Hier helaas dezelfde ervaringen met de Action/F&R tags. Kosten (bijna) niks, maar ook kwaliteit van niks.Daftz schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:38:
Die Action tags zijn wat mij betreft niet best. Had er eentje aan de sleutelbos en die begon op de gekste momenten om de seconde een klein piepje te geven en was dan ook niet meer te vinden in de app. Met een hoop gepiel kreeg ik 'm dan weer beschikbaar. Batterij was volgens de app in orde. Was het na een tijdje wel zat en nu ligt ie in de prullenbak. De wallet-versie heb ik sinds een maandje in gebruik en die was begin deze week ook niet meer te vinden. Terwijl ik 'm na aanschaf direct volledig had opgeladen. Ik kijk het nog even aan maar die gaat er waarschijnlijk ook uit.
Heb hetzelfde gedoe met de tag aan de sleutelbos als jij. Sowieso heb ik er regelmatig last van dat toch per ongeluk het knopje wordt ingedrukt (sleutelbos zit altijd in mijn broekzak met portemonnee ) .En vorige week ging hij ook ineens om de seconde piepen zonder dat mijn telefoon er nog verbinding mee kreeg. Buiten dat is de witte coating van dusdanig slechte kwaliteit dat het ding er al niet meer uit ziet.
Op plekken waar de tags het wat 'rustiger' hebben zullen ze het misschien wat beter uithouden, maar vooralsnog blijkt goedkoop vooral duurkoop
Houd me dus nog steeds aanbevolen voor betere tags.
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
/f/image/34wdYeg15OdaXnPxmFBmAKS4.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JaAhUWviXdFvHcUEf4kgjHFW.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vIadbFJaT2Z5YcXErk4B058u.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/2nip7DL5dPkDJEmYxFcSFwr9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/WItesXACsbyYnUJ6WHqLD8X5.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/p4ZYH95Xg9uZQ8ljoGDfSQEo.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/c8GmJdhfyLdKhleUlCAvXybT.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/hWARli3EcDukFWNNY9ZcaNTF.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/3xVAz1PcuSZ3vUA0Fw95zuug.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/kcHk0CI0pZ8vssJMYb8fT2As.png?f=fotoalbum_small)