Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:47
ik speel veelal warzone, maar ik merk de laatste tijd dat als ik resurgence speel op rebirth dat ik echt ingemaakt wordt. Ik pak wel mn kills maar het is niet lekker spelen. En zodra ik naar Area 99 ga ik gewoon lekker mee kom en meer kills heb. hebben jullie dit ook op heb ik gewoon pech? Zit rond de 1.11 kd

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:51
Gungame is weer beschikbaar *O*.

Dit keer zelfs met de mogelijkheid om in een premade de game te joinen. Heb ze gelijk weer even de moeder geownd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nvm ben blijkbaar voor de gek gehouden :o

[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 20-03-2025 23:53 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

G_Dragon schreef op donderdag 20 maart 2025 @ 23:26:
Nvm ben blijkbaar voor de gek gehouden :o
Misschien is dit de goeie?

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/DKqfHMixxkU/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLA2qNPIpdcsd73W8ET4xH8C3vQ0eg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha, nieuwe wapens. Zo te zien zijn dat twee assault rifles, een SMG en een sniper? Dat maakt het weer makkelijker om dark matter te halen. Want met snipers en melee gaat me dat nooit lukken.

Inmiddels het St. Patrick'sday event ook weer voltooid en de battlepass is al lang binnen. Dus CoD kan weer even in het archief. Voor het volgende seizoen ga ik de BP niet meer kopen. De nieuwe wapens zijn toch gratis en de rest interesseert me niet/gebruik ik toch niet. Het voelt te veel als een hamsterwiel met digitale spiegeltjes en kraaltjes.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vrijdag schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:12:
Ha, nieuwe wapens. Zo te zien zijn dat twee assault rifles, een SMG en een sniper? Dat maakt het weer makkelijker om dark matter te halen. Want met snipers en melee gaat me dat nooit lukken.

Inmiddels het St. Patrick'sday event ook weer voltooid en de battlepass is al lang binnen. Dus CoD kan weer even in het archief. Voor het volgende seizoen ga ik de BP niet meer kopen. De nieuwe wapens zijn toch gratis en de rest interesseert me niet/gebruik ik toch niet. Het voelt te veel als een hamsterwiel met digitale spiegeltjes en kraaltjes.
3 Assault rifles en 1 sniper.
Zijn populaire meta Guns geweest in tijden van warzone 1 en die brengen ze nu terug samen met Verdansk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 12:31:
[...]

3 Assault rifles en 1 sniper.
Zijn populaire meta Guns geweest in tijden van warzone 1 en die brengen ze nu terug samen met Verdansk.
Ah mooi. Snel alle camo's halen in Stakeout :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:58
Vrijdag schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 11:12:

Vind Melee juist een van de makkelijke om DM te halen, ik heb meer problemen met Snipers/DMR.
Ik probeer momenteel eerst de 33 skins naar DM te halen die ik nu kan halen (alles behalve Sniper,DMR en SMG).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martin0 schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 13:58:
[...]

Vind Melee juist een van de makkelijke om DM te halen, ik heb meer problemen met Snipers/DMR.
Ik probeer momenteel eerst de 33 skins naar DM te halen die ik nu kan halen (alles behalve Sniper,DMR en SMG).
Ik speel bijna alleen maar hardcore. Kom dan nauwelijks toe aan kills met melee :$ Zit met het mesje nu op 64, maar het gaat me niet echt makkelijk af. Misschien moet ik dat maar in normal proberen.

Volgens de tracker heb ik nu 29 wapens op diamond. Alle SMG, AR, LMG's en één launcher en de special. Pistolen ben ik nu mee bezig, en de RPG. Snipers laat ik ook voor wat het is, daar kan ik echt niks mee. Marksman gaat wel, omdat die sneller vuren of burst hebben.

Nuja, het is ook maar bezigheidstherapie, net als de calling cards. Daar zitten er ook een paar bij die ik echt nooit ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Vrijdag schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 14:38:
[...]

Ik speel bijna alleen maar hardcore. Kom dan nauwelijks toe aan kills met melee :$ Zit met het mesje nu op 64, maar het gaat me niet echt makkelijk af. Misschien moet ik dat maar in normal proberen.

Volgens de tracker heb ik nu 29 wapens op diamond. Alle SMG, AR, LMG's en één launcher en de special. Pistolen ben ik nu mee bezig, en de RPG. Snipers laat ik ook voor wat het is, daar kan ik echt niks mee. Marksman gaat wel, omdat die sneller vuren of burst hebben.

Nuja, het is ook maar bezigheidstherapie, net als de calling cards. Daar zitten er ook een paar bij die ik echt nooit ga halen.
Speel gungame. Dan pak je ook meer kills met knife :+

Hier alle AR's en beide launchers al diamond 8) Nu druk met SMG's en MM bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Voor 1 hit melee is Core stakeout 24/7 inderdaad ideal, voor de 2 hits ook maar is trickier, daar kan je wellicht experimenteren met HC 24/7 stakeout.
Snap het nut van 2 hit melee weapons sowieso niet. Tis alleen maar frustratie met de 2 hits.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:12
Ik doe vooral MP, maar heb het idee dat ik veelal dezelfde maps krijg. Heel, heel veel nuketown en met wat geluk eens een andere map

Er is zo'n map waarbij nuketown is ontploft. Die heb ik nog maar 1 keer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[...]

Probeer als sniper eens de SVD. Deze schiet relatief snel, vond deze wel leuk om te gebruiken. Ben zelf ook geen goede sniper maar met deze ben ik een stuk beter geworden.
De AMR mod 4 is ook wel goed. De andere twee zijn wat trager, dan moet je eigenlijk meteen raak schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01
Werkt de game al beter met win11 24h2. Het gaat me alleen om de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op maandag 17 maart 2025 @ 11:33:
Gungame is weer beschikbaar *O*.

Dit keer zelfs met de mogelijkheid om in een premade de game te joinen. Heb ze gelijk weer even de moeder geownd :+
En het is weer weg... Iemand enig idee wat de makers triggert om elke keer gamemodes te activeren en deactiveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien gebaseerd op hoeveel mensen een bepaalde modus spelen? 24/7 Stakehouse is volgens mij mateloos populair en daarom zit het er zowat al twee maanden in.

/edit: Of ze gooien het er na een tijdje weer in. Zodat ze kunnen zeggen "kijk eens, wij luisteren naar de community! Omdat er zoveel vraag naar was brengen we de modus weer terug!"

[ Voor 36% gewijzigd door Vrijdag op 24-03-2025 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-06 03:31
hey,

ik heb onlangs een ps5 gekocht en ik ben op zoek naar online gamevrienden die met mij op de ps5 multiplayer willen spelen.

Het viel mij op dat ik regelmatig verlies omdat de rest van mijn team zich vaak niet aan de spelregels houdt bijv door in domination geen basissen te pakken. Lijkt mij fijn om met mensen te spelen die het wel snappen zeg maar. Ik ben sociaal met brede interesses in geschiedenis, biologie en tech.

Ik ben een gemiddelde speler met k/d rond de 1.4 :p

graag ontvang ik een dm als je ook een game vriend zoekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cod heeft sinds 2003 maar één mode: Team Deathmatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:17
Straks als alles goed gaat krijg ik mijn 9070xt binnen, en het eerste wat ik ga spelen is natuurlijk cod.

Ik heb een lg c4 4k 144hz scherm.

Moet ik het wiel terug uitvinden of zijn er wat zaken die vast staan, fsaa aan of uit? Hdr? Beter 4k of 1440 gamen?

Kan iemand me nog wat tips geven?

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:31
Robbie T schreef op vrijdag 21 maart 2025 @ 20:21:
Ik doe vooral MP, maar heb het idee dat ik veelal dezelfde maps krijg. Heel, heel veel nuketown en met wat geluk eens een andere map

Er is zo'n map waarbij nuketown is ontploft. Die heb ik nog maar 1 keer gezien.
Exact deze ervaring heb ik ook. Daar moest een filter op zitten zodat je die map een tijd kan skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
C00P schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 03:13:
Straks als alles goed gaat krijg ik mijn 9070xt binnen, en het eerste wat ik ga spelen is natuurlijk cod.

Ik heb een lg c4 4k 144hz scherm.

Moet ik het wiel terug uitvinden of zijn er wat zaken die vast staan, fsaa aan of uit? Hdr? Beter 4k of 1440 gamen?

Kan iemand me nog wat tips geven?
Als de rest van de specs niet veranderen, zou ik beginnen met alle grafische opties op "uit" te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 19:44

Oxigeon

En zo is dat!

Met de terugkomst van Verdansk misschien toch nog eens Warzone instaleren. Indien dat goed bevalt misschien ook nog maar eens BO6 aanschaffen bij een volgende flinke prijsdaling

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 12:54
Heb ook erg veel zin in Verdansk. Het grootste probleem blijft toch de cheaters dus als dat gewoon doorgaat zullen mensen snel weer afhaken ben ik bang. Nu speel ik ook niet meer elke dag en kijken we gewoon hoe t gaat als we wel met wat vrienden spelen.... zijn er veel cheaters die avond dan houden we t sneller weer voor gezien.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
JohnnyV76 schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 13:30:
Heb ook erg veel zin in Verdansk. Het grootste probleem blijft toch de cheaters dus als dat gewoon doorgaat zullen mensen snel weer afhaken ben ik bang. Nu speel ik ook niet meer elke dag en kijken we gewoon hoe t gaat als we wel met wat vrienden spelen.... zijn er veel cheaters die avond dan houden we t sneller weer voor gezien.
Activision heeft de cheaters niet onder controle, en heeft het hele anti-cheat systeem ook niet onder controle. Duizenden mensen die onterecht geband zijn en ondertussen gaan de cheaters gewoon door. Ik heb echt een hoop fun gehad met Verdansk en beleef daar goede herinneringen aan, maar wat mij betreft kan Activision de afgrond in met dit beleid.

Het is alleen jammer dat mensen de Unicorn en Turtles skins gewoon blijven kopen, en bovenstaande niet gaat gebeuren zo lang dat het geval is.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
wellicht speel ik niet genoeg of zit ik in te lage lobbys, maar ik speel op PS5 met crossplay uit en ik merk niet veel van cheaters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-06 01:41
zaander schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 08:10:
wellicht speel ik niet genoeg of zit ik in te lage lobbys, maar ik speel op PS5 met crossplay uit en ik merk niet veel van cheaters
Ik speel op pc maar er word ook wel erg snel cheater geroepen in de chat soms hoor, zelfs ik word er regelmatig van beschuldigd, en ik kan je vertellen dat ik gewoon normaal speel maar wanneer je iemand 4 of 5 keer achter elkaar schiet dan ben je al vanalles.

En ik zeg niet dat ze er niet zijn maar ik merk er eigenlijk maar heel weinig van. Als ik de hele week speel 2 uurtjes savonds en het weekend wat langer dan heb ik hooguit in die week 2 of 3 keer een vermoeden dat er aan een bepaalde speler iets niet klopt maar veel meer dan dat ook echt niet al schreeuwt de in game chat soms moord en brand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben meer verbaasd dat mensen in een MP spel als CoD de voicechat open hebben staan :+ Ik hoor en zie echt helemaal niks van andere spelers. Heb ook uitgeschakeld dat onbekenden mij berichten kunnen sturen. Geen idee waarom je dit aan zou willen hebben staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Mute ook standaard de hele lobby. Ik hoef niet muziek van iemand anders te horen door een crappy microfoon, schreeuwende kinderen of blaffende honden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
kevlar01 schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 12:21:
Mute ook standaard de hele lobby. Ik hoef niet muziek van iemand anders te horen door een crappy microfoon, schreeuwende kinderen of blaffende honden.
ik heb dat ook standaard uitstaan, ik heb friends only aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15-06 01:41
Vrijdag schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 11:21:
Ik ben meer verbaasd dat mensen in een MP spel als CoD de voicechat open hebben staan :+ Ik hoor en zie echt helemaal niks van andere spelers. Heb ook uitgeschakeld dat onbekenden mij berichten kunnen sturen. Geen idee waarom je dit aan zou willen hebben staan :P
Haha met geroepen bedoel ik niet voice hoor, de in-game chat bedoel ik hiermee, nee de voice chat trek ik ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:17
Ik heb mijn 9070xt.

4k high settings zit ik rond de 100 fps en dat ziet er ok uit.
Als ik dan fsr 4 aanzet en frame generation zit ik rond de 150fps maar het ziet er 1000 keer mooier uit!!!

Ik dacht dat fsr diende voor resolutie up te scalen, maar nee, hij maakt het ook veel mooier uitzien!

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Oxigeon schreef op donderdag 27 maart 2025 @ 11:22:
Met de terugkomst van Verdansk misschien toch nog eens Warzone instaleren. Indien dat goed bevalt misschien ook nog maar eens BO6 aanschaffen bij een volgende flinke prijsdaling
Mezelf dan toch maar even quoten. Gisteren zag ik een aanbieding voorbij komen en kon het niet laten om BO6 aan te schaffen. Lastigste is in het begin het levelen van de eerste wapens.

Ben mar begonnen met de XM4. Verder gewoon de eerste sniper aan het levelen tot ik meer geunlockt heb bij de snipers.

Eventjes wachten tot ik de KRIG kan claimen in de armory en dan kan ik helemaal los gaan. Armory unlock je bij level 24 en de krig schijnt vrij goed te zijn.

Verder heb ik me eigenlijk nog nergens in verdiept. Game speelt lekker weg. Enkel de maps zijn allemaal nieuw voor mij. Dus die moeten we eerst nog ontdekken

[ Voor 14% gewijzigd door Oxigeon op 01-04-2025 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gewoon een weekendje Stakeout spelen en je hebt alle wapens op max level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:46
Oxigeon schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:53:
[...]

de krig schijnt vrij goed te zijn.
Dat dacht ik ook, maar ik kon er maar weinig mee. Raakte 'opeens' geen pepernoot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Vrijdag schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 12:04:
Gewoon een weekendje Stakeout spelen en je hebt alle wapens op max level :+
Aah ok. De Shipment van BO6 haha.

Hoe doe je dit met snipers? Ook in deze map zonder scope? Moet toch ook een max level sniper hebben voordat ik eventueel warzone induik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 13:16:
[...]

Aah ok. De Shipment van BO6 haha.

Hoe doe je dit met snipers? Ook in deze map zonder scope? Moet toch ook een max level sniper hebben voordat ik eventueel warzone induik
Ik vind de snipers, behalve die Russische semi auto echt voor geen meter werken. Zo ontzettend langzaam en onhandelbaar. Maar dat is ongetwijfeld een gebrek aan skills mijnerzijds :P

Ik speel geen Warzone, maar hoe zit het daar met de TTK? Want anders zou je bijvoorbeeld ook marksman rifles kunnen gebruiken. Die werken net even wat prettiger en aangezien ze een behoorlijk hoge vuursnelheid (of burst) hebben, zijn het, zeker in hardcore, gewoon de sniper rifles voor prutsers zoals ik :+ Of de Goblin assault rifle. Die is ook semi-automatisch.

En wat je natuurlijk ook gewoon kan doen is wapens levelen in zombies. Dat gaat wellicht minder snel, maar als je wat dubbel wapen xp tokens hebt schiet dat nog best op. Voordeel is dat je daar natuurlijk de wallbuys en mystery box hebt waar je ook nog wel eens een sniper uit kan trekken met attachments. Plus dat de stroom zombies natuurlijk eindeloos is. Als je wat attachments hebt en je pack-a-punched het wapen gaat het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 1 april 2025 @ 11:53:
[...]

Mezelf dan toch maar even quoten. Gisteren zag ik een aanbieding voorbij komen en kon het niet laten om BO6 aan te schaffen. Lastigste is in het begin het levelen van de eerste wapens.

Ben mar begonnen met de XM4. Verder gewoon de eerste sniper aan het levelen tot ik meer geunlockt heb bij de snipers.

Eventjes wachten tot ik de KRIG kan claimen in de armory en dan kan ik helemaal los gaan. Armory unlock je bij level 24 en de krig schijnt vrij goed te zijn.

Verder heb ik me eigenlijk nog nergens in verdiept. Game speelt lekker weg. Enkel de maps zijn allemaal nieuw voor mij. Dus die moeten we eerst nog ontdekken
Zou er niet teveel tijd insteken om alles te levelen. Er komen een paar OG wapens terug zoals de kilo, grau , amax en 1 sniper(dacht de hdr?)
Die zullen waarschijnlijk meteen sterker zijn als alle huidige wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 11:19
Kan iemand me uitleggen hoe ik de free trial speel? Ik heb Warzone gedownload, klik op nuketown 24/7 trial, en dan kan ik alleen kiezen om standard edition of vault edition te kopen.

Als ik blackops kies krijg ik een manage files scherm te zien om het spel af te sluiten en geeft battle.net aan dat alles gewoon geinstalleerd is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-06 13:12
Nielster schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:14:
Kan iemand me uitleggen hoe ik de free trial speel? Ik heb Warzone gedownload, klik op nuketown 24/7 trial, en dan kan ik alleen kiezen om standard edition of vault edition te kopen.

Als ik blackops kies krijg ik een manage files scherm te zien om het spel af te sluiten en geeft battle.net aan dat alles gewoon geinstalleerd is..
Ik heb hetzelfde probleem. Free trail staat aangevinkt, maar ik kan geen multiplayer aanklikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 11:19
Nyazzin schreef op woensdag 2 april 2025 @ 19:22:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Free trail staat aangevinkt, maar ik kan geen multiplayer aanklikken :+
Ik lees nu op Reddit dat we niet de enige zijn. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zemmel83
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:19
Hoe kan het toch dat ze die game met elke update kutter en kutter maken? Het is gewoon niet te doen…Je gaat al snel dood, het word steeds sneller, nee laten we er vooral nog een schep bovenop doen met een nieuwe update, vind iedereen vast leuk!

Ik had heel veel zin in Verdansk opnieuw te spelen morgen, maar dat is al snel verdwenen. Ongelofelijk…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Zemmel83 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:05:
Hoe kan het toch dat ze die game met elke update kutter en kutter maken? Het is gewoon niet te doen…Je gaat al snel dood, het word steeds sneller, nee laten we er vooral nog een schep bovenop doen met een nieuwe update, vind iedereen vast leuk!

Ik had heel veel zin in Verdansk opnieuw te spelen morgen, maar dat is al snel verdwenen. Ongelofelijk…
Ik heb de game vrij veel uren gespeeld afgelopen 2 dagen. Aangezien die nieuw bij me is. Ik merk echter niet echt een aannemelijk verschil tussen gisteren en eergisteren (een dag voor de update).

Kan het niet zo zijn dat je net bij betere spelers bent ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zemmel83
Oxigeon schreef op donderdag 3 april 2025 @ 08:05:
[...]

Ik heb de game vrij veel uren gespeeld afgelopen 2 dagen. Aangezien die nieuw bij me is. Ik merk echter niet echt een aannemelijk verschil tussen gisteren en eergisteren (een dag voor de update).

Kan het niet zo zijn dat je net bij betere spelers bent ingedeeld?
Mwah, ik loop nu een willekeurig hoekje om, meteen dood. Alles lijkt wel voort one shot (en nee, speel geen Hardcore) terwijl ik hele clips leeg moet schieten mét hitmarkers. Was voor deze update heel anders…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06 19:24
Zemmel83 schreef op woensdag 2 april 2025 @ 21:05:

Hoe kan je MP nu vergelijken met Warzone dan? dat je zegt daar nu al geen zin meer in te hebben?
Volgens mij maken ze juist wat verschillende aanpassingen tussen mp en wz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zemmel83
Kieft91 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:43:
[...]

Hoe kan je MP nu vergelijken met Warzone dan? dat je zegt daar nu al geen zin meer in te hebben?
Volgens mij maken ze juist wat verschillende aanpassingen tussen mp en wz?
Omdat Warzone met die nieuwere maps ook 1 grote shitshow was/is. Niet voor niets dat de playerbase zo hard achteruit is gegaan per map en Verdansk word gezien als de laatste redding voor Warzone. Dan kun je best vergelijkingen trekken met de MP en Warzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-06 19:24
Zemmel83 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 09:47:
[...]

Omdat Warzone met die nieuwere maps ook 1 grote shitshow was/is. Niet voor niets dat de playerbase zo hard achteruit is gegaan per map en Verdansk word gezien als de laatste redding voor Warzone. Dan kun je best vergelijkingen trekken met de MP en Warzone.
Naar mijn weten draaien ze juist een stukje omnimovement terug zodat dat stukje iets trager wordt. Lijkt mij dat het daar wel beter van wordt. Ga me er wel weer mee vermaken. Als dat voor jou niet is, lekker links laten liggen en iets doen wat je wel leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ze niet veel aan de engine gaan aanpassen en movement en dergelijke gaat Verdansk ook floppen.

Toen rebirth terugkwam zijn er veel mensen ook teruggekeerd en afgehaakt omdat het niet hetzelfde voelde als onder de eerste versie van Rebirth in WZ1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:12
Waar kan je ook alweer al die gekke effecten, zoals die gekleurde kogels etc uitzetten? Word er soms helemaal gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

theman36 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:15:
Waar kan je ook alweer al die gekke effecten, zoals die gekleurde kogels etc uitzetten? Wordt er soms helemaal gek van
Huh wat... Kun je dat uitzetten? Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Vraag me verder ook af waarom je hiermee zou gaan spelen. Maarja, dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theman36 schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:15:
Waar kan je ook alweer al die gekke effecten, zoals die gekleurde kogels etc uitzetten? Wordt er soms helemaal gek van
Instellingen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootVluchteling
Thanks. Heel behulpzaam antwoord...
mike30 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:48:
[...]

Die effecten kan je uitzetten. Multiplayer opstarten en dan Settings --> account ---> gore uitzetten.
Hier kan je wat meer mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
kevlar01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:23:
Je kan de overdreven effecten uitzetten in Multiplayer door Gore uit te schakelen (in multiplayer is blijkbaar sowieso al geen 'normale' blood gore).
https://www.thegamer.com/...t-weapon-kill-animations/

@Vrijdag @merlin1201 @swoutr
Gevonden, morgenavond maar even kijken of dit lukt. Wellicht hebben anderen hier ook nog wat aan, vandaar de re-post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
Ja de bal is ook rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theman36
BootVluchteling schreef op donderdag 3 april 2025 @ 11:22:
[...]

Thanks. Heel behulpzaam antwoord...

[...]

Hier kan je wat meer mee.
Dank _/-\o_ , had het zelf naar wat termen ook gevonden in dit topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb gemerkt dat crossplay na de update weer aan staat. Dus voor de console spelers even opletten dat j dat eventueel weer moet uitzetten. Je kan ook console only doen, maar dat heb ik ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:10
Hoe bevalt seizoen 3? Het is van kerst geleden dat ik nog gespeeld heb, zou terug nog eens willen beginnen met de nieuwe maps en wapens nu >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:43
Jovinho99 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 06:56:
Hoe bevalt seizoen 3? Het is van kerst geleden dat ik nog gespeeld heb, zou terug nog eens willen beginnen met de nieuwe maps en wapens nu >:)
Toevallig na een wat lange stop weer eens opgepakt. Pfffff... persoonlijk kan ik maar niet wennen aan al die skins. Soort Fortnite 2.0. Ik ben wellicht wat ouder dan de gemiddelde gamer en kom uit de tijd dat CoD gewoon nog mensen als karakters hadden zonder special effects van kogels.

Mappen:
Veel mappen vind ik verder te klein. Weinig rust in het spel of tijd om tactiek op te bouwen. Spam kills gebeurde met regelmaat. Wel vond ik het leuk om een oude bekende weer tegen te komen: Firing Range. Die kende ik nog van voeger.

Gameplay:
Het meters ver sliden slaat nergens en het bunny hoppen is tenenkrommend.
Ook had ik het idee dat ik af en toe andere karakters niet neergeschoten kreeg. Alsof er een desync inzat.

Ik had hem na twee uurtjes weer snel uitgezet.

Puur mijn mening. Er zijn zat mensen die er lol aan beleven en daar ben ik ook blij om. Maar mijn type shooter is het niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door CarJunkyXL op 04-04-2025 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

mvds

Totally awesome!

Die laatste patch is echt klote. Steeds bevriest mijn hele beeld en dan kan ik alleen CTRL+ALT+DEL doen om CoD te killen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paar maanden niet gespeeld, hoe speel je die guns uit vorige battle passes vrij? Of gaat dat niet meer.
Vroeger was dit via een challenge maar nu staat er unlock with battlepass season 2 terwijl dit seizoen al gedaan is natuurlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Chelseamarre123 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:19:
Paar maanden niet gespeeld, hoe speel je die guns uit vorige battle passes vrij? Of gaat dat niet meer.
Vroeger was dit via een challenge maar nu staat er unlock with battlepass season 2 terwijl dit seizoen al gedaan is natuurlijk.
Deze staan in de Armory (baracks). Je moet de gun aanklikken om hem te activeren. Daarna moet je volgens mij voor een gun 250k XP halen om hem te unlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 18:56
Vraagje aan de mede console gamers, met name PS5: ik probeer de diamanten skin te halen voor de AR's, moet dus op 7 verschillende wapens de gouden skin halen. Dat lukt op zich wel, maar met de Goblin mk2 loop ik er tegenaan dat ie soms niet schiet. En dat is waarschijnlijk mijn eigen schuld, omdat ik de trigger nét niet loslaat. Super irritant, want met single shot is de consequentie van een keer niet schieten vrij groot. Het voelt niet helemaal eerlijk in vergelijking met een muis, dat is gewoon 'klikken' terwijl ik met mijn vinger veel meer afstand afleg. Resultaat is dus dat ik soms net niet de trigger helemaal terugbreng of dat ik voor mijn gevoel overdreven ver de trigger moet loslaten. Anderen met dit probleem, tips?

[ Voor 10% gewijzigd door Streskip op 10-04-2025 07:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 12-06 13:33
Streskip schreef op donderdag 10 april 2025 @ 07:41:
Vraagje aan de mede console gamers, met name PS5: ik probeer de diamanten skin te halen voor de AR's, moet dus op 7 verschillende wapens de gouden skin halen. Dat lukt op zich wel, maar met de Goblin mk2 loop ik er tegenaan dat ie soms niet schiet. En dat is waarschijnlijk mijn eigen schuld, omdat ik de trigger nét niet loslaat. Super irritant, want met single shot is de consequentie van een keer niet schieten vrij groot. Het voelt niet helemaal eerlijk in vergelijking met een muis, dat is gewoon 'klikken' terwijl ik met mijn vinger veel meer afstand afleg. Resultaat is dus dat ik soms net niet de trigger helemaal terugbreng of dat ik voor mijn gevoel overdreven ver de trigger moet loslaten. Anderen met dit probleem, tips?
Ga van R2, R1 maken, probleem opgelost. Anders maar die triggerfinger trainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Tdv98 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 07:42:
[...]

Ga van R2, R1 maken, probleem opgelost. Anders maar die triggerfinger trainen!
Oja goed idee, ga ik vanmiddag ff proberen! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Siedo
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14:46
Wat is Bullet toch een klote map. Ik heb niets tegen kleine, chaotische maps, maar Bullet slaat nergens op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Streskip schreef op donderdag 10 april 2025 @ 07:41:
Andere AR gebruiken die later zijn toegevoegd. Zoals krig, kilo,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:00:
[...]

Andere AR gebruiken die later zijn toegevoegd. Zoals krig, kilo,...
Dat is de beste oplossing inderdaad. Blijf het vreemd vinden dat die Goblin niet onder marksman rifles valt. Het ding voelt veel meer als de EBR-14 uit Ghosts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

@Streskip Ik heb de Goblin wel op diamond. Het was wel de moeilijkste van de AR's, maar als je het eenmaal in de vingers hebt, dan is het best een krachtige gun. Maar naar de camo grind heb ik hem niet meer aangeraakt...

Ik heb er dacht ik ook rapid fire op gezet, dan kan je de trigger spammen.

Je kan overigens in de settings van de controller in game ook de gevoeligheid van de trigger instellen, mogelijk helpt dat ook.

Nog een tip voor camo's is om te spelen op Stakeout. Je moet het leuk vinden, maar je kan daar wel veel kills halen, en dus ook focussen op headshots /double kills etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Streskip
kevlar01 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:06:
@Streskip Ik heb de Goblin wel op diamond. Het was wel de moeilijkste van de AR's, maar als je het eenmaal in de vingers hebt, dan is het best een krachtige gun. Maar naar de camo grind heb ik hem niet meer aangeraakt...

Ik heb er dacht ik ook rapid fire op gezet, dan kan je de trigger spammen.

Je kan overigens in de settings van de controller in game ook de gevoeligheid van de trigger instellen, mogelijk helpt dat ook.

Nog een tip voor camo's is om te spelen op Stakeout. Je moet het leuk vinden, maar je kan daar wel veel kills halen, en dus ook focussen op headshots /double kills etc.
Als het goed gaat dan gaat het ook echt goed, de ene na de andere headshot, 3 keer raken en je kan door. Maar als het wat minder gaat dan ben ik ook echt zo kansloos :+

Ik heb de tip van @Tdv98 gebruikt (R1 en R2 wisselen) en merkte gelijk verschil, zeker een aanrader :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdv98
Streskip schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:12:
[...]

Als het goed gaat dan gaat het ook echt goed, de ene na de andere headshot, 3 keer raken en je kan door. Maar als het wat minder gaat dan ben ik ook echt zo kansloos :+

Ik heb de tip van @Tdv98 gebruikt (R1 en R2 wisselen) en merkte gelijk verschil, zeker een aanrader :)
Moet je hierna maar even met de DM-10 gaan spelen, dat is 2x schieten als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:13

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

De Chaos Nuketown map is wel erg fijn om m'n launchers op diamond te krijgen. Dat had ik al een beetje uit m'n hoofd gezet, maar was eigenlijk zo gedaan.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:32
Is het nu wel of niet doubleXP weekend ?

In het menu staat double XP weekend 'Active' maar ik heb echt geen doubleXP :)

Iemand die iets meer weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hebben meer mensen last van dat na de laatste update crossplay niet uit wil gaan? Ben alle instellingen nagelopen, aan en uitgezet, spel opnieuw gestart krijg iedere keer weer pc spelers in de game :/

Volgens de instellingen zou crossplay uit moeten staan..

Ps. speel op de ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
beyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:51:
Hebben meer mensen last van dat na de laatste update crossplay niet uit wil gaan? Ben alle instellingen nagelopen, aan en uitgezet, spel opnieuw gestart krijg iedere keer weer pc spelers in de game :/

Ps. speel op de ps5
Ik heb het nog niet getest, maar voorheen was het dus wel zo dat ik m na elk potje opnieuw uit moest zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Jopio schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:55:
[...]

Ik heb het nog niet getest, maar voorheen was het dus wel zo dat ik m na elk potje opnieuw uit moest zetten.
De vorige keer was het zo dat je na het uitzetten, COD volledig moest afsluiten voor je een nieuwe game startte dan bleef het ook uit.

Vanavond maar weer even kijken hoe of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
beyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:03:
[...]

De vorige keer was het zo dat je na het uitzetten, COD volledig moest afsluiten voor je een nieuwe game startte dan bleef het ook uit.

Vanavond maar weer even kijken hoe of wat.
Oh dat wist ik niet. Had een hoop gehannes gescheeld. Ben benieuwd naar je bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Jopio schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 09:42:
[...]

Oh dat wist ik niet. Had een hoop gehannes gescheeld. Ben benieuwd naar je bevindingen
Gisteravond van alles en nog wat geprobeerd, zonder succes helaas;
- settings eerst naar "on" gezet, ps5 afgesloten
- settings terug naar "off", weer ps5 uitgezet en weer gestart.

Volgens de instellingen staat de boel op "off" maar desondanks blijven er pc gamers op poppen, vreselijk irritant. Je ziet meteen duidelijk dat er cheaters zijn, aimbot/wallhack.. bruh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:12
Het zal wel aan mij liggen omdat ik niet de beste gamer in de geschiedenis Ben maar ik blijf het toch frappant vinden dat ik iemand soms 6/7 keren raak en ik alsnog dood ga en die ander vrolijk verder gaat.

In de killcam zie je vervolgens 0,0 recoil (ook met een stuiter ding als de Saug). Zijn ze dan zo goed of is dat gewoon aimbot oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
beyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:51:

Ps. speel op de ps5
Ik moet zeggen dat ik de crossplay instellingen voor resurgence en warzone unranked niet meer kan vinden.
Ik heb alles op off staan, maar heb toch nog het idee dat ik tegen pc spelers speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:
Het zal wel aan mij liggen omdat ik niet de beste gamer in de geschiedenis Ben maar ik blijf het toch frappant vinden dat ik iemand soms 6/7 keren raak en ik alsnog dood ga en die ander vrolijk verder gaat.

In de killcam zie je vervolgens 0,0 recoil (ook met een stuiter ding als de Saug). Zijn ze dan zo goed of is dat gewoon aimbot oid?
Veel wapens hebben amper Recoil om te beginnen.
Daarnaast heb je ook recoil dempers als attachment.

Controller gebruikers kunnen de setttings ook fine tunen dat met aim assist ze heel sticky zijn en daardoor ook minder recoil.

Ik sluit ook het gebruik van een Cronus Zen niet uit bij dit soort gasten.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:

Als je moeite hebt met de tegenstander, kan je eens hardcore proberen. Daarbij is vrijwel elk wapen een one shot kill. Tenzij je echt ver weg staat en een pistool of smg gebruikt.

Hou er wel rekening mee dat jij ook kwetsbaarder bent, dus je gaat heel vaak dood :P

Ik speel zelf uitsluitend hardcore. Maar dat is ook gemak. Want als 40+-er kan ik al jaren niet meer meekomen met softcore-noscope-triple-360-quickshot-headshot jongeren. Hardcore is gewoon sprayen en er gaat altijd wel iemand omver 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Vrijdag schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:26:
[...]

Als je moeite hebt met de tegenstander, kan je eens hardcore proberen. Daarbij is vrijwel elk wapen een one shot kill. Tenzij je echt ver weg staat en een pistool of smg gebruikt.

Hou er wel rekening mee dat jij ook kwetsbaarder bent, dus je gaat heel vaak dood :P

Ik speel zelf uitsluitend hardcore. Maar dat is ook gemak. Want als 40+-er kan ik al jaren niet meer meekomen met softcore-noscope-triple-360-quickshot-headshot jongeren. Hardcore is gewoon sprayen en er gaat altijd wel iemand omver 8)
Als 30+-er vind ik zelf ook HC fijner. Enige waarvoor ik nog wel eens core speel is 1hit melee wapens of snipers. Ik speel dan ook vrijwel alleen stakeout tenzij ik een killstreak challenge heb.

Mijn grootste challenge op dit moment is om de 2 hit melee weapons naar DM te krijgen.
Op HC overleef ik niet lang genoeg, op Core is de 2 hit net te veel + zit Stakeout vol met Shotgunners die je one shotten van de andere kant van de map (beetje overdreven natuurlijk).

Denk dat om die DM te halen gewoon trial en error worden en een keer geluk hebben.

Moet in totaal nog 19 wapens naar DM om alle wapens volledig te hebben. Daarnaast ben ik ook met de scopes bezig als een soort side quest maar leg daar niet al te veel focus op.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:14
Speel als 40 jarige eindbaas nog in soft core, wel uitsluitend domination.

Lukt me gelukkig nog vrijwel altijd om een kd > 1.3 te halen, dus dat valt me nog reuze mee.

Soms heb je uiteraard wel eens een lobby die onmogelijk is met prestige 10 gastjes met level 600+.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martin0 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:42:
[...]

Als 30+-er vind ik zelf ook HC fijner. Enige waarvoor ik nog wel eens core speel is 1hit melee wapens of snipers. Ik speel dan ook vrijwel alleen stakeout tenzij ik een killstreak challenge heb.

Mijn grootste challenge op dit moment is om de 2 hit melee weapons naar DM te krijgen.
Op HC overleef ik niet lang genoeg, op Core is de 2 hit net te veel + zit Stakeout vol met Shotgunners die je one shotten van de andere kant van de map (beetje overdreven natuurlijk).

Denk dat om die DM te halen gewoon trial en error worden en een keer geluk hebben.

Moet in totaal nog 19 wapens naar DM om alle wapens volledig te hebben. Daarnaast ben ik ook met de scopes bezig als een soort side quest maar leg daar niet al te veel focus op.
Probeer misschien of je met de perk dat je twee tacticals hebt op strategische plekken shock nades of flashbangs gooit, zodat je net wat meer tijd hebt om de tegenstander te raken. Oh, en natuurlijk Ninja gebruiken. Altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:14:

Lukt me gelukkig nog vrijwel altijd om een kd > 1.3 te halen, dus dat valt me nog reuze mee.

Soms heb je uiteraard wel eens een lobby die onmogelijk is met prestige 10 gastjes met level 600+.
Netjes! Ik zit volgens mij ergens op 0.99. Maar ik ben vooral bezig met calling card challenges te halen en vlaggen te pakken.

Nuja, dat zeg ik nu wel heel stoer, maar ik bedenk me net dat ik al zowat een maand niet heb gespeeld. Dus waarschijnlijk raak ik nu nog geen olifant die op mijn tenen staat. KD zal nu wel flink gekelderd zijn/kelderen als ik weer ga spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 07-05-2025 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vrijdag schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:23:
[...]

Probeer misschien of je met de perk dat je twee tacticals hebt op strategische plekken shock nades of flashbangs gooit, zodat je net wat meer tijd hebt om de tegenstander te raken. Oh, en natuurlijk Ninja gebruiken. Altijd :P
Dat is inderdaad een optie.
Smokes, die uiteraard erg irritant zijn, is wellicht ook een optie.
Ze worden vaak gespammed maar aan de slaapkamer kant/balkon kant kan ik wellicht hier wel iets mee.

Het valt opzich ook wel mee gezien het maar vier 2-hit melee weapons zijn.

Het liefst gebruik ik perk greed maar kan het proberen met de tactical expert.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:13

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

HertogJack schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:14:

Bijna 55 jaar, perstige 10 level 200 nog wat, maar dat zegt helemaal niets, zegt alleen maar iets over de tijd die ik er in steek, want skills heb ik niet echt. Bungel meestal ergens onderaan. Mijn enige doel is een positieve K/D.
Speel ook alleen maar Nuketown.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:14
DeWaanzin schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:03:
[...]

Bijna 55 jaar, perstige 10 level 200 nog wat, maar dat zegt helemaal niets, zegt alleen maar iets over de tijd die ik er in steek, want skills heb ik niet echt. Bungel meestal ergens onderaan. Mijn enige doel is een positieve K/D.
Speel ook alleen maar Nuketown.
Hehe nee ik speel wel altijd objective en dat is meestal niet gunstig voor de KD :)

Desondanks wel altijd positief, benieuwd hoe lang ik dat nog volhoudt, die slidende kinderen is soms wel een dingetje.

psn: HertogJack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-06 10:14
Hier ook een 45 jarige speler. Niet de beste, maar vermaak me er prima mee.
Afgelopen week de 33 dark mater challenge kunnen halen. Heel wat potjes Stakeout :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:01
Werkt de game nu al beter met win 11 24H2. Het gaat me alleen om de campaign mode. Wil niet downgraden voor 1 game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:33

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ITwDJI3gPXsAgOtAKJnSCvfe6bc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgF5jDGppGI3UJi24XAtESlg.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-06 20:28
Ik ben maar weer eens Call of Duty gaan proberen op de PS5, maar pff… dat is echt even wennen. Het loopt voor mijn gevoel nog voor geen meter. Misschien 6jaar geleden shooters op de console.. Ik vlieg alle kanten op voor mijn gevoel :*)

[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-05-2025 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tdv98
Voelt als de dag van gister dat season 3 uit kwam, denk dat ik nog maar 2 dagen gespeeld heb sinds dien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tdv98 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 07:42:
[...]

Voelt als de dag van gister dat season 3 uit kwam, denk dat ik nog maar 2 dagen gespeeld heb sinds dien....
Ik heb ook grote moeite om de battlepass uit te spelen. Moet nog 2,5 pages geloof ik, in een week tijd. Moet dit weekend maar ff flink grinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlepass deze keer niet gekocht. Maar net als @Tdv98 heb ik het afgelopen seizoen nauwelijks gespeeld. Paar keer en daarna interesse verloren. Omdat je de wapens later toch wel kan vrijspelen heb ik ook niet de behoefte om weer dat digitale hamsterwiel in te gaan. Heb het hele spel zelfs verwijderd, aangezien ik weer begonnen ben met de uitbreiding en daarna NG+ van Horizon Forbidden West.

En gek genoeg, ik heb geen idee wie of wat Grief is in zombies.

Nuja, als ik de komende weken wat meer tijd heb en het nieuwe seizoen begint maar weer eens kijken.

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 22-05-2025 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Weet iemand of er global stats worden bijgehouden met wapenkills? Ik speel veel gungame en mijn melee wapen is vaak favoriet. Gisteren begonnen met 8 man maar aan het einde waren er nog maar 3 man over. Ik vermoed dat ze mijn knife-kills niet konden waarderen :+

Maar goed. Ik vermoed dat ik global wel aardig hoog sta qua melee kills. Weet iemand of dat bijgehouden wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Black ops 7 zonet aangekondigd. Tijdzone 2035. Hopelijk geen te gekke futuristische dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02
Chelseamarre123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:57:
Black ops 7 zonet aangekondigd. Tijdzone 2035. Hopelijk geen te gekke futuristische dingen

Lijkt net Black Ops 2.2 :)

Als het nou zo goed wordt als die game....

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 18:02
Had ik ook, Black Ops 2.2 is wat mij betreft zeer welkom 🤗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:09