Tot op de dag van vandaag nog altijd erg tevreden met mijn Flip 6. Vind het een super toestel, helaas de kleur niet, maar de deal was te mooi om te laten schieten.
Tevens tot op de dag van vandaag ook nog steeds op zoek naar "het perfecte hoesje" voor mij...
Op het begin
dit goedkope hoesje van Ome Ali gekocht en dat bevalt eigenlijk nog steeds het beste tot nu toe.
Gisteren deze eens af gedaan, toestel gepoets en een (full coverage) skin van DBrand erop geflats omdat ik de kleur van het toestel gewoon niet mooi vind, maar dat is het toch ook niet helemaal...
De skin zit er op zich goed op, echter aan de zijkanten is toch best lastig om deze er netjes op te krijgen want hij zit ietwat scheef en daar erger ik me dan ook weer aan.
Plus, ik heb toch niet helemaal het gewenste "grip" gevoel waar ik me ook niet lekker bij voel, want er kan nu geen hoesje meer overheen en ik heb het toestel inmiddels toch al wat keren laten vallen.
Ik ga eens wat hoesjes weg doen en heb nog 2 skins van Dbrand liggen die ik toch niet meer ga gebruiken.
Mocht er iemand iets over willen nemen kan dat, doe me even een PM.
In de tussentijd gaat de zoektocht naar een perfect hoesje voor mij gewoon verder.