Inmiddels 2,5 week het slot geinstalleerd, over het algemeen naar tevredenheid. Wel een vreemd verschijnsel, die ik niet kan verklaren.
In Home assistant heb ik een automation gemaakt die het slot om 7:30 ontgrendeld en om 23:30 weer vergrendeld.
Als ik dit in homekit of aqara instel, wordt dat opgepikt als 'open de deur' en staat de deur op een kiertje, absoluut niet wenselijk.
In Home assistant kun je kiezen voor 'open' en 'unlock'. Dit werkt over het algemeen prima, maar het is nu 2x in 2,5week gebeurd dat de deur toch op een kier staat in de ochtend. Ik kan het niet verklaren en zit eigenlijk niet te wachten op een slot die permanent gelocked is en dat ik bij het openen van de deur voor een post bezorgen eers 3-4 sec moet wachten tot het slot volledig open gedraaid is.
Herkent iemand dit?
In Home assistant heb ik een automation gemaakt die het slot om 7:30 ontgrendeld en om 23:30 weer vergrendeld.
Als ik dit in homekit of aqara instel, wordt dat opgepikt als 'open de deur' en staat de deur op een kiertje, absoluut niet wenselijk.
In Home assistant kun je kiezen voor 'open' en 'unlock'. Dit werkt over het algemeen prima, maar het is nu 2x in 2,5week gebeurd dat de deur toch op een kier staat in de ochtend. Ik kan het niet verklaren en zit eigenlijk niet te wachten op een slot die permanent gelocked is en dat ik bij het openen van de deur voor een post bezorgen eers 3-4 sec moet wachten tot het slot volledig open gedraaid is.
Herkent iemand dit?
:strip_exif()/f/image/2NROmTZVc9gemFWrXMA5uMPm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GDzzAUlh3SZiu36I4A74r0lE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8APqSj6HfcwnVJmrwj0rURWf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iMXIYx2kQnEmNeIjO8jRA3YR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HIWokOhpu4dijx6IHn0sCwG3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jdVKGrbERSfmBJyc2149f4pw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tEl22aozrKYCHbrphlfdMG3s.jpg?f=fotoalbum_large)