Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:39
@lord_fh Er zijn gisteren toch nog wel weer mods vrijgegeven.
Ook ik vind het wel anders dan in de FS22 tijd. Maar ja. We kunnen er weinig aan doen.

Afwachten, dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep inderdaad, en tis geen ramp uiteraard maar het valt op. Ik wil graag aan de gang maar wil niet teveel tijd stoppen erin als ik weet dat er iets aankomt waar ik mijn tijd in wil stoppen, tussentijds download ik wel de mods die ik nice vind haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKluit
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-08 18:06
Ik heb geen harde cijfers, maar ik geloof dat er nu al meer mods op de modhub zijn dan rond dezelfde tijd bij FS22.
Ja, de wachttijd is lang. Maar ik denk dat dit is omdat er gewoon heel veel mods ingestuurd worden. Er staan nu al meer dan 1400 mods op de modhub (24 per pagina, 60 pagina's is 1440 mods en laatste pagina heeft er 21. Dus 1437).
FS22 had er 6000+ ten tijde van de recap video vorig jaar. In dit tempo zitten we eind 2025 al bijna op dezelfde hoeveelheid mods als voor geheel FS22.

Edit: FYI, er zijn zojuist 39 mods toegevoegd aan de modhub. En daarnaast nog een paar van Giants zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door DaKluit op 26-03-2025 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 25-08 08:35
Hoe kun je een mijn beginnen op fs 25 op de ps5 ? Weet niet zogoed waar ik moet beginnen

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-08 11:43
DaKluit schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 10:33:
Ik heb geen harde cijfers, maar ik geloof dat er nu al meer mods op de modhub zijn dan rond dezelfde tijd bij FS22.
Ja, de wachttijd is lang. Maar ik denk dat dit is omdat er gewoon heel veel mods ingestuurd worden. Er staan nu al meer dan 1400 mods op de modhub (24 per pagina, 60 pagina's is 1440 mods en laatste pagina heeft er 21. Dus 1437).
FS22 had er 6000+ ten tijde van de recap video vorig jaar. In dit tempo zitten we eind 2025 al bijna op dezelfde hoeveelheid mods als voor geheel FS22.

Edit: FYI, er zijn zojuist 39 mods toegevoegd aan de modhub. En daarnaast nog een paar van Giants zelf.
De actuele stand volgens het forum van Giants;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7Qa0oExJO5HfqaLSI3zdzBUJyY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8URTGkORkclGjgsGq0X6ZWlW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Rohem schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 16:42:
[...]

De actuele stand volgens het forum van Giants;

[Afbeelding]
Die info klopt niet, wat een deel van de oorzaak van de frustratie bij veel moeders vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld al sinds 18-02-2025 een map op pending staan.

Edit: en ik las bij een modder dat ie mods al sinds december op pending staan.

[ Voor 7% gewijzigd door DaKluit op 27-03-2025 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
DaKluit schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 17:30:
[...]

Die info klopt niet, wat een deel van de oorzaak van de frustratie bij veel moeders vandaan komt. Ik heb bijvoorbeeld al sinds 18-02-2025 een map op pending staan.

Edit: en ik las bij een modder dat ie mods al sinds december op pending staan.
Oh wauw.. Dat is wel slechte zaak dan.. en ik geloof je meteen hoor. Want hoor via via ook dezelfde verhalen dat de community niet blij is met hoe lang het duurt.

Wel jammer dat Giants niet het realistische beeld communiceert. Dit zet ook alleen maar kwaad bloed lijkt mij.

Ben wel benieuwd naar je map! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap ook die post van giants niet, er lijkt ook willekeur in te zitten. Bijv. Pallegney is al weken voor update onderweg, maar lipinki is in de tussentijd al 2x geüpdatet... rara..

Maargoed, zolang er maar updates komen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:58
Lekker man, nooit fs gespeeld en van de week impulsief gekocht. Kan er zo van genieten om met countrymuziek op de achtergrond wat koolzaad te oogsten met een opkomend zonnetje. Lekker op m’n brommertje langs de velden rijden, heerlijk.

Doel is om uiteindelijk een enorme boerderij cq industrieterrein te bouwen dus ik ben nog wel even zoet. Vooralsnog plant ik erwten en moet ik ze oogsten met een gehuurde machine :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@SnoopBok er is nu een mulcher beschikbaar die net zo werkt als de T-Rex en hele bomen kan versnipperen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7qPIYCqiQiRdeYMWg6GUJQGU3w=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/EPqCFy7ejA5tD26jsRUZFekW.jpg?f=user_large

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:03
Ik hoopte dat de Steyr T80 mod ook in FS25 geplaatst zou worden maar helaas dat is (nog) niet gebeurd. Het is echt mijn meest favoriete tractor. 15 hp enkel cilinder, je kan er weinig mee maar het geluid is geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
onder update 1.7 zijn er ineens bij bepaalde hekken langs velden (lees, palen met draad) geen draden meer zichtbaar tussen de palen, de collision is er wel }:O ;( , fix some, break some ... ;)

Pallegney heeft een update gehad, maar doordat er geen draden tussen de palen te zien zijn, kan ik het niet spelen, het valt te veel op haha

Oberschwaben ben ik nu op begonnen (althans, ik wachtop de 1.0.0.2 update daarvan die is onderweg). een heerlijke map qua routes etc. ook de kleuren zijn erg mooi op de 1 of andere manier op ps5. dus ik denk dat ik die maar op ga pakken . daar is maar 1 huis waar een hek om staat waar de draden missen maar dat is in een hoek vd map. Ik krijg langzaam aan wel zin om te spelen aangezien de teller op 30 uur staat nu sinds release. Ik heb wel het idee dat het spel wat stabieler loopt al heb ik nog geen ploeg getest sinds 1.7 om te kijken of die vertraging van veld verandering nog steeds aanwezig is, weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind het jammer dat de stal voor 50 varkens (die gewoon vanilla ingame zit) na al die patches nog steeds geen werkende trigger heeft voor de gierput. Maar eens checken of er al wel eens een bugreport voor is .

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
lord_fh schreef op woensdag 16 april 2025 @ 08:28:
Ik heb wel het idee dat het spel wat stabieler loopt al heb ik nog geen ploeg getest sinds 1.7 om te kijken of die vertraging van veld verandering nog steeds aanwezig is, weet iemand dat ?
Nog niet echt op gelet. Net voor het eerst de helper op ploegen gezet op de server, en daarna offline gegaan. Als ik er morgen aan denk zal ik er op letten.

Ik merk wel dat sinds 1.7 (of dit is sinds 1.6 aangezien ik die heb overgeslagen) het een stuk langer duurt eer ik ingelogd bent op de server.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 17:53
Hallo mede farmers. Ik heb sinds kort een klein irritant probleem met mijn farm stick. Hij doet het tijdens het spelen 100%. Alles werkt zoals het moet werken, maar zodra ik in de bouwmodus zit beweegt het beeld langzaam en dat is ontzettend vervelend tijdens het bouwen of plaatsen van objecten (als ik de farm stick uit de pc haal staat het beeld stil). Ik heb al van alles geprobeerd zoals de software van thrustmaster verwijderd en opnieuw installeren, het spel opnieuw geinstalleerd, gekeken naar updates maar dat mocht niet helpen.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Probleem opgelost. Waarschijnlijk zat er een vuiltje in de weg want nadat ik er met een pistool van mijn airbrush lucht onder de stick had geblazen was het opgelost.

[ Voor 12% gewijzigd door Edwinlzv op 21-04-2025 20:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKluit
Super fijn dat deze er weer aan gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de live stream even gekeken en ik denk dat PF wel interessant wordt ! Tramlines en het seperaat sproeien van het land zag er mooi uit !

Ondertussen is Oberschwaben uitgekomen als versie 1.0.0.2, (pallegney raak ik nu niet aan ivm de missende draden in de hekken...) , dus ik denk dat ik deze week er eens lekker voor ga zitten voor een 1e echte farming sessie since het uitkomen van FS25, heb er enorm zin in na het afhouden van het echt spelen ivm updates etc.

Er zijn ook diverse goede mods uit nu (Zetor tractoren, Fendt 900 favorit, diverse andere mods), dus let the fun begin 8)

[ Voor 61% gewijzigd door lord_fh op 29-04-2025 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Hoe krijg je de trofee LANDBOUW IS ONS LEVEN
Plant vandaag oogst morgen ?

Iemand tips heb gezocht maar kan niks vinden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:47
Baftrol schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 12:13:
Hoe krijg je de trofee LANDBOUW IS ONS LEVEN
Plant vandaag oogst morgen ?

Iemand tips heb gezocht maar kan niks vinden
Als ik me niet vergis is dat de Platinum trophy en krijg je die dus als je alle andere gehaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes!! De farmstick komt naar PS5!! Ik denk dat ik die wel echt wil!

Volgens mr sealyp op YouTube komt ie 4 juni uit.

https://shop.thrustmaster...armstick-playstation.html

Video ps5:

YouTube: SIMTASK FARMSTICK FOR PS5 (EXCLUSIVE FIRST LOOK) AVAILABLE TO PRE OR...

Zijn er mensen die dese stick al gebruiken op pc of xbx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Pfff, €30 duurder dan de pc-only versie. Zeker als pc speler is het dus goed opletten welke versie je besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edwinlzv
@lord_fh

Ik gebruik hem op de pc en vind het een meer dan prima toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
DaKluit schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 18:02:
Pfff, €30 duurder dan de pc-only versie. Zeker als pc speler is het dus goed opletten welke versie je besteld.
Ze zijn uiteraard wel slim die verkopers. Ik denk dat er meer spellen voor op een Xbox en Playstation verkocht worden dus zetten ze hem ook duurder in de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Swaxie schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 07:59:
[...]

Als ik me niet vergis is dat de Platinum trophy en krijg je die dus als je alle andere gehaald hebt.
Oke top dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.8 is uit !
// edit: 1.8.0.1 is er al :) }:O

https://www.farming-simulator.com/changelogs/fs25.php

Als het goed is vanmiddag ook Precision Farming.

Ondertussen heb ik een aantal uur erin zitten en het is toch echt een lekkere game wel. alleen ik denk dat ze stiekem op de PS5 de graphics hebben terug getweaked. Shadows zijn meer pixelig/stipjes meer dan echt schaduwen, maar dat kan ook lijken.

Ik kijk met smart uit naar de Farmstick voor PS5 !

//There we go: PF is ook live!

https://www.farming-simul...od_id=318936&title=fs2025

[ Voor 19% gewijzigd door lord_fh op 08-05-2025 14:02 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Patch 1.8 release notes

New Machines & Items
  • Case IH Farmall C Series tractor
  • Case IH L630 frontloader
  • CLAAS Arion 570 motor configuration
  • Fiat 160-90 DT tractor
  • GÖWEIL G-1 F125 Kombi baler
  • HORSCH Finer 6 SL cultivator
  • New Holland CH7.70 harvester
  • New Holland 980CR 8-30 corn header
  • New Holland SuperFlex 25FT header
  • New Holland Varifeed 28FT header
  • Pfanzelt DW P 186 forestry winch
Additions & Improvements
  • Added lime spreading capability to Farmtech Variofex 750
  • Added in-game Shop search function
  • Added care wheel configuration to Bredal k105
  • Added automatic vehicle reset on out of bounds machines
Fixes & Changes
  • Various technical changes to improve performance
  • Various technical improvements to free up video memory for gameplay
  • Various stability improvements to prevent crashes
  • Various text / translation adjustments
  • Various visual adjustments on several models
  • Improved mod selection screen with added search and seperation for outdated or unavailable mods
  • Fixed electric machinery not recharging with time scale slower than 5x
  • Fixed modHub updates not being correctly applied without a game restart
  • Fixed performance issue with garlic in greenhouses
  • Fixed reflection issues with DRS (dynamic resolution scaling) enabled
  • Fixed shadow lights flickering in certain moments while driving
  • Improved AI Go-To planning and driving behavior
  • Improved AI Go-To status information for players
  • Improved fillplane visuals for sorghum
  • Improved manure heap detection for animal husbandries
  • Improved menu navigation behavior in various scenarios
  • Improved player disconnection information in multiplayer
  • Improved steering assist and helper field detection
  • Improved steering assist line visibility in colorblind mode
  • Improved steering assist line visibility on grown crops
  • Improved traffic driving behavior
Helaas nog niets over de slurry trigger van de kleine (50) varkensstal.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
MadMarky schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 14:08:
Helaas nog niets over de slurry trigger van de kleine (50) varkensstal.
Je bedoelt dat je er geen slurry uit kan krijgen? Ja, dat is een fijne bug. 1 die redelijk simpel te fixen is ook. Van de week was er nog een modder die niet begreep waarom bij zijn zelfgemaakte varkensstal er geen slurry uit kwam. Bleek dat ie hem had gebaseerd op die kleine basegame varkensstal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er al een tijdje een bug report open staan over die trigger, maar ze hebben kennelijk belangrijker zaken om op te pakken.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begonnen op North Frisian FS25 (PS5). na het zien van een aantal Youtube videos wilde ik het - ondanks de 30 mods ofzo die je erbij moet downloaden - toch proberen.

Hele mooie map en heel veel details, ga ik veel tijd in stoppen!

Over Precision Farming: ik gok dat daar snel een update voor komt. Als je de mod aanzet , worden er in AI velden al tramlines automatisch geplot. Opzich niet erg (oke ze zijn wel echt random en stoppen soms in een veld ergens ineens) maar hierdoor kun je oogst contracten enzo niet completen omdat er uiteraard destructed crops zijn.
2e is dat kalken niet goed werkt met PF nog. net of ze daar wat vergeten zijn met het opnemen in PF specifiek qua instellingen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-08 11:53
MadMarky schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 23:25:
Heb er al een tijdje een bug report open staan over die trigger, maar ze hebben kennelijk belangrijker zaken om op te pakken.
Jazeker hadden ze dat, een of andere miniatuur wereld knutselen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ford komt naar de game! (en nieuwe pack is bekend, 3 juni komt hij uit!

https://www.farming-simul...en&country=us&news_id=615

Dat kan mooie Ford mods opleveren voor console !

Afbeeldingslocatie: https://www.farming-simulator.com/cms/uploads/news_6821b583ee719.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Die DLC is idd fijn, wat nieuwe equipment en merken. Maar ik kijk ook uit naar de release van deze mod (Realistic Livestock):
YouTube: Realistic Livestock - Reality Finally Comes to Animals in Farm Sim

[ Voor 26% gewijzigd door DaKluit op 19-05-2025 11:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hammie
DaKluit schreef op maandag 19 mei 2025 @ 11:55:
Die DLC is idd fijn, wat nieuwe equipment en merken. Maar ik kijk ook uit naar de release van deze mod (Realistic Livestock):
Via Github al te downloaden ;) ik moet er even aan wennen. Zooitje slecht producerende koeien weg gedaan en al wat kwijt door random evenementen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohem
DaKluit schreef op maandag 19 mei 2025 @ 11:55:
Zag de video vanmorgen ook, ik ga deze zeker te weten even proberen morgen! _/-\o_ Kan Giants nog wat van leren als je het mij vraagt. Dit mag wat mij betreft in de base game

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ff wat foto's

Nordfrisian 25 , ps5

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f3_lth7Cmhpxiey6sPxMJOZOuRc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rzN8hhCOjOBfcEYOlBPiMlMC.jpg?f=fotoalbum_large

Dat gaat net de dam op!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdNHlRoIdut3-bJnvnB0ippVUic=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bnKFOVBmaLHG8LGN5oRnaFoO.jpg?f=fotoalbum_large

Zetor klaar met wiersen, persen maar !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7W99lKWQjSOH3rjBgZMU__hAm-A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vEZ4tC3ywATeIO3EkCNGh3Rh.jpg?f=fotoalbum_large

En ook dit is weer krap zat haha!

Er is wel een serieus issue met balen en tension belts, net of ze niks vasthouden en de ene keer zitten ze over de balen heen en de andere keer plat op de trailer. Balen vliegen er ook grwoon onder vandaan in een bocht, zag er ook iets van op reddit:

// hier de link: https://www.reddit.com/r/...g_the_belts_not_actually/

[ Voor 4% gewijzigd door lord_fh op 21-05-2025 08:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
Patch 1.9 is aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 27SQN
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 28-05 08:53
Ik heb een boel strobalen gemaakt met de massey 1840 en daarna opgepakt met de arcusin multipack d14. Wanneer je de balen uitlaad, zijn ze allemaal aan elkaar gebundeld en ik weet niet hoe ik ze moet scheiden, zodat ik ze met de hand kan oppakken en in een stroblazer kan gooien. Weet iemand hoe ik de 12 balen moet scheiden zodat ik ze weer kan oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Als je er voor staat, krijg je dan niet de optie om ze los te snijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 27SQN
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 28-05 08:53
In fs22 kreeg ik deze optie wel, nu in fs25 niet meer en weet niet welke keybinding dit is

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daar is 1.9.0.1!

https://www.farming-simulator.com/changelogs/fs25.php

Patch 1.9.0.1

Changes & Improvements
(1.9.0.1) Fixed multiplayer connection issues
Various technical changes to improve performance
Various stability improvements to prevent crashes
Various text / translation adjustments
Various visual adjustments on several models
Improved automatic wood harvester arm behavior if trees are beneath the harvester
Improved responsiveness of field information box to appear on map overview
Improved fuel consumption calculation of wood harvesters while processing a tree
Fixed button conflict on controller in modhub for search and active downloads
Fixed cases of go-to AI attempting to route through the river on mapUS
Fixed flickering issues on some hardware configurations with Intel ARC B Series GPUs
Fixed hooklift system problems when reloading the savegame
Fixed tension belts not working correctly when re-mounting objects
Fixed mod update dialog when loading into a savegame showing without cancel prompt
Fixed overlapping of chat window on lower UI scaling values
Fixed overloading slurry from the pig barn trigger
Fixed radio turning off when switching vehicles

New Machines & Items
JohnDeere 1270G tree harvester
Pöttinger Aerosem VT 5000 DD seeder
Skoda Enyaq Coupé RS iV car
Väderstad TopDown 600 cultivator

Modding
added start argument (skipModUpdateDialog) to skip modupdate check when loading into a savegame for mod creators
fixed mod update check, now properly ignores unzipped mods again

Precision Farming
Added option to set the tramline direction on the field
Added options to disable speed dependent spreader application and realistic spread pattern
Fixed costs of AI field worker
Fixed harvesting of potatoes and sugar beet
Fixed issues with cultivating and sowing missions
Fixed missing seed rate functionality on combination with some other mods
Fixed seed rate of potatoes
Fixed yield display on combines and actual yield on the field
Increased environment score for permanent grass fields

Info
As with all major updates to Farming Simulator, you may experience stuttering on the first game launch after the update when using mods or custom graphics settings due to shaders being recompiled.

Wat valt op:

Tension belts zouden weer moeten werken :+
De Enyaq coupe als auto, ben benieuwd
De varkensstal slurry zou (eindelijk) moeten werken ! 8)

verder wat goede dingen zoals de radio die inderdaad steeds vanzelf uitgaat/reset, PF dat geupdate is (al zie ik niks over limen)

[ Voor 112% gewijzigd door lord_fh op 27-05-2025 14:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Slurry trigger werkt idd voor de varkensstal *O*
Kan ik eindelijk bij de 51K liter stront die zich daar verzameld heeft :Y)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FYI : the farmsimguy heeft een 10% kortingcode op alles in de thrustmastershop tm 8 juni. Aangezien 4 juni de ps5 farmstick uitkomt wellicht handig voor iemand. Ik wacht even meer beelden af op de release dag vd stick op ps5, maar neig er naar hem aan te schaffen :) , scheelt toch weer 12 euro.

Code is "thefarmsimguy"

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Heb eindelijk, na vele ingame jaren, honderden pallets houten balken, korte en lange planken, touw en zelfs textiel, de playground opdracht afgerond in Riverbend Springs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mfAKnjK-V5t1M3d6KHNs4ucvGsg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Y71zvQSZi70d2izLdSSY813.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGaVZhsD762EnDYQnbeZDFsD7pA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3yShSk3iqjMngpbH1htdT32l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gyRMH0pplLdwCphsQYNF0yyGeew=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tCIS0qIhz1k3olaoRP65wg5N.jpg?f=fotoalbum_large

Het is een enorm schip met "zeemonster" glijbanen. Alles is beklimbaar maar de speler past qua formaat niet helemaal door de glijbanen heen ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKluit
Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9puDIwGIrPeiY39a3V3nSCzVl9U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tsBHf8LPWzXyqgjzrpifOlOg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oWfXTiQ9KN72DLF6kHcr_qlP23Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k0bitrMV8AdJeCQtrkgiVg9n.jpg?f=fotoalbum_large

Het spel is wel naar me toe gegroeid moet ik zeggen. En in de regen spelen is heerlijk in fs25 !

Farmstick maar bestellen straks voor de ps5 :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7XwanoXsyT4mqRz0gYw6I8q9IY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k4grNDxBy9ywF8lYUPiXOSX0.jpg?f=fotoalbum_large

Alternate was snel!

Werkt! Heel erg wennen als je de controller zo gewend bent qua snelheid met sturen enzo, maar combi stuur en stick is wel lekker immersive 😎

Moet enorm wennen aan alle knoppen en waar alles zit, sommige dingen moeten op het stuur, de knoppen zitten ook anders qua logica, l1 is r1 enzo en de knoplogos op de stick moet je negeren want dat is niet wat het scherm aangeeft haha. Verder is het vooral wennen de komende tijd denk ik voordat je alles uit je hoofd doet zeg maar, het is veel wisselen tussen de 2 lamp standen (oranje of wit) waar steeds weer net een andere optie achter zit.

Ik moet alleen iets zien te verzinnen qua plaat, om de ets2 pook eraf te halen en dan de stick erop te mounten. Bodemplaat vd stick is te groot voor die playseat schakeltoren

[ Voor 8% gewijzigd door lord_fh op 07-06-2025 12:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaKluit
Ik weet niet of ik dit mag delen hier, aangezien het een vorm van zelfpromotie is.

Vanmiddag is mijn map eindelijk op de modhub beschikbaar gekomen. In FS19 al begonnen met het leren van het maken van een map, bij FS22 het een beetje laten liggen (grotendeels vanwege tijd). En nu met FS25 wilde ik toch wel erg weer iets mee gaan doen. Niet de map die ik ooit voor FS19 voor ogen had, maar een versie die voor mij iig behapbaar was om te maken.
Mijn eerste map dus, wat mij (ongeacht wat jullie er van gaan vinden) toch wel trots maakt. :)
Zelf speel ik hem al een tijdje op mijn server met een paar vrienden. En ik hoop dat jullie je er minimaal net zoveel op zullen vermaken.

https://www.farming-simulator.com/mod.php?mod_id=315159

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! ik zag hem en dacht al he die gebruikersnaam komt mij bekend voor :D

Gefelicteerd!

Helaas alleen een PC map aangezien hij 4x is, maar zal de reviews op YOutube wel voorbij zien komen gok ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@DaKluit zolang je er geen geld voor vraagt of ander gewin uit haalt is het geen zelfpromotie.
Cool dat ie er nu ook echt in staat, zal hem eens proberen. Volgende keer beter wel even de beschrijving door de spellingscontrole halen ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohem
DaKluit schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 17:43:
Ik weet niet of ik dit mag delen hier, aangezien het een vorm van zelfpromotie is.

Vanmiddag is mijn map eindelijk op de modhub beschikbaar gekomen. In FS19 al begonnen met het leren van het maken van een map, bij FS22 het een beetje laten liggen (grotendeels vanwege tijd). En nu met FS25 wilde ik toch wel erg weer iets mee gaan doen. Niet de map die ik ooit voor FS19 voor ogen had, maar een versie die voor mij iig behapbaar was om te maken.
Mijn eerste map dus, wat mij (ongeacht wat jullie er van gaan vinden) toch wel trots maakt. :)
Zelf speel ik hem al een tijdje op mijn server met een paar vrienden. En ik hoop dat jullie je er minimaal net zoveel op zullen vermaken.

https://www.farming-simulator.com/mod.php?mod_id=315159
Cool, leuk om te zien! Zal hem eens checken een dezer dagen.

En respect hoor! _/-\o_ ben zelf ook met mijn eerste map aan het bouwen, een maand of 3 terug pas mee begonnen. Dus ik heb een beetje een beeld denk ik hoeveel tijd hierin zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
MadMarky schreef op dinsdag 24 juni 2025 @ 22:34:
@DaKluit zolang je er geen geld voor vraagt of ander gewin uit haalt is het geen zelfpromotie.
Cool dat ie er nu ook echt in staat, zal hem eens proberen. Volgende keer beter wel even de beschrijving door de spellingscontrole halen ;)
Haha, nee rijk wordt ik niet van de downloads van de modhub. Ik kan er hoogstens een ijscoupe van betalen :9

Spellingsfoutje? Oeps. Welke? Dan zet ik hem op het lijstje voor een update.

[ Voor 4% gewijzigd door DaKluit op 25-06-2025 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaKluit schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 18:39:
[...]

Haha, nee rijk wordt ik niet van de downloads van de modhub. Ik kan er hoogstens een ijscoupe van betalen :9

Spellingsfoutje? Oeps. Welke? Dan zet ik hem op het lijstje voor een update.
Prosperous, height, road network... allemaal kleine dingetjes die een spellingscontrole in je browser (of testverwerker, of wat dan ook) er voor je uit pikt.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Oeps. Dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:09

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hoi allemaal, Ik heb ooit wel eens farming simulator gespeeld in 2015 ofzo. Nu weer helemaal in nummertje 25. Nu ben ik mijn eigen boerderij aan het vormgeven op riverbend Springs en het is weer erg leuk.

Nu merk ik dat ik soms domme keuzes maak wat betreft machines en dat ik soms opties mis in bepaalde categorien. Of een aanhangwagentje of met meteen een trailer van heb ik jou daar om pallets te vervoeren.
Iemand tips naar fijne YouTube kanalen (of sites) die zich bezig houden met goede mods in de categorie voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
In basis zou ik gewoon op de modhub kijken.
Als alternatief kan je kijken op itch.io, maar dat zoekt een beetje onhandig vind ik.
Qua andere download sites is kingmods.net wel oke, overige zou ik van wegblijven.
En voor de rest is het overal verspreid helaas. Een deel van de modders gebruikt Facebook, sommige hebben hun eigen website, weer anderen gebruiken Patreon, enz.

Dus beetje afhankelijk van hoe diep je het konijnenhol in wilt gaan ;)
(Maar bovenstaande is ook een beetje de volgorde die je het beste kan aanhouden, denk ik, qua stappen)

Sommige kleine karren hebben de optie om als balenwagen te dienen. Ook basegame karren. Misschien dat zoiets ook al een prima alternatief is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-07 11:38

LoneWolf

Just a Byte

De modhub van Giants zelf zijn meestal mods die redelijk goed zijn, weinig errors mee.
King mods en van itch.io kan de kwaliteit erg wisselen. Soms werkt iets goed soms totaal beroerd.

Heb ondertussen ook 2 (helaas zeer negatieve) ervaringen met mods kopen via Patreon, tot nu toe kan ik dat niet aanraden. Je betaalt in verhouding veel en krijgt rotzooi die ze niet eens updaten als er issues mee zijn.
Bij 1 van de 2 heb ik via hun discord nog redelijk fatsoenlijk reactie gekregen en uiteindelijk mijn geld terug, de andere zegt gewoon glashard dat het een oudere mod is dat ze op de hoogte zijn van errors met het model en dat ze hem niet meer updaten. (Wat niet in de prijs t.o.v. de andere mods van hun terug te zien was). “ All sales are final” zeggen ze dan…
Heb daarvoor nu ook een ticket bij patreon aangemaakt en een Paypal claim ingediend. Ben benieuwd.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYcC3eEf0xh58ZzVoj7O1rTBY10=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J6FuurGQLKKRvvxv5SzpHvPh.jpg?f=fotoalbum_large

De belichting is in fs25 wel echt verbeterd tov fs22, op de foto een mooi voorbeeld, licht weerkaatsing op de weg en het licht op de motorkap/luchtfilter met de regen er zo op. Door de regen op het spiegelende wegdek veranderen de schaduwen ook steeds, erg nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Blijkbaar mochten YouTubers de informatie delen voordat de officiële aankondiging van Giants online stond...
*spoiler*
YouTube: BIG ANNOUNCEMENT! AQUACULTURE IS COMING TO FS25 - Highlands Fishing ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.farming-simul...en&country=us&news_id=622

Engeland Schotland , vis en uien :)

[ Voor 7% gewijzigd door lord_fh op 01-07-2025 15:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Laatst online: 25-08 17:00

Pykow

Angelo OTR

Correctie. Dit is Schotland en niet Engeland.
UK, dan zit je wel weer goed ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 14:37:
[...]

Correctie. Dit is Schotland en niet Engeland.
UK, dan zit je wel weer goed ;)
aangepast haha ik zag het net.

Ben wel nog steeds benieuwd wat de "stars align" is die 3e kwart uitkomt. Ik gok toch iets van Mercedes

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouTube: Exclusive Premiere | First Look at Highlands Fishing (FS25)

Officiële video! Eerste game play sort of. Ziet er wel nice uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem1995
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:17
Ziet er vet uit, ben heel benieuwd! Mooi dat ze een echte uitbreiding uitbrengen ipv een standaard map met verder niks extra’s

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Farmcon is bezig, en ik zag al dat Straw Harvest terugkomt als free dlc!! Top!

En the farmsimguy had een easter egg gespot (waarschijnlijk), in de stream van de map presentatie daar, is een MB trac te zien. Dat zou kunnen betekenen dat "the stars align" in de planning van giants, Mercedes zou betekenen als brand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZndWc-AYLbfPtsFouBL5GXhMEik=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s9OYNXGa0qR6BuTpop40DXq4.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:02
lord_fh schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:56:

En the farmsimguy had een easter egg gespot (waarschijnlijk), in de stream van de map presentatie daar, is een MB trac te zien. Dat zou kunnen betekenen dat "the stars align" in de planning van giants, Mercedes zou betekenen als brand

[Afbeelding]
Kwam juist hier om dat te posten. Je ziet op gegeven moment heel duidelijk dat er een ster op staat en de exacte kleuren idd.

No way in hell dat diegene die deze video's gemaakt heeft per ongeluk de MB Trac mod actief had en in de schuur had staan.
Dit betekend dus Mercedes in de game met sowieso MB Trac en zeer waarschijnlijk ook de Unimog. En aannemelijk ook met een vrachtwagen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou ik voor console wel heel dik vinden, want dan kunnen ze de mb trac mod ook als mb voor console releasen ipv de lizard versie. Dat lizard logo op een mb trac is het niet zeg maar :) (wel nice dat we iig een trac op console hebben nu dat wel)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaKluit
lord_fh schreef op zaterdag 5 juli 2025 @ 14:56:

[Afbeelding]
In de comments van deze video geeft The FarmSimGuy aan dat hij de bevestiging heeft gekregen van Giants dat Mercedes gaat komen in de komende dlc.
YouTube: Live from FarmCon25 - Gameplay and Machines - Highlands Farming DLC ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Update time!

Patch 1.10.0.0

Changes & Improvements
Various technical changes to improve performance
Various stability improvements to prevent crashes
Various text / translation adjustments
Various visual adjustments on several models
Changed wetness behavior on machines to be based on in-game time instead of real time
Improved foliage alignment for various crops
Improved steering assist behavior
Fixed an issue in multiplayer where tension belts caused some pallets to visibly jitter
Fixed compass orientation
Fixed display of weather forecast with manually set season visuals
Fixed error when resetting the tree sapling planter after emptying
Fixed ground deformation bumps caused by sudden firmness changes (e.g., over straw swaths or mowed grass)
Fixed hail damage being applied to cultivated fields
Fixed incorrectly sized dual wheel connectors
Fixed issue where fences could be sold without proper permissions
Fixed synchronization of combine fill level in multiplayer
Fixed synchronization of fences in multiplayer when placed on changed ground height
Fixed terrain deformation issues when snow is removed

New Machines & Items
Fendt Rotana 160 V Combi round baler
JCB Series 547-70 AGRI PRO telehandler
Massey Ferguson RB 4160V Protec round baler
Pöttinger Terradisc 10001T cultivator
Unia ARES XL disc harrow

New Additions / Functionalities
Added support for XeSS 2 with Frame Generation
Added work direction setting for helper operations

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaKluit
Eindelijk de compas aangepast🥳

En deze kan ik ook wel waarderen:
Fixed an issue in multiplayer where tension belts caused some pallets to visibly jitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

en nog steeds kan je in multiplayer GRATIS upgrades uitvoeren.
Er staat bijvoorbeeld dat je 60k moet betalen en dan doe je dat.
vervolgens gaat er niks af van je rekening.

dit hadden ze opgelost in 1.08, maar vanaf 1.09 weer terug.

ook moet je landen verkopen en opnieuw kopen voor precision farming update.
anders blijft het kalk verkeerd verspreid worden op je velden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Ik zit met een klein probleempje. Ik ben op een map bezig en daar stonden een paar bomen vervelend in de weg. Omzagen ging prima met de kettingzaag maar hoe verwijderen jullie in hemelsnaam al die vervelende takken zodat je alleen de stam over hou?
Ik heb de lumberjack mod maar ik krijg het niet voor elkaar met als gevolg dat ze nu vreselijk in de weg liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
Over de stam heenlopen en zaag ook in de lengte voor je houden. Met wat gepruts verdwijnen ze dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinlzv
Hammie schreef op woensdag 30 juli 2025 @ 21:23:
Over de stam heenlopen en zaag ook in de lengte voor je houden. Met wat gepruts verdwijnen ze dan.
Morgen eens proberen. Ik probeerde het met langs de stam te lopen. Afijn ik was in de buurt met mijn gepruts :*)
Dank je wel voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Mercedes dlc nu officieel aangekondigd. Komt 9 september.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaa echt blij mee!! Hopelijk worden de MB mods ook vrijgegeven (zoals de mb trac van bremi) voor console.

Erg blij mee ! Zitten mooie voertuigentussen ook, ben benieuwd wat ie gaat kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
lord_fh schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:03:
Jaa echt blij mee!! Hopelijk worden de MB mods ook vrijgegeven (zoals de mb trac van bremi) voor console.

Erg blij mee ! Zitten mooie voertuigentussen ook, ben benieuwd wat ie gaat kosten
Zijn er na deze DLC nog MB Trac’s die ontbreken dan? Volgens mij dekt deze alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 21:45
Op de pagina staat onderaan de full vehicle and equipment list:
Mercedes-Benz - Actros L
Mercedes-Benz - Actros L + Meiller - TECTRUM RS21
Mercedes-Benz - Arocs
Mercedes-Benz - Arocs + Meiller - TECTRUM RS26
Mercedes-Benz - Bumper
Mercedes-Benz - MB-trac 700-900
Mercedes-Benz - MB-trac 1000-1100
Mercedes-Benz - MB-trac 1100-1500
Mercedes-Benz - MB-trac 1300-1800 Turbo
Mercedes-Benz - Unimog U 530-535
Mercedes-Benz - Unimog U 2400
Fliegl Agrartechnik - Push-Off Container 6800
Heizomat - Heizotruck V2
Sirch - AgroBox
Sirch - Halfpipe
Sirch - UniBox
Stoll - ROBUST 30 HDPM

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 17:16:
[...]

Zijn er na deze DLC nog MB Trac’s die ontbreken dan? Volgens mij dekt deze alles
Klopt, maar die van bremi heeft een goede sound en veel verschillende versies enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loeck
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-08 10:47
Hoihoi!

Ik probeer te spelen met map Schwesing Bahnhof maar bij de 100% laden van de game loopt het hele spel vast. Iemand een idee?? Laaste melding is Shaders compileren. Zie fotoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q0hhcAxTOBYpdSfZiVUVGDVoVTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cQxlGUVOeehyxQFG82TvfVvw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Loeck schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:19:
Hoihoi!

Ik probeer te spelen met map Schwesing Bahnhof maar bij de 100% laden van de game loopt het hele spel vast. Iemand een idee?? Laaste melding is Shaders compileren. Zie foto[Afbeelding]
Controleer je log, er is waarschijnlijk een mod die niet helemaal lekker werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loeck
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 10-08 10:47
DaKluit schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 06:43:
[...]

Controleer je log, er is waarschijnlijk een mod die niet helemaal lekker werkt.
Jep gelukt, jim cache en shader cach gewist en wat in de game xml aangepast, nu werkt het….

Nog een vraag, ik mis de sleepslang van fs22 gigantisch, iemand enig idee over een terugkomst van schouten DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Nou ben ik redelijk bedreven in het harvesten maar ik ben net begonnen met FS25, maar met een claas 450 evion combiner krijg ik die pijp niet uit als ik de header er niet af haal.

Dat is toch raar?

Never mind stond er te dicht op :)

[ Voor 17% gewijzigd door Slasher op 10-08-2025 19:32 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Loeck schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:19:
Hoihoi!

Ik probeer te spelen met map Schwesing Bahnhof maar bij de 100% laden van de game loopt het hele spel vast. Iemand een idee?? Laaste melding is Shaders compileren. Zie foto[Afbeelding]
Ik speel op een map, waarbij het laden van shaders op 1 server ook veel langer duurt dat wensenlijk.
Er staat dan 100%, maar shaders zijn nog aan het compileren.
Ik moet dan 3 minuten langer wachten en dan is het goed.
De game hangt niet, hoewel je wel het gevoel krijgt dat het zo is.
Als je gaat Alt- tab naar je bureaublad, kom je ook even niet meer terug in de game. totdat dit klaar is met laden.
Loeck schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 18:18:
[...]

Jep gelukt, jim cache en shader cach gewist en wat in de game xml aangepast, nu werkt het….

Nog een vraag, ik mis de sleepslang van fs22 gigantisch, iemand enig idee over een terugkomst van schouten DLC?
Momenteel nog niets bekend over Season pass year 2.
De komende maanden komt het in ieder geval niet.

Ik vindt momenteel de DLC's heel erg ondermaats of ze werken niet goed.
1. NEXAT pack met apparatuur dat gewoon te groot is voor 99% van de maps (gezien de base maps)

2. Plains & Prairies, precies hetzelfde probleem als NEXAT, de Fendt Rogator is misschien een leuke toevoeging, maar er zijn veel betere mods hiervoor.

3. Precision Farming heeft heel veel fouten en problemen.
Lime spreader was zo kapot, dat je lijnen in je veld kreeg.
Vervolgens kom er een optie om dit aan te passen, maar moet je velden opnieuw verkopen en kopen om het beter te krijgen, maar je blijft hele gekke vlekken / ongelijkmatigheden krijgen

Ik heb opeens een omgevingscore van 70 punten maximaal, want de Nitrogen balkje blijft op 0 punten.
Dit kwam nadat ik Slurry over mijn velden had gedaan, Tarwe erin en vervolgens met Liquid Fertilizer eroverheen. Volgens de help pagina is eerst het toevoegen van Dierlijk mest en vervolgens kunstmest het beste om de volledige punten te krijgen. Maar nu dus, dit heeft het verpest.
Velden opnieuw verkocht en gekocht en geen verschil.
2x al geoogst.
Ik krijg nu de tip om eerst Sojabonen erop te zetten, want dan wordt er een nitrogen gebruikt en zo kan ik het op één of andere manier herstellen. in de komende maand maar eens testen.

4. Mercedes Benz... Mwa, ik ben geen fan van dit merk dus kijk er al niet zo naar uit.
daarnaast leuke bakjes om erachter te zetten, maar waar zijn de slangen ;)

5. Highland Fishing Expansion lijkt mij wel leuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien komt ie als gratis 3rd party dlc net als de straw en harvest er weer komt. Ik hoop ook erg op de sleepslang dlc, vond die echt geweldig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-08 21:08
Pykow schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 11:42:

3. Precision Farming heeft heel veel fouten en problemen.
Lime spreader was zo kapot, dat je lijnen in je veld kreeg.
Vervolgens kom er een optie om dit aan te passen, maar moet je velden opnieuw verkopen en kopen om het beter te krijgen, maar je blijft hele gekke vlekken / ongelijkmatigheden krijgen

Ik heb opeens een omgevingscore van 70 punten maximaal, want de Nitrogen balkje blijft op 0 punten.
Dit kwam nadat ik Slurry over mijn velden had gedaan, Tarwe erin en vervolgens met Liquid Fertilizer eroverheen. Volgens de help pagina is eerst het toevoegen van Dierlijk mest en vervolgens kunstmest het beste om de volledige punten te krijgen. Maar nu dus, dit heeft het verpest.
Velden opnieuw verkocht en gekocht en geen verschil.
2x al geoogst.
Ik krijg nu de tip om eerst Sojabonen erop te zetten, want dan wordt er een nitrogen gebruikt en zo kan ik het op één of andere manier herstellen. in de komende maand maar eens testen.
De reden dat ik nog even wacht met PF, zoals zoveel bij Giants heeft het allemaal even tijd nodig voor het goed werkt.

Hallo trouwens! Ik speel al een tijdje FS22 en nu dus FS25 en ben nu vooral bezig op de Pallegney map, wist niet dat deze thread er was, dus ga dit een beetje volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij straw harvest schijnt er ook een bugje te zijn dat als je een lege pers koopt (dat doe ik ook altijd, voor de roleplay, handmatig vullen) dat hij niet vult. Heb het zelf nog niet getest (het is te mooi weer buiten haha) maar zal dus ook wel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 22:12
Ik meld me ook even in dit topic 👋

Gisteren begonnen met FS25. Twijfelde al langere tijd om deze op te pikken door de performance issues waar de game initieel mee te maken had. Nu hij op gamepass staat geprobeerd en positief verrast.

Ik heb alleen wel een irritante bug m.b.t. de in-game radio. In tegenstelling tot wat je op het WWW (als ook dit topic) leest heb ik niet zozeer problemen met het switchen van radio stations. Waar ik wel last van heb, is dat de online radio stream er geregeld mee stopt. Het lijkt erop zodra ik uit een voertuig stap of wissel. Kan het enkel oplossen door de game te herstarten.

Iemand hier ook last van of last van gehad? Is er een fix voor handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MarkEijnden schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 16:25:
[...]

De reden dat ik nog even wacht met PF, zoals zoveel bij Giants heeft het allemaal even tijd nodig voor het goed werkt.

Hallo trouwens! Ik speel al een tijdje FS22 en nu dus FS25 en ben nu vooral bezig op de Pallegney map, wist niet dat deze thread er was, dus ga dit een beetje volgen!
Pallegney is een leuke map om te spelen.
Ik heb zelf alleen wel een aanpassing gedaan aan je eigen melkfabriek op je boerderij.
Het produceren van de producten is erg traag en dat heb ik eventjes in de XML van de map aangepast.
lord_fh schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:40:
Bij straw harvest schijnt er ook een bugje te zijn dat als je een lege pers koopt (dat doe ik ook altijd, voor de roleplay, handmatig vullen) dat hij niet vult. Heb het zelf nog niet getest (het is te mooi weer buiten haha) maar zal dus ook wel gepatched worden.
Ik heb nog niet met de Straw Harvest pack in FS25 gespeelt, dit komt doordat ik een server speel waarbij we deze DLC nog niet geactiveerd hebben. We updaten de mods en DLC's 1x per maand.
SparksNL schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 21:04:
Ik meld me ook even in dit topic 👋

Gisteren begonnen met FS25. Twijfelde al langere tijd om deze op te pikken door de performance issues waar de game initieel mee te maken had. Nu hij op gamepass staat geprobeerd en positief verrast.

Ik heb alleen wel een irritante bug m.b.t. de in-game radio. In tegenstelling tot wat je op het WWW (als ook dit topic) leest heb ik niet zozeer problemen met het switchen van radio stations. Waar ik wel last van heb, is dat de online radio stream er geregeld mee stopt. Het lijkt erop zodra ik uit een voertuig stap of wissel. Kan het enkel oplossen door de game te herstarten.

Iemand hier ook last van of last van gehad? Is er een fix voor handen?
De peformance issues hebben met jouw PC te maken of de mods die je hebt draaien.
Je moet de game wel even de tijd gunnen om alle shaders in te laden, vooral na een update of als je een tijdje niet meer op een multiplayer map bent geweest.
Ik kan de game zelfs met een onboard GPU spelen van een i7 9 serie.
Alles op Low en nog 40 fps. Ok zag er niet uit en was toen een nood situatie toen mijn videokaart kapot ging.

In-game radio is heel simpel op te lossen.
Ga naar geluid instellingen
Zet het geluid van in-game radio helemaal uit op 0%
open een webbrowser of Spotify, speel daar je radio of je muziek.
Betere kwaliteit, meer mogelijkheden en probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-08 22:12
Pykow schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 12:15:
De peformance issues hebben met jouw PC te maken of de mods die je hebt draaien.
Je moet de game wel even de tijd gunnen om alle shaders in te laden, vooral na een update of als je een tijdje niet meer op een multiplayer map bent geweest.
Ik kan de game zelfs met een onboard GPU spelen van een i7 9 serie.
Alles op Low en nog 40 fps. Ok zag er niet uit en was toen een nood situatie toen mijn videokaart kapot ging.
Ik ervaar geen performance issues. Ik zeg alleen dat ik tijdens de release de game niet heb aangeschaft, omdat ik op het WWW veel las over performance issues, op de Pc maar met name op de consoles.
In-game radio is heel simpel op te lossen.
Ga naar geluid instellingen
Zet het geluid van in-game radio helemaal uit op 0%
open een webbrowser of Spotify, speel daar je radio of je muziek.
Betere kwaliteit, meer mogelijkheden en probleem opgelost.
Dit is natuurlijk geen oplossing. Ik kies bewust voor de in-game radio functionaliteit, omdat ik de radio enkel wil horen zodra ik in een voertuig zit. Dat geeft een extra stukje immersie wat je niet hebt als je op de achtergrond continu de radio aan hebt staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
YouTube: FUNKTIONIERENDE KAMERAS 😲 im Mercedes-Benz Trucks DLC 🤩 - FIRST GAME...

Vanaf ongeveer 5 min, het lijkt er dus op dat we bewegende achteruit camera hebben eindelijk incab!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
Ik kon het op mijn telefoon niet goed zien bewegen. Maar op 8:16 zie ik het implement wat er dan achter hangt ook in dat camerabeeld. Dus ja, EINDELIJK!!!

Edit: wat ik me nu wel bedank is dat dit waarschijnlijk alleen mogelijk gaan zijn bij de voertuigen die bij DLC zitten. En dat we tot FS28 moeten wachten eer dit in mods mogelijk is. Giants kennende :(

[ Voor 39% gewijzigd door DaKluit op 20-08-2025 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baftrol
Als ik koeien wil fokken, moet ik dan persee een fokstal hebben of maakt dat niet uit?
Als ik bij de angus of limousine koeien pak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Baftrol schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 17:54:
Als ik koeien wil fokken, moet ik dan persee een fokstal hebben of maakt dat niet uit?
Als ik bij de angus of limousine koeien pak?
Sommige koeien produceren melk, anderen zijn waardevoller voor het vlees. In alle stallen kun je fokken maar de melk heb je enkel in een melkstal.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkEijnden
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 25-08 21:08
[...]

Pallegney is een leuke map om te spelen.
Ik heb zelf alleen wel een aanpassing gedaan aan je eigen melkfabriek op je boerderij.
Het produceren van de producten is erg traag en dat heb ik eventjes in de XML van de map aangepast.
Ja, lijkt of ze iets fout gedaan hebben daar. Vooral capaciteit is laag en is dus ook meteen leeg. Dacht aan zelf maar een melkfabriek ergens neer te pleuren, maar dit kan natuurlijk ook. Wat heb jij ervan gemaakt? Beetje realistisch of gewoon extreem hoog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

MarkEijnden schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 14:52:
[...]

Ja, lijkt of ze iets fout gedaan hebben daar. Vooral capaciteit is laag en is dus ook meteen leeg. Dacht aan zelf maar een melkfabriek ergens neer te pleuren, maar dit kan natuurlijk ook. Wat heb jij ervan gemaakt? Beetje realistisch of gewoon extreem hoog?
Hetzelfde als een standaard melkfabriek.
Alleen heb ik bijvoorbeeld bij chocolade de output veranderd zodat je vrijwel net zoveel chocolade krijgt als boter. zo kan je ook beetje doorgroeien naar de bakkerije dat in het dorpje ligt.
Ik zou nooit extreem snelle producties maken, want dat geeft je ook weer te veel werk met pallets.

Ik heb wel 2 easy mods erin zitten, die waren vrijwel vanaf de eerste dag beschikbaar:
Open air garden, heel eenvoudig om wat kleine producten te krijgen
en Fermiteer silo waar je alleen met Gras al TMR kan maken in 1 gebouw.

Je kan de mods hier zien:
YouTube: 10 MODS EVERY BEGINNER NEEDS FOR FARMING SIMULATOR 25!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Viel me gisteren ineens op (maar ergens in mijn herinnering denk ik dat ik het al wist)

Als je een pers of welke implement ook, aan hebt staan achter je tractor, dan beweegt de aftakas, opzich logisch en dat klopt.

maar als je uit stapt, stopt de aftakas met draaien haha. Stap je weer in, dan gaat hij weer verder draaien.
Bugje denk ik.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste