Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Wijnaldum mag de veters nog niet strikken van Kanté
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Punten en doelsaldo geeft meestal wel de makkelijkste doorslag voor de eerste en tweede plek in de poule. Die gaan sowieso door en daarna gaan de vier beste nummers drie door. Ik heb het opgesomd in de topic start als er nog meer criteria nodig gaan zijn, maar hopelijk is die hele puzzel niet nodig.Dr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:18:
Hoe wordt positie in de poule bepaalt? Wordt weer hogere wiskunde met die ‘beste derde plaats’ onzin. Zeker ook omdat ploegen die later spelen theoretisch een voordeel hebben.
Jammer voor de Belgen, maar die komen wel door. Die groep is minder heftig dan die van NL.
Kanté speelt al sinds jaar en dag met klittenbandschoenen.964C2 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:18:
Meest opmerkelijke vond ik het verschil tussen de 2 spelers uit de zandbak:
Wijnaldum mag de veters nog niet strikken van Kanté
Gevraagd om commentaar op zijn schoeisel keuze was hij daarvoor niet te strikken. Na veel doorzetten mijnerzijds wist hij nog wel uit te brengen dat er veel haken en ogen aan zaten.
een treffende spreuk
De snelste spelers ter wereld komen toevallig uit NederlandVlassie1980 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 23:07:
[...]
Het irritante aan die Fransen is dat die verdedigers retesnel zijn. Die loop je echt niet even eruit. Oostenrijk had ook een doorgebroken speler en die was binnen no time ingehaald.
Frimpong topsnelheid 38 km/p uur
Vd Ven 37,5 per uur
Brobbey 37 p uur
Gakpo 36
Balen voor Mbappé, zijn neus gebroken. Hij doet het altijd fantastisch op eindtoernooien dus dit gun ik hem niet. En ik had ook liever gewoon tegen de sterkste opstelling van de Fransen gespeeld, want lastig krijgen we het sowieso wel.
Kun je niet voetballen met een gebroken neus en masker?Bao_mi1 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 06:39:
https://m.voetbalzone.nl/...d-frankrijk-missen/436241
Balen voor Mbappé, zijn neus gebroken. Hij doet het altijd fantastisch op eindtoernooien dus dit gun ik hem niet. En ik had ook liever gewoon tegen de sterkste opstelling van de Fransen gespeeld, want lastig krijgen we het sowieso wel.
Dat zie je toch soms wel eens maar misschien is dit te vroeg wat begrijpelijk is.
Edit zal er vanaf hangen
Volgens Philippe Diallo, de voorzitter van de Franse voetbalbond, hoeft de Franse sterspeler niet te worden geopereerd. Er wordt een speciaal masker gemaakt waarmee hij kan spelen.
Of voor hem het duel met Oranje in gevaar komt, zal later moeten blijken. Met een gebroken neus kan een speler met een masker in sommige gevallen toch voetballen.
https://www.ad.nl/ek-voet...n-neus-gebroken~af85e15a/
[ Voor 31% gewijzigd door d-vine op 18-06-2024 07:23 ]
Wat hebben de Duitsers je ooit misdaan?toolkist schreef op maandag 17 juni 2024 @ 20:01:
[...]
Ja want wie EK wint is mij om het even. Als Duitsland het beste voetbal speelt kan ik daar zelfs prima mee leven.
Toch moet ik het nog zien. We hebben al genoeg spelers met masker wel zien spelen en dan zou Les Bleus hun sterspeler notabene tegen oranje langs de kant zetten? Dembele is snel, Giroud is meer een Weghorst, Griezman is over zijn top heen. Dus zoals oranje niet echt een vervanging heeft voor Frenkie, zo heeft Frankrijk geen achtervang voor Mbappe.Bao_mi1 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 06:39:
https://m.voetbalzone.nl/...d-frankrijk-missen/436241
Ik denk toch dat je Giroud daarmee onderschat, dat is echt geen type Wout Weghorst, meer dan 50 interlandgoals.Joosie200 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:16:
[...]
Toch moet ik het nog zien. We hebben al genoeg spelers met masker wel zien spelen en dan zou Les Bleus hun sterspeler notabene tegen oranje langs de kant zetten? Dembele is snel, Giroud is meer een Weghorst, Griezman is over zijn top heen. Dus zoals oranje niet echt een vervanging heeft voor Frenkie, zo heeft Frankrijk geen achtervang voor Mbappe.
Elect a clown, expect a circus.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Een breuk kan een haarlijn zijn, maar kan ook iets heel substantieels zijn. Je kan er nauwelijks last van hebben, of je kan met elke stap die je zet het gevoel hebben hem opnieuw te breken.
Dat laatste krijg je echt niet weg zonder pijnstilling die ook je vermogen om te voetballen aantast.
Gewoon de fysieke duels goed aangaan. Die gaat echt niet vol de duels in.PWM schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:25:
Je kan je neus breken en je kan je neus breken
Een breuk kan een haarlijn zijn, maar kan ook iets heel substantieels zijn. Je kan er nauwelijks last van hebben, of je kan met elke stap die je zet het gevoel hebben hem opnieuw te breken.
Dat laatste krijg je echt niet weg zonder pijnstilling die ook je vermogen om te voetballen aantast.
Ze hebben genoeg topspelers, zie https://nos.nl/ek2024/speelschema/teamsSjah schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:31:
Goh, de boot is nu weer aan rondom Mbappe. Dacht dat iedereen Frankrijk zo sterk vond, maar nu Mbappe dreigt weg te vallen, opeens ernstige twijfel.. Die hebben toch wel wat meer achter de hand?
Maar zonder Mbappe missen ze een top spits die bijvoorbeeld eigenhandig een WK finale kan omdraaien.
Frankrijk heeft gewoon een matige wedstrijd gespeeld met ook een matige Mbappe. Dit is niet de eerste keer op een groot toernooi dat Frankrijk geen indruk maakt.Sjah schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:31:
Goh, de boot is nu weer aan rondom Mbappe. Dacht dat iedereen Frankrijk zo sterk vond, maar nu Mbappe dreigt weg te vallen, opeens ernstige twijfel.. Die hebben toch wel wat meer achter de hand?
Met of zonder de sterspeler hebben ze genoeg (individuelen ) kwaliteiten om een wedstrijd naar de eigen hand te zetten. En als ze eenmaal voor komen graven ze zich zo diep in dat het voor de tegenstander lastig gaat worden.
Ik denk dat de Fransen niet alle risico's gaan nemen met Mbappe tegen NL, vooral niet als je daarmee het risico vergroot dat hij er de rest van het toernooi niet bij is.Joosie200 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:16:
[...]
Toch moet ik het nog zien. We hebben al genoeg spelers met masker wel zien spelen en dan zou Les Bleus hun sterspeler notabene tegen oranje langs de kant zetten? Dembele is snel, Giroud is meer een Weghorst, Griezman is over zijn top heen. Dus zoals oranje niet echt een vervanging heeft voor Frenkie, zo heeft Frankrijk geen achtervang voor Mbappe.
Ook niet met de wetenschap dat een derde plaats je nog toegang geeft tot de volgende ronde.SterqVerhael schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:48:
[...]
Ik denk dat de Fransen niet alle risico's gaan nemen met Mbappe tegen NL, vooral niet als je daarmee het risico vergroot dat hij er de rest van het toernooi niet bij is.
1974
Het is echt zonde dat ze zo'n laffe coach hebben want in principe zou Frankrijk geweldig voetbal moeten kunnen spelen en iedereen van de mat kunnen tikken.d-vine schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:43:
[...]
Frankrijk heeft gewoon een matige wedstrijd gespeeld met ook een matige Mbappe. Dit is niet de eerste keer op een groot toernooi dat Frankrijk geen indruk maakt.
Met of zonder de sterspeler hebben ze genoeg (individuelen ) kwaliteiten om een wedstrijd naar de eigen hand te zetten. En als ze eenmaal voor komen graven ze zich zo diep in dat het voor de tegenstander lastig gaat worden.
Of bedoel je dit?SterqVerhael schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:48:
[...]
Ik denk hoop dat de Fransen niet alle risico's gaan nemen met Mbappe tegen NL, vooral niet als je daarmee het risico vergroot dat hij er de rest van het toernooi niet bij is.
Zonder gekheid op een stokje. Als Mbappé niet meespeelt, staat er een ander klasse speler.
In 1974 hebben het Duitse team en de Duitse pers er alles aangedaan om op niet-sportieve wijze die wedstrijd te winnen.
Agent47 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 09:50:
Wat betekenen de kleine letters onder je naam in de voetbalpoule app? Een kennis van mij heeft hier +30.000 staan..?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VGRpDSkSk7UpdvzOq22vwlCZ.jpg?f=user_large)
Als je de helemaal niets invult krijg je per onderdeel 10.000 strafpunten, maal 3 is dat dus 30.000.
Staat ook uitgelegd in de app
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2024 10:10 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je maakt Frankrijk veel te groot. Als ze daadwerkelijk zo goed waren hadden ze Oostenrijk moeiteloos opgerold.bazzemans schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 09:12:
[...]
Of bedoel je dit?
Zonder gekheid op een stokje. Als Mbappé niet meespeelt, staat er een ander klasse speler.
Alle andere landen lieten de eerste wedstrijd een matig niveau zien. Ik ben benieuwd naar Portugal. Scharen zij zich in de flow van Duitsland en Spanje, of wordt het net zoiets als we van de andere 'favorieten' hebben gezien?
Dit wist ik ook niet dus ik ben even gaan kijken: van alle deelnemers is @Gonadan de beste met in totaal maar 15 strafpunten. Zowel bij het eerste doelpunt als de eerste rode kaart zat hij er maar 2 minuten naast. Hoewel ik dit vind ruiken naar handelen met voorkennis is het ook wel heel erg knap.Superkiwi schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:09:
[...]
[Afbeelding]
Als je de helemaal niets invult krijg je per onderdeel 10.000 strafpunten, maal 3 is dat dus 30.000.
Staat ook uitgelegd in de app
Volgens mij hebben ze die echt niet nodig tegen Nederland..Joosie200 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 08:16:
[...]
... en dan zou Les Bleus hun sterspeler notabene tegen oranje langs de kant zetten?
Als het zo'n pijn nog steeds doet is wellicht een bezoek aan de pijnpoli een optie..Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 09:21:
Mja 1990 hebben we vooral aan onszelf te danken toch?
In 1974 hebben het Duitse team en de Duitse pers er alles aangedaan om op niet-sportieve wijze die wedstrijd te winnen.
[ Voor 41% gewijzigd door RCBL op 18-06-2024 10:45 ]
Er zijn heel veel mensen met bijzonder weinig strafpunten. In de werkpoule bleek een groot deel het verkeerd begrepen te hebben, die dachten dat het om de snelste goal in een wedstrijd ging, net als de snelste gele/rode kaart in een wedstrijd. Terwijl het ging om het aantal minuten vanaf de start van het toernooi, dus als je dacht dat de eerste rode kaart ergens in de 3e wedstrijd valt is dat vanaf minuut 180.Bao_mi1 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:29:
[...]
Dit wist ik ook niet dus ik ben even gaan kijken: van alle deelnemers is @Gonadan de beste met in totaal maar 15 strafpunten. Zowel bij het eerste doelpunt als de eerste rode kaart zat hij er maar 2 minuten naast. Hoewel ik dit vind ruiken naar handelen met voorkennis is het ook wel heel erg knap.
Die mensen hebben geluk dat alles in de eerste wedstrijd zat.
Of Gonadan het goed begrepen had weet ik niet, ik ga ervan uit van wel
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
En juist de landen die in de eerste wedstrijden een matig niveau laten zien, maar toch weten te winnen, zijn de landen die er doorgaans met de titel vandoor gaan.SterqVerhael schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:28:
Sowieso zijn er eigenlijk maar weinig grote landen die in de eerste poulewedstrijd echt overtuigd hebben. Eigenlijk alleen Duitsland en Spanje. Waarbij Duitsland tegen een zwakke tegenstander speelde en Kroatië toch ook wel over de 'top' heen lijkt.
Alle andere landen lieten de eerste wedstrijd een matig niveau zien. Ik ben benieuwd naar Portugal. Scharen zij zich in de flow van Duitsland en Spanje, of wordt het net zoiets als we van de andere 'favorieten' hebben gezien?
Ik was absoluut niet onder de indruk van Frankrijk. Soms liep het en zag je snelle combinaties, maar vaak was het te traag. Met het oog op de tweede helft denk ik dan ook dat Oostenrijk te voorzichtig is begonnen. De Fransen lijken vooral moeite te hebben met aanvallend spelende ploegen, want toen Oostenrijk eenmaal durfde te komen werden ze ook een paar keer behoorlijk gevaarlijk, alleen misten ze individuele kwaliteit om het af te maken. Kan nog een leuke pot tegen Oranje worden, mits "we" net zo opportuun spelen als tegen Polen. En dan natuurlijk de kansen ditmaal wel afmaken.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Volgens mij zeg ik niks geks? Frankrijk heeft een karrenvracht aan goede spelers. Dat dit niet betekent dat je ook geweldig speelt, is wat anders. Voor een goede prestatie is meer nodig dan alleen goed spelersmateriaal. Dus volgens mij klopt beide. Frankrijk heeft een geweldige groep aan spelers en is daardoor de logische favoriet op dit toernooi. Dat hebben ze echter niet laten zien tegen Oosfenrijk, hun spel staat dus nog niet in verhouding met de kwaliteit die ze in huis hebben. Onder Deschamps hebben we eigenlijk nog niet anders gezien. Die haalt absoluut niet de potentie eruit die er qua spelersmateriaal in zit. De stelling dat de prestaties van Frankrijk de afgelopen jaren behaald zijn ondanks Deschamps, is wat mij betreft dan ook verdedigbaar.Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:12:
[...]
Je maakt Frankrijk veel te groot. Als ze daadwerkelijk zo goed waren hadden ze Oostenrijk moeiteloos opgerold.
Daarnaast is ook de tegenstander in een wedstrijd natuurlijk een factor. Oostenrijk kan weleens als team weleens sterker zijn dan menigeen dacht. We zijn gisteren in ieder geval gewaarschuwd.
Lijkt me ook logisch, met al 3 punten op zak is kwalificatie vrij zeker en kan je hem beter sparen.Jebus4life schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:37:
Ik zie voorbijkomen dat Mbappe tijdens de 2 andere groepswedstrijden aan de kant blijft en pas in de knock-out fase terug aansluit. Wel geen idee of dat officieel is.
bazzemans schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:39:
[...]
Volgens mij zeg ik niks geks? Frankrijk heeft een karrenvracht aan goede spelers. Dat dit niet betekent dat je ook geweldig speelt, is wat anders. Voor een goede prestatie is meer nodig dan alleen goed spelersmateriaal. Dus volgens mij klopt beide. Frankrijk heeft een geweldige groep aan spelers en is daardoor de logische favoriet op dit toernooi. Dat hebben ze echter niet laten zien tegen Oosfenrijk, hun spel staat dus nog niet in verhouding met de kwaliteit die ze in huis hebben. Onder Deschamps hebben we eigenlijk nog niet anders gezien. Die haalt absoluut niet de potentie eruit die er qua spelersmateriaal in zit. De stelling dat de prestaties van Frankrijk de afgelopen jaren behaald zijn ondanks Deschamps, is wat mij betreft dan ook verdedigbaar.
Daarnaast is ook de tegenstander in een wedstrijd natuurlijk een factor. Oostenrijk kan weleens als team weleens sterker zijn dan menigeen dacht. We zijn gisteren in ieder geval gewaarschuwd.
- In November van het afgelopen jaar 2-2 tegen Griekenland.
- In maart tegen Duitsland gingen ze eraf met 2-0.
- In maart tegen Chili nipt gewonnen met 3-2.
- Afgelopen week tegen Canada 0-0 gespeeld.
Gezien de vorm waarin Nederland verkeert maken we momenteel een serieuze kans om een goed resultaat te behalen. Meer dan wat we in de afgelopen jaren hadden, toen waren we kansloos tegen Frankrijk.
Zegt allemaal niks. Spanje won haar eerste groepwedstrijd met 8-0 twee jaar terug geloof ik en Argentinië verloor.SterqVerhael schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 10:28:
Sowieso zijn er eigenlijk maar weinig grote landen die in de eerste poulewedstrijd echt overtuigd hebben. Eigenlijk alleen Duitsland en Spanje. Waarbij Duitsland tegen een zwakke tegenstander speelde en Kroatië toch ook wel over de 'top' heen lijkt.
Genoeg landen die het toernooi slecht begonnen en uiteindelijk met de titel wegliepen. Inclusief wij zelf.
Waarom deze post dan? Als je eigenlijk gewoon bevestigt wat ik ook aangeef?Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 12:17:
[...]Recente statistieken laten zien dat deze ploeg gewoon niet draait. Dat ze een fantastische selectie hebben en zelfs het derde elftal nog begerenswaardige spelers bevat hoor je mij en anderen echt niet zeggen. Ik heb gisteren alleen niet de aanstaande kampioen gezien.
- In November van het afgelopen jaar 2-2 tegen Griekenland.
- In maart tegen Duitsland gingen ze eraf met 2-0.
- In maart tegen Chili nipt gewonnen met 3-2.
- Afgelopen week tegen Canada 0-0 gespeeld.
Gezien de vorm waarin Nederland verkeert maken we momenteel een serieuze kans om een goed resultaat te behalen. Meer dan wat we in de afgelopen jaren hadden, toen waren we kansloos tegen Frankrijk.
[ Voor 31% gewijzigd door bazzemans op 18-06-2024 13:17 ]
https://nos.nl/artikel/25...-te-vroeg-voor-conclusiesJebus4life schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:37:
Ik zie voorbijkomen dat Mbappe tijdens de 2 andere groepswedstrijden aan de kant blijft en pas in de knock-out fase terug aansluit. Wel geen idee of dat officieel is.
Superkiwi schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 11:11:
Of Gonadan het goed begrepen had weet ik niet, ik ga ervan uit van wel
Ik had hem wel goed begrepen inderdaad, maar om dan gelijk een kwaliteitsoordeel aan de score te hangen gaat mij wat ver. De kwalificatie 'strontmazzel' kan ik ook heel goed mee leven.
De gedachte bij mij was dat een eerste wedstrijd op een toernooi best wel eens gek kan zijn waarin onder druk daarvan alles gaat gebeuren.
En als Tweaker klonk 42 als antwoord voor de rode kaart vervolgens ook gewoon wel lekker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoe zit dat dan als er een andere bal in het spel komt nadat de eerste bal in de tribunes geschoten worden.Admiral Freebee schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 13:29:
Voor wie nog een beetje extra achtergrondinformatie wil over de chip die in de bal zit: Artikel op VRT NWS
Dat is een goede vraag. De connectie gebruikt blijkbaar met UWB en er zijn een heleboel antennes rond het veld opgesteld zodat met triangulatie de positie van de bal berekend kan worden. Ik neem dus aan dat men een bal die buiten het veld is eenvoudig kan negeren.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 14:24:
[...]
Hoe zit dat dan als er een andere bal in het spel komt nadat de eerste bal in de tribunes geschoten worden.
Het lijkt er op dat men technologie van Kinexon gebruikt. Op hun website staat wat meer informatie: https://kinexon-sports.co...3746496&__hsfp=3162896015
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wie zouden het anders zijn? Voor hun is dit standaard, doen ze in hun eigen competitie ook.Quad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:56:
Wat een gefluit door Turkse fans (lijkt het).
Iets met wel zelf om respect vragen, maar in voetbal is dat opeens gezonde rivaliteit.
Naja begon al bij het Georgische volkslied, daar reageerde ik initieel op. Maar ik heb nu het geluid uitgezet, zodra een teen van een Georgiër aan de bal zit wordt er gefloten, schijtirritant.HollowGamer schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:07:
[...]
Wie zouden het anders zijn? Voor hun is dit standaard, doen ze in hun eigen competitie ook.
Iets met wel zelf om respect vragen, maar in voetbal is dat opeens gezonde rivaliteit.
⏩ PVOutput☀️
Maar goed, ik vind het wel aardig tot nu toe. en Ex-Feyenoorder op het veld.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik was al aan het wachten op deze reactie.Sjah schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:09:
Fluiten...tja zijn wel zoveel beter dan..?
Beter nu fluiten dan vanavond toeteren..,.Quad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 17:56:
Wat een gefluit door Turkse fans (lijkt het).

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 3% gewijzigd door DirtyBird op 18-06-2024 18:32 ]
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Toet toet!
Toch niet. Jammer voor de Turken.,
[ Voor 43% gewijzigd door Fiber op 18-06-2024 18:30 ]
⏩ PVOutput☀️
Waarom zingen ze na iedere goal “alle duitsers zijn heamau?”
Ik vraag dit voor mijn freund
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

⏩ PVOutput☀️
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Straks koopt Ajax 'm nog.Krukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:33:
Wooop, maak er nog 3 alsjeblieft mika!
⏩ PVOutput☀️
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Ik kan t ook niet anders horenFiber schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:41:
Je zou toch Zak Patatske heten en in België voetballen...
Dan laat ge in ieder geval nie tegen uwe kaka batsenFiber schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:41:
Ja beter dan middenveld-voetbal. Georgiers vallen me dik mee, en ook aan de Turken is de leuke pot te danken.
Veel Georgische achternamen eindigen op idze of adze en dat betekent"zoon van". Ook de uitgang vili komt veel voor en betekent"kind".Krukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:47:
IS Vili het Georgische 'van de' o.i.d.? Bijna al die namen eindigen op vili
Waar Google al niet goed voor is
EU DNS: 86.54.11.100
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Land uit Azië gaat deze Europese wedstrijd winnen.Maarten_E schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:51:
Het team met shirts in wit en rood gaat winnen!
EU DNS: 86.54.11.100
Gaat goed over en weer😁

Ahh, een beetje zoals het schotse Mc dus, interessant!c-nan schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:50:
[...]
Veel Georgische achternamen eindigen op idze of adze en dat betekent"zoon van". Ook de uitgang vili komt veel voor en betekent"kind".
Waar Google al niet goed voor is

Zat bij de start van de wedstrijd. Gelukkig nog steeds gelijk
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Speelt ook altijd met de punt naar onderen...Fiber schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 18:41:
Ook in gelvorm!Sjah schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:06:
[...]
Shit nu heb ik zin in Vlaamsche Friet met stoofvlees.
:fill(white):strip_exif()/f/image/sAfm6epwuhHyakNcCxZS0YUl.png?f=user_large)
XXXVI
Ja die zouden ze bij Ajax goed kunnen gebruiken... o wacht....
Elect a clown, expect a circus.
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024