Ronaldo loopt doelloos rond?
Nou ik heb dat meer met 11 tjechen.Superman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:11:
Ronaldo loopt doelloos rond?
De wedstrijd komt nog niet echt tot leven. De Portugezen lukt het niet meer om de Tsjechen echt onder druk te houden. En de Tsjechen proberen het alleen via counters.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik twijfel om te gaan slapen of toch af te kijken…
Ergens hangt het goaltje wel in de lucht, maar wanneer…?
[ Voor 36% gewijzigd door marapuru op 18-06-2024 22:13 ]
Blijven kijken, dan val je vanzelf in slaapmarapuru schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:12:
Ik twijfel om te gaan slapen of toch af te kijken…
Duitsland gaat dit EK met 2 vingers in de neus winnen.
Damn... dit zijn wel ploegen hoor. De een top in aanvallen, de ander in verdedigen.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Quote de rest dan ook die nadrukkelijk zonder anderen te noemen een bericht plaats of hebben anderen meer recht?bwerg schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:06:
[...]
Ga anders even een nieuw topic openen over de verstrekkende implicaties van niet meer dan het feit dat iemand "jammer" bij een doelpunt zegt. Dat wordt vast reuze-interessant en dan kunnen we het hier weer over het EK hebben.
Ik geef een reactie op iemand die er om heeft gevraagd, misschien dat jij elders moet klagen

Denk dat wat wij op tv niet zien (behalve bij close ups) is die regen die toch wat heftiger is. Zwaar spelen zo. Helpt ook niet mee voor het spel.
Iedereen speelt op Ronaldo. Niet altijd even handig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
JAAAA, TSJECHIË!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zwaar effectief
Het lijkt wel of Portugal voor Ronaldo speelt, ipv dat Ronaldo voor Portugal speelt.
Zooooo.... onverdiend......
Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:34:
Ik ben benieuwd of straks weer de eeuwen oude voetbalwet gaat gelden. Als jezelf niet scoort doet je tegenstander dat wel. Portugal heeft al aardig wat kansen verprutst.
Miki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:34:
Ik ben benieuwd of straks weer de eeuwen oude voetbalwet gaat gelden. Als jezelf niet scoort doet je tegenstander dat wel. Portugal heeft al aardig wat kansen verprutst.

Ik vind het oprecht niet gek dat wij van hun verloren. Echt een team dat vol voor elkaar gaat en goed staat.
Deze geldt nog dusMiki schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 21:34:
I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.
Wauw.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Drie man vrij om die bal in te schieten... hoe dan?
Echt titelkandidaat hoor, dit Portugal
Je verzint het niet...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dit is wat de wedstrijd nodig had zegt die pannenkoek. Nee juist niet, nu doen die Tsjechen nóg minder.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vind de Portugezen anders niet overtuigend spelen. Moeten ze maar effectiever voetballen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:19:
Zooooo.... onverdiend......
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Speler van 41 achterin die niet kan lopen.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:20:
Drie man vrij om die bal in te schieten... hoe dan?
Veel 2e lijn goals tot nu toe dit EK.
Miss dat op de HDR/UHD van NPO het beter te zien is?Millie-ano schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:16:
Denk dat wat wij op tv niet zien (behalve bij close ups) is die regen die toch wat heftiger is. Zwaar spelen zo. Helpt ook niet mee voor het spel.
⏩ PVOutput☀️
Potverdikkeme, toch maar niet naar bed nog…
Gaan echt wel door. En tegen een meer open spelend team dan dat afbraakvoetbal hier zijn ze effectiever denk ik.
Ze voetballen tenminste nog.Spotmatic schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:21:
[...]
Ik vind de Portugezen anders niet overtuigend spelen. Moeten ze maar effectiever voetballen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha kijk ik op. Maar ik zie niet echt die regendruppels vanuit het normale viewpoint bij een wedstrijdQuad schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:21:
[...]
Miss dat op de HDR/UHD van NPO het beter te zien is?
Zullen de Portugezen weer gaan schoppen?
Ik vond de quote van Pieter Zwart van VI wel grappig wat dat betreft: "Best knap om zo'n getalenteerde selectie op zo'n incoherente wijze in een elftal te proppen"Spotmatic schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:21:
[...]
Ik vind de Portugezen anders niet overtuigend spelen. Moeten ze maar effectiever voetballen.
That's Martinez for ya!D-e-n schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:24:
[...]
Ik vond de quote van Pieter Zwart van VI wel grappig wat dat betreft: "Best knap om zo'n getalenteerde selectie op zo'n incoherente wijze in een elftal te proppen"
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
1 knal op doel is veel effectiever dan een uur pingelen.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Dat deed hij inderdaad bij België ook.
Portugal achter altijd +1
Maar dat ze die Pepe nog steeds opstellen joh
Wellicht moeten wij toch Sneijder nog eens oproepen
Maar dat ze die Pepe nog steeds opstellen joh

We moeten in elk geval stoppen met speculeren over mogelijke tegenstanders van Nederland nu
Exact, Portugal had dit kunnen weten. Martinez heeft een gouden generatie geërfd en er niks mee gepresteerd, met een Portugal gaat hij het niet beter doen.
Mr. Jinx strikes again!LZ86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:26:
Maar dat ze die Pepe nog steeds opstellen joh![]()
Justice.
Wat een grabbelaar, heeft geen bal klem.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het niveau van de passes van Portugal is anders echt bedroevend.Dr. Strangelove schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:22:
[...]
Gaan echt wel door. En tegen een meer open spelend team dan dat afbraakvoetbal hier zijn ze effectiever denk ik.
Ze hebben zelfs de tegenstander nodig om te scoren!
Potdikke, Ronaldo klaar om 'm erin te leggen. Kostbare puntjes voor m'n poule.
⏩ PVOutput☀️
Hopen dat Ronaldo zo de winnende maakt om dat publiek het zwijgen op te leggen.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Weer een topteam/favoriet die overigens zelf niet scoort.
⏩ PVOutput☀️
Fluit nu maar af...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Veld en bak zijn natuurlijk wel erg nat, maar ‘m daar wegduwen is nooit echt handig.Grindtegel schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:27:
rare actie van die keeper
Haha die keeper, slaat alles weg
De Belgische commentator zei dat hij geen club meer heeft. Porto gaat hem geen contract meer geven.LZ86 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:26:
Maar dat ze die Pepe nog steeds opstellen joh![]()
Kan me wel inbeelden dat die binnenkort stopt: https://www.beinsports.co...rto-is-defined-2024-06-17
Dat mocht geel zijn
[ Voor 5% gewijzigd door marapuru op 18-06-2024 22:31 ]
Is hij niet wat voor Ajax? Die zoeken toch ervaring in de verdediging?cy-gor25 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:30:
[...]
De Belgische commentator zei dat hij geen club meer heeft. Porto gaat hem geen contract meer geven.
Kan me wel inbeelden dat die binnenkort stopt: https://www.beinsports.co...rto-is-defined-2024-06-17
nocalimero schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:32:
[...]
Is hij niet wat voor Ajax? Die zoeken toch ervaring in de verdediging?

Wat is het record aantal hoekschoppen in een wedstrijd...?
portugal dat pressing speelt , het moet niet gekker worden
En wat is het record mislukte korte corners?Fiber schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:37:
Wat is het record aantal hoekschoppen in een wedstrijd...?
Portugal valt toch wel tegen hoor
PortugeezersSuBBaSS schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:41:
Gaan ze hoor, die Portugozers
Regent het wel eens in Portugal?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
de linksback van portugal is de broer van Ross uit Friends
Ben benieuwd of we straks nog wat strafschopgebied schwalbes gaan krijgen
Toch nog! Of niet?
[ Voor 33% gewijzigd door nocalimero op 18-06-2024 22:45 ]
VAR
Mooi, blijft 1-1.
Jammer voor ze. Lekker feestje gevierd, ruzie gemaakt, en dat allemaal voor niets.
⏩ PVOutput☀️
Schouder/arm whatever buitenspel stak.
Fluit maar af. Portugal verdiend de drie punten niet. Tsjechië voor het stand houden een puntje.
Fluit maar af. Portugal verdiend de drie punten niet. Tsjechië voor het stand houden een puntje.
JaSuperman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:
Komt het door Ronaldo??
Belachelijk gedoe, vechten om de bal om hem onder je shirt te stoppen.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ja, die stond buitenspel.Superman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:
Komt het door Ronaldo??
⏩ PVOutput☀️
Nee. Pas kwam te laatSuperman schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:
Komt het door Ronaldo??
Moet gewoon een kaart opleverenJukeboxBill schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:
Straks krijgen we weer NL-TSJ
Hoorde laatst nog iemand zeggen dat dit het wk van Ronaldo ging worden etc.Agent47 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:41:
Portugal valt toch wel tegen hoor
Speelt wekelijks tegen amateurs in de zandbak. Niet echt top om je niveau te behouden.
Heerlijk die automatische buitenspel. Gaat supersnel zo en geen discussies meer.
Mag ook eens gezegd worden als het positief is(VAR)
Mag ook eens gezegd worden als het positief is(VAR)
voor dat duwen van de tegenstander uit frustratie mogen ze ook wel eens geel voor geven.
Kan Oranje zich een keertje fatsoenlijk revancheren.Agent47 schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:47:
Straks krijgen we weer NL-TSJ
Inderdaad, alsof wij dat niet doorhebben dat die bal daar zitJukeboxBill schreef op dinsdag 18 juni 2024 @ 22:46:
Deze scheids is wel heel genadig met kaarten. Overtredingen gezien die eerder op dit ek minimaal geel gegeven werd en hoe die keeper net werd aangevallen na die afgekeurde goal had ie ook wel een paar kaarten kunnen geven.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024