Het klinkt alsof jij precies de situatie hebt die ik graag wil: via het keypad gaat de deur zowel van het slot als van de dagschoot (pull spring after unlock).remmuz schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:55:
[...]
Uiteraard, want anders heb je er niet zoveel aan.
Het werkt al bijna een jaar tot volle tevredenheid dus ik laat het lekker zo.
Wanneer je de deur opent via HomeKit, wordt alleen het nachtslot ontgrendeld — precies de werking waar ik al een tijd naar op zoek ben. Ik ga dit vanavond zeker eens uitproberen!
- Edit: Dit is wel tegenstrijdig met de handleiding, die geeft aan dat deze Feature ook voor het Keypad zou gelden, en zou de laatste update vrij overbodig maken. Weet je zeker dat je pull spring niet aan hebt staan?
"De Pull Spring Feature van de Aqara U200 is specifiek ontworpen om de vergrendeling van de deur automatisch in te trekken wanneer de deur wordt ontgrendeld. Deze functie is alleen actief wanneer deze is ingeschakeld in de instellingen van de Aqara Home-app. Als deze instelling is uitgeschakeld, zal de deur niet automatisch ontgrendelen of de vergrendeling intrekken, zelfs niet wanneer de deur wordt ontgrendeld via het toetsenbord."
[ Voor 55% gewijzigd door ndjong op 19-05-2025 10:04 ]