• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-12 17:03
Neen. Niet aan de praat te krijgen met mijn Pixel 9 Pro. Ik heb alles geproduceerd en het lukt gewoon niet. Volgens mij echt een probleem van de Pixel. Want met andere telefoons werkt dit heel vlot.

Ik zie de tracker ook bij bluetooth apparaten. Maar waar hij bij andere telefoons dan zichtbaar is als ugreen tracker, zie ik enkel een combinatie van cijfers en letters

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Als ik met m'n pa ben, geeft 'ie aan dat hij op z'n iPhone telkens meldingen krijgt dat er mogelijk een tag met hem meereist. Dat is natuurlijk gewoon mijn tag omdat 'ie aan m'n sleutelbos zit. Dat is toch apart? Als ik dan in de trein zit krijgen anderen dat ook te zien. Dat is alleen nuttig als ik aangeef dat ik 'm kwijt ben.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

SonnyBBQ schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:12:
Neen. Niet aan de praat te krijgen met mijn Pixel 9 Pro. Ik heb alles geproduceerd en het lukt gewoon niet. Volgens mij echt een probleem van de Pixel. Want met andere telefoons werkt dit heel vlot.

Ik zie de tracker ook bij bluetooth apparaten. Maar waar hij bij andere telefoons dan zichtbaar is als ugreen tracker, zie ik enkel een combinatie van cijfers en letters
Ok, bedankt voor de feedback. Heb het net met een oude telefoon geprobeerd, Xiaomi Mi A2 (Android 10) en daar werken ze inderdaad zonder problemen. Vreemd dat het juist met een Pixel niet werkt.

Heb voor de zekerheid nog een mail gestuurd naar de supportafdeling...laat het nog wel weten als daar iets uitkomt.

[This is what you get when you mess with us]

• DrAMetElfeNd
  • Registratie: April 2020
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:31:
Als ik met m'n pa ben, geeft 'ie aan dat hij op z'n iPhone telkens meldingen krijgt dat er mogelijk een tag met hem meereist. Dat is natuurlijk gewoon mijn tag omdat 'ie aan m'n sleutelbos zit. Dat is toch apart? Als ik dan in de trein zit krijgen anderen dat ook te zien. Dat is alleen nuttig als ik aangeef dat ik 'm kwijt ben.
De melding wordt veroorzaakt door het herkennen van een 'onbekende' tag. Hierdoor wordt het kwaadwillenden lastiger om jou te volgen met dergelijke trackers.
(https://tweakers.net/nieu...etwerk-tegen-te-gaan.html)

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

DrAMetElfeNd schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:49:
[...]

De melding wordt veroorzaakt door het herkennen van een 'onbekende' tag. Hierdoor wordt het kwaadwillenden lastiger om jou te volgen met dergelijke trackers.
(https://tweakers.net/nieu...etwerk-tegen-te-gaan.html)
Dat wist ik idd, maar meer van: dat is toch ontzettend onhandig aangezien er vast wel mensen zijn die langer dan X aantal minuten met dezelfde persoon zijn.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anonymoussaurus schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:31:
Dat is de bedoeling, het is niet nuttig voor jou maar voor je pa, zodat je de tag niet bij je pa in de auto kunt verstoppen en hem stiekem volgen. Nadeel is wel dat degene die je auto of fiets steelt met de tag ook zo'n melding krijgt en de tag kan laten piepen, vinden en weggooien.

Voor verlies van een tas of iets is het minder erg, maar voor een gestolen tas onhandig. Mijn vrouw kreeg de melding ook in de auto, ik heb een tag in de auto verstopt.

[ Voor 13% gewijzigd door Marzman op 02-12-2025 05:17 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste