qua nieuws is ie beetje te popie-jopie maar wel goed op zich.lord_fh schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:14:
Ik zag dat dj goham vanaf as vrijdag het spel heeft, ik vind zijn filmpjes niet zo, maar ga er vanuit dat er meerdere tubers zullen volgen dit weekend
Qua gameplay vind ik hem te onrealistisch spelen.Maar dat mag, dat is ook FS.
Ik ga zijn videos vrijdag wel kijken, samen met Daggerwin, MrSealyP, VirtualFarmer etc
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ga gewoon wachten joh. Je hoeft maar tot dinsdag te wachten.DaKluit schreef op maandag 4 november 2024 @ 21:25:
Ik twijfel nog. Van de ene kant kan ik niet wachten, en ben ik benieuwd naar hoe het is. Maar aan de andere kant wil ik het ook graag zelf ontdekken.
En dan kan je alles zelf gaan ontdekken / verkennen
Ik zit me trouwens af te vragen of Daggerwin nog wel partner is. Hoor hem bar weinig over FS25 nieuws of zijn creator code. Hij is ook niet naar de VS geweest voor dat evenement. Nu is hij sowieso al niet publiekelijk zoals menig andere FS creator maar toch.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
MrSealyP speelt op PS5 dus als je console content wilt moet je naar hem kijken.lord_fh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:11:
Ik ga wel kijken, scheelt weer uitzoeken en ik ben te benieuwd. Ik hoop vooraal op een console speler maar gok dat alles pc is
Fijne reviewer van mods maar vind hem te langdradig voor lets plays
Klopt maar ik hoorde toevallig vd week in een stream, dat hij geen early access op ps5 krijgt, iets wat okk weer meteen bij mensen voor stress zorgt want "krijgt de console wel alle opties van de pc " hahaPlayer1S schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:23:
[...]
MrSealyP speelt op PS5 dus als je console content wilt moet je naar hem kijken.
Fijne reviewer van mods maar vind hem te langdradig voor lets plays
Heb er ondertussen wel zin in zeg maar. Maar ja. Moet nog even wachten.
Dus het youtube netwerk zal volstaan met vanalles dit weekend haha
Swaxie schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:05:
Ik ehb begrepen dat Haadee ook live gaat spelen op vrijdag.
Klopt inderdaad, er zijn meerdere content-creators die vanaf vrijdag early access hebben en de game mogen spelenlord_fh schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:25:
Eemhuus ook.
Dus het youtube netwerk zal volstaan met vanalles dit weekend haha
Twijfel ook nog of ik ga kijken of wacht tot ik zelf kan spelen dinsdag
Er zit geen verhaal in dus op dat punt krijg je geen spoilersDonWoodShoe schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 14:05:
Twijfel ook nog of ik ga kijken of wacht tot ik zelf kan spelen dinsdag

Zelf ga ik wel kijken. Er zit mogelijk nog wat features in die ze nog niet aan hebben gekondigd dus wil dat wel graag zien.
Dat dacht ik ook ....mr thee schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:26:
[YouTube: 🚜 Machines of Farming Simulator 25 - GARAGE TRAILER]
Waarom ze er dan muziek onder zetten
Ook is Landini nergens meer te vinden.
Naja, om de video nog een beetje interessant te maken. Voor de rest is het een vergelijkbare video als voor fs19 en fs22. Niet heel spannend, niets nieuws, gewoon leuk om te doen.mr thee schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 17:26:
[YouTube: 🚜 Machines of Farming Simulator 25 - GARAGE TRAILER]
Waarom ze er dan muziek onder zetten
Ze hebben lang niet alle voertuigen al laten zien en ook nog niet op de website staan. Binnen een week weet je meerPlayer1S schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 21:06:
zoals het er nu uit ziet zit er nog maar 1 Claas tractor in FS25Dat was toch wel mijn go-to omdat de prijs/pk verhouding vaak wel het beste was van de stock game tractoren.
Ook is Landini nergens meer te vinden.
bij oa Claas staat geen "coming soon" meer bij de voertuigen. Ook in de trailer zie je alleen maar de quad trac van Claas.DaKluit schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 22:22:
[...]
Ze hebben lang niet alle voertuigen al laten zien en ook nog niet op de website staan. Binnen een week weet je meer
Zijn er meer die dat opvalt. Hoop dat het gewoon laksheid van de web-beheerder is
Bij geen enkele categorie daar zie je "coming soon" staan bij Claas, behalve bij de Overview. Daar staat bij Claas wel "Coming soon". Dus er gaat zeker nog spul van Claas komen. Ze geven alleen nog niet aan van welke categorie. Wat dus ook nog prima een traktor kan zijn. Maar misschien ook niet. En dan wachten we rustig op de eerste mods hiervoor.Player1S schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 22:24:
[...]
bij oa Claas staat geen "coming soon" meer bij de voertuigen. Ook in de trailer zie je alleen maar de quad trac van Claas.
Zijn er meer die dat opvalt. Hoop dat het gewoon laksheid van de web-beheerder is
We merken het vanzelf wel. Ik kan me iig ook prima vermaken met andere merken. En prijs/pk verhouding ben ik meestal niet heel erg mee bezig in het spel. Dan wacht ik gewoon iets langer, of neem ik een hogere lening.
FS25 Zielonka:
YouTube: Farming Simulator 25 - Zielonka Map Trailer
FS22 Zielonka:
YouTube: Map Trailer: Welcome to Zielonka!
Ja, maar naar FS25 standaard getild.lord_fh schreef op donderdag 7 november 2024 @ 08:11:
Is gwn dezelfde map neem ik aan als het in 22 was ?
Dj goham had al een unbox van z'n pers kit , dus lets goooooo morgen hahaha
Zag het. Wel beetje jaloers hoor. Zo'n coole bobble-head wil ik ook wellord_fh schreef op donderdag 7 november 2024 @ 09:19:
Klopt.
Dj goham had al een unbox van z'n pers kit , dus lets goooooo morgen hahaha
Haha met je eigen kop erop idd hahahaPlayer1S schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:49:
[...]
Zag het. Wel beetje jaloers hoor. Zo'n coole bobble-head wil ik ook wel
En pc, xbox en ps5 disc 😁
Ben benieuwd of MrSealyP dan toch early acces op PlayStation krijgt.lord_fh schreef op donderdag 7 november 2024 @ 10:52:
[...]
Haha met je eigen kop erop idd hahaha
En pc, xbox en ps5 disc 😁
https://www.farming-simul...wsArticle.php?news_id=573
Als ik de filmpjes moet geloven die ik gezien heb, is het zelfs beter;)mr thee schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:45:
Benieuwd of het zo gedetailleerd is zodat courseplay en de gps mod hiermee overbodig worden.
https://www.farming-simul...wsArticle.php?news_id=573
Daarnaast vind ik het wel een gemiste kans om deze info live op het dashboard in de cabine te hebben. Maar zal ws teveel van consoles en low-end pc's gevraagd hebben. Dus hopelijk komt dit nog als een mod 🤞
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
kan op elke map , althans bij vanilla maps. Modders willen wel eens dingen eruit laten etc. om het echter te laten lijken.Kloever schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 09:43:
Weet iemand of je op elke map ook de nieuwe crops zoals rijst hebt? Ben zelf meer geinteresseerd in de Asia en US map dan de EU map, vind die een beetje recht toe recht aan.
Ik ben benieuwd of er embargo zit op gameplay van de youtubers vandaag ? ik zie nog niks... (behalve farmer klein met de 16bit versie)
Giants kennende is er wel een embargo ja, dacht dat ze daar redelijk streng in waren ook zelfs. We gaan het zien, ben heel benieuwd!lord_fh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:11:
[...]
kan op elke map , althans bij vanilla maps. Modders willen wel eens dingen eruit laten etc. om het echter te laten lijken.
Ik ben benieuwd of er embargo zit op gameplay van de youtubers vandaag ? ik zie nog niks... (behalve farmer klein met de 16bit versie)
Die 16-bits versie zag ik ook vanmorgen ja. Die is wel grappig gedaan, goeie ouwe tijd
Ik hoorde een paar dagen geleden Daggerwin afsluiten met See you november 8th. Dus ik verwacht vanmiddag/vanavond wat live beeldenlord_fh schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 10:11:
[...]
Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |
//edit/... jammer dit, ik openen. Loopt ie alleen maar te zeggen dat het snel start, hij dacht dat het 12 uur al ging, maar blijkbaar niet dus , dus hij streamt nu in de hoop dat het gaat starten hahaha
[ Voor 63% gewijzigd door lord_fh op 08-11-2024 12:28 ]
Kan niet luisteren momenteel alleen half kijken maar heeft hij gezegd hoeveel ruimte je hebt voor mods? Was voorheen geloof ik 8Gb dacht ik.
Aantal zijn al liveRohem schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:16:
Ik zie de eerste content creators nu aankondigingen doen voor 15.00 uur vanmiddag
Hebben zo te zien een save kunnen maken met subsidie mod.
/edit: store ziet er strak uit zo nu
Skoda zit er in als (auto)merk

[ Voor 13% gewijzigd door Player1S op 08-11-2024 13:31 ]
iets meer. 8800 ofzo geloof ik nuPlayer1S schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 13:09:
[...]
Kan niet luisteren momenteel alleen half kijken maar heeft hij gezegd hoeveel ruimte je hebt voor mods? Was voorheen geloof ik 8Gb dacht ik.
Ik wil wel de sleepslangen maar helaas voorals nog.
Sowieso ist wachten op mods want alle tractoren zijn eigelijk nieu2e machines ipv ook oudere.
Maae de game zelf, heb best wat gezien al , mega vooruitgang !
Hopelijk komen ze ook weer met precision farming, scheelt een hoop geld bij het besproeien.
PS: ik vind de kleurstelling en de menu’s herinneren aan FS17, nog meer die dat vinden?
Leuk die nieuwe crops maar daggerwin deed green beans en mocht 25k aftikken voor de harvester. Jammer dat ze geen betaalbare alternatieven erin hebben gedaan
Ja eens! Dit verraste mij ook positief!Player1S schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 21:28:
Wat wel goed is dat je toch soort van custom game kunt starten. Zonder materiaal, land en hoeveel geld en lening je hebt
Net als de map Riverbend Springs, die is echt goed gedaan. Vind ik sfeervoller dan de Asian map en dat had ik met alle info vooraf anders verwacht
Daggerwin streamt in 4K om zoveel mogelijk kwaliteit te laten zien... Heb je zijn kanaal al gecheckt?SnoopBok schreef op vrijdag 8 november 2024 @ 19:42:
Altijd jammer dat je met de YouTube streams nog weinig van de grafische kwaliteit kan zien door de compressie op de video.
PS: ik vind de kleurstelling en de menu’s herinneren aan FS17, nog meer die dat vinden?
The S in IOT stands for security.
Jup, 1440p60 op Apple TV 4K. Toch zie je dan nog steeds de compressie met name bij het gras bijvoorbeeld. Maar ziet er wel beter uit dan FS22. Vind het jammer dat hij de Aziatische map speelt, op één of andere manier trekt die map mij niet zo.HMaster_II schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 09:02:
[...]
Daggerwin streamt in 4K om zoveel mogelijk kwaliteit te laten zien... Heb je zijn kanaal al gecheckt?
Ben inmiddels wel helemaal hyped voor dinsdag
[ Voor 4% gewijzigd door SnoopBok op 09-11-2024 09:49 ]
Zo zijn er meer dingen die extra top zijn, maar, dat er zo weinig base game tractoren zijn en spul, vind ik echt bizar. Oke het zal aangevuld worden miss, maar iedereen zegt meteen ooo maar er komen mods. Klopt , maar toch vind ik dat ergens niet oke.
Vind wel dat implements ook betere geluiden maken op een veld , weer een stapje tov fs22 (en dat had al meer geluid dan fs19)
Zal dit te maken kunnen hebben met de licenties? Dat ze het niet kunnen of willen betalen? Of dat een Fendt/John Deere niet wil dat er zoveel tractoren in game zitten? Voor mij zal het allemaal reclame zijn maar als er X aantal in versie 22 zitten ga je er toch ook van uit dat die in 25 zitten.lord_fh schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 16:21:
Equiment hobbelt ook meer als je bijv. Een ploeg erachter hebt en door een kuil gaat, sommige mod tractoren hadden dit al , welcweer een pluspunt.
Zo zijn er meer dingen die extra top zijn, maar, dat er zo weinig base game tractoren zijn en spul, vind ik echt bizar. Oke het zal aangevuld worden miss, maar iedereen zegt meteen ooo maar er komen mods. Klopt , maar toch vind ik dat ergens niet oke.
Vind wel dat implements ook betere geluiden maken op een veld , weer een stapje tov fs22 (en dat had al meer geluid dan fs19)
Verder ziet het er allemaal wel wat gelikter uit in 25 als ik de beelden bekijk
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Vond ik ook al opvallen en valt me eerlijk gezegd wel tegen. In base game FS22 zat bijvoorbeeld heel veel Massey Ferguson maar in FS25 veel minder. Hoop niet dat ze het met mods gaan aanvullen, dan gaat de opslag van de PlayStation best rap namelijk.lord_fh schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 16:21:
Ik vind het belangrijker dat ze de tijd in de engine steken, dan dat ze er extra traktoren van een merk er in doen.
Ow, dit zou jammer zijn. Hopelijk wel als toggle te activeren op pc...🤞lord_fh schreef op zondag 10 november 2024 @ 09:14:
Ik hoorde gister by een stream dat druppels op raam wat aangekondigd was, eruit isnivm performance op consoles. Nu ga ik zoeken in footage of ze druppels opde tractoren zelf er wel in hebben gelaten....
Toevallig zat ik dat ook te kijken net, schaduwen onder de balen op de trailer ook mooi! Weer meer realisme.Player1S schreef op zondag 10 november 2024 @ 10:53:
Volgens VirtualFarmer is de bale physics flink verbetert. Dat is ook erg goed nieuws.
Zo te zien kan je nu zelf het buitenverblijf ontwerpen, handige toevoeging.
Ik zie net in een video van besa vids dat als er een helper aant werk is en je start je save later opnieuw, gaat de werker gewoon verder waar ie was 😄
Over de regen: op de tractoren zelf zie je wel de druppels, op de ramen niet, ook op pc is dit nu geen optie, wellicht komt dat nog.
In de bagger ga je wel echt slippen, tractie is echt minder, innde sneeuw al helemaal, in fs22 had je gewoon tractie en enkel met harde bocht of remmen ging je glijden, nu zak je echt weg.
Daarnaast wil je koeien melk, dan moet je TMR geven (of heel misschien werkt het met Hooi ook) maar met alleen weidegras of normaal gras, krijg je GEEN MELK.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ooo toxh wel aparte dingenPykow schreef op zondag 10 november 2024 @ 21:39:
Op dit moment is het bekend dat het gras in de wij pas na 1 jaar terug groeit en dus een hele jaar niets doet (tenzij je opnieuw het gebouw plaatst) dit is een bug.
Daarnaast wil je koeien melk, dan moet je TMR geven (of heel misschien werkt het met Hooi ook) maar met alleen weidegras of normaal gras, krijg je GEEN MELK.
Dat van dat gras is wel apart inderdaad, je mag verwachten dat het vaker terug groeit.Pykow schreef op zondag 10 november 2024 @ 21:39:
Op dit moment is het bekend dat het gras in de wij pas na 1 jaar terug groeit en dus een hele jaar niets doet (tenzij je opnieuw het gebouw plaatst) dit is een bug.
Over de melk; Was het in FS22 ook niet zo dat koeien alleen met TMR melk gaven? Weet ik niet zeker hoor, ik twijfel.. Vandaar de vraag.
Zo is het bijv. ook dat als je tarwe oogst, dan zie je aleen het stro zeg maar zonder de tarwe er nog aan, maar als je het maait, met bijv. dat don ding, dan zie je de tarwe nog aan de stengels zetten in het zwad.
voorheen als je met een zaklamp op een voertuig scheen in het donker, was het hele ding gewoon verlicht, nu valt er echt schaduw over de delen waar je niet direct op schijnt, dus als je bijv. naast een harvester staat, en schuin omhoog met de zaklamp erlangs schijnt, valt de schaduw op de uitstekende delen waar je dus niet direct met de lamp op komt.
De geluiden van de implements zijn echt 100x beter.
Sneeuw ruimen, ik zag dat in een stream (tinus88) de sneeuw rolt echt in brokken als je een schuiver gebruikt, ook is de density van de sneeuw veel hoger.
Boom omzagen met een handzaag: als het een mega dikke boom is, duurt dit serieus lang.
En zo zijn er nog veel meer dingen.
Het maken van je schuren mag wel wat gebalanceerder, in stap 2 moet je 40 duizend uitgeven aan cement,
kan je beter gelijk een kant en klaar ding neerzetten, is dan toch goedkoper.

En dan dat kraaaaakkkk geluid als je een dikke boom omzaagt en deze valt om. Echt fanastisch!lord_fh schreef op maandag 11 november 2024 @ 10:22:
Het valt me op dat er echt wel veel detail dingen zijn die het geheel beter kloppend maken, iets waar ik zelf echt van hou.
Zo is het bijv. ook dat als je tarwe oogst, dan zie je aleen het stro zeg maar zonder de tarwe er nog aan, maar als je het maait, met bijv. dat don ding, dan zie je de tarwe nog aan de stengels zetten in het zwad.
voorheen als je met een zaklamp op een voertuig scheen in het donker, was het hele ding gewoon verlicht, nu valt er echt schaduw over de delen waar je niet direct op schijnt, dus als je bijv. naast een harvester staat, en schuin omhoog met de zaklamp erlangs schijnt, valt de schaduw op de uitstekende delen waar je dus niet direct met de lamp op komt.
De geluiden van de implements zijn echt 100x beter.
Sneeuw ruimen, ik zag dat in een stream (tinus88) de sneeuw rolt echt in brokken als je een schuiver gebruikt, ook is de density van de sneeuw veel hoger.
Boom omzagen met een handzaag: als het een mega dikke boom is, duurt dit serieus lang.
En zo zijn er nog veel meer dingen.
We wachten geduldig af, morgen zoontje een vrije dag.
Nog een geluk eigenlijk, ze leveren hier altijd op het uur dat ik erom moet.
Probeer ook zo weinig mogelijk gameplay te bekijken, op Reddit paar bugs gezien en dat is al.
Benieuwd in hoever die mod tutorials in de CE, zijn nut gaan hebben.
Zou er mij graag eens aan wagen voor simpele dingen in de game te krijgen via Blender.
Een van de hoofdreden dat ik het gekocht heb, in de hoop er veel informatie uit te halen.
Verwacht er niet te veel van. Meeste (en meer) is ook gewoon online te vinden.KBE91 schreef op maandag 11 november 2024 @ 12:34:
Benieuwd in hoever die mod tutorials in de CE, zijn nut gaan hebben.
Zou er mij graag eens aan wagen voor simpele dingen in de game te krijgen via Blender.
Een van de hoofdreden dat ik het gekocht heb, in de hoop er veel informatie uit te halen.
Of zorgen dat je een cementfabriek heb gebouwd, dan is het een stuk goedkoper. Gok ik.mr thee schreef op maandag 11 november 2024 @ 11:09:
Ook wel fijn dat er nu ook kleinere *fabrieken zijn (meer een soort kraam) zodat je kleinschalig zooi kunt produceren, zonder gelijk een fabriek te hoeven kopen van 2 - 4 ton.
Het maken van je schuren mag wel wat gebalanceerder, in stap 2 moet je 40 duizend uitgeven aan cement,
kan je beter gelijk een kant en klaar ding neerzetten, is dan toch goedkoper.
En dan gelijk deze mbt de dieren ook maar erbij:Oxigeon schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:18:
Bij deze een overzicht van de productie chains
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/6tWRc5TG0bhJ4k7hiY6G2fgE.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind dat hij het ook wel wat bagatelliseerde door te zeggen dat er al heel veel in de game zit. Om heel eerlijk te zijn zie ik er naar uit om het te spelen maar de machines en tractoren die erin zitten vind ik wel wat tegenvallen. Als je bijvoorbeeld vergelijkt wat er in FS22 zat qua Massey Ferguson en zo zijn er nog meer merken.lord_fh schreef op maandag 11 november 2024 @ 19:57:
Net in de live stream van giants bevestigde kermit (community manager) dat er free content updates komen en giants modhub voertuigen om alles aan te vullen.
Volledig mee eens! Toen hij dat zei dacht ik , je probeert nu iets goed te praten, zoiets moet je gewoon niet doen want het helpt de situatie niet.SnoopBok schreef op maandag 11 november 2024 @ 21:37:
[...]
Ik vind dat hij het ook wel wat bagatelliseerde door te zeggen dat er al heel veel in de game zit. Om heel eerlijk te zijn zie ik er naar uit om het te spelen maar de machines en tractoren die erin zitten vind ik wel wat tegenvallen. Als je bijvoorbeeld vergelijkt wat er in FS22 zat qua Massey Ferguson en zo zijn er nog meer merken.
Het is gewoon echt karig.
1 steyr....
1 svhuitemaker trailer...
Alleen grote Case tractoren
Etc etc
Dan ben je als bedrijf toch gek als je zelf veel werk erin steekt. Al zou ik minimaal de machines erin zetten welke ook voorheen erin zaten
Geluksvogel! Hoe heb je vandaag al de game danDappzor schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:46:
Inmiddels enkele uren gespeeld, en ik ben best onder de indruk, de graphics zijn werkelijk een stuk mooier geworden! Net zoals al het geluid en de verlichting, hier kan ik mij wel weer een tijdje mee vermakenVeel speel plezier allemaal (morgen, of als je mazzel hebt vandaag al
)
Ik vind dat je meer zou moeten vergelijken op aantallen en of er genoeg van elkaar type voertuig en implement in de game zit. Dat er niet de merken in zit die jij graag zou willen, kan je niet leuk vinden.Oxigeon schreef op maandag 11 november 2024 @ 22:29:
Ik denk dat bovenstaande vooral komt door de modhub. Het is voor hen namelijk heel gemakkelijk. Alles wat Giants er niet in doet pleurt de community wel via mods erin.
Dan ben je als bedrijf toch gek als je zelf veel werk erin steekt. Al zou ik minimaal de machines erin zetten welke ook voorheen erin zaten
Ik heb de aantallen niet bij de hand, misschien iemand anders wel. Wil je bepalen of fs25 echt minder heeft dan fs22, dan zou je dat vergelijk moeten maken.
En mbt minimaal dezelfde machines in de volgende versie er in doen, ook daar wordt je gelimiteerd door de tijd die je hebt. Ook dat kost tijd, om die over te zetten. Plus vanuit de business kant zullen er in contracten met merken afspraken zijn gemaakt over welk spul in basegame bij lancering aanwezig is. Dus daar moeten ze ook rekening mee houden.
En Giants kan dan dus met gratis updates en mods de overige voertuigen toevoegen.
:strip_exif()/f/image/Qx9TEN64DetuGMywtcBVqyV7.png?f=user_large)
Hier ook nog geduldig aan het wachten, helaas was er geen pre-load available vanuit Steam. Ben benieuwd of de Steam editie, net als de PS5 editie, een uurtje eerder beschikbaar is,
stond er namelijk al rond 12:10."This game plans to unlock in approximately 1 hour"
EDIT:
Blijkbaar toch niet, nu approximately less than one hour, en dan nog een uur om alles te downloaden
[ Voor 10% gewijzigd door tjallo op 12-11-2024 13:08 ]
FS22 was geloof ik 60 fps. Ik ben daarom wel erg benieuwd hoe het draait straks... ergens baal ik hier van. (je kan overigens niet switchen naar performance mode oid, het is een vast gegeven)
heb de streams en videos van Sealyp gekeken en daar werd er niet over gerept of iets, dus wellicht valt het mee.
Ik geloof dat giants heeft gezegd dat PS5 pro native 4k draait @30fps en de normale PS5 1600 upscaled naar 4k @30fps
De disc image dat ik moest downloaden was rond de 20GB, maar moet nu ook nog wachten voor het product te kunnen activeren via hun launcher.tjallo schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 12:28:
[Afbeelding]
Hier ook nog geduldig aan het wachten, helaas was er geen pre-load available vanuit Steam. Ben benieuwd of de Steam editie, net als de PS5 editie, een uurtje eerder beschikbaar is,
[...]
stond er namelijk al rond 12:10.
EDIT:
Blijkbaar toch niet, nu approximately less than one hour, en dan nog een uur om alles te downloaden
17,98gb , wellicht komt er wat bij bij release maar daar staat hij nu op iig, minder dan m'n huidige 22 hahaOxigeon schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 13:10:
Iemand op de ps5 die al weet hoe groot de game is qua download/opslag?
Ik heb hem net een minuutje gedraaid op de PS5, maar het is duidelijk geen 60 FPSlord_fh schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 12:38:
Ik lees net op het giants forum... dat de PS5 op 30fps draait....
FS22 was geloof ik 60 fps. Ik ben daarom wel erg benieuwd hoe het draait straks... ergens baal ik hier van. (je kan overigens niet switchen naar performance mode oid, het is een vast gegeven)
heb de streams en videos van Sealyp gekeken en daar werd er niet over gerept of iets, dus wellicht valt het mee.
Ik geloof dat giants heeft gezegd dat PS5 pro native 4k draait @30fps en de normale PS5 1600 upscaled naar 4k @30fps