"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
whisfull thinkingMosin schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:47:
Inderdaad. Rood en opgedonderd..
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee dat kan niet. Dat wil je misschien graag maar geen enkele regel die dat voorschrijftChelseamarre123 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:47:
Vreselijk spelbederf dit, kan je ook rood voor geven bah
Mbappé…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En nu expres het veld inlopen, bah Mbappé dat heb je helemaal niet nodig zulke rare fratsen. Die blessure lijkt mij toch vervelend zat, want die is wel echt na die flinke klap.
[ Voor 23% gewijzigd door Dr. Strangelove op 17-06-2024 22:49 ]
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Die krijgt van mij niet meer voordeel van de twijfel.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou niet alleen hij... Maar ook de helft van het postend publiek hierMaarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:48:
Man, wat laat je je dan kennen Mbappé. Zielig.
Ja alleen... Dat moet je met zijn allen doen en ik zie Depay daarin af en toe afhaken. En dan kan je het vergetenJoosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:40:
Het is in elk geval duidelijk dat je met hoog druk zetten zoals Oostenrijk begon in de eerste helft je Frankrijk op de eigen helft kunt vastzetten. Want op sprintvermogen gaat oranje het sowieso afleggen. Dus dan maar beter Oostenrijk kopiëren vrijdag.
(ben geen Depay hater)
Naja, zo geef je weer een goed voorbeeld naar de andere voetballers toe. Die weten dus dat ze weer kunnen gaan rond sodemieteren…
Wat gewoon een overtreding was. Kun je leuk vinden of niet. En geel ook prima op z'n plek want die hand die hoort daar helemaal niet te komen.tweakduke schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:48:
Pwoah eerst die gele kaart versierd door het ter aarde storten van die lichte aanraking van de hand in zijn gezicht.
Zo, je hebt het opgemeten?Smobbo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:49:
De grote vraag is nu: kan hij vrijdag met masker spelen? Die neus stond een 1cm te veel naar links…
Bij wijze van spreken…
Je zag toch in dat shot dat botje recht naar beneden staan, maar dan een stukje naast het midden van z’n neus.
Jammer dat wij geen Jan Wouters of Nigel de Jong meer hebben...Smobbo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:49:
De grote vraag is nu: kan hij vrijdag met masker spelen? Die neus stond een 1cm te veel naar links…

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Frankrijk is vervelend bezig. Triest eigenlijk als je zoveel kwaliteit in je ploeg hebt.Joosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:50:
Ik gun Oostenrijk het gelijkspel. Tonen meer inzet, gaan er 110% voor. Kun je van Frankrijk niet zeggen.
In het eredivisie topic ben ik het vaak met je eens maar vandaag zitten we niet echt op één lijn 🤷🏼toolkist schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Wat gewoon een overtreding was. Kun je leuk vinden of niet. En geel ook prima op z'n plek want die hand die hoort daar helemaal niet te komen.
Naja misschien heeft hij dat standaard wel.Smobbo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:51:
[...]
Bij wijze van spreken…
Je zag toch in dat shot dat botje recht naar beneden staan, maar dan een stukje naast het midden van z’n neus.
⏩ PVOutput☀️
Masker op en hij kan gewoon spelen.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:50:
kun/mag je na 4 dagen alweer spelen met een gebroken neus?
Genoeg spelers die doorgaan met hun duel als ze elkaar aanrakentoolkist schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:50:
[...]
Wat gewoon een overtreding was. Kun je leuk vinden of niet. En geel ook prima op z'n plek want die hand die hoort daar helemaal niet te komen.
Dit was een bewuste ter neerstoring, puur om het spel te verstieren. Hoort er ook bij, maar het is niks anders dan onsportief gedrag.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Pak je toch Wout meteen vanaf de aftrap. Kan Depay de laatste 20 min invallen. Weghorst is er wel eentje die ervoor gaat en wil werken. Even los van supersub zijn.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:49:
[...]
Ja alleen... Dat moet je met zijn allen doen en ik zie Depay daarin af en toe afhaken. En dan kan je het vergeten
(ben geen Depay hater)
Deschamps kan het niks schelen jammer genoegdr.lowtune schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:51:
[...]
Frankrijk is vervelend bezig. Triest eigenlijk als je zoveel kwaliteit in je ploeg hebt.
Ik bedoelde meer dat het leuk is om naar te kijken.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:24:
[...]
Ze kloppen een beetje op de voordeur, meer nog niet
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Die Fransen spelen altijd met de rem erop. Moet wel zeggen dat Oostenrijk ook best een pittige tegenstander kan zijn.Joosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:50:
Ik gun Oostenrijk het gelijkspel. Tonen meer inzet, gaan er 110% voor. Kun je van Frankrijk niet zeggen.
Handig met zijn lengte. Ik denk als invaller kan hij het die centrale verdedigers van Frankrijk het knap zuur makenJoosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Pak je toch Wout meteen vanaf de aftrap. Kan Depay de laatste 20 min invallen. Weghorst is er wel eentje die ervoor gaat en wil werken. Even los van supersub zijn.
Denk dat niemand dat betwist, maar daarna terug het veld inlopen, zonder permissie van de 4de official en dan meteen gaan zitten was wel spelbederf van de bovenste plank.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
Mbappe had toch echt wel last lijkt me? Snap de verontwaardiging hier niet
Eens...die hand hoort er niet.. maar je hebt die hand. .. hij probeert nog wat. Bal kwijt... Owja die hand...aaaaaaaauuhjjwtweakduke schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Genoeg spelers die doorgaan met hun duel als ze elkaar aanraken
Dit was een bewuste ter neerstoring, puur om het spel te verstieren. Hoort er ook bij, maar het is niks anders dan onsportief gedrag.
Dit was gewoon vallen na een overtreding zoals echt elke speler op het veld (en niet alleen bij Frankrijk-Oostenrijk) dat doet.tweakduke schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Genoeg spelers die doorgaan met hun duel als ze elkaar aanraken
Maar, omdat Mbappé het doet is het leuk om het af te zeiken. Toch?
Ja hoor, maar dan hoef je na het wisselen niet terug het veld in te lopen en te gaan zitten.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Van zijn neus..niet van die actie ervoor. Handje in het gezicht.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
Zeker. Maar hij stond gewoon buiten de lijnen voor behandeling en loopt dan ineens weer naar binnen om te gaan zitten. Zo dwingt hij de scheids het spel stil te leggen, want dat kwam Frankrijk uit (konden ze wisselen). Totaal terecht geel voor spelbederfHarribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
Depay wisselen na 10 minuten en dan Wout erin. Heb je 80 minuten supersubJoosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Pak je toch Wout meteen vanaf de aftrap. Kan Depay de laatste 20 min invallen. Weghorst is er wel eentje die ervoor gaat en wil werken. Even los van supersub zijn.
Dat was niet binnen de 16marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:54:
Ai wel een hands bal, randje strafschop
Depay loopt juist teveel. Hij zou minder moeten lopenJoosie200 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:52:
[...]
Oostenrijk speelt af en toe heel goed. Maar tot aan de 16 en dan houdt het op.Vlassie1980 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:53:
[...]
Die Fransen spelen altijd met de rem erop. Moet wel zeggen dat Oostenrijk ook best een pittige tegenstander kan zijn.
Nee, niet omdat het Mbappé het is. De scheidsrechter tuinde al bij veel te veel zaken in het acteerwerk. Frankrijk stopte met voetballen na de eigen goal, daar moet je als arbitrage rekening mee houden.toolkist schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:54:
[...]
Dit was gewoon vallen na een overtreding zoals echt elke speler op het veld (en niet alleen bij Frankrijk-Oostenrijk) dat doet.
Maar, omdat Mbappé het doet is het leuk om het af te zeiken. Toch?
Hij was juist nog niet gewisseld toch? Ging zitten zodat er gewisseld kon worden.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:54:
[...]
Ja hoor, maar dan hoef je na het wisselen niet terug het veld in te lopen en te gaan zitten.
⏩ PVOutput☀️
Excuus, dan had ik de verkeerde volgorde.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:55:
[...]
Hij was juist nog niet gewisseld toch? Ging zitten zodat er gewisseld kon worden.
Maar hij liep wel buiten het veld.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:55:
[...]
Hij was juist nog niet gewisseld toch? Ging zitten zodat er gewisseld kon worden.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Oh ok thanks, heb ik dat even gemist. Klinkt als irritant gedrag.Smobbo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:54:
[...]
Zeker. Maar hij stond gewoon buiten de lijnen voor behandeling en loopt dan ineens weer naar binnen om te gaan zitten. Zo dwingt hij de scheids het spel stil te leggen, want dat kwam Frankrijk uit (konden ze wisselen). Totaal terecht geel voor spelbederf
Kan ik ook gemist hebben hoor. Maar doet niet af aan z'n intentie, dat was fkd up.
⏩ PVOutput☀️
100%, doordat hij verzorging had geldt de regel dat hij pas na toestemming 4e official erin mag.
Hij had sowieso 2 gele kaarten verdiend, bewust het veld betreden zonder toestemming met bebloed shirt en spelbederf.
⏩ PVOutput☀️
De arbitrage is zeker niet geweldig op dit toernooi.Millie-ano schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:57:
Och och scheids.... Stram die 9 minuten aanhouden je ziet toch ook wat er gebeurt..
Tenzij er een mirakel gebeurd gaat Ned never nooit van Fra winnen. Deze pot doet daar niks aan afDr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:57:
Ik vind Nederland niet kansloos tegen dit Frankrijk. Je kan wel zeggen ‘ze spelen op 70%’ maar ze geven dan wel veel ruimte weg met die 30% navelstaren. Daar weet Nederland wel meer raad mee dan Oostenrijk.
En dan mag je als speler niet eens naar ‘m toe om te zeggen wat een ontzettende prutser je hem vindt. Goede oefeningen voor de zelfbeheersing….Millie-ano schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:57:
Och och scheids.... Stram die 9 minuten aanhouden je ziet toch ook wat er gebeurt..
2008Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:58:
[...]
Tenzij er een mirakel gebeurd gaat Ned never nooit van Fra winnen. Deze pot doet daar niks aan af
Hoe zit het met de regelgeving hier omheen?Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:58:
[...]
100%, doordat hij verzorging had geldt de regel dat hij pas na toestemming 4e official erin mag.
Hij had sowieso 2 gele kaarten verdiend, bewust het veld betreden zonder toestemming met bebloed shirt en spelbederf.
Is het in theorie echt twee keer geel?
Nou... Ik weet het niet... Vond Frankrijk niet heel goed. Niet wat ik van ze gewend ben.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:58:
[...]
Tenzij er een mirakel gebeurd gaat Ned never nooit van Fra winnen. Deze pot doet daar niks aan af
Maar Nederland zou dan wel een topdag moeten hebben en er heel veel energie in moeten steken.
Die groeien vast nog wel in het toernooisNielz123 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:01:
Ik zie best kansen voor NL als FR niet beter gaat spelen dan vandaag
Geen idee, ik vind het persoonlijk dat het 2 losse gele kaarten waren. Maar goed, is voorbij en het wordt toch niet anders.marapuru schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:00:
[...]
Hoe zit het met de regelgeving hier omheen?
Is het in theorie echt twee keer geel?
Hopelijk heeft Mbappe er teveel last van om vrijdag tegen Oranje te spelen.
Maar ik zie het al voor me dat hij met masker er 3 in legt.
⏩ PVOutput☀️
De spaarzame kansen die NL gaat krijgen worden er gegarandeerd niet ingeschoten door onze voorhoede (tenzij Weghorst er in mag, dan hebben we een kansje). Maar als Frankrijk net zo aanvallend zwak is als vandaag is een 0-0 misschien wel mogelijk.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:00:
[...]
Nou... Ik weet het niet... Vond Frankrijk niet heel goed. Niet wat ik van ze gewend ben.
Maar Nederland zou dan wel een topdag moeten hebben en er heel veel energie in moeten steken.
Nouja, die hebben dan zowel Frankrijk als Polen achter de rug. 3x dit fysiek op de mat leggen in een week tijd is veel.Krukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:05:
Klinkt misschien gek maar ik zie meer op voor de wedstrijd tegen Oostenrijk. Zo fysiek zoals die speelden in de eerste helft, en dan hebben wij fragiele mannetjes zoals Simons rondlopen....
⏩ PVOutput☀️
Dan maar een lelijke voetballer in de spits, hij legt ze er wel in
"Hij heeft een neusje voor de goal..."
"Hij doet alsof zijn neus bloedt.."
Etc
Beetje gemist
Verder was het gezellig, trusten
Waarom speelt Frankrijk zulk laf countervoetbal? Op vrijwel iedere positie heb je een top 10 van de wereld speler, je zou iedere tegenstander het zwijgen op moeten kunnen leggen.
En dan heb je 50/50 balbezit tegen Oostenrijk. HOE DAN.
Kudos naar Oostenrijk overigens, hebben prima gespeeld, alleen die eigen goal is gewoon balen.
Dat is ook wel waar ja, hangt er een beetje vanaf hoe die wedstrijd van hun tegen Polen is idd.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:06:
[...]
Nouja, die hebben dan zowel Frankrijk als Polen achter de rug. 3x dit fysiek op de mat leggen in een week tijd is veel.
Daar ben ik ook bang voor. Al waren die Fransen voorin wel extreem egoïstisch en zochten ze continu de duels op. Aan ons om iets simpeler te spelen en er doorheen te combineren. Maar goed ook wat Xavi komt I oranje toch niemand 1op1 voorbijKrukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:05:
Klinkt misschien gek maar ik zie meer op voor de wedstrijd tegen Oostenrijk. Zo fysiek zoals die speelden in de eerste helft, en dan hebben wij fragiele mannetjes zoals Simons rondlopen....
Het irritante aan die Fransen is dat die verdedigers retesnel zijn. Die loop je echt niet even eruit. Oostenrijk had ook een doorgebroken speler en die was binnen no time ingehaald.Dr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:57:
Ik vind Nederland niet kansloos tegen dit Frankrijk. Je kan wel zeggen ‘ze spelen op 70%’ maar ze geven dan wel veel ruimte weg met die 30% navelstaren. Daar weet Nederland wel meer raad mee dan Oostenrijk.
Nederland speelt redelijk opportunistisch, net zoals Oostenrijk, en dan kun je zomaar in dezelfde fuik trappen: 1 halve kans=tegengoal en dan gooien ze het op slot.sNielz123 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:01:
Ik zie best kansen voor NL als FR niet beter gaat spelen dan vandaag
Maarja Nederland lijkt de laatste jaren dan wel het vermogen te hebben om er last-minute eentje in te toveren dus wie weet. De bal is rond
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Maar als ze van Polen winnen en NL verliest van Frankrijk dan gaat het om die wedstrijd. Dan krijgen we het toch knap lastig tegen Oostenrijk.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:06:
[...]
Nouja, die hebben dan zowel Frankrijk als Polen achter de rug. 3x dit fysiek op de mat leggen in een week tijd is veel.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Gelijkspelen en allebei doorVidaR-9 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:08:
[...]
Maar als ze van Polen winnen en NL verliest van Frankrijk dan gaat het om die wedstrijd. Dan krijgen we het toch knap lastig tegen Oostenrijk.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Uiteraard. Beslissende wedstrijden zijn altijd moeilijk.VidaR-9 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:08:
[...]
Maar als ze van Polen winnen en NL verliest van Frankrijk dan gaat het om die wedstrijd. Dan krijgen we het toch knap lastig tegen Oostenrijk.
⏩ PVOutput☀️
Zelfde als met Engeland / Southgate. Verdedigende middenvelder, destijds vooral gericht op afbreken, die coach geworden is. Die weet niet hoe ie aanvallend zou moeten denken/coachen.Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:06:
Maar ik begrijp dit niet.
Waarom speelt Frankrijk zulk laf countervoetbal? Op vrijwel iedere positie heb je een top 10 van de wereld speler, je zou iedere tegenstander het zwijgen op moeten kunnen leggen.
En dan heb je 50/50 balbezit tegen Oostenrijk. HOE DAN.
Kudos naar Oostenrijk overigens, hebben prima gespeeld, alleen die eigen goal is gewoon balen.
Zeker!
En laten we 2018 en 2023 dan maar gauw vergeten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
een treffende spreuk
Oostenrijk kwam er een paar keer lekker doorheen anders in het midden maar die laatste pass was elke keer net niet goed. Ik denk dat wij kerels hebben die dat wel kunnen.Vlassie1980 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:07:
[...]
Het irritante aan die Fransen is dat die verdedigers retesnel zijn. Die loop je echt niet even eruit. Oostenrijk had ook een doorgebroken speler en die was binnen no time ingehaald.
Sowieso, we speelden gelijk tegen de wereldkampioen met een team dat kwalitatief minder was dan dit. Het kan. Ik zeg 50% winst Frankrijk, 20% gelijk, 30% winst Nederland.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024