Wat zijn de overall ervaringen? Ook met de nieuwe movement waarbij je opzij kan springen in een liggende houding, heb ook gehoord dat de spawn locations ook niet altijd gewenst zijn??
Best leuk tot nu toe. Alleen de hitreg is kut.MRiesje schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:04:
Wat zijn de overall ervaringen? Ook met de nieuwe movement waarbij je opzij kan springen in een liggende houding, heb ook gehoord dat de spawn locations ook niet altijd gewenst zijn??
Spawns zijn niet zo heel slecht, af en toe een keer een enemy direct voor mij maar dat komt niet vaak voor.
Movement is wel grappig, maar ik gebruik het zelf niet heel veel en ik zie andere spelers dit ook niet veel gebruiken.
Console spelers hebben jullie crossplay aanstaan?
Verwijderd
Yep.nickdew schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:14:
Console spelers hebben jullie crossplay aanstaan?
Heb het net een paar potjes uitgezet maar heb het idee dat niveau tegen pc veel hoger is.
Als je niet kan map voten ga ik weg. Anders heb je idd de kans dat je in een potje gesmeten wordt die al op voorhand verloren is....BlazeMuis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:07:
[...]
Best leuk tot nu toe. Alleen de hitreg is kut.
Spawns zijn niet zo heel slecht, af en toe een keer een enemy direct voor mij maar dat komt niet vaak voor.
Movement is wel grappig, maar ik gebruik het zelf niet heel veel en ik zie andere spelers dit ook niet veel gebruiken.
Ja.HaterFrame schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:33:
[...]
Ik zit nu in die missie dat je die pasjes moet verzamelen, daar zijn ze me een beetje kwijt. Gaat het weer terug naar hoe het was qua realisme? Anders stop ik gewoon met spelen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Helaas komen op latere momenten wederom "zombies" terug. Van mij had dit ook allemaal niet gehoeven in de Singeplayer. Het is wel een beetje inherent aan de Black Ops stijl, door middel van "herinneringen" en dromen etc. Ik vond de Campaign niet bijzonder.HaterFrame schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:33:
[...]
Ik zit nu in die missie dat je die pasjes moet verzamelen, daar zijn ze me een beetje kwijt. Gaat het weer terug naar hoe het was qua realisme? Anders stop ik gewoon met spelen
Jammer, ik vond de missies in de woestijn geweldig namelijk.
I am the great Cornholio!
Iemand die weet of je die omni movement wat kan minderen? Soms word ik beschoten wil ik even kruipen/liggen achter mijn cover maar als ik dan crouch button duw gaat die soms al duikend neer uit mijn cover..
[embed]https://x.com/x_gamer_kid/status/1850471372671058242?t=6ETh7Q46XHVinWtov19z1Q&s=19N[/]
EDIT: Blijkt fake te zijn
EDIT: Blijkt fake te zijn
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2024 07:57 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://investor.activisi...1-billion-sales-worldwide
2010
[ Voor 15% gewijzigd door BlazeMuis op 27-10-2024 16:08 ]
Dat die tweet incorrect is, is van een artikel uit 2010. Black Ops 6 is erbij verzonnen.
Het laatste uur/anderhalve uur is het wel erg zeg. Ik heb nu echt om de 2 a 5 seconde Package Burst en mensen hebben gewoon drie a vierdubbel meer health. Ik kan geen enkele potje meer winnen, mijn team verlaat ook de heletijd de match waar ik uiteindelijk nog maar met 1 á 2 mensen ben. Het is nu zeker vijf keer op een rij gebeurd. Dit is ongeveer anderhalf uur geleden begonnen.
[ Voor 13% gewijzigd door Toonen1988 op 27-10-2024 17:20 ]
Op ps5 nog geen enkele crash of packet burst gehad
Er lijkt een groot verschil te zitten tussen PC en Xbox/PS.
Op de PC alleen maar packet burst en andere vage problemen en op de Xbox heb ik helemaal nergens last van anders dan de hitreg.
Op de PC alleen maar packet burst en andere vage problemen en op de Xbox heb ik helemaal nergens last van anders dan de hitreg.
Ik heb denk ik zo'n 80% van de games 'last' van packet burst sinds MW2 op PC, gek genoeg nauwelijks last van slechte hit reg of connecties, vrijwel altijd lage ping.BlazeMuis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:13:
Er lijkt een groot verschil te zitten tussen PC en Xbox/PS.
Ik heb een conspiracy theory dat er door de packet burst een soort van lag compensation wordt toegepast waardoor je mogelijjk een klein voordeel hebt t.o.v. anderen zonder packet burst. Het verschill tussen de TTK en TTD met en zonder packet burst is aardig groot heb ik opgemerkt.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Het begon allemaal mooi, goed team veel obj spelers.
Nu zijn het toch stuk voor stuk kansparels in mijn team, geen 1 springt erop.
Staan meer afk dan dat ze spelen.
Hou van de gameplay, maar de mappen kan ik echt niet aan wennen.
Of te zijn te groot, of enorm te klein.
Dat ze maar snel wat oude maps erin brengen.
Summit / Raid / Slums / Firing range.
Nu zijn het toch stuk voor stuk kansparels in mijn team, geen 1 springt erop.
Staan meer afk dan dat ze spelen.
Hou van de gameplay, maar de mappen kan ik echt niet aan wennen.
Of te zijn te groot, of enorm te klein.
Dat ze maar snel wat oude maps erin brengen.
Summit / Raid / Slums / Firing range.
Verwijderd
Hier op de Series X geen enkele keer dc of crash tijdens een game wel heel soms in de lobby. En een rare bug vanavond, iedereen rank 1 ingame.
Heb nu Controll ontdekt, samen met Kill Order mijn favoriet momenteel.
Iets waar ik mij wel aan zou kunnen gaan storen is de spawns. Te vaak dat je spawned en iets later knallen ze in je rug.
Heb nu Controll ontdekt, samen met Kill Order mijn favoriet momenteel.
Iets waar ik mij wel aan zou kunnen gaan storen is de spawns. Te vaak dat je spawned en iets later knallen ze in je rug.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2024 20:03 ]
Ik speel ook op PC en heb er inderdaad ook sinds MW2 last van. Nu vandaag is het echt erg in Black Ops 6. Soms gewoon om de 5 seconde, wat zéér irritant is. Dan loopt het spel ongeveer 1 seconde vast en gebeurt ook meestal net voordat een vuurgevecht begint. Tel daarbij op dat het voelt alsof de tegenpartij drie keer meer health heeft.BroWohsEdis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 18:55:
[...]
Ik heb denk ik zo'n 80% van de games 'last' van packet burst sinds MW2 op PC, gek genoeg nauwelijks last van slechte hit reg of connecties, vrijwel altijd lage ping.
Ik heb een conspiracy theory dat er door de packet burst een soort van lag compensation wordt toegepast waardoor je mogelijjk een klein voordeel hebt t.o.v. anderen zonder packet burst. Het verschill tussen de TTK en TTD met en zonder packet burst is aardig groot heb ik opgemerkt.
Vandaag vermaak ik me lekker met zombies, genoeg PvP voor mij. In zombies heb ik trouwens geen last van "package burst".
Geen problemen hier op pc met hitreg,sterker nog,dat is vind ik prima zelfs.
Dus voor mij niet herkenbaar.
Wel lastig spelen voor degenen die het wel hebben.
Dus voor mij niet herkenbaar.
Wel lastig spelen voor degenen die het wel hebben.
Ze hebben de Claymore uit de game gehaald?
Door dat te doen hebben ze letterlijk een hele speelstijl van behoorlijk veel spelers kapot gemaakt.
Best jammer
Door dat te doen hebben ze letterlijk een hele speelstijl van behoorlijk veel spelers kapot gemaakt.
Best jammer
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Dat was bij de vorige cod net andersom vind ik dat dus de consoels met comntroller dan voordeel hadden teopzichte van pc met muis en toetsenbord,denk toch lastig om dat echt goed in balans te krijgen met cross platform?nickdew schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:37:
[...]
Heb het net een paar potjes uitgezet maar heb het idee dat niveau tegen pc veel hoger is.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat, als die hard CoD-speler, BO6 erg goed aanvoelt op PS5. Het speelt super smooth, de movement is heerlijk en de graphics zijn top!
Blast trap zit erin, lijkt me hetzelfde. (level 41)NosferatuX schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:11:
Best jammer
" planted explosive detonates when enemies come near. "
Verwijderd
Hebben jullie een wapen die je meestal pakt of wisselen jullie af? Ik ben nog wat aan het zoeken wat mij bevalt. Momenteel gebruik ik de XM4 weer.
Nee helaas niet en spring mine ook niet.Chelseamarre123 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:34:
[...]
Blast trap zit erin, lijkt me hetzelfde. (level 41)
" planted explosive detonates when enemies come near. "
Spring mine heeft een timed detonation en 360c blast radius.
Die Blast trap lijkt wel een directe detonation maar ook alle kanten op.
Je kan dus niet simpel meer zo iets gebruiken als rug dekking voor jezelf
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Verwijderd
Hier kun je wel wat leuke builds vinden:Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:54:
Hebben jullie een wapen die je meestal pakt of wisselen jullie af? Ik ben nog wat aan het zoeken wat mij bevalt. Momenteel gebruik ik de XM4 weer.
https://warzoneloadout.ga...the-best-guns-and-builds/
Ik speel momenteel zelf ook met de XM4 en ik ga als een malle. Wel met Overkill actief, zodat ik ook een SMG bij me heb voor close range fights.
Heb nog niet veel kunnen spelen, dus ken de maps ook nog niet al te best, al kijk ik wel uit naar vrijdag!
Blast Trap is een prima alternatief.NosferatuX schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 22:11:
Best jammer
Nuketown!!!!Jovinho99 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 00:15:
Heb nog niet veel kunnen spelen, dus ken de maps ook nog niet al te best, al kijk ik wel uit naar vrijdag!
Ben sinds vanmiddag prestige 😎
Nou niet echt, totaal onvergelijkbaar en niet in hetzelfde scenario te gebruiken helaas.GovertNL schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 00:58:
[...]
Blast Trap is een prima alternatief.
[...]
Zijn er hier nog spelers die Zombies spelen?
Wil graag de quest op Liberty Falls completen, de mechanieken zijn bekend, iemand hier interesse om dit in een team van 3 of 4 te voltooien?
Ik speel samen met 1 vast persoon, er is dus plek voor 2 erbij
Wil graag de quest op Liberty Falls completen, de mechanieken zijn bekend, iemand hier interesse om dit in een team van 3 of 4 te voltooien?
Ik speel samen met 1 vast persoon, er is dus plek voor 2 erbij
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Verwijderd
Bedank voor de link. Zijn er nog meer sites aan te raden met builds en perks etc. of is dit over het algemeen de beste? Ik ben totaal niet op de hoogte van CoD verder.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:28:
[...]
Hier kun je wel wat leuke builds vinden:
Ik speel momenteel zelf ook met de XM4 en ik ga als een malle. Wel met Overkill actief, zodat ik ook een SMG bij me heb voor close range fights.
Tips zijn welkom.
Ik wil graag de AS Val unlocken, maar ben pas bij leven 25. Ik geloof dat je die unlocked op level 45.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:28:
[...]
Ben wel al de AS Val aan het levelen, via zombies gamemode. Daar kan je eentje van de muur halen "Terminus"..
Ik vermoed dat dit wapen ook onder META builds gaat vallen, vooral met een extended mag build (standard heeft het wapen maar een 20 mag). Out of the box komt dit wapen ook met een geluidsdemper.
[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 07:58 ]
Wat een spel, speelt echt heerlijk! Soms heb je van die tegenstanders waarvan je denkt hoe de f.. kan je zo goed zijn pff.. 
Mijn verbeterpunten voor de eerst volgende update zullen dan toch zijn:
- Tussenstand kunnen zien in objective playlists, nu moet je het scoreboard naar voren halen.
- Dat mijn partner niet meer mijn kills ziet op haar scherm en ik die van haar.
''wij spelen in split-screen''
Mijn verbeterpunten voor de eerst volgende update zullen dan toch zijn:
- Tussenstand kunnen zien in objective playlists, nu moet je het scoreboard naar voren halen.
- Dat mijn partner niet meer mijn kills ziet op haar scherm en ik die van haar.
''wij spelen in split-screen''
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 28-10-2024 08:11 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ga je anders eerst even inlezen. Je "moet" helemaal niet 20 euro betalen voor betere kwaliteit geluid. Je kunt 20 euro betalen (1x voor 5 jaar) voor gepersonaliseerd geluid. Er is ook een algemene versie beschikbaar die gratis voor iedereen bruikbaar isToonen1988 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:21:
Sorry voor mijn taal gebruik maar WHAT THE F.... heb ik gehoord over Black ops 6. Je koopt het spel voor 80 euro voor de basis game en dan moet je ook nog eens 20 euro neertellen voor betere kwaliteit geluid?
Wat is het volgende? "Play on the highest graphics settings for one day for only 500 CoD points".
Gisterenochtend nog eenmaal last van een loadout probleem gehad en daarna niet meer. Gaat dus de goede kant uit 
Speel nu face off waar de kleine maps zitten maar daar mogen er wel snel een paar bij komen. Voordeel van deze mode is dat er geen killstreaks actief zijn want vooral die heli is wat mij betreft OP op maps als Babylon. Als je de heli uit de lucht wil sc hieten wordt je zelf neergeknald en omgekeerd.
De respawns verdienen nog wel aandacht. Meerdere keren recht voor de neus gerespawned van degene die me een paar seconden eerder neergeknald had. Een keer zelfs vier keer achter elkaar op dezelfde plek zodat die sniper me vier keer weer meteen dood kon schieten.
Ik vermaak me prima, heb voor elke LMG een diamanten badge, voor wat het waard is, en de XMG op goud. Deze week maar eens kijken welk wapen ik nu ga levelen.
Speel nu face off waar de kleine maps zitten maar daar mogen er wel snel een paar bij komen. Voordeel van deze mode is dat er geen killstreaks actief zijn want vooral die heli is wat mij betreft OP op maps als Babylon. Als je de heli uit de lucht wil sc hieten wordt je zelf neergeknald en omgekeerd.
De respawns verdienen nog wel aandacht. Meerdere keren recht voor de neus gerespawned van degene die me een paar seconden eerder neergeknald had. Een keer zelfs vier keer achter elkaar op dezelfde plek zodat die sniper me vier keer weer meteen dood kon schieten.
Ik vermaak me prima, heb voor elke LMG een diamanten badge, voor wat het waard is, en de XMG op goud. Deze week maar eens kijken welk wapen ik nu ga levelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
En als je goed bent met een equalizer is het zelfs gratis voor jezTz schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 08:17:
[...]
Ga je anders eerst even inlezen. Je "moet" helemaal niet 20 euro betalen voor betere kwaliteit geluid. Je kunt 20 euro betalen (1x voor 5 jaar) voor gepersonaliseerd geluid. Er is ook een algemene versie beschikbaar die gratis voor iedereen bruikbaar is
Als je een headset koopt is die toch ook niet gepersonaliseerd naar wat voor jou het beste is? Dus waar maken we ons druk om.
Spel vanuit het (Windows) startmenu als administrator starten lost bij mij heel veel problemen opR.G schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 19:30:
Nog steeds bij loading lvl
Game crash..
Last GPU drivers
Windows updates
Afgelopen weekend aardig wat gespeeld voor mijn doen. Lvl 26 inmiddels en vermaak me er goed mee online. Ik speel Hardpoint (lekker chaotisch) en TDM.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Verwijderd
Ik vermoed dat ik na CoD 2 back in the day geen game uit de serie zoveel heb gespeeld als dit deel afgelopen weekend. Heel wat uren geknald, dit zag ik echt niet aankomen haha. Er zijn wel wat puntjes van kritiek maar ik wil iedere keer “even een potje” doen. Sta zelfs af en toe al op de eerste plaats ipv keihard gesloopt te worden. Ik weet het,SBMM, maar toch voelt het goed.
Stom verbaasd vermaak ik mij dus heel goed. Iedereen die in eerste instantie ook denkt dat dit niets is als je boven de 20 bent, probeer het via gamepass als dat gaat.
Stom verbaasd vermaak ik mij dus heel goed. Iedereen die in eerste instantie ook denkt dat dit niets is als je boven de 20 bent, probeer het via gamepass als dat gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2024 09:21 ]
Dit weekend uit verveling maar even een maandje gamepass gepakt, ik had wat goede verhalen gelezen over de SP dus daar mee begonnen. Best een leuk verhaal tot dat
Paar potjes online gedaan en soms is het wel aardig, ongetwijfeld nog niet alle maps gespeeld maar pfoe sommige zijn echt piep klein.. Ik vind het erg irritant dat er altijd iemand achter je spawned, zeker op de kleine maps spawn je soms boven op vijanden. Je hebt dus af en toe maar een paar seconden om je te orienteren en met een beetje "geluk" dan ben je alweer dood..
Ik speel op pc maar ik kan niet eens naar mijn team schrijven op een of andere manier? Ik zie ook helemaal geen keybinds voor een chat oid. Is daar nog een reden voor? Ik had af en toe het gevoel dat mijn team hersendood was en geen enkele coordinatie had, maar daar kan je dan dus ook niks aan doen qua communicatie..
Het moge duidelijk zijn dat het voor mij een tijd geleden dat ik een call of duty game gespeeld heb maar hoe kut is dat hele launcher gebeuren? Ik moet eerst een "game" starten wat vrij langzaam gaat en dan als ik de campaign wil starten moet ie dat afsluiten om vervolgens de sp game te starten? Ook staat alles vol met "KOOP DIT KOOP DAT AUB!" troep, het is dat ik maar een euro of 8-9 betaald heb om dit te spelen maar ik vind het vrij triest wat mensen tegenwoordig accepteren..
spoiler: campaign spoilers
Paar missies verder gespeeld en nog geen referentie aan terug gehad dus ik weet niet of dit nou echt een belangrijk plot punt was? Voor mij verpeste het de sfeer hard.je in die biolab er achterkomt dat je zelf een of andere mutant bent en er allemaal van die vage zombies en monsters zijn.. 

Paar potjes online gedaan en soms is het wel aardig, ongetwijfeld nog niet alle maps gespeeld maar pfoe sommige zijn echt piep klein.. Ik vind het erg irritant dat er altijd iemand achter je spawned, zeker op de kleine maps spawn je soms boven op vijanden. Je hebt dus af en toe maar een paar seconden om je te orienteren en met een beetje "geluk" dan ben je alweer dood..
Ik speel op pc maar ik kan niet eens naar mijn team schrijven op een of andere manier? Ik zie ook helemaal geen keybinds voor een chat oid. Is daar nog een reden voor? Ik had af en toe het gevoel dat mijn team hersendood was en geen enkele coordinatie had, maar daar kan je dan dus ook niks aan doen qua communicatie..
Het moge duidelijk zijn dat het voor mij een tijd geleden dat ik een call of duty game gespeeld heb maar hoe kut is dat hele launcher gebeuren? Ik moet eerst een "game" starten wat vrij langzaam gaat en dan als ik de campaign wil starten moet ie dat afsluiten om vervolgens de sp game te starten? Ook staat alles vol met "KOOP DIT KOOP DAT AUB!" troep, het is dat ik maar een euro of 8-9 betaald heb om dit te spelen maar ik vind het vrij triest wat mensen tegenwoordig accepteren..
[ Voor 5% gewijzigd door stickfiguur op 28-10-2024 11:51 ]
Verwijderd
Waardeloos. Ik ga dit nooit normaal vinden. Alsof je na een aankoop van €80 of meer nog even geconfronteerd moet worden dat je te weinig uitgeeft. Imo mag zelfs een eerste battlepass bij de base game zitten in plaats van na een maand opnieuw je portemonnee opentrekken voor de volledige ervaring.stickfiguur schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 11:49:
En dan al die maniertjes om de koop opties onder je aandacht te brengen.

Wil toch weer een poging wagen voor BO6. Wil hem digitaal gaan aanschaffen, dus ik vroeg mij even af of het beste is om via de PS store voor 80 te halen?
Edit: Heb de disc edition al gevonden voor een goede prijs
Edit: Heb de disc edition al gevonden voor een goede prijs
[ Voor 30% gewijzigd door Motabeatz op 28-10-2024 14:48 ]
motabeatz.com
Afgelopen weekend paar multiplayer potjes gespeeld (Xbox), waarbij de besturing fijn werkt (na de settings weer goed gezet te hebben, zoals tactical sprint anders ben je zo sloom...)
Helaas weer wat typische bugs weer, zoals het niet kunnen aanpassen van een loadout waarbij ik terugschiet naar het beginscherm bij het openen van de gunsmith.
Even gezocht, maar er is weer een Trello board, maar daar zie ik deze bug nog niet op
https://trello.com/b/rS9clInx/black-ops-6-treyarch-raven
Zombies bevalt wel weer in de round based opzet, Liberty Falls gisteren na aantal pogingen voltooid, dus nu op naar Terminus.
Neem aan dat de integratie met Warzone vanaf het begin van het volgende seizoen komt, als seizoen 6 afloopt en dat we dan seizoen 1 krijgen, waarbij de oude Warzone weer komt te vervallen?
Helaas weer wat typische bugs weer, zoals het niet kunnen aanpassen van een loadout waarbij ik terugschiet naar het beginscherm bij het openen van de gunsmith.
Even gezocht, maar er is weer een Trello board, maar daar zie ik deze bug nog niet op
Zombies bevalt wel weer in de round based opzet, Liberty Falls gisteren na aantal pogingen voltooid, dus nu op naar Terminus.
Neem aan dat de integratie met Warzone vanaf het begin van het volgende seizoen komt, als seizoen 6 afloopt en dat we dan seizoen 1 krijgen, waarbij de oude Warzone weer komt te vervallen?
Wie heeft een goede site gevonden voor optimale settings voor goede FPS én goede kwaliteit op afstand?
Ik merkte dit ook maar het leek alsof je pas een wapen kon aanpassen vanaf weapon level 4 ofzoiets. Geen duidelijke warning oid dus zeker verwarrend.eggy13 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 14:42:
Ho goed dat ik dit lees, want ik weet niet hoe het kan, maar zodra ik zie dat de tegenstanders vooral PC spelers zijn dan heb ik er al geen zin meer in..nickdew schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 13:37:
[...]
Echter bij settings- network kan ik niks vinden over Crossplay? Zou jij mij kunnen vertellen waar ik crossplay uit kan zetten?
Is het ook mogelijk het aan te passen? Bijv alleen Console crossplay? Het gaat mij puur om de PC spelers wat om 1 of andere reden BO6 voor mij verpest.
Edit; arg, zo te zien gaat het op PC en PS gewoon via de settings ingame, ik moet het in de xbox instellingen aanpassen (dus gelijk voor alle spellen van toepassing..)
[ Voor 11% gewijzigd door LopendeVogel op 28-10-2024 15:54 ]
Bij netwerk settings heb je gewoon crossplay bij staan. Je kan enkel aan of uit zetten met een toggle.LopendeVogel schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:48:
[...]
Ho goed dat ik dit lees, want ik weet niet hoe het kan, maar zodra ik zie dat de tegenstanders vooral PC spelers zijn dan heb ik er al geen zin meer in..
Echter bij settings- network kan ik niks vinden over Crossplay? Zou jij mij kunnen vertellen waar ik crossplay uit kan zetten?
Is het ook mogelijk het aan te passen? Bijv alleen Console crossplay? Het gaat mij puur om de PC spelers wat om 1 of andere reden BO6 voor mij verpest.
Ik heb hetzelfde als ik tegen PC spelers speel
Ja kennelijk gaat dit niet als je via het xbox platform speelt, bij netwerk (ingame settings) gaat alleen op de PC en PlayStation.nickdew schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:54:
[...]
Bij netwerk settings heb je gewoon crossplay bij staan. Je kan enkel aan of uit zetten met een toggle.
Ik heb hetzelfde als ik tegen PC spelers speel
Das wel jammer, want sommige games vind ik geen probleem om tegen/ met PC spelers te doen, maar ik ga het vanavond maar uit zetten binnen mijn xbox settings.
Ja is jammer he, niet alleen de cheaters die je volgens mij alleen aan de PC kant vind (waar je als console speler de dupe van wordt), maar ook de reactie snelheid van muis/ toetsenbord is te hoog vergeleken een controller.
Ps. of er nu al cheaters in de PC kamp zitten bij BO6 dat weet ik niet.
[ Voor 20% gewijzigd door LopendeVogel op 28-10-2024 15:57 ]
Indd, XM4 is een lekker wapen. Gebruik 'm zonder optic merk dat ik dat toch fijner vind spelen omdat met een optic het idee heb dat enemies die achter de rand zitten niet kan zien en daardoor ook doodga.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 23:28:
[...]
Dit heeft mij ook weer een beetje naar de PlayStation gedreven. Prima gamen op de Xbox, zeker met die Gamepass. Alleen het niet zelf kunnen bepalen of je wel of geen PC spelers toestaat in je online sessies wel een gemis. Bij een game als CoD vond ik het erg irritant worden, dus dan betaal ik liever wat extra voor de PS5 versie, zodat ik crossplay uit kan zetten.LopendeVogel schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 15:55:
[...]
Ja kennelijk gaat dit niet als je via het xbox platform speelt, bij netwerk (ingame settings) gaat alleen op de PC en PlayStation.
Das wel jammer, want sommige games vind ik geen probleem om tegen/ met PC spelers te doen, maar ik ga het vanavond maar uit zetten binnen mijn xbox settings.
Ja is jammer he, niet alleen de cheaters die je volgens mij alleen aan de PC kant vind (waar je als console speler de dupe van wordt), maar ook de reactie snelheid van muis/ toetsenbord is te hoog vergeleken een controller.
Ps. of er nu al cheaters in de PC kamp zitten bij BO6 dat weet ik niet.
Aparte hitreg weer vandaag..
Heel magazijn leeg, van redelijk dichtbij ruim de helft aan hitmakers en dan pas dood. Ik ga met 3-4 hits al dood
Het valt mij ook op dat als ik eindelijk weer een potje in de positieve Elim/Death zit dat ik de potjes daarna in de negatieve terecht kom, en dan ook meteen het hele team, terwijl het andere team, de tegenstanders dus, ruim boven de 1.5 tot 2.0 Elim/Death zit.
De hitreg is bij die negatieve potjes dus kut en in de positieve ineens weer heel goed alsof er geen problemen zijn.
Zal wel aan mij liggen, maar het valt mij wel op.
Heel magazijn leeg, van redelijk dichtbij ruim de helft aan hitmakers en dan pas dood. Ik ga met 3-4 hits al dood
Het valt mij ook op dat als ik eindelijk weer een potje in de positieve Elim/Death zit dat ik de potjes daarna in de negatieve terecht kom, en dan ook meteen het hele team, terwijl het andere team, de tegenstanders dus, ruim boven de 1.5 tot 2.0 Elim/Death zit.
De hitreg is bij die negatieve potjes dus kut en in de positieve ineens weer heel goed alsof er geen problemen zijn.
Verwijderd
Hier nergens last van. En heb tot nu toe elke dag heel wat uurtjes gemaakt. De gouden XM4 is al binnen!BlazeMuis schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:15:
Heel magazijn leeg, van redelijk dichtbij ruim de helft aan hitmakers en dan pas dood. Ik ga met 3-4 hits al dood![]()
ik ook niet,merk geen verschil qua hitreg,alleen hoe ik zlef speel,dat verschilt wel per dagVerwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 19:19:
[...]
Hier nergens last van. En heb tot nu toe elke dag heel wat uurtjes gemaakt. De gouden XM4 is binnen!

Vrijdag Nuketown in de game
en dat 24/7.
[ Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 28-10-2024 19:44 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteren had ik hetzelfde probleem, net nog potjes gespeeld en ik heb het probleem ook nog altijd. Vijanden gaan gewoon niet dood, hoevaak je ze ook moet raken. Afgelopen zaterdag stond ik nog op een k/d ratio van 1.81 en ben nu net gezakt naar 1.29. Ik heb gemiddeld 18 kills per match, bij MW 1 t/m 3 ligt dat toch echt hoger. Ik speel hoofdzakelijk alleen TDM.BlazeMuis schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 18:15:
Heel magazijn leeg, van redelijk dichtbij ruim de helft aan hitmakers en dan pas dood. Ik ga met 3-4 hits al dood![]()
Er komt iemand om het hoekje gesprint, met het wapen omlaag. Ik schiet een aantal keer raak + soms ook nog een headshot (dat zie je aan de hit detectie). Die persoon trekt vervolgens het wapen omhoog en schiet mij alsnog dood, en dan heb ik iets van "ehhhhhh?".
Heb nu ook een aantal keer gehad dat als het probleem héél erg is, dat mijn team gewoon disconnect. Heb nu 22 potjes gespeeld en zeker 5 ervan is meer dan de helft van mijn team weggegaan als het probleem te erg was. Dus ik ben niet de enige die het dan waarneemt in een match. Heb ook al klagende mensen gehad in mijn team en zelfs nog schellende Spanjaard die helemaal door begon te draaien.
Ik heb nu Recon als specialty (Ghost, Engineer en Vigilance) en het grappige is, ik zie nu vijanden door muren heen wanneer ik spawn en daarnaast wordt mijn beeld geel als een vijand naar mij kijkt terwijl ik niet naar hem kijk. Dus nu begin ik als een dolle heen en weer te springen en rare bewegingen te maken als mijn beeld geel wordt.
[ Voor 36% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 20:35 ]
Heel herkenbaar. Ook als ik als eerste meerdere kogels op de borst afvuur dan kan die ander mij alsnog doden. Het valt mij sinds zaterdag op.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Gisteren had ik hetzelfde probleem, net nog potjes gespeeld en ik heb het probleem ook nog altijd. Vijanden gaan gewoon niet dood, hoevaak je ze ook moet raken. Afgelopen zaterdag stond ik nog op een k/d ratio van 1.81 en ben nu net gezakt naar 1.29. Ik heb gemiddeld 18 kills per match, bij MW 1 t/m 3 ligt dat toch echt hoger. Ik speel hoofdzakelijk alleen TDM.
Er komt iemand om het hoekje gesprint, met het wapen omlaag. Ik schiet een aantal keer raak + soms ook nog een headshot (dat zie je aan de hit detectie). Die persoon trekt vervolgens het wapen omhoog en schiet mij alsnog dood, en dan heb ik iets van "ehhhhhh?".
Heb nu ook een aantal keer gehad dat als het probleem héél erg is, dat mijn team gewoon disconnect. Heb nu 22 potjes gespeeld en zeker 5 ervan is meer dan de helft van mijn team weggegaan als het probleem te erg was. Dus ik ben niet de enige die het dan waarneemt in een match. Heb ook al klagende mensen gehad in mijn team en zelfs nog schellende Spanjaard die helemaal door begon te draaien.
Afgelopen zaterdag ging het nog, bij mij is het echt gisteren begonnen, begin in de avond. Toen kreeg ik ook meer last van "package burst".Lekker Ventje schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:35:
[...]
Heel herkenbaar. Ook als ik als eerste meerdere kogels op de borst afvuur dan kan die ander mij alsnog doden. Het valt mij sinds zaterdag op.
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 20:36 ]
Ik ben blij dat ik dan niet de enige ben.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Gisteren had ik hetzelfde probleem, net nog potjes gespeeld en ik heb het probleem ook nog altijd. Vijanden gaan gewoon niet dood, hoevaak je ze ook moet raken. Afgelopen zaterdag stond ik nog op een k/d ratio van 1.81 en ben nu net gezakt naar 1.29. Ik heb gemiddeld 18 kills per match, bij MW 1 t/m 3 ligt dat toch echt hoger. Ik speel hoofdzakelijk alleen TDM.
In MW3 kwam dit ook wel eens voor, maar veel minder. Ben benieuwd waar dit nou vandaan komt, is het echt om te balanceren? Dan lukt ze dat niet al te best..
Wanneer je hun patent doorneemt van hun systeem, zal je inderdaad zien dat ze bepaalde parameters worden aanpast op basis van skill level. Er wordt specifiek genoemd dat mensen met een hoger skill beter moeten richten dan mensen met een lagere skill level.BlazeMuis schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
Ik ben blij dat ik dan niet de enige ben.
In MW3 kwam dit ook wel eens voor, maar veel minder. Ben benieuwd waar dit nou vandaan komt, is het echt om te balanceren? Dan lukt ze dat niet al te best..
Verder wordt er ook specifiek genoemd dat ook andere parameters worden aangepast. Bijv. moeilijkere puzzels of zelfs de gezondheid van de vijand kan realtime worden aangepast. Nou hoeft dit niet te betekenen dat dit systeem ook in Call of Duty zit, sinds er ook voorbeelden worden genoemd (zoals puzzels) die totaal niet in Call of Duty zitten.
Even een klein stukje uit hun patent. Call of Duty wordt niet specifiek genoemd, maar een aantal dingen kunnen we met 100% zeker zeggen dat het niet van toepassing is voor Call of Duty. Andere dingen juist wel zoals gezondheid en richten. Als deze problemen worden veroorzaakt door dit systeem, dan moeten ze het echt gaan bijstellen en is het gewoon weg te agressief. Ik begrijp hun insteek om te balanceren, maar hadden we daar niet matchmaking voor?
"Once an assessment is made, the computer program that executes the gaming environment modifies elements of the session and/or gameplay parameters as the session is being created based on the aggregate skill level. In embodiments, session modifications may include, but are not limited to: adjusting the number of enemies, adjusting the complexity of puzzles; and player adjustments, which may include the player's health, damage, speed, available abilities, and difficulty level. In one embodiment, a player's health is scaled based on the player's skill level by. At 306, data corresponding to acquired skill level of each player is generated and presented to a player via a game console, resulting in each player within a team experiencing a different degree of difficulty or challenge while still experiencing the same content in the same gameplay session."
"FIG. 3B illustrates a table providing an exemplary list of parameters of a gameplay session that are modified based on a player's skill level and the corresponding experience for players of different skill levels. For example, in a first-shooter gaming environment, when a first player aims his weapon at a target, a parameter defining the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target is modified based on the acquired skill level of the player. The computer assigns the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target differently based on the skill level of the first player. A player having a higher skill level will be assigned a lower tolerance parameter and therefore, will have to be more accurate in aiming in order to hit the target. A player having a lower skill level be assigned a higher tolerance parameter and, therefore, could be less accurate in aiming in order to hit the target"
[ Voor 61% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 20:50 ]
Verwijderd
Mijn KD zit nu rond de 2.50 met 1500 kills en tot nu geen last van problemen. Speel met XM4 en C9. En de stims zijn trouwens ook cruciaal voor de manier waarop ik speel. Telkens als ik wat meerdere enemies tegenkom, kan ik ze met stims toch rechallengen.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:22:
[...]
Ik heb nu Recon als specialty (Ghost, Engineer en Vigilance) en het grappige is, ik zie nu vijanden door muren heen wanneer ik spawn en daarnaast wordt mijn beeld geel als een vijand naar mij kijkt terwijl ik niet naar hem kijk. Dus nu begin ik als een dolle heen en weer te springen en rare bewegingen te maken als mijn beeld geel wordt.Dat is dan wel weer grappige.
Op welke platform speel jij op? Ik speel ook hoofdzakelijk met de XM4, probeer om zo snel mogelijk op level 55 te komen zodat ik de AS VAL kan unlocken.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:54:
[...]
Mijn KD zit nu rond de 2.50 met 1500 kills en tot nu geen last van problemen. Speel met XM4 en C9. En de stims zijn trouwens ook cruciaal voor de manier waarop ik speel. Telkens als ik wat meerdere enemies tegenkom, kan ik ze met stims toch rechallengen.
[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 20:59 ]
Verwijderd
PS5, maar speel met maten die ook op PC spelen en die gaan ook lekker. Crossplay staat standaard aan.
K/D of Elim/Death ratio?Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 20:54:
[...]
Mijn KD zit nu rond de 2.50 met 1500 kills en tot nu geen last van problemen. Speel met XM4 en C9. En de stims zijn trouwens ook cruciaal voor de manier waarop ik speel. Telkens als ik wat meerdere enemies tegenkom, kan ik ze met stims toch rechallengen.
Ik heb moeite met de 2.50 K/D te geloven, dan ben je óf een Pro of een basement dweller
Verwijderd
Ik haal seizoen na seizoen Iridescent. Weet niet of je bekend bent met Ranked Play, maar dan weet je een beetje op welk niveau ik zit.BlazeMuis schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:09:
[...]
K/D of Elim/Death ratio?
Ik heb moeite met de 2.50 K/D te geloven, dan ben je óf een Pro of een basement dwellerKan natuurlijk gewoon.
Misschien moet ik dan ook maar eens ranked gaan spelen, dat doe ik normaal nooit.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:17:
[...]
Ik haal seizoen op seizoen Iridescent. Weet niet of je bekend bent met Ranked Play, maar dan weet je een beetje op welk niveau ik zit.
Verwijderd
Ranked zit nog niet in BO6, maar bedoel met MWIII en Warzone. Iridescent zit net onder Top 250. De mensen die wel Ranked spelen, weten dat je dat niet zomaar haalt. Wil niet over mezelf zeggen dat ik pro ben, maar ik denk wel van een niveau wat velen hier niet aantikken.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:19:
[...]
Misschien moet ik dan ook maar eens ranked gaan spelen, dat doe ik normaal nooit.
Mijn KD in Warzone zit ver boven de 4.0 en in MWIII rond de 3.50, dus 2.50 is voor mij eigenlijk 'laag'.
Als ik constant Call of Duty speel, zal ik dit ook wel halen. Maar ik speel altijd verschillende games, het kan best zijn dat ik dadelijk Call of Duty weer twee à drie maanden laat liggen.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Ranked zit nog niet in BO6, maar bedoel met MWIII en Warzone. Iridescent zit net onder Top 250. De mensen die wel Ranked spelen, weten dat je dat niet zomaar haalt. Wil niet over mezelf zeggen dat ik pro ben, maar ik denk wel van een niveau wat velen hier niet aantikken.
Mijn KD in Warzone zit ver boven de 4.0 en in MWIII rond de 3.50, dus 2.50 is voor mij eigenlijk 'laag'.
De enige shooter die ik de laatste drie jaar veel heb gespeeld, is Hunt: Showdown. Daar heb ik dan ook de hoogste rang gehaald. Toen ik het voor het eerste haalde, was nog maar 0,2% van de playerbase deze rang. Nu is dat tot wel 2% gegaan, nadat het spel gigantisch veel nieuwe spelers erbij heeft gekregen.
Als ik lang genoeg speel, haal ik ook dit soort stats maar kan helaas niet meer elke dag gamen en heb ook niet elke dag zin om shooters te spelen. Soms raak ik ze ook maanden niet meer aan. Dat is gewoon mijn groot nadeel.
Ben ook van die competitieve gameplay af aan het stappen en juist richten op plezier. Wanneer ik echt probeer te letten op stats, hoogste rangen wil gaan behalen, veranderd bij mij toch de hele sfeer.
Ik was van plan om ook te gaan streamen, maar dan ook met een Cyberpunk personage die ik heb laten ontwikkelen. Ik wil dan ook helemaal niet gaan richten op multi-player games, maar lekker single-player spelen zoals Cyberpunk 2077, Anno Mutationem en allerlei andere Sci-fi/Cyberpunk games of zelfs Resident Evil. Ben echt flink van die competitieve gameplay af aan het stappen.
[ Voor 43% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 22:04 ]
Die KD is wel ziek hoor. Een game met zoveel online spelers en dan rond de top 250 uitkomen, dan ga ik maar zeggen dat je een pro bent. Niet normaal joh… Ik ben al blij als een keer in dat filmpje zit aan het eind met “ play of the game “Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:30:
[...]
Ranked zit nog niet in BO6, maar bedoel met MWIII en Warzone. Iridescent zit net onder Top 250. De mensen die wel Ranked spelen, weten dat je dat niet zomaar haalt. Wil niet over mezelf zeggen dat ik pro ben, maar ik denk wel van een niveau wat velen hier niet aantikken.
Ik speel ook op pc en merkte vanavond dat ik heel veel gevechten ineens afleg. Zelfs als ik als eerste de tegenstander raak. Dat was eerder een stuk minder.
Kan het door crossplay en tegenstanders met controller/aim assist komen? Ik speelde net met muis en toetsenbord. Zal het morgen eens met controller testen. Spelen de andere pc spelers die problemen ervaren toevallig ook met muis en toetsenbord?
Een ander ding dat ik zie is dat tegenstanders kogels lijken te ontwijken/dodgen. Ze strafen dan in hoge snelheid op en neer, pakken mij, maar in hun killcam zie ik niets van die strafende bewegingen terug. Is dat een perk?
Kan het door crossplay en tegenstanders met controller/aim assist komen? Ik speelde net met muis en toetsenbord. Zal het morgen eens met controller testen. Spelen de andere pc spelers die problemen ervaren toevallig ook met muis en toetsenbord?
Een ander ding dat ik zie is dat tegenstanders kogels lijken te ontwijken/dodgen. Ze strafen dan in hoge snelheid op en neer, pakken mij, maar in hun killcam zie ik niets van die strafende bewegingen terug. Is dat een perk?
Even een vraag voor de mensen die problemen hebben om iemand te killen, hebben jullie toevallig ook last van 'package lost/package burst' error? Ik namelijk wel.
Ik lees zojuist dat connectie problemen worden veroorzaakt door 'on-demand texture streaming' settings. Ik ga dit nu proberen en als dit de meeste problemen fix, dan lag het gewoon aan dat we een bagger slechte connectie hebben door deze settings. Dit zou namelijk veel problemen veroorzaken lees ik nu net. Dit is namelijk sinds MWIII een probleem, waar ik helemaal niks van af wist.
Deze optie zou high latency en Packet Burst veroorzaken.
Ik lees zojuist dat connectie problemen worden veroorzaakt door 'on-demand texture streaming' settings. Ik ga dit nu proberen en als dit de meeste problemen fix, dan lag het gewoon aan dat we een bagger slechte connectie hebben door deze settings. Dit zou namelijk veel problemen veroorzaken lees ik nu net. Dit is namelijk sinds MWIII een probleem, waar ik helemaal niks van af wist.
[ Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 22:18 ]
Krijg je dat standaard met een icoon in beeld te zien? Of moet je dat aanzetten in de telemetry settings? Ik heb die meldingen niet gezien, maar lijk wel de problemen te ervaren zoals jij omschrijft.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:11:
Even een vraag voor de mensen die problemen hebben om iemand te killen, hebben jullie toevallig ook last van 'package lost/package burst' error? Ik namelijk wel.
Je krijgt dit links in het beeld te zien, soms loopt het spel ook even vast. In Black Ops 6 kan je dit dus niet volledig uitzetten, in MWIII wel. Ik heb de settings terug gezet naar minimum, de 32gb opslag naar 16gb opslag teruggezet en max download 1gb. Heb nu net een potje gespeeld en ik heb opeens minder last van connectie problemen inderdaad.kesj schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:30:
[...]
Krijg je dat standaard met een icoon in beeld te zien? Of moet je dat aanzetten in de telemetry settings? Ik heb die meldingen niet gezien, maar lijk wel de problemen te ervaren zoals jij omschrijft.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 28-10-2024 22:34 ]
Verwijderd
Ik speel zelf ook niet extreem veel. Heb een druk werkleven en een zoontje van bijna twee. En uiteraard een vriendin die heel veel tijd vergt. Maar goed, ik snap wat je bedoelt.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 21:53:
[...]
Als ik constant Call of Duty speel, zal ik dit ook wel halen. Maar ik speel altijd verschillende games, het kan best zijn dat ik dadelijk Call of Duty weer twee à drie maanden laat liggen.
De enige shooter die ik de laatste drie jaar veel heb gespeeld, is Hunt: Showdown. Daar heb ik dan ook de hoogste rang gehaald. Toen ik het voor het eerste haalde, was nog maar 0,2% van de playerbase deze rang. Nu is dat tot wel 2% gegaan, nadat het spel gigantisch veel nieuwe spelers erbij heeft gekregen.
Als ik lang genoeg speel, haal ik ook dit soort stats maar kan helaas niet meer elke dag gamen en heb ook niet elke dag zin om shooters te spelen. Soms raak ik ze ook maanden niet meer aan. Dat is gewoon mijn groot nadeel.
Ben ook van die competitieve gameplay af aan het stappen en juist richten op plezier. Wanneer ik echt probeer te letten op stats, hoogste rangen wil gaan behalen, veranderd bij mij toch de hele sfeer.
Ik was van plan om ook te gaan streamen, maar dan ook met een Cyberpunk personage die ik heb laten ontwikkelen. Ik wil dan ook helemaal niet gaan richten op multi-player games, maar lekker single-player spelen zoals Cyberpunk 2077, Anno Mutationem en allerlei andere Sci-fi/Cyberpunk games of zelfs Resident Evil. Ben echt flink van die competitieve gameplay af aan het stappen.
Ah, die settings had ik al zo staan geloof ik. Heb onderstaande guide van IceManIsaac gevolgd.Toonen1988 schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:33:
[...]
Je krijgt dit links in het beeld te zien, soms loopt het spel ook even vast. In Black Ops 6 kan je dit dus niet volledig uitzetten, in MWIII wel. Ik heb de settings terug gezet naar minimum, de 32gb opslag naar 16gb opslag teruggezet en max download 1gb. Heb nu net een potje gespeeld en ik heb opeens minder last van connectie problemen inderdaad.
https://www.youtube.com/watch?v=pQ4x3Mjnr74
Verwijderd
Thanks, mate! En ieder lekker z'n ding. Ik geniet er ook het meest van als ik gewoon met m'n vrienden speel.Nol_NL schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:00:
[...]
Die KD is wel ziek hoor. Een game met zoveel online spelers en dan rond de top 250 uitkomen, dan ga ik maar zeggen dat je een pro bent. Niet normaal joh… Ik ben al blij als een keer in dat filmpje zit aan het eind met “ play of the game “
Weer een heerlijk avondje COD gehad!
K/d rond de 2.0 en meerdere malen top3 of zelfs nr 1 geworden, zelfs met alle try hards in de game blijft het nog aardig leuk. Speelt zelfs voor een old timer als ik nog best lekker weg.
K/d rond de 2.0 en meerdere malen top3 of zelfs nr 1 geworden, zelfs met alle try hards in de game blijft het nog aardig leuk. Speelt zelfs voor een old timer als ik nog best lekker weg.
PSN: Europhea
Dit herken ik wel. Als je me vanavond de keuze geeft tussen een avondje BO6 solo of FC24 (ruim een jaar oude game) met vrienden online, dan is het 100% die laatste. Dat heeft niks met de kwaliteiten van BO6 te maken want ik vind het tot nu toe een prima game. Maar het heeft alles te maken met het feit dat ik het sociale aspect de laatste jaren veel meer waardeer.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 22:40:
[...]
Thanks, mate! En ieder lekker z'n ding. Ik geniet er ook het meest van als ik gewoon met m'n vrienden speel.
Ik vind het dan ook jammer dat niemand van m'n vriendengroep meer CoD speelt, maar vooralsnog vermaak ik me prima met BO6. Toch merk ik dat ik veelal de dailies doe en daarna nog wat potjes, waarna ik af haak. Ik heb het sterke vermoeden dat daar met de komst van Nuketown verandering in gaat komen
Verwijderd
100% mee eens. Niets beters dan een party aanzwengelen en slap te ouwehoeren over van alles en nog wat.Denman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:41:
[...]
Dit herken ik wel. Als je me vanavond de keuze geeft tussen een avondje BO6 solo of FC24 (ruim een jaar oude game) met vrienden online, dan is het 100% die laatste. Dat heeft niks met de kwaliteiten van BO6 te maken want ik vind het tot nu toe een prima game. Maar het heeft alles te maken met het feit dat ik het sociale aspect de laatste jaren veel meer waardeer.
Ik vind het dan ook jammer dat niemand van m'n vriendengroep meer CoD speelt, maar vooralsnog vermaak ik me prima met BO6. Toch merk ik dat ik veelal de dailies doe en daarna nog wat potjes, waarna ik af haak. Ik heb het sterke vermoeden dat daar met de komst van Nuketown verandering in gaat komen
Gisteravond weer een paar potjes Multiplayer gespeeld, waarin we echt helemaal gek werden van de snelheid van sommigen pff.. wat zijn sommige mensen toch onwijs goed in dit spel, zelfs zo goed dat we wel eens onszelf afvragen of het geen hacker is.
Tot onze grote verbazing blijven we wel winnen in deze moeilijke potjes, vaak omdat tot nu toe het team objective speelt (spelen vaak HQ, Domination, TDM, Hardpoint, Control).
Tot onze grote verbazing blijven we wel winnen in deze moeilijke potjes, vaak omdat tot nu toe het team objective speelt (spelen vaak HQ, Domination, TDM, Hardpoint, Control).
Verwijderd
Ik heb gisteren ook weer lekker geknald. Controll en Kill Order blijven mijn voorkeur hebben. Ik kan ook niet klagen over match making, leuke potjes vooral.
Voor de pc spelers hier: hoe is de CoD ervaring over het algemeen afgelopen jaren? Gewoon goed of is console de betere keus tegenwoordig?
Voor de pc spelers hier: hoe is de CoD ervaring over het algemeen afgelopen jaren? Gewoon goed of is console de betere keus tegenwoordig?
Ik ben afgelopen jaar overgestapt van console naar pc. Alles m.b.t. het spel verloopt super soepel en snel op de pc, dus daar ligt het niet aan. Echter, vind ik CoD over het algemeen wel echt meer een console game. Betekent niet dat het op de pc niet goed/soepel speelt, maar op de console blijft toch een hele andere beleving naar mijn mening.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:49:
Ik heb gisteren ook weer lekker geknald. Controll en Kill Order blijven mijn voorkeur hebben. Ik kan ook niet klagen over match making, leuke potjes vooral.
Weet iemand of BO6 ook die verschrikkelijk slechte SBMM en EOMM mechanische heeft?
Want als dat zo is, loop ik er met een grote boog omheen.
Want als dat zo is, loop ik er met een grote boog omheen.
Vanavond spelen wij als 50 ers weer met onze zonen.Denman schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 23:41:
[...]
Dit herken ik wel. Als je me vanavond de keuze geeft tussen een avondje BO6 solo of FC24 (ruim een jaar oude game) met vrienden online, dan is het 100% die laatste. Dat heeft niks met de kwaliteiten van BO6 te maken want ik vind het tot nu toe een prima game. Maar het heeft alles te maken met het feit dat ik het sociale aspect de laatste jaren veel meer waardeer.
Ene avond gaat beter dan de andere. Meestal zijn we wel met 3 of 4. Lukt toch 1-2 avonden in de week.
Natuurlijk worden we gecarried tegenwoordig 😅, maar nog steeds samen met in totaal 6 PS5’s. Met komst van BO6 speel ik weer ouderwets TDM en KC. Heerlijke performance en ik gebruik een controller met extra knoppen/flippers sinds BO3.
Net de eerste random crash gehad, eerste potje van de dag

Ik wist niet dat Crash er ook in zitBlazeMuis schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:28:
Net de eerste random crash gehad, eerste potje van de dag
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik vind m’n oudste zoon nog wat te jong voor CoD, maar het carrieen herken ik wel van Fortnite jaAzqi schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:18:
[...]
Vanavond spelen wij als 50 ers weer met onze zonen.
Ene avond gaat beter dan de andere. Meestal zijn we wel met 3 of 4. Lukt toch 1-2 avonden in de week.
Natuurlijk worden we gecarried tegenwoordig 😅, maar nog steeds samen met in totaal 6 PS5’s. Met komst van BO6 speel ik weer ouderwets TDM en KC. Heerlijke performance en ik gebruik een controller met extra knoppen/flippers sinds BO3.
Naast de inmiddels prima aim vliegt hij ook door de menu’s dat het een lieve lust is. Ik kom qua gameplay nog wel met hem mee hoor, maar er gaat wel een keer een momentje komen dat ik het af leg tegen hem
Omdat hij nieuwsgierig was naar mijn nieuwe game heb ik ‘m toch een potje TDM laten doen; Elim/D ratio van 1,5
Over extra flippers twijfel ik een beetje, nu het met Omnimovement wel echt meerwaarde lijkt te hebben. Ik zag een Extremerate ombouwsetje voor een paar tientjes. Toch maar eens overwegen om dat bij de OG controller te doen. Meteen een mooie kans om 'm van binnen eens goed te reinigen en dan wil ik er nog een 2e controller bij kopen.
Nou ik heb mijn eerste goud binnen! Dat was niet een doel opzich, ik wilde gewoon een wapen helemaal levelen. Alleen zelfs met iets van 500 kills en dus goud is de XM4 slechts 35 ofzo… En ik heb attachments gezien die pas bij 44 unlocken.
Is er ergens een overzicht van Max levels per wapen?
Als dat voor elk wapen zo hoog is als de XM4, dan ga ik er niet meer aan beginnen.
Edit: zie nu net dat ze iets hebben gewijzigd en dat het aantal levels per wapen nu zichtbaar is. Ik zit nu op 37/48 met de XM4.
Edit2: of toch een bug? Zie het bij andere wapens niet.
Is er ergens een overzicht van Max levels per wapen?
Als dat voor elk wapen zo hoog is als de XM4, dan ga ik er niet meer aan beginnen.
Edit: zie nu net dat ze iets hebben gewijzigd en dat het aantal levels per wapen nu zichtbaar is. Ik zit nu op 37/48 met de XM4.
Edit2: of toch een bug? Zie het bij andere wapens niet.
[ Voor 19% gewijzigd door HenkEisDS op 29-10-2024 10:00 ]
--
Nou, net mijn eerste potje van de dag gehad zonder een crash, maar wel samen met mijn team compleet afgemaakt

Ik vraag mij ook af of ze de bug nog gaan fixen waar we in de ingame leaderboard het level van spelers niet kunnen zien, blijft vaak op 1 staan. Dit was in de beta ook al een bug.
Ja is bizar soms. Gelukkig is het iets vertraagd ten opzichte van de beta volgens mij. daar waren al echt broken players. Maar k heb wel echt sterk het gevoel dat casual spelen er niet veel meer tussen zitG_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:13:
Gisteravond weer een paar potjes Multiplayer gespeeld, waarin we echt helemaal gek werden van de snelheid van sommigen pff.. wat zijn sommige mensen toch onwijs goed in dit spel, zelfs zo goed dat we wel eens onszelf afvragen of het geen hacker is.
Mensen op controllers pas de deadzone aan. Mijne staat op 0 links en rechts max 80. Voor de rechter juist zelfde. En de twee laatste instellingen op 0. En vergeet de tac sprint niet aan te zetten. Beweeg je veel sneller.
Verwijderd
In public matches speelt bijna niemand voor de objectives, dus zo gek is dat niet! En al helemaal als het een team is dat is samengesteld uit randoms die als kip zonder kop door de map rennen.G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 08:13:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2024 10:38 ]
Verwijderd
Dit is mijn ervaring helemaal niet, misschien is mijn niveau te laag om dat te merken dat kan ook.Ricmaniac schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:19:
[...]
Ja is bizar soms. Gelukkig is het iets vertraagd ten opzichte van de beta volgens mij. daar waren al echt broken players. Maar k heb wel echt sterk het gevoel dat casual spelen er niet veel meer tussen zitelke potje voelt sweaty
Klopt. Speel meestal met drie vier man samen en dat scheelt inderdaad een pak...Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:36:
[...]
In public matches speelt bijna niemand voor de objectives, dus zo gek is dat niet! En al helemaal als het een team is samengesteld uit randoms die als kip zonder kop door de map rennen.
True, toch blijft het wel ontzettend snel gaan hoor.. dit was bij de vorige Cod's hiervoor volgens mij niet zo erg het gevalRicmaniac schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:19:
[...]
Ja is bizar soms. Gelukkig is het iets vertraagd ten opzichte van de beta volgens mij. daar waren al echt broken players. Maar k heb wel echt sterk het gevoel dat casual spelen er niet veel meer tussen zitelke potje voelt sweaty
Ja dat hebben wij dus normaal gesproken ook, maar in Bo6 speelt meer dan de helft van het team wonderbaarlijk samen objective! Hopelijk blijft dat ook zo, want die stomme kill farmers zouden ze uit zulke potjes moeten verbannen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:36:
[...]
In public matches speelt bijna niemand voor de objectives, dus zo gek is dat niet! En al helemaal als het een team is samengesteld uit randoms die als kip zonder kop door de map rennen.
Ben al paar hackers tegen gekomen zoals iedereen. Level 1 die 70 op 2 ging. Wist precies waar we allemaal zaten. Vind fe map subsonic echt leuk. Dacht deze is te klein. Maar valt goed mee. De minste vind ik redcard ofzoiets. Handiger mijn sniper goud te proberen krijgen. Op rewind en protocol ook met een sniper met overkill.... Ben nu prestige 1 level 52. Op naar prestige 2