Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNot2
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-09 09:47
Iemand al geprobeerd hoe het met de batterij zit van de smartfinder kaart? Vind het kunnen opladen wel een groot pluspunt in plaats van dat het ewaste is zodra de batterij leeg is. Maar als je hierdoor wekelijks moet opladen schiet het ook niet erg op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Kan dat pasje van de action ook piepen en zou die op een lichte drone kunnen worden geplakt? Dan kun je hem misschien nog terugvinden als de accu leeg is,

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mole
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:14
MeNot2 schreef op zondag 13 juli 2025 @ 10:40:
Iemand al geprobeerd hoe het met de batterij zit van de smartfinder kaart? Vind het kunnen opladen wel een groot pluspunt in plaats van dat het ewaste is zodra de batterij leeg is. Maar als je hierdoor wekelijks moet opladen schiet het ook niet erg op.
Heb er sinds 29 juni 2 in gebruik en de status staat in de app nog op volledig vol. Lijkt er goed uit te zien dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Marzman schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Gisteren was ik mijn sleutels kwijt en toen werkte het piepen weer wel :p

Geen idee of het opgelost is of dat het soms werkt, want ik had het al wel vaker geprobeerd om te testen en het werkte steeds niet.
Dit gaat toch om die Fresh n Rebel die de Action heeft liggen? Kon namelijk nergens vinden of die geluid kunnen maken.

Dat is namelijk wat het meest zal worden gebruikt, aangezien hier in huis regelmatig sleutels "kwijt" zijn en dan gewoon in een tas blijken te zitten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mole
Framoes schreef op zondag 13 juli 2025 @ 20:18:
[...]

Dit gaat toch om die Fresh n Rebel die de Action heeft liggen? Kon namelijk nergens vinden of die geluid kunnen maken.

Dat is namelijk wat het meest zal worden gebruikt, aangezien hier in huis regelmatig sleutels "kwijt" zijn en dan gewoon in een tas blijken te zitten.
Fresh' rebels van de Action kunnen piepen, zowel de kaarten als de druppels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hilus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26
Weet iemand of er trackers zijn die qua maatvoering passen in de gemiddelde airtag-houder?

Voor zover ik kan nagaan heeft de Moto Tag identieke afmetingen, maar zijn er nog andere aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Kan iemand me een beetje aangeven wat de refresh interval moet /mag zijn van die MiLi tag bijvoorbeeld. Heb deze als test hier liggen omdat ik deze in mijn auto wil leggen. Nu ziet de Google app deze tag prima al hij vlakbij huis is, naar als we dan om te proberen mee gaan wandelen in de omgeving....niks . Wellicht zal hij dan moeten aanmelden/zoeken naar beschikbare telefoons (die er voldoende moeten zijn hier) maar helaas er gebeurt erg weinig

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Pimmetje651 schreef op maandag 14 juli 2025 @ 19:53:
Kan iemand me een beetje aangeven wat de refresh interval moet /mag zijn van die MiLi tag bijvoorbeeld. Heb deze als test hier liggen omdat ik deze in mijn auto wil leggen. Nu ziet de Google app deze tag prima al hij vlakbij huis is, naar als we dan om te proberen mee gaan wandelen in de omgeving....niks . Wellicht zal hij dan moeten aanmelden/zoeken naar beschikbare telefoons (die er voldoende moeten zijn hier) maar helaas er gebeurt erg weinig
Ik vermoed vanwege dit:

https://www.reddit.com/r/...find_my_functionality_by/

Toevallig vandaag een Reddit post voor geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Sinds gisteren ook bezitter van een Fresh 'N Rebel tag (druppel-variant, niet de kaart) om uit te proberen. Nu weer het onderwerp een beetje ingedoken, en kwam helaas ook dit tegen: https://www.androidcentra...e-find-my-device-trackers. Wel teleurstellend dat Google, grote privacyschender, ironisch genoeg nu nog steeds geen defaults heeft gewijzigd en het dus zo anoniem mogelijk wilt maken wat ten koste gaat van het hele doel van dit Find My Device netwerk...

Anyway, zeer goeie prijs, dus als het niks is is het ook geen ramp. Neem aan dat je ook gewoon je Bluetooth en locatie uit kan laten totdat je 'm daadwerkelijk wilt zoeken? En zo ja, geldt dat ook als je 'm wilt tracken via de kaart maar hij buiten Bluetooth bereik is (dus de 'offline modus' wat via beacons gaat)?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wat is je vraag? In je eerste alinea staat toch het antwoord, het werkt ook via Android telefoons maar het moeten er wel minimaal twee zijn. Omdat je zelf het meeste in de buurt zal zijn zal het beter werken met je bluetooth aan gok ik, bluetooth verbruikt ook zeer weinig stroom. Ik zet dat alleen uit als mijn vrouw met een bluetooth luidspreker bezig is om niet te storen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 13:19
Mole schreef op maandag 14 juli 2025 @ 20:39:
[...]

Ik vermoed vanwege dit:

https://www.reddit.com/r/...find_my_functionality_by/

Toevallig vandaag een Reddit post voor geplaatst.
Deze instelling stond bij mij al op de juiste
Vandaag een tag meegegeven aan mijn zoontje, die is met de fiets op pad.
Maar vanmorgen vertrokken, nu bij de BSO (als goed is) maar helaas geen locatie via de tag

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mole
Pimmetje651 schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 09:41:
[...]

Deze instelling stond bij mij al op de juiste
Vandaag een tag meegegeven aan mijn zoontje, die is met de fiets op pad.
Maar vanmorgen vertrokken, nu bij de BSO (als goed is) maar helaas geen locatie via de tag
Iemand in de omgeving van de BSO moet deze instelling dus ook goed hebben staan, om bij de eerste waarneming van de tag al een update te sturen. Dat is dus het nadeel, je hebt er zelf geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Marzman schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 08:21:
Wat is je vraag? In je eerste alinea staat toch het antwoord, het werkt ook via Android telefoons maar het moeten er wel minimaal twee zijn. Omdat je zelf het meeste in de buurt zal zijn zal het beter werken met je bluetooth aan gok ik, bluetooth verbruikt ook zeer weinig stroom. Ik zet dat alleen uit als mijn vrouw met een bluetooth luidspreker bezig is om niet te storen ;)
Dat was meer een aanname, en daarnaast ook geen direct antwoord op mijn vraag. Bluetooth laat ik meer uit omdat ik dan ook door andere apparaten gezien kan worden. Nog steeds salty dat er geen "laat Bluetooth aan maar verberg mijn apparaat" optie meer is... Hebben ze er een aantal Android-versies geleden uitgesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 00:19:
[...]

Dat was meer een aanname, en daarnaast ook geen direct antwoord op mijn vraag. Bluetooth laat ik meer uit omdat ik dan ook door andere apparaten gezien kan worden. Nog steeds salty dat er geen "laat Bluetooth aan maar verberg mijn apparaat" optie meer is... Hebben ze er een aantal Android-versies geleden uitgesloopt.
Is dat niet verdwenen omdat het niet werkt? Bij wifi kun je dat ook uitzetten, maar kun je het nog steeds zien met monitoring software want je bent gewoon informatie door de lucht aan het versturen.

Zat toevallig even te kijken bij de instellingen of het bij mij ook weg was, zag ik dat bluetooth scannen gewoon aan staat als bluetooth uit staat (je moet het apart uitzetten en het staat verstopt). Voor locatie services. Sneaky Google :p

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trokken
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 06:05
Ik heb vandaag de Action smart tracker gekocht.
Hij is in de aanbieding voor €4,88, tot 22 juli als ik het goed gezien heb.

☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Trokken schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:52:
Dat is geen verkeerde prijs.. Hoe lang gaat de batterij daarvan mee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Marzman schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 07:45:
[...]

Is dat niet verdwenen omdat het niet werkt? Bij wifi kun je dat ook uitzetten, maar kun je het nog steeds zien met monitoring software want je bent gewoon informatie door de lucht aan het versturen.

Zat toevallig even te kijken bij de instellingen of het bij mij ook weg was, zag ik dat bluetooth scannen gewoon aan staat als bluetooth uit staat (je moet het apart uitzetten en het staat verstopt). Voor locatie services. Sneaky Google :p
offtopic:
Maar dat is wat anders volgens mij omdat dat te maken heeft met locatieservices. Wat ik beschrijf is volgens mij (technisch beschreven) een unicast (1-to-1) met de setting op "verbergen" versus multicast waarbij de optie uitstaat.
Trokken schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:52:
lol letterlijk paar dagen geleden gekocht. Ach ja, 1 euro verschil. :+
Oon schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:59:
[...]

Dat is geen verkeerde prijs.. Hoe lang gaat de batterij daarvan mee?
Volgens de handleiding 10 maanden: "battery life up to 10 months". Zit een CR2032 batterij in.

[ Voor 37% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-07-2025 11:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:39:
[...]

lol letterlijk paar dagen geleden gekocht. Ach ja, 1 euro verschil. :+

[...]
In Belgie is het verschil twee euro (de normale prijs is een euro meer dan in Nederlnad). Gisteren waren ze uitverkocht, heb wel zo'n pasje gekocht maar die zijn niet afgeprijsd. Een drone heeft er geen last van als je dat er aan vast maakt heb ik al ontdekt maar echt er op plakken gaat nier goed omdat het vrij groot is.

Goed dat ze uitverkocht zijn, misschien dat dan meer mensen hun telefoon goed instellen ;)

/▌

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Zo, net even de proef op de som genomen na de slechte reviews (zelfs na een jaar). Ik heb de tag meegegeven aan mijn vriendin, die is nu boodschappen doen (geen grote stad). De tag is ongeveer elke 5-10 minuten vindbaar als ik refresh. Nu zie ik dat ze in de Albert Heijn is met een accuraatheid van ongeveer enkele meters (tot tiental meters), best indrukwekkend. Ik had verwacht dat ik helemaal niks zou vinden totdat ze terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

lol, omdat ik zo vaak heb lopen refreshen heeft mijn vriendin net aangegeven dat ze wordt gespamd met notificaties omdat ik 'm had gemarkeerd als 'verloren device'. :+ Maar als dat zo is, dan krijgt dus iedereen in de buurt ook die notificaties op z'n telefoon? :+

Ik heb 'm maar even gemarkeerd als 'found'...

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-07-2025 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Anonymoussaurus

Nog een update: ik dacht dus dat je je device als lost moest markeren om 'm te tracken buiten je eigen Bluetooth bereik, maar dat is dus niet zo (net getest). Ook nu kunnen tracken, maar de ander krijgt dan iig geen notificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Marzman schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 07:58:

Goed dat ze uitverkocht zijn, misschien dat dan meer mensen hun telefoon goed instellen ;)
Dit exact, hebben we allemaal baat bij. Uiteindelijk gaat het om schaalvergroting en dat het bekend wordt bij de niet Tweakers. Dan gaat het netwerk vanzelf beter presteren.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ocmer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:55
Ik heb net een reis Düsseldorf - Dubai - Japan en weer terug er op zitten en de tags van de Action doen het goed. Op alle vliegvelden had ik steeds een locatie van max een paar minuten oud. Ik ben dik tevreden met de Action tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:48
Lukt het jullie om de Fresh n Rebel tag van de Action in de web-versie van Google Vind-Plek te zien? Op Android staat ie er keurig bij, maar op de web-versie is ie nergens te vinden.

De tag is gekoppeld aan hetzelfde Gmail account.

[ Voor 12% gewijzigd door Daftz op 01-08-2025 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjorim
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:02
Google Find My bluetooth trackers zijn enkel beschikbaar in de app, niet op we website online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daftz
Top, dan zoek ik niet verder, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

ocmer schreef op donderdag 31 juli 2025 @ 16:30:
Ik heb net een reis Düsseldorf - Dubai - Japan en weer terug er op zitten en de tags van de Action doen het goed. Op alle vliegvelden had ik steeds een locatie van max een paar minuten oud. Ik ben dik tevreden met de Action tags.
Dat is best goed (ik had het veel slechter verwacht met de ervaringen in dit topic), nu zijn vliegvelden natuurlijk ook best druk :)

Het piepen werkt bij mij wel vrij slecht, dat is wat ik nog het meeste gebruik mbt mijn sleutelbos. Het werkt soms wel, maar vaker niet dan wel. Ik heb nu ook zo'n pasjemodel tag, maar moet dat nog testen. Weet iemand zo al hoe lang de batterij daarvan mee gaat na opladen?

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 01-08-2025 16:31 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
Ik heb eergisteren een Action Tag in m'n dochter haar rugzak gestoken, thuis en in sportzaal kreeg ik mooie locatie maar nu is ze naar m'n ouders en blijft Laatst gezien op 20:03 staan 🤷

Iemand een idee hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
superiscch schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 16:58:
Ik heb eergisteren een Action Tag in m'n dochter haar rugzak gestoken, thuis en in sportzaal kreeg ik mooie locatie maar nu is ze naar m'n ouders en blijft Laatst gezien op 20:03 staan 🤷

Iemand een idee hoe dat komt?
Niemand / niet genoeg android-gebruikers in de buurt die de instellingen goed hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:06
Mole schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 18:05:
[...]

Niemand / niet genoeg android-gebruikers in de buurt die de instellingen goed hebben staan
Haar gsm is mee - die zie ik op juiste locatie, m'n ouders hebben ook Android maar geen idee wat hun instellingen zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Gorefest

serial killer.

De nieuwe moto tag app is inmiddels ook in NL uit en UWB werkt goed.
Het geeft nu een pijl in de richting van je object met een schatting hoeveel meter je er van verwijderd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:35
Gorefest schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:47:
De nieuwe moto tag app is inmiddels ook in NL uit en UWB werkt goed.
Het geeft nu een pijl in de richting van je object met een schatting hoeveel meter je er van verwijderd bent.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NeBRtH4wTyb4qG5LlR1t1QGZiI0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/O0kGxHLSCYKtIp9aEbEh2hHw.png?f=fotoalbum_large

Met mijn pixel 8 pro kom ik niet hier voorbij, ookal staat alles goed? Iemand ook deze ervaring? Via chatgtp kon ik geen oplossing vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
De eerste Action Android tracker kaart kaart heeft het bij mij begeven. Sinds 29 juni in gebruik en geeft sinds 18 augustus geen teken van leven meer.

Misschien is de accu op, maar zit ik Frankrijk en ben niet in de gelegenheid hem op te laden.

1,5 maand accuduur zou wel vrij kort zijn. Ben benieuwd of er nog leven inzit bij thuiskomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Ik heb ook de Action tags. Maar vind dat ze het zeer goed doen. De locatie wordt continu geupdate. Heb er meerdere gekocht en lijkt tot nu toe erg goed te werken. We wonen wel in de stad. Dat zal vermoedelijk wel invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mole
Mole schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:42:
De eerste Action Android tracker kaart kaart heeft het bij mij begeven. Sinds 29 juni in gebruik en geeft sinds 18 augustus geen teken van leven meer.

Misschien is de accu op, maar zit ik Frankrijk en ben niet in de gelegenheid hem op te laden.

1,5 maand accuduur zou wel vrij kort zijn. Ben benieuwd of er nog leven inzit bij thuiskomst.
Bij thuiskomst bleek inderdaad de accu leeg. Na opladen werd de tracker helaas niet vanzelf weer gevonden. Pas na een reset werd hij weer opgepikt door de app.

Verder nog steeds wel tevreden over die action dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:34
Deze vakantie 3 nieuwe moto tags mee (met apk sideloaded voor uwb) en 3 chipolos van een jaar oud.
Heb ze alle 6 door drukke gebieden (zoals vliegveld, koffers bijv vanaf vliegtuig naar band) kunnen volgen, elke paar minuten max nieuwe locatie. 1 van de chipolos begint nu na ruim een jaar te klagen over batterij, de andere 2 nog niet. Jaartje op zich prima, maar heb meer cr2032's nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2fThtP2zDzEZoNFidE3ZcPhaWI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ikD8pZp505UIjKBRZUl7cZaE.png?f=fotoalbum_large

Weet iemand dit misschien. Ik heb een nieuwe telefoon, maar de tags zijn weg. In de Google find my app zie ik wel alles staan.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Google en chatgtp helpen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Whiskey48 schreef op zondag 31 augustus 2025 @ 17:14:
[Afbeelding]

Weet iemand dit misschien. Ik heb een nieuwe telefoon, maar de tags zijn weg. In de Google find my app zie ik wel alles staan.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Google en chatgtp helpen niet
Ik zit met hetzelfde. Volgens de diverse zoekresultaten moet je de Moto Tag app verwijderen, de tag verwijderen uit je Find hub en de tag resetten. Ik heb het allemaal gedaan, inclusief opnieuw opstarten telefoon etc. maar helaas wil die niet pairen.

EDIT: Na een paar uurtjes met rust laten werkte het ineens en kwam de pop-up om de tag te koppelen.

[ Voor 6% gewijzigd door pinda powerrr op 31-08-2025 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutR
  • Laatst online: 09:28
Mole schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 22:42:

Hier dezelfde ervaring. Batterij opgeladen en we gaan het zien, mogelijk dat de batterij af fabriek niet volledig opgeladen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

slvans schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 23:39:
Ik heb ook de Action tags. Maar vind dat ze het zeer goed doen. De locatie wordt continu geupdate. Heb er meerdere gekocht en lijkt tot nu toe erg goed te werken. We wonen wel in de stad. Dat zal vermoedelijk wel invloed hebben.
Wordt het niet geupdate door je eigen telefoon?

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

Mappy

Piramide van Austerlitz

Voor de statistieken: Moto Tag, in februari geactiveerd, Find Hub begint nu te piepen dat de batterij bijna leeg is. 7 maanden dus.

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Mappy schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:06:
Voor de statistieken: Moto Tag, in februari geactiveerd, Find Hub begint nu te piepen dat de batterij bijna leeg is. 7 maanden dus.
Mijn Chipolo One Point ook batterij vervangen. Heeft het precies een jaar volgehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:25

MaDLiVe

.-Observer-.

Mappy schreef op maandag 1 september 2025 @ 13:06:
Soortgelijke ervaring!

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik zie dat de Action website de tags niet meer heeft staan, en afgelopen vrijdag zag ik ze ook niet meer in de winkel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Piet91 schreef op maandag 8 september 2025 @ 20:00:
Ik zie dat de Action website de tags niet meer heeft staan, en afgelopen vrijdag zag ik ze ook niet meer in de winkel liggen.
Ze zijn inderdaad weg, bij Action komen en gaan die dingen. Kan ook weer terugkomen. Die fietsbel is ook wel leuk (is voor apple, maar eentje voor google zou ik best willen).

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daftz
Die Action tags zijn wat mij betreft niet best. Had er eentje aan de sleutelbos en die begon op de gekste momenten om de seconde een klein piepje te geven en was dan ook niet meer te vinden in de app. Met een hoop gepiel kreeg ik 'm dan weer beschikbaar. Batterij was volgens de app in orde. Was het na een tijdje wel zat en nu ligt ie in de prullenbak. De wallet-versie heb ik sinds een maandje in gebruik en die was begin deze week ook niet meer te vinden. Terwijl ik 'm na aanschaf direct volledig had opgeladen. Ik kijk het nog even aan maar die gaat er waarschijnlijk ook uit.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Daftz schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:38:
Die Action tags zijn wat mij betreft niet best. Had er eentje aan de sleutelbos en die begon op de gekste momenten om de seconde een klein piepje te geven en was dan ook niet meer te vinden in de app. Met een hoop gepiel kreeg ik 'm dan weer beschikbaar. Batterij was volgens de app in orde. Was het na een tijdje wel zat en nu ligt ie in de prullenbak. De wallet-versie heb ik sinds een maandje in gebruik en die was begin deze week ook niet meer te vinden. Terwijl ik 'm na aanschaf direct volledig had opgeladen. Ik kijk het nog even aan maar die gaat er waarschijnlijk ook uit.
Dat was bij mij ook. Nu is hij wel gestopt met piepen maar ik denk omdat de batterij op is ;)

Het pasje heb ik ook maar nog niet echt gebruikt. Ik wilde hem op een drone plakken, maar het is er niet echt geschikt voor (die tag is nog geschikter)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-09 14:32
Marzman schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:31:
[...]

Dat was bij mij ook. Nu is hij wel gestopt met piepen maar ik denk omdat de batterij op is ;)

Het pasje heb ik ook maar nog niet echt gebruikt. Ik wilde hem op een drone plakken, maar het is er niet echt geschikt voor (die tag is nog geschikter)
Bij mij zijn de sleutelhangers er ook mee gestopt. Mogelijk per ongeluk langdurig de knop indrukken in mijn broekzak. Het pasje zit in mijn tas. Die werkt gewoon nog. Die lijkt dus van iets betere kwaliteit.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

slvans schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:32:
[...]

Bij mij zijn de sleutelhangers er ook mee gestopt. Mogelijk per ongeluk langdurig de knop indrukken in mijn broekzak. Het pasje zit in mijn tas. Die werkt gewoon nog. Die lijkt dus van iets betere kwaliteit.
Bij mij waarschijnlijk ook, maar dat is een dom systeem toch dat je de knop indrukt in je broekzak? Voor een tag die veel gebruikt wordt aan een sleutelbos :p

Hoe lang gaat de batterij mee van dat pasje?

[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 13-09-2025 07:32 ]

/▌

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste