Iemand bekend met dit probleem? Ik heb slot naar mijn idee al volledig gereset en de koppeling met Google en Apple Home opnieuw gedaan. Ze had hetzelfde probleem met haar vorige Apple Watch.xileS schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 22:48:
[...]
Vrouw hier heeft een Apple watch, maar vreemd genoeg krijg ik daar geen HomeKey op terwijl die op haar iphone wel werkt.
Op haar iPhone verschijnt HomeKey weer wel. Wordt verder nooit door haar gebruikt (gebruikt altijd vingerafdruk), maar ik vind het vreemd dat ik het niet werkend krijg op haar Apple Watch.
_________
Probleem dat ik altijd heb is dat mijn vingers maar voor een weekje goed werken (daarna erg onbetrouwbaar) en telkens opnieuw moet instellen. Terwijl het bij mijn vrouw wel altijd werkt.
Ik heb wel vaker problemen met vingerafdrukscanners (waarschijnlijk door droge handen. Per persoon kan je 5 vingerafdrukken instellen en heb momenteel 5 verschillende vingers ingesteld en geen 1 is betrouwbaar gebleken. Wellicht iemand tips wat ik nog kan proberen? 2x dezelfde duim instellen had ook bv niet geholpen.