Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:28

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:00

Vrijdag

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:46

Linksquest

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/7PJ5bZmRMdpAERgoveeQq0Py.webp

Ontwikkelaar: Treyarch, Raven Software, Infinity Ward
Uitgever: Activision Blizzard, Activision
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_large Xbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large Playstation 4|5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large Windows
Release-datum: 25-10-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Black Ops 6, ontwikkeld door Treyarch en Raven, is een actievolle spionagethriller die zich afspeelt in de vroege jaren 90, een overgangsperiode vol opheffing in de wereldwijde politiek, gekenmerkt door het einde van de Koude Oorlog en de opkomst van de Verenigde Staten als grootmacht. Dit is een kenmerkende Black Ops-game, met een waanzinnig verhaal en spectaculaire militaire operaties verspreid over een filmische campagne voor één speler, een superieure Multiplayer-ervaring en de epische terugkeer van Round-Based Zombies.

Terwijl alle ogen gericht zijn op de Golfoorlog, heeft een geheime eenheid de hoogste kringen van de CIA geïnfiltreerd. Iedereen die in opstand komt wordt gezien als verrader. Verbannen door hun bureau en het land dat hen ooit onthaalde als helden, worden Black Ops-veteraan Frank Woods en zijn team nu achtervolgd door dezelfde militaire machine die hen getraind heeft.

Zonder hun titels, netwerk, wapens, tech en bondgenoten moeten ze het heft in eigen hand nemen. Ze slaan de handen ineen met de criminele onderwereld om hun eigen corrupte overheid een stap voor te blijven. Samen zullen ze er alles aan doen om de echte verraders uit te schakelen en hun eigen namen te zuiveren – zelfs als ze daarvoor dezelfde grenzen moeten overschrijden als hun vijanden. Er is geen weg meer terug.

Hoofdkenmerken van Call of Duty: Black Ops 6

Omnimovement
Spelers zullen hun grenzen continu verleggen met meerdere nieuwe innovaties, waaronder Omnimovement – het soepelste bewegingssysteem tot nu toe, dat het mogelijk maakt om gevechtsmanoeuvres naadloos te combineren in elke richting.

Dynamische gameplay
De Black Ops 6-campagne biedt een dynamische, bloedstollende gameplay met een reeks diverse speelruimtes vol filmische decorstukken en actievolle momenten, risicovolle overvallen en sensationele spionageactiviteiten.

Multiplayer-ervaring
In een ongeëvenaarde Multiplayer-ervaring kunnen spelers hun vaardigheden op de proef stellen met zestien nieuwe maps bij de release, waaronder twaalf hoofdmaps voor 6v6-wedstrijden en vier Strike-maps voor 2v2- of 6v6-gevechten.

Round-Based Zombies
Black Ops 6 bevat ook de epische terugkeer van Round-Based Zombies, het geliefde speltype waarin spelers hordes aan ondoden bestrijden in twee gloednieuwe maps die beschikbaar zijn bij de release. Na de release kunnen spelers uitkijken naar nog meer spannende maps en baanbrekende ervaringen die aan Multiplayer en Zombies worden toegevoegd.

Klassiek prestige-systeem
Black Ops 6 gaat weer terug naar het klassieke prestige systeem die we allemaal kennen van vroeger, want zodra jij het maximale level hebt bereikt krijg je de optionele keuze om voor Prestige te gaan. Dit zorgt ervoor dat je weer helemaal naar level 1 word gezet en de uitrusting die je hebt ontgrendeld van niveau 1-55 opnieuw wordt vergrendeld. Black Ops 6 zal 10 Prestige niveau's hebben, elk met een waardevolle reeks beloningen die je kunt verdienen en uitrusten om je indrukwekkende in-game status te laten zien. Maar het houdt daar nog niet op, want degenen die Prestige 10 voltooien. Zullen overstappen naar Prestige Master waar je weer 1.000 extra niveaus krijgt om te voltooien en een geheime beloning die je kunt ontdekken als je toegewijd genoeg bent om het helemaal tot het einde te halen.

Hoeveel Prestige-niveaus zijn er in Black Ops 6?
Bij de lancering zullen er 10 Prestige- niveaus zijn . Zodra je het maximale Prestige-niveau hebt bereikt, zijn er nog eens 1000 niveaus waar je doorheen moet spelen, met exclusieve beloningen voor de meest toegewijde.

Beta

De Call of Duty: Black Ops 6 Open Beta* is jouw kans om Call of Duty: Black Ops 6 te leren kennen en essentiële feedback te geven om de best mogelijke Day One-ervaring te garanderen wanneer de game op 25 oktober wordt gelanceerd. Pre-order of pre-aankoop Call of Duty: Black Ops 6 op Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation® 5, PlayStation® 4, PC Battle.net, PC Microsoft Store, PC Steam, of abonneer u op een geselecteerde Game Pass abonnementen** en krijg vroege toegang tot de Call of Duty: Black Ops 6 open bèta.

*Werkelijke platformbeschikbaarheid en lanceringsdatum(s) van de bèta kunnen worden gewijzigd. Zie www.callofduty.com/beta voor meer details. De minimale open bètaduur is 2 dagen. Slechts voor beperkte tijd. Zolang de voorraad strekt. Mogelijk is een online multiplayer-abonnement vereist. Internetverbinding vereist.

**Game Pass: voorwaarden en uitsluitingen zijn van toepassing. De gamecatalogus varieert in de loop van de tijd, per regio en per apparaat. Vereist een actief abonnement op Game Pass Ultimate, Game Pass PC of Game Pass Console. Zie xbox.com/gamepass voor details.

1. Waar kan ik een digitale editie van Call of Duty: Black Ops 6 vooraf bestellen?
Je kunt Call of Duty: Black Ops 6 vooraf bestellen of kopen in de Microsoft Store, PlayStation Store, Battle.net, Steam Store en de meeste retailers.

2. Voor welke platforms zijn bètacodes van Call of Duty: Black Ops 6 vroege toegang beschikbaar?
Call of Duty: Black Ops 6 vroege toegang Bètacodes zijn beschikbaar voor Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation® 5, PlayStation® 4, PC Battle.net, PC Microsoft Store of PC Steam

3. Ik heb Call of Duty: Black Ops 6 digitaal vooraf besteld, maar heb geen Early Access bètacode ontvangen. Waar kan ik het vinden?
Je hebt er geen nodig! Het inwisselen van de code is niet nodig voor digitale pre-orders via de Microsoft Store of PlayStation Store, of voor pre-aankopen via Battle.net of Steam. Je bent automatisch geregistreerd voor deelname aan Early Access voor de Call of Duty: Black Ops 6 open bèta op Xbox, PlayStation, PC Microsoft Store, Battle.net of Steam als je digitaal hebt gereserveerd op die platforms. Wanneer de Early Access begint, kun je deze onmiddellijk downloaden.

4. Ik heb Call of Duty: Black Ops 6 vooraf besteld via een deelnemende verkoper. Waar kan ik mijn Call of Duty: Black Ops 6 Early Access bètacode vinden?
In de meeste gevallen wordt de bètacode van Call of Duty: Black Ops 6 Early Access op de kassabon afgedrukt of via e-mail op een online kassabon naar u verzonden. Als u geen bètacode voor vroege toegang heeft ontvangen of deze niet kunt vinden, neem dan contact op met uw verkoper.

5. Wanneer is de open bèta van Call of Duty: Black Ops 6?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZtE2FGqg0rJPLEecGQGqmGljDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23PNVTU3QszPoIdM4PG2T0hO.jpg?f=fotoalbum_large

Edities

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qALYZd6CK28CmlsCY-ZkNDl6VkA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Rs6HuPuGPfbgb3xGlbKnXhDB.png?f=fotoalbum_large

Pre-orderbonussen:
  • Bèta vroege toegang (alle edities)
  • Spelers die een editie van Black Ops 6 pre-orderen of een actief Game Pass-abonnement hebben (Game Pass Ultimate, Game Pass PC of Game Pass Console), krijgen vroege toegang tot de open bèta van Black Ops 6.
Cross-Gen:
  • Basis spel
  • Vroege toegang Open Bèta
  • Woods Operator-pack
Vault Editie:
  • Basis spel
  • Vroege toegang Open Bèta
  • Woods Operator-pack
  • Hunters vs. Hunted Operator-pack (Adler – Umbra-skin (Rogue Black Ops), Park – Oblivion-skin (Rogue Black Ops), Brutus – Bewaker van Alcatraz Skin (Zombies), Klaus – herboren huid (zombies))
Mastercraft-collectie:
  • BlackCell (1 Seizoen)
  • GobbleGum-pack
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAeEjcl4zkXBKVx4ea2l3FzMQ9Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WZ9oBL89uQh9DzekTELXt74M.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KDwUlW7YVbUGPuaXvpzlX5VQIhY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rqkOByxtal2woyQnJQxF8wZl.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMink4TBmeTxOMO2wbJnd3fQjdk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rAuWzTR9pJL8P362Q0gJe2gq.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJPwwZbksYXZF3tOg3cyQX2T4_Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5dKFkIk0V31EEYUeG4XRKGq.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/94nIoMp35BNkhCfvUD4VC3oxWt0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b5eGAx6oJ6ohQoP0K2j5Ix90.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_S_u6VU_qG3okX0DggqxKr10_w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OBmitcyP4puUQUMCAu1rRMkH.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IBQTAO4Gr2uYDJ_GPaNWhu5eC1M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0s3Z8vDki57xurx5fD7eWXVO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pU-ek_u_5LJ09V_npCAlmMEXEAs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2bslFXhPmcMYxPoNXeO6ruyM.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 141% gewijzigd door G_Dragon op 07-11-2024 14:51 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Laatste Black Ops die ik gespeeld heb was deel 4, die had toen geen single player. Binnenkort deel 5 een keer een kans geven.

[ Voor 5% gewijzigd door Linksquest op 23-05-2024 17:44 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-05 00:17
Goed de visuals doen mij denken aan futuristisch a la BO2 en 4. Nooit echt mijn favoriete verhaallijn geweest, maar zombies waren om van te genieten. Ik wacht nog eventjes met hype.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik was nooit een Black Ops fan vanwege de zombies, dat vond ik vanaf dag een al niet bij Call Of Duty passen en nog steeds niet. Maar de campaign was wel altijd erg gaaf om te spelen, dus hoop dat ze daar weer veel tijd in zullen gaan steken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Er zijn al wat dingen geplaatst op CharlieIntel die erop duiden dat het zich afspeelt rond Gulf War (1990/1991) Ze gaan bij Black Ops alle kanten op qua jaartijden, maar dat is op zich ook wel tof! Ben heel benieuwd en hoop dat ze qua multiplayer mappen niet weer een enorme recycleslag gaan maken. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SHiNeye
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-05 12:35
Beetje recyclen zou ik niet erg vinden, zolang er ook maar genoeg frisse maps zijn. En hopelijk geen clown operators etc..

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Patrick_Wolf
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 16:25

Patrick_Wolf

NoLIFE

Ik zou wel een oude lul worden, maar ze mogen van mij echt meer terug naar de basics (zal wel niet gebeuren), maar gewoon 3 of 4 killstreaks.

UAV
Counter UAV
Airstrike
Chopper

Perks gewoon houden

Wapens met attachments wel houden, maar misschien ook daar weer wat minder uitgebreid.

Servers het liefst zoals CoD 4, met mod-opties. Maar zoals BO1 zou ook nog kunnen.

Skins voor wapens mogen ze lekker gek meegaan (voor de liefhebbers), maar geen tracer bullets meer.
Geen extreme operator skins meer, maar misschien wel een paar verschillende operators?

Terwijl ik het schrijf krijg ik het idee dat ik maar gewoon weer eens CoD 4 moet installeren en kijken of daar nog leven is.

Dedriloth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:42
Patrick_Wolf schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:51:
Ik zou wel een oude lul worden, maar ze mogen van mij echt meer terug naar de basics (zal wel niet gebeuren), maar gewoon 3 of 4 killstreaks.

UAV
Counter UAV
Airstrike
Chopper
.

Skins voor wapens mogen ze lekker gek meegaan (voor de liefhebbers), maar geen tracer bullets meer.
Geen extreme operator skins meer, maar misschien wel een paar verschillende operators?

.
Ik zou graag een optie hebben dat je operators, voor de mensen die de meest gekleurde en lichtgevende skins hebben apart houden, en een optie heb om (realistisch) kan weergeven inplaats van lichtgevende gekheid.

Dat zal wel niet gebeuren want ze willen natuurlijk maar al te graag een teddybeer skin en een lichtgevende zombies verkopen voor 15-20 euro, maarja dat zou wel een mooie optie zijn die ik graag zou zien.

Wat betreft de killstreaks snap ik dan wel weer heel goed dat die flink uitgebreid is.
Ik probeer toch altijd goed me best te doen om een Vtol te halen in plaats van een Counter UAV

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Cosmetics gaan nooit meer weg. Al die ijdelheidsitems zullen blijven terugkomen en alleen in het eerste seizoen zullen ze nog een beetje de schijn ophouden qua realisme. Zodra de feestdagen arriveren weet je dat al het realisme overboord gaat :P

Ben wel benieuwd, de Golfoorlog is op zich best een interessante setting voor Black Ops.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Laat het Black Ops nieuws maar komen. Zin in!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-05 23:36
Patrick_Wolf schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 23:51:

UAV
Counter UAV
Airstrike
Chopper

Perks gewoon houden

Wapens met attachments wel houden, maar misschien ook daar weer wat minder uitgebreid.

Servers het liefst zoals CoD 4, met mod-opties. Maar zoals BO1 zou ook nog kunnen.

Terwijl ik het schrijf krijg ik het idee dat ik maar gewoon weer eens CoD 4 moet installeren en kijken of daar nog leven is.
Nog een oude lul hier. Zo hoeven van mij ook niet perse 250 verschillende scopes in de game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUhkmrILuDql4NaFPQ5Xs0ta3g0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rv8rpJlzhzqlM3kRn1EQajYi.jpg?f=fotoalbum_large

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Ik weet even niet meer weten die afspraken waren met die overname, maar meende ook dat de nieuwste call of duty niet Day One op Game Pass mocht komen. Verbeter als ik het mis heb. Maar hoe dan ook, ben wel benieuwd wat het gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Dat scheelt alweer centen. :+

Hopelijk kan ik weer no lifen in de nieuwe Black Ops.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1885112

Ben benieuwd of we hierdoor ook weer een full reset in Warzone krijgen. Het samenvoegen van looks en wapens uit verschillende periodes ging de vorige keer namelijk niet zo lekker.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 1885112 op 28-05-2024 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Laat maar komen via gamepass :) zolang de prijs niet idioot omhoogschiet natuurlijk want met al die andere streamings diensten die ook als maar duurder worden ga ik straks toch wat selectiever kijken maar zolang die op gamepass komt bespaar ik toch weer 70 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08-05 15:23

Schuimpje

Couch Warrior

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08-05 19:35
Linksquest schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 17:44:
Laatste Black Ops die ik gespeeld heb was deel 4, die had toen geen single player. Binnenkort deel 5 een keer een kans geven.
De single player van BO Cold War (deel 5) is echt heel tof.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Hulleman schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 08:58:
[...]

De single player van BO Cold War (deel 5) is echt heel tof.
Ik meen hem ergens op Xbox of Playstation een keer geclaimd te hebben, dus zal binnenkort eens downloaden en spelen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb het na Modern Warfare 2 nooit meer gespeeld maar ja toen had ik nog veel tijd voor multiplayer. Misschien toch eens door Black Ops heen werken maar alleen campaign/single play d:)b Als ik eindelijk bij deel 6 beland heb ik gelijk een goede reden voor een nieuwe game-pc.

Ik heb alleen ook nog tijd nodig voor Ready or Not. :X

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Singelplayers zijn laatste jaren opzich wel leuk. Wel heel kort, dacht iets van 4 a 6 jaar

Hopelijk dit jaar ook weer een week voor release te spelen als je pre ordered

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 10:34:
Singelplayers zijn laatste jaren opzich wel leuk. Wel heel kort, dacht iets van 4 a 6 jaar

Hopelijk dit jaar ook weer een week voor release te spelen als je pre ordered
4 tot 6 jaar lijkt me toch niet kort 😝 ik neem aan dat je 4 tot 6 uur bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
9 juni zullen we iets meer weten veronderstel ik. Dan is het reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En toch wel naar old-gen.. wie had dit nu na 4 jaar nog verwacht

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:28:
Ze zijn al enkele jaren bezig aan dit spel, vlak na Cold War las ik dus ergens logisch hoe kut het ook is.

@Linksquest moet natuurlijk uur zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:46
Chelseamarre123 schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:36:
[...]

Ze zijn al enkele jaren bezig aan dit spel, vlak na Cold War las ik dus ergens logisch hoe kut het ook is.

@Linksquest moet natuurlijk uur zijn :+
Ze zeggen elk jaar dat ze al enkele jaren bezig zijn met het spel, moet toch een moment komen dat ze gewoon afscheid nemen van old gen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Laatst online: 08-05 19:35
G_Dragon schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:28:
Helpt niet mee om nu eens echt met tech te komen puur voor de current-gen. Of zou old-gen afgescheept worden zoals met Black-Ops 4 (of 3? of een ander deel :p ), waarbij de old-gen (toen PS3/One) geen single player kregen?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 08:33
Hoianddoei schreef op woensdag 29 mei 2024 @ 11:43:
[...]

Ze zeggen elk jaar dat ze al enkele jaren bezig zijn met het spel, moet toch een moment komen dat ze gewoon afscheid nemen van old gen..
Heel vreemd is het niet dat de game nog verschijnt op PlayStation 4, aangezien volgens Tom Henderson 48% van de PlayStation-spelers nog speelt op de PS4.

Enkele leaks;

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GOw-FilXAAAwA6g?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://staticg.sportskeeda.com/editor/2024/05/4faa5-17170566069302-1920.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/new-call-of-duty-black-ops-6-vault-edition-weapons-have-v0-f6g2xbu15f3d1.jpg?width=1724&format=pjpg&auto=webp&s=89250b24f828921f171a831547fa89a9814d9e8c

[ Voor 34% gewijzigd door Naxul op 04-06-2024 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoop echt dat ze terug gaan naar een overzichtelijke UI.
Maar uit die plaatjes hierboven vrees ik ervoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 11:25:
Hoop echt dat ze terug gaan naar een overzichtelijke UI.
Maar uit die plaatjes hierboven vrees ik ervoor.
Eerste afbeelding is waarschijnlijk de pre-order bonus voor in MWIII. De UI komt redelijk overeen met hetgeen wat we nu hebben. Ik denk persoonlijk dat de UI wel op de schop gaat, al zal het wel zo blijven dat de huidige COD HQ launcher omgedoopt wordt naar BLOPS6.
Linksquest schreef op donderdag 23 mei 2024 @ 17:44:
Persoonlijk heb ik best genoten van Cold War, ondanks dat het grafisch wel een stapje achteruit was als je naar MW2019 kijkt.

Cutscene met Frank Woods is in WZ te zien.

[ Voor 36% gewijzigd door Naxul op 04-06-2024 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Naxul schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:08:
[...]

Heel vreemd is het niet dat de game nog verschijnt op PlayStation 4, aangezien volgens Tom Henderson 48% van de PlayStation-spelers nog speelt op de PS4.

Enkele leaks;

Nou dat is nou niet waar ik op zat te wachten helaas, veel te kinderlijk echt jammer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Naxul
Aantal potentiële leaks:
  • Wellicht classic prestige mode
  • Omni-directional movement
  • Twee round based Zombie maps at launch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05:07
Naxul schreef op dinsdag 4 juni 2024 @ 09:08:
[...]

Enkele leaks;

Aha, ik zie het alweer. Weer zo’n carnaval game met roze pistooltjes, confettikanonnen en een kledingkast van een dragqueen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Naxul

En voor diegene die al willen preorderen.

[ Voor 34% gewijzigd door Naxul op 09-06-2024 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Eindelijk! Dit werd ook wel tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:02
Poeh, hier gaat mijn inner COD hart toch weer sneller van kloppen. Deze herfst een nieuwe GPU bestellen en we kunnen er weer tegenaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Nu hopen dat er split-screen in zit en het ook gefixed is, anders blijft Black Ops 6 hier links liggen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:49
Wij willen DMZ 2.0 !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:13

[ Voor 57% gewijzigd door Rivanov op 10-06-2024 07:50 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hebben ze iets vermeld over de sbmm. Waarschijnlijk´niet. Pas op in xdefiant is er ook geen sbmm en ben alle dagen zweters tegen gekomen 😀
16 nieuwe mappen. Zijn er eigenlijk 12 want vier zijn 2 vs 2 maps dacht ik. De nieuwe movement en mounted kills zijn niet meer nodig. Ze hebben nieuwe manier zie ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Wolverine9000 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:11:
Hebben ze iets vermeld over de sbmm. Waarschijnlijk´niet. Pas op in xdefiant is er ook geen sbmm en ben alle dagen zweters tegen gekomen 😀
16 nieuwe mappen. Zijn er eigenlijk 12 want vier zijn 2 vs 2 maps dacht ik. De nieuwe movement en mounted kills zijn niet meer nodig. Ze hebben nieuwe manier zie ik .
In de wandelgangen hoor je dat het wellicht iets minder sterk zal gaan zijn, maar we hebben nog niets officieels gehoord. Helemaal niet zie ik zelf niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naxul schreef op maandag 10 juni 2024 @ 09:53:
[...]

In de wandelgangen hoor je dat het wellicht iets minder sterk zal gaan zijn, maar we hebben nog niets officieels gehoord. Helemaal niet zie ik zelf niet zo snel gebeuren.
Moet er zijn de sbmm. Maar veel minder sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed (maar dat is werkelijk nergens op gebaseerd) dat er ook gewoon weer SBMM in zal gaan zitten. Zodat de game ervaring in een golfbeweging blijft:

Het gaat ruk -> oh het gaat beter -> LOLNOOBPWNED IK ROELEER! -> ai, wat een stelletje nolifezweters -> oh het gaat beter -> LOLNOOBPWNED IK ROELEER! -> ai, wat een stelletje nolifezweters ->..... ad infinitum.

Teneinde je bezig te houden met "nog dat éne potje want nu gaat het lekker". Gaat het goed, dan heb je skills. Gaat het slecht, dan zijn de andere spelers zweters.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05 21:56
De beelden van de Direct van gisteren zien er goed uit. Ik ben wel benieuwd naar deze game. Ik vraag me alleen af of het "omnimovement" een verbetering gaat zijn. Tuurlijk zijn de natuurlijk bewegingen mooi, maar ik ben bang dat dit weer misbruikt gaat worden voor bizar irritante bewegingen in de MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 20:20
Het ziet er allemaal best goed uit maar ik probeer toch wat sceptisch te zijn en dan voornamelijk door onderstaande punten.

Wat momenteel toch wel vaak voorkomt zijn de bizar slechte servers die constant packet burst problemen vertonen waardoor het game plezier al behoorlijk word bederft. hoe goed dan ook de game mag zijn.
Activision mag dan ook wel eens flink investeren in hun servers en ook eens eindelijk de tick rate omhoog gooien van de magere 60Hz die ze nu hanteren.

Zoals als eerder vermeld in deze thread ben ik ook benieuw naar de systemen die nu je game experience behoorlijk manipuleren zoals de SBMM en EOMM, als je er echt op gaat letten zie je het gewoon gebeuren. Je zit in een lobby waar je wel goed in gaat, die lobby blijft bij elkaar voor 2 mischien 3 rondes en daarna word je zo goed als altijd in een andere lobby gegooid die 9 van 10 keer of een stuk moeilijker of makkelijker is op basis van je prestaties de vorige rondes.

Het nieuwe Omni movement klinkt allemaal erg leuk, maar voor een KnM speler word het tracken van je target weer een stuk moeilijker en is het vechten tegen de aim-assisted controller spelers al moeilijk genoeg in de huidige MW3 titel.
Vandaar als deze sticky aim assist blijft zoals die is zie ik voor KnM spelers de toekomst niet zo rooskleurig in met deze nieuwe movement feature en de gecombineerde input lobbies die je momenteel niet uit kunt zetten.
En indien je ook Warzone speelt waar de TTk dubbel zo lang is en je dus dubbel zo lang je target moet zien te tracken ben ik benieuwd of dit niet de zo genoemde "final nail in the coffin" word voor MnK spelers.

We gaan het uiteindelijk zien in de open beta maar ik hou mij voor nu een slag om de arm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D3LTTA schreef op maandag 10 juni 2024 @ 16:26:
Het ziet er allemaal best goed uit maar ik probeer toch wat sceptisch te zijn en dan voornamelijk door onderstaande punten.

Wat momenteel toch wel vaak voorkomt zijn de bizar slechte servers die constant packet burst problemen vertonen waardoor het game plezier al behoorlijk word bederft. hoe goed dan ook de game mag zijn.
Activision mag dan ook wel eens flink investeren in hun servers en ook eens eindelijk de tick rate omhoog gooien van de magere 60Hz die ze nu hanteren.

Zoals als eerder vermeld in deze thread ben ik ook benieuw naar de systemen die nu je game experience behoorlijk manipuleren zoals de SBMM en EOMM, als je er echt op gaat letten zie je het gewoon gebeuren. Je zit in een lobby waar je wel goed in gaat, die lobby blijft bij elkaar voor 2 mischien 3 rondes en daarna word je zo goed als altijd in een andere lobby gegooid die 9 van 10 keer of een stuk moeilijker of makkelijker is op basis van je prestaties de vorige rondes.

Het nieuwe Omni movement klinkt allemaal erg leuk, maar voor een KnM speler word het tracken van je target weer een stuk moeilijker en is het vechten tegen de aim-assisted controller spelers al moeilijk genoeg in de huidige MW3 titel.
Vandaar als deze sticky aim assist blijft zoals die is zie ik voor KnM spelers de toekomst niet zo rooskleurig in met deze nieuwe movement feature en de gecombineerde input lobbies die je momenteel niet uit kunt zetten.
En indien je ook Warzone speelt waar de TTk dubbel zo lang is en je dus dubbel zo lang je target moet zien te tracken ben ik benieuwd of dit niet de zo genoemde "final nail in the coffin" word voor MnK spelers.

We gaan het uiteindelijk zien in de open beta maar ik hou mij voor nu een slag om de arm.
Servers zijn toch gewoon goed, ik heb nergens last van. Misschien ligt het meer aan jouw internet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-05 20:20
Chelseamarre123 schreef op maandag 10 juni 2024 @ 20:33:
[...]

Servers zijn toch gewoon goed, ik heb nergens last van. Misschien ligt het meer aan jouw internet
Nee de ping naar de server is prima en met andere online games is er niks aan de hand.
Ik betwijfel ook dat het aan de 1000/1000 glasvezel van KPN of het eigen netwerk ligt waar het port forwarden etc.. is ingesteld voor de open nat in de game.

de packet burst is gewoon elke avond wel een aantal keer aanwezig. ik doe momenteel veel groundwar dus grotere maps en meer spelers en daar is de packet burst toch zeker om de 3 ronde aanwezig en soms zo erg dat ik maar afhaak en een nieuwe pot zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
D3LTTA schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:43:
[...]

Nee de ping naar de server is prima en met andere online games is er niks aan de hand.
Ik betwijfel ook dat het aan de 1000/1000 glasvezel van KPN of het eigen netwerk ligt waar het port forwarden etc.. is ingesteld voor de open nat in de game.

de packet burst is gewoon elke avond wel een aantal keer aanwezig. ik doe momenteel veel groundwar dus grotere maps en meer spelers en daar is de packet burst toch zeker om de 3 ronde aanwezig en soms zo erg dat ik maar afhaak en een nieuwe pot zoek.
Ik merk dit ook wel terwijl ik met andere online shooters Battlefield,xdefiant eigenlijk zelden tot nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D3LTTA schreef op dinsdag 11 juni 2024 @ 08:43:
[...]

Ik merk dit echt nooit, speel op PS5 en ook veel rebirth of warzone

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZtE2FGqg0rJPLEecGQGqmGljDw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23PNVTU3QszPoIdM4PG2T0hO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Open beta. Dat klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Ja alleen moet je wel pre orderen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweede beta hoor. Eerste is voor de pre orders

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zover mij bekend is kunnen mensen met gamepass ultimate wel met de early acces mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeffrey1908 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:40:
[...]

Ja alleen moet je wel pre orderen helaas.
Wolverine9000 schreef op maandag 15 juli 2024 @ 22:40:
[...]

Tweede beta hoor. Eerste is voor de pre orders
Weekend 2 is voor iedereen, zo te zien :P

Vind ik wel prima, dan kan ik na het beta weekend beginnen met Space Marine 2 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:18:
[...]

[...]

Weekend 2 is voor iedereen, zo te zien :P

Vind ik wel prima, dan kan ik na het beta weekend beginnen met Space Marine 2 :9
Ik speel de twee weekends. En tot release is het star wars outlaws of black myth wukong. Ben er nog ni uit😁

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeffrey1908
G_Dragon schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 08:01:
Zover mij bekend is kunnen mensen met gamepass ultimate wel met de early acces mee doen :)
Ja dat zou relax zijn! Ben toch wel benieuwd maar als ik de game met game pass kan spelen ga ik natuurlijk niet de game pre orderen.

Trouwens wel on overzichtelijk zeg met dat omgooien van game pass tiers. Pfffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Enige wat ik hoop is dat ik bij deze versie geen motion sickness krijg met de nieuwe vrijheden betreft bewegen O-)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-05 16:15
G_Dragon schreef op zondag 9 juni 2024 @ 22:05:
Nu hopen dat er split-screen in zit en het ook gefixed is, anders blijft Black Ops 6 hier links liggen :p
"Split-screen gameplay (two players sharing a screen) for Call of Duty: Black Ops 6 will be available on Xbox Series X|S and PlayStation 5. To ensure performance integrity, split-screen gameplay will not be supported on Xbox One or PlayStation 4."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
-En4Cer- schreef op dinsdag 16 juli 2024 @ 12:01:
[...]

"Split-screen gameplay (two players sharing a screen) for Call of Duty: Black Ops 6 will be available on Xbox Series X|S and PlayStation 5. To ensure performance integrity, split-screen gameplay will not be supported on Xbox One or PlayStation 4."
_/-\o_ *O* oOo

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 00:26
Zojuist voor de PS5 via de store gepre-orderd. Zeker als splitscreen dit keer goed werkt, kan mijn vrouw mij eindelijk bijstaan in de gevechten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook juist de pre order gedaan. De vault edition. Kijk vooral uit naar omni movement en prestige... kan ni wachten tot cod next de 28 ste en de 30ste augustus de beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ze wel mogen veranderen is als een team maat aan het campen is aan een raamkan ik niet passeren. Laat ons dat gewoon kunnen . Anders moet je rond lopen als er een paar de toegang versperren. Mss klein detail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
Dames en heren, vandaag de open beta die ik ga spelen via game pass op pc.

Hoelaat kunnen we aan de slag? Iemand dat ergens gevonden of gezien ergens?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 16:03
Jeffrey1908 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:38:
Dames en heren, vandaag de open beta die ik ga spelen via game pass op pc.

Hoelaat kunnen we aan de slag? Iemand dat ergens gevonden of gezien ergens?
Als ik het plaatje hierboven zie, pas over een maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
YouR schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:47:
[...]

Als ik het plaatje hierboven zie, pas over een maand :P
Hahaha wat dom :+ nou dan ga ik vandaag maar niks spelen haha zit er gewoon een maand naast B)

Vond het ook al zo rustig in dit topic haha

[ Voor 8% gewijzigd door Jeffrey1908 op 30-07-2024 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YouR
Jeffrey1908 schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:50:
[...]

Hahaha wat dom :+ nou dan ga ik vandaag maar niks spelen haha zit er gewoon een maand naast B)

Vond het ook al zo rustig in dit topic haha
Haha nou, toen ik je reactie las werd ik wel ff enthousiast, ben wel benieuwd naar deze. Lang geen CoD meer gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeffrey1908
YouR schreef op dinsdag 30 juli 2024 @ 10:54:
[...]

Haha nou, toen ik je reactie las werd ik wel ff enthousiast, ben wel benieuwd naar deze. Lang geen CoD meer gehaald.
Ja sorry heb je blij gemaakt met een dooie mus 7(8)7

Ja ik heb er ook zin in mw3 voelt precies hetzelfde als 2 dus een beetje verandering is wel weer eens leuk.

En de laatste BO volgens mij cold war vond ik ook een hele leuke om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naxul
Naast de bovenstaande afbeeldingen zijn er ook wat leaks in video-formaat;

Skyline map
Omni-movement
Equipment, field upgraded, perks & wildcards

Meer leaks te vinden op Reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn wel niet goed van kwaliteit. Opgenomen op ps4 pre alphabuild.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR
Ziet er al een stuk meer 'basic' uit die weaponsmith. Dat heeft dan ook wel mijn voorkeur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hopelijk geen 50 attachments per stuk. In MW3 echt een verschrikking dat er zoveel supressors, optics underbarrels zijn die eigenlijk allemaal hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Check TheGamingModz op youtube. Twee uur mp tegen bots. Wel op ps4 alpha build. Toffe mappen .

[ Voor 10% gewijzigd door Wolverine9000 op 06-08-2024 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 15:32:
Hopelijk geen 50 attachments per stuk. In MW3 echt een verschrikking dat er zoveel supressors, optics underbarrels zijn die eigenlijk allemaal hetzelfde doen.
Zou mij verbazen want je zit met prestige. En pet prestige kan je wapen kiezen dat je kan gouden dacht ik. Want bij nieuwe prestige moet je alles terug levelen dacht ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:44:
[...]

Zou mij verbazen want je zit met prestige. En pet prestige kan je wapen kiezen dat je kan gouden dacht ik. Want bij nieuwe prestige moet je alles terug levelen dacht ik....
Wat?

Maakt toch niet uit. Nu heb je zoveel underbarrels dat je door de bomen het bos niet meer ziet welke goed en slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 augustus 2024 @ 16:52:
[...]

Wat?

Maakt toch niet uit. Nu heb je zoveel underbarrels dat je door de bomen het bos niet meer ziet welke goed en slecht zijn.
Ik bedoel dat er hopelijk niet veel zijn. Want als je in prestige gaat moet je alles terug levelen. Of ben ik mis...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Het hoofdtopic is ook eindelijk voorzien van de juiste informatie, had helemaal niet in de gaten dat de TS zo ontzettend achterliep oeps! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 7 augustus 2024 @ 10:18:
Het hoofdtopic is ook eindelijk voorzien van de juiste informatie, had helemaal niet in de gaten dat de TS zo ontzettend achterliep oeps! :D
Kan gebeuren. Niets verkeerd mee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen gameplay trailer voor zombies trouwens

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:45
Bijna 17 minuten aan BO6 Zombies gameplay! :D

[ Voor 60% gewijzigd door Farrell op 08-08-2024 20:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Damn zombies is BACK. Wordt een leuke afwisseling met mp en zombies. Aangezien ik geen warzone of resurgence speel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:17:
[...]

Damn zombies is BACK. Wordt een leuke afwisseling met mp en zombies. Aangezien ik geen warzone of resurgence speel...
Ziet er eigenlijk gewoon hetzelfde uit als cold war en zombies in MW3. Enkel de map is wat donkerder.
Maar de zombies zijn een kopie, loot, wapen icoontjes aan de muur... Alles hetzelfde :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 12:45
Wolverine9000 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 08:17:
[...]

Zeker! Ik ga em dan helaas maar weer preorderen :D En volgens het volgende filmpje, krijgen we eindelijk een Save and Quit optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Farrell schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 17:04:
[...]

Zeker! Ik ga em dan helaas maar weer preorderen :D En volgens het volgende filmpje, krijgen we eindelijk een Save and Quit optie :D

[YouTube: BLACK OPS 6 ZOMBIES GAMEPLAY: ABSOLUTELY EVERYTHING EXPLAINED! (Hands-On)]
Klopt en verlies je verbinding. Kan je terug joinen waar je was. Je kan vrienden ook joinen die al bezig zijn etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nog heel veel double xp , weapon xp en battle pass xp tokens van mw3.
Zouden deze meegaan naar bo6. Weet iemand dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DickvanMaurik
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 09-05 15:37
Wolverine9000 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:20:
Ik verwacht van niet, compleet andere series

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DickvanMaurik schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:26:
[...]

Ik verwacht van niet, compleet andere series
Jammer dat ik ze niet kan doorgeven aan iemand . Want speel mw3 shit niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 11:20:
Elke game vervielen ze dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niets aan te doen. Ga maar verder met elden ring lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Laatst online: 00:26
Wolverine9000 schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:27:
[...]

Jammer dat ik ze niet kan doorgeven aan iemand . Want speel mw3 shit niet meer.
Volgens mij speel je niet meer ofwel? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
crimby schreef op dinsdag 13 augustus 2024 @ 12:53:
[...]

Volgens mij speel je niet meer ofwel? 8)7
Nee hoor. Daarmee dat ik het vroeg of ze mee gingen nar bo6

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WO2opW5RgiruLOvvoUgEGhIP6X8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IfePQWwAYMbnENiretdBJwj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28UxMp_-KlNGjAH2123P0-Skk-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cPFXchxb5d1rLsb9EFeUObCQ.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g9b9VFatzUHfy3V53klSyAqDO2o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s4QMAh0DYBQMH3tkPQ0A1CLV.png?f=fotoalbum_large
Call of Duty will soon give players more control over downloads - decoupling the download of Call of Duty: Warzone from other titles. File optimizations also coming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 14:56
Nou ik ben benieuwd, ik ben speciaal van PS5 naar PC gestapt vanwege de grootte op de schijf. Al mis ik het spelen vanaf de bank wel. Hopelijk is voor de release van BO6 duidelijk wat de uiteindelijke grootte op de PS5 is.
Pagina: 1 2 ... 22 Laatste