Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

TheKerremenke schreef op zaterdag 29 juni 2024 @ 18:46:
[...]

iPadOS 18 draait hier nog niet. Mbt iOS 18, de mogelijkheid om de camera op het homescreen lockscreen te kunnen aanpassen naar iets anders. In mijn geval de app HomeCam. Onder de action button heb ik nu HomeKit zitten. ;)
Ik draai wel iPadOS 18, maar voelt nog weinig anders aan. Native mail app (imap) blijft hangen en ververst vaak niet. Verder is de look and feel (behalve de losse password app) niet veel anders. Of ik ken de features (nog) niet.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
JB schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 11:29:
[...]

Ik draai wel iPadOS 18, maar voelt nog weinig anders aan. Native mail app (imap) blijft hangen en ververst vaak niet. Verder is de look and feel (behalve de losse password app) niet veel anders. Of ik ken de features (nog) niet.
Je vergeet de rekenmachine. 🤪

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Nu online

mv1

TheKerremenke schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:21:
[...]

Over de rekenmachine gesproken. Vond het in iOS 17 en eerder heel fijn dat je kon swipen voor het verwijderen van een verkeerde invoer. Nu kan dat niet meer, best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKerremenke schreef op dinsdag 2 juli 2024 @ 12:21:
[...]

Zo maar die rekenmachine zag er (buiten de EU) wel heel tof uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuujii
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:12
Ik overweeg om de huidige beta te downloaden, met name door de intergratie van Reminders in de Calender-app. Nog nooit eerder een beta release van een iOS gedownload. Als ik hier de reacties lees: prima om te doen en vrij stabiel? Of kleven er nadelen aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 21:19
Fuujii schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:22:
Ik overweeg om de huidige beta te downloaden, met name door de intergratie van Reminders in de Calender-app. Nog nooit eerder een beta release van een iOS gedownload. Als ik hier de reacties lees: prima om te doen en vrij stabiel? Of kleven er nadelen aan?
Werkt hier prima en stabiel, accuduur ook goed

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:00
Fuujii schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:22:
Hij is nu aardig stabiel inderdaad, maar dat zegt niets over morgen of een volgende update. Je moet er altijd rekening mee houden dat bijvoorbeeld bankapps niet meer werken of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

SuperVeloce schreef op woensdag 3 juli 2024 @ 19:31:
[...]

Werkt hier prima en stabiel, accuduur ook goed
Heb hier op een nieuwe 15 Pro sinds het weekend de beta draaien en werkt ook top.

Gisteren van 1100-2000 slechts 37% aan accu verbruik.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dennisdn
Er is weer een update uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
Wel cool, vrijwel alle andere app icoontjes kleuren nu ook mee als je het op ‘donker’ hebt staan.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdem
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CUlQsOkvJRZDoxWeshQcpMKtd2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JpBrb4pKsbQgdfqs0OzWbTOZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBscukneq8MOK62cuP965rs-kPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gm6blcyjdoufI7mTWovhLRGz.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is ook wel fraai geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
De dark mode icons voor 3rd party apps is m’n favoriet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChrisM schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:09:
De dark mode icons voor 3rd party apps is m’n favoriet!
Ja fraai inderdaad, niet allemaal verwerkt nog maar wel een heel groot gedeelte lijkt al gedaan.

Edit: Lijkt erop alsof ze sommige iconen automatisch donker kleuren oid.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-07-2024 22:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMGV8eQwJ-p_KDtsRw4SM2gLyZQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/as49buvgr0zwHSmOt3Y7PGXX.jpg?f=user_large
Dit vind ik ook handig. Niet meer de tapbacks op elkaar, maar naast elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:11
Donstil schreef op maandag 8 juli 2024 @ 22:16:
[...]

Ja fraai inderdaad, niet allemaal verwerkt nog maar wel een heel groot gedeelte lijkt al gedaan.

Edit: Lijkt erop alsof ze sommige iconen automatisch donker kleuren oid.
Het kan bijna niet anders als dat het automatisch is gedaan. De kleuren van de icons zien er bij sommige apps echt niet uit :S

Je kan de icons customizen alleen werkt de Customize knop bij mij niet.

https://9to5mac.com/2024/...-app-colors-theme-ios-18/

[ Voor 14% gewijzigd door makooy op 09-07-2024 09:36 ]

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
makooy schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:28:
[...]

Het kan bijna niet anders als dat het automatisch is gedaan. De kleuren van de icons zien er bij sommige apps echt niet uit :S
Ja dat heeft nog wel wat tweaking nodig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Op een SE kan ik nog steeds de volgorde van de tabbladen van de controlcenter/bedieningspaneel niet aanpassen? Bij jullie ook zo of doe ik iets verkeerd?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram131
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:01
Sinds de update van gisteravond ontvang ik geen WhatsApp-notificaties meer, terwijl notificaties van andere apps nog wel binnenkomen. Geen idee of andere mensen hier ook last van hebben maar wilde het toch even delen, mocht je twijfelen om te gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:38:
[...]

Ja dat heeft nog wel wat tweaking nodig inderdaad.
Heb er zelfs een flinke bug in ziiten. Ik had hem op "getint" staan om alle icons zo goed als zwart-wit te hebben. Maar dat lukt nu niet meer. Dat zonnetje links blijft bij mij op zwart springen, waardoor alles bijna onleesbaar donker is. Nu dus 2 weken maar wennen aan al die kleurtjes in de darkmode, want ook vóór iOS18 had ik al een zwart-wit screen in elkaar gesleuteld.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 10:58:
[...]

Heb er zelfs een flinke bug in ziiten. Ik had hem op "getint" staan om alle icons zo goed als zwart-wit te hebben. Maar dat lukt nu niet meer. Dat zonnetje links blijft bij mij op zwart springen, waardoor alles bijna onleesbaar donker is. Nu dus 2 weken maar wennen aan al die kleurtjes in de darkmode, want ook vóór iOS18 had ik al een zwart-wit screen in elkaar gesleuteld.....
Ja ze zijn druk bezig met dat menu. Op mijn iPad wordt het überhaupt niet gestart namelijk. Op de iPhone werkt het wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Deze laatste beta maakt mijn 15 Pro behoorlijk warm, 20 minuten bezig (Safari) en kan bijna een eitje bakken op deze iPhone

(nog niet eerder was deze iPhone zo warm...oh well, the perks of running beta :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdem
  • Niet online
_Bailey_ schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 12:31:
Deze laatste beta maakt mijn 15 Pro behoorlijk warm, 20 minuten bezig (Safari) en kan bijna een eitje bakken op deze iPhone

(nog niet eerder was deze iPhone zo warm...oh well, the perks of running beta :P)
Heb je 'm net geïnstalleerd? Na installatie gisterenavond was de iPhone bij mij ook erg warm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• makooy

Is het dan "een appel en een ei" ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Tdem schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 13:31:
[...]

Heb je 'm net geïnstalleerd? Na installatie gisterenavond was de iPhone bij mij ook erg warm.
Nee, gisteravond al

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Na installatie van Bèta 3 werd hij bij mij ook even warm maar vandaag de hele dag geen issues mee gehad.

Dark Mode is leuk maar vind Zwart toch gewoon het mooiste als je die kleur selecteert met de color picker van je achtergrond.

Ik heb trouwens het camera icoon op het lockscreen vervangen voor de Afstandsbediening voor de Apple TV. Scheelt toch weer een swipe naar het controlcenter ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FoHfYX9Zg39D33NFu8YU5FK_Dw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nBHAMcqP7ffSszlFmieI2cPU.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OmESI5vHHW6HWtguj8Wqa8KJ_nk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/pfFojxD7rcrELvMRW4mkl8wJ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door Greatsword op 09-07-2024 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:40

Ja hier ook op mijn 13 mini. Hele dag warme/hete telefoon in m’n broekzak gehad. Tweemaal moeten bijladen omdat de batterij echt leeg schiet. Geen idee welke app er verantwoordelijk voor is. Bij ‘gebruik’ schiet er geen enkele app bovenuit. Nou goed, hopelijk snel weer opgelost.

Edit:
Bij mij werkt het aanpassen van Dark mode ook niet meer. Op homescreen druk ik op het scherm, daarna op wijzig en pas aan. Echter gebeurt er niks.

[ Voor 11% gewijzigd door Incognitum op 09-07-2024 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
Wat ik wel merk met iOS 18 beta is dat de batterijbespaarstand vrij “agressief” is. Dat je echt duidelijk merkt dat het aanstaat. Vloeiende bewegingen worden schokkerig bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:52
makooy schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:32:
Wat ik wel merk met iOS 18 beta is dat de batterijbespaarstand vrij “agressief” is. Dat je echt duidelijk merkt dat het aanstaat. Vloeiende bewegingen worden schokkerig bijvoorbeeld.
Is in iOS 17 ook. Erg irritant.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou dat niet komen omdat het scherm van 120Hz naar 60Hz gaat? Als ik nu een normale iPhone 15 vast heb lijkt het namelijk ook net of de batterij besparing aan staat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:47:
Zou dat niet komen omdat het scherm van 120Hz naar 60Hz gaat? Als ik nu een normale iPhone 15 vast heb lijkt het namelijk ook net of de batterij besparing aan staat 8)7
Nee, dit is echt een flinke vertraging / hapering in alles wat je doet. Low Battery Mode maakt de telefoon nagenoeg onbruikbaar.. ja, zelfs een 15 Pro.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:48:
[...]

Nee, dit is echt een flinke vertraging / hapering in alles wat je doet. Low Battery Mode maakt de telefoon nagenoeg onbruikbaar.. ja, zelfs een 15 Pro.
Mm dat ervaar ik niet, er is wel vertraging maar verre van “nagenoeg onbruikbaar”.

Edit: Op iOS17 ook niet overigens.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 10-07-2024 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Donstil schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 20:50:
[...]

Mm dat ervaar ik niet, er is wel vertraging maar verre van “nagenoeg onbruikbaar”.

Edit: Op ios17 ook niet overigens.
Nagenoeg onbruikbaar is ook wat overtrokken. Maar het verschil is wel érg groot IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Klopt je merkt wel dat telefoon stroperig wordt, maar was ook op iOS 17

Mijn opdracht werkt niet meer. Ik had ingesteld als ik telefoon op slaap stand zet, belvolume naar 40% gaat, zodat alarm niet hard gaat.. maar nu voert telefoon dit niet meer uit. Opdracht staat nog wel aan.
Iemand ook zoiets?

[ Voor 62% gewijzigd door SuperVeloce op 10-07-2024 22:33 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:34
SuperVeloce schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 22:32:
Klopt je merkt wel dat telefoon stroperig wordt, maar was ook op iOS 17

Mijn opdracht werkt niet meer. Ik had ingesteld als ik telefoon op slaap stand zet, belvolume naar 40% gaat, zodat alarm niet hard gaat.. maar nu voert telefoon dit niet meer uit. Opdracht staat nog wel aan.
Iemand ook zoiets?
Nee geen problemen mee eigenlijk, heb je hem als eens geopend en opnieuw opgeslagen? Anders even opnieuw toevoegen, helpt ook vaak.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
SgtElPotato schreef op woensdag 10 juli 2024 @ 23:45:
[...]

Nee geen problemen mee eigenlijk, heb je hem als eens geopend en opnieuw opgeslagen? Anders even opnieuw toevoegen, helpt ook vaak.
Opnieuw toegevoegd en werkt nog steeds niet. Belvolume blijft 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Gisteren ios18 en watchOS 11 geïnstalleerd. Het updaten ging goed en alles draait prima. Op een ding na :) de gezondheids app crashed gelijk bij openen. Het opnieuw opstarten van de telefoon helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:30

amphora

Websites & Fotografie

Had het hier nog niet gelezen maar heb ook eindelijk de beta geprobeerd en kwam er achter dat de classic widgets in iOS 18 niet meer werken. Ik gebruik nog een app (iConnectHue) die deze widget api gebruikt en moet nu dus op zoek naar een alternatief.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:58:
Had het hier nog niet gelezen maar heb ook eindelijk de beta geprobeerd en kwam er achter dat de classic widgets in iOS 18 niet meer werken. Ik gebruik nog een app (iConnectHue) die deze widget api gebruikt en moet nu dus op zoek naar een alternatief.
Ja, heel irritant. Ik had een klassieke widget waarmee ik het alarm altijd aan/uit zette. Die is nu verdwenen, maar mijn muscle memory nog lang niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Bij mij crasht de Apple Store app als ik hem open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:29

RnB

Iemand die weet hoe je een Wi-Fi verbinding maakt met het originele MAC adres?

Op iOS 17 kon je heel simpel Private Address (of iets in die trant) uitvinken, maar in iOS 18 blijft het MAC adres random generated als je Rotate Wi-Fi address uitvinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RnB schreef op zondag 14 juli 2024 @ 16:05:
Iemand die weet hoe je een Wi-Fi verbinding maakt met het originele MAC adres?

Op iOS 17 kon je heel simpel Private Address (of iets in die trant) uitvinken, maar in iOS 18 blijft het MAC adres random generated als je Rotate Wi-Fi address uitvinkt.
Dat zou dan een bug moeten zijn want hier werkt het naar behoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:29

RnB

Ah check, dan ben ik in ieder geval niet gek. :p

Ik stuur Apple de feedback, thanks for checking!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NRG-81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36
amphora schreef op zondag 14 juli 2024 @ 10:58:
Beetje off topic, maar iConnectHue heeft tegenwoordig ook een native (niet-klassieke) widget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:30

amphora

Websites & Fotografie

NRG-81 schreef op zondag 14 juli 2024 @ 20:34:
[...]

Beetje off topic, maar iConnectHue he we t tegenwoordig ook een native (niet-klassieke) widget
Ja, maar weer extra betalen of zelfs verplicht abonnement voor meest uitgebreide widget.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 16:24
Iemand bekend met dit probleem? Iphone in combinatie met sim-status buiten Benelux.

Ik heb een nieuwe IPhone 14 met simonly van Simpel - en zodra ik in Frankrijk kom dan heb ik geen signaal. Waardoor bellen en mobiele internet niet meer werk. Simkaart werkt wel in de andere telefoon.

Lijkt dus een probleem of setting in de Iphone te zijn waardoor iets van signaal geblokkeerd wordt.

Alle instellingen
- Roaming settings aan gezet;
- Hard reset gedaan;
- Contact gehad met Simpel - alles doorlopen , zij geven aan dat het geen sim probleem is.

Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:38
MaStar schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:29:
Iemand bekend met dit probleem? Iphone in combinatie met sim-status buiten Benelux.

Ik heb een nieuwe IPhone 14 met simonly van Simpel - en zodra ik in Frankrijk kom dan heb ik geen signaal. Waardoor bellen en mobiele internet niet meer werk. Simkaart werkt wel in de andere telefoon.

Lijkt dus een probleem of setting in de Iphone te zijn waardoor iets van signaal geblokkeerd wordt.

Alle instellingen
- Hard reset gedaan;
- Contact gehad met Simpel - alles doorlopen , zij geven aan dat het geen sim probleem is.

Iemand een tip?
Heb je gebruik in het buitenland aan sta? Vaak kun je bij dergelijke "providers" bellen/smsen/internetten in het buitenland separaat aan/uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
turkeyhakan schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:35:
[...]

Heb je gebruik in het buitenland aan sta? Vaak kun je bij dergelijke "providers" bellen/smsen/internetten in het buitenland separaat aan/uit zetten.
Je bedoelt online? Ja, dat is gedaan....
Simpel geeft aan dat het niet aan hun ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
MaStar schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:42:
[...]

Je bedoelt online? Ja, dat is gedaan....
Simpel geeft aan dat het niet aan hun ligt
Netwerkinstellingen resetten ? Maar dan zou je telefoon ook raar doen in NL. Geen idee, zou het toch aan de sim liggen? Ik ben sowieso geen voorstander van Simpel achtige "providers".

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 15-07-2024 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
turkeyhakan schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:48:
[...]

Netwerkinstellingen resetten ? Maar dan zou je telefoon ook raar doen in NL. Geen idee, zou het toch aan de sim liggen? Ik ben sowieso geen voorstander van Simpel achtige "providers".
Sim werkt wel in de telefoon van mijn vriend...
Dus lijkt niet aan sim te liggen? Maar aan iphone

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• turkeyhakan
MaStar schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:55:
[...]

Dan even netwerkinstellingen resetten? Updaten naar de meest recente iOS? Je zit hier in het iOS 18 Beta topic..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerjaaaaan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:32
MaStar schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:55:
[...]

Staat je netwerkselectie op automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MaStar schreef op maandag 15 juli 2024 @ 11:29:

Alle instellingen
- Hard reset gedaan;

Iemand een tip?
Is dit gekomen na de update naar ios 18?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Donstil schreef op maandag 15 juli 2024 @ 12:39:
[...]

Is dit gekomen na de update naar ios 18?
Nee was al

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aah oké, dacht misschien is het een bug in iOS 18.
Dit topic is namelijk voor iOS18.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Ik krijg beta3 nogmaals.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZtVaojuaNfnKaq-_LAmlQjYY0M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDuIvuHM01aj6zLw2MlSO1dW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Een revised third beta… is dat niet gewoon een vierde 🧐 Het hele idee van een beta is toch dat ze gerevised worden tot ze goed zijn?

De bug om de iconen aan te passen in kleur is hier in ieder geval opgelost :)

[ Voor 61% gewijzigd door Dennisdn op 15-07-2024 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:38
Foutje

[ Voor 99% gewijzigd door DM89 op 16-07-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 15 juli 2024 @ 19:52:
Een revised third beta… is dat niet gewoon een vierde 🧐 Het hele idee van een beta is toch dat ze gerevised worden tot ze goed zijn?

De bug om de iconen aan te passen in kleur is hier in ieder geval opgelost :)
Ja dat vraag ik mij dan ook een beetje af. De update is groot genoeg om genoeg fixes te bevatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op maandag 15 juli 2024 @ 20:27:
[...]

Ja dat vraag ik mij dan ook een beetje af. De update is groot genoeg om genoeg fixes te bevatten.
Ik kan mij niet herinneren een revised eerder gezien te hebben, maar volgens iCulture is het “doorgaans het teken dat morgen de eerste PB uit zal komen”…

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op maandag 15 juli 2024 @ 21:21:
[...]

Ik kan mij niet herinneren een revised eerder gezien te hebben, maar volgens iCulture is het “doorgaans het teken dat morgen de eerste PB uit zal komen”…
Opzich geen verkeerde gok, loopt wel vaker gelijk vanaf beta 3.

Edit: Inmiddels beschikbaar zie ik

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 15-07-2024 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Wat jammer is dat uit bèta 3 revised is gehaald, is de inline Memoji. Dat was toch grappig (en bijna niet te zien, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Public beta's zijn beschikbaar.

[ Voor 72% gewijzigd door Donstil op 15-07-2024 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Laatst online: 09:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H24vXpBFsjG0USZhSDySupcRMmQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/P4oCS6MywMfYkMnBoqPZzzUK.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ik denk dat ik maar over ga naar de PB, want alle vanaf nu nog te krijgen nieuwtjes zijn ons door Europa door de neus geboord toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
Ik heb hem ook omgezet naar de PB, loopt soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Is dat naar de PB ipv de DB? Of hadden jullie geen toegang tot de DB?
@Ronvgs @Dennisdn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben benieuwd of dat icon tinting nog voor de release goed gaat werken. Het idee is tof, maar bij veel van de niet Apple apps ziet het er niet uit. Kunnen developers een dark mode en tint mode icoon aanleveren?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
Draai hem nu een morgen en een nacht.
Random springt hij plots aan en wilt hij unlocken om een of andere manier.
Hij vindt dan geen gezicht want ligt gewoon op tafel.

Daarna krijg je wit scherm om je passcode in te geven.
Verder blijft het scherm dan aan tot je effectief unlocked.

Is dit een bekend probleem of toch ergens melden bij hun?

[ Voor 9% gewijzigd door frye op 16-07-2024 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:49
Mog schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:11:
[...]

Ik ben benieuwd of dat icon tinting nog voor de release goed gaat werken. Het idee is tof, maar bij veel van de niet Apple apps ziet het er niet uit. Kunnen developers een dark mode en tint mode icoon aanleveren?
Ja, dit is iets dat devs kunnen aanpassen

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 07:15:
[...]

Ik denk dat ik maar over ga naar de PB, want alle vanaf nu nog te krijgen nieuwtjes zijn ons door Europa door de neus geboord toch?
Meestal brengt dat je alleen een dagje extra "veiligheid". De Public beta's zijn (zeker richting het einde) gelijk aan de DEV beta's maar dan iets later.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
ChrisM schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:55:
@Ronvgs @Dennisdn
Ik stap over van de DB naar PB. Het voelt toch een heel klein beetje veiliger op mijn daily-driver én volgens mij komen er geen nieuwe items meer voor ons. Natuurlijk gaat in de latere DB's nog het hele AI-verhaal komen wat super interessant is, maar voor zover ik weet gaan wij die in Europa voorlopig toch niet krijgen waarmee ik geen reden meer kan bedenken op de DB te blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
ChrisM schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:55:
@Ronvgs @Dennisdn
Van DB naar PB.
Hoofdzakelijk voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Doen jullie dan een schone installatie om van Dev naar PB te gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Greatsword schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 11:40:
Doen jullie dan een schone installatie om van Dev naar PB te gaan?
Nee gewoon de schakelaar op PB zetten. Dan veranderd er nog niets omdat de DB en PB nu gelijk zijn, maar ga je bij de volgende PB vanzelf over naar de PB.

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 16-07-2024 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
hk12nl schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 09:46:
Op een SE kan ik nog steeds de volgorde van de tabbladen van de controlcenter/bedieningspaneel niet aanpassen? Bij jullie ook zo of doe ik iets verkeerd?
Iemand die dit al werkend heeft gekregen? Het lukt mij nog steeds niet..

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Nu online
hk12nl schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:32:
[...]

Iemand die dit al werkend heeft gekregen? Het lukt mij nog steeds niet..
Slepen met de icoontjes aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Nu online
Ronvgs schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 13:05:
[...]

Slepen met de icoontjes aan de zijkant.
Als ik dat doe dan 'blader' ik alleen door de tabbladen...

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:49
Lukt mij ook niet op een 15 PM.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mog schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 09:11:
[...]

Moet zeggen dat die automatische tinting hier wel aardig werkt. 80% ziet er goed uit.
De overige 20% worden wel gefixed in de komende beta's of later door de developers zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mv1
  • Nu online

mv1

Ik hoop dat ze de Photos app nog een beetje gaan tweaken, want ik vind deze update toch wel een downgrade ten opzichte van iOS 17..
Hoe vaak ik wel niet mis klik op het zoek icoontje. Die icoontjes kunnen wel iets groter rechtsboven in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Nu online
Ja, ik moet ook nog behoorlijk wennen aan de app. Wij hebben met de familie best veel gedeelde albums, waar regelmatig foto’s in komen (een gezamenlijk album, per neefje en nichtje een album, etc)… vroeger keek ik nog wel eens naar mijn eigen foto’s als ik werd getriggerd door een nieuwe foto in een gedeeld album om de app te openen. Nu merk ik dat ik hem zo snel mogelijk weer af wil sluiten.

Het idee is goed, maar het werkt nog niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:43
Ik zag gisteren een filmpje op Youtube (Hayls world) dat je de foto's app ook wat minder druk kan maken door een paar instellingen (collections) uit te zetten he.
Daar wordt het een stuk minder druk van en een stuk rustiger/overzichtelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Daejji op 17-07-2024 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:43
met de iOS18 public beta zie ik notificaties van mails binnen komen echter zijn de mails zelf niet in de app terug te vinden, meer mensen hier last van?

- iOS mail app met een @me adres

Nog even verder wezen uitzoeken en de oplossing voor mij was de mail app verwijderen (niet eens meer aan gedacht dat dit kon tegenwoordig) en weer opnieuw installeren

[ Voor 31% gewijzigd door Cardwizard op 18-07-2024 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
nvm

[ Voor 101% gewijzigd door Signs op 18-07-2024 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:09
Eigen is het wel een gemis, waarom kun je niet alleen de tekst onder een app weghalen. Je kan nu kiezen tussen “klein” en “groot”. Kleine pictogrammen zonder tekst zou ik het mooiste vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Agostino schreef op donderdag 18 juli 2024 @ 20:30:
Eigen is het wel een gemis, waarom kun je niet alleen de tekst onder een app weghalen. Je kan nu kiezen tussen “klein” en “groot”. Kleine pictogrammen zonder tekst zou ik het mooiste vinden.
Ja dat heb ik ook, ik wil wel voor dat minimalistische gaan maar die senioren telefoon iconen trek ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 14:26
Ervaart niemand die random Face ID’s prompt als telefoon gewoon locked op bureau ligt?

Heb dit op mijn 13 pro en draint volgens mij zoveel van batterij.

Na een tijd sprint scherm aan en zie ik Face ID icoon een gezicht zoeken. Die vind niks want ligt op mijn bureau. Daarna krijg ik dan een scherm om passcode in te geven. Maar dat scherm blijft dan aan tot je effectief unlocked.

Waar kan ik dit ergens rapporteren want nergens staat deze als known bug.

Zie ik ergens een event viewer van de telefoon om te kijken wat en waarom dit triggert? Vermoed dat een app in idle mode opstart en die beveiligd is met faceid? Ik heb geen apps die verborgen of Face ID required zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:27
Hebben hier meer mensen last dat Google maps en Waze crashen op CarPlay? De app stopt er gewoon mee en zodra je hem op nieuw opent heb je geen kaart in beeld. Het probleem lijkt helemaal snel op te treden als je op je telefoon iets anders doet terwijl CarPlay actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mv1
  • Nu online

mv1

Roy Tollenaar schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:10:
Hebben hier meer mensen last dat Google maps en Waze crashen op CarPlay? De app stopt er gewoon mee en zodra je hem op nieuw opent heb je geen kaart in beeld. Het probleem lijkt helemaal snel op te treden als je op je telefoon iets anders doet terwijl CarPlay actief is.
Yep. Ook met Flitsmeister. Ik heb gister toevallig vanwege een andere reden mijn iPhone gerestored, maar sindsdien geen issues meer.(gisteren 2x mee genavigeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
mv1 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:30:
[...]

Yep. Ook met Flitsmeister. Ik heb gister toevallig vanwege een andere reden mijn iPhone gerestored, maar sindsdien geen issues meer.(gisteren 2x mee genavigeerd)
Ik ga denk ik maar terug naar 17, ga morgen op vakantie dan is het wel fijn als carplay gewoon zou werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperVeloce
Geen last van gehad, carplay 0x vastgelopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CarPlay doet het hier ook prima, al navigeer ik wel met Apple Maps.

Flitsmeister doet het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Op Reddit ook wel een bekend probleem, mijne is nu aan het restore naar 17, in de aankomende 2 weken 6000km navigeren dan moet die het wel gewoon goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roy Tollenaar schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:17:
Op Reddit ook wel een bekend probleem, mijne is nu aan het restore naar 17, in de aankomende 2 weken 6000km navigeren dan moet die het wel gewoon goed doen.
Ik ga over 2 weken een maand naar de States. Gewoon Yolo joh :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roy Tollenaar
Donstil schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:23:
[...]

Ik ga over 2 weken een maand naar de States. Gewoon Yolo joh :P
Daar hebben ze nog wel een apple store, in Servie en bosnie niet :P
Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste

Let op:
Bèta's zijn officieel beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program, of Apple Beta Software Program. Hoe je aan een bèta kunt komen via onofficiële wegen mag je zelf uitzoeken, en gaan we hier niet bespreken. Zie ook de huisregels.