Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Same, bij alle video apps eigenlijk ingesteld inderdaad en bij het sluiten (weg swipen naar homescreen) gaat ie er weer op. Helemaal perfect en zonder melding in beeld!Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:11:
[...]
Heb dat ook gedaan met Ziggo bijvoorbeeld. Je kunt zelf kiezen welke app je neemt. Het is overigens een Automation.
[Afbeelding]
Zucht...
FTFY.Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:36:
[...]
Het zou de standaard moeten zijn. Ik vind dat dit de standaard zou moeten zijn. Niet via obscure shortcuts
Niet iedereen vind dat.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Edit: Oud nieuws
[ Voor 112% gewijzigd door Mog op 11-06-2024 15:06 ]
Die zijn niet nieuw toch? Volgens mij zijn 6 en 12 TB met iOS 17 al geintroduceerd.Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:58:
Ik was door settings aan het bladeren en vond nieuwe iCloud abonnementen:
[Afbeelding]
Helaas zit de gratis tier nog steeds op 5GB![]()
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 11-06-2024 15:02 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ooh fancy, nooit over nagedacht maar dat stel ik ook even inRivanov schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:11:
[...]
Heb dat ook gedaan met Ziggo bijvoorbeeld. Je kunt zelf kiezen welke app je neemt. Het is overigens een Automation.
[Afbeelding]
Deze waren er toch al langer of zie ik iets over het hoofd?Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:58:
Ik was door settings aan het bladeren en vond nieuwe iCloud abonnementen:
[Afbeelding]
©2004
Donstil schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:01:
[...]
Die zijn niet nieuw toch? Volgens mij zijn 6 en 12 TB met iOS 17 al geintroduceerd.
hk12nl schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:04:
[...]
Deze waren er toch al langer of zie ik iets over het hoofd?

Er kan toch een middenweg zijn? Press and hold op "Rotation Lock" en je krijgt zo'n soort menu waarbij je kunt kiezen tussen aan, uit en alleen aan bij video. Waarbij de standaard switch gewoon aan/uit blijft. Ik snap gewoon niet dat Apple deze feedback al jaren negeert.
/f/image/xPMwOLg3JBg5wXtlvokeOUsl.png?f=fotoalbum_large)
Mijn kids zijn 20 en 17, wachtwoorden die je deelt: Streaming services, DigiD dingen, Hema, al die random shops waar je met z'n allen dingen besteld, credit card gegevens, Uber account... ik kan er nog veel meer noemen denk ik 😃sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 09:05:
[...]
(Ze) Gaan aanleren om het als pincode te zien? Ondertussen is het zowat gelijk: heb je de passcode kan je betalen. (I know: niet helemaal maar er zit zoveel in onze toverdoosjes)
Ik kan me zo 123 ook niet bedenken welke ww ik met de kids zou moeten delen.
Heb mijn iOS 18 op mijn daily (werk) driver draaien, wordt gemanaged door Intune (en dus ook allerhande certificaten erop) en dat werkt gewoon goed. ZIjn maar weinig apps die het niet doen ook.hk12nl schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:27:
Ik heb nu iOS18 geinstalleerd op mijn weinig gebruikte werktelefoon (@Donstil YOLO). Via wat certificaten wordt deze beveiligd door mijn organisatie. De microsoft apps vragen nu om opnieuw inloggen echter als ik dat doe kom ik weer terug op het scherm waar gevraagd wordt of ik opnieuw wil inloggen. Dit lijkt dus nog niet helemaal lekker te werken. Gelukkig heb ik mijn telefoon niet echt nodig voor mijn werk, ik wacht op de update voordat ik hem weer downgrade.
Edit: overigens krijg ik de meldingen van oa outlook wel gewoon binnen.
Edit 2: Het opnieuw installeren van de apps heeft geholpen. @Teknix1982 wellicht ook de oplossing voor jou?
![]() | ![]() | ![]() |
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Werkt dit ook met Europese debit kaarten? Ik kan nooit betalen met Apple Pay op websites omdat ik geen creditcard gekoppeld heb.TheKerremenke schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:45:
Wallet heeft ook een update met een cash kaart. Doet het echter nog niet.. wel handig als je met een paar man gezamenlijk pizza’s hebt besteld ofzo.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Dit wordt door de industrie zelf opgelost door de overstap van Maestro (debit) naar Mastercard (debit). Feitelijk is het nog een debitcard, maar het wordt geprocessed als een Mastercard (creditcard dus).Mog schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:46:
[...]
Werkt dit ook met Europese debit kaarten? Ik kan nooit betalen met Apple Pay op websites omdat ik geen creditcard gekoppeld heb.
PSN: Sluuz
Ik ben benieuwd of het hier ook uit gaat komen.. Zou wel nice zijn.TheKerremenke schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:45:
Wallet heeft ook een update met een cash kaart. Doet het echter nog niet.. wel handig als je met een paar man gezamenlijk pizza’s hebt besteld ofzo.
Zucht...
Ik melde al zoiets in het iOS 17 topic, dat er een melding van bestaat als je de betaalwijze op de Mac wijzigt. Dus volgens mij is Apple wel bezig met Apple Cash in Nederland.TheKerremenke schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:45:
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Eh, Mastercard is niet hetzelfde als creditcard he. Dat wij in de volksmond een 'mastercard' als synoniem wil niet zeggen dat het dat ook is he.Sluuz schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:55:
[...]
Dit wordt door de industrie zelf opgelost door de overstap van Maestro (debit) naar Mastercard (debit). Feitelijk is het nog een debitcard, maar het wordt geprocessed als een Mastercard (creditcard dus).
Maar wat je zegt klopt wel, sinds een jaar ofzo kun je in NL op steeds meer plekken met een debit Mastercard betalen en gebruik ik mijn Maestro passen eigenlijk helemaal nooit meer. Heb zo ook nooit een issue als ik Apple Pay wil gebruiken, gewoon 1 'soort' debit passen die eigenlijk overal werkt.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
ik merk tijdens het zoeken niet veel verschil met anders, het wisselen tussen pagina's lijkt wel sneller te zijn maar dat kan ook een illusie zijn omdat ze nu als transitie animatie faden van de ene naar de andere pagina.THE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:46:
Op Reddit wordt er gesproken dat Apple Music supersnel is geworden: met schakelen onderin tussen pagina's, maar ook tijdens het zoeken en tonen van resultaten. Iemand daar ervaring mee, want Apple Music mag best wat sneller worden.
Net even snel een vergelijk gedaan tussen iOS17 en iOS18 maar ik merk niet heel veel verschil...THE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:46:
Op Reddit wordt er gesproken dat Apple Music supersnel is geworden: met schakelen onderin tussen pagina's, maar ook tijdens het zoeken en tonen van resultaten. Iemand daar ervaring mee, want Apple Music mag best wat sneller worden.
©2004
Viel me ook op, komt een stuk rustiger en overzichtelijker over. Ook de apps onderin naar een tweede menu is veel beter. Hoe vaak kom je daar nou?Splinter Cell schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:53:
Het nieuwe settings menu is wel beter. Een mooier opgeruimd geheel. Vooral het app overzicht.
Leuk per App. Maar ik heb juist problemen met Apps welke niet alleen voor video zijn. Zoals diverse nieuws Apps. Die gaan dan fullscreen op portrait mode als ik op een video klik. En ik wil niet dan het scherm gaat draaien (wat via jouw shortcuts zou gebeuren) als ik geen video kijk in diezelfde App. Voor als ik bijvoorbeeld op de bank lig op of in bed.Rivanov schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 14:11:
[...]
[Afbeelding]
YouTube, Netflix, NPO, HBO Max etc spelen video’s automatisch al af in landscape mode.
Precies de reden waarom ik het nut er niet zo van zieTHE_BASE schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:55:
[...]
Viel me ook op, komt een stuk rustiger en overzichtelijker over. Ook de apps onderin naar een tweede menu is veel beter. Hoe vaak kom je daar nou?
Ik zag het. Dat wordt lekker voordelig een iPhone dit jaar
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Werken?Dennisweb schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:35:
[...]
Sinds 9:00 nog op 87%.
Misschien moet je wat meer werken in plaats van appen in de baas zijn tijd.
Ik was laatst, tijdens het thuis werken, gewoon in slaap gevallen. Moet kunnen anno 2024
Het wordt eens tijd dat ze van die 200gb bij One+ afstappen. Ik doe dat al ruim in m’n eentje.Donstil schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 15:01:
[...]
Die zijn niet nieuw toch? Volgens mij zijn 6 en 12 TB met iOS 17 al geintroduceerd.
2tb voor familie toch wel het minimale
Ik denk dat de 16 ook capacitive knoppen krijgt voor de volume knoppen, bron: de animaties.
Zucht...
Ah, dat is echt een top functie!
[ Voor 28% gewijzigd door Mr.ZeroNull! op 11-06-2024 19:05 ]
Dat was volgens mij een van de ‘later dit jaar’ items.sorted.bits schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 20:41:
Is iPhone Mirroring nog niet beschikbaar? Volgens de beelden op internet, zou het in mijn Dock moeten verschijnen, maar dat is bij mij nog niet zo (ik draai ook Sequoia).
Huigie schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 11:45:
Werkt ibood.com bij jullie? Met/zonder adblock/private relay: Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information).
Maar er zou toch ook zo iets moeten zijn als een toggle dat dat automatisch doorgaat. Elke keer op ok moeten klikken vind ik dan ook omslachtig. Zeker als je weet dat Apple er voor zal zorgen dat er geen tracking is door OpenAI waarom moeten we dan iedere keer op een ok klikken. Gewoon keuze geven.
Ik ontdek net pas dat dat niet alleen een animatie is maar ook een dimmer en uit-schakelaar
🤷🏻♂️Dennisweb schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:26:
[Afbeelding]
Voor @Toppe. Batterij lijkt mij best prima.
/f/image/3kTT9zZ0QXNjE6cajbR0n7wt.png?f=fotoalbum_large)
Ja absoluut!Dennisdn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:19:
[...]
Ik ontdek net pas dat dat niet alleen een animatie is maar ook een dimmer en uit-schakelaar
Ook gezien dat je naar links en rechts kunt swipen op dat icoon en dat daarmee de straal van de zaklamp ook werkelijk smaller en breder wordt? 😯Dennisdn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:19:
[...]
Waar pas je dit aan? Ik kon het niet vinden in de achtergrond instellingen..Dennisdn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:44:
Ook weer zo’n kleine handigheid voor wie vaak de hotspot gebruikt. Zaklamp op frontscreen vervangen voor een toggle én hij laat duidelijk zien dat de hotspot aan staat
[Afbeelding]
©2004
Als je de zaklamp aanzet
Lock screen, lang indrukken, customize, lock screen tadaaahk12nl schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:09:
[...]
Waar pas je dit aan? Ik kon het niet vinden in de achtergrond instellingen..
wat was toch al jaren zo? Alleen dan met een ander plaatje en 5 standen:Dennisdn schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 21:19:
[...]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/npMZ3C9IMy9aMtvr0wOiUitW.jpg?f=user_large)
En dan doen App Store en Apple Store het niet/niet mee?Davidas schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:26:
Automatisch aanpassen van de kleurstelling van licht naar donker voor de app iconen is ook wel echt een fijne toevoeging.
[Afbeelding]

Geduld is een schone zaak.sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:45:
[...]
En dan doen App Store en Apple Store het niet/niet mee?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Nooit gewetensjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:43:
[...]
wat was toch al jaren zo? Alleen dan met een ander plaatje en 5 standen:
[Afbeelding]
Meer mensen last van?
Edit: zowel op de IPhone 15 Pro als op de Apple iPad Pro M1
[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 12-06-2024 07:00 ]
Je moet eerst de Beta 17 uit zetten, daarna misschien een keer opnieuw opstarten.CarJunkyXL schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 06:58:
Zowel op de IPad als op de telefoon staat de IOs 18 beta niet bij de software (beta) updates. Ik heb alleen IOS 17 Public beta. Beetje googlen en toen kwam naar voren dat je in moet loggen in de Apple developer app. Die heb ik gedownload uit de en met inloggen krijg ik een error: the request cannot be processed at this time. Please try again later.
Meer mensen last van?
Edit: zowel op de IPhone 15 Pro als op de Apple iPad Pro M1
Inloggen of enrollen in betaprogram is van een tijd geleden, dat hoeft niet meer.
[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 12-06-2024 07:05 ]
Ah, ok. Ja, herinner me het van vroeger inderdaad. Fijn dat het niet meer hoeft. Heb bovenstaande geprobeerd, maar bood helaas geen oplossing.Dennisdn schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:04:
[...]
Je moet eerst de Beta 17 uit zetten, daarna misschien een keer opnieuw opstarten.
Inloggen of enrollen in betaprogram is van een tijd geleden, dat hoeft niet meer.
Misschien een paar keer de instellingen geforceerd afsluiten of even wachten en dan zou die vanzelf een keer moeten komen. Dat probleem hadden we allemaal maandagavond dus wellicht is het nog gewoon druk daar op de server. Ik heb in ieder geval nog niet gelezen dat de beta is teruggetrokken ofzoCarJunkyXL schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:14:
[...]
Ah, ok. Ja, herinner me het van vroeger inderdaad. Fijn dat het niet meer hoeft. Heb bovenstaande geprobeerd, maar bood helaas geen oplossing.
Bing
Enige…bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:35:
Ben ik de enigste met Carplay-problemen??
Bij mijn werkt CarPlay prima. Geen issues. Ik krijg zelfs sinds 18 geen opdrachten foutmelding meer. Alle apps worden netjes automatisch gestart, zonder problemen.
Maar blijft de radio werken?? Deze valt nl bij mij uit zodra carplay (draadloos) verbinding heeftIncognitum schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:45:
[...]
Enige…
Bij mijn werkt CarPlay prima. Geen issues. Ik krijg zelfs sinds 18 geen opdrachten foutmelding meer. Alle apps worden netjes automatisch gestart, zonder problemen.
Bing
De opdrachten foutmelding had ik al niet.
Ah jij luistert nog normaal radio? Je zou altijd radioned+ kunnen downloaden om radio te luisteren.bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:48:
[...]
Maar blijft de radio werken?? Deze valt nl bij mij uit zodra carplay (draadloos) verbinding heeft
zo had ik het ook opgelost maar op mijn leeftijd ben ik opgegroeid met de radio (en zonder TV)Roy Tollenaar schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:08:
[...]
Ah jij luistert nog normaal radio? Je zou altijd radioned+ kunnen downloaden om radio te luisteren.
Bing
Ja, de autoradio blijft gewoon op de achtergrond draaien. Ford Fiesta 2021.bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 07:48:
[...]
Maar blijft de radio werken?? Deze valt nl bij mij uit zodra carplay (draadloos) verbinding heeft
Dan zal ik het zo meteen is even bekabeld proberen, wellicht helpt dat! ThanksIncognitum schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:49:
[...]
Ja, de autoradio blijft gewoon op de achtergrond draaien. Ford Fiesta 2021.
Bing
Toch de moeite om eens te proberen. Is in feite hetzelfde als gewone radio, maar dan met coverart (daar waar de zenders dit ondersteunen) en ruimer zender aanbod.bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 08:20:
[...]
zo had ik het ook opgelost maar op mijn leeftijd ben ik opgegroeid met de radio (en zonder TV)
Zo kan ik daarmee tenminste NPO 2 Soul & Jazz, Beeradio, Crossroads country radio allemaal zender die ik op de Ether niet vind. En in het buitenland eveneens.
Ideaal vind ik het persoonlijk.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Maarja kost veel van je bundel neem ik aan!TheKerremenke schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:05:
[...]
Toch de moeite om eens te proberen. Is in feite hetzelfde als gewone radio, maar dan met coverart (daar waar de zenders dit ondersteunen) en ruimer zender aanbod.
Zo kan ik daarmee tenminste NPO 2 Soul & Jazz, Beeradio, Crossroads country radio allemaal zender die ik op de Ether niet vind. En in het buitenland eveneens.![]()
Ideaal vind ik het persoonlijk.
Bing
Dat weet ik, ik bedoelde dan ook vooral dat het wordt verwerkt via de Mastercard "systemen", terwijl het een debitcard is. Maestro is een systeem dat niet overal wordt/werd ondersteund.TheVMaster schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 16:40:
[...]
Eh, Mastercard is niet hetzelfde als creditcard he. Dat wij in de volksmond een 'mastercard' als synoniem wil niet zeggen dat het dat ook is he.
Maar wat je zegt klopt wel, sinds een jaar ofzo kun je in NL op steeds meer plekken met een debit Mastercard betalen en gebruik ik mijn Maestro passen eigenlijk helemaal nooit meer. Heb zo ook nooit een issue als ik Apple Pay wil gebruiken, gewoon 1 'soort' debit passen die eigenlijk overal werkt.
Nee je kan nu behalve de sterkte ook de breedte van de zaklamp instellen.sjorsjuhmaniac schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 22:43:
[...]
wat was toch al jaren zo? Alleen dan met een ander plaatje en 5 standen:
[Afbeelding]
Kost wel wat. Maar in NL is die onbeperkt. En in het buitenland is die 20 Gb ofzo. Daarnaast heb ik nog een lokale Zweedse simkaart voor als ik enkele maanden daar ben.
Meestla is het in NL20GB per dag en in EU50GB per maand (bij mijn odido abonement teminste) verbruik is ongeveer 150mb per uur dus dat valt echt nog wel mee.TheKerremenke schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:10:
[...]
Kost wel wat. Maar in NL is die onbeperkt. En in het buitenland is die 20 Gb ofzo. Daarnaast heb ik nog een lokale Zweedse simkaart voor als ik enkele maanden daar ben.
Hoe? Ik wil het wel proberen op mijn zakelijke 13 Mini, maar ik zie alleen een iOS 17 Beta aangeboden. Op de 15 Pro zie ik 'm welhk12nl schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 12:40:
[...]
Hij staat bij mij op een SE 2020. Draait prima.
[ Voor 5% gewijzigd door JB op 12-06-2024 10:18 ]
Mijn boefje is liev!
De comment ging over een "dimmer en uit-schakelaar."Sluuz schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:08:
[...]
Nee je kan nu behalve de sterkte ook de breedte van de zaklamp instellen.
Ik kreeg hem maandag avond gelijk en ben niet aangemeld als dev. Soms helpt het om even je instellingen app geforceerd te sluiten of je telefoon te herstarten.sjorsjuhmaniac schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:49:
Ik heb mijzelf gisteravond ook aangemeld als dev maar heb nog geen 'install beta' optie bij 'update'. Duurde dat bij jullie ook even na aanmelden of was dat sneller?
Zucht...
ooh really? ik dacht dat dat alleen met publieke beta's gebeurt?SgtElPotato schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:52:
[...]
Ik kreeg hem maandag avond gelijk en ben niet aangemeld als dev. Soms helpt het om even je instellingen app geforceerd te sluiten of je telefoon te herstarten.
Vroeger moest je altijd een beta profiel downloaden via beta.apple.com maar tegenwoordig krijg je gewoon die opties in het update menu.sjorsjuhmaniac schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:53:
[...]
ooh really? ik dacht dat dat alleen met publieke beta's gebeurt?
Zucht...
ooh ok, ik heb die optie helaas niet. ik zie alleen de 'automatic updates'. Ik dacht dat ik de 'gratis dev account' moest hebben om die optie te krijgen. Ik ga verder zoeken!SgtElPotato schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:55:
[...]
Vroeger moest je altijd een beta profiel downloaden via beta.apple.com maar tegenwoordig krijg je gewoon die opties in het update menu.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/iiIFwpGjO3A8Wiro9v5IRt9M.jpg?f=user_large)
Ja, maar het is dus niet alleen een dimmer en uit-schakelaar. Er is functionaliteit bijgekomen.sjorsjuhmaniac schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 10:43:
[...]
De comment ging over een "dimmer en uit-schakelaar."
Dat doe ik de hele dag al zonder AirPods 😂Donstil schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:04:
[Afbeelding]
Al voelt het wel een beetje vreemd om zo overduidelijk nee te schudden op kantoor 😆
Hahaha ja dat is ook waar
[ Voor 35% gewijzigd door Tricto op 12-06-2024 11:16 ]
Hoe update je de airpods pro?Donstil schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:04:
[Afbeelding]
Ik heb toch maar even de beta geïnstalleerd, lijkt nu al wel goed te werken. Al voelt het wel een beetje vreemd om zo overduidelijk nee te schudden op kantoor 😆
Je moet je toestel even in developer mode zetten via xcode. Daarna kan je in het developer menu aanzetten dat je AirPods bèta firmware ontvangen.
Nachtje aan de lader en het was geregeld.
Dit zit nog niet in de huidige bèta, hiervoor is waarschijnlijk Apple Intelligence nodig.Sjeefr schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:32:
Kan iemand bevestigen of de Priority Notifications en samenvattingen werken met de Nederlandse taal? Meestal lopen wij helaas achter.
Zucht...
Gebruik de app niet, maar wel even voor je getest: het werkt.SgtElPotato schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:44:
Iemand hier HomeWizard in gebruik en of dat werkt?
FTFYSjeefr schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 11:32:
Kan iemand bevestigen of de Priority Notifications en samenvattingen werken met de Nederlandse taal? Meestal Altijd lopen wij helaas achter.
Bekabeld geprobeerd, maakt helaas niets uit!! Carplay aan, radio uitbing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 09:04:
[...]
Dan zal ik het zo meteen is even bekabeld proberen, wellicht helpt dat! Thanks
Bing
bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:18:
[...]
Bekabeld geprobeerd, maakt helaas niets uit!! Carplay aan, radio uit
[ Voor 6% gewijzigd door Nijboer op 12-06-2024 13:25 . Reden: kan ook andere app zijn ]
Ik start inderdaad automatisch flitsmeister op, dat heef altijd perfect gewerkt. Als er een melding was dan dempte de radio wat en kwam Flitsmeister door....Nijboer schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:21:
start je toevallig gelijktijdig Flitsmeister op of wellicht een andere app die het "geluid" op eist? Ik heb daar wel problemen mee maar dat is niet specifiek voor deze beta. Enige wat helpt is Flitsmeister op de telefoon afsluiten.
[...]
Bing
Bij mij zorgt fm er ook voor dat de audio stopt. Ik kan wel terug switchen zonder problemen. Ik hoef fm niet af te sluiten zoals @Nijboer dit alles op iOS 17bing69 schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:51:
[...]
Ik start inderdaad automatisch flitsmeister op, dat heef altijd perfect gewerkt. Als er een melding was dan dempte de radio wat en kwam Flitsmeister door....
Net nog ff getest na een reset van de Iphone en op de kabel ipv draadloos. Helaas pindakaas, zodra carplay active is kan ik ook de home knop van de auto niet meer gebruiken en de radio stopt. Dit alles na de update naar ios 18 in de Opel Crossland (2 jaar)sjorsjuhmaniac schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 13:56:
[...]
Bij mij zorgt fm er ook voor dat de audio stopt. Ik kan wel terug switchen zonder problemen. Ik hoef fm niet af te sluiten zoals @Nijboer dit alles op iOS 17
Het zal wel goed komen....
Bing
Ik heb HomeWizard in gebruik. Wat is de vraag?SgtElPotato schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 12:44:
Iemand hier HomeWizard in gebruik en of dat werkt?
Of het uberhaupt werkt, maar ondertussen al de update doorgevoerd en alles werktTheVMaster schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:43:
[...]
Ik heb HomeWizard in gebruik. Wat is de vraag?
Zucht...
Ohwww, de App. Ik dacht Energy measuring in de Home App. Helaas werkt dat niet met de HomeWizard spullen, op dit moment.SgtElPotato schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:56:
[...]
Of het uberhaupt werkt, maar ondertussen al de update doorgevoerd en alles werkt
'nog niet'TheVMaster schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 14:56:
[...]
Ohwww, de App. Ik dacht Energy measuring in de Home App. Helaas werkt dat niet met de HomeWizard spullen, op dit moment.
Zucht...
Dat gevoel heb ik ook, zeker omdat sommige functie's dan toch niet zo nuttig blijken zoals de hele homescreen customization.SE USER schreef op woensdag 12 juni 2024 @ 15:29:
Nu ik al een dag of 2 op iOS18 zit vind ik het achteraf gezien niet zo een spectaculaire update waar iedereen de mond van vol heeft/had. Er zijn inderdaad wat dingen bijgekomen maar dat is het dan ook. Op het eerste zicht qua uiterlijk is er weinig tot geen verschil tegenover iOS17. Het is zeker niet de spectaculairste update ooit, dat vond ik wel van iOS7.
Wat ook niet helpt is dat 3/4 van alle aangekondige functies niet eens in de beta zitten met als koploper Apple Intelligence, maar ook RCS support, de nieuwe Mail app en nog andere kleine verbeteringen.
Daardoor krijg je eerder het gevoel van iOS 17.6 beta
Bèta's zijn officieel beschikbaar voor deelnemers aan het Apple Developer Program, of Apple Beta Software Program. Hoe je aan een bèta kunt komen via onofficiële wegen mag je zelf uitzoeken, en gaan we hier niet bespreken. Zie ook de huisregels.