Wat observaties tot dus ver:
Ultra:
kolere wat een herrie
meteen wifi en remote control
compact
leuk met 3 speed settings, snelste mechanica
prima vingerprint, en snel
krijgt mij ultra lastige 3 punts slot niet helemaal dicht
accu op te laden in het slot
U200:
jeetje wat een termen en trieste vertaling
geen remote control, moet nog een Hub bij
krijgt mijn 3punts slot niet helemaal dicht
complexe, soms verwarrende app, mede door de aparte benaming
accu op te laden in het slot
al die melodietjes....serieus?
Linus L2:
meteen wifi en remote access
eenvoudige app, geen geofencing of andere fancy stuff edit: er zit wel iets van geo in, of nadering iets... je kunt instellen dat ie lock of unlock doet bij nadering/leaving huis

geen extra hub ofzo nodig
draait mijn slot wel helemaal dicht en open
accu net in het slot zelf op te laden, nadeel
vingerprint heeft nu problemen met koppelen; app zegt geen bluetooth verbining terwijl mijn gsm wel de keypad ziet staan in de lijst met BT devices (ben ermaa bezig, snel contact met Yale support!)
Stilste van ze allemaal. Snelheid wellicht zelfde als de u200. Volgens mij heeft de Linus verder geen snelheids instellingen.
- reboot van gsm was blijkbaar de oplossing, en batterijtjes uit de Yale keypad2. Nu is de keypad toegevoegd, dalijk users, codes, vingerprints testen.
Edit: codes en vingerprint geven een oranje lichtje/led. Code of vingerprint niet correct betekent dit. Nou, ik heb de code net toegevoegd. Dus, hier gaat wat mis. Morgen maar weer Yale bellen. Ook een 2e vingerprint per user of eigenaar zie ik nog niet hoe ik die moet toevoegen...
Edit: keypad factory reset en toen opnieuw instellen heeft geholpen. Codes en vingerprint doet het nu. En snel.
Enige is toch extra vingers registreren... guest user kan, maar dan zit er alleen een code aan, en geen vingerprint...
[
Voor 38% gewijzigd door
PCJR op 22-01-2025 20:47
]
|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||