Ja dat bedoelde ik ook haha..TheVMaster schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
ChatGPT spreekt zelfs zonder problemen Nederlands, snap niet waarom dat dan ineens een issue zou moeten zijn.
Zucht...
Ja dat bedoelde ik ook haha..TheVMaster schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:43:
[...]
ChatGPT spreekt zelfs zonder problemen Nederlands, snap niet waarom dat dan ineens een issue zou moeten zijn.
Zucht...
Heb een proefabonnement op ChatGPT plus genomen, maar indrukwekkend hoor. Kun je voorstellen dat we over een jaar ofzo gewoon helemaal via stem alles kunnen bedienen :-)
Hé Siri ....TheVMaster schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:19:
[...]
Heb een proefabonnement op ChatGPT plus genomen, maar indrukwekkend hoor. Kun je voorstellen dat we over een jaar ofzo gewoon helemaal via stem alles kunnen bedienen :-)
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Lijkt het voor nu niet op, de AI functies die ze nu aangekondigd hebben voor de EU in april zijn precies de functies die geen diepe integratie met het systeem nodig hebben.hk12nl schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:01:
Zal iPhone mirroring dan ook gaan werken vanaf April volgend jaar?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
De grootte is verschillend per model. Nee dusSleehond schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:08:
Update 18.1 die 1.81 GB is, geestig, bewussie?
Heb je al toegang tot AI?giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 07:58:
Wat zijn nu leuke functies om op 18.1 AI te proberen? Ik zie bv niets in messages?
Zeker. Clean up is wel echt next level. Maar verder zie ik weinig.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Je eigen foto's opruimen en niet alles maar opslaan in de galerij is moeilijk ?giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:05:
[...]
Je kan allemaal dingen uit je foto’s poetsen.Carlos0_0 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:13:
[...]
Je eigen foto's opruimen en niet alles maar opslaan in de galerij is moeilijk ?
Heb je een screenshot om te delen?MisterMarcFR schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:41:
Sinds de update naar iOS 18.1 zijn de emoticons echt belachelijk groot bij het toetsenbord.
Is dit te fixen zodat ze weer zijn zoals voor 18.1?
Dat is 1 van de vernieuwingen juist van ios 18/ 18.1MisterMarcFR schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:41:
Sinds de update naar iOS 18.1 zijn de emoticons echt belachelijk groot bij het toetsenbord.
Zal wel van niet.MisterMarcFR schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:41:
Have you tried turning it off and on again?
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Dat komt omdat het leunt op Apple Intelligence, dat komt pas in April 2025Drardollan schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:08:
Ik las bij de update dat het mogelijk zou moeten zijn om gesprekken op te nemen sinds 18.1. Daarvoor zou er tijdens een gesprek een icon verschijnen linksboven in het scherm. Dat komt bij mij niet. Moet ik hiervoor nog iets aanzetten wat ik over het hoofd heb gezien of is de functie zoals veel dingen in NL/EU niet beschikbaar gemaakt?
[ Voor 33% gewijzigd door Nicj56 op 29-10-2024 09:15 ]
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Dus toch. Super handig dan dat ze het groot aankondigen in de release updates die je op het scherm ziet.Nicj56 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:10:
[...]
Dat komt omdat het leunt op Apple Intelligence, dat komt pas in April 2025
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Ik heb de clean-up functie helemaal niet? Draai iOS 18.1 op m'n iPhone 16, maar clean-up is niet zichtbaar...?giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:05:
[...]
May the force be with you!!
Oud:
[ Voor 32% gewijzigd door Locolau op 29-10-2024 10:51 ]
Niet elke vernieuwing is een stap vooruit blijkt maar weer. Jammer dat ze de keuze niet bij de gebruiker leggen en het als optie hebben ingevoerd.Carlos0_0 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:54:
[...]
Dat is 1 van de vernieuwingen juist van ios 18/ 18.1
https://www.iculture.nl/n...kers-in-emoji-toetsenbord
Aah zo. Hmm kan me dat niet druk over maken. Ik gebruik niet zo veel dat ik nu hierdoor moet gaan scrollen.Locolau schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:16:
[...]
Eerst zo lelijk groot in allerlei apps opgedoken (als je er maar 1 stuurde), nu ook in iOS
[Afbeelding]
Denk dat ik het al heb gevonden. Zal wel met regio te maken hebben....Skywalker schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Ik heb de clean-up functie helemaal niet? Draai iOS 18.1 op m'n iPhone 16, maar clean-up is niet zichtbaar...?
May the force be with you!!
[ Voor 18% gewijzigd door turkeyhakan op 29-10-2024 09:42 ]
Nee je hebt een Apple Store account nodig uit de US.turkeyhakan schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:42:
Werken deze stappen? https://www.iculture.nl/n...ligence-iphone-nederland/
Dus alleen language op US en klaar?
Zucht...
Werkt alleen als je Apple intelligence aan hebt staan (US store account en telefoon op Engels.Skywalker schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Ik heb de clean-up functie helemaal niet? Draai iOS 18.1 op m'n iPhone 16, maar clean-up is niet zichtbaar...?
Het klopt inderdaad dat je een US Apple account nodig hebt. De stappen die bij iCulture staan, werken wel op MacOS, maar is natuurlijk weer een ander forumSgtElPotato schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:46:
[...]
Nee je hebt een Apple Store account nodig uit de US.
Ze geven het wel aan, dat als het niet werkt, probeer dit en dat, waarvan er ook een aangeeft dat je US Apple ID moet.Cariernb schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:49:
[...]
Het klopt inderdaad dat je een US Apple account nodig hebt. De stappen die bij iCulture staan, werken wel op MacOS, maar is natuurlijk weer een ander forum
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 29-10-2024 09:53 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Viel mij ook al op inderdaad. Is even wennen. De stickers van je eigen memoij staan er nu ook tussen ipv apart.Locolau schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:16:
[...]
Oud:
[Afbeelding]
Nieuw:
[Afbeelding]
Eerst zo lelijk groot in allerlei apps opgedoken (als je er maar 1 stuurde), nu ook in iOS
©2004
Klopt. Maar zijn zat mensen waar dit geen probleem is. Voor jou is het dan inderdaad even wachten tot april.Rivanov schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:49:
Leuk dat het werkt met een US Apple ID, maar je hebt dan niets aan Apple Music etc die op m'n NL Apple ID staat. Dus het heeft voor mij weinig zin om AI nu aan te zetten middels deze "workaround".
Heb het nu even omgezet om alvast te koekeloeren. Ziet er wel erg goed uit. Dus jammer dat het voor mij nog even wachten is, want kan Apple Music niet missen.giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:01:
[...]
Klopt. Maar zijn zat mensen waar dit geen probleem is. Voor jou is het dan inderdaad even wachten tot april.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kan je geen Apple Music in US nemen met bv apple gift cards oid?Rivanov schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:05:
[...]
Heb het nu even omgezet om alvast te koekeloeren. Ziet er wel erg goed uit. Dus jammer dat het voor mij nog even wachten is, want kan Apple Music niet missen.
Waarschijnlijk wel. Misschien nog wel een optie inderdaad.giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Kan je geen Apple Music in US nemen met bv apple gift cards oid?
Ja, dit is gekoppeld aan Apple Intelligence volgens mij.Skywalker schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:34:
[...]
Denk dat ik het al heb gevonden. Zal wel met regio te maken hebben....
Ja zo heb ik het ook gedaan, de 3 maanden graties Apple Muziek van de VisionPro geactiveerd en mijzelf lid gemaakt van mijn Nederlandse Playlists.giantgiantus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Kan je geen Apple Music in US nemen met bv apple gift cards oid?
Ja toevallig afgelopen maandag ochtend met 18.1 RC. Een tijd geleden heb ik het nog een keer gehad.Motion2 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 16:42:
Gisteren een upgrade naar iOS 18.1 gedaan op mijn 16 Pro. Merk nu dat de auto brightness niet goed werkt. Hij gaat elke keer naar de minimale brightness. Voor de upgrade nooit problemen.
Meer mensen met dit probleem?
Wat je al hebt blijft werken. Echter kan je nieuwe apps, die dus nog nooit eerder met jouw store account geïnstalleerd hebt, alleen maar uit die store, us store, installeren. Apps die al ooit eens hebt gehad maar verwijderd hebt kan je via je ‘purchase’ history weer opnieuw installeren zonder store te wisselen. Updates van geïnstalleerde apps blijven gewoon doorgaan.CH94 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:07:
Zit er aan te denken om te switchten naar een US Apple ID, maar heb hier een vraag over.
Blijven de apps wel allemaal normaal werken als je hem omzet naar US?
[ Voor 16% gewijzigd door sjorsjuhmaniac op 29-10-2024 19:33 . Reden: Verduidelijkt ]
Wanneer had jij je aangemeld voor die beta? Ik heb nog steeds geen toegang....pffff...wachten duurt lang.ChrisM schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:53:
Jeeh! Ik heb toegang tot GenMoji en image playground! Leuk leuk.
Ongeveer 2u nadat de beta uitkwam.TheVMaster schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:10:
[...]
Wanneer had jij je aangemeld voor die beta? Ik heb nog steeds geen toegang....pffff...wachten duurt lang.
Damned dat heeft echt lang geduurd dan.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
ach, hier op dezelfde tijd aangevraagd, heb nog niets.
Sad.TheVMaster schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 21:45:
[...]
ach, hier op dezelfde tijd aangevraagd, heb nog niets.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Jij hebt niet je klok een uur terug gezet maar de kalender ook een dag?Mog schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:17:
Apple Intelligence komt in April 2025 naar de EU
Bron: nu.nl
En we zitten weer bijna op 48 uur met een volle batterij, da’s fijn!Yonix schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 09:06:
Voorheen kon je fijn ‘frame voor frame’ scrollen in een filmpje (Foto-app). In iOS18 kan dat niet meer?
Dan nog even over het batterijgebruik: ik merk echt dat dit er, sinds iOS18 (geïnstalleerd op 16-09), op achteruit is gegaan (13 Mini). Ik doe al niet zoveel op mijn Mini 13, enkel wat browsen, mail en messaging, echter de 48 uur die ik voorheen met gemak haalde is nu beperkt tot iets meer dan een dag. En dat met alle batterijbeperkingen en optimalisaties die, sinds de eerste dag dat ik dit toestel heb, ingesteld staan.
Ik zie ook dat de batterijcapaciteit is gedaald naar 96%. Dat is dus 4% in 13 maanden. Ik zet even mijn ‘aluminium hoedje’ op, maar het zou mij niets verbazen als per nieuwe iOS-release de oude toestellen bewust slechter gaan presteren (door allerlei softwarematige tweaks), zodat de consument sneller naar een nieuwer model wordt gepusht. /conspicary
Zucht...
Kan je toch gewoon zonder beperking aanmaken? Lukt er iets niet?SgtElPotato schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:58:
Oke blijkbaar werkte mijn jaren oude US account niet meer, en moet ik hem reactiveren op een email die niet meer bestaat. Iemand een idee hoe ik het beste een US account aan kan maken?
Zal het vanmiddag nog eens proberen. Krijg steeds foutmeldingen danwel bij het e-mailadres, en als er iets doorkomt geeft ie een foutmelding bij de verificatie van de smscode..sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:43:
[...]
Kan je toch gewoon zonder beperking aanmaken? Lukt er iets niet?
Zucht...
En als het alleen Engels is is het vooral een leuke gimmick. Pas als het Nederlands is is het voor mij pas echt interessant.turkeyhakan schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:04:
Ik wil het ook graag uittesten, maar wil geen US store account gebruiken. Misschien beter om tot april te wachten, zijn alle bugs er hopelijk ook uit :-)
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Gebruik je hem om te zoomen of te switchen van camera's? Want ik gebruik het switchen van camera's wat, voor mijn gevoel, al soepel ging.Nicj56 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:34:
Ik merk wel, dat de Camera Control op de iPhone 16 (Pro/Pro Max), beter op swipe in puts reageerd. Sinds ik iOS 18.1 heb geïnstalleerd. Kan ook een verbeelding zijn. Weet niet of er meer zijn die dit merken?
Zucht...
Zoomen of camera, maar voor mijn gevoel lijkt die beter te volgen was je zoomt.SgtElPotato schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:41:
[...]
Gebruik je hem om te zoomen of te switchen van camera's? Want ik gebruik het switchen van camera's wat, voor mijn gevoel, al soepel ging.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nee, daar had ik al gezocht.Carlos0_0 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:02:
Staat het niet in verwijderde items ?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Geen XS4ALL maar ik moest een na een update mijn imap prefix opnieuw instellen. Zit onder advanced bij je mail account settingsPatrickC schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:13:
[...]
Nee, daar had ik al gezocht.
Tussen 26-Aug-24 en gisteren zijn alle emails nergens meer te vinden, ook niet via Outlook op mijn laptop of webmail van KPN.. Er zit wel email in de prullenbak, maar dat is email die ik tot gisteren handmatig heb verwijderd.
Dat heb ik nog nooit hoeven in te vullen bi imap voor XS4ALL en het email account werk nu ook weer normaal. Het feit dat op de webmail van KPN de emails ook allemaal verdwenen zijn, zal met geen enkele instelling meer te herstellen zijn helaas.sjorsjuhmaniac schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 20:48:
[...]
Geen XS4ALL maar ik moest een na een update mijn imap prefix opnieuw instellen. Zit onder advanced bij je mail account settings
[ Voor 46% gewijzigd door PatrickC op 30-10-2024 21:59 ]
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ik heb hier ook eindelijk toegang
Daar gebruik ik tegenwoordig een Synology voor. Alle foto’s gaan netjes daar naartoe en het overzicht is precies hetzelfde zoals op de Foto’s app in iPhone.Gijs007 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:14:
Wat is nu eigenlijk de beste manier om foto's van je Iphone naar een PC, of eventueel een netwerkshare, te syncen? Ik zoek iets dat betrouwbaar werkt, en waarmee ik vooral makkelijk en snel de foto's kan doorzoeken.
Loop nu namelijk tegen twee problemen aan:
1.
Als ik de telefoon aan mijn PC hang, dan zie ik heel veel mappen, op basis van maand en jaar notatie.
Deze mappen bevatten soms 1000+ vakantie foto's. Bij het kopiëren verliest de PC de verbinding met de telefoon en wil dit dus niet lukken. Heb op de Iphone, bij face ID en toeganscode, onder toegang bij vergrendeling, de optie "Accesoires" aangezet, dat helpt wel wat, maar het is nog steeds onbetrouwbaar.
2.
Met de Foto's app op de Iphone kan ik de foto's van mijn vakantie snel terugvinden, en werkt alles vlot.
Echter op Windows heb ik deze categorisering niet, hierdoor staan de foto's door elkaar heen en kan ik alles met de hand gaan uitzoeken. Bovendien kan de Windows file explorer blijkbaar niet omgaan met zoveel foto's in een map, waardoor het onwerkbaar traag is.
Niet echt. Klinkt wel als een goede oplossing, maar heb thuis al een Proxmox server draaien, dus zou dan liever daar een (opensource) NAS VM op draaien. Scheelt weer aanschaf van hardware en extra stroomverbruik.Gr4mpyC3t schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:16:
[...]
Daar gebruik ik tegenwoordig een Synology voor. Alle foto’s gaan netjes daar naartoe en het overzicht is precies hetzelfde zoals op de Foto’s app in iPhone.
Maar je zit vast niet op een Synology te wachten?
AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T
Ja precies. Misschien is er een open source alternatief? NextCloud of zo? Ben je ook meteen van alle kabeltjes en andere gedoe af.Gijs007 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:49:
[...]
Niet echt. Klinkt wel als een goede oplossing, maar heb thuis al een Proxmox server draaien, dus zou dan liever daar een (opensource) NAS VM op draaien. Scheelt weer aanschaf van hardware en extra stroomverbruik.
Gewoon braaf wachten. Had me op de dag van release al aangemeld en nu pas toegang.
Ik host zelf Nextcloud. Werkt prima. Enige nadeel is dat het echte syncen niet op de achtergrond kan en dus pas gebeurd als je de app opent. Vergeet je dat regelmatig te doen dan is de backlog snel erg groot. Zelfs dan werkt alles uiteindelijk prima maar je moet echt geduld hebben, je historie bekijken tijdens de sync is traag, tenzij waar je naar zoekt in de cache van de app zit natuurlijk.Gijs007 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:49:
[...]
Niet echt. Klinkt wel als een goede oplossing, maar heb thuis al een Proxmox server draaien, dus zou dan liever daar een (opensource) NAS VM op draaien. Scheelt weer aanschaf van hardware en extra stroomverbruik.
[ Voor 8% gewijzigd door sjorsjuhmaniac op 31-10-2024 22:20 ]
Geen ervaring met Spotify. Wel met Apple Maps en Music. Daarbij inderdaad de ervaring dat de laatste actieve app wordt geopend wanneer weer verbonden met CarPlay.Skinnyice schreef op zondag 3 november 2024 @ 17:16:
Sinds 18.1 heb ik met CarPlay het probleem dat hij altijd start met de homescreen, terwijl dat voorheen altijd de laatst geopende app (lees spotify) was. Is dat een bewuste keuze of herkennen mensen deze bug?
Sorry zie het nu pas.
[ Voor 127% gewijzigd door Donstil op 04-11-2024 19:48 ]
Toevallig ook donkere iconen in CarPlay?Donstil schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:29:
Updaton geblazen
[Afbeelding]
Edit:
[Afbeelding]
En we hebben nieuwe instellingen icoontjes in dark mode.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Ik hoop het, vind het zo jammer dat ze die nog niet aangepast hebben…TheKerremenke schreef op maandag 4 november 2024 @ 21:19:
[...]
Toevallig ook donkere iconen in CarPlay?
[ Voor 15% gewijzigd door Vanitas1996 op 04-11-2024 22:36 ]
Ooh goeie, ik loop even naar de auto.TheKerremenke schreef op maandag 4 november 2024 @ 21:19:
[...]
Toevallig ook donkere iconen in CarPlay?
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 04-11-2024 23:03 ]
Ik lees er veel over op reddit dat mensen soortgelijke problemen hebben. Heb je al een reboot gedaan?botech schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 07:42:
Ik weet niet of het aan iOS 18 ligt maar ik kan sinds gisteren enkele emails niet verwijderen. Er is er 1 bij die zodra ik 'm verwijder direct terugkomt. Een paar andere blijven ook steeds terugkomen maar dan wat later als ik de mail weer open. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Heb al gezocht op internet maar vind het niet helaas.
Ja, helpt nietVanitas1996 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 07:54:
[...]
Ik lees er veel over op reddit dat mensen soortgelijke problemen hebben. Heb je al een reboot gedaan?
Eindelijk AF/AE lock via de Camera Control.
Zucht...
Ja gisteren een beetje mee zitten rommelen maar het werkt nog niet helemaal zoals ik zou willen.SgtElPotato schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 08:53:
[...]
Eindelijk AF/AE lock via de Camera Control.
Ik had hier ook last van, maar de nieuwe Dev beta heeft dit opgelost.botech schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 07:42:
Ik weet niet of het aan iOS 18 ligt maar ik kan sinds gisteren enkele emails niet verwijderen. Er is er 1 bij die zodra ik 'm verwijder direct terugkomt. Een paar andere blijven ook steeds terugkomen maar dan wat later als ik de mail weer open. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. Heb al gezocht op internet maar vind het niet helaas.
OK, dan maar wachten tot deze er is voor iedereen. Net 3 kwartier aan de telefoon gehangen met iemand van Apple in Ierland maar die kreeg het ook niet opgelostCH94 schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:36:
[...]
Ik had hier ook last van, maar de nieuwe Dev beta heeft dit opgelost.
Misschien staat bij jouw tweakers instellingen het op licht?RJ-NL schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:12:
Ik maak al jaren gebruik van webapps op mijn iPhone, aka een website toevoegen aan het startscherm. Bij het gebruik van webapps is de statusbar bovenaan wit terwijl de darkmode ingeschakeld is. Als ik bijvoorbeeld naar Tweakers ga via Safari zelf dan is de statusbar wel gewoon zwart. Dit geldt ook voor andere websites. Ervaren meer Tweakers dit en is hier een oplossing voor?
Bedankt voor je reactie! Deze staat op donker en dit gaat ook goed voor de rest van de Tweakers website. Het moet dus iets anders zijn...SuperVeloce schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 13:48:
[...]
Misschien staat bij jouw tweakers instellingen het op licht?
[Afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq