Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Teruggetrokken voor de finale vanwege een veterinaire reden (geen idee wat).Pierre schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:30:
Mexico doet niet mee geloof ik, jammer een paar weken geleden dat team ontmoet in de Lutte in een 5 sterren hotel, gave gasten.
Shit echt, dat is niet leuk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Tsja…. dat ene puntje…PatrickC schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:28:
Dat ene strafpuntje kon nog wel eens duur worden. Zo jammer … 3 strafpunten door tijdsoverschrijding.
Op z’n Engels gezegd… wishfull thinkingHumma Kavula schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 15:39:
Als de brit er nu ff 2 balkjes afketst...
PS4 PSN: Dazzler2120
NOS ookTheBrut3 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:26:
Beetje jammer dat Eurosport Boogschieten in de gids heeft staan, maar dat er beachvolleybal op is terwijl de medaille wedstrijden zijn begonnen.
Do { Ping } while ( LOL )
Klopt, dat heb ik ook opstaan. Daarom had ik de hoop dat Eurosport ook het boogschieten zou uitzenden zoals in de gids staat.
Maar inmiddels hebben de Nederlanders bijna gewonnen. Jammer dat ze net een paar punten op rij weggeven.
Edit; Door een net service inmiddels helemaal gewonnen onder toeziend ook van Macron.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBrut3 op 02-08-2024 16:42 ]
Medal-wedstrijden hebben prio over non-medal wedstrijden
Maar partijen met Nederlanders hebben weer uitzend-prio over andere non-medal wedstrijden
Je theorie wordt gelijk onderuit gehaald door een halve finale in de judo, zonder Nederlanders, te laten zien boven de finale boogschieten zonder Nederlanders.Dazzler2120 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:43:
Het uitzendschema is met de OS altijd een beetje afhankelijk van waar de Nederlanders staan.
Medal-wedstrijden hebben prio over non-medal wedstrijden
Maar partijen met Nederlanders hebben weer uitzend-prio over andere non-medal wedstrijden
Overmacht van de Fransman trouwens. Al viel die ander in mijn ogen op 1 schouder en niet op beide.

Ook nog eens sporten waarvoor je idealiter een compleet andere lichaamsbouw zou willen hebben afhankelijk van het onderdeel.
https://www.giornaledella...e-mistake-chills/?lang=en3dav0d3 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 13:23:
Hier nog een simulatie van het zeilen:
https://paris2024.sailing...men%27s+Skiff&mode=PLAYER
Ik ben nog steeds benieuwd naar iets meer uitleg, haha!
Volgens deze link was de eis niet "door de gate net voor de finish" maar "rechts van de linkerboei erlangs". Dat hebben ze dus goed gedaan dan. En waar voorheen de startlijn ook de finish was, was dat hier niet zo. Gecommuniceerd maar niet opgepikt door een aantal boten, blijkbaar. Alsnog net op tijd gefinished en de rest is history
Er werd niet gezongen
[ Voor 3% gewijzigd door Humma Kavula op 02-08-2024 17:39 ]
Vervelend voor hem het het NL team estafette.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Omdat de NOS al de hele spelen beperkte uitzendrechten heeft. Dus over het algemeen is het enkel de uitzending en heel soms een 2e stream met een wedstrijd als hockey. Warner Bros (HBO/Eurosport) heeft de uitzendrechten voor Nederland, dus die zenden alles uit... Tegen betaling natuurlijk.Fiber schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:25:
Waarom heeft de NOS geen stream voor athletiek of kijk ik er overheen...?
ARD heeft atletiek nu. Inderdaad jammer dat NOS geen streams heeft behalve wat op NPOx te zien is.Fiber schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:25:
Waarom heeft de NOS geen stream voor athletiek of kijk ik er overheen...?
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Koolhof staat als een krant te spelen en maakt veel te veel fouten.Joris748 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:24:
Gemengd dubbel gaat het niet worden. Hebben helaas weinig in te brengen tegen de Canadezen.
Dat is juist onderdeel van het spelletje van de mix dubbel. Vaak wint het team met de minst zwakke dame. Demi heeft duidelijk de minste service van deze wedstrijd. En haar returns zijn ook erg matig.Dingdong schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:57:
Die mix toernooien vind ik maar weinig aan. Je weet dat de vrouwen 2 klasses lager spelen en dus gaat bijna elke bal in haar richting. Dit aangezien het dan een veel grotere kans op een punt is. Dit maakt het wat voorspelbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 02-08-2024 19:14 ]
Af en toe erg sterke punten, maar het is niet constant genoeg.Dazzler2120 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:53:
Paar uitstekende punten van Nederland nu
Ja, en dat maakt het dus voorspelbaarPatrickC schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:12:
[...]
Dat is juist onderdeel van het spelletje van de mix dubbel. Vaak wint het team met de minst zwakke dame. Demi heeft duidelijk de minste service van deze wedstrijd. En haar returns zijn ook erg matig.
Ze lijken de 2e set ook te gaan verliezen en dus het brons daarmee ook.
If you can see, look. If you can look, observe
Zelfs Sporza heeft 4 streams. Voor ons Nederlanders natuurlijk niet (legaal) te zien, maar het kan dus wel.TheBrut3 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:29:
[...]
Omdat de NOS al de hele spelen beperkte uitzendrechten heeft. Dus over het algemeen is het enkel de uitzending en heel soms een 2e stream met een wedstrijd als hockey. Warner Bros (HBO/Eurosport) heeft de uitzendrechten voor Nederland, dus die zenden alles uit... Tegen betaling natuurlijk.
Verder is dat eeuwige gewissel tussen NPO1 en NPO2 echt irritant.
[ Voor 0% gewijzigd door m-vw op 02-08-2024 20:28 . Reden: Belangrijkste woord vergeten. ]
Garmin FR245M + HRM-RUN
ja, ik begrijp werkelijk niet waarom de NPO dit doet, ligt al onder het vergrootglas en dit is bepaald geen reclame, wekt een slechte indruk bij de kijkers, die wellicht naar andere zenders switchenm-vw schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:38:
[...]
Zelfs Sporza heeft 4 streams. Voor ons Nederlanders natuurlijk (legaal) te zien, maar het kan dus wel.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dan moet je wel in België wonen, net op Sporza.be gekeken maar die streams kan ik niet zien.m-vw schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:38:
[...]
Zelfs Sporza heeft 4 streams. Voor ons Nederlanders natuurlijk (legaal) te zien, maar het kan dus wel.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Verdorie, het belangrijkste woordje vergeten: niet.Pierre schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:46:
[...]
Dan moet je wel in België wonen, net op Sporza.be gekeken maar die streams kan ik niet zien.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Wat een bazen-uitspraak.
Mijn vrouw had daar andere ideeën bij. Iemand werd stevig uitgelachen
Ja... Beetje part of the sport, daarom mag je eigenlijk geen enkele run slecht scoren.Stylze schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:34:
Dat is ook lullig voor Brink zeg..
Is een gevleugelde uitspraak in de motorsport en het wielrennen
In Duitsland: “Pokal oder Hospital”
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Die eerste binnenbocht lijkt een behoorlijk voordeel te zijn voor het verdere verloop.
Beetje context is wel handig ja.Roozzz schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:34:
[...]
Mijn vrouw had daar andere ideeën bij. Iemand werd stevig uitgelachen
Als beschrijving over een bmx'er vind ik hem prachtig passend.
Vooral puberaal denk ikSuBBaSS schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:39:
[...]
Beetje context is wel handig ja.![]()
Als beschrijving over een bmx'er vind ik hem prachtig passend.
[ Voor 34% gewijzigd door CynicRelief op 02-08-2024 20:54 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Misschien die gesplitste springbult? De vrouwen pakken die aan de rechterkant.CynicRelief schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:47:
bij BMX wordt gesproken van mannen- en vrouwen-baan, maar ik zie het niet ??? lijkt 1 en dezelfde baan … ? bmx-expert in de zaal?
ja, is het enige verschil dat ik kan zien iddJoris748 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:54:
[...]
Misschien die gesplitste springbult? De vrouwen pakken die aan de rechterkant.
Daar klaagt m'n vriendin ook altijd over...hoevenpe schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:49:
Bijzondere sport, 30 seconden en klaar...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Die kartonnen bedden en 300.000 condooms toch? Dat daar geen medailles voor zijn, oudste sport ter wereld...
Misschien kunnen ze het op de volgende spelen opnemen als demonstratiesport ?hoevenpe schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Die kartonnen bedden en 300.000 condooms toch? Dat daar geen medailles voor zijn, oudste sport ter wereld...
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
De hoofdprijs is als het resultaat 2 decennia later goud winthoevenpe schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:59:
[...]
Geweldig om te zien, ze gaan helemaal los!marijn15 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:37:
Clean sweep voor de Fransen, knap
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Nieuw-Zeeland
Bummer
Echt he, ik kijk dus ook zo min mogelijk NOS. VRT, BBC, Eurosport 1/2 en als 't echt niet anders kan, dan de NOS. Maar niet voor de interviews, dan zap ik weg.marijn15 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:41:
Wat zijn sommige interviews bij NOS tenenkrommend, ook weer zo'n zuur interview met Laura Smulders.
Niet dat het commentaar tijdens wedstrijden veel beter is, ophemelen en overdreven positief, kan ik zonder.
Waarom niet?Rukapul schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:40:
Waarom liepen de mannen op de 10k bijna allemaal met roze schoenen
kleurt goed bij de paarse baanRukapul schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:40:
Waarom liepen de mannen op de 10k bijna allemaal met roze schoenen
maar waarsch. iets met materiaalsponsor
[ Voor 7% gewijzigd door CynicRelief op 02-08-2024 23:32 ]
Probleem is dat ik graag wil weten hoe de Nederlandse sporters de race hebben ervaren, dan kun je helaas niet om NOS heen. Verder kijk ik alles via HBO, geen gezeik met het weg schakelen naar andere sporten.Bundin schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 23:12:
[...]
Echt he, ik kijk dus ook zo min mogelijk NOS. VRT, BBC, Eurosport 1/2 en als 't echt niet anders kan, dan de NOS. Maar niet voor de interviews, dan zap ik weg.
Niet dat het commentaar tijdens wedstrijden veel beter is, ophemelen en overdreven positief, kan ik zonder.
Wat zou het doel zijn van zo’n interview? Voor de sporters is het niet fijn en ik als kijker zit er ook niet op te wachten om een sporter die net 4e is geworden, nog even verder een depressie in te praten.marijn15 schreef op vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:41:
Wat zijn sommige interviews bij NOS tenenkrommend, ook weer zo'n zuur interview met Laura Smulders.
Entertainment.. Niets meer en niets minder eigenlijk.. Hoe zuur ook maar zo hebben ze weer 'content' om te delen..PatrickC schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 00:53:
[...]
Wat zou het doel zijn van zo’n interview? Voor de sporters is het niet fijn en ik als kijker zit er ook niet op te wachten om een sporter die net 4e is geworden, nog even verder een depressie in te praten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wat een verademing om weer echt vrouwen volleybal te zien na dat beachvolleybal.

Het OV, het is wat... Niet alleen in Nederland drama, maar dus ook in Frankrijk.
Ze moesten winnen met 3-0 of 3-1. Valt erg tegen helaas.TheBrut3 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:35:
En de Nederlandse dames liggen er met de volleybal volgens mij uit? Ze moesten 3-1 winnen.
We hebben de langste vrouwen ter wereld, maar volleyballen...