• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:57
Vandaag even naar de Mediamarkt geweest om de Fold6 te bewonderen. Ik heb het toestel online besteld.

Inmiddels de Spigen Airskin besteld incl front screenprotector.

Ik had gelezen dat op het grote scherm al een screenprotector zit va uit de fabriek en dat deze eigenlijk niet verwijderd mag worden, is het mogelijk hier een screenprotector overheen te plakken om krassen te voorkomen en welke is dsn het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb vandaag de Fold6 ontvangen icm abonnement via belsimpel. Nu ontvang ik de doos met deze stickers erop? Nog nooit gehad, retourtoestel gekregen? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECcwKEyU8VKEqoWCA9e0z3AYGNg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N9dU7z8KD1kvjwnCg810xazl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HG4CLD1gFWW3u2yrqIBQ3yhNcHw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mRd18H5HoSLiy9A3cOZDsFeN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:04

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

DM89 schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:00:
Ik heb vandaag de Fold6 ontvangen icm abonnement via belsimpel. Nu ontvang ik de doos met deze stickers erop? Nog nooit gehad, retourtoestel gekregen? [Afbeelding]

[Afbeelding]
"I am secure" is een extra sticker seal deze zit er origineel niet op, is het toestel vrij van gebruikerssporen en zat de zwarte screen protector er op? kans is ook dat het een steekproef test is geweest van de retailer, je kan hem altijd weer terugsturen WKOA als het niet comfortabel vind.

En zat die i am secure sticker zo los?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
42dpi schreef op zondag 29 september 2024 @ 17:58:
[...]

"I am secure" is een extra sticker seal deze zit er origineel niet op, is het toestel vrij van gebruikerssporen en zat de zwarte screen protector er op? kans is ook dat het een steekproef test is geweest van de retailer, je kan hem altijd weer terugsturen WKOA als het niet comfortabel vind.

En zat die i am secure sticker zo los?
Helemaal als nieuw incl de zwarte protectors, verder niks aan te zien. Die sticker zat deels los ja.

Verder niks mis mee maar ga toch even mailen hierover.

[ Voor 4% gewijzigd door DM89 op 29-09-2024 18:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:25
DM89 schreef op zondag 29 september 2024 @ 16:00:
Ik heb vandaag de Fold6 ontvangen icm abonnement via belsimpel. Nu ontvang ik de doos met deze stickers erop? Nog nooit gehad, retourtoestel gekregen? [Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zou deze direct retour doen en een vervangend toestel vragen. Er staat niet voor niets op de oorspronkelijke verzegeling 'Do not accept is seal is broken'. Dit lijkt inderdaad een retourmodel te zijn. Hoeft verder niets mis mee te zijn, natuurlijk, maar als ik bij een echte winkel een nieuwe telefoon koop wil ik 'm wel hebben in de staat waarin ie de fabriek verliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Of-Aaargh schreef op zondag 29 september 2024 @ 18:58:
[...]

Ik zou deze direct retour doen en een vervangend toestel vragen. Er staat niet voor niets op de oorspronkelijke verzegeling 'Do not accept is seal is broken'. Dit lijkt inderdaad een retourmodel te zijn. Hoeft verder niets mis mee te zijn, natuurlijk, maar als ik bij een echte winkel een nieuwe telefoon koop wil ik 'm wel hebben in de staat waarin ie de fabriek verliet.
Ik ben het wel met je eens, maar heb het toestel toch in gebruik genomen, werkt perfect en verder helemaal als nieuw. Heb wel een mail gestuurd met de vraag waarom.

Hoe kan ik trouwens zien of mijn toestel voor de Nederlandse markt is, wellicht grijze import. Ik keek net toevallig bij care+ als ik dit zou willen aanvragen via het toestel kan ik alleen kiezen tussen Polen, Oostenrijk, Roemenie.. Is ook raar 😅

Update:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kxXlrCtZPo80y9Q7VQvyUvlycg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fzW2UuMfWUrtRPDmfIDksma6.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door DM89 op 30-09-2024 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
DM89 schreef op maandag 30 september 2024 @ 09:07:
[...]

Hoe kan ik trouwens zien of mijn toestel voor de Nederlandse markt is, wellicht grijze import. Ik keek net toevallig bij care+ als ik dit zou willen aanvragen via het toestel kan ik alleen kiezen tussen Polen, Oostenrijk, Roemenie.. Is ook raar 😅

[...]
Belsimpel koop regelmatig goedkopere partijen telefoons op in andere landen, de zogenaamde grijze import. Dus dit exemplaar zal waarschijnlijk uit Roemenië komen. Ook hier is op zich niets mis mee, maar voor Care+ kan het lastiger zijn, of als je mee wil doen aan een cashback of gratis accessoire van Samsung zelf, want zo'n toestel gaat daarvan uitgesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Of-Aaargh schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:11:
[...]

Belsimpel koop regelmatig goedkopere partijen telefoons op in andere landen, de zogenaamde grijze import. Dus dit exemplaar zal waarschijnlijk uit Roemenië komen. Ook hier is op zich niets mis mee, maar voor Care+ kan het lastiger zijn, of als je mee wil doen aan een cashback of gratis accessoire van Samsung zelf, want zo'n toestel gaat daarvan uitgesloten zijn.
Voor mij geen probleem verder, ben goed verzekerd en een actie was er op dit moment niet. Vind wel dat ze dit moeten aangeven, heeft dit effect op software updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-06 13:51
DM89 schreef op maandag 30 september 2024 @ 11:13:
[...]

Voor mij geen probleem verder, ben goed verzekerd en een actie was er op dit moment niet. Vind wel dat ze dit moeten aangeven, heeft dit effect op software updates?
Soms wat later met updates.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-06 19:09
Nu de fold6 binnen is kan het configureren beginnen.

Maar wat een gedoe om al je whatsapp gesprekken over te zetten van Apple Iphone naar de Fold.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sten123 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 10:25:
Nu de fold6 binnen is kan het configureren beginnen.

Maar wat een gedoe om al je whatsapp gesprekken over te zetten van Apple Iphone naar de Fold.
https://support.google.co...l&co=GENIE.Platform%3DiOS

valt mee toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
ja had de 1e 2 keer geen gesprek geschiedenis mee.
En het overzetten duurt mega lang.

voor de rest een mega fijn toestel. nu opzoek naar een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
sten123 schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 14:04:
ja had de 1e 2 keer geen gesprek geschiedenis mee.
En het overzetten duurt mega lang.

voor de rest een mega fijn toestel. nu opzoek naar een hoesje.
ik gebruik de spen case, alleen achterkantje. Heerlijk en Spen erbij meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-06 09:05
Ik wil graag mijn 2 bankpassen toevoegen aan mijn Wallet op mijn Flip 6, maar wanneer ik dit probeer te doen krijg ik de volgende melding (bij alle 2):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CrGfXNIfCsJVALaG94L1lPc631U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/2p34oLU0Ajr0LN4f7MGViEtz.png?f=user_large

Terwijl als ik kijk bij ondersteunde kaarten, staat zowel Rabo- als ING bank...?
Het is voor mij de eerste keer dat ik dit uberhaupt probeer, heb nog nooit eerder via mijn telefoon NFC gebruikt om te betalen.

Iemand enig idee waarom ik deze melding krijg?

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:05
Milo44 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 00:20:
Ik wil graag mijn 2 bankpassen toevoegen aan mijn Wallet op mijn Flip 6, maar wanneer ik dit probeer te doen krijg ik de volgende melding (bij alle 2):

[Afbeelding]

Terwijl als ik kijk bij ondersteunde kaarten, staat zowel Rabo- als ING bank...?
Het is voor mij de eerste keer dat ik dit uberhaupt probeer, heb nog nooit eerder via mijn telefoon NFC gebruikt om te betalen.

Probeer je ze via Wallet zelf toe te voegen? Zo ja, via de app van je bank is een betere optie. Daar zul je bij, veelal, het menu 'zelf regelen' de optie Google pay / Apple Pay vinden. Daar kun je de kaarten dan toe laten voegen aan deze diensten. Via die optie heb ik deze melding nog niet eerder gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

DON PAPA

Tweaker-fan

Milo44 schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 00:20:

Je zal waarschijnlijk in je bank app eerst moeten aangeven dat deze kaarten gebruikt mogen worden voor contact-loos betalen op een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
@soskes & @DON PAPA Yes, dat was hem idd. Helder en effectief, dank u wel! *O*

EDIT: Is er btw ook nog een optie dat ik NFC alléén activeer/aanzet op het moment dat ik mijn wallet open om te betalen en vervolgens weer uitschakeld op het moment dat ik de app sluit/dat NFC voor de rest van de tijd uit blijft?
Of is dat standaard al zo? (nog niet geprobeerd tot dusver)

[ Voor 66% gewijzigd door Milo44 op 05-10-2024 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Nog een vraagje, maar nu betreft de Samsung Care+ /Verzekering van de Flip 6.
@ mods: Mocht het samengevoegd moeten worden met mijn vorige post, mag dit gewoon. Mijn excuses alvast.

Ik heb het toestel van iemand overgenomen hier op Tweakers. Is helemaal prima gegaan, geen problemen verder op 1 ding na: Het toestel is inmiddels (al vóórdat ik het in bezit kreeg) ouder als 60 dagen.
Wat dus betekend: ik kan géén gebruik meer maken van de Samsung Care+ verzekering, wat ik echt belachelijk vind.
Heb hier zelfs over gebeld met Samsung, maar voorwaarden bla bla bla. Ja, ik weet het; je krijgt idd 60 dagen bedenktijd, maar in mijn geval kon ik hier natuurlijk niets aan doen...

Mijn vraag concreet is nu eigenlijk: kom ik nu nog steeds in aanmerking voor de "gratis" screenprotector vervanging binnen 1(?) jaar of heb je dat alleen als je Samsung Care+ afsluit?
En kan je nog via een andere weg een bepaalde verzekering afsluiten? Bij een andere (fysieke) winkel die deze toestellen verkoopt?

Denk aan een Mediamarkt, BCC, Ritel en dat soort andere toko's. Want dan ga ik daar snel eens achteraan want ik wil het toestel wel verzekeren... :/
Heeft iemand in een soortgelijke situatie gezeten en heeft diegene hier ervaring mee? Dan hoor ik het graag, dank je! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Milo44 op 05-10-2024 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
Wat een toestel. Toestel nu bijna een week in gebruik, hiervoor een iphone 14 pro.

Ik twijfelde lang om over te stappen maar dit was totaal niet nodig. Het toestel is echt gaaf.
Het "kleine" voorscherm en wanneer je iets groters wilt kijken of een voetbalwedstrijd of een serie klap je het scherm open en voila

Van het weekend even wat foto`s en video`s geschoten met het toestel om te vergelijken met de Iphone 14 pro maar dit toestel doet er echt niet voor onder. wat een kwaliteit.

1x per dag opladen is tot nu toe nog genoeg voor mij, zodra ik weer aan het werk ben leg ik hem toch aan de draadloze oplader op bureau.

hier iemand die dus het apple tijdperk achter zich heeft gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Ik zou een clearcase voor de Fold6 absoluut afraden.
uitvoering: Samsung Galaxy Z Fold 6 Clear Case Hard Cover (Galaxy Z Fold6) Tr...

Ik heb de case nu twee maand in gebruik niet gek mee gedaan of misbruikt en nu scheurt het silicone al.

Melding gemaakt bij Samsung (komt van de webshop) moet ik een week wachten en zelf om antwoord vragen krijg ik te horen.
De afdeling geeft aan dat ze hierbij niets kunnen doen omdat situatie onder de 'gebruikersschade' valt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52IX5AEDlzK5fpJbMfbBEFU5mB4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dK3cCZIkg1bqO71JOEHs9RdM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NzIbpPNsxkZdcdskwdx67y10pI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cA1lRnSmnUGBJWsUDbjqNJrH.jpg?f=fotoalbum_large

Ik laat het er niet bij zitten, als dit naar een jaar was gebeurd had ik mee kunnen leven maar twee maand is echt te kort en laat zien dat de kwaliteit beroerd is.

Wat ze wel aan bieden is een kortings code ja die 10% zeker op de volle advies prijzen.

[ Voor 12% gewijzigd door 42dpi op 07-10-2024 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joahn93
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
Interessant. Ik heb ook die case, maar nog nergens last van, en in gebruik sinds releasedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
42dpi schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 14:17:
Ik zou een clearcase voor de Fold6 absoluut afraden.
uitvoering: Samsung Galaxy Z Fold 6 Clear Case Hard Cover (Galaxy Z Fold6) Tr...

Ik heb de case nu twee maand in gebruik niet gek mee gedaan of misbruikt en nu scheurt het silicone al.

Melding gemaakt bij Samsung (komt van de webshop) moet ik een week wachten en zelf om antwoord vragen krijg ik te horen.

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik laat het er niet bij zitten, als dit naar een jaar was gebeurd had ik mee kunnen leven maar twee maand is echt te kort en laat zien dat de kwaliteit beroerd is.

Wat ze wel aan bieden is een kortings code ja die 10% zeker op de volle advies prijzen.
Blijkbaar hebben ze geen bewijs aangedragen voor gebruiksschade? Dat moeten ze nl. doen om de garantie af te wijzen. Ik zou het er zeker niet bij laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu een draadloze lader moet kopen voor mijn Flip 6 of niet.
Heb namelijk gelezen dat het op termijn slecht is voor je batterij omdat je telefoon stukken warmer wordt als wanneer je hem gewoon met een stekkertje oplaad.

Zou ik dan bijv beter een lager wattage lader moeten kopen zodat hij minder warm wordt?
5w/10w lader ipv een 15w lader oid? Zou dat helpen? Dan is dat iig getackled.
Langzaam laden maakt me toch niet zoveel uit.

Hebben jullie altijd draadloze laders? Zijn er laders met een fannetje erin ofzo om het toestel koel te houden?
Wat is jullie ervaring (op langer termijn) met draadloos laden? Graag zie ik wat reacties tegemoet.

[ Voor 7% gewijzigd door Milo44 op 08-10-2024 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
Milo44 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 18:24:
Ik zit nog steeds te twijfelen of ik nu een draadloze lader moet kopen voor mijn Flip 6 of niet.
Heb namelijk gelezen dat het op termijn slecht is voor je batterij omdat je telefoon stukken warmer wordt als wanneer je hem gewoon met een stekkertje oplaad.

Zou ik dan bijv beter een lager wattage lader moeten kopen zodat hij minder warm wordt?

Hebben jullie altijd draadloze laders? Zijn er laders met een fannetje erin ofzo om het toestel koel te houden?
Wat is jullie ervaring (op langer termijn) met draadloos laden? Graag zie ik wat reacties tegemoet.
Bij Iphone nooit probleem mee gehad en allemaal verschillende gebruikt.

Hier de fold6 op een draadloze oplader van Ikea en action liggen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit

Laad al draadloos op sinds een van de 1e toestellen van Samsung die dat ondersteunden en nooit ergens last van gehad met de batterij. Als je 10 jaar met het toestel wilt gaan doen dan is het misschien handig voor je om een lagere snelheid lader te pakken, zo niet nergens voor nodig en gewoon een snelle draadloze lader pakken. Dan kan je altijd nog in de instellingen snel draadloos laden uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
Niet alleen een algemene update beschikbaar, maar eindelijk een update voor de Google Play system update.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T5NW-al1h1GQmYTLkRsgNgSyq7Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uzegSTrToacYd0CXyA5DZcuv.jpg?f=fotoalbum_large

Gaat van 1 april 2024 naar 1 september 2024.

Alleen One UI 7 nog...

[ Voor 7% gewijzigd door blue13x op 11-10-2024 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x

Dat hoeft niet eens een probleem te zijn.

1. Warmte: Koop altijd een Samsung draadloos oplader, die hebben een ingebouwde ventilator die je toestel wat koeler houdt.
2. Snel opladen: Fast charge kan op lange termijn een batterij beschadigen, maar bij 15w is dat niet een probleem. In de instellingen kan zowel fast charge als fast wireless charge uitzetten. Je
kan een "Modes &Routines" instellen dat als x tijd is (bedtijd) to 6/7 uur in de ochtend dat fast even uit wordt gezet.
3.Laden tot 100%: Een batterij laden tot 100% en het uren lang houden op 100% is ook minder goed. Daarom weer een Routine instellen dat als ie op de draadloos zit, dat het beperkt blijft tot 80%.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
@blue13x Wow, super bedankt voor de info! Ik ga eens ff een duik nemen in die modes & routines, want als je idd kan instellen dat ie niet verder oplaad als "x-waarde" ga ik dit ook instellen voor bedraad opladen!

@Rohit Topper!

[ Voor 4% gewijzigd door Milo44 op 11-10-2024 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Milo44 schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:22:
@blue13x Wow, super bedankt voor de info! Ik ga eens ff een duik nemen in die modes & routines, want als je idd kan instellen dat ie niet verder oplaad als "x-waarde" ga ik dit ook instellen voor bedraad opladen!
Instellingen > Batterij > Batterijbescherming. Hoef je geen routine voor aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 14:51:
[...]

Instellingen > Batterij > Batterijbescherming. Hoef je geen routine voor aan te maken.
De reden om WEL met modes en routines te werken is dat je overdag wel je batterij zou willen opladen naar 100% terwijl het 's nachts uren aan de lader zit of draadloos laden, wil je dat dat beperkt wordt tot 80%. Met Routines kan je dit makkelijk automatiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
blue13x schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:00:
[...]

De reden om WEL met modes en routines te werken is dat je overdag wel je batterij zou willen opladen naar 100% terwijl het 's nachts uren aan de lader zit of draadloos laden, wil je dat dat beperkt wordt tot 80%. Met Routines kan je dit makkelijk automatiseren.
Dan zet je hem toch op aanpasbaar? Dan laad hij tot 80% en net voordat je wakker word zorgt die ervoor dat hij op 100% zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Rohit schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 16:03:
[...]

Dan zet je hem toch op aanpasbaar? Dan laad hij tot 80% en net voordat je wakker word zorgt die ervoor dat hij op 100% zit..
Dat kan ook, maar als op verschillende tijdstippen wakker wordt werkt dat niet zo goed. Daarvoor heeft dat ding tijd nodig om te leren, in de tusse tijd gaat je accu wel uren op 100% zitten.

Voor mensen die zoals wij jaarlijks upgraden geen prob, maar voor mensen die langer hun toestel gebruiken is dit echt een ding.

Mijne ingesteld via Routines dat via draadloos opladen het nooit meer dan 80% gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:33
Ik twijfel tussen de Samsung Flip 6 (nu 799 euro voor 512 gb) en Flip Mix van Xiaomi (999 na inleveren oud toestel). Xiaomi is niet waterdicht maar heeft wel beter buitenscherm door locatie camera's en betere batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Deezers schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 08:01:
Ik twijfel tussen de Samsung Flip 6 (nu 799 euro voor 512 gb) en Flip Mix van Xiaomi (999 na inleveren oud toestel). Xiaomi is niet waterdicht maar heeft wel beter buitenscherm door locatie camera's en betere batterij..
Zoals je al aangeeft, elk heeft zijn voor-en nadelen. Samsung heeft bijvoorbeeld ook weer betere en langere software-ondersteuning. En Samsung komt uit een democratisch land, kan ook een verschil maken voor sommige mensen. Voor mij zou het zeker met 200 euro verschil een no-brainer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-06 11:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f9qYdPOhwwNjLkhhXzSVsgP7FVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pcaq1xd3Z3ywLd3f24WiYn0m.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

En ook eindelijk play update beschikbaar na de update!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:43

freddyathlon

McLaren Mercedes

Toch eens hier vragen wat nu de juiste manier is om de Fold 6 dicht te vouwen. Of er uberhaupt een goede manier is dit te doen.

Ik heb mijn Fold 6 nu een paar dagen in gebruik en wanneer ik het scherm dichtvouw, plaats ik beide duimen op het scherm, links en rechts, en druk zachtjes tot het scherm begint te vouwen, waarna ik met mijn handen aan de buitenkant de rest doe.

Hoe vouwen jullie de Fold dicht?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

freddyathlon schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:27:
Toch eens hier vragen wat nu de juiste manier is om de Fold 6 dicht te vouwen. Of er uberhaupt een goede manier is dit te doen.

Ik heb mijn Fold 6 nu een paar dagen in gebruik en wanneer ik het scherm dichtvouw, plaats ik beide duimen op het scherm, links en rechts, en druk zachtjes tot het scherm begint te vouwen, waarna ik met mijn handen aan de buitenkant de rest doe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGbIkw_RCc0lOFpQqAQqfjUwoQI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/1d9sWjBEd5UHTIheH5KjffhC.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zRd3L0O5tMabf-GSp82NLgbYy9Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HGnDam3koJc4GuVez3vu94WZ.gif?f=user_large
Ik druk niet hard in het midden gewoon even zetje zo dat ik hem met een hand kan dichtklappen.

Wel met de context, ik heb vrij grote handen.

[ Voor 6% gewijzigd door 42dpi op 13-10-2024 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 18:43

freddyathlon

McLaren Mercedes

42dpi schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 22:55:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik druk niet hard in het midden gewoon even zetje zo dat ik hem met een hand kan dichtklappen.

Ik doe het inderdaad zoals in jouw bovenste filmpje. 2 duimen links en rechts op het scherm, klein zetje tot "ie begint en dan met de handen verder dicht drukken.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-06 20:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Zoals het tweede filmpje. Echter ik druk met mijn rechterduim op de scharnier, met het grote verschil dat ik onderaan op de rand van de telefoon druk en daarbij het scherm dus niet aanraak.

Ik heb even erop gegoogled en heb een short gevonden die dat precies laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-06 17:37

jefjef

learning by doing

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Heb jij nu Win XP op je Fold draaien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:06

darkrain

Moderator Discord

Geniet

ik duw één kant lichtjes met mijn rechterduim, de andere kant zet ik druk op door het hoesje wat erom zit tegen te houden. Zo gaat ie makkelijk dicht.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

jefjef schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 12:47:
[...]

Heb jij nu Win XP op je Fold draaien? :)
Ja?! :? Jullie niet? al sinds 2001 ik trap niet in die big Corp upgrade verdienmodellen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1rg6jOI3Q_bOGzShnzymBZtLr4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YBuQWBr3c6NXrz9yL2189QwC.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Nu online

HaterFrame

Well... Poo came out!

Play update van september kwam hier net binnen.
Lijkt nu weer actief bijgehouden te worden.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Nederlands is eindelijk een taal voor de language packs voor Galaxy AI.

[ Voor 84% gewijzigd door blue13x op 29-10-2024 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:19
Het binnenschern van mijn flip deed het ineens niet meer. Duurde steeds langer voor hij aan ging, system ui crashte, tot hij helemaal niet meer aan ging, ook niet na een soft reset. Buitenste scherm werkt nog wel.

Aangemeld voor garantie, wou het via Samsung care doen, maar dat is alleen voor incidenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Gister opgehaald, vandaag mail dat ze hem niet kunnen repareren en omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:33
418O2 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:40:
En hoe gaan ze dat nu dan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mizgala28 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 18:03:
[...]

En hoe gaan ze dat nu dan oplossen?
Mij een nieuwe sturen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2

https://www.samsung.com/c...the-galaxy-z-flip-device/
Afbeeldingslocatie: https://images.samsung.com/is/image/samsung/assets/ca/support/mobile-devices/galaxy-z-flip/galaxy-z-flip-unfolding-device1.gif?$ORIGIN_GIF$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFirepit
  • Laatst online: 19-06 09:18

TheFirepit

Vuurbal

Deze week komt mijn Z Fold 6 binnen. Ik ben nog aan het kijken voor een case. Heeft iemand hier nog suggesties voor een goede case?

Onder het motto van "have it all" zou het mooi zijn wanneer de case magsafe heeft, een S-Pen houder en ook nog niet te bulky is.

Ik heb al wel deze Torras gezien, maar ik vraag me af of de S-Pen houder aan de rechterkant niet vervelend is en in de weg zit.

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 80000
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:16

80000

mrox

TheFirepit schreef op maandag 18 november 2024 @ 11:17:
Deze week komt mijn Z Fold 6 binnen. Ik ben nog aan het kijken voor een case. Heeft iemand hier nog suggesties voor een goede case?

Onder het motto van "have it all" zou het mooi zijn wanneer de case magsafe heeft, een S-Pen houder en ook nog niet te bulky is.

Ik heb al wel deze Torras gezien, maar ik vraag me af of de S-Pen houder aan de rechterkant niet vervelend is en in de weg zit.
Ik heb deze inderdaad vanwege de magsafe, maar vanwege de pen uitsteeksel gebruik ik die niet :F .
Ik gebruik de originele samsung case aan het voorscherm, achter wanneer ik de magsafe nodig zoals in de auto, deze Torras. Tevreden over de magneet, die is zeer sterk. Ik wissel de achter case met de originele samsung met pen, als ik de magsafe niet nodig heb, maar denk de pen nodig te hebben (en dat is niet zo vaak).
Het is een beetje beholpen, maar het werkt voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-06 08:33
Iemand nog andere suggesties voor goede hoesjes met MagSafe (of in ieder geval draadloos laden)? De orginele van samsung blijven door de plakstrip goed zitten, maar de achterkant van de s pen case vind ik niet zo handig.. bij andere hoesjes blijft de voorkant weer niet echt lekker zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wat betreft frontjes zonder plakstrip kan je onderstaande gebruiken zodat deze toch goed blijft zitten. Gebruik dit nu voor de Spigen slim Armor case die standaard geen tape heeft, werkt top!

https://www.bol.com/nl/nl...laptops/9200000118790462/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-06 08:33
DM89 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 21:32:
Wat betreft frontjes zonder plakstrip kan je onderstaande gebruiken zodat deze toch goed blijft zitten. Gebruik dit nu voor de Spigen slim Armor case die standaard geen tape heeft, werkt top!

https://www.bol.com/nl/nl...laptops/9200000118790462/
Thanks, meteen besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-06 20:46
Ik ben nu een paar weken in het bezit van een Flip 6. Heb deze gekocht uit nieuwsgierigheid, maar het bevalt eigenlijk veel beter dan verwacht. Ik pak wel af en toe mijn S23 ultra en ben dan toch weer onder de indruk van het grote scherm, dat dan tegelijkertijd ook eigenlijk weer te breed is om goed vast te pakken.

Ik ben nog wel steeds op zoek naar een goede case. Stevig en met een goede Magsafe ring. Ik heb nu een Chinees hoesje. Best ok, maar bij de een scherpe bocht vliegt het toestel van de lader (Apple) in de auto. Heb naar Pitaka zitten kijken, maar die vind ik wel erg prijzig. Rinke heeft volgens mij alleen een doorzichtige waar je vingerafdrukken op ziet. Suggesties zijn welkom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:30

d0s

sssst

coenox schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:46:
Ik ben nu een paar weken in het bezit van een Flip 6. Heb deze gekocht uit nieuwsgierigheid, maar het bevalt eigenlijk veel beter dan verwacht. Ik pak wel af en toe mijn S23 ultra en ben dan toch weer onder de indruk van het grote scherm, dat dan tegelijkertijd ook eigenlijk weer te breed is om goed vast te pakken.

Ik ben nog wel steeds op zoek naar een goede case. Stevig en met een goede Magsafe ring. Ik heb nu een Chinees hoesje. Best ok, maar bij de een scherpe bocht vliegt het toestel van de lader (Apple) in de auto. Heb naar Pitaka zitten kijken, maar die vind ik wel erg prijzig. Rinke heeft volgens mij alleen een doorzichtige waar je vingerafdrukken op ziet. Suggesties zijn welkom.
Ik heb mijn Flip 6 inmiddels ingeruild nadat deze terugkwam van reparatie maar heb in de tijd dat ik hem nog had 10+ hoesjes geprobeerd varierend van Aliexpress, Pitaka, Rinke, Spigen. Dit is uiteindelijk degene die mij het beste is bevallen:

https://www.gsmpunt.nl/ho...QwVYtrt9yxSxoC-lkQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 17:40:
En nu een nieuwe in doos binnen. Duurde dus nog best even.

Adviseer iedere flip bezitter wel een backup telefoon te hebben, want van wat ik zo lees was dit geen uitzondering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Afbeeldingslocatie: https://images.samsung.com/is/image/samsung/assets/ca/support/mobile-devices/galaxy-z-flip/galaxy-z-flip-unfolding-device1.gif
Dan doe ik het dus altijd "verkeerd". Ben eigenlijk niet van plan om daar mee op te houden eerlijk gezegd. Heb het zo 2 jaar lang met mijn flip4 gedaan, niks van gemerkt.

[ Voor 26% gewijzigd door Tusk op 25-11-2024 19:15 ]

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Tusk schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:13:
[Afbeelding]
Dan doe ik het dus altijd "verkeerd". Ben eigenlijk niet van plan om daar mee op te houden eerlijk gezegd. Heb het zo 2 jaar lang met mijn flip4 gedaan, niks van gemerkt.
Dat mag je helemaal zelf weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb somehow het gevoel dat het scharnier van de nieuwe flip 6 die ik heb gekregen andere voelt dan de vorige. Steviger ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Tusk schreef op maandag 25 november 2024 @ 19:13:
[Afbeelding]
Ik vind het uberhaupt knap dat er mensen zijn die de Flip6 met één hand/vinger open kunnen wippen.
Mij lukt dat niet met mijn kleine tere (vrouwen)handjes.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monica66
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:16
Hoi, ik.heb net een Z fold aangeschaft en ben nu op zoek naar een hoesje. Zijn er nog tips waar ik op moet letten?

Edit: de SPIGEN Slim Armor Pro Backcover, bevalt die?

Er waren trouwens weinig Black Friday aanbiedingen jammer genoeg. Ik had gewacht tot vrijdag, maar zag ze alleen maar duurder worden in plaats van goedkoper :+ .

[ Voor 9% gewijzigd door monica66 op 01-12-2024 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

monica66 schreef op zondag 1 december 2024 @ 09:21:
Hoi, ik.heb net een Z fold aangeschaft en ben nu op zoek naar een hoesje. Zijn er nog tips waar ik op moet letten?

Edit: de SPIGEN Slim Armor Pro Backcover, bevalt die?

Er waren trouwens weinig Black Friday aanbiedingen jammer genoeg. Ik had gewacht tot vrijdag, maar zag ze alleen maar duurder worden in plaats van goedkoper :+ .
Ja die bevalt en raad ik aan... maakt het geheel wel iets dikker maar beschermt ook erg goed, ook het scharnier, wat veel goedkopere dunnere varianten niet doen...

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:44

Tusk

Sticky Bomb likes you!

Milo44 schreef op zondag 1 december 2024 @ 08:17:
[...]

Ik vind het uberhaupt knap dat er mensen zijn die de Flip6 met één hand/vinger open kunnen wippen.
Mij lukt dat niet met mijn kleine tere (vrouwen)handjes.... :+
Helemaal open lukt meestal ook niet. Het laatste stukje doe ik dan door de telefoon tegen mijn lijf aan te houden en zo te openen. Misschien heb je er wat aan :)

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:54
Sinds gisteren doet mijn flip6 binnenscherm moeilijk. Het wilde eerst niet meer aan gaan als ik hem open, ik moest eerst het voorscherm aan doen.
En vandaag krijg ik vaak een typisch scherm connectie zit los scherm. Ik baal. Heb garantie en caee+ maar ik wil mijn telefoon in deze tijd geen dagen/weken missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Geekess schreef op maandag 2 december 2024 @ 10:03:
Sinds gisteren doet mijn flip6 binnenscherm moeilijk. Het wilde eerst niet meer aan gaan als ik hem open, ik moest eerst het voorscherm aan doen.
En vandaag krijg ik vaak een typisch scherm connectie zit los scherm. Ik baal. Heb garantie en caee+ maar ik wil mijn telefoon in deze tijd geen dagen/weken missen.
Klinkt als wat mijne deed. Backups proberen te maken en een reserve toestel fixen is het devies. Care gaat niets doen als er geen incident heeft plaatsgevonden.

Komt hier nu een forse update binnen, 1100Mb, november security

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 02-12-2024 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:54
Reparatieverzoek via Samsung site werkt niet. De laatste knop reageert gewoon niet. 3 devices (ook pc), 4 browsers, op wifi, Lan of mobile data, niks werkt. En servicecenter inplannen kan niet via WhatsApp. Service center bellen kon niet. Ophalen kan pas woensdag. Maar ik mocht morgen wel op de bonnefooi anderhalf uur het halve land doortreinen in de hoop dat ze ergens tijd hebben. Geen happy camper hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
O dat hele proces werkte hier prima. Werd de volgende dag opgehaald ofzo. Maar wat lang duurde was een nieuw toestel ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takkenjong
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-06 22:43
Geekess schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:01:
Reparatieverzoek via Samsung site werkt niet. De laatste knop reageert gewoon niet. 3 devices (ook pc), 4 browsers, op wifi, Lan of mobile data, niks werkt. En servicecenter inplannen kan niet via WhatsApp. Service center bellen kon niet. Ophalen kan pas woensdag. Maar ik mocht morgen wel op de bonnefooi anderhalf uur het halve land doortreinen in de hoop dat ze ergens tijd hebben. Geen happy camper hier
Ik heb het idee dat er wat mis is met de Samsung site. Ik heb een soortgelijk issue met de Samsung promotie site :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zal morgen eens kijken of het bij mij werkt. Ik weet wel dat ze een beetje een maffe validatie hebben en dat je dan niet door kan en moet scrollen om te zien waar je iets niet goed hebt ingevuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sten123
New update 1.3GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Voor de fold? November of december security?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

418O2 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:54:
[...]

Voor de fold? November of december security?
November... Snap dit niet helemaal... had al december verwacht.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
darkrain schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:58:
[...]

November... Snap dit niet helemaal... had al december verwacht.
Ik kreeg gister dus ook een grote update met november binnen. Apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ze lopen gewoon een maand achter lijkt het... en ik had min of meer verwacht dat ze dan nu meteen naar december zouden gaan... Maar goed zolang het verder allemaal prima werkt heb ik er in ieder geval geen last van, had alleen voor toch wel een flagship een iets ander verwachtingspatroon.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Er zijn inderdaad problemen met de promotie site, er word aan gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
darkrain schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:39:
Ze lopen gewoon een maand achter lijkt het... en ik had min of meer verwacht dat ze dan nu meteen naar december zouden gaan... Maar goed zolang het verder allemaal prima werkt heb ik er in ieder geval geen last van, had alleen voor toch wel een flagship een iets ander verwachtingspatroon.
De security update is wmb niet echt belangrijk. Als dat binnen 2 maanden komt is het prima. Kan me ook niet herinneren dat er iets werd geexploit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fitznl
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21-03 15:46
Zijn er meer die na installatie van deze update in de veilig modus blijven hangen?

Uit en weer aan, helaas veilige modus dus apps werken niet.

Ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en die hebben via kabeltje naar de pc een harde reset uit moeten voeren, want ook daar bleef via normaal uit aan er niets veranderen in de status.

De flip werkt weer, maar toch vreemd. Compliment aan phonehouse, waren er best wel even mee bezig en geen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Had je ook soft reset geprobeerd? Vol down + power?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-06 08:26
Iemand een idee wat te doen. Mijn vriendin haar flip6 geeft een defect beeld aan als je het dichtklapt of openklapt. Als het helemaal open geklapt is dan is het goed maar als je het gaat dichtklappen zie je een paarse scherm met strepen. Wat nu ? Beetje in paniek

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 18:55:
Iemand een idee wat te doen. Mijn vriendin haar flip6 geeft een defect beeld aan als je het dichtklapt of openklapt. Als het helemaal open geklapt is dan is het goed maar als je het gaat dichtklappen zie je een paarse scherm met strepen. Wat nu ? Beetje in paniek
Backups maken en garantie claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:14:
[...]

Backups maken en garantie claimen
Mijn vriendin heeft assurant verzekering bij vodafone. Ik zie dat ze ook spoed service hebben voor snelle reparatie. Mijn vriendin kan haar foon niet missen vanwege werk. Hoe werkt dit?

[ Voor 5% gewijzigd door maversne op 08-12-2024 19:37 ]

PC Specification

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:36:
[...]

Mijn vriendin heeft assurant verzekering bij vodafone. Ik zie dat ze ook spoed service hebben voor snelle reparatie. Mijn vriendin kan haar foon niet missen vanwege werk. Hoe werkt dit?
Dat staat vast op hun site. Even rustig ademen, tot tien tellen en het uitzoeken

(En geen kwetsbare telefoon kiezen als je echt niet zonder kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 19:57:
[...]

Dat staat vast op hun site. Even rustig ademen, tot tien tellen en het uitzoeken

(En geen kwetsbare telefoon kiezen als je echt niet zonder kan)
Volgens de vodafone website bij assurant heb je spoedservice en staan ze de volgende dag weer bij je. Kunnen ze zoiets binnen 24 uur repareren?

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:50:
[...]

Volgens de vodafone website bij assurant heb je spoedservice en staan ze de volgende dag weer bij je. Kunnen ze zoiets binnen 24 uur repareren?
Dat acht ik niet mogelijk. Je zal wel een vervangend toestel krijgen. Dus maak een backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 20:52:
[...]

Dat acht ik niet mogelijk. Je zal wel een vervangend toestel krijgen. Dus maak een backup
Je betaald 25 euro voor spoed service. Neem aan dat ze het dan wel snel repareren.

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 21:03:
[...]

Je betaald 25 euro voor spoed service. Neem aan dat ze het dan wel snel repareren.
Ik zou er niet op rekenen dat je je eigen telefoon terug krijgt. Ik weet niet eens of ze het überhaupt kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:03:
[...]

Ik zou er niet op rekenen dat je je eigen telefoon terug krijgt. Ik weet niet eens of ze het überhaupt kunnen
Wat krijg je dan terug voor foon. Er staat het volgende

"De volgende werkdag staan we alweer voor je deur met je gerepareerde toestel of een gelijkwaardig exemplaar."

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:13:
[...]

Wat krijg je dan terug voor foon. Er staat het volgende

"De volgende werkdag staan we alweer voor je deur met je gerepareerde toestel of een gelijkwaardig exemplaar."
Dat lijkt me toch wel vrij duidelijk. Meer weet ik (of wie dan ook op tweakers) ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:25:
[...]

Dat lijkt me toch wel vrij duidelijk. Meer weet ik (of wie dan ook op tweakers) ook niet
Dus waarschijnlijk een nieuwe flip6?

Wij hebben hier nog nooit mee te maken gehad dus sorry voor het velen vragen

[ Voor 13% gewijzigd door maversne op 08-12-2024 22:28 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:28:
[...]

Ik zou zelf niet met minder genoegen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-06 13:33
maversne schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:28:
[...]

Voorwaarden lezen is dan ook echt de meest basis eis voor dit soort verzekeringen.
Wanneer we jouw mobiele toestel niet kunnen repareren
Indien we het mobiele toestel vervangen, kan het gelijkwaardige toestel een nieuw
toestel of een gereviseerd toestel zijn. We zullen proberen jouw toestel te vervangen
door een toestel van hetzelfde merk/model en met dezelfde kleur en opslagcapaciteit,
maar we kunnen dit niet garanderen
Kans is ook aanwezig dat het toestel refurbished is, dus "als nieuw" maar niet echt nieuw.

https://www.vodafone.nl/c...201%20februari%202021.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Mizgala28 op 08-12-2024 22:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-06 11:42
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wjW2piDhRPv4GTZ_36ZYKaVz2Ts=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4GnBVnxsHkyeJ50BfdBaWWW.jpg?f=fotoalbum_large

We mogen weer updaten

[ Voor 23% gewijzigd door GerardReintke op 09-12-2024 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maversne
418O2 schreef op zondag 8 december 2024 @ 22:48:
[...]

Ik zou zelf niet met minder genoegen nemen.
Hier nog een berichtje van mij. Vanochtend alles geregeld met de verzekering. Foon komen ze straks ophalen. Heb een back up gemaakt naar mn tablet met alle fotos en documenten.

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkrain

darkrain

Moderator Discord

Geniet

Ah die update is wel snel achter de november update aan, dus nu zijn ze weer "bij"... Zou de volgende al One UI 7 zijn, of komen ze daar later mee?

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
darkrain schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:13:
Ah die update is wel snel achter de november update aan, dus nu zijn ze weer "bij"... Zou de volgende al One UI 7 zijn, of komen ze daar later mee?
Aangezien de S24 nu pas op BETA 2 zit, lijkt het meer alsof het jan 2025 gaat worden.
Maar wie weet, misschien kunnen ze ons net voor de 31ste verrassen, iets wat ze in het verleden hebben gedaan; net last minute toch een grote update releasen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maversne
@418O2 even gebeld voor een update. Probleem is gevonden. Iets met de batterij en iets met acd ofzoiets. Schermpje en batterij.

Is dit door de update gekomen? Te heet?

Onderdelen waren besteld en vandaag binnen gekomen

[ Voor 13% gewijzigd door maversne op 11-12-2024 16:50 ]

PC Specification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 03:41
En hoppa klap net het toestel open zit er een zwarte lijn over de vouw van de flip en de digitizer doet niks meer, heb het scherm een beetje aan zitten raken en als gevolg ook vanaf de zwarte defecte lijn een witte balk omhoog vanaf die scheur van 8-9mm breed.

Geen schade verder geen kras geen butsen.. bij Vodafone inleveren of bij Samsung inleveren? Meer mensen ervaring met dit soort schade en de afhandeling?

Ben nu maar een usb c hub gaan halen (action) om een muis te kunnen gebruiken om een transfer naar een andere telefoon te doen voor nu

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 14-12-2024 19:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
@TWeaKLeGeND ik zou contact opnemen met de Samsung garantie.

En aan iedereen anders het dwingende verzoek automatische backups aan te zetten
Pagina: 1 2 3 4 Laatste