Haha ja precies ik heb bijna alle meldingen uit, behalve prive whatsapp dan nog.
Groeps gesprekken heb ik meldingen in whatsapp zelf uitgezet, ik vind het ook irritant browsers van nieuws site ook aanbieden steeds wilt u notificaties van nieuwe berichten(NEE

).
Ik kijk zelf wel ook hier op tweakers bijv, ik hoef niet direct te weten dat iemand iets gepost heeft. Dat is nergens voor nodig(Of je moet ergens antwoord op willen hebben, of verkopen kan het handig zijn).
Prive agenda(niet werk daar heb ik een werk mobiel voor)
Microsoft Autenticator(Dat is dan wel makkelijk als je ergens wil inloggen, verder krijg je toch geen melding er van).
Berichten app(Gebruik toch niet meer zowat ook geen Imessage)
Tv Time(Dit is niet zo spannend alleen he er begint weer een serie)
Wachtwoorden app(Schijnbaar goed is nieuw, maar tot nu toe nog niks van gemerkt volgens mij)
Verder geeft niks meldingen youtube niet, Safari niet, mail niet, instagram niet, Stocard niet, streaming diensten niet, Ns app niet, Buienalarm niet, App store niet, Alle folders reclame app niet etc(Dat waren nog niet eens alle apps die ik dan heb).
Mijn telefoon gaat gedurende dag bijna nooit meer aan voor een notificatie, en zelf kijken doe ik ook niet dan effe snel.
Ik kan mijn telefoon gerust vandaag de hele dag laten liggen, misschien eens tijdens lunch kijken. En daarna vanavond eens een keer bijv.
[
Voor 11% gewijzigd door
Carlos0_0 op 20-10-2024 08:47
]