De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik heb er dacht ik ook rapid fire op gezet, dan kan je de trigger spammen.
Je kan overigens in de settings van de controller in game ook de gevoeligheid van de trigger instellen, mogelijk helpt dat ook.
Nog een tip voor camo's is om te spelen op Stakeout. Je moet het leuk vinden, maar je kan daar wel veel kills halen, en dus ook focussen op headshots /double kills etc.
Als het goed gaat dan gaat het ook echt goed, de ene na de andere headshot, 3 keer raken en je kan door. Maar als het wat minder gaat dan ben ik ook echt zo kanslooskevlar01 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 10:06:
@Streskip Ik heb de Goblin wel op diamond. Het was wel de moeilijkste van de AR's, maar als je het eenmaal in de vingers hebt, dan is het best een krachtige gun. Maar naar de camo grind heb ik hem niet meer aangeraakt...
Ik heb er dacht ik ook rapid fire op gezet, dan kan je de trigger spammen.
Je kan overigens in de settings van de controller in game ook de gevoeligheid van de trigger instellen, mogelijk helpt dat ook.
Nog een tip voor camo's is om te spelen op Stakeout. Je moet het leuk vinden, maar je kan daar wel veel kills halen, en dus ook focussen op headshots /double kills etc.
Ik heb de tip van @Tdv98 gebruikt (R1 en R2 wisselen) en merkte gelijk verschil, zeker een aanrader
Moet je hierna maar even met de DM-10 gaan spelen, dat is 2x schieten als ik het goed heb.Streskip schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:12:
[...]
Als het goed gaat dan gaat het ook echt goed, de ene na de andere headshot, 3 keer raken en je kan door. Maar als het wat minder gaat dan ben ik ook echt zo kansloos![]()
Ik heb de tip van @Tdv98 gebruikt (R1 en R2 wisselen) en merkte gelijk verschil, zeker een aanrader
XBL: theArthurrrr
In het menu staat double XP weekend 'Active' maar ik heb echt geen doubleXP
Iemand die iets meer weet ?

Volgens de instellingen zou crossplay uit moeten staan..
Ps. speel op de ps5
Ik heb het nog niet getest, maar voorheen was het dus wel zo dat ik m na elk potje opnieuw uit moest zetten.beyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:51:
Hebben meer mensen last van dat na de laatste update crossplay niet uit wil gaan? Ben alle instellingen nagelopen, aan en uitgezet, spel opnieuw gestart krijg iedere keer weer pc spelers in de game![]()
Ps. speel op de ps5
De vorige keer was het zo dat je na het uitzetten, COD volledig moest afsluiten voor je een nieuwe game startte dan bleef het ook uit.Jopio schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 09:55:
[...]
Ik heb het nog niet getest, maar voorheen was het dus wel zo dat ik m na elk potje opnieuw uit moest zetten.
Vanavond maar weer even kijken hoe of wat.
Oh dat wist ik niet. Had een hoop gehannes gescheeld. Ben benieuwd naar je bevindingenbeyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 19:03:
[...]
De vorige keer was het zo dat je na het uitzetten, COD volledig moest afsluiten voor je een nieuwe game startte dan bleef het ook uit.
Vanavond maar weer even kijken hoe of wat.
Gisteravond van alles en nog wat geprobeerd, zonder succes helaas;Jopio schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 09:42:
[...]
Oh dat wist ik niet. Had een hoop gehannes gescheeld. Ben benieuwd naar je bevindingen
- settings eerst naar "on" gezet, ps5 afgesloten
- settings terug naar "off", weer ps5 uitgezet en weer gestart.
Volgens de instellingen staat de boel op "off" maar desondanks blijven er pc gamers op poppen, vreselijk irritant. Je ziet meteen duidelijk dat er cheaters zijn, aimbot/wallhack.. bruh
In de killcam zie je vervolgens 0,0 recoil (ook met een stuiter ding als de Saug). Zijn ze dan zo goed of is dat gewoon aimbot oid?
Ik moet zeggen dat ik de crossplay instellingen voor resurgence en warzone unranked niet meer kan vinden.beyazz06 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 00:51:
Hebben meer mensen last van dat na de laatste update crossplay niet uit wil gaan? Ben alle instellingen nagelopen, aan en uitgezet, spel opnieuw gestart krijg iedere keer weer pc spelers in de game![]()
Ps. speel op de ps5
Ik heb alles op off staan, maar heb toch nog het idee dat ik tegen pc spelers speel
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Veel wapens hebben amper Recoil om te beginnen.Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:
Het zal wel aan mij liggen omdat ik niet de beste gamer in de geschiedenis Ben maar ik blijf het toch frappant vinden dat ik iemand soms 6/7 keren raak en ik alsnog dood ga en die ander vrolijk verder gaat.
In de killcam zie je vervolgens 0,0 recoil (ook met een stuiter ding als de Saug). Zijn ze dan zo goed of is dat gewoon aimbot oid?
Daarnaast heb je ook recoil dempers als attachment.
Controller gebruikers kunnen de setttings ook fine tunen dat met aim assist ze heel sticky zijn en daardoor ook minder recoil.
Ik sluit ook het gebruik van een Cronus Zen niet uit bij dit soort gasten.
Als je moeite hebt met de tegenstander, kan je eens hardcore proberen. Daarbij is vrijwel elk wapen een one shot kill. Tenzij je echt ver weg staat en een pistool of smg gebruikt.Robbie T schreef op zaterdag 3 mei 2025 @ 17:35:
Het zal wel aan mij liggen omdat ik niet de beste gamer in de geschiedenis Ben maar ik blijf het toch frappant vinden dat ik iemand soms 6/7 keren raak en ik alsnog dood ga en die ander vrolijk verder gaat.
Hou er wel rekening mee dat jij ook kwetsbaarder bent, dus je gaat heel vaak dood
Ik speel zelf uitsluitend hardcore. Maar dat is ook gemak. Want als 40+-er kan ik al jaren niet meer meekomen met softcore-noscope-triple-360-quickshot-headshot jongeren. Hardcore is gewoon sprayen en er gaat altijd wel iemand omver
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als 30+-er vind ik zelf ook HC fijner. Enige waarvoor ik nog wel eens core speel is 1hit melee wapens of snipers. Ik speel dan ook vrijwel alleen stakeout tenzij ik een killstreak challenge heb.Vrijdag schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:26:
[...]
Als je moeite hebt met de tegenstander, kan je eens hardcore proberen. Daarbij is vrijwel elk wapen een one shot kill. Tenzij je echt ver weg staat en een pistool of smg gebruikt.
Hou er wel rekening mee dat jij ook kwetsbaarder bent, dus je gaat heel vaak dood
Ik speel zelf uitsluitend hardcore. Maar dat is ook gemak. Want als 40+-er kan ik al jaren niet meer meekomen met softcore-noscope-triple-360-quickshot-headshot jongeren. Hardcore is gewoon sprayen en er gaat altijd wel iemand omver
Mijn grootste challenge op dit moment is om de 2 hit melee weapons naar DM te krijgen.
Op HC overleef ik niet lang genoeg, op Core is de 2 hit net te veel + zit Stakeout vol met Shotgunners die je one shotten van de andere kant van de map (beetje overdreven natuurlijk).
Denk dat om die DM te halen gewoon trial en error worden en een keer geluk hebben.
Moet in totaal nog 19 wapens naar DM om alle wapens volledig te hebben. Daarnaast ben ik ook met de scopes bezig als een soort side quest maar leg daar niet al te veel focus op.
Lukt me gelukkig nog vrijwel altijd om een kd > 1.3 te halen, dus dat valt me nog reuze mee.
Soms heb je uiteraard wel eens een lobby die onmogelijk is met prestige 10 gastjes met level 600+.
psn: HertogJack
Probeer misschien of je met de perk dat je twee tacticals hebt op strategische plekken shock nades of flashbangs gooit, zodat je net wat meer tijd hebt om de tegenstander te raken. Oh, en natuurlijk Ninja gebruiken. AltijdMartin0 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 11:42:
[...]
Als 30+-er vind ik zelf ook HC fijner. Enige waarvoor ik nog wel eens core speel is 1hit melee wapens of snipers. Ik speel dan ook vrijwel alleen stakeout tenzij ik een killstreak challenge heb.
Mijn grootste challenge op dit moment is om de 2 hit melee weapons naar DM te krijgen.
Op HC overleef ik niet lang genoeg, op Core is de 2 hit net te veel + zit Stakeout vol met Shotgunners die je one shotten van de andere kant van de map (beetje overdreven natuurlijk).
Denk dat om die DM te halen gewoon trial en error worden en een keer geluk hebben.
Moet in totaal nog 19 wapens naar DM om alle wapens volledig te hebben. Daarnaast ben ik ook met de scopes bezig als een soort side quest maar leg daar niet al te veel focus op.
Netjes! Ik zit volgens mij ergens op 0.99. Maar ik ben vooral bezig met calling card challenges te halen en vlaggen te pakken.HertogJack schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:14:
Speel als 40 jarige eindbaas nog in soft core, wel uitsluitend domination.
Lukt me gelukkig nog vrijwel altijd om een kd > 1.3 te halen, dus dat valt me nog reuze mee.
Soms heb je uiteraard wel eens een lobby die onmogelijk is met prestige 10 gastjes met level 600+.
Nuja, dat zeg ik nu wel heel stoer, maar ik bedenk me net dat ik al zowat een maand niet heb gespeeld. Dus waarschijnlijk raak ik nu nog geen olifant die op mijn tenen staat. KD zal nu wel flink gekelderd zijn/kelderen als ik weer ga spelen
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 07-05-2025 10:31 ]
Dat is inderdaad een optie.Vrijdag schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:23:
[...]
Probeer misschien of je met de perk dat je twee tacticals hebt op strategische plekken shock nades of flashbangs gooit, zodat je net wat meer tijd hebt om de tegenstander te raken. Oh, en natuurlijk Ninja gebruiken. Altijd
Smokes, die uiteraard erg irritant zijn, is wellicht ook een optie.
Ze worden vaak gespammed maar aan de slaapkamer kant/balkon kant kan ik wellicht hier wel iets mee.
Het valt opzich ook wel mee gezien het maar vier 2-hit melee weapons zijn.
Het liefst gebruik ik perk greed maar kan het proberen met de tactical expert.
Bijna 55 jaar, perstige 10 level 200 nog wat, maar dat zegt helemaal niets, zegt alleen maar iets over de tijd die ik er in steek, want skills heb ik niet echt. Bungel meestal ergens onderaan. Mijn enige doel is een positieve K/D.HertogJack schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 10:14:
Speel als 40 jarige eindbaas nog in soft core, wel uitsluitend domination.
Speel ook alleen maar Nuketown.
XBL: theArthurrrr
Hehe nee ik speel wel altijd objective en dat is meestal niet gunstig voor de KDDeWaanzin schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 11:03:
[...]
Bijna 55 jaar, perstige 10 level 200 nog wat, maar dat zegt helemaal niets, zegt alleen maar iets over de tijd die ik er in steek, want skills heb ik niet echt. Bungel meestal ergens onderaan. Mijn enige doel is een positieve K/D.
Speel ook alleen maar Nuketown.
Desondanks wel altijd positief, benieuwd hoe lang ik dat nog volhoudt, die slidende kinderen is soms wel een dingetje.
psn: HertogJack
Afgelopen week de 33 dark mater challenge kunnen halen. Heel wat potjes Stakeout
:strip_exif()/f/image/mgF5jDGppGI3UJi24XAtESlg.jpg?f=fotoalbum_large)
Old enemies, new alliances. Season 04 of Call of Duty: Black Ops 6 and Warzone launches May 29, featuring an unlikely coalition between Adler and Stitch 🤝
— Call of Duty (@CallofDuty) 21 mei 2025
🗺️ 3 Multiplayer Maps at launch, 2 in-season
🏨 ‘The Overlook’ comes to Verdansk
🧟♂️ Grief returns to Zombies
🎯 Team… pic.twitter.com/gOn0YIReqP
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 10% gewijzigd door llovesoccerx7 op 21-05-2025 20:21 ]
Voelt als de dag van gister dat season 3 uit kwam, denk dat ik nog maar 2 dagen gespeeld heb sinds dien....
Ik heb ook grote moeite om de battlepass uit te spelen. Moet nog 2,5 pages geloof ik, in een week tijd. Moet dit weekend maar ff flink grinden..Tdv98 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 07:42:
[...]
Voelt als de dag van gister dat season 3 uit kwam, denk dat ik nog maar 2 dagen gespeeld heb sinds dien....
En gek genoeg, ik heb geen idee wie of wat Grief is in zombies.
Nuja, als ik de komende weken wat meer tijd heb en het nieuwe seizoen begint maar weer eens kijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 22-05-2025 11:36 ]
Maar goed. Ik vermoed dat ik global wel aardig hoog sta qua melee kills. Weet iemand of dat bijgehouden wordt?
Chelseamarre123 schreef op zondag 8 juni 2025 @ 20:57:
Black ops 7 zonet aangekondigd. Tijdzone 2035. Hopelijk geen te gekke futuristische dingen
Lijkt net Black Ops 2.2
Als het nou zo goed wordt als die game....
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Had ik ook, Black Ops 2.2 is wat mij betreft zeer welkom 🤗
Ik speel via gaming laptop steam.
Ik krijg steeds dezelfde icoontjes device.
Waar zit de cross play setting steam gaming laptop?
Waar staat steeds dit tekentje voor? Welke device?
:strip_exif()/f/image/ApoNtsV5eVsaa7TPxyZJw9Li.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Water_824 op 20-06-2025 11:02 ]
Crossplay kan je op PC niet uitzetten AFAIK.Water_824 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 10:57:
Ik kan de cross play setting niet vinden.
Ik speel via gaming laptop steam.
Ik krijg steeds dezelfde icoontjes device.
Waar zit de cross play setting steam gaming laptop?
Waar staat steeds dit tekentje voor? Welke device?
[Afbeelding]
Is enkel iets wat de consoles kunnen uitzetten.
De tv icoontjes zijn Playstation spelers overigens
Kan je niet uitzetten inderdaad op pc.Martin0 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 11:41:
[...]
Crossplay kan je op PC niet uitzetten AFAIK.
Is enkel iets wat de consoles kunnen uitzetten.
De tv icoontjes zijn Playstation spelers overigens
Die icoontjes zijn vgm PC spelers hoor. Playstation spelers hebben een ps icoontje
Officieel is het "Console player on a platform other than the one you are on."Chelseamarre123 schreef op vrijdag 20 juni 2025 @ 12:21:
[...]
Kan je niet uitzetten inderdaad op pc.
Die icoontjes zijn vgm PC spelers hoor. Playstation spelers hebben een ps icoontje
Bij water_824 zou dit betekenen alles wat niet op Steam zit.
Weet alleen niet of het ook nog los Xbox en PS logo's laat zien want dat zouden dan daadwerkelijk consoles zijn. Een xbox teken plus een pctoren is overigens PC via Xbox game pass.
Bron: https://www.reddit.com/r/...i_have_seen_the_icon_for/
Maar man man, wat gaat dit snel allemaal, dan merk je toch wel dat je zelf de 40 al ruim gepasseerd bent ... zit nu op een K/D van 1.20, nog niet al te beroerd al zeg ik het zelf. Al zegt dit natuurlijk weinig verder.
Hebben de veteranen hier nog tips voor gamemodi die wat tactischer en wat minder doordrenkt met kiddies zijn? Ik lees veel over hardcore (niet gespeeld nog) en Domination.
[ Voor 8% gewijzigd door Dhrax op 23-06-2025 16:43 ]
CoD kent enkel TDM. Maar heeft er gewoon een paar verschillende namen voorDhrax schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:43:
Van het weekend de game weer eens geïnstalleerd, had weer eens zin in een shooter en Delta Force kon mij niet echt meer bekoren. Toch ruim 10 uurtjes lopen knallen dit weekend. Het speelt wel heerlijk weg zoals ik van CoD gewend ben. Grafisch ook erg mooi, zeker in combinatie met HDR.
Maar man man, wat gaat dit snel allemaal, dan merk je toch wel dat je zelf de 40 al ruim gepasseerd bent ... zit nu op een K/D van 1.20, nog niet al te beroerd al zeg ik het zelf. Al zegt dit natuurlijk weinig verder.
Hebben de veteranen hier nog tips voor gamemodi die wat tactischer en wat minder doordrenkt met kiddies zijn? Ik lees veel over hardcore (niet gespeeld nog) en Domination.
Wat je kan doen is hardcore en dan Domination. Wil je echt meer tactisch, dan kan je Search & Destroy spelen. Maar omdat je dan pas aan het eind van de ronde respawned, speel ik dat nooit. Duurt lang.
Ik speel standaard dingen als HC TDM, HC Domination, HC Kill confirmed. En als het even kan ook gungame. Als je eenmaal HC gewend bent, wil je geen normale mode meer spelen.Dhrax schreef op maandag 23 juni 2025 @ 16:43:
Van het weekend de game weer eens geïnstalleerd, had weer eens zin in een shooter en Delta Force kon mij niet echt meer bekoren. Toch ruim 10 uurtjes lopen knallen dit weekend. Het speelt wel heerlijk weg zoals ik van CoD gewend ben. Grafisch ook erg mooi, zeker in combinatie met HDR.
Dat is heel simpel op te lossen door gewoonweg niet dood te gaan of als laatste dood te gaan. S&D is toch wel echt mijn favoriet, maar er is wel wat meer focus nodig dan de rambostyle TDM varianten.Vrijdag schreef op maandag 23 juni 2025 @ 17:28:
[...]
CoD kent enkel TDM. Maar heeft er gewoon een paar verschillende namen voor
Wat je kan doen is hardcore en dan Domination. Wil je echt meer tactisch, dan kan je Search & Destroy spelen. Maar omdat je dan pas aan het eind van de ronde respawned, speel ik dat nooit. Duurt lang.
@Dhrax zelf nog niet de 40 gepasseerd, maar ik ben dus wel echt fan van S&D. Meestal speel ik even Hardpoint of Domination om op te warmen en dan ga ik snel naar S&D. Een stuk rustiger en tactischer. Als je dus niet vol rushed, kan je het lang volhouden en zit je dus niet de hele game te wachten. Zo wel, dan is het helemaal rustig voor je

[ Voor 22% gewijzigd door crimby op 08-07-2025 09:57 ]
Vond het in het begin wat gek spelen weer maar, ik denk dat ik voor nu overstap van bo6 naar ww2.
Vullen de servers zich een beetje snel?Tdv98 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 11:13:
Misschien niet het juiste topic er voor, maar gister weer na een aantal jaar WW2 gespeeld. Even 2 a 3 potjes shipment gedaan, maar dit speeelde echt veel fijner dan dat ik gewend was van shipment. Had potjes van max 30 kills. Normaal gesproken minimaal 50+ in de nieuwere cods.
Vond het in het begin wat gek spelen weer maar, ik denk dat ik voor nu overstap van bo6 naar ww2.
Ik kom eigenlijk direct in een potje, en daarna blijf ik ook in de lobby. Dus kleine minuut later zit je weer in een potje. Vind het beter dan bij BO6 tot nu toe. Maar heb gister maar 2 uurtjes gespeeld. k/d was ook niet heel best, maarja "compleet" ander spel in.
Oh, das niet gek voor een spel dat al enkele jaren oud is. Nostalgie. Vond vooral die modus leuk dat je samen met je team dingen moest bouwen/herstellen om verder te komen.Tdv98 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 13:34:
[...]
Ik kom eigenlijk direct in een potje, en daarna blijf ik ook in de lobby. Dus kleine minuut later zit je weer in een potje. Vind het beter dan bij BO6 tot nu toe. Maar heb gister maar 2 uurtjes gespeeld. k/d was ook niet heel best, maarja "compleet" ander spel in.
Ja volgens mij xbox gamepass.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 18:08:
Was de game niet ergens gratis beschikbaar gesteld bij Windows of Xbox? Daarom zijn er misschien meer spelers momenteel
Jamaar gewoon dom rondrennen en sprayen is juist wat ik graag doe. Dat ik vaak zelf ook doodga vind ik niet zo ergcrimby schreef op dinsdag 8 juli 2025 @ 09:47:
[...]
Dat is heel simpel op te lossen door gewoonweg niet dood te gaan of als laatste dood te gaan. S&D is toch wel echt mijn favoriet, maar er is wel wat meer focus nodig dan de rambostyle TDM varianten.
Bij TDM doe ik dat ook idd! Bij hardpoint, domination etc ben ik wel een van de weinigen die wel de objective speelt heheVrijdag schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:07:
[...]
Jamaar gewoon dom rondrennen en sprayen is juist wat ik graag doe. Dat ik vaak zelf ook doodga vind ik niet zo ergMijn TTL is ongeveer 20 seconden ofzo gemiddeld en mijn KD ligt ergens op de bodem van de Mariananentrog
Nou als je daar voor gaat en niemand doet met je mee is dat soms zo frustrerend!crimby schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:15:
[...]
Bij TDM doe ik dat ook idd! Bij hardpoint, domination etc ben ik wel een van de weinigen die wel de objective speelt hehe
Vink die modus dan niet aan denk ik dan altijd maarja heel zelden doen er een paar serieus mee dan os het wel leuk.
Toen ik nog veel battlefield speelde veel meer mensen op de objectives maar met cod is het soms echt afzien.
100% mee eens en toch blijf ik stug doorgaan. Maar bij BF ging dat idd beter, al was dat bij de laatste ook ver te zoeken.Jeffrey1908 schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:39:
[...]
Nou als je daar voor gaat en niemand doet met je mee is dat soms zo frustrerend!
Vink die modus dan niet aan denk ik dan altijd maarja heel zelden doen er een paar serieus mee dan os het wel leuk.
Toen ik nog veel battlefield speelde veel meer mensen op de objectives maar met cod is het soms echt afzien.
Objectives doe ik ook altijd. Maar dan alleen in KC, DOM en HP. Voordeel is dat je daardoor extra punten pakt. Ook lenen die modi zich ook wel vaak voor specifieke calling card challenges.crimby schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:15:
[...]
Bij TDM doe ik dat ook idd! Bij hardpoint, domination etc ben ik wel een van de weinigen die wel de objective speelt hehe
Moet eerlijk zeggen dat ik het spel al ruim twee maanden niet meer heb gspeeld. Vorig seizoen ook geen BP meer aangeschaft. Laatste tijd vooral bezig met Space Marine 2 en Dying Light 2. Ben daarbij ook met een schuin oog aan het kijken naar Ready or Not en Delta Force. Die eerste vanwege de tactische gameplay en grimmige setting, en de tweede omdat dat er wel uitziet als een leuke afwisseling.
Ik heb hm heel toevallig gisteren weer eens aangezwengeld en de BP gekocht. Hier ook denk 2 seizoenen niet gespeeld.Vrijdag schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 10:32:
[...]
Objectives doe ik ook altijd. Maar dan alleen in KC, DOM en HP. Voordeel is dat je daardoor extra punten pakt. Ook lenen die modi zich ook wel vaak voor specifieke calling card challenges.
Moet eerlijk zeggen dat ik het spel al ruim twee maanden niet meer heb gspeeld. Vorig seizoen ook geen BP meer aangeschaft. Laatste tijd vooral bezig met Space Marine 2 en Dying Light 2. Ben daarbij ook met een schuin oog aan het kijken naar Ready or Not en Delta Force. Die eerste vanwege de tactische gameplay en grimmige setting, en de tweede omdat dat er wel uitziet als een leuke afwisseling.
RoN en DF staan zeker ook op mijn lijstje, voor 8,99 de DF Preorder gedaan. Ik was groot fan van de vorige edities dus gun ze de paar euro’s wel.
Ik ben een beetje CoD moe maar er zijn weinig betere alternatieven (op de ps5).
Zeker! Ik speel ook gewoon mijn eigen style ookal speel ik Cod wel wat minder maar dat heeft meer te maken met tijd gebrek.crimby schreef op woensdag 9 juli 2025 @ 09:44:
[...]
100% mee eens en toch blijf ik stug doorgaan. Maar bij BF ging dat idd beter, al was dat bij de laatste ook ver te zoeken.
Laatste BF heeft het voor mij een beetje verziekt helaas, eerste 2 maanden gespeeld en toen had ik het wel gezien.
Ik kijk alsnog wel uit naar de nieuwe BF en hoop dat ik me daar wel weer in kan vinden, heb me in het verleden altijd erg goed vermaakt me een hoop vorige edities.
Ik kom er nu pas achter dat ik die skins echt niet meer kan uitstaan. Nu 3 dagen WW2 gespeeld, maar wat een verademing. Je poppetje zit ook niet aan de speed dus je rent wat langzamer en de mechanics gaan allemaal wat trager. Helaas zijn er wel een hoop met snipers die echt goed zijn. Dan is het hopen dat je het volgende potje bij hun in zit.Jeffrey1908 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 07:59:
[...]
Zeker! Ik speel ook gewoon mijn eigen style ookal speel ik Cod wel wat minder maar dat heeft meer te maken met tijd gebrek.
Laatste BF heeft het voor mij een beetje verziekt helaas, eerste 2 maanden gespeeld en toen had ik het wel gezien.
Ik kijk alsnog wel uit naar de nieuwe BF en hoop dat ik me daar wel weer in kan vinden, heb me in het verleden altijd erg goed vermaakt me een hoop vorige edities.
Ik loop rond in Beavis & Butthead pakjesTdv98 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:02:
[...]
Ik kom er nu pas achter dat ik die skins echt niet meer kan uitstaan. Nu 3 dagen WW2 gespeeld, maar wat een verademing. Je poppetje zit ook niet aan de speed dus je rent wat langzamer en de mechanics gaan allemaal wat trager. Helaas zijn er wel een hoop met snipers die echt goed zijn. Dan is het hopen dat je het volgende potje bij hun in zit.
Maak me niet gekkBootVluchteling schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:05:
[...]
Ik loop rond in Beavis & Butthead pakjes

Die droom gaat helaas niet op haha maar dat zou wel echt geweldig zijn!Tdv98 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:07:
[...]
Maak me niet gekk![]()
Ik hoop dat we weer terug gaan naar de tijd dat je alleen wapens kunt kopen zonder kleurtjes oid. Zonder skins. Alleen wapens en DLC's. Laat ze daar de winst maar uit halen.
Zit wat in.. Maar goed. B&B is beetje jeugdsentiment. Had ook in MW3 de Snoop dogg skin. Toen ik vroegâh op de MAVO zat ( toen seks nog vies was.. ) had ik altijd een B&B agenda. Maar goed. Er zit echt 0 camouflage op. Idem voor die skin van Seth Rogan. Je pakje steekt enorm af tegen de omgeving. Maar goed. BoeiuhTdv98 schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:07:
[...]
Maak me niet gekk![]()
Ik hoop dat we weer terug gaan naar de tijd dat je alleen wapens kunt kopen zonder kleurtjes oid. Zonder skins. Alleen wapens en DLC's. Laat ze daar de winst maar uit halen.
Doordat die hoofden gigantisch zijn en de hitboxes voor het hoofd klein is schiet je zo vaak mis of gaan je kogels simpelweg door de skin heen....
Ik zou héél misschien zelfs betalen voor zo'n optie.
Haha ja prachtig, die agenda's waren fantastisch inderdaad, die had ik ook altijd.BootVluchteling schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 08:33:
[...]
Zit wat in.. Maar goed. B&B is beetje jeugdsentiment. Had ook in MW3 de Snoop dogg skin. Toen ik vroegâh op de MAVO zat ( toen seks nog vies was.. ) had ik altijd een B&B agenda. Maar goed. Er zit echt 0 camouflage op. Idem voor die skin van Seth Rogan. Je pakje steekt enorm af tegen de omgeving. Maar goed. Boeiuh
De B&B skins steken enorm af en je ziet direct iemand lopen met die felle kleurtjes. Zoals @Martin0 ook aangeeft is het wel ergerlijk dat de skin niet matchen met de hitbox en je geregeld mis schiet.
Ik vind de skins persoonlijk wel erg tof, maar dat is jeugd sentiment
Gaat nooit gebeuren. Want als je niet kan showen gaat niemand (of wellicht minder) die skin kopen. Het hele idee is niet dat het zorgt voor minder, maar juist voor méér zichtbaarheid.Toni S schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:43:
Ik zou niet liever hebben als dat er een mogelijkheid was om die skins uit te schakelen. Dat je bvb enkel de standaard operators hebt, zonder al die fantasietjes. Hetzelfde met die over-the-top kill-animaties waar je als een hoop blokjes uiteen spat en dergelijke.
In het Duits werden shooters vroeger (of misschien nu nog) "Ego shooters" genoemd. Dat was vanwege het perspectief. Nu heeft het echter een hele andere lading. Maar goed, aangezien je alles en zijn moeder tegenwoordig kan moet personalizeren aan je eigen smaak, is dat hele skin gedoe natuurlijk iets dat blijft.
Die overdreven kill effecten kan je wel uitschakelen trouwens. Moet je in de grafische settings de gore/dismemberment effecten uitschakelen.
De kill animaties kan je uitschakelen tenzij je finishers bedoeld.Toni S schreef op donderdag 10 juli 2025 @ 15:43:
Ik zou niet liever hebben als dat er een mogelijkheid was om die skins uit te schakelen. Dat je bvb enkel de standaard operators hebt, zonder al die fantasietjes. Hetzelfde met die over-the-top kill-animaties waar je als een hoop blokjes uiteen spat en dergelijke.
To disable kill animations in Call of Duty: Black Ops 6, navigate to the game settings, then to Account and Network, and finally, turn off "Dismemberment" and "Gore Effects".
Als ik het spel opstart dan blijft hij op dat scherm hangen.
Heb nu het spel opnieuw geinstalleerd en toen kwam ik er weer in maar om dat iedere dag te doen is niet te doen.
Over bugs gesproken: de olympia is bugged in de zin dat ik de diamond skin kreeg na 10 keer 3 kills zonder dood te gaan. Hierdoor zit ik kwa headshots op 30 ofzo terwijl ik hem al op dark matter heb
Zojuist ook de 3e sniper naar gold waardoor ik die naar DM kan gaan maken en dan is het de laatste paar wapens nog naar DM halen. Heb uberhaupt nog 5 HS (Waarvan 1 de olympia die dus al DM is) over.
Oké, ik heb het al een tijde geleden van de PS5 verwijderd. Maar als ik dit zie, dan laat ik het er wel bij. Aan deze crap ga ik geen >250Gb aan opslagruimte verspillen
Ik ben de skins zelf nog niet tegengekomen, maar ook hier ziet het er naar uit dat het grote hoofden dus rare hitboxen zijn zoals bij Beavis and Butthead.Vrijdag schreef op donderdag 17 juli 2025 @ 19:54:
[YouTube: Call of Duty: Black Ops 6 & Warzone x American Dad | PS5 & PS4 Games]
Oké, ik heb het al een tijde geleden van de PS5 verwijderd. Maar als ik dit zie, dan laat ik het er wel bij. Aan deze crap ga ik geen >250Gb aan opslagruimte verspillen
Alleen de sbmm is een ramp
Zijn er nog actieve ned/belg clans die redelijk online zijn
website
discord
Mijn in game naam is nu [NL]Raven
heb veel history in online gaming
just ask me
Beetje aangerommeld in campgain.
Nu net bezig met MP
Nogal overweldigend..
Events / battle pass etc...
rankend nog niet beschikbaar
Gewoon beginnen met quick play? En welke game modes?
En standaar spelen met de loadouts die preset zijn voor elke klasse (ipv custom)?
Het ligt aan je gamestijl, maar persoonlijk speel ik veel HC Hardpoint, Kill confirmed en TDM. Verder heb je de eerste ~10 levels weinig keuze qua wapens / attachments, dan zijn de preset wapens gewoon goed (genoeg). Probeer zsm de thermal scope met x2 magnify vrij te spelen. Dat speelt erg lekker!Deruxian schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 20:19:
Sinds cod2 speel ik even weer cod BO6
Beetje aangerommeld in campgain.
Nu net bezig met MP
Nogal overweldigend..
Events / battle pass etc...
rankend nog niet beschikbaar
Gewoon beginnen met quick play? En welke game modes?
En standaar spelen met de loadouts die preset zijn voor elke klasse (ipv custom)?
Is dat niet Park, die MI6 agente maar dan in een trainingspak(?), lijkt er wel een beetje op. Ohnee de setting is totaal anders, mi scuzi.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 5 augustus 2025 @ 15:23:
Meteen al zo'n matige skin/operator.
Hopelijk is battlefield 6 een goede game dan zal cod eindelijk eens wakker worden
[Afbeelding]
Nuja, straks komt Delta Force uit voor de PS5 en later dit jaar ook nog BF6. Concurrentie genoeg in elk geval. En ik heb natuurlijk ook nog steeds Space Marine 2 om te spelen. Oké, die laatste is niet helemaal hetzelfde genre maar toch.
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 06-08-2025 10:12 ]
Ranked begint pas leuk te worden als je wat geleveld bent en juist bent ingedeeld. Elk seizoen reset zich dat dacht ik en begint iedereen vanop 0crimby schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 11:25:
Ik dacht na HC toch maar eens Ranked aanslingeren, maar daar zitten maar weinig goede spelers zeg. Erg jammer, want hoopte wat meer uitdaging te vinden. Of er is genoeg uitdaging omdat je eigen teamleden (4 vs 4) niks doen.
Ah check, maar dat ranken gaat op winnende matches en niet persoonlijk performance. Dus heb je 3 slackende spelers dan kom je nooit verder. Of zie ik dat verkeerd?Chelseamarre123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:37:
[...]
Ranked begint pas leuk te worden als je wat geleveld bent en juist bent ingedeeld. Elk seizoen reset zich dat dacht ik en begint iedereen vanop 0
Jup denk het wel. Nooit echt lang gespeeld. De 4v4 vind ik te saai en vaak weinig mappen.crimby schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 14:57:
[...]
Ah check, maar dat ranken gaat op winnende matches en niet persoonlijk performance. Dus heb je 3 slackende spelers dan kom je nooit verder. Of zie ik dat verkeerd?
https://gametree.me/blog/...-black-ops-6-ranked-play/
Interesting, even er mee door gaan danChelseamarre123 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 15:14:
[...]
Jup denk het wel. Nooit echt lang gespeeld. De 4v4 vind ik te saai en vaak weinig mappen.
https://gametree.me/blog/...-black-ops-6-ranked-play/
Ok! Dus best ook gewoon de standaard default classes spelen eerst om zo de wapens te leren kennen en speelstijlen?BootVluchteling schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 09:59:
[...]
Het ligt aan je gamestijl, maar persoonlijk speel ik veel HC Hardpoint, Kill confirmed en TDM. Verder heb je de eerste ~10 levels weinig keuze qua wapens / attachments, dan zijn de preset wapens gewoon goed (genoeg). Probeer zsm de thermal scope met x2 magnify vrij te spelen. Dat speelt erg lekker!
Heb het idee dat de assault veruit het sterkts is. er is ook een met de Tsarkov geweer en een ander heeft een raket (Cigma) als 2nd weapn. Deze voelen wat nutteloos...
Want een default klas heeft verder toch geen voordelen boven een custom pick?
Gewoon zo snel mogelijk je eigen wapens/class gebruiken. De wildcard overkill gebruiken als je die vrijgespeeld hebt en dan kan je AR/ SMG spelen.Deruxian schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Ok! Dus best ook gewoon de standaard default classes spelen eerst om zo de wapens te leren kennen en speelstijlen?
Heb het idee dat de assault veruit het sterkts is. er is ook een met de Tsarkov geweer en een ander heeft een raket (Cigma) als 2nd weapn. Deze voelen wat nutteloos...
Hier is een site waar ze de "meta" ranschikken en getest hebben.
https://wzstats.gg/bo6/meta
Ik speel met alle wapens van het spel. Ik vind het altijd fijn om goede anti-air bij me te hebben ( bij voorkeur met een target-lock ) om helikopters snel uit de lucht te klappen ( en UAV als het ff uitkomt ).Deruxian schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Ok! Dus best ook gewoon de standaard default classes spelen eerst om zo de wapens te leren kennen en speelstijlen?
Alle AR's zijn sterk, per saldo zijn er geen zwakke wapens, op die Winchester marksman na. Dat ding is aids imo.. Sowieso kan je met HC game modes met een handpistool ook gewoon iedereen de moeder schieten.
Dank! En hoe zit het met die Default loadouts. Hier kan ik de wapens niet van aanpassen? Of upgraden?BootVluchteling schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 09:25:
[...]
Ik speel met alle wapens van het spel. Ik vind het altijd fijn om goede anti-air bij me te hebben ( bij voorkeur met een target-lock ) om helikopters snel uit de lucht te klappen ( en UAV als het ff uitkomt ).
Alle AR's zijn sterk, per saldo zijn er geen zwakke wapens, op die Winchester marksman na. Dat ding is aids imo.. Sowieso kan je met HC game modes met een handpistool ook gewoon iedereen de moeder schieten.
Niet binnen de default loadout. Je kan uiteraard dat wapen wel _zelf_ customizen. Dan bereik je per saldo hetzelfde.Deruxian schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 21:37:
[...]
Dank! En hoe zit het met die Default loadouts. Hier kan ik de wapens niet van aanpassen? Of upgraden?
Dank! allerlaatste vraag...BootVluchteling schreef op maandag 11 augustus 2025 @ 08:46:
[...]
Niet binnen de default loadout. Je kan uiteraard dat wapen wel _zelf_ customizen. Dan bereik je per saldo hetzelfde.
als ik meer unlock dan kan ik beter een custom maken aangezien ik dan hetzezlfde wapen dat ook in default zzit kan upgraden?
Exact. En besef ook dat je natuurlijk maar 1 type wapen per default class hebt zitten. Dus maar 1 AR in de default terwijl er wel ~12 in het spel zitten. Het default wapen is absoluut niet slecht maar elk wapen is weer nét even iets anders dan de andere. Dus het is heel persoonlijk welke het meest fijne speelt. Daarnaast is er ook de "meta" welk wapen volgens de "experts" het beste is, maar goed, als je daar niet lekker mee kan spelen, word je daar ook niet gelukkig van.Deruxian schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Dank! allerlaatste vraag...
als ik meer unlock dan kan ik beter een custom maken aangezien ik dan hetzezlfde wapen dat ook in default zzit kan upgraden?
Vooral even lekker gaan rommelen met de attachments. Kijk alleen wel goed naar de effecten van de attachments. Die zijn soms compleet nutteloos. Bij een AR is damage range bijvoorbeeld minder belangrijk dan een SMG. Zeker in hardcore. Minder recoil is over het algemeen wenselijk, want dat maakt het beter te controleren. Daarnaast staat "Sprint to fire" bij mij hoog op het wensenlijstje, want ik ren continu door het veld heen. Voor een sniper is die statistiek dan natuurlijk weer compleet nutteloos omdat je veelal stilstaat.
Om dit lijstje toch even aan te vullen qua meta. Je hebt sites welke de wapens compleet uit elkaar trekken. Vaak kijk ik daar toch eventjes naar om te bepalen welke atachments ik op het wapen wil zetten. Wzstats.gg is zoon website. Daar staan voor alle speelstijlen wel wapens op de website. Maar dan nog moet het wapen je wel liggen.BootVluchteling schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 07:58:
[...]
Exact. En besef ook dat je natuurlijk maar 1 type wapen per default class hebt zitten. Dus maar 1 AR in de default terwijl er wel ~12 in het spel zitten. Het default wapen is absoluut niet slecht maar elk wapen is weer nét even iets anders dan de andere. Dus het is heel persoonlijk welke het meest fijne speelt. Daarnaast is er ook de "meta" welk wapen volgens de "experts" het beste is, maar goed, als je daar niet lekker mee kan spelen, word je daar ook niet gelukkig van.
Vooral even lekker gaan rommelen met de attachments. Kijk alleen wel goed naar de effecten van de attachments. Die zijn soms compleet nutteloos. Bij een AR is damage range bijvoorbeeld minder belangrijk dan een SMG. Zeker in hardcore. Minder recoil is over het algemeen wenselijk, want dat maakt het beter te controleren. Daarnaast staat "Sprint to fire" bij mij hoog op het wensenlijstje, want ik ren continu door het veld heen. Voor een sniper is die statistiek dan natuurlijk weer compleet nutteloos omdat je veelal stilstaat.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Zie deze nu staan voor 50 euro op de PS5, is het nog de moeite om nu in te springen of even 2 maanden wachten op Black Ops 7?
Jammer dat call of duty altijd zo duur blijft
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik zou 2 maanden wachten. Je kan de nieuwe versie dan wel ergens voor €60 meepikken in de pre order denk ik. Indien je perse CoD wil spelen nu moet je gewoon warzone induikenMars18 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 11:56:
Ik ben weer Modern Warfare 2 aan het spelen online, alleen wat trage lobbys.
Zie deze nu staan voor 50 euro op de PS5, is het nog de moeite om nu in te springen of even 2 maanden wachten op Black Ops 7?
Jammer dat call of duty altijd zo duur blijft
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heb het gisteren toch maar gekocht, vind opvallend dat ik een veel betere k/d ratio haal dan met Modern Warfare 2,Oxigeon schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:09:
[...]
Ik zou 2 maanden wachten. Je kan de nieuwe versie dan wel ergens voor €60 meepikken in de pre order denk ik. Indien je perse CoD wil spelen nu moet je gewoon warzone induiken
Vind dit wel echt heerlijk spelen eigenlijk, leuke maps online ook!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Melee wordt wat ingewikkelder, maar loopt ook redelijk voorspoedig.
Ik moet nog een handje vol melee weapons, enkele snipers en de nieuwe wapens.BootVluchteling schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 09:51:
Grinden jullie nog een beetje voor de skins? Ik ben nu lekker voortgang aan het maken met de Dark matter skins ( laatste in MP ). Heb alle pistolen al en daarnaast al een handvol AR's en SMG's.
Melee wordt wat ingewikkelder, maar loopt ook redelijk voorspoedig.
Opzich zou ik aan het einde van dit seizoen klaar moeten zijn en dan kan de grind opnieuw beginnen in BO7.
Hieronder ook de samenvatting van wat ik op het moment allemaal heb.
/f/image/6LgvLWlZofCWl9qcYqwe2tsO.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 25% gewijzigd door Martin0 op 26-08-2025 14:36 ]
Inmiddels zijn alle primary weapons klaar.Martin0 schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 10:26:
[...]
Ik moet nog een handje vol melee weapons, enkele snipers en de nieuwe wapens.
Opzich zou ik aan het einde van dit seizoen klaar moeten zijn en dan kan de grind opnieuw beginnen in BO7.
Hieronder ook de samenvatting van wat ik op het moment allemaal heb.
[Afbeelding]
Enkel nog melee weapons.
------------------------------------
Zojuist gezien:
https://x.com/CallofDuty/status/1962924396172947908
20 gratis tierskips als je inlogt voor 16 september.
[ Voor 11% gewijzigd door Martin0 op 03-09-2025 17:10 ]