Als ik dit zo bekijk ben ik niet alleen bang voor Nederland - Frankrijk, die Oostenrijkers epelen ook even een potje goed...Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:20:
[...]
Zo moet het ook.
Alleen ik vrees dat oranje vrijdag dat karakter niet op kan brengen. Dan wordt je weg getikt
Bisch basch bosch, dat is een inworp van Posch
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zat het net het te typen...grillitsch met nummer 10 wat een grap... Dikke counter mogelijkheid... Dan denk je pass nou!! Steek!! ... Ennnn tikkie breed/terug.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:26:
Middenvelders van Oostenrijk ontbreekt wel wat aan voetbalintelligentie wat betreft vooruit spelen.
Al zeker 3 keer een moment gezien waarbij een diepe bal de aanval open had gelegd naar voren toe, maar dan wordt er de keuze gemaakt om balletje breed te spelen. Zonde!
Niet technisch, puur op inzet.Krukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:26:
[...]
Als ik dit zo bekijk ben ik niet alleen bang voor Nederland - Frankrijk, die Oostenrijkers epelen ook even een potje goed...
Tenminste zo zie ik het
Aan Nederland om er onderuit te voetballen
Bier?Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:26:
Bisch basch bosch, dat is een inworp van Posch
Ja dat is wel zo, maar als ze dit kunnen tegen Frankrijk.. Heb er best een hard hoofd in.Harribo schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:27:
[...]
Niet technisch, puur op inzet.
Tenminste zo zie ik het
Aan Nederland om er onderuit te voetballen
Nederland gaat tegen beide landen zo wel veel gele kaarten krijgen denk ik. Je moet tegen allebei de ploegen flink wat fysiek erin kleunen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Moeten wij als Nederlanders nu voor Frankrijk zijn...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Het zal niet makkelijk worden maar vertrouw op het voetballend vermogen dan van Nederland.Krukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:27:
[...]
Ja dat is wel zo, maar als ze dit kunnen tegen Frankrijk.. Heb er best een hard hoofd in.
Frankrijk moet nog wakker worden, die kunnen daar ook wel onderuit voetballen
Ja en dat niveau is een Veerman bijvoorbeeld niet gewend. Ik vind het knap wat Oostenrijk laat zien, benieuwd hoe lang ze het volhouden.Quad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:28:
Nederland gaat tegen beide landen zo wel veel gele kaarten krijgen denk ik. Je moet tegen allebei de ploegen flink wat fysiek erin kleunen.
Inderdaad daar ben ik ook benieuwd naartweakduke schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:30:
[...]
Ja en dat niveau is een Veerman bijvoorbeeld niet gewend. Ik vind het knap wat Oostenrijk laat zien, benieuwd hoe lang ze het volhouden.
Waarom grijpt Thuram naar zijn gezicht?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik ben standaard tegen Frankrijk.Fiber schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:29:
Moeten wij als Nederlanders nu voor Frankrijk zijn...?
Dat is ook meer gegroeid omdat mijn zwager zo'n idiote francofiel is
De Fransen zijn ook op de hoogte van het nodige theater. Zag er eerder ook al een paar Fransen vallen waarvan ik dacht... Dat heeft zo'n jongen toch niet nodigGunner schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:31:
Franse NemarGunner schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:31:
Nee, niet eens!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Prima. Rennen en vliegen maar zijn allen. Zowel Fra als Oos.
Tank leeg. Nederland heeft zoiezo al 1.5 dag meer rust t
O.v. Frankrijk nu. Dikke prima.
Tank leeg. Nederland heeft zoiezo al 1.5 dag meer rust t
O.v. Frankrijk nu. Dikke prima.
En Mwene geel. Daarom denk ik dat onze jongens het op dat vlak erg lastig krijgen tegen de Fransen.
Maar Oranje moet wel met de snelst mogelijke spelers gaan, omdat countervoetbal anders geen zin heeft met de snelle Fransen.
Maar Oranje moet wel met de snelst mogelijke spelers gaan, omdat countervoetbal anders geen zin heeft met de snelle Fransen.
⏩ PVOutput☀️
Wel lekker als die Oostenrijkers veel kaarten pakken. Plus er nog een paar strategisch bij tegen Polen en ze missen wat spelers tegen ons.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Oh wat zonde.
⏩ PVOutput☀️
Hoe is dat geen corner?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Baumgartner, de Oostenrijkse Depay, wat een kans zeg.
XXXVI
Poeh. Zo strak staat die Franse verdediging niet hoor.
Sabitzer, Laimer en Baumgartner, de aanvallende middenvelders, zijn wel hun beste spelers denk ik.
100% corner. Maar daar komt geen doelpunt uit dus geen VAR.nocalimero schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:36:
Hoe is dat geen corner?
Vind het maar vaag.
Deze ref is al even dramatisch als die van België - Slovakije
Hoe kan het op dit niveau...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Even theoretisch geneuzel maar als oostenrijk van Frankrijk wint, en Frankrijk easypeasy wint van Ned dan gaat de laatste pot tegen Oostenrijk een dikke billenknijper worden. Dus dan toch maar vive le france voor 1 keertje dan??
Ik snap er even niks van... Dat dat geen corner was?
Oh nee, wat zuur
Flickr PSN ID= cheironnl
Ohh sneu zeg.
⏩ PVOutput☀️
Die ene centrale verdediger heeft ook zijn plek verloren aan een bankzitter van Oranje toch?Dr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:37:
Poeh. Zo strak staat die Franse verdediging niet hoor.
(helaas gaat dat op het middenveld en voorin niet meer op...)
Helemaal als het eigen doelpunt is.cheiron schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:38:
Oh nee, wat zuur
Wöber. Gewoon een goeie goal, jammer dat Ajax hem heeft laten gaan.
een treffende spreuk
Die Mwene... Ijverige back... Maar toch niet een speler waar wij nu bang voor hoeven zijn lijkt me
Had ik ook bedacht, wat dat betreft heel welkom ditGrindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:38:
Even theoretisch geneuzel maar als oostenrijk van Frankrijk wint, en Frankrijk easypeasy wint van Ned dan gaat de laatste pot tegen Oostenrijk een dikke billenknijper worden. Dus dan toch maar vive le france voor 1 keertje dan??
:strip_exif()/f/image/BEnRo2rGFbGr4h6tbne66Ngj.png?f=user_large)
Maar man wat balen voor Oostenrijk.
Hup tie blauwe. Zo herken je de echte Huissenaar.
een treffende spreuk
Wat doet hij daar ook met z'n kop?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Zal altijd wat om voor te spelen zijn voor Oostenrijk omdat je met drie punten derde kan worden en door kan, tenzij je een zwaar negatief doelsaldo hebt.Grindtegel schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:38:
Inderdaad. Weet ook niet wat de gedachte hier was.d-vine schreef op maandag 17 juni 2024 @ 21:40:
Beetje apart om die richtig in te gaan kopen als verdediger.
Hopen op het wonder van Oostenrijk.
Blauw-wit-rood is de Franse vlag
Die Thuram op linksvoor, dat is toch een spits?
Veel logischer om Mbappe linksvoor te zetten en Thuram spits
Veel logischer om Mbappe linksvoor te zetten en Thuram spits
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 17-06-2024 21:45 ]
Toch zat het er al even aan te komen. Oostenrijk houdt dit niet vol denk ik.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Deze wedstrijd is klaar. Frankrijk kan nu achterover leunen en counteren. Op 80% prikken ze er dan nog wel een paar bij.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zouden Nederland en Frankrijk het straks niet op een akkoordje kunnen gooien? 0-0 of 1-1 of zo...?

Voor Nederland is het gunstig als Frankrijk wint, als Oostenrijk een resultaat haalt moeten wij minimaal hetzelfde doen vrijdag, nu 'mag je verliezen' en heb je aan een overwinning tegen Oostenrijk genoeg.
Analyse in de studio van Koffietijd
offtopic:
Wat een ellende al die reclames. Kijk nooit meer gewone tv. Maar wat een geneuzel allemaal. M’n pa zei laatst tegen mij: “Wist je dat Hisense goede koelkasten maakt?” Ik denk hoe komt hij daar nou weer bij… Hij heeft niet eens een koelkast nodig :’)
Wat een ellende al die reclames. Kijk nooit meer gewone tv. Maar wat een geneuzel allemaal. M’n pa zei laatst tegen mij: “Wist je dat Hisense goede koelkasten maakt?” Ik denk hoe komt hij daar nou weer bij… Hij heeft niet eens een koelkast nodig :’)
Dit Frankrijk is niet iets om bang voor te worden, toch maar punt pakken vrijdag, want die Oostenrijkers vertrouw ik niet.
Wel stevig, zo'n reclamebord.
⏩ PVOutput☀️
Gemene actie zeg.
Als die nou zo'n Depay haarband droeg, bloedde die niet.
Heeft ie nu.Chelseamarre123 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:05:
Als die nou zo'n Depay haarband droeg, bloedde die niet.
⏩ PVOutput☀️
En nu weer niet...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Eens zien of ze in Frankrijk hierom gaan demonstreren.
Oh wacht, Fransen demonstreren altijd.
Oh wacht, Fransen demonstreren altijd.
⏩ PVOutput☀️
Van Griezmann naar Grasman.
⏩ PVOutput☀️
Waarom pleur hij dat ding gewoon op t veld. Struikelwaar? Daar!
Wat een broddelaar die Wöber. Die mag er tegen Oranje wel bij.
Pittig potje wel. Met een beetje geluk (?) wat geblesseerden als NL tegen ze mag aantreden.
Actie op Griezmann daargelaten valt het wel op dat de Fransen te makkelijk vallen. Beetje contact en het ligt al.
⏩ PVOutput☀️
Corner niet gegeven voor Frankrijk, dan is dat weer gelijkgetrokken.
Weer een corner die niet gegeven wordt. In vrijwel elke wedstrijd tot nu toe toch wat arbitrale fouten hoor.
En met een beetje pech tref je een scheids die erin traptQuad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:09:
Actie op Griezmann daargelaten valt het wel op dat de Fransen te makkelijk vallen. Beetje contact en het ligt al.
Er werd geklaagd over de wedstrijden tussen de mindere teams, maar ik vind dit ook een beetje matig.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Njah, matig was Slovenië - Denemarken, dit is toch gewoon een top pot om naar te kijken? Ze maken foutjes, maar wat wil je met dit baltempo en dit fysiek.JukeboxBill schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:10:
Er werd geklaagd over de wedstrijden tussen de mindere teams, maar ik vind dit ook een beetje matig.
Die had moeten zitten Mbappe.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Erg gek trouwens dat Frankrijk-Oostenrijk in Düsseldorf gespeeld wordt, en de Nederlandse fans naar Leipzig moeten.
Net een vaag Frans kaasje.. niet vies, niet lekker ...Krukar schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:12:
[...]
Njah, matig was Slovenië - Denemarken, dit is toch gewoon een top pot om naar te kijken? Ze maken foutjes, maar wat wil je met dit baltempo en dit fysiek.
Hoeveel miljoen is die vent waard? Overrated.
Terug naar een amateurclubDr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:13:
Wat is iemand waard? Wat een gek ervoor geeftDr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:13:
Is dat die waar de Hanson broeders een liedje voor schreven?
een treffende spreuk
Inspiratie opgedaan van RobbenDr. Strangelove schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:13:
Daar zouden ze zomaar nog een hit mee kunnen scoren dit EK :-)pro_6or schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:14:
Is dat die waar de Hanson broeders een liedje voor schreven?
Arnautovic... Ben benieuwd wat hij brengt, die had ik in de basis gedaan, gregoritsch is geen spits
En onze vriend Trauner
En onze vriend Trauner
[ Voor 30% gewijzigd door Harribo op 17-06-2024 22:17 ]
Franse sandwich..
⏩ PVOutput☀️
Bijzonder altijd wel dit soort dingen. Op het middenveld was hiervoor een vrije trap gegeven.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Croque monsieurQuad schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:20:
Franse sandwich..
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij laat zijn been ook hangen als je goed kijkt
Uh hoe dan niet?
OOS speelt wel goed eigenlijk, had minder verwacht. Nu slechter dan de Belgen kan bijna niet.
Zonde. Net te vroeg getimed. Had prima gekund in die tosti.sNielz123 schreef op maandag 17 juni 2024 @ 22:20:
Hij laat zijn been ook hangen als je goed kijkt
Best wel goede ploeg dat Oostenrijk. Goed dat wij al drie punten hebben. Geen given dat je deze ploeg verslaat.
Let op:
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024
Kwaliteit van de 4K uitzendingen: EK & OS 2024 in 4K (HDR)
Poule: Tweakers F.C. EK Voetbalpoule 2024
Nederlands elftal: [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 / 2023 / 2024