Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:35
Over de patch voor de PS5 Pro ben ik helemaal niet tevreden. In plaats van stabiel 30fps krijg ik nu een instabiel 60fps ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-05 21:15
schumi1986 schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:39:
Over de patch voor de PS5 Pro ben ik helemaal niet tevreden. In plaats van stabiel 30fps krijg ik nu een instabiel 60fps ervaring.
Oo dat is mooi waardeloos, wat gebeurd er precies dan ? stottert het veel of kakt hij veel in op 60 ?

In een aantal posts hierboven had ik een quote geplaatst van het giants forum, waarbij Stegei van Giants mij vertelde dat Graphic mode slimmer om te spelen is dan Performance op de normale PS5, omdat het instabiel kan zijn door de drukte op het scherm, maarja ik heb de keus, op de PS5 Pro is het standaard 60FPS met mooie graphics, slaat nergens op dat het dan nog instabiel is.... hopelijk snel een fix weer dan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:35
lord_fh schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 12:45:
[...]

Oo dat is mooi waardeloos, wat gebeurd er precies dan ? stottert het veel of kakt hij veel in op 60 ?

In een aantal posts hierboven had ik een quote geplaatst van het giants forum, waarbij Stegei van Giants mij vertelde dat Graphic mode slimmer om te spelen is dan Performance op de normale PS5, omdat het instabiel kan zijn door de drukte op het scherm, maarja ik heb de keus, op de PS5 Pro is het standaard 60FPS met mooie graphics, slaat nergens op dat het dan nog instabiel is.... hopelijk snel een fix weer dan...
Het stottert helaas heel erg. Maar goed zal vast opgelost worden met een patch. Goed om te horen dat het op een base PS5 wel goed draait.

Heb er inmiddels al redelijk wat uren inzitten :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMILD-TrWUJFoJMbU8729UesfDQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/89ze4qqJ4CcglHdw6okprtKE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Hier opt moment 28 voor fs25 tegen over 797 in fs22 😁 hopelijk ditnweekend wat uren erbij op 25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:40

spacy

+++

Hier eindelijk ook fs25 gestart in plaats van fs22. Speelt prima op de pc, maar sinds de laatste 1.5 +hotfix een rare bug. Ik mis een deel van mijn inkomsten wanneer ik balen verkoop. Ergens rond de 25-30 procent.... Dat verlies tikt wel aan als je de economie op 'hard' hebt staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:30
I think I fucked up :X

Nieuwe game beginnen op zielonka. Zonder land of materiaal. 100k in de bank en 100k lening welke direct afbetaalt is. Dus effectief €0. Economie op hard en eigen spelregel is dat ik niet mag leasen (zit op Xbox dus kan geen lease to own doen).

Al dik 50k verdient met contracten maar ook lastig omdat machines lenen flinke hap uit bedrag haalt. Dus vaak bij 1 spullen lenen en dan nog paar gelijksoortige contracten doen.

Nu de fuckup: ben vegetable harvest begonnen op 3 velden met de trailed 1-row harvester 7(8)7

Jup. Ben nog wel even bezig

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Player1S schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 10:46:
I think I fucked up :X

Nieuwe game beginnen op zielonka. Zonder land of materiaal. 100k in de bank en 100k lening welke direct afbetaalt is. Dus effectief €0. Economie op hard en eigen spelregel is dat ik niet mag leasen (zit op Xbox dus kan geen lease to own doen).

Al dik 50k verdient met contracten maar ook lastig omdat machines lenen flinke hap uit bedrag haalt. Dus vaak bij 1 spullen lenen en dan nog paar gelijksoortige contracten doen.

Nu de fuckup: ben vegetable harvest begonnen op 3 velden met de trailed 1-row harvester 7(8)7

Jup. Ben nog wel even bezig
Hahaha, ja dat is niet handig. Succes, en we zien je over een maand wel weer🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
DaKluit schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 12:23:
[...]

Hahaha, ja dat is niet handig. Succes, en we zien je over een maand wel weer🤣
Jup ;(

Net even tondeuse over de bol gehaald en en gedoucht. Veld 1 was op 25%. En dat was de kleinste van de 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
En hoever ben je ? 😄😁

Zag net op Facebook dat ze al aan de volgende patch werken 😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
lord_fh schreef op zondag 2 februari 2025 @ 20:07:
En hoever ben je ? 😄😁

Zag net op Facebook dat ze al aan de volgende patch werken 😅😅
1 veld helemaal klaar. 1 Veld geoogst maar bezorging werd voor ander veld gerekend dus die hangt nog op 80%. De laatste zit nu op 23%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
En vlak voor ik naar bed ging waren ze alle 3 klaar.
Nadeel is wel dat voor laatste veld waar ik mee bezig was alles al geleverd was waardoor ik hem niet volledig heb kunnen afmaken dus paar euro mis gelopen aan extra.

Vanavond maar wat minder slome taken kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Player1S schreef op maandag 3 februari 2025 @ 08:52:
En vlak voor ik naar bed ging waren ze alle 3 klaar.
Nadeel is wel dat voor laatste veld waar ik mee bezig was alles al geleverd was waardoor ik hem niet volledig heb kunnen afmaken dus paar euro mis gelopen aan extra.

Vanavond maar wat minder slome taken kiezen.
Tip voor de volgende keer bij oogstcontracten is eerst alles te oogsten en de gewassen ergens tijdelijk op te slaan, en nadat je alles geoogst hebt pas alles naar de verkooppunten te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

DaKluit schreef op maandag 3 februari 2025 @ 10:03:
[...]

Tip voor de volgende keer bij oogstcontracten is eerst alles te oogsten en de gewassen ergens tijdelijk op te slaan, en nadat je alles geoogst hebt pas alles naar de verkooppunten te brengen.
Bij dead-wood contracten moet je ook met zo'n volgorde rekening houden.
Eerst al het hout naar een (eigen) zagerij brengen. En daarna pas het contract beëindigen. Anders ben je je hout kwijt, een fout die ik al gemaakt heb. ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
Oke er komt wel e.e.a. aan in Q1 !! (en Q1 is tm maart neem ik aan dus dat wordt druk haha)

https://www.farming-simul...en&country=us&news_id=590

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Goed. Boerderij op Zielonka begint extreem langzaam vormen aan te nemen.

Had op gegeven moment genoeg geld om Veld 5 te kopen. Klein veldje maar met best stuk grond erbij om op te beginnen.
Heb er een huis op kunnen zetten (een modhuis), 2 kassen en een waterpunt dat je op distributie kunt zetten en nog zo'n verkooppunt die ook op de Amerikaanse map al geplaatst is.
Levert geen vermogen op maar zorgt voor inkomsten.

Verder in de sale de Lizard subsoiler 6m (Black Sheep Modding) gekocht en later nog een fertilizer spreader en seeder.

Blijkbaar kun je materiaal van een contract niet op je eigen land gebruiken maar je kunt wel een tractor uit een contract wel met jou materiaal inzetten.
Dus zo mijn veldje kunnen omploegen en inzaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Hier inmiddels een paar uurtjes op Hutan Pantai bezig, omdat ik hier goed op vlakke stukken de boerderij helemaal naart zin kon maken.

Ik heb besloten die map als save altijd te houden als save waar ik gewoon kan doen waar ik wil als in, geld cheaten, spullen kopen die ik anders niet zou kopen en om te testen etc.

Aan de 30FPS ben ik wel gewend, het is wel echt mooier dan op performance merk ik (PS5).

Ik zag dat Pallegney als modmap naar 25 komt, die ga ik zeker spelen dat vond ik echt een mega mooie map. ben benieuwd wanneer hij uitkomt op de hub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lord_fh schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 10:21:
Ik zag dat Pallegney als modmap naar 25 komt, die ga ik zeker spelen dat vond ik echt een mega mooie map. ben benieuwd wanneer hij uitkomt op de hub :)
Aangezien Daggerwin al een preview hiervan had gemaakt, zal dat niet heel lang meer duren. Afhankelijk van hoe goed het testen van Giants gaat, kan je die binnen 1 a 2 maanden verwachten.
NF March is ondertussen ook al uit (voor pc).
EDO Mod is ook al vergevorderd met zijn nieuwe Italiaanse kaart, gesitueerd in Etruria.
En veel Amerikaanse kaarten zijn ook al vergevorderd in hun ontwikkeling.

Het gaat helemaal goed komen met kaarten. In mijn ogen veel sneller dan bij fs22. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Klopt, het is volgens mij vooral de test capaciteit bij giants. Ik las ergens dat er mods voor half maart staan om überhaupt getest te worden zo lang is de lijst al haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
In het begin cycle van een nieuwe FS worden ze ook overspoelt met 3m cultivator mods :+

In de loop van 22 duurde het steeds korter voor een mod getest was en waren ze vaak ook complexer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
haha klopt ja, al zijn er in 25 al wel wat grotere mods ook vrijgegeven die qualitatief ook goed zijn (Fendt mod van Hans bijv. )

Ik wacht nog steeds op een deftige Inter 1455 en het ursus/Zetor pack van Kazstan, time will tell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchHammer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-05 16:06

DutchHammer

https://mdj-stek.nl

Hmmm ik had een mooie workaround voor AI werkers met de grote aardappel oogster.. Waarbij ze alleen het midden deden.

Maar het is aardappeloogst tijd en de AI negeert gewoon mijn settings... Zal dan wel gesloopt zijn met de patch...

Zo maar even een volle server reboot doen, dat wil ook nog wel eens helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 30-04 22:11
Wij ervaren lagstootjes op onze VPS server als we met meer dan 2 man op de server spelen. Rebooten we de server, dan gaat het weer even goed (tussen de 10 en 20 minuten) en daarna begint het horten en stoten weer. Het is nog redelijk werkbaar, maar wel irritant. Meer mensen die dit ervaren binnen een multiplayer omgeving? Wij spelen maximaal met 5 man op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er eigenlijk al iemand die op Riverbend Springs de playground af heeft?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YaZpElrXCDvdTQzZYk9qhweB5RI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zMYErvywc2g5Cbl3rFIodO7K.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb al meerdere stappen gehad en je kunt inmiddels heel duidelijk zien dat het een schip wordt, maar man wat zijn daar een boel spullen voor nodig. Na de eerste leveringen van planken, balken en touw (veeeel wol voor nodig gehad) ben ik inmiddels 36.000L aan houten balken verder en dan is de achtersteven nog niet klaar 8)7

Het is leuk verdienen als je een eigen houtzagerij hebt en alles, maar ben wel benieuwd wanneer het nu eindelijk een keer af is.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 20:53
MadMarky schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:52:

[Afbeelding]

Ik heb al meerdere stappen gehad en je kunt inmiddels heel duidelijk zien dat het een schip wordt, maar man wat zijn daar een boel spullen voor nodig. Na de eerste leveringen van planken, balken en touw (veeeel wol voor nodig gehad) ben ik inmiddels 36.000L aan houten balken verder en dan is de achtersteven nog niet klaar 8)7

Het is leuk verdienen als je een eigen houtzagerij hebt en alles, maar ben wel benieuwd wanneer het nu eindelijk een keer af is.
Ik ben toevallig gisteren begonnen, dus dat gaat voor mij nog lang duren dan :+

Weet uit ervaring wel dat je idioot veel hout nodig hebt voor al dit soort bouwprojecten in FS25 8)7 .. Heb op YouTube een keer gezien dat mensen ook bezig waren met een schuur, daar hadden ze voor de lol uitgerekend wat de uiteindelijke kosten waren. En ze kwamen op 800.000 euro aan hout |:( Dus die projecten zijn leuk, maar imho moet er onevenredig veel bouwmateriaal naar toe om het af te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
mmmm Silage op hard-mode levert echt geen kont op. Gister 10 balen (van zo'n 3500l) ingeleverd voor nog geen €5000.

Misschien had ik toch beter die Biobaler kunnen aanschaffen en poplar poten in mijn veldje. Of beter gezegd, veldjes want sinds gister heb ik er 2. #5 en #19 op Zielonka. En de Deutz Fahr tractor. Die 230pk van 89k.

Aan de andere kant. Ik heb nu cultivator en fertilizer spreader en zaaimachine. Gros van de contracten kan ik nu zonder te lenen.
Denk toch dat ik nu maar voor een combine ga sparen. Poplar duurt ook gewoon jaar voor het te oogsten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
Grrr, ik moet hier toch even mijn frustratie delen. Na een lange tijd sparen had ik eindelijk genoeg geld voor de koeienstal met voerrobot. Deze heb ik geplaatst op een veld dat relatief vlak leek. Uiteindelijk waren er bepaalde punten die ik niet met landscaping aan kon passen, wat de bereikbaarheid niet ten goede kwam. De keuze gemaakt om het verlies te nemen (PS5 speler) en het opnieuw te proberen.

Voor de zekerheid automatisch opslaan na X minuten uitgezet en het opnieuw geprobeerd. Dit werkte niet en het spel afgesloten om het nogmaals te proberen. Wat doet het spel? Ze zetten functie van automatisch opslaan na X minuten weer aan... Het grapje heeft nu zo'n 600k gekost en ik zit zonder koeienstal. Wat is dit demotiverend om weer verder te gaan zeg.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Rohem gelukkig betaalt de Playground ( en het graan museum) wel gewoon voor hun spullen, maar mijn houtzagerij staat inmiddels al meerdere ingame jaren te stampen om al die balken klaar te krijgen.
@Stovirpi de instelling voor het disablen van autosave wordt pas onhouden nadat je, jawel, een keer handmatig gesaved hebt...
Maargoed je kunt altijd nog een government subsidy bordje plaatsen om je 600K weer terug te krijgen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Nu online
MadMarky schreef op maandag 10 februari 2025 @ 10:20:
@Rohem gelukkig betaalt de Playground ( en het graan museum)!wel gewoon voor hun spullen, maar mijn houtzagerij staat inmiddels al meerdere ingame jaren te stampen om al die balken klaar te krijgen.
@Stovirpi de instelling voor het disablen van autosave wordt pas onhouden nadat je, jawel, een keer handmatig gesaved hebt...
Maargoed je kunt altijd nog een government subsidy bordje plaatsen om je 600K weer terug te krijgen.
De handmatige save heb ik ook gedaan alvorens het opnieuw te proberen. Het klinkt stom, maar ergens gaat het subsidy bord plaatsen mij te ver aangezien ik mijzelf ken. Dan ga ik dat te pas en te onpas gebruiken :).

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb een test savegame met een paar miljoen aan subsidy geld (en autosave uit :P) waarin ik dingen probeer zoals grote gebouwen plaatsen voordat ik het in mijn reguliere savegame doe. Zo kan ik eerst kijken hoe het eruit gaat zien voor ik zoveel geld uit geef, zonder in mijn normale save te 'cheaten'.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:41
De eerste DLC staat op de Xbox store! Voor mensen die het niet gespoilerd willen hebben, even in spoiler tags, omdat je van de naam al wat af kan leiden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
hmm oke, weet niet goed of ik daar nou warm voor loop. Het is in ieder geval wel wat anders!

Verder lekker bezig op Hutan. Kan daar lekker mn ding doen, vind het een prima map. alleen ik ben nu in oktober (2 daags seizoenen) en ik wordt nu die fog wel een beetje zat... de hele dag op de zelfde plek hangt die mist, kan dat ook uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
mmm vanuit technisch oogpunt vind ik het een fascinerend ding die NEXAT maar vanuit mijn speelstijl zal ik hem nauwelijks gebruiken vrees ik.

Ik doe vaak een start from scratch en tegen de tijd dat ik zo ver ben dat ik zoiets kan veroorloven ben ik zoveel uur verder dat ik weer wat nieuws wil.
En vaak speel ik dan ook maps waar nauwelijks velden zijn die groot genoeg zijn daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, hopelijk is die dan wel een stuk beter dan de mod die voor fs22 uit was gekomen.

Al zal die vast niet op consoles geweest zijn ivm licenties en kan dat nu dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Player1S schreef op maandag 10 februari 2025 @ 09:56:

Misschien had ik toch beter die Biobaler kunnen aanschaffen en poplar poten in mijn veldje. Of beter gezegd, veldjes want sinds gister heb ik er 2. #5 en #19 op Zielonka. ...Poplar duurt ook gewoon jaar voor het te oogsten is.
Hier ook hard, Zielonka, veld 52 gekocht. Met biobaler en trekker die dat aan kan.
Heeft mij eerst meerdere uren gekost om dit veld handmatig vol te planten. Via helper blijven er rijen leeg.... Maar na een jaar een oogst van ongeveer 250 balen, met de hogere prijs is dat iets meer dan 1000 per baal. Leuk verdienen, maar 1x planten en daarna eens per jaar oogsten neemt wel wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 08-05 11:18
Hallo beste boeren,

Ik heb een vraagje voor de ps5 spelers,
Ik kom er niet aan uit welke hdr instellingen ik moet nemen voor het beste/realistische beeld.
Bijvoorbeeld bij de opties in fs 25

Kan iemand mij hierin helpen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Er isngeen "beste" denk, kwestie van aanpassen en kijken of het bevalt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MadMarky schreef op zondag 9 februari 2025 @ 20:52:

[Afbeelding]

En weer een stap verder met de bouw van de Playground, inmiddels 48.000L aan houten balken 🌲🪓

🖥️ | 🚗

• lord_fh
En daar is 1.6.0.0.

Ik ben beniwud of nu de lag in groundtexture change eindelijk is opgelost.

Ik zie wel in de changelog staan dat cows eating grass is fixed. Zouden dat de pastures zijn ?

https://www.farming-simulator.com/changelogs/fs25.php

}:O

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-05 16:19
Hoop dat de nieuwe patch daadwerkelijk de stabiliteit verhoogd. Gisteravond 5x achter elkaar dat de game crashed :'(

• small2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-05 14:36
Fixed AI fieldwork helper ignoring user preferences
Godzijdank. Ik heb FS25 links laten liggen sinds deze bug er was.

Niks vervelender dan AI's die niet goed luisteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
lord_fh schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 13:51:
En daar is 1.6.0.0.

Ik ben beniwud of nu de lag in groundtexture change eindelijk is opgelost.

Ik zie wel in de changelog staan dat cows eating grass is fixed. Zouden dat de pastures zijn ?

}:O
Er staat "Fixed grass eating cows". Lijkt me eerder dat ze het carnivorous gras eindelijk vegetarisch hebben gekregen🤣
DaKluit schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:28:
[...]

Er staat "Fixed grass eating cows". Lijkt me eerder dat ze het carnivorous gras eindelijk vegetarisch hebben gekregen🤣
Of dat de koeien carnivoor zijn geworden, dat je ze vanaf nu kippen oid moet gaan voeren ipv gras :P

🖥️ | 🚗

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-05 10:29
small2 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 14:21:
[...]

Godzijdank. Ik heb FS25 links laten liggen sinds deze bug er was.

Niks vervelender dan AI's die niet goed luisteren.
Wel realistisch, medewerkers die niet luisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
Wij ervaren op onze server weer problemen die met 1.5 waren opgelost:
- Ground deformation: na 1.6 merken we weer vertraging als je aan het ground deformen bent
- Ground deformation: andere spelers op de server ervaren heavy lag wanneer iemand met ground deformation bezig is
- De trein hikt in de verte nog steeds
- De AI op de velden doet nog steeds zijn eigen ding
- Hinderlijke FPS-drops in multiplayer als er meer dan 2 spelers in de server zitten
- Texture sync is nog steeds niet oké, maar wel werkbaar

Ook nieuw in 1.6:
- Hekken zakken weer in de grond (als je de grond aangepast hebt) - hetzelfde als in FS22 trouwens. Dit probleem was na launch niet aanwezig in multiplayer. Pas aanwezig vanaf deze patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Consilium schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:51:
- Ground deformation: na 1.6 merken we weer vertraging als je aan het ground deformen bent
- Ground deformation: andere spelers op de server ervaren heavy lag wanneer iemand met ground deformation bezig is
- Hinderlijke FPS-drops in multiplayer als er meer dan 2 spelers in de server zitten

Ook nieuw in 1.6:
- Hekken zakken weer in de grond (als je de grond aangepast hebt) - hetzelfde als in FS22 trouwens. Dit probleem was na launch niet aanwezig in multiplayer. Pas aanwezig vanaf deze patch.
Nog niet weer geprobeerd in multiplayer, dus zal deze week eens kijken. Heb je de problemen al bij Giants gemeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Consilium
Rohem schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:06:
[...]

Nog niet weer geprobeerd in multiplayer, dus zal deze week eens kijken. Heb je de problemen al bij Giants gemeld?
Ja, ik meld altijd alle bugs - al komt daar nooit een reactie op van Giants.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ook nieuw in 1.6:
Bedankt voor deze update. Ik laat mijn server nog wel even op 1.5 dan😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Consilium
DaKluit schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:34:
[...]

Bedankt voor deze update. Ik laat mijn server nog wel even op 1.5 dan😒
Dat is verstandig. Ik denk dat wij niet meer terug kunnen, nu we ook savegame progress hebben op 1.6. Met wat aangepast speelgedrag, is multiplayer werkbaar op dit moment. Het is te hopen dat we voor de zomer een goed werkende multiplayer hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 07:21

Ook nieuw in 1.6:
Dank voor het delen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Consilium schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:42:
[...]
Dat is verstandig. Ik denk dat wij niet meer terug kunnen, nu we ook savegame progress hebben op 1.6. Met wat aangepast speelgedrag, is multiplayer werkbaar op dit moment. Het is te hopen dat we voor de zomer een goed werkende multiplayer hebben :X
Gewoon uitproberen. Savegame backuppen, update terug draaien en kijken of het werkt.
Werkt het niet, dan updaten naar 1.60, en backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Consilium schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:27:
[...]
Ja, ik meld altijd alle bugs - al komt daar nooit een reactie op van Giants.
Ja daar zijn ze niet zo goed in... Heb er recent drie gemeld.1 was heel snel gesloten met melding "opgelost", in werklijkheid bleek dit niet zo. Andere twee nooit reactie op gehad ook.. Zo jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
ik zag net op Discord dat Pallegney V1.1 afgerond is en naar de modhub is of gaat voor testen(dat staat er niet bij, alleen dat release datum niet te geven is)

Impatiently waiting op de update... dan kan ik eindelijk volgas gaan spelen.
VInd wel dat na 1.6 het spel niet meer zo glitched op de PS5, al blijft dat texture poppen achter je cultivator wel echt bloed irritant.

Hebben trouwens meer mensen (console) dat je als je de radio in game aan doet, je 9 vd 10x niet de optie krijgt om de zender te wissleen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
lord_fh schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:02:
VInd wel dat na 1.6 het spel niet meer zo glitched op de PS5, al blijft dat texture poppen achter je cultivator wel echt bloed irritant.
Ik heb regelmatig dat het spel crashed op de PS5. Ik had zelfs een savegame op Riverbed springs dat niet meer speelbaar was en gelijk vastliep.

Het poppen van die textures lijkt wel erger te zijn geworden t.o.v. de vorige update.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoopBok op 26-02-2025 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Waneer zou de mod voor bomen kappen weer terug komen dat hij ze gelijk omzaagt en in houtsnippers zaagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
Baftrol schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 21:52:
Waneer zou de mod voor bomen kappen weer terug komen dat hij ze gelijk omzaagt en in houtsnippers zaagt.
Is dat niet iets wat met de lumberjack mod kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Ik hoop wel dat er met de Mod Maps, ook minder wordt ingezet op die volumetric fog. Op Hutan is er elke dag die fog onderaan de heuvel bij de begin farm, al is het 30 graden dan nog. Begin me er aardig aan te irriteren, het is te veel en te vaak, je ziet ook niks als je er door rijdt...

Er komen wel leuke maps aan, o.a. Pallegney 1.1 (daar wacht ik nu op) en Rottumer Island, een NL map en een hele goede voor wat ik er van gezien heb (eemhuus streamt die map nu en heeft een tour over de map met de maker gedaan ook) , die is nu ook bij Giants voor testing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
Is er een makkelijke manier voor console spelers om snel binnen te verwijderen. Voor FS22 was er zo’n mood machine waarmee je gemakkelijk bomen verwijderde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SnoopBok dat was de T-Rex. Voor FS25 heb ik die nog niet gezien.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blacksheep Modding heeft op hun Facebook pagina op 27 februari aangegeven dat ze de Trex 600 hebben ingestuurd naar Giants. Gezien de wachttijd van ongeveer 16 werkdagen, zou die mod over 1,5 week misschien al beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

lord_fh schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:02:
ik zag net op Discord dat Pallegney V1.1 afgerond is en naar de modhub is of gaat voor testen(dat staat er niet bij, alleen dat release datum niet te geven is)

Impatiently waiting op de update... dan kan ik eindelijk volgas gaan spelen.

Hebben trouwens meer mensen (console) dat je als je de radio in game aan doet, je 9 vd 10x niet de optie krijgt om de zender te wissleen ?!
Ik heb zelf in de map Pallegney de diary fabriek op de mainfarm aangepast.
Het verwerken van melk tot producten was zo laag, dat het gewoon niet de moeite was om daar iets mee te doen. Ik heb het nu zo aangepast, dat de verwerking net zo snel gaat als bij de Diary building die je op de map kan kopen of zelf kunt plaatsen.

Zo verpest ik niet de sfeer van de map en heb je toch gewoon een nuttige diary om te kunnen gebruiken.

Het is een van de betere maps en heb er al meer dan 50 uur inzitten.
Wel met wat mods toegevoegd die het voor mij leuker maken.
Farminter silo (waarbij je gras kan dumpen en tot silage en TMR kunt omzetten)
Open air greenhouses (sinds gisteren), een mod waarbij je fijn zonnebloemen en olijven kunt kweken.
Gebruikte ik in FS22 ook al om wat producties aan de gang te houden.

Ik hoop alleen dat ze heel snel met een fix komen voor de repairs.
Je kan nu overal GRATIS je voertuigen repareren en opnieuw verven zonder dat dit van je rekening gaat.
Giants heeft dit helemaal stuk gemaakt

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:13
Repareren tot daar aan toe, maar het beschadigen van het lakwerk in FS22 ging te snel en was verschrikkelijk duur om bij te werken. Dat dat goedkoper/gratis is zou ik een pluspunt vinden eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-Real schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 10:35:
Repareren tot daar aan toe, maar het beschadigen van het lakwerk in FS22 ging te snel en was verschrikkelijk duur om bij te werken. Dat dat goedkoper/gratis is zou ik een pluspunt vinden eerlijk gezegd.
Waarom noem je specifiek FS22? In FS25 is dat nog steeds zo. Na 1 ingame jaar werken met je nieuwe machine hangen de vellen er vaak al bij. Het is niet voor niets dat er meerdere gameplay mods beschikbaar zijn waarmee je de snelheid en kosten van wear & tear kunt beïnvloeden.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:13
Omdat ik nog geen ervaring heb met FS25, maar wel met FS22. Ik lees in de reactie voor de mijne dat je je voertuigen gratis kunt repareren en laten verven op veel plekken. Dat laatste vind ik (persoonlijk dus hè) niet direct een nadeel.

Mocht het bericht voor mij onjuist zijn, dan is mijn bericht ook onjuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 16-05 09:45

Pykow

Angelo OTR

MadMarky schreef op donderdag 13 maart 2025 @ 11:21:
[...]

Waarom noem je specifiek FS22? In FS25 is dat nog steeds zo. Na 1 ingame jaar werken met je nieuwe machine hangen de vellen er vaak al bij. Het is niet voor niets dat er meerdere gameplay mods beschikbaar zijn waarmee je de snelheid en kosten van wear & tear kunt beïnvloeden.
In FS25 is het zelfs zo dat sommige merken er minder last van hebben dan andere.
Maar sinds de laatste patch 1.6 kan je GRATIS repareren en painten.

Tja trek je voordeel mee nu het nog kan, maar het helemaal gratis maken lijkt mij niet de bedoeling.
Ze mogen inderdaad wel de lakschade verlagen.
Ook al rij je alleen maar een rondje, dan krijg je al lakschade.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Pykow ik neus wel eens wat rond in de XML files van mods en van wat ik gezien heb gebruiken ze in hun configuratie allemaal dezelfde parameters voor wearDuration. Dus de progressie van de balk voor onderhoud en verfkwaliteit zouden overal ongeveer even hard moeten gaan. Wel kan het zo zijn dat de ene mod een extremere skin gebruikt voor 100% versleten (bijv compleet blank metaal) dan de andere (enkel wat schilfers en krassen). Dat kan optisch nogal een verschil maken.
Ook maakt het uit waar je een machine in hebt gezet. Bij werken op het land slijten ze ruim 2x zo snel vergeleken met rondrijden op de weg.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
de waiting game voor mods bij Giants is echt tergend lang... volgens mij is de Pallegney V1.1 al tijden voor testing onderweg, maar uitgeven ho maar. Ook komen mods echt mondjes maat uit. Zouden ze aan een update werken ?

Ik wacht nog steeds met ongeduld tot die V1.1 er is voordat ik uren in het spel ga stoppen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 07:21
@lord_fh Er zijn gisteren toch nog wel weer mods vrijgegeven.
Ook ik vind het wel anders dan in de FS22 tijd. Maar ja. We kunnen er weinig aan doen.

Afwachten, dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Yep inderdaad, en tis geen ramp uiteraard maar het valt op. Ik wil graag aan de gang maar wil niet teveel tijd stoppen erin als ik weet dat er iets aankomt waar ik mijn tijd in wil stoppen, tussentijds download ik wel de mods die ik nice vind haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen harde cijfers, maar ik geloof dat er nu al meer mods op de modhub zijn dan rond dezelfde tijd bij FS22.
Ja, de wachttijd is lang. Maar ik denk dat dit is omdat er gewoon heel veel mods ingestuurd worden. Er staan nu al meer dan 1400 mods op de modhub (24 per pagina, 60 pagina's is 1440 mods en laatste pagina heeft er 21. Dus 1437).
FS22 had er 6000+ ten tijde van de recap video vorig jaar. In dit tempo zitten we eind 2025 al bijna op dezelfde hoeveelheid mods als voor geheel FS22.

Edit: FYI, er zijn zojuist 39 mods toegevoegd aan de modhub. En daarnaast nog een paar van Giants zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door DaKluit op 26-03-2025 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Hoe kun je een mijn beginnen op fs 25 op de ps5 ? Weet niet zogoed waar ik moet beginnen

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
DaKluit schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:33:
Ik heb geen harde cijfers, maar ik geloof dat er nu al meer mods op de modhub zijn dan rond dezelfde tijd bij FS22.
Ja, de wachttijd is lang. Maar ik denk dat dit is omdat er gewoon heel veel mods ingestuurd worden. Er staan nu al meer dan 1400 mods op de modhub (24 per pagina, 60 pagina's is 1440 mods en laatste pagina heeft er 21. Dus 1437).
FS22 had er 6000+ ten tijde van de recap video vorig jaar. In dit tempo zitten we eind 2025 al bijna op dezelfde hoeveelheid mods als voor geheel FS22.

Edit: FYI, er zijn zojuist 39 mods toegevoegd aan de modhub. En daarnaast nog een paar van Giants zelf.
De actuele stand volgens het forum van Giants;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7Qa0oExJO5HfqaLSI3zdzBUJyY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8URTGkORkclGjgsGq0X6ZWlW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rohem schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 16:42:
[...]

De actuele stand volgens het forum van Giants;

[Afbeelding]
Die info klopt niet, wat een deel van de oorzaak van de frustratie bij veel moeders vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld al sinds 18-02-2025 een map op pending staan.

Edit: en ik las bij een modder dat ie mods al sinds december op pending staan.

[ Voor 7% gewijzigd door DaKluit op 27-03-2025 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
DaKluit schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:30:
[...]

Die info klopt niet, wat een deel van de oorzaak van de frustratie bij veel moeders vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld al sinds 18-02-2025 een map op pending staan.

Edit: en ik las bij een modder dat ie mods al sinds december op pending staan.
Oh wauw.. Dat is wel slechte zaak dan.. en ik geloof je meteen hoor. Want hoor via via ook dezelfde verhalen dat de community niet blij is met hoe lang het duurt.

Wel jammer dat Giants niet het realistische beeld communiceert. Dit zet ook alleen maar kwaad bloed lijkt mij.

Ben wel benieuwd naar je map! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Ik snap ook die post van giants niet, er lijkt ook willekeur in te zitten. Bijv. Pallegney is al weken voor update onderweg, maar lipinki is in de tussentijd al 2x geüpdatet... rara..

Maargoed, zolang er maar updates komen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:53
Lekker man, nooit fs gespeeld en van de week impulsief gekocht. Kan er zo van genieten om met countrymuziek op de achtergrond wat koolzaad te oogsten met een opkomend zonnetje. Lekker op m’n brommertje langs de velden rijden, heerlijk.

Doel is om uiteindelijk een enorme boerderij cq industrieterrein te bouwen dus ik ben nog wel even zoet. Vooralsnog plant ik erwten en moet ik ze oogsten met een gehuurde machine :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SnoopBok er is nu een mulcher beschikbaar die net zo werkt als de T-Rex en hele bomen kan versnipperen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7qPIYCqiQiRdeYMWg6GUJQGU3w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EPqCFy7ejA5tD26jsRUZFekW.jpg?f=user_large

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:35
Ik hoopte dat de Steyr T80 mod ook in FS25 geplaatst zou worden maar helaas dat is (nog) niet gebeurd. Het is echt mijn meest favoriete tractor. 15 hp enkel cilinder, je kan er weinig mee maar het geluid is geweldig :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
onder update 1.7 zijn er ineens bij bepaalde hekken langs velden (lees, palen met draad) geen draden meer zichtbaar tussen de palen, de collision is er wel }:O ;( , fix some, break some ... ;)

Pallegney heeft een update gehad, maar doordat er geen draden tussen de palen te zien zijn, kan ik het niet spelen, het valt te veel op haha

Oberschwaben ben ik nu op begonnen (althans, ik wachtop de 1.0.0.2 update daarvan die is onderweg). een heerlijke map qua routes etc. ook de kleuren zijn erg mooi op de 1 of andere manier op ps5. dus ik denk dat ik die maar op ga pakken . daar is maar 1 huis waar een hek om staat waar de draden missen maar dat is in een hoek vd map. Ik krijg langzaam aan wel zin om te spelen aangezien de teller op 30 uur staat nu sinds release. Ik heb wel het idee dat het spel wat stabieler loopt al heb ik nog geen ploeg getest sinds 1.7 om te kijken of die vertraging van veld verandering nog steeds aanwezig is, weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het jammer dat de stal voor 50 varkens (die gewoon vanilla ingame zit) na al die patches nog steeds geen werkende trigger heeft voor de gierput. Maar eens checken of er al wel eens een bugreport voor is .

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lord_fh schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:28:
Ik heb wel het idee dat het spel wat stabieler loopt al heb ik nog geen ploeg getest sinds 1.7 om te kijken of die vertraging van veld verandering nog steeds aanwezig is, weet iemand dat ?
Nog niet echt op gelet. Net voor het eerst de helper op ploegen gezet op de server, en daarna offline gegaan. Als ik er morgen aan denk zal ik er op letten.

Ik merk wel dat sinds 1.7 (of dit is sinds 1.6 aangezien ik die heb overgeslagen) het een stuk langer duurt eer ik ingelogd bent op de server.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-05 18:16
Hallo mede farmers. Ik heb sinds kort een klein irritant probleem met mijn farm stick. Hij doet het tijdens het spelen 100%. Alles werkt zoals het moet werken, maar zodra ik in de bouwmodus zit beweegt het beeld langzaam en dat is ontzettend vervelend tijdens het bouwen of plaatsen van objecten (als ik de farm stick uit de pc haal staat het beeld stil). Ik heb al van alles geprobeerd zoals de software van thrustmaster verwijderd en opnieuw installeren, het spel opnieuw geinstalleerd, gekeken naar updates maar dat mocht niet helpen.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Probleem opgelost. Waarschijnlijk zat er een vuiltje in de weg want nadat ik er met een pistool van mijn airbrush lucht onder de stick had geblazen was het opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Edwinlzv op 21-04-2025 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Super fijn dat deze er weer aan gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Gisteren de live stream even gekeken en ik denk dat PF wel interessant wordt ! Tramlines en het seperaat sproeien van het land zag er mooi uit !

Ondertussen is Oberschwaben uitgekomen als versie 1.0.0.2, (pallegney raak ik nu niet aan ivm de missende draden in de hekken...) , dus ik denk dat ik deze week er eens lekker voor ga zitten voor een 1e echte farming sessie since het uitkomen van FS25, heb er enorm zin in na het afhouden van het echt spelen ivm updates etc.

Er zijn ook diverse goede mods uit nu (Zetor tractoren, Fendt 900 favorit, diverse andere mods), dus let the fun begin 8)

[ Voor 61% gewijzigd door lord_fh op 29-04-2025 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Hoe krijg je de trofee LANDBOUW IS ONS LEVEN
Plant vandaag oogst morgen ?

Iemand tips heb gezocht maar kan niks vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16-05 15:57
Baftrol schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 12:13:
Hoe krijg je de trofee LANDBOUW IS ONS LEVEN
Plant vandaag oogst morgen ?

Iemand tips heb gezocht maar kan niks vinden
Als ik me niet vergis is dat de Platinum trophy en krijg je die dus als je alle andere gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Yes!! De farmstick komt naar PS5!! Ik denk dat ik die wel echt wil!

Volgens mr sealyp op YouTube komt ie 4 juni uit.

https://shop.thrustmaster...armstick-playstation.html

Video ps5:

YouTube: SIMTASK FARMSTICK FOR PS5 (EXCLUSIVE FIRST LOOK) AVAILABLE TO PRE OR...

Zijn er mensen die dese stick al gebruiken op pc of xbx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, €30 duurder dan de pc-only versie. Zeker als pc speler is het dus goed opletten welke versie je besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
@lord_fh

Ik gebruik hem op de pc en vind het een meer dan prima toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
DaKluit schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 18:02:
Pfff, €30 duurder dan de pc-only versie. Zeker als pc speler is het dus goed opletten welke versie je besteld.
Ze zijn uiteraard wel slim die verkopers. Ik denk dat er meer spellen voor op een Xbox en Playstation verkocht worden dus zetten ze hem ook duurder in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Swaxie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 07:59:
[...]

Als ik me niet vergis is dat de Platinum trophy en krijg je die dus als je alle andere gehaald hebt.
Oke top dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
1.8 is uit !
// edit: 1.8.0.1 is er al :) }:O

Als het goed is vanmiddag ook Precision Farming.

Ondertussen heb ik een aantal uur erin zitten en het is toch echt een lekkere game wel. alleen ik denk dat ze stiekem op de PS5 de graphics hebben terug getweaked. Shadows zijn meer pixelig/stipjes meer dan echt schaduwen, maar dat kan ook lijken.

Ik kijk met smart uit naar de Farmstick voor PS5 !

//There we go: PF is ook live!

https://www.farming-simul...od_id=318936&title=fs2025

[ Voor 19% gewijzigd door lord_fh op 08-05-2025 14:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Patch 1.8 release notes

New Machines & Items
  • Case IH Farmall C Series tractor
  • Case IH L630 frontloader
  • CLAAS Arion 570 motor configuration
  • Fiat 160-90 DT tractor
  • GÖWEIL G-1 F125 Kombi baler
  • HORSCH Finer 6 SL cultivator
  • New Holland CH7.70 harvester
  • New Holland 980CR 8-30 corn header
  • New Holland SuperFlex 25FT header
  • New Holland Varifeed 28FT header
  • Pfanzelt DW P 186 forestry winch
Additions & Improvements
  • Added lime spreading capability to Farmtech Variofex 750
  • Added in-game Shop search function
  • Added care wheel configuration to Bredal k105
  • Added automatic vehicle reset on out of bounds machines
Fixes & Changes
  • Various technical changes to improve performance
  • Various technical improvements to free up video memory for gameplay
  • Various stability improvements to prevent crashes
  • Various text / translation adjustments
  • Various visual adjustments on several models
  • Improved mod selection screen with added search and seperation for outdated or unavailable mods
  • Fixed electric machinery not recharging with time scale slower than 5x
  • Fixed modHub updates not being correctly applied without a game restart
  • Fixed performance issue with garlic in greenhouses
  • Fixed reflection issues with DRS (dynamic resolution scaling) enabled
  • Fixed shadow lights flickering in certain moments while driving
  • Improved AI Go-To planning and driving behavior
  • Improved AI Go-To status information for players
  • Improved fillplane visuals for sorghum
  • Improved manure heap detection for animal husbandries
  • Improved menu navigation behavior in various scenarios
  • Improved player disconnection information in multiplayer
  • Improved steering assist and helper field detection
  • Improved steering assist line visibility in colorblind mode
  • Improved steering assist line visibility on grown crops
  • Improved traffic driving behavior
Helaas nog niets over de slurry trigger van de kleine (50) varkensstal.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMarky schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 14:08:
Helaas nog niets over de slurry trigger van de kleine (50) varkensstal.
Je bedoelt dat je er geen slurry uit kan krijgen? Ja, dat is een fijne bug. 1 die redelijk simpel te fixen is ook. Van de week was er nog een modder die niet begreep waarom bij zijn zelfgemaakte varkensstal er geen slurry uit kwam. Bleek dat ie hem had gebaseerd op die kleine basegame varkensstal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er al een tijdje een bug report open staan over die trigger, maar ze hebben kennelijk belangrijker zaken om op te pakken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Begonnen op North Frisian FS25 (PS5). na het zien van een aantal Youtube videos wilde ik het - ondanks de 30 mods ofzo die je erbij moet downloaden - toch proberen.

Hele mooie map en heel veel details, ga ik veel tijd in stoppen!

Over Precision Farming: ik gok dat daar snel een update voor komt. Als je de mod aanzet , worden er in AI velden al tramlines automatisch geplot. Opzich niet erg (oke ze zijn wel echt random en stoppen soms in een veld ergens ineens) maar hierdoor kun je oogst contracten enzo niet completen omdat er uiteraard destructed crops zijn.
2e is dat kalken niet goed werkt met PF nog. net of ze daar wat vergeten zijn met het opnemen in PF specifiek qua instellingen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
  • Laatst online: 16-05 18:20
MadMarky schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 23:25:
Heb er al een tijdje een bug report open staan over die trigger, maar ze hebben kennelijk belangrijker zaken om op te pakken.
Jazeker hadden ze dat, een of andere miniatuur wereld knutselen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lord_fh
Ford komt naar de game! (en nieuwe pack is bekend, 3 juni komt hij uit!

https://www.farming-simul...en&country=us&news_id=615

Dat kan mooie Ford mods opleveren voor console !

Afbeeldingslocatie: https://www.farming-simulator.com/cms/uploads/news_6821b583ee719.jpg
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste