Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Shots: FRA 4, OOS 3
On target: FRA 1, OOS 0.
En FRA op voorsprong door een eigen goal. Boh wat valt FRA tegen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ze kloppen een beetje op de voordeur, meer nog nietZewatanejo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:23:
Oostenrijk begint eigenlijk steeds beter te spelen... vooral over links nu een paar goede aanvallen
Inderdaad nog geen kans op het doel gehad.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:24:
[...]
Ze kloppen een beetje op de voordeur, meer nog niet
Frankrijk speelt bijna altijd zuinig en wint dan tochMaarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:23:
50/50 balbezit
Het is net alsof je naar Engeland kijkt hè.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:23:
50/50 balbezit
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Thuram is totaal geen vleugelspits en Dembele is handig en snel maar kan niet schieten en passen.Krukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:25:
Lijkt wel alsof Frankrijk teveel egootjes heeft voorin, ze schieten allemaal zelf en geven zelden af.
Mbappe is hun gevaarlijkste man voorin en die Hernandez die erover heen komt
En ze gaan aardig door qua energie. Je zal haast vd Ven op willen stellen oa vanwege de snelheid. Anders countert Frankrijk je er zo uit.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:26:
FRA daarentegen gooit de stormram er aardig in. Bizarre snelheid ook voorin.
⏩ PVOutput☀️
En een dagje minder herstellen dan Nederland. Ja, laat ze maar lekker stormrammen dan.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:26:
FRA daarentegen gooit de stormram er aardig in. Bizarre snelheid ook voorin.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Daarom ben ik ook geen fan van dit land.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:23:
50/50 balbezit
Geweldige spelers en daar heb je het mee gehad. Niet het eerste toernooi waarin ze amper weten te imponeren.
Die snelheid is wel hun grootste wapenQuad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:27:
[...]
En ze gaan aardig door qua energie. Je zal haast vd Ven op willen stellen oa vanwege de snelheid. Anders countert Frankrijk je er zo uit.
Een wapen is één, hem kunnen bedienen voor resultaat is twee. En dat lukt nog niet echt.
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zoals het nu staat, móeten ze beiden, heel leukHerman schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:30:
Polen - Oostenrijk lijkt me ook een leuk duel. Geen idee wie dat winnen.
Dat is inderdaad toch vaak hoe Frankrijk voetbalt. Zodra ze op voorsprong staan, is ineens de stand het belangrijkste.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:29:
FRA stormramt toch helemaal niet? OOS zit al de hele pot op 110% om die Fransen te ontregelen, en FRA speelt op 70% of minder en op zijn gemak. Die vinden de 1-0 helemaal prima zo en OOS komt niet voor de goal
Als een andere tegenstander wat meer doelpunten maakt, krijg je een hele andere wedstrijd. Maar Oostenrijk krijgt dat tot zover niet voor elkaar.
Hem op de bank zetten ipv Rabiot vind ik ook bizar, zijn er hier mensen die Rabiot wel goed vinden?Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:28:
Camavinga van de bank kunnen halen. Bizar.
Schuldig. Maar zou ze beide opstellen...gaizka schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Hem op de bank zetten ipv Rabiot vind ik ook bizar, zijn er hier mensen die Rabiot wel goed vinden?
Camavinga is namelijk mijn huidige diamantje. Heerlijke speler om naar te kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door Millie-ano op 17-06-2024 22:33 ]
Waarom mocht hij weer het veld in?Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:32:
Tjongejonge wat een toneel weer... Griezmann
Op zich is er wel wat voor te zeggen ook. Zij weten ook dat ze in deze groep met twee vingers in de neus doorgaan, dus waarom zou je dan op 100% gaan spelen bij een voorsprong.tweakduke schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:31:
[...]
Dat is inderdaad toch vaak hoe Frankrijk voetbalt. Zodra ze op voorsprong staan, is ineens de stand het belangrijkste.
Als een andere tegenstander wat meer doelpunten maakt, krijg je een hele andere wedstrijd. Maar Oostenrijk krijgt dat tot zover niet voor elkaar.
BeideMaarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:33:
Wat is er eigenlijk met Lloris gebeurd? Gestopt bij Frankrijk of teveel geblunderd?
Maar dat maakt dat de pot niet om aan te gluren is.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:29:
FRA stormramt toch helemaal niet? OOS zit al de hele pot op 110% om die Fransen te ontregelen, en FRA speelt op 70% of minder en op zijn gemak. Die vinden de 1-0 helemaal prima zo en OOS komt niet voor de goal
Sowieso door een knullige ED staan ze voor. Niet door de afzwaaier van Mbappe. Dit Frankrijk imponeert niet, ja ze hebben een aantal sprint kanonnen in het veld. En met Kante een goed eenmansblok. Maar een paar klasse individuen maakt nog geen goed elftal.
⏩ PVOutput☀️
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Ik begrijp het ook niet helemaal.nocalimero schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:37:
Waarom is dit een aanvallende overtreding? De bal was los!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Haha ja was gewoon eerst op de bal. Keepers worden te gemakkelijk beschermd in dit soort fasesgambieter schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:37:
Dat is echt een bullshit gele kaart. Slecht van de scheidsrechter.
Bedoel je de speler of de keeper?DirtyBird schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:37:
Pfff wat een belachelijke actie. Voor hetzelfde geld schop je zn kaak in tweëen met je noppen.
Hij was duidelijk eerder bij de bal en kon zo scoren.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:36:
Erg handige actie van Baumgartner vond ik dit niet..
Beetje vervelende botsing met die keeper daarna maar weinig aan de hand.
Snap die gele kaart dan ook niet maar ik snap deze arbitrage sowieso niet echt deze wedstrijd..
.
Keeper had ook wel de hoek klein kunnen houden, maar ja, keuzes.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja hij tuint er wel in.nocalimero schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:38:
De arbitrage is wel erg op de hand van Frankrijk
.
Maar ja blij dat hij Nederland vooralsnog niet fluit
Maar ja de kunst van het rollen goed afgekeken bij Griezmeelpudding.
Tja.. ken ook nog een andere Spaanse scheidsrechterHarribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:39:
[...]
Nou ja hij tuint er wel in.
Maar ja blij dat hij Nederland vooralsnog niet fluit

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik dacht dat de bescherming van de keeper alleen binnen het 5 meter gebied gold? Dit was net zo hard een overtreding van de keeper als van de Oostenrijker. Dus allebei geel of geen van beide.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:38:
Baumgartner was veel eerder bij de bal. Had hij een ACME aambeeld uit moeten gooien om te stoppen?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Want? Van jou mag hij Mbappé gewoon in z'n gezicht slaan?gambieter schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:42:
Die scheidsrechter is echt slecht en partijdig.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Helemaal eensVrietje schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:42:
[...]
Ik dacht dat de bescherming van de keeper alleen binnen het 5 meter gebied gold? Dit was net zo hard een overtreding van de keeper als van de Oostenrijker. Dus allebei geel of geen van beide.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Boeiende wedstrijd verder. Oostenrijk verdient best een punt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Edit: oké toch wel beetje heftig. Ik was iets te voorbarig.
Edit2: toch niet! Ik doorzag z’n spelletje…
[ Voor 45% gewijzigd door marapuru op 17-06-2024 22:50 ]
Naja z'n hele shirt zit onder het bloed.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
Hij heeft pijn, maar dit is ook wel een advanced staaltje tijdrekken hoor.
⏩ PVOutput☀️
Beste man op het veld. Domineert heel het middenveld.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:43:
Wat een geweldige verdedigende actie van Kanté, kan zeggen wat je wil.
Hate much?marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
Nou die staat krom ... Maskertje op vrijdag.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
tegen Nederland bedoel je...Dr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
Wow dat zag er serieus uit. Ik hoop dat Mbappé niet geblesseerd is. Misschien goed om hem een wedstrijd aan de kant te houden. Just to be safe.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Maskertje vrijdag inderdaad. Al is dat snel.
[ Voor 48% gewijzigd door Hupske op 17-06-2024 22:45 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De Vin
Even de neus rechtzetuhn
Edit16383: nee dus, wat een onsportief gedrag van mbappe
[ Voor 41% gewijzigd door marapuru op 17-06-2024 22:50 ]
Waarom is Ajax hier altijd het bokje.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:45:
scheve neus
een treffende spreuk
Vrijdag met masker?Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:45:
scheve neus
Alleen kwam die keeper niet gevaarlijk in en die aanvaller welVrietje schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:42:
[...]
Ik dacht dat de bescherming van de keeper alleen binnen het 5 meter gebied gold? Dit was net zo hard een overtreding van de keeper als van de Oostenrijker. Dus allebei geel of geen van beide.
Haha. Ik had op de middelbare school een jongen in de klas die op commando een bloedneus kon krijgen en dat gebruikte om tijdens toetsen naar de wc te mogen om antwoorden op te zoekenmarapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:44:
Probeerde hij letterlijk te nemen.
⏩ PVOutput☀️
Onzintoolkist schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:46:
[...]
Alleen kwam die keeper niet gevaarlijk in en die aanvaller wel
Flickr PSN ID= cheironnl
Nu niet.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:45:
Mijn conclusie was iets voorbarig! Excuus!
⏩ PVOutput☀️
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Oh is dat tegen Nederland? What rotten luck!
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024