Is die "open beta" vanaf 30 augustus tot aan de launch op 25 oktober of tot 9 september? Ik had gehoopt weer eens een CoD te gaan spelen online en dan net als iedereen vanaf nul te beginnen. Maar dat lukt natuurlijk niet als de meesten al twee maanden voorsprong hebben als ik op 25 oktober start....
de beta is altijd 2 weekenden en bij de launch begin je weer op nul
Don’t go around the mountain but go over the mountain
@kleinelievewolff Bij Open Beta staat 6 - 9 september, dus dat zal 6,7,8,9 september zijn.
Oh mooi! Dan valt het reuze mee gelukkig.
Ja ze hebben helaas voor verwarring gezorgd met hun plaatjes hierboven die op Twitter waren gepost, want de open beta begint pas op 6 september. Snap nog steeds niet waarom ze bij 30 Augustus geen Early Acces hebben gezet want dat was een stuk duidelijker geweest voor iedereen.
Want zag op Twitter in de reacties ook veel mensen vragen door de verwarring
Want zag op Twitter in de reacties ook veel mensen vragen door de verwarring
[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 16-08-2024 09:44 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hmmm, Open Beta maar eens gaan proberen. Heb de BO serie altijd de betere gevonden binnen de CoD franchise, en Treyarch is wat mij betreft de beste developer.
Best opvallend hoe vaak ik heb gezegd dat ik klaar ben met CoD, en dan bij het PlayStation jaaroverzicht bij de gespeelde games CoD veruit bovenaan staat

(Niet elk jaar overigens, ik koop CoD niet elk jaar meer).
Best opvallend hoe vaak ik heb gezegd dat ik klaar ben met CoD, en dan bij het PlayStation jaaroverzicht bij de gespeelde games CoD veruit bovenaan staat

Je bent niet de enige ik vermaak me altijd wel lekker met CoD maar ook tijdens het spelen klaagt iedereen, vraag me altijd wel af waarom je ze 4 a 5 potjes later nog tegen komt met hetzelfde geklaag, als ik iets echt niet leuk vind stop ik ermee.Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 09:51:
Hmmm, Open Beta maar eens gaan proberen. Heb de BO serie altijd de betere gevonden binnen de CoD franchise, en Treyarch is wat mij betreft de beste developer.
Best opvallend hoe vaak ik heb gezegd dat ik klaar ben met CoD, en dan bij het PlayStation jaaroverzicht bij de gespeelde games CoD veruit bovenaan staat![]()
Hoop mensen vinden klagen nou eenmaal ook wel lekker.
En dat geklaag over cheaten komt me ook me strot uit, als ik eens een keer een lekkere run heb dan ben ik ook een cheater en gebruik ik zogenaamd wall hack enzovoorts, 80% Die dat roept weet echt niet waar ze op moeten letten.
niet vervelend naar jou bedoeld hoor
Ik klaag niet zozeer vanwege hackers oid, heb ik in ieder geval op de PlayStation (welke versie dan ook) nooit iets van gemerkt. Heb wel een hekel aan kiddo's die lopen te schreeuwen in de lobbies, maar nadat ik ontdekt had dat je dat volledig kan uitzetten werd het speelplezier al een heel stuk groterJeffrey1908 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:26:
[...]
Je bent niet de enige ik vermaak me altijd wel lekker met CoD maar ook tijdens het spelen klaagt iedereen, vraag me altijd wel af waarom je ze 4 a 5 potjes later nog tegen komt met hetzelfde geklaag, als ik iets echt niet leuk vind stop ik ermee.
Hoop mensen vinden klagen nou eenmaal ook wel lekker.
En dat geklaag over cheaten komt me ook me strot uit, als ik eens een keer een lekkere run heb dan ben ik ook een cheater en gebruik ik zogenaamd wall hack enzovoorts, 80% Die dat roept weet echt niet waar ze op moeten letten.
niet vervelend naar jou bedoeld hoor
Het is ook meer dat de hand-oog coordinatie gewoon wat minder wordt naarmate je ouder wordt, en dat frustreert nog wel eens
Grappige is wel dat ik dan in het begin bij release loop te schelden en te tieren (er zijn maar weinig games die me zo kunnen laten ragen als CoD doet hahah) omdat het allemaal niet lukt. Maar als ik even doorzet, de guns, maps en behavior een beetje leert kennen, ga ik toch een heel stuk beter spelen en uiteindelijk eindig ik dan structureel in de top3.
En op de een of andere manier blijft het verslavend om al die challenges en attachments vrij te spelen. Dat doen ze toch wel heel goed.
Daarom dat kleine regeltje onderaan.Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:35:
[...]
Ik klaag niet zozeer vanwege hackers oid, heb ik in ieder geval op de PlayStation (welke versie dan ook) nooit iets van gemerkt. Heb wel een hekel aan kiddo's die lopen te schreeuwen in de lobbies, maar nadat ik ontdekt had dat je dat volledig kan uitzetten werd het speelplezier al een heel stuk groter
Het is ook meer dat de hand-oog coordinatie gewoon wat minder wordt naarmate je ouder wordt, en dat frustreert nog wel eens
Grappige is wel dat ik dan in het begin bij release loop te schelden en te tieren (er zijn maar weinig games die me zo kunnen laten ragen als CoD doet hahah) omdat het allemaal niet lukt. Maar als ik even doorzet, de guns, maps en behavior een beetje leert kennen, ga ik toch een heel stuk beter spelen en uiteindelijk eindig ik dan structureel in de top3.
En op de een of andere manier blijft het verslavend om al die challenges en attachments vrij te spelen. Dat doen ze toch wel heel goed.
Ik vind cod gewoon een leuke game en de frustratie die ervanaf komt is een deel van de ervaring, dat maakt een goede pot des te leuker.
Ik heb lobby voice wel altijd aan omdat als ik wil capuren of defenden probeer mensen mee te krijgen want sommigen snappen het principe van domination niet altijd
Maar krijg je die ook echt mee dan? Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar 95% van de mensen gaan hersenloos voor hun K/D en niet voor targets en/of overwinningen. Dus heb ik het daarna maar helemaal uitgezetJeffrey1908 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:52:
[...]
Daarom dat kleine regeltje onderaan.
Ik vind cod gewoon een leuke game en de frustratie die ervanaf komt is een deel van de ervaring, dat maakt een goede pot des te leuker.
Ik heb lobby voice wel altijd aan omdat als ik wil capuren of defenden probeer mensen mee te krijgen want sommigen snappen het principe van domination niet altijd
Precies dit! Als wij samen in split-screen spelen dan zie je dit soort figuren ook veelJeffrey1908 schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 10:52:
[...]

Speel de objective of ga Team Deathmatch doen..

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jawel hoor, soms lukt het wel je merkt snel genoeg of je een beetje response krijgt anders kap ik er ook gelijk mee natuurlijk, en soms merk je dat het goed klikt en zo bouw je prima een leuke lijst op met ,vrienden, om dan ook ranked te gaan doen bijvoorbeeld.Denman schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 11:06:
[...]
Maar krijg je die ook echt mee dan? Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar 95% van de mensen gaan hersenloos voor hun K/D en niet voor targets en/of overwinningen. Dus heb ik het daarna maar helemaal uitgezet
Gameplay van de campaign
Om 16 uur is er blijkbaar een nieuwe mp trailer.....
Verwijderd
Met meer van hetzelfde.Wolverine9000 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 14:56:
Om 16 uur is er blijkbaar een nieuwe mp trailer.....
Waarschijnlijk.... gaan het zien binnen 17 min....
Voor de mensen die willen kijken, nog 9 minuten!
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 26-08-2024 15:51 ]
Die OMNI bewegingen zijn wel echt super tof!!
Lekker duidelijk ook, kijkt rustig weg
ik heb het idee dat ik nu veel meer weet dan voorheen.

Haha ja het was een vlotte trailer met veel beelden, maar weinig nieuwe informatieJeffrey1908 schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:08:
Lekker duidelijk ook, kijkt rustig wegik heb het idee dat ik nu veel meer weet dan voorheen.

Da zal voor woensdag zijn om 18 uur cod next....G_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:13:
[...]
Haha ja het was een vlotte trailer met veel beelden, maar weinig nieuwe informatie
Ach, er verschijnen binnen nu en drie minuten vast wel een lawine aan yt filmpjes met als pakkende titels:
* New CoD trailer THIS IS WHAT WE KNOW!
* 10 things you MISSED in the new CoD trailer!
* CoD trailer DEEP DIVE
* OMG this is GAMECHANGING!
* We NEED to talk about the new CoD trailer!
* The new CoD is going to be great. Here's WHY
It is funny because it is true
* CoD trailer DEEP DIVE
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha +1 zeker weten! Ik ga echt heel slecht op zulke titels maar je ziet niet anders de laatste tijd, iedere youtuber heeft dezelfde cursus gehad denk ik zomaar.Vrijdag schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 16:33:
Ach, er verschijnen binnen nu en drie minuten vast wel een lawine aan yt filmpjes met als pakkende titels:
* CoD trailer DEEP DIVE
Storage ruimte? JaG_Dragon schreef op maandag 26 augustus 2024 @ 19:58:
De systeemeisen voor de beta!
[Afbeelding] [Afbeelding]
The estimated file size for the beta is:
Battle.net: 80GB (34GB to existing season 5.5 install)
Steam: 66GB (32GB)
Microsoft Store: 68GB (29GB)
PlayStation 5: 80GB (34GB)
PlayStation 4: 67GB (15GB)
Xbox Series: 75GB (35GB)
Xbox One: 52GB (17GB)
Vergeet de COD Next vanavond niet te kijken om 18:00 uur Nederlandse tijd.
YouTube: #CODNext Showcase | Call of Duty: Black Ops 6 Multiplayer, Zombies, ...
YouTube: #CODNext Showcase | Call of Duty: Black Ops 6 Multiplayer, Zombies, ...
Is er bekend of de progressie van de bèta gedeeld is over de platforms?
Voor wie gaat kijken,
Wat zitten er toch soms vage mensen tussen
De HUD ziet er lekker oud uit, beetje zoals bo3 voor zover ik mij dat kan herinneren
De power stroom was uitgevallen lolBlazeMuis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:35:
Volgensmij is er iets gebeurd daar, presentators lijken niet helemaal te weten wat te zeggen/doen? Veel geschreeuw op de achtergrond.
Zag in een shot net ook dat de schermen van de computers op zwart stonden
Viel mij dus ook al opBlazeMuis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:35:
Volgensmij is er iets gebeurd daar, presentators lijken niet helemaal te weten wat te zeggen/doen? Veel geschreeuw op de achtergrond.
16 LAUNCH MULTIPLEPLAYER MAPS and 8 MAPS BETA MAPS
- PROTOCOL
- PAYBACK
- SKYLINE - BETA
- LOWTOWN
- SUBSONIC
- REWIND - BETA
- SCUD - BETA
- REDCARD
- BABYLON - BETA
-DERELICT - BETA
- VORKUTA
- VAULT
- SANDHOUSE
- STAKEOUT - BETA
- GALA - BETA
- PIT - BETA
- PROTOCOL
- PAYBACK
- SKYLINE - BETA
- LOWTOWN
- SUBSONIC
- REWIND - BETA
- SCUD - BETA
- REDCARD
- BABYLON - BETA
-DERELICT - BETA
- VORKUTA
- VAULT
- SANDHOUSE
- STAKEOUT - BETA
- GALA - BETA
- PIT - BETA
![]() | ![]() |
Zijn wel twee mappen die bedoeld zijn voor twee tegen twee. Dus daar 6 vs 6 is chaosG_Dragon schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:46:
16 LAUNCH MULTIPLEPLAYER MAPS and 8 MAPS BETA MAPS
- PROTOCOL
- PAYBACK
- SKYLINE - BETA
- LOWTOWN
- SUBSONIC
- REWIND - BETA
- SCUD - BETA
- REDCARD
- BABYLON - BETA
-DERELICT - BETA
- VORKUTA
- VAULT
- SANDHOUSE
- STAKEOUT - BETA
- GALA - BETA
- PIT - BETA
[Afbeelding] [Afbeelding]
We houden toch wel van wat chaos in codWolverine9000 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:48:
[...]
Zijn wel twee mappen die bedoeld zijn voor twee tegen twee. Dus daar 6 vs 6 is chaos
Ik niet. Speel bijna nooit shipment´ soms eens voor camo'sBlazeMuis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:51:
[...]
We houden toch wel van wat chaos in cod
Gunsmith ziet er goed uit, overzichtelijker
Dit lijkt net een DLC van cold war. Graphics lijken net hetzelfde en niet verbeterd.
Ja ik kijk het straks nog effe goed terug heb beetje op me telefoon gekeken maar lijkt wel of je gelijk heb alleen op die rode vloer binnen leek de raytracing wel aardig aanwezig te zijn.Chelseamarre123 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:03:
Dit lijkt net een DLC van cold war. Graphics lijken net hetzelfde en niet verbeterd.
Cold war alleen maar op xbox gespeeld speel nu alles op pc dus kan niet helemaal lekker vergelijken
Ik heb zo het idee dat de graphics niet op de hoogste settings staan. Maar dat zien we overmorgen wel, zal jammer zijn als dit het inderdaad is.Jeffrey1908 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:08:
[...]
Ja ik kijk het straks nog effe goed terug heb beetje op me telefoon gekeken maar lijkt wel of je gelijk heb alleen op die rode vloer binnen leek de raytracing wel aardig aanwezig te zijn.
Cold war alleen maar op xbox gespeeld speel nu alles op pc dus kan niet helemaal lekker vergelijken
Visueel worden er toch nooit hele grote stappen gezet per jaar? Beetje als FIFA, er zijn wat wijzigingen, maar schokkend is het allemaal niet. Pas als je gaat vergelijken met jaren geleden dan zie je dat er grafisch stiekem best wat stappen zijn gezet.
Dat gezegd hebbende zijn graphics bij CoD voor mij persoonlijk niet super belangrijk. Ja het is leuk als het er mooi uit ziet, maar een CoD speel ik niet voor de mooie vista's, maar voor de vlotte, soepele gameplay. En zeker bij een (competitive) shooter is dat belangrijk.
Dat gezegd hebbende zijn graphics bij CoD voor mij persoonlijk niet super belangrijk. Ja het is leuk als het er mooi uit ziet, maar een CoD speel ik niet voor de mooie vista's, maar voor de vlotte, soepele gameplay. En zeker bij een (competitive) shooter is dat belangrijk.
Nee dat klopt ook maar Cold war is al uit 2020. Maar dit zal er inderdaad gewoon op lijken.Denman schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:18:
Visueel worden er toch nooit hele grote stappen gezet per jaar? Beetje als FIFA, er zijn wat wijzigingen, maar schokkend is het allemaal niet. Pas als je gaat vergelijken met jaren geleden dan zie je dat er grafisch stiekem best wat stappen zijn gezet.
Ik vind Battlefield er altijd wel gelikt uit zien hoor met grotere maps, cod doet voor mij altijd toch een beetje cartoon achtig aan, wat niet erg is want het pakt me al jaren, met ups en downs maar heb wel weer zin in een goede Black Ops
Ik vind MW er veel beter uitzien dan dit. Dit lijkt gemaakt voor ps4
MW2019 die singleplayerChelseamarre123 schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:24:
Ik vind MW er veel beter uitzien dan dit. Dit lijkt gemaakt voor ps4
Die is al sinds 18:00 liveRicmaniac schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 19:31:
Stream is nu bezig over BO 6
https://www.twitch.tv/callofduty
Dit is niet de zombie mode die ze beloofd hadden..
Ze moeten gewoon de OG zombies erin gooien
Ze moeten gewoon de OG zombies erin gooien
https://eu.shop.callofdut...waffe-dg-2-replica-statue
€425
Wat een geld
En €700 voor de Raygun replica
https://eu.shop.callofdut...uty-raygun-replica-statue
€425

Wat een geld

En €700 voor de Raygun replica
https://eu.shop.callofdut...uty-raygun-replica-statue

[ Voor 36% gewijzigd door BlazeMuis op 28-08-2024 20:04 ]
Pure Black OpsBlazeMuis schreef op woensdag 28 augustus 2024 @ 18:35:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Meer mensen die een pre-order bij Bol hebben geplaatst maar ook nog geen code hebben ontvangen voor de beta dit weekend?
Toevallig net 45min geleden binnen gekregen.theman36 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:22:
Meer mensen die een pre-order bij Bol hebben geplaatst maar ook nog geen code hebben ontvangen voor de beta dit weekend?
Hier ook vanmiddag binnen gekregen.theman36 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:22:
18 uurVerwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 18:18:
Vanaf hoe laat kunnen we de beta spelen morgen?
Ik heb de preload al binnen.
Denk dat ik mis was. Is idd 19.00 uur. Mijn excuses
No problem! Lekker hoor! Wel weer effe zin in ben benieuwd!Wolverine9000 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 20:54:
Denk dat ik mis was. Is idd 19.00 uur. Mijn excuses
Vind 't wel fijn dat we effe kennen spelen ik heb gister niet alles gezien 16 of 18 maps maar hoeveel zijn er met de beta beschikbaar voor ons?
Iemand die dat weet?
Volgens mij 8Jeffrey1908 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 21:18:
[...]
No problem! Lekker hoor! Wel weer effe zin in ben benieuwd!
Vind 't wel fijn dat we effe kennen spelen ik heb gister niet alles gezien 16 of 18 maps maar hoeveel zijn er met de beta beschikbaar voor ons?
Iemand die dat weet?
Mocht er iemand nog een beta code hebben dan hoor ik het graag.
Het leek me leuk om weer eens een Call of Duty game te kopen bij release, aangezien de laatste keer Black Ops 4 was in 2018. Echter, de laagste prijs is tegenwoordig €80? Allemachtig

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Bij een free weekend gaat de game vaak in sale. Kan je voor wat tientjes goedkoper halen.g0tanks schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:22:
Het leek me leuk om weer eens een Call of Duty game te kopen bij release, aangezien de laatste keer Black Ops 4 was in 2018. Echter, de laagste prijs is tegenwoordig €80? Allemachtig
Als je beetje geduld hebt misschien dan wachten.
Zakken gaat die nauwelijks doen hoor. Volgens de pricewatch is MW3 minimum 58 euro geweest afgelopen jaar. Bij bol kan je black ops nu pre orderen voor 65
https://tweakers.net/pric...dern-warfare-iii-ps5.html
Het gaat mij meer om de PC-versie. Overigens is MW3 op Steam vorige maand nog €38,49 geweest: https://steamdb.info/app/2519060/Chelseamarre123 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:29:
Zakken gaat die nauwelijks doen hoor. Volgens de pricewatch is MW3 minimum 58 euro geweest afgelopen jaar. Bij bol kan je black ops nu pre orderen voor 65
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Happy Beta day!
Klopt, pc-versie (met name op battle.net client) gaat vaak al na 1 maand na release in de aanbieding.g0tanks schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:38:
[...]
Het gaat mij meer om de PC-versie. Overigens is MW3 op Steam vorige maand nog €38,49 geweest: https://steamdb.info/app/2519060/
Daar wacht ik altijd op en speel dan voor de SP.
Wat je zou kunnen doen maar weet niet of je nu te laat bent, is de game bestellen bij bol.com met achteraf betalen. Wanneer je dan de code binnen krijgt, de bestelling weer annuleren.Nietdatikweet schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 23:23:
Mocht er iemand nog een beta code hebben dan hoor ik het graag.
Ik had hem in mijn SPAM foldertheman36 schreef op donderdag 29 augustus 2024 @ 12:22:

Niet bij Bol maar bij Amazon besteld
€63,95 bij amazon, enig nadeel ik moet disk wisseleng0tanks schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:22:

Dit weekend nog even tijd vinden om te spelen, misschien vanavond maar misschien wil ik ook wel verder met Star Wars Outlaws.. twijfels twijfels twijfels..
Heb maar even contact opgenomen met Bol en het blijkt dat veel mensen dit probleem hebben
Uiteindelijk net deze ochtend, heel toevallig na het contact, de code mogen ontvangen, dus ik ben benieuwd vanavond

Uiteindelijk net deze ochtend, heel toevallig na het contact, de code mogen ontvangen, dus ik ben benieuwd vanavond
Met GamePass Ultimate op de Series X kun je toch ook al vanavond de Beta spelen? Of moet ik 'm alsnog pre-orderen?
/edit: NVM. Zoals ik het lees is GPU voldoende.
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2024 09:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jep, naar mijn weten wel anders heb ik ook een probleem.Rivanov schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:49:
Met GamePass Ultimate op de Series X kun je toch ook al vanavond de Beta spelen? Of moet ik 'm alsnog pre-orderen?
Ik krijg binnen 48 uur antwoord zeiden ze net....theman36 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:16:
Heb maar even contact opgenomen met Bol en het blijkt dat veel mensen dit probleem hebben![]()
We're good.Jeffrey1908 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:16:
[...]
Jep, naar mijn weten wel anders heb ik ook een probleem.
Pre-order or pre-purchase Call of Duty: Black Ops 6 on Xbox Series X|S, Xbox One, PlayStation® 5, PlayStation® 4, PC Battle.net, PC Microsoft Store, PC Steam, or subscribe to select Game Pass plans** and get early access to the Call of Duty: Black Ops 6 Open Beta.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In-game staat er ook: Early access in 8H 27M.
Je kunt altijd nog overwegen om Gamepass Ultimate te nemen voor 2 jaar (met beetje effort heb je die voor ong 70 euro). Dan heb je de komende 2/3 COD's die je kunt speleng0tanks schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:22:
Dit dus, heel fijn dat hij nu op gamepass komtSkinnyice schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:38:
[...]
Je kunt altijd nog overwegen om Gamepass Ultimate te nemen voor 2 jaar (met beetje effort heb je die voor ong 70 euro). Dan heb je de komende 2/3 COD's die je kunt spelen
Ik zou nog een keer contact opnemen en even aangeven dat dit niet wenselijk is ivm beta dit weekend. Heb ik ook gedaan en ik werd zelfs gebeld zo net om te vragen of het binnen is.BarendBotje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:18:
[...]
Ik krijg binnen 48 uur antwoord zeiden ze net....
Lol heb al 4 personen gesproken maar alle 3 na de eerste weigeren omdat ik al een verzoek had staan en ik krijg binnen 48 uur antwoord, heb ik om 15:00 nog niks ga ik bellentheman36 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:50:
[...]
Ik zou nog een keer contact opnemen en even aangeven dat dit niet wenselijk is ivm beta dit weekend. Heb ik ook gedaan en ik werd zelfs gebeld zo net om te vragen of het binnen is.
Vorig jaar hetzelfde probleem gehad, kreeg maar geen code. Via de chat meerdere malen een gesprek begonnen maar ze snapten er allemaal niks van, 1 medewerker sloot zelfs gewoon de chat. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen die het wel snapte, paar uur voordat de beta begon kreeg ik de code.BarendBotje schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:16:
Pre-order code nog steeds niet van bol ontvangen.....
Dus gewoon blijven chatten totdat je de juiste persoon krijgt.
Zojuist per mail gehadBlazeMuis schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:07:
[...]
Vorig jaar hetzelfde probleem gehad, kreeg maar geen code. Via de chat meerdere malen een gesprek begonnen maar ze snapten er allemaal niks van, 1 medewerker sloot zelfs gewoon de chat. Uiteindelijk iemand te pakken gekregen die het wel snapte, paar uur voordat de beta begon kreeg ik de code.
Dus gewoon blijven chatten totdat je de juiste persoon krijgt.
Als er nog iemand een 14 dagen Trial wil van gamepass pc:
https://www.xbox.com/xbox...19-4fcb-bf01-34ae4a7e3617
Alleen voor nieuwe accounts, maar die is zo gemaakt als je het alleen voor de beta wil gebruiken.
Alleen voor nieuwe accounts, maar die is zo gemaakt als je het alleen voor de beta wil gebruiken.
Volgens mij gaat het dan allemaal automatisch, omdat ze dan kunnen zien dat je de game in je bezit hebt.crimby schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:43:
Ik heb via de ps store een pre order geplaatst maar ook geen code ontvangen. Of werkt dit anders?
Gaat automatisch bij digitale aankopen.crimby schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:43:
Ik heb via de ps store een pre order geplaatst maar ook geen code ontvangen. Of werkt dit anders?
Als je een maandje die game pass aanschaf kan je dan vandaag al de beta spelen? of volgende week pas?BlazeMuis schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:16:
Als er nog iemand een 14 dagen Trial wil van gamepass pc:
In de huidige COD app/MW3 is er nu een optie voor de beta.crimby schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:08:
Aah top, dank!
Dan kan dan vanavond alKieft91 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:21:
[...]
Als je een maandje die game pass aanschaf kan je dan vandaag al de beta spelen? of volgende week pas?