Ik speel op een map, waarbij het laden van shaders op 1 server ook veel langer duurt dat wensenlijk.
Er staat dan 100%, maar shaders zijn nog aan het compileren.
Ik moet dan 3 minuten langer wachten en dan is het goed.
De game hangt niet, hoewel je wel het gevoel krijgt dat het zo is.
Als je gaat Alt- tab naar je bureaublad, kom je ook even niet meer terug in de game. totdat dit klaar is met laden.
Loeck schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 18:18:
[...]
Jep gelukt, jim cache en shader cach gewist en wat in de game xml aangepast, nu werkt het….
Nog een vraag, ik mis de sleepslang van fs22 gigantisch, iemand enig idee over een terugkomst van schouten DLC?
Momenteel nog niets bekend over Season pass year 2.
De komende maanden komt het in ieder geval niet.
Ik vindt momenteel de DLC's heel erg ondermaats of ze werken niet goed.
1. NEXAT pack met apparatuur dat gewoon te groot is voor 99% van de maps (gezien de base maps)
2. Plains & Prairies, precies hetzelfde probleem als NEXAT, de Fendt Rogator is misschien een leuke toevoeging, maar er zijn veel betere mods hiervoor.
3. Precision Farming heeft heel veel fouten en problemen.
Lime spreader was zo kapot, dat je lijnen in je veld kreeg.
Vervolgens kom er een optie om dit aan te passen, maar moet je velden opnieuw verkopen en kopen om het beter te krijgen, maar je blijft hele gekke vlekken / ongelijkmatigheden krijgen
Ik heb opeens een omgevingscore van 70 punten maximaal, want de Nitrogen balkje blijft op 0 punten.
Dit kwam nadat ik Slurry over mijn velden had gedaan, Tarwe erin en vervolgens met Liquid Fertilizer eroverheen. Volgens de help pagina is eerst het toevoegen van Dierlijk mest en vervolgens kunstmest het beste om de volledige punten te krijgen. Maar nu dus, dit heeft het verpest.
Velden opnieuw verkocht en gekocht en geen verschil.
2x al geoogst.
Ik krijg nu de tip om eerst Sojabonen erop te zetten, want dan wordt er een nitrogen gebruikt en zo kan ik het op één of andere manier herstellen. in de komende maand maar eens testen.
4. Mercedes Benz... Mwa, ik ben geen fan van dit merk dus kijk er al niet zo naar uit.
daarnaast leuke bakjes om erachter te zetten, maar waar zijn de slangen
5. Highland Fishing Expansion lijkt mij wel leuk