Dennisweb schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 10:08:
[...]
Tja, ik heb geen Amerikaans ID en zal ook nog weten hoe ik er aan moet komen. Ik heb geen Amerikaanse creditcard of verblijfsvergunning. Gemakkelijk even aanmaken via een VPN zal wel niet gaan.
Ik denk echt dat we nog wel een paar jaar mogen wachten. Net als dat de Vision Pro pas naar Nederland zal komen als de rest van de wereld voorzien is. Wij zijn niet zo'n interessante markt.

Ik heb wel een Amerikaans AppleID en ook een Amerikaans adres maar geen verblijfsvergunning of creditcard. Laatste 2 heb je ook niet nodig, adres kan je afkijken van een Hilton naar keuze.
Wat je (tegen die tijd) moet doen is zonder account in de Appstore een gratis app proberen te downloaden, dan krijg je de optie om in te loggen of aan te maken, dan maak je er eentje aan en kan je door zonder creditcard omdat de app gratis is.
Mocht je er wat geld op willen dan gewoon online een US iTunes tegoed kaart kopen.
Werkt al jaren prima en nu met mijn Vision Pro ook weer.
Uiteraard is het handiger om alles met je eigen id te doen maar daar zijn we geen early adopters voor natuurlijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans