Olympische spelen Parijs 2024

Pagina: 1 ... 51 ... 60 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 16:09

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

Requiem19 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:33:
[...]

En Nederland is goed in het maskeren van doping bij roeien.

Heb ik geen bewijs van, maar dit lijkt me gewoon 99% het geval als ik zie hoeveel beter we daar ineens in zijn geworden.
Eén woord: Bananen.
Vraag het maar aan juffrouw Florijn.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:06
Het klimmen gaat beginnen en het verschil is minimaal. Janja en Brooke voor goud (1 greep verschil) en 4 atleten voor Brons (ook 1 greep verschil)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

Blijkbaar heeft Abdi bij een bevoorrading een botsing gehad met een fransoos.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qoine
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:45
LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:16:
[...]

Ik heb het een paar keer gelezen, maar kennelijk is mijn Engels niet goed genoeg om te begrijpen wat er gezegd wordt.

"Losing the plot" zou betekenen dat er verwarring is en men niet weet hoe te handelen. Maar waar gaat het over? Heeft Australië spijt van de keuze om deze deelneemster naar voren te schuiven? Gaat het erom dat de deelneemster niet begrijpt dat ze niet geaccepteerd wordt door de andere deelneemsters? Vinkt de deelneemster met haar PHD bepaalde moves af die haar gegarandeerd punten opleveren, ook al ziet het er niet uit en is het ongewoon?
Met losing the plot bedoelen ze eigenlijk dat Australië in dit geval iets totaal anders is gaan doen dan wat je zou verwachten, en niet op een positieve manier. Een beetje het “als iedereen rechts gaat, kun jij wel linksaf slaan, maar zonder goede reden is het misschien beter om de meute te volgen want op dit niveau doen ze dat vast niet voor niets.” Iemand met een PhD in breaking heeft veel theoretische kennis (en ik gok in dit geval veel kennis over de ontstaansgeschiedenis van breaking en misschien kennis over de diepere oorsprong/betekenis van verschillende bewegingen), maar dat betekent niet dat iemand het zelf ook kan. Dat zijn twee totaal verschillende zaken en blijkbaar heeft Australië iemand gestuurd die de theorie kent maar zelf niet zoveel kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 16:17

Dido

heforshe

Dazzler2120 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:08:
Ik kan zel niet begrijpen waarom je na 41km zou uitstappen, zeker op een olympische dan loop je hem toch uit lijkt me?
Interviews maar eens afwachten.
Hij gaf dus aan dat hij zijn lijf aan het slopen was. Dan is het volkomen logisch om uit te stappen. Niet finishen of als 40ste, 50ste finishen maakt echt geen drol uit in vergelijking met zorgen dat je lichaam nog kan blijven functioneren.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22
Qoine schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:44:
[...]

Met losing the plot bedoelen ze eigenlijk dat Australië in dit geval iets totaal anders is gaan doen dan wat je zou verwachten, en niet op een positieve manier. Een beetje het “als iedereen rechts gaat, kun jij wel linksaf slaan, maar zonder goede reden is het misschien beter om de meute te volgen want op dit niveau doen ze dat vast niet voor niets.” Iemand met een PhD in breaking heeft veel theoretische kennis (en ik gok in dit geval veel kennis over de ontstaansgeschiedenis van breaking en misschien kennis over de diepere oorsprong/betekenis van verschillende bewegingen), maar dat betekent niet dat iemand het zelf ook kan. Dat zijn twee totaal verschillende zaken en blijkbaar heeft Australië iemand gestuurd die de theorie kent maar zelf niet zoveel kan.
Haar PhD-thesis is online te vinden en heeft als titel: "Deterritorializing Gender in Sydney's Breakdancing Scene: A B-girl's Experience of B-boying" en heeft betrekking op gendernormen. Ik zie niet in hoe die kennis eraan bijdraagt dat je een hogere score op de OS gaat neerzetten. Rare keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
Dido schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:45:
[...]

Hij gaf dus aan dat hij zijn lijf aan het slopen was. Dan is het volkomen logisch om uit te stappen. Niet finishen of als 40ste, 50ste finishen maakt echt geen drol uit in vergelijking met zorgen dat je lichaam nog kan blijven functioneren.
nouja, het eerste nieuws was dat hij na 41 km uitgestapt was, niet eerder al en niet dat er een ongeluk was geweest. Gezien de omstandigdheden begrijpelijk

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Brilliante klim van Ai Mori. Mogelijk toch nog een medaille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
jan390 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:05:
Brilliante klim van Ai Mori. Mogelijk toch nog een medaille
De klimsport is niet mijn favoriet en eerste keuze om te kijken maar tussendoor vind ik het heel vermakelijk. Alleen als omdat ik het onwijs knap vindt. Ik heb dan ook ontzettende hoogtevrees dus mij niet bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:10:
[...]

De klimsport is niet mijn favoriet en eerste keuze om te kijken maar tussendoor vind ik het heel vermakelijk. Alleen als omdat ik het onwijs knap vindt. Ik heb dan ook ontzettende hoogtevrees dus mij niet bellen.
Ik vind het de mooiste sport om te kijken, ook omdat het veel probleemoplossend is en verschillende klimmers dus ook verschillende oplossingen hebben. Ook al heb je geen kennis van de sport, je ziet hoe moeilijk het is.
Verder de vele WTF momentjes over hoe ze toch weer verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Het volleybal is qua sfeer en beleving ook ontzettend veranderd de afgelopen jaren. Ik herinner mij nog 1996 toen Nederland Olympisch kampioen werd. In de zaal was een hele andere sfeer. Wel aanmoediging maar meer stil en een bepaalde rust. Nu is er sfeermaker en harde muziek, vaste muziekjes bij een goed blok ("monster block") en bij video reference. Je zou het meer Amerikaans kunnen noemen en de parralel met basketbal kunnen trekken. Ik vind het in ieder geval wel veel meer beleving geven (ten positieve dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
jan390 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:15:
[...]

Ik vind het de mooiste sport om te kijken, ook omdat het veel probleemoplossend is en verschillende klimmers dus ook verschillende oplossingen hebben. Ook al heb je geen kennis van de sport, je ziet hoe moeilijk het is.
Verder de vele WTF momentjes over hoe ze toch weer verder komen.
Helemaal mee eens. Onderaan de streep is het een persoonlijke voorkeur (smaak) of je liever de klimsport kijkt dan een hockeywedstrijd of breakdancen (om maar even iets controversieels te noemen :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:57
Wat gaat dat volleyballen snoeihard zeg :')

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
JoteW schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 13:29:
Wat gaat dat volleyballen snoeihard zeg :')
Daarom vind ik vrouwen volleybal ook leuker om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
Bij mannen gaat het vaak harder en komen ze minder in vermakelijke rally's. Daarom vind ik bij sporten waar rally's gespeeld worden, de vrouwen vaak leuker om naar te kijken.

En bij vrouwensporten is er (soms) ook nog wel een andere bijkomstigheid een goede reden is om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 23:37
Wauw, ritmisch gymnastiek met hoepels op de mat. 😎
Wat 5 atleten met hoepels en dans kunnen.
Ik schakelde net in bij de Fransen.

Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01:02
Ik kijk normaal nooit sport, maar nu met olympics echt heel veel. oa via HBO Max.

Mss wil ik na de spelen vaker naar diverse sporten kijken, hockey/atletiek/waterpolo/klimmen etc. Kan dat dan weer via HBO MAX sport addon? Of zijn er betere bronnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:33

Dazzler2120

FP ProMod
TweakerVincent schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:11:
Ik kijk normaal nooit sport, maar nu met olympics echt heel veel. oa via HBO Max.

Mss wil ik na de spelen vaker naar diverse sporten kijken, hockey/atletiek/waterpolo/klimmen etc. Kan dat dan weer via HBO MAX sport addon? Of zijn er betere bronnen?
Via HBO max kan je schakelen, vgm is er ook ergens een PIP kanaal waar je meerdere sporten op een scherm hebt

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:22
SuBBaSS schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:31:
Lees net wat meer over die Australische breakster.... :X
Viel me al op dat ze wat 'bijzondere' moves had.

[Twitter]

Blijkt ze een PhD in Breaking te hebben. "All my moves are original".
Punt; schijnbaar traint ze nauwelijks maar mauwt wel over dat ze niet als volwaardig in de 'hierarchy of merit' wordt gezien.

Nee goh zeg... 8)7
Zo bewoog mijn dochter toen ze een jaar of 6 was ook wel eens, wisten wij veel dat ze daarmee ook op deze OS had kunnen staan, shit zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:18

SuBBaSS

-has Ryzen

sverzijl schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:48:
[...]

Zo bewoog mijn dochter toen ze een jaar of 6 was ook wel eens, wisten wij veel dat ze daarmee ook op deze OS had kunnen staan, shit zeg :)
Zo'n soort reactie is meer te vinden icm. dit bericht.
"Dat deed die van mij ook als ze een tantrum had. Dat ga je toch niet belonen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

TweakerVincent schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:11:

Met de sport-addon heb je volgens mij nog (live) Eurosport, maar niet echt meer dan dat. Dus wat op Eurosport komt, heb je dan ook online beschikbaar. Maar het probleem is eerder dat veel van die sporten niet op de grotere netwerken en streamers te vinden zijn en dat de andere evenementen significant minder strak georganiseerd worden. Of je moet inderdaad overal op abonneren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
Martinspire schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 15:14:
[...]

Met de sport-addon heb je volgens mij nog (live) Eurosport, maar niet echt meer dan dat. Dus wat op Eurosport komt, heb je dan ook online beschikbaar. Maar het probleem is eerder dat veel van die sporten niet op de grotere netwerken en streamers te vinden zijn en dat de andere evenementen significant minder strak georganiseerd worden. Of je moet inderdaad overal op abonneren.
dat laatste was ik al bang voor. tnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
Wat betreft topsporttoernooien zou ik het mooi vinden als internationale bonden vaker met elkaar zouden samenwerken om grotere evenementen neer te zetten met meerdere sporten. Je kan dan organisatiekosten delen, daarmee strakker organiseren en meer exposure genereren. Dat wordt al gedaan met zogeheten super WK's en EK's. Bijvoorbeeld het Super WK wielrennen 2023 in Glasgow. Daar staan dan in principe alle fietsdisciplines op het programma.

Verder kan je in Nederland ook geregeld live (fysiek) van topsportevenementen genieten. Komende week het EK beachvolleybal in Den Haag, Arnhem en Apeldoorn. Heerlijke sport om te kijken, zeker als er een lekker zonnetje staat.

Volgens jaar in Apeldoorn het EK Atletiek indoor. Kan je dus de toppers van de 4x400m gewoon live zien. WK handbal vrouwen volgend jaar in Rotterdam. WK hockey vrouwen en mannen in 2026 in Amstelveen. WK turnen 2026 in Rotterdam.

Voor degenen die het baanwielrennen indrukwekkend vinden en eens live willen zien. In Nederland zijn meerdere banen; Amsterdam, Assen, Alkmaar, Apeldoorn en Geleen. In Apeldoorn zijn het meest recent de grootste wedtrijden georganiseerd (EK in 2019 en 2014; WK in 2018). Augustus 2025 is er een WK junioren op de baan in Apeldoorn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:14:
Wat betreft topsporttoernooien zou ik het mooi vinden als internationale bonden vaker met elkaar zouden samenwerken om grotere evenementen neer te zetten met meerdere sporten. Je kan dan organisatiekosten delen, daarmee strakker organiseren en meer exposure genereren. Dat wordt al gedaan met zogeheten super WK's en EK's. Bijvoorbeeld het Super WK wielrennen 2023 in Glasgow. Daar staan dan in principe alle fietsdisciplines op het programma.

Verder kan je in Nederland ook geregeld live (fysiek) van topsportevenementen genieten. Komende week het EK beachvolleybal in Den Haag, Arnhem en Apeldoorn. Heerlijke sport om te kijken, zeker als er een lekker zonnetje staat.

Volgens jaar in Apeldoorn het EK Atletiek indoor. Kan je dus de toppers van de 4x400m gewoon live zien. WK handbal vrouwen volgend jaar in Rotterdam. WK hockey vrouwen en mannen in 2026 in Amstelveen. WK turnen 2026 in Rotterdam.

Voor degenen die het baanwielrennen indrukwekkend vinden en eens live willen zien. In Nederland zijn meerdere banen; Amsterdam, Assen, Alkmaar, Apeldoorn en Geleen. In Apeldoorn zijn het meest recent de grootste wedtrijden georganiseerd (EK in 2019 en 2014; WK in 2018). Augustus 2025 is er een WK junioren op de baan in Apeldoorn.
Tof! Ik zoek een site die alle toernooien etc mooi neerzet. Ken je die toevallig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-vw

m-vw

bazzemans schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:14:

Je hebt natuurlijk ook de Wereld Spelen. Dat is de een soort Olympische spelen voor niet olympische sporten.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bazzemans
TweakerVincent schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:19:
[...]

Tof! Ik zoek een site die alle toernooien etc mooi neerzet. Ken je die toevallig?
https://cit.sport.nl/tops...tum&startDatum=2024-08-10

Hier staat denk (vrijwel) alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
m-vw schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:20:
[...]

Je hebt natuurlijk ook de Wereld Spelen. Dat is de een soort Olympische spelen voor niet olympische sporten.
Klopt maar dat heeft niet de waarde van de OS of de eigen mondiale toernooien. Dus daar doelde ik op, dat je die laatste meer samenvoegt tot Super EK's en WK's. Maar traditioneel zien ze elkaar dan eigenlijk te veel als concurrent. Terwijl je op de OS ziet dat sport elkaar vooral versterkt, vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:57
Prachtige pot handbal bij de Noorse dames!

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
@JoteW ik zat er ook naar te kijken. Mooie pot op een gegeven moment ook. Ook al stond Noorwegen al best comfortabel voor, het bleef vermakelijk om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
m-vw schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 16:20:
[...]

Dat is inderdaad een aanrader. Die hebben biljarten en vissen op het programma staan ! :D

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Van de Wouw weer door, op naar de kwartfinale.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Als het een Brit was geweest, had hij een waarschuwing gekregen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sverzijl
Doet Hetty van der Wouw ook nog mee met Keirin? Dan wordt het Hetty Raketti en de Scooters ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:17
Die jury bij het baanwielrennen meet echt met 2 maten…wat die Brit gisteren flikte was toch veel erger? Nu direct diskwalificatie na passeren van de derny.

[ Voor 19% gewijzigd door PatrickC op 10-08-2024 17:31 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Holk schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:28:
Als het een Brit was geweest, had hij een waarschuwing gekregen..
Of gewoon niks.
Belangrijk dat de jury zo wisselend straft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:20
Lavreysen, flinke sprint, 0,38 ofzoiets voorsprong op nr 2. Wow, geweldig, wat een machtsvertoon!

Yakovlev, flinke sprint, 0,33 voorsprong op nr2. Wat een domme actie! Waarom spaar je jezelf niet! Je moet winnen met zo min mogelijk voorsprong.

:')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 17:47:
Lavreysen, flinke sprint, 0,38 ofzoiets voorsprong op nr 2. Wow, geweldig, wat een machtsvertoon!

Yakovlev, flinke sprint, 0,33 voorsprong op nr2. Wat een domme actie! Waarom spaar je jezelf niet! Je moet winnen met zo min mogelijk voorsprong.

:')
haha, jij kijkt ook bij de NOS :P
Maar beide spelers hadden wel wat energie kunnen sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Moet zeggen dat ik de tactiek van Nederland nog niet helemaal snap in het Keirin. Waarom zo goed als alle sprints laten schieten tot aan de helft van de wedstrijd? Enige manier om punten te pakken is sprints danwel een volle ronde pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:43

Hupske

AFCA

Kwestie van kunnen, maar ook het geduld hebben en hopen dat andere richting het einde dood zitten en dan je kans pakken op een ronde of enkele sprints.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
sverzijl schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:33:
Moet zeggen dat ik de tactiek van Nederland nog niet helemaal snap in het Keirin. Waarom zo goed als alle sprints laten schieten tot aan de helft van de wedstrijd? Enige manier om punten te pakken is sprints danwel een volle ronde pakken.
Koppel koers bedoel je?
Keirin gaat heel goed en is nu pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallom
  • Laatst online: 22-05 22:03
volgens mij heet dit onderdeel Madison :P maar ik begrijp er verder ook niet veel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-09 14:53
De rest wordt meer moe, ik denk dat ze rond de 50 laps gaan aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SuBBaSS schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 11:31:
Lees net wat meer over die Australische breakster.... :X
Viel me al op dat ze wat 'bijzondere' moves had.

[Twitter]

Blijkt ze een PhD in Breaking te hebben. "All my moves are original".
Punt; schijnbaar traint ze nauwelijks maar mauwt wel over dat ze niet als volwaardig in de 'hierarchy of merit' wordt gezien.

Nee goh zeg... 8)7
Ik vind het eigenlijk wel een mooie vorm van protest tegen iets wat (voor mij) toch echt helemaal geen zak te maken heeft met sport of op de OS hoort. Alles om de jeugd te trekken lijkt het wel, misschien dan ook maar F1 een Olympische sport maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Megupe schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:39:
[...]

Koppel koers bedoel je?
Keirin gaat heel goed en is nu pauze.
Oeps ja, ik haal ze even door elkaar. Ik bedoel de madison inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Deden die 2 dames gisteren toch ook? Pakten ze uiteindelijk wel brons mee. Als ze steeds mee hadden moeten sprinten was dat denk ik niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lijkt mij dat Italië hier goud gaat pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 16-09 14:53
Nu gaat nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Tsjechen bij en nu 3e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Iedereen kijkt naar Nederland, dit gaan ze nooit winnen en een medaille lijkt mij ook al knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wat een chaos om te volgen dat Madison. Wanneer hebben ze nu een rondje als er geen grote groep voor hun rijdt?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
en ze geven de punten weg aan Nieuw zeeland. Die ronde gaat er niet komen. Ben bang dat dit einde oefening is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:53

Pinobigbird

doesn't share food!

Dit is nog chaotischer dan shorttrack, daar kan je in 1 shot nog de hele baan zien

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zou voor Nederland wel lekker zijn als er wat koplopers worden uitgeknald :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is behoorlijk chaotisch, respect voor de mensen die vroeger zonder computers de scores bijhielden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03:55
Dit is echt gekkenwerk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

De laatste die overeind blijft wint?

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Italie valt, dat kan ze het goud kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Italië ow nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:03

Fiber

Beaches are for storming.

Ik snap niet heel veel van deze baanwedstrijd maar de valpartijen zijn wel spectaculair...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Waar komen de portugezen vandaan

[ Voor 76% gewijzigd door jan390 op 10-08-2024 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
heb de Madison wikipedia pagina gelezen, voor de regels etc, maar weet niet goed waar ik op moet letten; live puntentelling lijkt me ook wel handig, staat die ergens? nou ja, tis zo over

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03:55
jan390 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:55:
Waar komen de portugezen vandaan
Denk eerder de Portugezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Nederland doet hier niet echt mee om de prijzen geloof ik...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Goede regie(not), wat een chaos. De Portugezen winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Portugal goud...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
Ja
Italie zilver
Denemarken brons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Nederland heeft voor mijn gevoel de hele race om de Chasse patate gezeten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sverzijl
Was wel fijn dat de stand/punten continu in beeld stonden zodat je het tenminste nog een beetje kon volgen. Oh wacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Fiber schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:57:
Nederland doet hier niet echt mee om de prijzen geloof ik...
Volgens Gracenote zou NED hier goud pakken

https://www.ad.nl/olympis...nog-in-aantocht~a9c09d7a/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
sverzijl schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:59:
Was wel fijn dat de stand/punten continu in beeld stonden zodat je het tenminste nog een beetje kon volgen. Oh wacht..
Beetje laat, maar toch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:56

Jebus4life

BE User

Dit blijft toch echt een heerlijk onderdeel, zoveel wisselingen in de plaatsen. Bovendien moet je sterk, slim en leep zijn én een dosis meeval hebben om te winnen.

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CynicRelief
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 22:26
sverzijl schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 18:59:
ja af en toe wel, linksonder, maar wisselt zo snel; moet eigenlijk continu in beeld? in het stadion hangt ie boven het middenveld, maar kan niet zien of de renners daar naar kijken

afijn, nog 4 jaar de tijd om me nogmaals te verdiepen in fascinerende, maar vooralsnog onnavolgbare (voor mij) baandiscipline; of WK wellicht

[ Voor 14% gewijzigd door CynicRelief op 10-08-2024 19:04 ]

The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Haha, ja dat was wel handig geweest tijdens de race:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Wtf, hoor ik op Sporza dat Tamberi de ganse namiddag in het ziekenhuis heeft doorgebracht nadat hij meermaals bloed heeft overgegeven 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Jebus4life schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:03:
Wtf, hoor ik op Sporza dat Tamberi de ganse namiddag in het ziekenhuis heeft doorgebracht nadat hij meermaals bloed heeft overgegeven 8)7
Dat stopt hem niet, hij is in het stadion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
jan390 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:04:
[...]

Dat stopt hem niet, hij is in het stadion
En hoe. Als Italiaan met gevoel voor drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
En voor alle nieuwe B-Boys fans, er staan 2 nederlanders in de kwart finale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Jebus4life schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:03:
Last van nierstenen hoor ik.

Maar wel gewoon meedoen bij het hoogspringen... O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LA-384
Fiber schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:07:
[...]

Last van nierstenen hoor ik.

Maar wel gewoon meedoen bij het hoogspringen... O-)
Misschien komen ze dan los :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

jan390 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:05:
En voor alle nieuwe B-Boys fans, er staan 2 nederlanders in de kwart finale
Als ze de finale halen ga ik kijken...

Nu eerst atletiek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:08:
[...]

Hopen dat die stenen niet al te zwaar zijn... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:08:
[...]

Ze kunnen die toch ultrasoon verpulveren? In gok dat ze dat gedaan hebben.

Maar de impact op dat lichaam moet toch gigantisch zijn. Wel enorm veel respect dat hij er staat. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
Jebus4life schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:10:
Ze kunnen die toch ultrasoon verpulveren? Ik gok dat ze dat gedaan hebben.
Volgens mij gaat dat niet altijd, maar ik heb er gelukkig geen ervaring mee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
Ik heb het breaking gisteren even zitten kijken en was niet echt onder de indruk. Ik zie nu deze clip van de mannen voorbij komen, maar dat is toch wel hele andere koek.Niet mijn ding, maar absoluut indrukwekkend. Misschien hadden ze eerst de mannen moeten inplannen.

[ Voor 4% gewijzigd door jan390 op 10-08-2024 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wouw!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Wauw, van de Wouw op 1-0 tegen iemand die meer dan 0.1s sneller was bij de kwalificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Respect voor Tamberi, maar dit kan gewoon niet.
Je ziet dat hij lichamelijk niet in orde is. Jammer

***EDIT***
En dan toch op karakter over zijn eerste hoogte 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door Jebus4life op 10-08-2024 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Jebus4life schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:10:
[...]

Ze kunnen die toch ultrasoon verpulveren? In gok dat ze dat gedaan hebben.

Maar de impact op dat lichaam moet toch gigantisch zijn. Wel enorm veel respect dat hij er staat. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u7HIIm9PRiWkXusk5fIptMCTGd4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/jvUZ0FWnOVQiHdUVvDFsZedG.gif?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
Wat een goede finale van Nadine Visser.
Jammer net geen medaille in dit horde geweld

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jan390
d-vine schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:39:
Wat een goede finale van Nadine Visser.
Jammer net geen medaille in dit horde geweld
yep, inkorten die afstand. Een geweldige eerste helft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
4e plaats van Visser… hoe knap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Ow ow wat een enorme klap maakt die fietser.

Edit: Met brancard eraf.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 10-08-2024 19:47 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Lees net dat Bol niet mee doet vanavond. Wellicht oud nieuws. Kon ze het mentaal niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:48:
Lees net dat Bol niet mee doet vanavond. Wellicht oud nieuws. Kon ze het mentaal niet aan?
Tot zover de kansen op een medaille dan lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:33
LA-384 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:48:
Ik kan dit zo niet vinden op bijv nu.nl. Gaat dit niet om de series (kwalificatie) die gisteren waren?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
Arjan90 schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 19:55:
[...]

Ik kan dit zo niet vinden op bijv nu.nl. Gaat dit niet om de series (kwalificatie) die gisteren waren?
Geen idee of het team nog mag veranderen na plaatsing. Ik zag bol er niet bij staan op https://olympics.com/en/p...erlands_athw4x400m--ned01

Daarna naar een nieuwsartikel gezocht, wat stelde dat nl zich zonder Bok plaatste voor de finale.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:58

Quad

Doof

Bol zal erbij zijn. Ze mocht de series overslaan, wat wel logisch was.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Van de Wouw door naar de halve finale!
Nu moet ze wel tegen de Duitse, dus dat wordt heel gevaarlijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
Van der Wouw door naar de halve finale.
Beide sprints de snelste van alle kwartfinales

[ Voor 39% gewijzigd door jan390 op 10-08-2024 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:18

SuBBaSS

-has Ryzen

Daar doet Nike iets heel goed door minstens het halve veld op dezelfde oranje spikes te krijgen!
Pagina: 1 ... 51 ... 60 Laatste