flip 6 (dat is niet de Olympische versie) ingeruild op een S25 Ultra. Heb nu een een aantal cases over , waaronder een Pitaka case. Heb deze gekregen van een Tweaker. Het zijn vooral zwarte en clear hoesjes. Wil iemand ze hebben? Stuur me dan even een berichtje, dan stuur ik ze op. Wie het eerst komt, het eerst maalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
coenox schreef op maandag 3 februari 2025 @ 14:02:
Ik heb mijn eigen Flip 6 (dat is niet de Olympische versie) ingeruild op een S25 Ultra. Heb nu een een aantal cases over , waaronder een Pitaka case. Heb deze gekregen van een Tweaker. Het zijn vooral zwarte en clear hoesjes. Wil iemand ze hebben? Stuur me dan even een berichtje, dan stuur ik ze op. Wie het eerst komt, het eerst maalt.
DM gestuurd

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Beste Tweakers,
Ik ga vandaag mogelijk een 2 maanden jonge, tweedehandse Fold6 kopen. Tips bij waar ik bij dit model specifiek even op moet letten voordat ik 'm koop zou ik enorm waarderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

HollovVpo1nt schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 07:50:
Beste Tweakers,
Ik ga vandaag mogelijk een 2 maanden jonge, tweedehandse Fold6 kopen. Tips bij waar ik bij dit model specifiek even op moet letten voordat ik 'm koop zou ik enorm waarderen.
De factuur ivm mocht je garantie nodig hebben.

Klinkt het scharnier goed dus geen raar geluid of iets, druk je eigen simkaart er in en test een sms of bel gesprek ( er zijn demo toestellen die hebben geen sim modem en kunnen geen verbinding maken met netwerken) demo toestellen zijn ook gebranded op de achterkant met demo er op.

Check of er geen e-sim op het toestel staat.

Doe *#o*# kun je van alles testen.

https://stopheling.nl/nl kun je serienummer checken of die staat geregistreerd instellingen>over telefoon

Zorg dat er geen account van de vorige eigenaar op staan google/samsung.

[ Voor 9% gewijzigd door 42dpi op 13-02-2025 10:37 ]

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

42dpi schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 10:33:
[...]

De factuur ivm mocht je garantie nodig hebben.

Klinkt het scharnier goed dus geen raar geluid of iets, druk je eigen simkaart er in en test een sms of bel gesprek ( er zijn demo toestellen die hebben geen sim modem en kunnen geen verbinding maken met netwerken) demo toestellen zijn ook gebranded op de achterkant met demo er op.

Check of er geen e-sim op het toestel staat.

Doe *#o*# kun je van alles testen.

https://stopheling.nl/nl kun je serienummer checken of die staat geregistreerd instellingen>over telefoon

Zorg dat er geen account van de vorige eigenaar op staan google/samsung.
Dank voor deze info! Factuur is aanwezig gelukkig. Wellicht een domme vraag, maar gaat garantie bij Samsung via factuur/het verkooppunt of via de fabrikant? Met andere woorden, als ik het serienummer registreer in mijn Samsung account, kan ik vanuit daar alle garantiezaken regelen of moet dat via de outlet waar het gekocht is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

HollovVpo1nt schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:08:
[...]

Dank voor deze info! Factuur is aanwezig gelukkig. Wellicht een domme vraag, maar gaat garantie bij Samsung via factuur/het verkooppunt of via de fabrikant? Met andere woorden, als ik het serienummer registreer in mijn Samsung account, kan ik vanuit daar alle garantiezaken regelen of moet dat via de outlet waar het gekocht is?
Garantie gaat altijd via de verkoper, er zijn fabrikanten die je helpen en verkopers die liever hebben dat je naar de fabrikant gaat (scheelt hun weer tijd en moeite) maar de originele verkoper is wettelijk je aanspreekpunt voor aanspraak maken op garantie.

Garantie is overdraagbaar zolang je maar bewijs hebt van aankoop dat is wettelijk bepaald.

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

42dpi schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:12:
[...]

Garantie gaat altijd via de verkoper, er zijn fabrikanten die je helpen en verkopers die liever hebben dat je naar de fabrikant gaat (scheelt hun weer tijd en moeite) maar de originele verkoper is wettelijk je aanspreekpunt voor aanspraak maken op garantie.

Garantie is overdraagbaar zolang je maar bewijs hebt van aankoop dat is wettelijk bepaald.
offtopic:
Helder. Ik heb de laatste jaren niet veel tech/gadget aankopen gedaan, van wat ik gekocht heb is 80% van Microsoft (Surface, Xbox etc.), daar kun je alle producten registreren in je Microsoft account en garantie gaat via Microsoft, ongeacht waar je het gekocht hebt. Ideaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

HollovVpo1nt schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:57:
[...]

offtopic:
Helder. Ik heb de laatste jaren niet veel tech/gadget aankopen gedaan, van wat ik gekocht heb is 80% van Microsoft (Surface, Xbox etc.), daar kun je alle producten registreren in je Microsoft account en garantie gaat via Microsoft, ongeacht waar je het gekocht hebt. Ideaal.
In praktijk is het altijd makkelijker met de fabrikant af te handelen zoals Microsoft of samsung ect ect, maar dit blijft een gunst vanuit de fabriek, hou ook rekening mee dat wanneer je dat doet de originele verkoper in de toekomst moeilijk kan doen omdat je niet met garantie kwestie eerst bij hun bent geweest en bij eventuele garantie vervanging van het product je geen aanspraak meer hebt bij de verkoper waar de originele aankoop is geweest.

En ivm Nederlandse wet wat verwachte levensduur heeft van een product heb je mogelijk afhankelijk van hetgeen langer aanspraak bij defecten dan bij een fabrikant die je vaak maar tot 2 jaar service verlenen.

[ Voor 10% gewijzigd door 42dpi op 13-02-2025 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Nu online

HollovVpo1nt

I like gadgets

Dank voor de hulp! De Fold6 is overgenomen :) Ik zou graag een goeie case willen en uiteraard ga ik zelf op onderzoek uit.

Wat mij vooral opvalt, ook als in dit topic zoek, is hoeveel cases er zijn die de Fold6 ook kunnen beschadigen. Ik heb nooit eerder meegemaakt dat ik nog een stukje tape bij moest kopen voor een case. Ik snap dat de Fold6 cases ook een stukje complexer zijn dan een standaard TPU'tje.

Iemand tips waar ik op moet letten bij aanschaf van een goede case (Magsafe is geen pre).
Ter info: het is een cadeau voor mijn moeder, ik zou het haar niet aan willen doen om met een bouwvakkers case aan te komen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
One UI7 beta geïnstalleerd en werkt echt top, batterij gaat langer mee, animaties zeer smooth. Welkome update:)

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-06 16:02

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Pukson schreef op zondag 9 maart 2025 @ 08:04:
One UI7 beta geïnstalleerd en werkt echt top, batterij gaat langer mee, animaties zeer smooth. Welkome update:)
Waar heb je die update vandaan als ik mag vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:13
jabberwock schreef op zondag 9 maart 2025 @ 10:44:
[...]

Waar heb je die update vandaan als ik mag vragen?
Via XDA kan je de beta downloaden, dan via adb reboot recovery. Update via adb sideload. Echt easy, was met 15 min klaar :)

https://xdaforums.com/t/g...beta-update-link.4723353/

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Pukson schreef op zondag 9 maart 2025 @ 11:03:
[...]

Via XDA kan je de beta downloaden, dan via adb reboot recovery. Update via adb sideload. Echt easy, was met 15 min klaar :)

https://xdaforums.com/t/g...beta-update-link.4723353/
Doen je bank apps het nog wel? En zo ja, welke heb je precies? Die werken vaak niet in een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:53
Anderen ook last van een wiebelend scharnier en ghosting bij de Flip 6? Ik heb hier sinds een aantal weken last van maar Samsung vind dat ze er geen garantie voor hoeven geven.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ghosting niet maar wiebelend scharnier vanaf het begin al. Moest hem van Odido eerst opsturen naar de repairboer. Die zei "valt binnen de marges". Na heel veel moeite een nieuwe gekregen via Odido...maak ik het doosje open...wiebelt die ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:42
Hi all,
Sinds een week of 2 gaat mijn batterij heel snel leeg.ook als ik hem snachts op mijn draadloze lader heb liggen komt hij niet boven de 84% met laden en stopt dan.

Met 84% kan ik dan volgens de telefoon net geen 8 uur doen ( wat in de praktijk nog veel minder is).

Draai geen bèta, als ik kijk bij batterij gebruik zie ik ook niks geks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

theorganiser schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 07:54:
Hi all,
Sinds een week of 2 gaat mijn batterij heel snel leeg.ook als ik hem snachts op mijn draadloze lader heb liggen komt hij niet boven de 84% met laden en stopt dan.

Met 84% kan ik dan volgens de telefoon net geen 8 uur doen ( wat in de praktijk nog veel minder is).

Draai geen bèta, als ik kijk bij batterij gebruik zie ik ook niks geks
Klinkt alsof je batterij bescherming hebt aanstaan. Als je zoekt in de settings op 'bescherming' dan kun je dat terug vinden. Of wellicht via 'Standen&Routines'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:42
jabberwock schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 11:35:
[...]

Klinkt alsof je batterij bescherming hebt aanstaan. Als je zoekt in de settings op 'bescherming' dan kun je dat terug vinden. Of wellicht via 'Standen&Routines'
Nee die staat gewoon uit, het is met een normale lader ook niet het geval.
Ik heb het idee dat hij gewoon super snel leeg loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanJordaan
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-06 22:51
Coating van het opstaande plastic schermrandje laat los hier. Matig, maar geen zin om er een garantie kwestie van te maken. Meer mensen hier last van? Heb de hele boel er inmiddels maar afgekrabt. Toestel is iets meer dan twee maanden oud.

Mensen al de officiële update binnen bij de weg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blue13x
One UI 7/Android 15 is beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tfFd1xlGR_U50eKCZJXmXKKWmwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lWaw4Qa8YoeoJi2ZfVuuI0pF.jpg?f=fotoalbum_large
Update rolt nu binnen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 08:26
Heb de update geinstalleerd. Ging erg snel

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thetoeshow
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:30
Ook geïnstalleerd. Meteen die snelle instellingen aangepast zodat ik niet perse vanaf die rechter bovenhoek hoeft te swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Wat is er nou eigenlijk echt veranderd, buiten de schil merk ik er weinig van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
HaterFrame schreef op donderdag 10 april 2025 @ 17:39:
Wat is er nou eigenlijk echt veranderd, buiten de schil merk ik er weinig van.
Als je hierop klikt, krijg je een hele lang lijst:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jbNo6eu0ERY0QLm8MV6j01GHG3E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JpVZunhav8glnOnvGk9VCRe8.jpg?f=fotoalbum_large

Of hier kan je de hele lange lange lijst zien:

https://doc.samsungmobile.com/SM-F956B/EUX/doc.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszak
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:19
Thetoeshow schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:31:
Ook geïnstalleerd. Meteen die snelle instellingen aangepast zodat ik niet perse vanaf die rechter bovenhoek hoeft te swipen.
Zou je me kunnen uitleggen waar ik dit kan aanpassen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 08:26
Een vraagje. Ik heb het al sinds de vorige Android heel soms is dat de 120hz ineens in elkaar zakt voor een paar seconden en het dan lijkt dat het ineens op 60hz zit. Als je dan gaat scrollen is het alles behalve vloeiend voor een paar seconde. Het gebeurt vooral als ik het scherm op de helft heb gevouwen voor de functies en dan weer terugklap naar normaal plat. Buiten dat gebeurt het nergens. Enig idee of is dit normaal?

[ Voor 3% gewijzigd door maversne op 10-04-2025 21:17 ]

PC Specification

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thetoeshow
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19:30
Gelukszak schreef op donderdag 10 april 2025 @ 18:57:
[...]

Zou je me kunnen uitleggen waar ik dit kan aanpassen? Alvast bedankt
Als je de snelle instelling opent, dus swipen van rechtsboven naar beneden. Dan op potloodje drukken en dan op vensterinstellingen (links bovenin), dan kiezen voor 'samen', ipv 'afzonderlijk'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Iemand de nieuwste update op de fold6.

Maar mensen last van een snel leeglopende batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:26

darkrain

Moderator Discord

Geniet

sten123 schreef op donderdag 17 april 2025 @ 22:18:
Iemand de nieuwste update op de fold6.

Maar mensen last van een snel leeglopende batterij.
Zeker de nieuwe one ui 7 update met Android 15 hier. Ik heb juist het idee dat de batterij langer meegaat na die update.

Dus zou als ik jou was even de standaard dingen doen om te zien of het denk beter wordt, dus ff herstarten, checken of er apps veel batterij vragen dat soort dingen..

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Laatst online: 19-06 09:14
ik vind dat de mijne ook sneller leeg gaat. dus er is zeker iets op te zeggen. lijkt wel weer iets te verbeteren over tijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sten123
Nieuwe update is binnen eens kijken of dit nog wat nieuws brengt qua batterij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Ben je daar ontevreden over dan? Ik doe meestal 2 dagen met 1 volle lading...

edit: average screentime van 2 uur per dag.

[ Voor 23% gewijzigd door Tusk op 01-05-2025 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueface
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:42
Verkeerde topic. Mijn excuses.

[ Voor 87% gewijzigd door blueface op 07-05-2025 23:39 . Reden: Verkeerd topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-06 16:39
Zojuist de Fold 6 gekocht, gaat een grote update worden vergeleken met mijn A53, ben heel erg benieuwd! Één van de reden dat ik de fold wilde is voor aantekeningen tijdens meetings, en dan bedoel ik zowel tekeningen als tekst. Is het hiervoor waard de S Pen te kopen? Iemand ervaring mee?

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rezania schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:33:
Zojuist de Fold 6 gekocht, gaat een grote update worden vergeleken met mijn A53, ben heel erg benieuwd! Één van de reden dat ik de fold wilde is voor aantekeningen tijdens meetings, en dan bedoel ik zowel tekeningen als tekst. Is het hiervoor waard de S Pen te kopen? Iemand ervaring mee?
S-pen ja en nee, werkt het ja is het helemaal fijn mwuah.

Ik wil nog wel eens aantekeningen maken dat lukt, let wel op s pen werkt alleen op het binnenste scherm buiten scherm nope.
Kwaliteit van de s-pen is niet vergelijkbaar met die van mijn s22 ultra.

En ik irriteert mij dat de s pen zoals bij mijn vorige telefoonn ultra niet in het toestel gaat dus ding steeds kwijt en cover ver waar die in gaat vond ik niet prettig, ik heb een gemodificeerde cover met die grip handle (mijn eigen keuze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Rezania schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 09:33:
Ik zou het wel doen. En dan een hoesje erbij nemen waar die pen meteen in kan. M'n tante heeft een Fold 6 met een hoesje zonder pen houder, en 2 spennen, allebei die pennen zijn op het ogenblik even kwijt :+

Idd werkt de pen wel alleen op het middenscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:55
Ik heb de pen persoonlijk nooit gebruikt. Deed ik in de note tijdperk ook niet, dus wellicht ben ik niet heel representatief. Ik ben wel erg blij met de fold 6. Dit is mijn tweede foldable en ik denk niet dat ik ooit weer terug ga naar een niet foldable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Ik heb sinds de Note 2 alleen nog maar toestellen gehad met een Spen op 1 na. Dat was een groot gemis. Ik maak veel aantekeningen, maar vind het ook heel relaxed om de telefoon te bedienen met de pen. De fold is sowieso te groot om met 1 hand te bedienen dus ik gebruik graag de pen om te navigeren tussen de vensters ipv met de vinger.

Ik heb wel eens geprobeerd te tekenen, maar dat is gewoon niet mijn ding.. niet op papier..niet in photoshop op de pc, waar ik een Wacom pen/tablet voor heb. Misschien voelt het voor mij daarom wel zo gewoon om met de pen te navigeren, dat doe ik op de pc namelijk ook. Ik zou echt niet zonder pennetje willen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste