Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Mede-auteur:
  • Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-04 22:56

Dappzor

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/rNQ7THlVpRzumtMjMsWaM65l.jpg

Inleiding

Farming Simulator 25 is de laatste telg uit een lange reeks simulatiegames waarbij je je eigen boerderij runt. Je verdient geld door gewassen te verbouwen op het land, door missies te doen of door dieren te houden. Of doe je toch liever aan bosbouw? Alles is mogelijk. Met het geld dat je verdient kun je nieuwe machines en dieren kopen en je bedrijf verder uitbreiden.

Wat is er nieuw

De graphics zijn natuurlijk opgepoetst met dynamische weerseffecten, mist en zelfs tornado's. Er zijn nu meer dat 20 gewassen te verbouwen met rijst en spinazie als nieuwe producten. Voor de mensen die liever vee houden zijn buffels en geiten een nieuwe toevoeging.

Ga op een wereldwijd landbouwavontuur om een landbouwimperium op te bouwen in Oost-Aziatisch landschap vol rijstvelden, een Noord-Amerikaanse omgeving met veel open ruimte (Riverbend Springs) of een Midden-Europese locatie met groene velden tussen vijvers en rivieren (Zielonka).

Ook zijn er nieuwe productieketens en bouwmissies toegevoegd om je zakelijke mogelijkheden uitbreiden.

Voel een diepere band met je velden en de natuur dankzij een algemene technische upgrade met verbeterde graphics en physics. Mist, verbeterde schaduwen, dynamische weereffecten, grondvervorming en nog meer. Het leven van virtueel boeren wordt nóg meeslepender en sfeervoller!

Ook is het helper systeem volledig vernieuwd, en maakt gebruik van het nieuwe GPS systeem. Hierdoor kunnen de velden nog beter bewerkt worden, ongeacht de vorm van het veld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/DUaiAcv0nco4AdJuXt7UcoFN.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8R900BM1DZ5AuxTTtGAlu3rj.jpg

Edities

Naast de standaard digitale versie is het ook mogelijk een een collectors edition voor PC te pre-orderen. Deze bevat onder meer een 16-bit versie van het spel (FS22 had een Commodore 64 editie) en is er zowaar een heus USB contactslot om je voertuigen mee te kunnen starten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/gFthCoV4Qk2OLkUaAxgAM9to.jpg

Ook is er een season pass aangekondigd, hiermee breid je Farming Simulator 25 uit met meer machines, merken, gameplay en een compleet nieuwe map om je boerenbedrijf uit te breiden! De Year 1 Season Pass biedt toegang tot vier DLC's (waarvan één grote met nieuwe map)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-EdjZgUwlBfOtPiwVR6mMcfAfUk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IdTZkVBd0yKrzqI2XkHCGzyo.jpg?f=fotoalbum_large

Gameplay Video

Gameplay beelden van Gamescom in hoge kwaliteit.

Screenshots

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_icAUlvtS2b0fvF0K0npxI-hnHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJ7oYRRmfdzeboTuChdaHZwQ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnJI2N3Hbd7zLGm_Q6ITjvPnYQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XUF5Uk56bTf0LcCpUpnTzkKX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvID3zNrD4EZmSzTIwjD5shc-fQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SFJdKVI5MXlvSHJ0xIXBLrv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0US1tCSjjCkokudyw7K6p5FKDeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DRbTbviIJmiUNIxqt0ImtC0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p135E-cUolOgRXeiHieQWhFy4Yo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wDJ4ChSH0CR9FpLe1XMxzsP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1Wdrg8AaJir1FrQApPYtktgSVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCs9TjUPgCaApPPrMZSXquhS.jpg?f=fotoalbum_large

Mods

Het leuke aan Farming Simulator is naast de vrijheid die je hebt ook de grote hoeveelheid uitbreidingen (mods) die je kunt downloaden. Denk bijvoorbeeld aan werktuigen, tractoren, gebouwen, maps, eigenlijk alles dat je kunt bedenken. Vaak zijn ze door gebruikers zelf gemaakt, soms ook door Giants zelf (bijv backports van machines uit oudere FS delen).
Voor PC gamers zijn er naast het ingame menu en de officiële website ook verschillende andere websites waar zeer veel content op aangeboden wordt. Het installeren van een mod doe je door het gedownloade zip bes
tand te verplaatsen naar:
Mijn Documenten > My Games > FarmingSimulator2025 > mods

Vervolgens dien je bij het laden van je savegame nog even aan te vinken welke van je geïnstalleerde mods je wilt gebruiken.

Links

Officiële website

[ Voor 64% gewijzigd door MadMarky op 15-11-2024 21:03 . Reden: gedeelte over mods toegevoegd ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:01
Goed bezig @MadMarky ! Paar maandjes wachten nog :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-04 12:07
Dit is een mooie start post. Mooi gedaan @MadMarky .

Ik wacht zelf nog even met preorderen, maar zou zomaar kunnen dat ik 'm toch aanschaf als 12 november dichterbij komt. Dit keer voor PC. De vorige had ik nog voor PS4.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:30
well, fuck.... minimale sys requirements is oa een ryzen 5 of beter. Ik zit met een Ryzen 3 opgescheept.... Toch maar weer op Xbox spelen vrees ik.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:13:
well, fuck.... minimale sys requirements is oa een ryzen 5 of beter. Ik zit met een Ryzen 3 opgescheept.... Toch maar weer op Xbox spelen vrees ik.
Wat voor Ryzen 3 heb je? Van die 1000 generatie of die erna? Want een Ryzen 3300x is sneller dan een 1500x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
DaKluit schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:43:
[...]

Wat voor Ryzen 3 heb je? Van die 1000 generatie of die erna? Want een Ryzen 3300x is sneller dan een 1500x.
1200 -O-
dus ben dus fucked. En nieuwe processor en de game wordt hem helaas ook niet zo lang staatsloterij mij passeert :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:25
Bookmark voor dit topic! Ben benieuwd naar de gameplay t.z.t.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stovirpi schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:51:
Bookmark voor dit topic! Ben benieuwd naar de gameplay t.z.t.
Over 2 weken zou al wat gedeeld worden tijdens FarmCon, dus we hoeven daar niet zo heel lang op te wachten hopelijk🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Player1S schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:44:
[...]

1200 -O-
dus ben dus fucked. En nieuwe processor en de game wordt hem helaas ook niet zo lang staatsloterij mij passeert :X
Hmmm, een laag model van een 7 jaar oude generatie. Dat schiet niet echt op nee.
Het is wel op het AM4 platform, dus je kan nog flink upgraden qua pc zonder een nieuw moederbord te hoeven kopen.
Misschien voor een 2de hands Zen 2 model gaan? Voor nog geen €100 kan je al een flinke upgrade krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:05
K ben ook erg benieuwd ! Ik denk en hoop dat doordat de ps4 en vorige xbox afvallen als console, het spel een dikke level up krijgt voor consoles ook. En inderdaad erg benieiwd naar gameplay en hoe de grond nu reageert etc. , ook met water bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Player1S schreef op dinsdag 25 juni 2024 @ 21:44:
[...]

1200 -O-
Nouja nieuw...
Ik zou even kijken wat je moederbord maximaal ondersteunt met de meest recente bios. Op V&A staan voor een paar tientjes al verschillende kandidaten klaar die je PC een leuke upgrade geven. Heb je nog ruim vier maanden om daarvoor te sparen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik heb weinig hoop maar die ground textures hoop ik wel dat die in ieder geval ook gemodelleerd zijn als je er met een tractor overheen rijdt dat je dat ook echt voelt.

Tevens verwacht ik een hoop verbeteringen want dat was de reden dat ze FS22 langer zouden ondersteunen (staat mij iets van bij).

Veel plezier aan de modders die alles weer aan kunnen passen :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:02
Ik had eigenlijk gehoopt dat men zou aankondigen om FS22 gewoon door te ontwikkelen. Zoals SCS dat doet met ETS2. In 2012 uitbrengen en in 2024 nog actief uitbreiden en ontwikkelen, niet zomaar wat DLC's, maar gewoon nieuwe grafische engine inbouwen etc.

Dit wordt FS22 met wat updates, 2 nieuwe crops en een nieuwe map. Maar ik hoop dat ik het heel erg mis heb.

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 26-06-2024 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zin in deze sim! Ben nog altijd redelijk hooked on FS22 dus kan niet wachten op de - hopelijke - grafische update en wat meer opties qua gewassen enzo.

Riley Gaines: Swimming Against the Current, Fighting for Common Sense in a World That’s Lost its Mind

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 11:51:
Ik had eigenlijk gehoopt dat men zou aankondigen om FS22 gewoon door te ontwikkelen. Zoals SCS dat doet met ETS2. In 2012 uitbrengen en in 2024 nog actief uitbreiden en ontwikkelen, niet zomaar wat DLC's, maar gewoon nieuwe grafische engine inbouwen etc.

Dit wordt FS22 met wat updates, 2 nieuwe crops en een nieuwe map. Maar ik hoop dat ik het heel erg mis heb.
Ik ben blij dat ze niet de ETS2 route volgen. Ik ga nog niet zo heel lang mee (FS17 een paar uurtjes maar gespeeld maar vond dat er niet mooi genoeg uit zien, fs19 en fs22 veel te veel uur aan besteed😅), maar grafisch gezien vond ik de stap van FS17 naar FS19 super groot al. Zag er tenminste realistisch uit. En bij FS22 was het, in mijn ogen, ook een flinke stap. Als je ziet hoe sommige maps van modders er uit zien...🤤 Op de achtergrond is er toen in de engine veel geüpgrade, wat je op een pc goed merkt.
En wat ik nu lees wat er bij komt qua mogelijkheden in de engine, dan kan ik niet wachten tot FS25 er is.

ETS2 heb ik niet zo heel veel gespeeld, maar wel over een best lange tijd (sinds 2015). Maar dat spel heb ik niet zo heel veel zien veranderen.

Anyway, we zijn hier niet om een ETS vs FS vergelijking te maken ;)

Gelukkig hoeven we niet lang te wachten op de eerste gameplay beelden. Volgend weekend tijdens FarmCon krijgen we hopelijk veel goed nieuws te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-04 13:22
Ik heb de Silverrun Forrest map nog niet eens aangeraakt en ik wil al gaan sparen voor de FS25.
De modellen van de tractoren in de preview zien er al een stuk gelikter uit.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Morgenavond een pre-show stream, om alvast een beetje op te warmen voor FarmCon aankomende weekend:
https://www.farming-simul...sArticle.php?&news_id=518
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3nGvv4hhTapJYGCbiB0EZRUiX8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ncBCPfROjm7eZ4nhY2qmHf5E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
Hier de eerste gameplay van FS25 (Ik denk footage van wat wij vanavond gaan zien op de pre-steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Zie ik GPS staan???

mmmm misschien dan toch maar voor de xbox aanschaffen aangezien mijn pc toch net niet goed genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 31-03 10:37
Ziet er eigenlijk uit zoals ik had verwacht, incremental ten opzichte van FS22, al is het wel slecht in te schatten met deze lage bitrate, vooral de wat kleinere details lijken namelijk een stuk beter uitgewerkt (grassen/granen etc.). Ben zelf nog niet heel erg te spreken over de nieuwe UI rechtsonder, al geeft het me wel weer flashbacks naar FS15 ;)

Ik ben vooral benieuwd naar de rest van de engine upgrades.

[ Voor 6% gewijzigd door tjallo op 03-07-2024 14:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Ik zag de tekst GPS ook staan, echter kunnen ze daar ook gewoon de ''helper'' mee bedoelen, Giants kennende..
Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld, mijn verwachtingen waren groter. Dit ziet er uit als Fs22 maar dan met wat kleine verbeteringen, ik hoop dat ze nog een verassing in petto hebben op farmcon, er zou namelijk gesproken worden over de ''dynamic ground' feature.. Hier is nog niks van te zien. De UI vind ik juist wat kinderlijk, doet mij denken aan de android versies van het spel. Ik het ook gehoopt op wat meer ontwikkeling in de instap animaties, deuren, ramen openen en sluiten. Wie weet heb ik het mis, ik wacht vol verwachting op de streams van farmcon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Mad Max]
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-04 14:18
En video weg. Helaas.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• tjallo
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 5% gewijzigd door tjallo op 03-07-2024 15:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
Haha topper dat je bent :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
GPS zit er blijkbaar in nu als dat eerste stuk kijk, ook voor console hoop ik. Verder, t ziet er weer iets cryspier uit allemaal zo opt eerste gezicht, maar ofk deze beelden nou denk van wowwww als je zolang hebt kunnen evolueren met een spel. Maargoed , we gaan zien wat er nog meer aan features is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Pre show net geweest, we krijgen 100% GPS ingebakken dus dat is lekker. Voor de rest niet mega veel nieuws op basis van die beelden, van het weekend meer reveals

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
lord_fh schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:37:
Pre show net geweest, we krijgen 100% GPS ingebakken dus dat is lekker. Voor de rest niet mega veel nieuws op basis van die beelden, van het weekend meer reveals
was net een striptease waar ze de kleren aan hield met de melding dat ze van het weekend verder gaat :+

GPS in ieder geval mooie toevoeging. Benieuwd hoe ze het geïmplementeerd hebben. Ook niks laten zien van ground deformation. Dat ze vrijwel geen beelden in een echt veld lieten zien bied lichte hoop dat ze daar ook leuke dingen mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Player1S schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:46:
[...]

was net een striptease waar ze de kleren aan hield met de melding dat ze van het weekend verder gaat :+

GPS in ieder geval mooie toevoeging. Benieuwd hoe ze het geïmplementeerd hebben. Ook niks laten zien van ground deformation. Dat ze vrijwel geen beelden in een echt veld lieten zien bied lichte hoop dat ze daar ook leuke dingen mee kunnen doen.
Hahaha ja exact !!

Ja ik denk en hoop dat dat onder de big reveals valt.... ben ook -weer- benieuwd hoe het met sound en schakelen is, of dat nog gefinetuned is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
In een duits interview met giants, zeiden ze dat de ground deformation momenteel staat uitgeschakeld. Omdat het nog in ontwikkeling zou zijn. Maar op farmcon krijgen we het te zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
Dappzor schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 20:08:
In een duits interview met giants, zeiden ze dat de ground deformation momenteel staat uitgeschakeld. Omdat het nog in ontwikkeling zou zijn. Maar op farmcon krijgen we het te zien.
Als het een optie is, zou het zomaar best extreem kunnen zijn. Dus heb je de optie om met of zonder het te spelen. Net als onkruid en stenen bijvoorbeeld.

Misschien wishful thinking maar toch.... One can hope O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zie qua extra features die de engine heeft gekregen, ben ik echt wel blij. Misschien iets heel kleins, maar het water dat als echt water reageert wanneer je er doorheen rijdt vind ik een enorme stap vooruit.
Ook de reflecties overal, in het water, op voertuigen, etc. Het zou nog mooier zijn dat die reflecties ook echt minder worden wanneer je traktor viezer wordt.
Daarnaast de manier van rijst planten ik het water is tof gedaan. Eerst zaailingen opkweken in een foliekas, en daarna pas planten.
Ik vind dit echt een flinke upgrade tov FS22.

Enige waar ik me wel een beetje zorgen over maak, zijn de schokkerige beelden. Hopelijk weten ze dat nog iets te verbeteren. Of komt dit door iets compleet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Naja die rijst kan me gestolen worden, dat js grwoon weer een extra crop, denk dat ik dat niet eens ga zaaien ooit haha

Schokkerige zal wel weg zijn met de echte game

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
lord_fh schreef op donderdag 4 juli 2024 @ 07:09:
Naja die rijst kan me gestolen worden, dat js grwoon weer een extra crop, denk dat ik dat niet eens ga zaaien ooit haha

Schokkerige zal wel weg zijn met de echte game
Ik denk juist wel dat ik het ga zaaien. Maar dan wel de versie die je met een combine kunt doen :P

Mijn grootste hoop is eigenlijk wel goed GPS systeem en een soort van course play. Op console is crops als aardappelen, zuikerriet, bieten etc eigenlijk niet te doen omdat je continue heen en weer moet rennen tussen de voertuigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
Hier de eerste footage van Farmcon 24. Op de banner staat een screenshot die wij eerder hebben gezien, echter als je goed kijkt zie je dat daar de dynamic ground feature staat ingeschakeld. Het ziet er totaal anders uit? Of ligt het aan mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbIDvIWCgdu1CqO1r4MdlNea-So=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DUkB35zelBHtI4AXJfGJ2K3B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 26-04 13:22
Deze optie staat nog uit voor de eerste beelden en preview gameplay's. Dat is al gemeld door o.a. Daggerwin.
Dit wordt later aangezet in de demo's en previews.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De grond ziet er wat donkerder uit. Maar de hoek is ook anders, dus kan ook aan puur andere lichtinval zijn. Morgen weten we meer.

Maar jij bent daar, Dappzor?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
DaKluit schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 18:46:
De grond ziet er wat donkerder uit. Maar de hoek is ook anders, dus kan ook aan puur andere lichtinval zijn. Morgen weten we meer.

Maar jij bent daar, Dappzor?
Nee ik ben daar helaas niet, nu is mijn Duits ook niet zo goed haha. Helaas dat giants geen live stream organiseert.. voorgaande jaren deden ze dat wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Inderdaad build in GPS, mooi voor consolespelers! 🎮
Bron: https://m.facebook.com/giants.farming.simulator/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Hammie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:10:
Screenshot lijkt ook wel beetje op courseplay achtige gps/AI. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:25
Hammie schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 15:10:
finally! Erg benieuwd hoe ze het uitgewerkt hebben.

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
En we hebben ook bewegende beelden van de GPS implementatie

YouTube: NEW AI WORKERS & FIRST LOOK AT GPS!! - Farming Simulator 25

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tjallo
Die nieuwe AI workers lijken echt heel veel op Courseplay, twee headlands, en daarna heen en weer. Goed om te zien, dit is namelijk zelf ook altijd hoe ik mijn pahts instel binnen courseplay :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
Helaas ben ik de hele dag druk geweest met andere dingen, ik had gehoopt de presentatie terug te kunnen kijken, maar helaas die beelden worden pas komende weken geüpload door Giants. Ik ben vooral benieuwd naar de dynamic ground feature. Is niet toevallig al een video van?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
Dappzor schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 18:49:
Helaas ben ik de hele dag druk geweest met andere dingen, ik had gehoopt de presentatie terug te kunnen kijken, maar helaas die beelden worden pas komende weken geüpload door Giants. Ik ben vooral benieuwd naar de dynamic ground feature. Is niet toevallig al een video van?
Zelfde kanaal als bovenstaande;

YouTube: GROUND DEFORMATION & NEW GIANTS ENGINE! - Farming Simulator 25

Ziet er goed uit, mooie diepe bandensporen door je vers geploegde veldje. Dit keer geen textures maar verplaatste particles.

Tevens veel goede toevoegingen, ik ben overtuigd!
Op het einde van het filmpje met het interview goede info!

-edit-

Dan gelijk ook maar de nieuwe USA map, zwikkie compleet;

YouTube: NEW US MAP TOUR & FIRST LOOK! - Farming Simulator 25

[ Voor 28% gewijzigd door Hammie op 06-07-2024 20:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Hier alle gameplay videos aan elkaar geplakt, totaal 30 minuten.

YouTube: 🔥Farming Simulator 25 - 😍 Full 30 min Gameplay from FarmCon 24 #farm...

Ik ben wel onder de indruk, fijn dat de helpers eens aangepakt worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Ik kon het niet laten :P Toch maar de year 1 bundle alvast gekocht op steam :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14W4XNrM17F_srZL7mpY9RjbQvU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6ogCxkCoaCDUL0BIYCS6Q7AO.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Ben toch nog wel benieuwd wat Giants ons niet heeft laten zien.

In 1 van de stukjes melden ze dat Rijst echt water nodig heeft om te groeien. Dat doe je dus door velden vol te laten lopen.

Ook stoppen ze nu die MacDon Swatter in het spel. Zoals ik van anderen begreep gebruiken boeren die manier om het graan beter te laten drogen. Zou dit dan hinten op dat weer meer invloed heeft op het gewas? Of zou die MacDon puur voor de roleplaying zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 20:41
Ik hoop dat ze de handling (stuurbewegingen) van de voertuigen bij hogere snelheden wat verbeteren. Daar ben ik toch wel vaak tegenaan gelopen met een volgeladen trailer als ik weer een stuk moet rijden om de boel te verkopen.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Slappyjoez schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:09:
Ik hoop dat ze de handling (stuurbewegingen) van de voertuigen bij hogere snelheden wat verbeteren. Daar ben ik toch wel vaak tegenaan gelopen met een volgeladen trailer als ik weer een stuk moet rijden om de boel te verkopen.
Ik hoop ook op een beetje FFB, op dezelfde manier als ETS2 dat doet, subtiel, maar genoeg voor bijvoorbeeld wheel centering.
Player1S schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 09:46:
Ook stoppen ze nu die MacDon Swatter in het spel. Zoals ik van anderen begreep gebruiken boeren die manier om het graan beter te laten drogen. Zou dit dan hinten op dat weer meer invloed heeft op het gewas? Of zou die MacDon puur voor de roleplaying zijn?
Ik had even gegoogeld, en die MacDon schijnt vooral gebruikt te worden in Noord-Amerika, omdat hier de planten blijkbaar niet goed uitdrogen, omdat de groeiseizoenen daar korter zijn, dit is in Europa een minder groot probleem. Dus misschien dat het op bepaalde maps (lees Noord-Amerikaanse maps) meer invloed heeft?

Bron: Wikipedia: Swather

[ Voor 45% gewijzigd door tjallo op 10-07-2024 10:20 . Reden: Nederlandsn't ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
tjallo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 10:15:
[...]

Ik hoop ook op een beetje FFB, op dezelfde manier als ETS2 dat doet, subtiel, maar genoeg voor bijvoorbeeld wheel centering.

[...]

Ik had even gegoogeld, en die MacDon schijnt vooral gebruikt te worden in Noord-Amerika, omdat hier de planten blijkbaar niet goed uitdrogen, omdat de groeiseizoenen daar korter zijn, dit is in Europa een minder groot probleem. Dus misschien dat het op bepaalde maps (lees Noord-Amerikaanse maps) meer invloed heeft?

Bron: Wikipedia: Swather
Mja, ook hier in Europa moet je gewas droog genoeg zijn om te kunnen oogsten dus ook daar zal.

En daarop doorborduren. Als je gewas droog genoeg moet zijn om te oogsten, zouden we dan ook tijdens het groeien moeten zorgen voor voldoende water aangezien ze al stiekem aangeven dat rijst water nodig heeft om te groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjallo
Player1S schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:29:
[...]
Mja, ook hier in Europa moet je gewas droog genoeg zijn om te kunnen oogsten dus ook daar zal.
Dat klopt zeker, alleen kan het uitdrogen van het gewas hier gewoon gebeuren zonder dat het daarvoor eerst afgemaaid/gedood moet worden, aangezien we hier meer tijd hebben om het te laten uitdrogen.

Dat is een luxe die we hier (nog) hebben, en iets waar ze in Noord-Amerika meer tegenaanlopen, waardoor een machine als een MacDon daar een prachtige oplossing voor kan zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door tjallo op 10-07-2024 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat je hier niet teveel van hoeft te verwachten. Vooral voor roleplay toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-04 15:12

Oxigeon

En zo is dat!

tjallo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:46:
[...]

Dat klopt zeker, alleen kan het uitdrogen van het gewas hier gewoon gebeuren zonder dat het daarvoor eerst afgemaaid/gedood moet worden, aangezien we hier meer tijd hebben om het te laten uitdrogen.

Dat is een luxe die we hier (nog) hebben, en iets waar ze in Noord-Amerika meer tegenaanlopen, waardoor een machine als een MacDon daar een prachtige oplossing voor kan zijn.
Ik zie het al helemaal voor me. Straks kunnen we sproei-installaties maken.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Oxigeon schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 13:03:
[...]

Ik zie het al helemaal voor me. Straks kunnen we sproei-installaties maken.
Wat natuurlijk een grote wens is van velen. Zeker voor diegene die meer roleplay achtig spelen.
In FS19 seasons mod had je dat bepaalde stukken gewoon niet groeiden of dat je gewas te nat was om te oogsten. Velen, including moi, willen dat graag weer terug en then some.

Dus sproeien, graag. Maar wel optioneel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hammie
tjallo schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 11:46:
[...]

Volg wat boeren op YT, een canadese boer (Saskdutchkid( NL roots )) legde een keer uit dat dit ook ivm onkruid is. Dat moet omgemaaid worden met het graan samen omdat dit te taai is zegmaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
Op reddit staat lijstje met de crops die in FS25 zouden zitten linkje

Lijstje hieronder. Normaal gedrukt zit al in FS22 (met DLC), schuin gedrukt was reeds bevestigt in presentaties. Dik gedrukt is dus helemaal nieuw (als in: ook nog niet bevestigt)

- wheat
- barley
- canola
- oat
- maize
- sunflowers
- soybean
- potato
- long grain rice
- rice

- sugarbeet
- sugarcane
- cotton
- millet
- grape
- olive
- carrot
- beetroot
- parsnip
- spinach
- pea
- beans

- oilseed radish
- grass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
toch maar vast gepreordered op PS5 8)7 :+

Wel de standaard versie, dat deed ik bij FS22 ook, want vaak vallen die uitbreidingen toch tegen of ik gebruik ze niet, dus ik kijk per keer wel wat ik koop ja of nee daarvan (die forestry uitbreiding van Fs22 heb ik bijvoorbeeld ook niet)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
https://www.farming-simul...en&country=nl&news_id=550

Zou er 3rd person zijn ? Ook een nieuwe oude JD, map ziet er zo op de foto's afgaand Ook goed uit . Indruk is nog steeds goed, al is dit allemaal hoog over, ben benieiwd naar meer in depth detail dingen , ook op technisch vlak bij de machines, maar dat zal vast volgen de komende maanden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
lord_fh schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:50:
https://www.farming-simul...en&country=nl&news_id=550

Zou er 3rd person zijn ? Ook een nieuwe oude JD, map ziet er zo op de foto's afgaand Ook goed uit . Indruk is nog steeds goed, al is dit allemaal hoog over, ben benieiwd naar meer in depth detail dingen , ook op technisch vlak bij de machines, maar dat zal vast volgen de komende maanden
Ik heb fs25 op steam gekocht. Hier staat volgens steamDB de tag "3rd person" tussen. Dus wellicht een kans dat het er standaard in zit. Alles kan nog wijzigen natuurlijk.

En die John Deere viel mij ook op, mooie trekker :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dappzor op 03-08-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lijkt me niet dat ze 3rd person eruit gehaald hebben. Ik speel altijd 3rd person haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lord_fh
Oxigeon schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 20:34:
Lijkt me niet dat ze 3rd person eruit gehaald hebben. Ik speel altijd 3rd person haha
Niet standaard met een lopend poppetje, in een tractor wel ja, maar niet lopend (zonder mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeoranje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-04 15:45
Ik kijk er naar uit . Zelden een spel zo lang gespeeld. Inmiddels al ruim 2 jaar met fs22 bezig op de ps5. Zo oneindig veel mogelijkheden.
Ik hoop voor de 25 versie dat de werkers ook zaken kunnen als balen persen of gras halen. Dat mis is soms wel eens een beetje. Zeker als de boerderij wat groter wordt. Ook het automatisch wegbrengen van goederen naar een supermarkt of mest naar een vergister gaat nu niet lekker. Hopelijk is daar wat aan te doen.
Ik ga hem zoiezo kopen voor de console.

500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer ZW & 500 WP Zn shine 2x250 wp micro omvormer NO . 18x160 WP TSMC ZZO

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd naar spinazie, naar aanleiding van die blogpost. Het lijkt er op dat je het bij Seasons aan 2x kan oogsten zonder opnieuw te zaaien. Zou het dan bij Seasons uit zo zijn dat je niet meer hoeft te zaaien, na de initiële keer? Vergelijkbaar met gras bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat was bij FS19 met de Seasons mod wel zo met bijv sorghum, dus als ze nu de seasons features eens goed zouden overnemen kan dat gewoon. Seasons in FS22 is wmb echt veel te oppervlakkig.

[ Voor 4% gewijzigd door MadMarky op 11-08-2024 00:14 ]

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan ga ik maar hoop putten uit het feit dat fs25 gemaakt is met fs19 als basis. 🤞

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dappzor
Daar is hij dan! De Farming Simulator 25 Gameplay Trailer! :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
je was me net voor, wat vet ! veel nieuwe details en echter vernieuwingen, en o my: water dat blijft liggen op de machines, dik !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
TORANDERS!!!! Damn you roundabouts!!!

Maar fucking vet. Weer update hadden ze al geteased maar heeft dus echt invloed op je crops. Benieuwd of droogte dan ook rol speelt.

En kalfjes en biggetjes! En geiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
Heel vet! Alleen nog geen dynamic ground gespot in de tailer, zit momenteel alle livestream van gamescom te volgen, in de hoop dat iemand gameplay van fs25 laat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
Dappzor schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 10:21:
Heel vet! Alleen nog geen dynamic ground gespot in de tailer, zit momenteel alle livestream van gamescom te volgen, in de hoop dat iemand gameplay van fs25 laat zien :P
If found please share :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
De gasten van InsideGamers zeiden dat ze straks naar Farming Simulator 25 gaan, daar hebben ze een speelsessie gepland staan.

YouTube: Check met ons de nieuwste games op de beursvloer! - Gamescom 2024 Dag 2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZKSxdSnbfObF6se4xW887GSUK3A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZJ3b1pXm8891S3HtRYWdlWVF.png?f=fotoalbum_large

Ziet er niet verkeerd uit!

[ Voor 4% gewijzigd door Dappzor op 21-08-2024 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:38
Dappzor schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 11:12:
[...]

De gasten van InsideGamers zeiden dat ze straks naar Farming Simulator 25 gaan, daar hebben ze een speelsessie gepland staan.

YouTube: Check met ons de nieuwste games op de beursvloer! - Gamescom 2024 Dag 2
Die screenshot ziet er goed uit. Rond welke tijd komt dit in het filmpje naar voren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dappzor
SnoopBok schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

Die screenshot ziet er goed uit. Rond welke tijd komt dit in het filmpje naar voren?
Komt niet naar voren helaas, de dynamic ground staat nog steeds uitgeschakeld in de trailer, wat ik heel raar vind. Dit is het moment om te shinen... De screenshot is een thumbnail van het PlayStation filmpje.

[ Voor 4% gewijzigd door Dappzor op 21-08-2024 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Lijkt wel of die tornado er voor zorgt dat de bomen opwaaien en de gewassen kapot gaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dappzor
Nieuwe verse screenshots!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o1Wdrg8AaJir1FrQApPYtktgSVQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCs9TjUPgCaApPPrMZSXquhS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p135E-cUolOgRXeiHieQWhFy4Yo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8wDJ4ChSH0CR9FpLe1XMxzsP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBmH1sHqFI_GD8A2YTxYWJbaLwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r7f1Mr7qsVkOBmjpiUxYH15M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vvID3zNrD4EZmSzTIwjD5shc-fQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7SFJdKVI5MXlvSHJ0xIXBLrv.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7mKoQB0DgW5NNPD-SGSkkxjDjQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hKrcYchNsDvYOYyksYq1CkSj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0US1tCSjjCkokudyw7K6p5FKDeo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8DRbTbviIJmiUNIxqt0ImtC0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kr44kJbt21AnyZqKwmA2rAPW7b0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZsEp9dSQfhzuN750k6R4cP1B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnJI2N3Hbd7zLGm_Q6ITjvPnYQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XUF5Uk56bTf0LcCpUpnTzkKX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_icAUlvtS2b0fvF0K0npxI-hnHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dJ7oYRRmfdzeboTuChdaHZwQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dappzor
Eerste gameplay video van Gamescom !! (wel in het duits)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dappzor
Vanaf @10.00 is eindelijk de ground deformation te zien! Wow wat ben ik onder de indruk zeg! Heel erg vet gedaan!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f4ORYClbTtT3iKNQjlz-E9ij-jQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hlRZroDvWeL4CI7qci3IngJ1.jpg?f=fotoalbum_large
SnoopBok schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 12:18:
[...]

Rond 8:13:55. Paar seconden later zie je een klein traktortje in beeld komen ;)

Edit: Naja, ze lopen 2x bij de stand. Ook rond 3:50:25. Maar nauwelijks iets van gameplay te zien.
(Dit vond ik iig na even snel er doorheen scrollen)

[ Voor 21% gewijzigd door DaKluit op 22-08-2024 08:16 ]

Dappzor schreef op woensdag 21 augustus 2024 @ 20:45:
Vanaf @10.00 is eindelijk de ground deformation te zien! Wow wat ben ik onder de indruk zeg! Heel erg vet gedaan![Afbeelding]
Dat ziet er goed uit idd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Hier nog een gameplay video van gamescom inclusief het nieuwe hoofd menu:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
Stiekem hoop ik dat ze ook wat kleine quality of life updates Erin hebben gestopt.

Zo zou ik heel graag een custom game te starten zonder noodzaak van mods.
Door matige pc moet ik weer terug naar Xbox en daar heb je dus niet alle benodigde tools om echt een start from scratch te doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Net een nieuwe blog post over het weer:
https://www.farming-simul...en&country=nl&news_id=552

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dappzor
Hier een mooie gameplay video in hoge kwaliteit, zonder commentaar van andere erdoorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Begin nu wel lekker enthousiast te worden. Ik had echter vol in mn kop zitten dat ie 12 october uit zou komen. Is dus pas 12 november :X

Heb nog wel het idee dat ze nog wat nieuwe features verborgen houden om op latere tijdstippen aan te kondigen.

Benieuwd of er inderdaad meerdere nieuwe combineable crops in zitten die ze nog niet aangekondigd hebben.

Ook vraag ik me af of droogte en nattigheid invloed gaan hebben. Rijst heeft sowieso water nodig dus zouden ze dit dan ook hebben kunnen doortrekken naar de rest en dat die dus ofwel te weinig ofwel teveel water kunnen krijgen?
Vond dat in FS19 met seasons altijd wel vet dat een deel van je veld gewoon niet kiemde en er dus niks groeide.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso hebben ze nog niets gezegd over hoe Seasons gaat zijn. Hopelijk meer in de richting van de mod van fs19, dan van basegame fs22.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dappzor schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 06:10:
Hier een mooie gameplay video in hoge kwaliteit, zonder commentaar van andere erdoorheen.

[YouTube: Raw gameplay]
Wat me vooral ook opvalt is dat ze in FS25 eindelijk de draw distance fatsoenlijk hebben geïmplementeerd, met een geleidelijke overgang van detail ipv die harde overgangen die je altijd in de vorige delen had.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MadMarky schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 12:09:
[...]

Wat me vooral ook opvalt is dat ze in FS25 eindelijk de draw distance fatsoenlijk hebben geïmplementeerd, met een geleidelijke overgang van detail ipv die harde overgangen die je altijd in de vorige delen had.
Mwa, dat hangt af van de instellingen. Op basegame maps van fs22 zie ik de eerste rand ook niet. Maar ik heb die instelling dan ook handmatig flink opgehoogd.
En ik zie de grens op de beelden van fs25 ook wel, maar het lijkt een iets zachtere overgang te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
DaKluit schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:44:
Sowieso hebben ze nog niets gezegd over hoe Seasons gaat zijn. Hopelijk meer in de richting van de mod van fs19, dan van basegame fs22.
betwijfel of ze heel veel gaan wijzigen aan seasons. Denk wat tweaks maar thats it. Maar wordt graag gecorrigeerd door ze :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Daarnet een interview gekeken met DJ Go Ham, Klutch en Kermit. En daar noemde Kermit (community coördinator van Giants) seasonal cycles. Dus het gaat ws niet tot nauwelijks veranderen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Player1S schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 11:16:
Begin nu wel lekker enthousiast te worden. Ik had echter vol in mn kop zitten dat ie 12 october uit zou komen. Is dus pas 12 november :X

Heb nog wel het idee dat ze nog wat nieuwe features verborgen houden om op latere tijdstippen aan te kondigen.

Benieuwd of er inderdaad meerdere nieuwe combineable crops in zitten die ze nog niet aangekondigd hebben.

Ook vraag ik me af of droogte en nattigheid invloed gaan hebben. Rijst heeft sowieso water nodig dus zouden ze dit dan ook hebben kunnen doortrekken naar de rest en dat die dus ofwel te weinig ofwel teveel water kunnen krijgen?
Vond dat in FS19 met seasons altijd wel vet dat een deel van je veld gewoon niet kiemde en er dus niks groeide.
Al heel fijn dat ze de gps hebben toegevoegd op consoles. Wat ook nog leuk zou zijn zijn pompen en slangen etc om de gewassen water te kunnen geven en dit eventueel hetzelfde te laten werken dan bemesten. Beetje slangen uitrollen, sproeien etc. Sproeien is dan net als bemesten optioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
Oxigeon schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:14:
[...]

Al heel fijn dat ze de gps hebben toegevoegd op consoles. Wat ook nog leuk zou zijn zijn pompen en slangen etc om de gewassen water te kunnen geven en dit eventueel hetzelfde te laten werken dan bemesten. Beetje slangen uitrollen, sproeien etc. Sproeien is dan net als bemesten optioneel.
Dit is ook een wens van mij , hoe het er nu naar uitziet stellen die pompen om het rijst veld onder te laten lopen weinig voor. Ik had hier ook gehoopt op meer diepgang. Slangen,koppelingen, diesel pompen etc. Maar we gaan het zien, het is jammer dat Giant er geen "simulator" van wil maken, maar alles laag drempelig wil houden voor het jongere publiek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Dappzor schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:04:
[...]

Dit is ook een wens van mij , hoe het er nu naar uitziet stellen die pompen om het rijst veld onder te laten lopen weinig voor. Ik had hier ook gehoopt op meer diepgang. Slangen,koppelingen, diesel pompen etc. Maar we gaan het zien, het is jammer dat Giant er geen "simulator" van wil maken, maar alles laag drempelig wil houden voor het jongere publiek..
Voor het brede publiek. Ik denk niet dat Jan Modaal zit te wachten op een hardcore farming sim.
al zou het interessant zijn om de daadwerkelijke cijfers te zien.

Ga er stiekem van uit dat er onderwater best wat analyses in zitten. Zie bijvoorbeeld Football Manager. Zij weten hoe vaak bepaalde features gebruikt worden en hebben daarom besloten deze uit FM25 te halen en de dev-tijd op andere dingen te focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Player1S schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 13:06:
[...]

Voor het brede publiek. Ik denk niet dat Jan Modaal zit te wachten op een hardcore farming sim.
al zou het interessant zijn om de daadwerkelijke cijfers te zien.

Ga er stiekem van uit dat er onderwater best wat analyses in zitten. Zie bijvoorbeeld Football Manager. Zij weten hoe vaak bepaalde features gebruikt worden en hebben daarom besloten deze uit FM25 te halen en de dev-tijd op andere dingen te focussen.
Slangen en koppelingen en dieselpompen hoeft niet meteen hardcore te zijn hé. Indien het optioneel is net zoals voertuigschade valt het uiteindelijk allemaal wel mee.je kan FS zo hardcore maken als je zelf wil. Zelf zet ik onkruid/stenen etc meestal allemaal uit. Ik heb geen zin om dat allemaal extra te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
De eerste factsheets zijn er:https://www.farming-simulator.com/newsArticle.php?lang=en&country=nl&news_id=554

En meteen de bevestiging dat er ten minste nog 2 nieuwe crops bij komen.

Afbeeldingslocatie: https://www.farming-simulator.com/cms/uploads/news_66d065d14d2f3.jpg

Bij de aanhanger staan 2 vraagtekens bij de geschikte gewassen. Dus die moeten ze nog bekent maken.
Op Insta poste een Duitse FS25 news pagina al dat erwten (peas) zouden komen.

Dus sowieso nog 2 nieuwe gewassen maar kan zijn dat er nog meer komen maar dat die niet in deze trailer kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
Inmiddels meerdere beelden waarom green beans en peas bevestigd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt. Het is of een slim marketingtrukje om het zo de wereld in te brengen, of een foutje. Maar ik gok het eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
DaKluit schreef op zondag 1 september 2024 @ 17:09:
Klopt. Het is of een slim marketingtrukje om het zo de wereld in te brengen, of een foutje. Maar ik gok het eerst ;)
lijkt me echt marketing want keek een video van DJGoham die op PAX het spel speelde en volgens mij zat die Kermit erbij (of een andere Giants medewerker) en toen ging hij bewust op zoek naar een veld met green beans en peas. En enige wat Kermit zei was iets van "oh je mag dat eigenlijk niet laten zien".

De demo is mega scripted dus als ze echt niet wouden dat we dit zagen, waren er geen velden met dit erop en mocht DJ daar ook absoluut niet naar toe.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste