Olympische spelen Parijs 2024

Pagina: 1 ... 53 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:28
FRA - VS erg gelijk nu, het kan beide kanten opgaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Jorah_Newstone schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:53:
FRA - VS erg gelijk nu, het kan beide kanten opgaan
USA speelt (beetje) slordig/gemakzuchtig, alsof training ofzo... zullen straks knop wel omzetten, maar als ze zo doorgaan wint Frankrijk dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Jake schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:56:
[...]

USA speelt (beetje) slordig/gemakzuchtig, alsof training ofzo... zullen straks knop wel omzetten, maar als ze zo doorgaan wint Frankrijk dit.
Valt wel mee. Niet alle schoten kunnen vallen. Het is nog vroeg in de wedstrijd en kan alle kanten op. Fransen hebben ook geen pannenkoeken in het team hoor. Aantal van hen spelen ook in de NBA.

Ik stuurde naar een oud-teamgenoot dat normaal basketbal ineens heel langzaam en statisch is, nadat we samen 3X3 finales hebben gekeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:57

Wokker

De avond wokkel

kevinmastah2005 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 20:35:
Mijn zoute mening.

Maar dat Breaking aka Break Dancing met de
Bi-boys and Girls vind ik heel eerlijk gezegd niks te zoeken op een OS.
Ik vind het heel knap enzo maar niet echt een sport.

Geef u tegen mening
Kunnen we dan ook gelijk snelwandelen en alles met paarden afschaffen, op de olympische spelen? 😄

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:53
De vibe van het breakdancen komt ook totaal niet over op TV en in het stadion lijkt het ook tegen te vallen. Misschien ligt het eraan dat de muziek wat blikkerig klinkt en de MC niet te horen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsjuhmaniac
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:05
Nakebod schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:37:
[...]

Ja scoren gaat erg hard aan beide kanten. De ene treffer na de andere.
lol, dunk on james!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:46

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Heeft Lebron dit toernooi net zoveel last van zijn evenwicht als in de NBA?

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:03:
De vibe van het breakdancen komt ook totaal niet over op TV en in het stadion lijkt het ook tegen te vallen. Misschien ligt het eraan dat de muziek wat blikkerig klinkt en de MC niet te horen is?
De commentatoren bij Eurosport was ook niet geweldig. Zat iemand bij die er verstand van had maar was totaal niet bezig met uit te leggen wat we nu zien. Heel de tijd “signature move!” roepen. Maar wat betekent dat?!

Het zag er leuk uit maar we hadden geen idee waar we naar keken. Wat de criteria zijn voor punten van de jury of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Scheidsrechters bij basketbal hebben nog wat goed te maken van het eerste kwart. Ze beginnen ineens alles te fluiten.

[ Voor 6% gewijzigd door Niellie41 op 10-08-2024 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:31

Quad

Doof

Heb van basketbal niet veel verstand van, maar ik zie de Amerikanen alleen maar harde overtredingen maken?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
@Niellie41 daar sla je denk ik wel een goede spijker op de kop. Het is als onwetende kijker niet te volgen. Geen idee of het knap is of heel goed is waar ik naar kijk, behalve dan omdat ik het zelf niet kan (maar dat geldt voor alle sporten :+). Dat maakt het niet aantrekkelijk. En ik krijg de sfeer niet mee, terwijl dat volgens mij een van de belangrijkste onderdelen is van breakdance.

Grappig is trouwens ook dat dans (en ook breakdance) voor gemeentelijk beleid vaker onder cultuurbeleid wordt gepositioneerd dan onder sportbeleid. Bij Urban jongerencultuur heb je dan de sports (skaten, steppen, freerunnen. 3x3 basketbal, bmx, calisthenics etc.) en cultuur (muziek, kledingstijl, breakdance, streetart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plempie
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 27-06 22:24
Wat een heerlijk publiek bij het gewichtheffen trouwens. Moedigen iedereen aan en juichen ook gewoon voor degenen die het niet redden of lager in het klassement staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:10:
Heb van basketbal niet veel verstand van, maar ik zie de Amerikanen alleen maar harde overtredingen maken?
Ze proberen de bal door het hoepeltje van de tegenstander te gooien :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb je een sport met extreem lange mensen, zijn de tunnels te laag. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:12:
[...]

Ze proberen de bal door het hoepeltje van de tegenstander te gooien :+
Hoepel op? :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:53
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:13:
Die Wembanyama heeft wel vooraan gestaan bij het uitdelen van de lichaamslengte. Kan de bal zo in de basket leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:13:
Mag je trouwens ook basketbal spelen als je onder de 2,24m bent, of kan je het dan sowieso wel vergeten ? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
Embiid geeft er niks om, dat kinderachtige Franse publiek; inmaken die Fransen

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
sverzijl schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:17:
[...]

Mag je trouwens ook basketbal spelen als je onder de 2,24m bent, of kan je het dan sowieso wel vergeten ? ;)
Er zijn genoeg kleinere spelers, Isaih Thomas bijvoorbeeld, 1,75m en toch best wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Ligt het aan mij of zijn de coaches bij het basketbal relatief kleine mannen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:58

Nakebod

Nope.

Die zijn inderdaad wat kleiner. Kop of 2. Hoeven ook niet te spelen, dat scheelt weer.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:01
Sjurm schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:15:
[...]

Die Wembanyama heeft wel vooraan gestaan bij het uitdelen van de lichaamslengte. Kan de bal zo in de basket leggen
Die kan vanuit z’n bed het lichtknopje bedienen, de slaapkamerdeur sluiten en de gordijnen dichttrekken. Wat een armen zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:40:
Ligt het aan mij of zijn de coaches bij het basketbal relatief kleine mannen?
Ouderwets, spelverdelers. Die zijn wat korter (vooral de oudere generatie) maar konden in de tijd dat ze zelf speelden het spelletje al goed lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:51
Vind het wel sportief dat alle Fransen nu ineens voor de US zijn. "Allez les bleus!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Holk schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:44:
[...]

Ouderwets, spelverdelers. Die zijn wat korter (vooral de oudere generatie) maar konden in de tijd dat ze zelf speelden het spelletje al goed lezen
Ja juist en zag het dat Kerr 1.91m is. Noem het maar klein :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 22:49:
[...]

Ja juist en zag het dat Kerr 1.91m is. Noem het maar klein :+
Relatief. Als er iemand van 2.14 naast staat is het best kort ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:06
Curry. _O_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Advizor
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 23:27
Ja knap hoor, maar zo overdreven allemaal.
Americans being Americans..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Advizor schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 23:14:
[...]

Ja knap hoor, maar zo overdreven allemaal.
Americans being Americans..
Heer-lijk..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
Te kauwen op dat bitje. Pfffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Poah die Curry

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bazzemans
Bitje meer respect mag wel :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-09 10:09

Jebus4life

BE User

Jebus4life schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 21:08:
De Amerikaan wou absoluut springen, dusja, eigen schuld...
Even terugkomen op de jump-off in het hoogspringen.
De Amerikaan wou het goud niet delen en drong aan op de jump-off, de Nieuw-Zeelander was wel OK met het goud delen, net zoals Tamberi en Barshim in Tokio.

Vervolgens wint de Nieuw-Zeelander het goud in de jump-off en moet de Amerikaan tevreden nemen met zilver, dus je zou denken "die is toch best pissig nu", maar nee. Hij was de eerste om de Nieuw-Zeelander te feliciteren met de woorden "You are the best in the world!".

Persoonlijk snap ik het niet. Ik zou denken dat je daar de rest van je leven spijt van hebt. Maar eerlijk, ik heb respect voor de man. Droogweg beslissen "nee, we gaan uitmaken wie écht de beste is vandaag, daarom zijn we hier" is eigenlijk wel een "boss move".

(de Nieuw-Zeelander heeft blijkbaar ook al verklaard dat hij het niet erg vond)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
Misschien is hij wel trotser op een zilveren medaille waar hij tot het einde voor heeft gestreden dan dat hij op een gedeelde gouden zou zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:22

krietjur

Where am I?

Andersom bekeken: hij zou wellicht zijn hele leven spijt hebben gehad omdat hij nooit zou weten of hij had kunnen winnen of niet. Ik snap zijn keuze wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 09:33
Ik heb het hier gezien.,Hoe werkt zo’n jump-off? Ga je dan werkelijk nog met tweeën proberen de al gezette hoogste sprong te verbeteren of is het wie het hoogst springt onderling?

Goud zien winnen met een sprong die lager is dan je al had gesprongen lijkt me erg zuur.

PSN: bollsie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:22
Naja ik vind dat concept van goud delen ook maar vreemd eerlijk gezegd.. begrijp niet dat hoogspringers überhaupt de keuze krijgen om het op een gelijkspel te gooien. Er moet toch altijd een winnaar zijn?

Bij de 100m hebben ze tot een duizendste van een seconde gekeken om een winnaar aan te duiden. En bij balsporten bestaan er toch ook verlengingen of penalty's in het geval van een gelijkspel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:12
Waarom heeft de NOS al een samenvatting van al onze gouden medailles, we hebben nog een dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:03
In het (polsstok)hoogspringen kan er een barrage gesprongen worden indien twee of meer atleten op dezelfde hoogte eindigen met een zelfde aantal foutsprongen voor de eerste plaats.

De atleten krijgen op de hoogte waar ze op faalden nog één poging en gaan dan afhankelijk van het resultaat hiervan telkens 2 cm (hoogspringen) of 5 cm (polsstokhoogspringen) omhoog of omlaag tot er maar een atleet overblijft die een hoogte haalt. Ze krijgen per hoogte telkens maar een poging.

De Nederlandse Atletiekunie heeft hier een aantal jaar terug een filmpje over gemaakt voor de juryopleiding. YouTube: Atletiekunie juryfilm Barrage springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Binnen 5 minuten al een opgave van een Australische bij de marathon. Snelste opgave ooit?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Advizor
PatrickC schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 08:08:
Binnen 5 minuten al een opgave van een Australische bij de marathon. Snelste opgave ooit?
Ziek, zwak, misselijk, corona misschien?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Highland
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:06
Weer mooie tactische strijd op de marathon. Paar loopsters die voorin rammelen aan de kopgroep, maar de groep blijft (nog) bij elkaar. En mooie plaatjes van Parijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

PatrickC schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 08:08:
Duik in de Seine genomen afgelopen week?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Het CAS (het internationaal arbitragehof voor de sport) heeft het brons van de Amerikaanse Jordan Chiles afgenomen en gegeven aan de Roemeense Ana Barbosu.
In response to applications filed by the Romanian Gymnastics Federation and gymnasts Barbosu and Sabrina Maneca-Voinea, CAS ruled that the appeal of Chiles’ degree of difficulty was submitted four seconds past the one-minute deadline for such inquiries and should not have been granted.

After the review, the score for Chiles, who won team gold with the United States, was upgraded to 13.766, it was a devastating blow for Barbosu who thought she had bagged bronze with her score of 13.700.
Zeer moeilijk natuurlijk, niemand wel voor de groene tafel winnen. Maar regels zijn regels... Aan de andere kant, als de jury haar werk had gedaan was er helemaal geen inquiry nodig geweest...

Nog eens ht bewijs waarom we dus niet van jurysporten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
Oei, daar op de heuvel wordt de groep gebroken en lost Hassan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Jebus4life schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:38:
Het CAS (het internationaal arbitragehof voor de sport) heeft het brons van de Amerikaanse Jordan Chiles afgenomen en gegeven aan de Roemeense Ana Barbosu.

[...]

Zeer moeilijk natuurlijk, niemand wel voor de groene tafel winnen. Maar regels zijn regels... Aan de andere kant, als de jury haar werk had gedaan was er helemaal geen inquiry nodig geweest...

Nog eens ht bewijs waarom we dus niet van jurysporten houden...
Tijd voor Hoogland dan om naar het CAS te gaan vanwege die kansloze jury bij het wielrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat ging wel heel stijl omhoog oef zwaar hoor.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Daar zou ik wandelend misschien al kapot gaan, laat staan rennend met 20 kph. :D

Maar hopelijk komt ze op het vlakke deel weer bij.

En nu met bijna dezelfde helling naar beneden. :x Maar het loopt weer samen, groep vooraan wel aardig uitgedund.

[ Voor 29% gewijzigd door Bastien op 11-08-2024 09:47 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Highland
En hop, ze is er weer bij. De wedstrijd is nog helemaal open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Waarom was Butter er gisteren niet bij bij de mannen marathon als commentator ? Zeer deskundig en zorgt er voor dat Haan niet constant aan het woord is, want dat is zeer vermoeiend.

[ Voor 4% gewijzigd door PatrickC op 11-08-2024 09:47 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Bastien schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:44:
Daar zou ik wandelend misschien al kapot gaan, laat staan rennend met 20 kph. :D
Als ik er aan denk haak ik al af. Vind het een wereld prestatie wat ze doen echt.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Highland schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:46:
En hop, ze is er weer bij. De wedstrijd is nog helemaal open.
Haar kennende zal de laatste km wel haar kracht laten zien. Zo loopt ze altijd namelijk. Dit wordt wel spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !mark
  • Laatst online: 00:52
Bastien schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 09:44:
Sowieso vindt ik de snelheid waarmee ze die marathon lopen echt indrukwekkend, het gaat bij de vrouwen ongeveer net zo snel als de meeste mensen op een (stads)fiets zonder ondersteuning rijden en dat houden ze dan rennend 42km lang vol.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hassan haar prestatie is al indrukwekkend. Maximaal gelopen deze week en na 33km mee vooraan in de marathon. Ongekend.

Ze komt dichter en dichterbij haar doel, 3 individuele medailles in de atletiek.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 11-08-2024 10:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:01:
Hassan haar prestatie is al indrukwekkend. Maximaal gelopen deze week en na 33km mee vooraan in de marathon. Ongekend.

Ze komt dichter en dichterbij haar doel, 3 individuele medailles in de atletiek.
Ze traint zo'n 200km per week dus is wel gewend om veel (snelle) kms te lopen. Uiteraard wel heel knap natuurlijk :).

Nu blijkt wel dat ze zich hoofdzakelijk op de marathon heeft gericht en de 5/10k 'even' deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Quad schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:01:

Fantastische atlete.
Hoop dat ze dit kan bekronen met de ultieme medaille, is haar gegund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoe kleiner die kopgroep, hoe minder Hassan uit de wind kan lopen. Geen idee hoeveel effect dat nog heeft bij zo'n duurloop.

Als het op een eindsprintje aankomt, dan geef ik Hassan echt goede kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 14:09
Vind het alleen jammer dat Hassan nooit even op kop loopt altijd maar erachteraan. Tactiek misschien maar vind het altijd een beetje zozo. Verder prima prestatie hoor daar niet van.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

TheBrut3 schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:04:
Hoe kleiner die kopgroep, hoe minder Hassan uit de wind kan lopen. Geen idee hoeveel effect dat nog heeft bij zo'n duurloop.

Als het op een eindsprintje aankomt, dan geef ik Hassan echt goede kans.
Als ze als enige vooraan loopt is dat niet zo erg natuurlijk. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

aveenhuysen schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:05:
Vind het alleen jammer dat Hassan nooit even op kop loopt altijd maar erachteraan. Tactiek misschien maar vind het altijd een beetje zozo. Verder prima prestatie hoor daar niet van.
Die Ethiopiërs (?) zijn met 2 dus die helpen elkaar ook. Lopen continu achter elkaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 11-08-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
En de wereldrecordhoudster volgen én je eigen plan vast houden is een enorme prestatie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wat is dit spannend zeg kom op Sifan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat het ook wordt voor Sifan, het is een groot succes. Medaille of niet, wat een prestatie :)

Hoe ze na de klim weer aansloot, prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog 5km, het begint wel spannend te worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ook een mooie solo prestatie van Suzuki, die loopt al een flink stuk alleen maar zakt niet verder weg tot zover.

OK, alsnog 10 sec, maar nog mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door Bundin op 11-08-2024 10:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:24
42 km, dat red ik op de fiets nog niet eens

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Ik schakel in maar de beeldkwaliteit is niet best?
Of ben ik verwend met het EK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog 2km.. Hup Sifan!

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
En toen waren het er nog 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
Wat een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een spanning.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wat een spanning en wat een domper als ze hier 4e zou worden. Deze spelen verdienen 3 medailles.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Highland
Medaille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nog 3!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
De laatste 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Daar gaat ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:24
Jeeeeezus wat een prestatie dat je dit nog uit je benen kan krijgen na 42km.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss85
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:03
Komop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Heel knap gelopen, zeer fraaie gouden medaille waar ze trots op kan zijn. Naast de eerdere twee deze week. :)

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:26
Meeen je niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Goud en 3 medailles, wat een gek wijf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• !mark
  • Laatst online: 00:52
Ja die heeft ze hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Highland
YESSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Neee niet wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijss85
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:03
Jaaaaa!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
GOUD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
JAAAAAAAAAAAA wat mooi! Hassan goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

SuBBaSS

-has Ryzen

Zie d'r gaaaaaaaaannnn!!11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-09 13:30
Gouuuuuuuud! Hoe fucking mooi

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-05 22:03
Ongelofelijk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Holk
Ze doet het gewoon, wat een held

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
Wereldse prestatie van Sifan,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
Wauw wauw wauw!
GOUD!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3qdqiFcO0BfWvvdO-IqZm7Cu-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JoDKxm4HlDenG5yuso3wu2Xb.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Advizor
Wauw! Kippenvel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Onwaarschijnlijk... Proficiat Nederland

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 23:45

Fiber

Beaches are for storming.

Wat een wereldprestatie!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :)F :)F :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 16-09 06:16
bijna weggedrukt in die bocht...spannend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik word hier emotioneel van, wat een ongekend succes.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
LEGENDARISCH!! HASSAN!

Pagina: 1 ... 53 ... 60 Laatste