Flixbus en soortgelijken met mogelijkheid tot vervoer van fiets wel al bekeken, maar de aansluitingen zijn vrij beroerd. Ik zoek het niet om lang in de nacht te moeten wachten op een aansluiting en er dan alsnog achter te komen dat de aansluiting geen fietsen meeneemt. Idem voor liftdiensten, daar voel ik me ook niet zo comfortabel bij.
Ik wist al vaagjes dat het treinnet in Nederland en België veel fijnmaziger is vertakt dan in andere delen van Europa, maar zo word ik wel lekker met mijn neus op de feiten gedrukt. Als ik een duidelijker beeld heb bij mijn vertrekdatum zal ik informeren bij de aanbieder zelf. Jullie horen het dan nog wel, mocht iemand ook interesse hebben om vanuit de Champagnestreek langs de Maas te fietsen. Met minimale hoogtemeters en maximaal uitzicht.
Ik wist al vaagjes dat het treinnet in Nederland en België veel fijnmaziger is vertakt dan in andere delen van Europa, maar zo word ik wel lekker met mijn neus op de feiten gedrukt. Als ik een duidelijker beeld heb bij mijn vertrekdatum zal ik informeren bij de aanbieder zelf. Jullie horen het dan nog wel, mocht iemand ook interesse hebben om vanuit de Champagnestreek langs de Maas te fietsen. Met minimale hoogtemeters en maximaal uitzicht.
/f/image/w4cmZcACSxr0ZowMHUhXQMUd.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TSVhhta5n8KWoluBFIipb7ic.png?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/z3eto5LoqAIJh4ONNPywdTe2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/qgHzyVkQIyGHnDXFdKb2aLNP.png?f=fotoalbum_large)