En Real heeft volgend seizoen die Güller én Mbappe

Tempo ligt heel hoog, maar worden wel veel fouten gemaakt ja.bazzemans schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:28:
Maar even he. Vermakelijke wedstrijd en mooie doelpunten (van Turkije). Het voetbal zelf is niet heel hoogstaand toch? Ploegen geven elkaar veel ruimte en het tempo ligt niet heel hoog.
EU DNS: 86.54.11.100
De bal rolt niet echt lekker op dat natte gras hè (ik schakel net in).bazzemans schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:28:
Maar even he. Vermakelijke wedstrijd en mooie doelpunten (van Turkije). Het voetbal zelf is niet heel hoogstaand toch? Ploegen geven elkaar veel ruimte en het tempo ligt niet heel hoog.
Het tempo lijkt hoog omdat er (door fouten) veel van balbezit wordt gewisseld.c-nan schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:34:
[...]
Tempo ligt heel hoog, maar worden wel veel fouten gemaakt ja.
Ze zijn een hond kwijt en iedereen fluit om de hond terug te halen. Het helpt niet echt.marapuru schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:35:
[...]
De bal rolt niet echt lekker op dat natte gras hè (ik schakel net in).
En vanwaar het gefluit? Beetje haat naar elkaar ofzo?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Staat gewoon vanaf minuut 90 al +6Jovinho99 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:52:
[Afbeelding]
Echt irritant dat wij de extra tijd niet te zien krijgen 😡
Twente komt eraan!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Mooiste pot zoverPierre schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:55:
Hoppa 3 - 1 bizar, wel een gave pot hoor.
XXXVI
heerlijk toch die sfeer? schijnbaar zijn ze al 5uur lang herrie aan het maken. i love itcy-gor25 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:44:
[...]
Ze zijn een hond kwijt en iedereen fluit om de hond terug te halen. Het helpt niet echt.
De passie is super, het fluiten is wel stom. Hoe dat stadion daverde bij het Turks doelpunt was crazy.toolkist schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:56:
[...]
heerlijk toch die sfeer? schijnbaar zijn ze al 5uur lang herrie aan het maken. i love it
Ik hoop dat ze gaan toeteren in jouw buurt 😂Maarten_E schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:55:
Jammer, 3-1 Turkije.
Ik ook hoor. Stuk beter dan die dooie boel bij sommige andere wedstrijden.toolkist schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 19:56:
[...]
heerlijk toch die sfeer? schijnbaar zijn ze al 5uur lang herrie aan het maken. i love it
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Vind ik ook, ik vind jammer van dat haat opmerkingen.
Is een agressieve gewoonte geworden helaas en uiteindelijk vragen ze zich wel af waarom Nederlanders met een buitenlandse komaf zich anders voelt dan een Nederlander!cem. schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 20:30:
[...]
Vind ik ook, ik vind jammer van dat haat opmerkingen.
[ Voor 49% gewijzigd door Sport_Life op 18-06-2024 21:03 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Misschien heb ik daarin dan e.e.a. gemist. Niet op oordoppen kwam het wel vol beleving en sfeervol over.Quad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:09:
Publiek fantastisch? Deel is met elkaar voor de wedstrijd op de vuist gegaan. Turkse fans die het Georgische volkslied onhoorbaar maken op tv. Bij elke Georgische teen aan de bal wederom de gingen fluiten. Nee, het was een verschrikking om het geluid op m'n hoortoestel aan te hebben.
Misschien is het de tweede helft anders geweest, ik heb einde eerste helft het geluid uitgezet.bazzemans schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:10:
[...]
Misschien heb ik daarin dan e.e.a. gemist. Niet op oordoppen kwam het wel vol beleving en sfeervol over.
⏩ PVOutput☀️
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ze mogen wel een stretcher voor hem neerleggen. Valt ie wat zachterKrukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:12:
10 minuten bezig en Ronaldo heeft alweer een keer geduikelt
Die Pepe die ook nog speelt zeg, 41 ondertussen.
Wou het net posten die gast weet van geen ophouden.Krukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:12:
10 minuten bezig en Ronaldo heeft alweer een keer geduikelt
Die Pepe die ook nog speelt zeg, 41 ondertussen.
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Rode vlag en full wets!Quad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:14:
Komt op dit moment tot ca einde eerste helft zware onweersbui over Leipzig. Eens zien hoe dat zich ontwikkeld en of ze naar binnen gaan straks.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zou toch niet graag boven in het stadion zitten naast zo'n bliksemafleiderJukeboxBill schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:16:
Zitten toch wel bliksemafleiders op het dak? Als ze nou op een kaal veld in de polder zouden spelen.
Juist wel, weet je zeker dat je niet wordt geraakt.Krukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:17:
[...]
Zou toch niet graag boven in het stadion zitten naast zo'n bliksemafleider
En daarna geen trommelvliezen meer hebt, tsja je moet er wat voor over hebben hé, zo'n voetbalwedstrijdJukeboxBill schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:18:
[...]
Juist wel, weet je zeker dat je niet wordt geraakt.
⏩ PVOutput☀️
Grootste makke is dat ze Ronaldo in de spits hebben. Die zwerft overal. Niet alleen voor het doel.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Hmm waar herken ik dit van.nocalimero schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:20:
[...]
Grootste makke is dat ze Ronaldo in de spits hebben. Die zwerft overal. Niet alleen voor het doel.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ze counteren tot nu toe sterk maar kunnen ook drukken zeg. Idd sterk team! (Al hekel ik ze altijd al een beetje sinds die beruchte gele kaartenmatch tegen NLGrindtegel schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:24:
Die selectie van Portugal is ook om van te smullen, volgens mij hebben ze nog nooit zo'n sterk team gehad als nu
[ Voor 6% gewijzigd door marapuru op 18-06-2024 21:29 ]
Toch valt het bij Portugal nog veel meer op dat ze helemaal geen bezetting voor het doel hebben.
Ik twijfel nog tussen blind paard of ruwe diamantAgent47 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:17:
Die Leao is ook een hele leuke voetballer
⏩ PVOutput☀️
In de herhaling leek het een Lukaku VAR buitenspel situatie te zijn geweestQuad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:33:
Dat was de kans voor Ronaldo.
Tsjechië verdedigt dan ook goed. Alleen als ze uitkomen voor een counter, mislukt die snel en is Portugal heel gevaarlijk als ze eenmaal een beetje ruimte krijgen.Krukar schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:31:
Hmm weet niet of ik Portugal zo sterk vind. Tsjechië zijn als makke lammetjes naar de slachtbank gekomen en Portugal doet er tot nu toe vrij weinig mee, behalve balbezit.
Eens, maar Tsjechië doet echt helemaal niets. Geen idee wat hun strijdplan is...Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:34:
Ik ben benieuwd of straks weer de eeuwen oude voetbalwet gaat gelden. Als jezelf niet scoort doet je tegenstander dat wel. Portugal heeft al aardig wat kansen verprutst.
Ik hoop Portugal.. dan moeten ze beetje de schulp kruipen dat Tsjechie. Andersom gaan ze nog meer inzakken ben ik bang.Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:34:
Ik ben benieuwd of straks weer de eeuwen oude voetbalwet gaat gelden. Als jezelf niet scoort doet je tegenstander dat wel. Portugal heeft al aardig wat kansen verprutst.
Vooral tegenhouden. 0-0 is een mooi resultaat voor TSJ.nocalimero schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:35:
[...]
Eens, maar Tsjechië doet echt helemaal niets. Geen idee wat hun strijdplan is...
⏩ PVOutput☀️
Ze hadden een spreker ingehuurd.nocalimero schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:35:
[...]
Eens, maar Tsjechië doet echt helemaal niets. Geen idee wat hun strijdplan is...
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
0-0 zal er dichter bij zitten vrees ik...Millie-ano schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:41:
4-2 gaat het niet meer worden denk ik ... Stink poule
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Sowieso de meest verschrikkelijke van het korps...bwerg schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:46:
Zit die commentator in de stoel bij de tandarts of zo? Mendesjh, Fernandesjh...
Ik dacht dat ie soms net aan het eten was en met z’n mond vol sprak.bwerg schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:46:
Zit die commentator in de stoel bij de tandarts of zo? Mendesjh, Fernandesjh...
[ Voor 92% gewijzigd door Outerspace op 19-06-2024 00:59 ]
Ga anders even een nieuw topic openen over de verstrekkende implicaties van niet meer dan het feit dat iemand "jammer" bij een doelpunt zegt. Dat wordt vast reuze-interessant en dan kunnen we het hier weer over het EK hebben.beezjeh schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:59:
[...]
Tuurlijk lul er maar omheen, misschien is verder kijken Tweakers 👍
[ Voor 6% gewijzigd door bwerg op 18-06-2024 22:07 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq