Oja heb er nog wel wat op mijn lijstje 😆
Poeh dan moet ik even erg graven......maar kan denk ik wel. Fietste deze tochtmet mijn vorige gravelbike en daar zat vlgs mij 38mm in. Vindt t met gravelbike altijd wel wat fijner en relaxter dat ik vanaf een gravelpaadje zo even door de berm naar bijv. naastgelegen zandpad kan zodat gewone fietsers niet uit hoeven wijken enz. Met mijn gravelbike ben ik wat lomper dan met de race. Dat zou een overweging kunnen zijn.McMiGHtY schreef op vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:03:
[...]
Ik lees dat het met "groter dan 30mm" ook op de racefiets zou moeten kunnen, wat was jouw ervaring?
Zoals het er nu naar uit ziet gaat het volgende week nog mooi herfstweer worden en gaat mijn eerder vermeldde bikepack trip doorgaan. Is er iemand die recent nog door de Veluwe is gereden, en is het na de regenperiodes van de voorbije maand te doen om daar op 2x Caracal race door te rijden? Heb nu even deze wielset erop liggen, maar kan ook terug gaan naar Schwalbe G-one R pro vanvoor..
@Cloclo100 het is nog steeds droog. De toplaag is iets harder. Eerst was het mul. Modder is er echt nog niet.
Panasonic 7kW J-Series Split op radiatoren. SWW: Remeha Tzerra CW4. PV: 6.3 kWp op Growatt 5000TL3-X en 1500TL-X. Accu: Zendure SolarFlow 2400 AC+ 8,16 kWh
Zo, symbolisch precies 5 maanden na mijn pittige val met bijhorende revalidatie vertrek ik op mijn bikepack trip door Nederland met als zwaartepunt the Green Divide. Eigenlijk onwaarschijnlijk wat ik allemaal in die tailfin set-up krijg.. behalve natuurlijk de kledij/helm/schoenen die ik aan doe bij vertrek. Het is natuurlijk wel creditcard bikepacken maar toch.. blij met de investering! Klein verslagje volgt nog!
:strip_exif()/f/image/kItaZkg49vKfPwF2itRSHai1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kItaZkg49vKfPwF2itRSHai1.jpg?f=fotoalbum_large)