Beta is live
Dat is mooi! Ga ook gelijk effe checken veel plezier iedereen vanavond!
Nice. Here we go!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Iemand al codes van BOL ontvangen? Hier nog niet!
Ik kom geen match in. Blijft zoeken naar een match
Ik heb 1tje kunnen spelen. Nu vind ik ook geen meer. Ging 26 om.20 en lopen gelijk een kip zonder kop met de nieuwe mappen bij mijn eerste potje
Hier twee matches probleemloos kunnen spelen. Soundtrack is wel tof.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Het is ook altijd hetzelfde met die beta's
hier kan ik ook geen match vinden

Speelt wel soepel vind ik....theman36 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:12:
Het is ook altijd hetzelfde met die beta'shier kan ik ook geen match vinden
Ik kan gewoon multiplayer spelen. Geen issues in joinen.
Die XM4.

Ik kom ook niet in een match 
niks gezegd
niks gezegd
[ Voor 32% gewijzigd door Jeffrey1908 op 30-08-2024 19:33 ]
“Waiting for publisher variables”
Naja ik kijk morgen maar weer als de piek voorbij is, gelukkig toch weekend
Naja ik kijk morgen maar weer als de piek voorbij is, gelukkig toch weekend
Heb na wat problemen een match kunnen spelen. Te vroeg om conclusies te trekken maar net als BO Cold War vind ik het zoveel lekkerder schieten en spelen dan MW II en III. Laat Treyarch zich voortaan maar met CoD bezighouden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Start COD op: "Update requires restart"
Start opnieuw op.
Selecteer BO6 beta: "Update requires restart"
Classic
Ben heul benieuwd, nu de omnimovement tutorial doen
Start opnieuw op.
Selecteer BO6 beta: "Update requires restart"
Classic
Ben heul benieuwd, nu de omnimovement tutorial doen
Bij mij loopt het niet soepel. Hoge latency stutteringen etc..... mss servers te over belast wat normaal is. Ook op ps5 Bij mijJJF771 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:59:
Bij meer mensen dat het niet geheel soepel lijkt de lopen op de ps5?
Scud map is meh. Het trein level is carnage en skyscraper is nice.
Iedereen zal wel zijn voorkeur hebben qua maps. Wat normaal isRivanov schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:08:
Scud map is meh. Het trein level is carnage en skyscraper is nice.
Niet echt heel soms een stutter maar dat is het ook. PC misschien dar ik later nog even kijk hoe die het doet op de series xWolverine9000 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:11:
Als de game wil laden stuttert hij enorm. Nog mensen mast van. Juist voor een potje
Zo, niet best tot nu toe. Wat een spastische ellende. Is veel erger dan Modern Warfare weer. Misschien moet ik er nog even in komen maar niet onder de indruk.
Na drie vier potjes ging het bij mij beter
Kon het niet weerstaan, toch een paar potjes kunnen spelen.
Draait echt heel goed op de computer, geen stutters niks, en dat op alles maxed op 4K 120hz/fps.
Moet nog wel even wennen aan al die movements maar voelt goed aan.
Draait echt heel goed op de computer, geen stutters niks, en dat op alles maxed op 4K 120hz/fps.
Ik speel ook op PC maar werkt wel lekker vlotjes hoor!BlazeMuis schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:40:
Kon het niet weerstaan, toch een paar potjes kunnen spelen.
Eerste potje had ik wat lag stutter maar de potjes erna allemaal vlekkeloos.
[ Voor 9% gewijzigd door Jeffrey1908 op 30-08-2024 20:45 ]
Hier ook vlekkeloos. 6 potjes gedaan, ben weer zeer tevreden hoor, speelt heerlijk. Morgen weer wat potjes
Ik vind de map derelict tot nu toe het fijnst spelen
Scud minste. Twee andere ca vaJeffrey1908 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 20:59:
Ik vind de map derelict tot nu toe het fijnst spelen
Voelt als Cold War on steroids. Gunplay vind ik nice maar weet alleen nog niet wat ik van die movement moet vinden. Dat maakt een al snelle game nog veel sneller..
Blijkbaar heb je gewoon de beta access early via Gamepass
Installing as we speak. Wel echt nice imo dat de full game ook gewoon naar gamepass komt. scheelt toch
Installing as we speak. Wel echt nice imo dat de full game ook gewoon naar gamepass komt. scheelt toch
Ik speel op 1440p met alles op high en sommige dingen op ultra maar ken niet zegen dat ik onder de indruk ben van de graphics.
Paar potjes gespeeld, niet echt een wauw gevoel. Movement is echt te veel van het goede en te snel.
Maps zijn redelijk maar ook niet super. Vooral die jungle map vind ik maar niks.
Heel fantastisch loopt het ook niet, audio lijkt het met momenten niet te doen. Zeker granaatontploffingen zijn er niet. En net ook 1x crash gehad op ps5
Maps zijn redelijk maar ook niet super. Vooral die jungle map vind ik maar niks.
Heel fantastisch loopt het ook niet, audio lijkt het met momenten niet te doen. Zeker granaatontploffingen zijn er niet. En net ook 1x crash gehad op ps5
Haha zo vind ik die jungle map juist wel relax, wel iets te krap op sommige punten.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 30 augustus 2024 @ 22:34:
Paar potjes gespeeld, niet echt een wauw gevoel. Movement is echt te veel van het goede en te snel.
Audio loopt bij mij prima kan goed horen waar iemand loopt achter een muur of een verdieping boven me, de granaat ontploffing hoor ik ook gewoon alleen het is wel een beetje een apart geluid beetje onrealistisch.
De movement kan ik gewoon nog niet beoordelen na een paar potjes , voor mij voelt het een beetje hetzelfde als vooruit sprinten en duiken alleen dan vanuit meerde posities, ik was tevreden met het traditionele movement maar eerst maar eens een paar dagen proberen voor ik het de grond in trap.
Al een paar keer een pot met een mooie k/d weg weten te zetten dus de aankomende dagen heb ik nog wel eventjes zin te ontdekken en feeling te krijgen.
Ben ik de enige dat ik het grafisch heel erg vind tegenvallen op de ps5? We zitten nu in 2024 en ik zie geen enkele verbetering vergeken met cod spellen van laatste 5 jaar. Black ops 6 is totaal geen next gen game (grafisch). Heb juist het idee dat ze hierop zelfs slechter zijn geworden.
Dit is toch niets nieuws.SC4RF4C3 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 02:58:
Ben ik de enige dat ik het grafisch heel erg vind tegenvallen op de ps5? We zitten nu in 2024 en ik zie geen enkele verbetering vergeken met cod spellen van laatste 5 jaar. Black ops 6 is totaal geen next gen game (grafisch). Heb juist het idee dat ze hierop zelfs slechter zijn geworden.
Ieder jaar is hetzelfde maar zolang mensen het blijven kopen zal Activision blizzard ieder jaar een paar nieuwe maps, skins en wapens introduceren voor 80 euro. Desondanks zal het toch de best verkopende game worden van 2024.
Lang leve GamePass!FireBladeX schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 04:24:
[...]
Dit is toch niets nieuws.
Ieder jaar is hetzelfde maar zolang mensen het blijven kopen zal Activision blizzard ieder jaar een paar nieuwe maps, skins en wapens introduceren voor 80 euro. Desondanks zal het toch de best verkopende game worden van 2024.
Toetsenbord en muis heeft een enorm voordeel gekregen nu de aim assist op controllers veel minder sterk is dan de vorige games.
In MW3 is de aim assist perfect, in deze beta heel weak.
Ik ben van mening dat spelers met controllers tegen elkaar moeten, geen gemengde lobbies.
Ik ben van mening dat spelers met controllers tegen elkaar moeten, geen gemengde lobbies.
[ Voor 19% gewijzigd door BlazeMuis op 31-08-2024 07:41 ]
Het is volgens mij ook nog altijd dezelfde engine als Modern Warfare uit 2019.SC4RF4C3 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 02:58:
Wel opgepoetst, maar toch.
Paar potjes gespeeld, zal wel wennen zijn want voorlopig vind ik MW3 nog beter spelen. Het gaat nu wel heel erg snel allemaal.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik ben er ook nog niet over uit. Het speelt wel lekker.
Maar heb wel het idee dat de game veel meer sweaty spelers heeft door de nieuwe movement. mensen die al dolphin dive 360 no scopes aan het maken zijn enzo allemaal shit haha.
Heb ook het idee dat SBMM nog wat moet rechttrekken ofzo want ik kom vaak bij veels te goeie mensen voor mijn skill niveau waar ik bij MW3 vaak top 3 stond.
Voornamelijk speel ik toch meestal door het jaar heen alleen warzone dus dan gaan we automatisch aan die nieuwe movement moeten geloven binnekort maar ben benieuwd hoe dit evolueert.
Verder niet zo veel op de game aan te merken. UI vind ik fijner. Audio is prima alleen zijn explosies soms wat te luid imo. Grafisch hetzelfde als de laatste 4 versies voor mijn idee
Maar heb wel het idee dat de game veel meer sweaty spelers heeft door de nieuwe movement. mensen die al dolphin dive 360 no scopes aan het maken zijn enzo allemaal shit haha.
Heb ook het idee dat SBMM nog wat moet rechttrekken ofzo want ik kom vaak bij veels te goeie mensen voor mijn skill niveau waar ik bij MW3 vaak top 3 stond.
Voornamelijk speel ik toch meestal door het jaar heen alleen warzone dus dan gaan we automatisch aan die nieuwe movement moeten geloven binnekort maar ben benieuwd hoe dit evolueert.
Verder niet zo veel op de game aan te merken. UI vind ik fijner. Audio is prima alleen zijn explosies soms wat te luid imo. Grafisch hetzelfde als de laatste 4 versies voor mijn idee
Vriendengroep en ik hebben daar andere mening over. Die aim assist is behoorlijk OP. Vreemd dat we zoiets verschillend ervaren.BlazeMuis schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 07:41:
Toetsenbord en muis heeft een enorm voordeel gekregen nu de aim assist op controllers veel minder sterk is dan de vorige games.
Hij is echt een pak minder sterk als voorheen. Zelfs op close range is er geen aim assistGovertNL schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:49:
[...]
Vriendengroep en ik hebben daar andere mening over. Die aim assist is behoorlijk OP. Vreemd dat we zoiets verschillend ervaren.
Black ops 6 AA Nerf Might actually be Real this Year... pic.twitter.com/kk4yH9vqVj
— James - JGOD (@JGODYT) 30 augustus 2024
The Nerf is Real! 😱🎉
— hecksmith (@hecksmith_) 30 augustus 2024
It looks like AA completely cuts off at Point Blank ranges, similar to in Apex Legends. pic.twitter.com/25cMleF7o0
Speel je zelf ook met de controller?GovertNL schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 11:49:
[...]
Vriendengroep en ik hebben daar andere mening over. Die aim assist is behoorlijk OP. Vreemd dat we zoiets verschillend ervaren.
Ik kan vrijwel niks op afstand neerschieten, gaat m’n aim alle kanten op. Met MW3 heb ik dit probleem niet. Dus de aim assist is flut in deze beta.
Maar ik ben niet de enige die dit ervaart als ik zo op Reddit en twitter lees.
Dat is het enige waar ik geen last van hebWolverine9000 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:15:
Wel veel lag soms
Verder speelt het echt heel lekker weg, lekker snel, ttk is ook perfect.
Die movement soms ook, word je beschoten wil ik crouchen of prone gaan. Springt die ineens vooruit recht uit mijn cover
Doet echt dingen die ik niet wil of verwacht, gaat iets te soepel
Doet echt dingen die ik niet wil of verwacht, gaat iets te soepel
Ofwel staan mijn instellingen niet juist. Heb nochtans 14 pingBlazeMuis schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:20:
[...]
Dat is het enige waar ik geen last van heb![]()
Verder speelt het echt heel lekker weg, lekker snel, ttk is ook perfect.
Vijf jaar geen CoD gespeeld. Installeer even de beta. Eerste potje met domination gewonnen en mijn persoonlijke K/D (waar het niet om gaat in DOM, ik weet het) op 1.48
Na ja!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Heel vaag. Ik schiet echt voor een nieuwe COD vanaf begin al heel goed. Normaal duurt paar weken maanden voor mijn ratio tussen de 1.75 - 2.0 zit. En vanaf afstand geen enkel probleem. 9 van de 10 potjes behoorlijk positief net uitschieters naar 4.5 - 5.BlazeMuis schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 12:04:
[...]
Speel je zelf ook met de controller?
Ik kan vrijwel niks op afstand neerschieten, gaat m’n aim alle kanten op. Met MW3 heb ik dit probleem niet. Dus de aim assist is flut in deze beta.
Maar ik ben niet de enige die dit ervaart als ik zo op Reddit en twitter lees.
Vermoedelijk overbodige vraag. Je FOV wel veranderd. Begon gister met 90. Had toen hoop recoil.
En inderdaad met controller.
Vind hem tegenvallen, de movement gaat mij te snel en inderdaad, de aim assist is ruk geworden. Van afstand raak ik met een assault rifle niets.
Grafisch is het naar mijn gevoel slechter geworden (PS5). Heb ook ineens moeite om mensen te zien, vooral op die trein map. Als mensen dan voor de rotsen of struikjes lopen zie ik ze met moeite.
Grafisch is het naar mijn gevoel slechter geworden (PS5). Heb ook ineens moeite om mensen te zien, vooral op die trein map. Als mensen dan voor de rotsen of struikjes lopen zie ik ze met moeite.
Movement moet ik even aan wennen, maar het speelt best goed.
Alleen jammer dat geen vrienden van me het spelen, random mensen spelen gewoon 0,0 objective.
Helaas iets van alle tijden maar het is heel irritant als jij de enige in je team bent die de HP of vlaggen pakt. En als je de vlag pakt na 8+ pogingen ben je hem binnen 10 seconden weer kwijt. Het is wat het is.
Alleen jammer dat geen vrienden van me het spelen, random mensen spelen gewoon 0,0 objective.
Helaas iets van alle tijden maar het is heel irritant als jij de enige in je team bent die de HP of vlaggen pakt. En als je de vlag pakt na 8+ pogingen ben je hem binnen 10 seconden weer kwijt. Het is wat het is.
Helemaal gelijk ik voel me vaak ook zo'n eenling en het andere team lijkt altijd samen te werken kan me er ook enorm aan storen!Skinnyice schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:11:
Movement moet ik even aan wennen, maar het speelt best goed.
En waar staat je FOV nu op dan?GovertNL schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 14:05:
[...]
Heel vaag. Ik schiet echt voor een nieuwe COD vanaf begin al heel goed. Normaal duurt paar weken maanden voor mijn ratio tussen de 1.75 - 2.0 zit. En vanaf afstand geen enkel probleem. 9 van de 10 potjes behoorlijk positief net uitschieters naar 4.5 - 5.
Vermoedelijk overbodige vraag. Je FOV wel veranderd. Begon gister met 90. Had toen hoop recoil.
En inderdaad met controller.
Alweer oude wijn in nieuwe zakken. Al kunnen we nu wel een deur openschieten
Wel bizar dat kill assists nu als volwaardige kills worden beschouwd
Gunplay voelt als Vanguard aan vind ik. Ze hebben duidelijk al het werk in omnimovement gestoken en daarna alles gerecupereerd en reskint. Feit dat het gewoon “in” het spel zit van MW3 zegt wel genoeg
Wel bizar dat kill assists nu als volwaardige kills worden beschouwd
Gunplay voelt als Vanguard aan vind ik. Ze hebben duidelijk al het werk in omnimovement gestoken en daarna alles gerecupereerd en reskint. Feit dat het gewoon “in” het spel zit van MW3 zegt wel genoeg
[ Voor 33% gewijzigd door pina op 31-08-2024 15:27 ]
De ttk is nog sneller dan in mw series voor mijn gevoel.
Verder niets te melden over mijn ene potje tdm behalve dat ik mijn tijd niet ga gebruiken voor deze game. Je hoopt met je 1500 uur BO1 op iets goeds, maar ja je weet wel beter.
Verder niets te melden over mijn ene potje tdm behalve dat ik mijn tijd niet ga gebruiken voor deze game. Je hoopt met je 1500 uur BO1 op iets goeds, maar ja je weet wel beter.
Er is een nieuwe mode bijgekomen Kill Order en er is 1 nieuwe map aan toegevoegd Rewind
Was aan het kijken om misschien Black Ops 6 te pre-orderen maar 80 euro voor de basis game?
Speel al zo’n 2 uur vandaag maar de nieuwe map nog niet gehadJeffrey1908 schreef op zaterdag 31 augustus 2024 @ 23:36:
Er is een nieuwe mode bijgekomen Kill Order en er is 1 nieuwe map aan toegevoegd Rewind

Ik ene keer rewind. Is wel een grotere map dan de andere drieBlazeMuis schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:16:
[...]
Speel al zo’n 2 uur vandaag maar de nieuwe map nog niet gehad
Nou ik had dit eerder moeten zeggen, nu ineens wel de nieuwe mapWolverine9000 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:20:
[...]
Ik ene keer rewind. Is wel een grotere map dan de andere drie
Rewind vind ik juiste een hele leuke map wat groter dan de andere (of lijkt zo) en ik vind hem grafisch ook een stuk mooier ogen maar dat zal wel smaak zijn want in principe kan dat niet het is dezelfde engine game assets noem maar op.
Scud vind ik maar een vreemde kleine map en te open, de capture points zijn binnen en te makkelijk het is de zone in sliden of een sprongetje met het nieuwe (gekke) omni movement en het is richten in een hoek en klaar ben je je kan capturen.
Derelict vind ik ook leuk lekker licht speelt best lekker weg wat hoogte verschil op sommige plaatsen en tussen de wagons is het vrij krap maar toch speelt het op een rare manier wel lekker.
Skyline is geen slechte map je moet continu alert zijn boven onder links recht maar hij is mij te klein en te druk, heel de vibe in die map vind ik niet fijn, maar de map zit wel goed in elkaar.
Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel een leuke game ik speel vrijwel altijd op een positieve K/D en voor iedereen die zegt dat het daar niet om draait, dat doet het wel als jij je objectives speelt en je blijft vaker in leven dan jou enemy dan doe je het gewoon beter! en als je team niet mee helpt met de objectives verlies je alsnog
(als je alleen campt en speelt geen objectives dan is er inderdaad geen kunst aan), met FIFA wil je ook meer scoren dan je tegenstander en met een race game net zo, de eerste is altijd de beste.
Ik speel op PC en het is zeker geen zware game ik begon op alles op High dat was prima te doen qua fps dus alles naar Ultra daar leverde ik vrijwel niks op in nu op Extreme gezet en speel nog boven de 100 fps.
Ik wil nog wel even gaan vergelijken vandaag hoe die op de Series X zal spelen.
Maar toch betrap ik me erop dat ik vaker de game start dan ik had verwacht dus voor mij een voldoende tot nu toe!
Scud vind ik maar een vreemde kleine map en te open, de capture points zijn binnen en te makkelijk het is de zone in sliden of een sprongetje met het nieuwe (gekke) omni movement en het is richten in een hoek en klaar ben je je kan capturen.
Derelict vind ik ook leuk lekker licht speelt best lekker weg wat hoogte verschil op sommige plaatsen en tussen de wagons is het vrij krap maar toch speelt het op een rare manier wel lekker.
Skyline is geen slechte map je moet continu alert zijn boven onder links recht maar hij is mij te klein en te druk, heel de vibe in die map vind ik niet fijn, maar de map zit wel goed in elkaar.
Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel een leuke game ik speel vrijwel altijd op een positieve K/D en voor iedereen die zegt dat het daar niet om draait, dat doet het wel als jij je objectives speelt en je blijft vaker in leven dan jou enemy dan doe je het gewoon beter! en als je team niet mee helpt met de objectives verlies je alsnog

Ik speel op PC en het is zeker geen zware game ik begon op alles op High dat was prima te doen qua fps dus alles naar Ultra daar leverde ik vrijwel niks op in nu op Extreme gezet en speel nog boven de 100 fps.
Ik wil nog wel even gaan vergelijken vandaag hoe die op de Series X zal spelen.
Maar toch betrap ik me erop dat ik vaker de game start dan ik had verwacht dus voor mij een voldoende tot nu toe!
Die omni movement blijft een beetje raar, soms wil ik gewoon bukken en dan slide ik ineens vol van de map af (skyline)
Maar wat een goede cod is dit, heb er behoorlijk veel plezier mee, meer dan MW3.
Maar wat een goede cod is dit, heb er behoorlijk veel plezier mee, meer dan MW3.
Speelt idd heel erg lekker hoor. Of zou er express geen sbmm inzitten en dan bij release aanzetten...BlazeMuis schreef op zondag 1 september 2024 @ 11:21:
Die omni movement blijft een beetje raar, soms wil ik gewoon bukken en dan slide ik ineens vol van de map af (skyline)![]()
Vraag me af hoe ze het KD net tellen, lijkt dat je assists ook tellen als kill. Zo eindig ik ook vaak rond de 2.0KDJeffrey1908 schreef op zondag 1 september 2024 @ 10:59:
Ik vind het tot nu toe eigenlijk wel een leuke game ik speel vrijwel altijd op een positieve K/D en voor iedereen die zegt dat het daar niet om draait, dat doet het wel als jij je objectives speelt en je blijft vaker in leven dan jou enemy dan doe je het gewoon beter! en als je team niet mee helpt met de objectives verlies je alsnog(als je alleen campt en speelt geen objectives dan is er inderdaad geen kunst aan), met FIFA wil je ook meer scoren dan je tegenstander en met een race game net zo, de eerste is altijd de beste.
Ja die tellen ook mee idd....Chelseamarre123 schreef op zondag 1 september 2024 @ 11:55:
[...]
Vraag me af hoe ze het KD net tellen, lijkt dat je assists ook tellen als kill. Zo eindig ik ook vaak rond de 2.0KD
Dat moet er idd uit dat is belachelijk dat was ik vergeten te benoemen
Was in cold war ook zo....Jeffrey1908 schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:04:
[...]
Dat moet er idd uit dat is belachelijk dat was ik vergeten te benoemen
Ik snap gewoon het idee erachter niet, behalve als ze het zien als een kill in teamverband maar dan ben jij alsnog degene die dan een assist geeft en niet de desbetreffende kill maakt.
Zijn ze in Black Ops 4 mee begonnen om inderdaad meer nadruk op teamplay te leggen. Je "echte" KD ratio zal vast wel ergens staan.Jeffrey1908 schreef op zondag 1 september 2024 @ 12:20:
[...]
Ik snap gewoon het idee erachter niet, behalve als ze het zien als een kill in teamverband maar dan ben jij alsnog degene die dan een assist geeft en niet de desbetreffende kill maakt.
Jammer dat BO6 weer EOMM rommel is waarbij de matchmaking lang duurt omdat er elke keer een mooie lobby geboetseerd moet worden zodat de juiste spelers hun high of low kunnen ervaren om zo langer te blijven spelen. Met omnimovement had ik mooi akimbo pistol only kunnen spelen voor de ultieme "Tequila" Yuen ervaring.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/0WX3UCAFIeYCH1IuFL10yRsD.gif?f=user_large)
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
De beta is via PC gamepass i.i.g. niet serieus te spelen. Ieder potje (voornamelijk die Skyline map in dat hotel) een crash.
Op ps5 nog geen enkele crash gehad gelukkig. Wel server problemen af en toe
Dat is dan misschien in sommige gevallen want zowel ik en meerdere hier loopt het op PC heel erg vlot.ShininNL schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:43:
De beta is via PC gamepass i.i.g. niet serieus te spelen. Ieder potje (voornamelijk die Skyline map in dat hotel) een crash.
Nog geen enkele crash gehad op pc en al best wat tijd in de beta zitten. Wel heb ik veel packet loss tijdens het spelen en dan voornamelijk als ik gekilled wordt, dan hapert het even.
Ik had de eerste avond veel stutteringen op ps5
En sinds gisteravond niets meer
En sinds gisteravond niets meer
Toen ik achterkwam dat ik inderdaad kon spelen via gamepass (pc) heb ik 3 uur inzitten en 0 crashes. Waar ik mij dan wel aan erger is:ShininNL schreef op zondag 1 september 2024 @ 14:43:
1. Start COD launcher
2. Update en restart
3. Click op beta bo6
4. BO6 beta start up
5. BO6 update en restart
6. Eindelijk kunnen spelen.
Dit is echt een doorn in t oog.
Het is toch zo omslachtig of doe ik iets verkeerd
Op moment start ik eerst World of Warcraft op en tegen die tijd dat BO6 up en running is, heb ik ondertussen wat daily quests kunnen doen in WoW.
Betreft gameplay: niet veel anders dan voorgaande cods.
Ja @FireBladeX dat is ongeveer hoe het moet hahaha irritant ik weet het!
Als je geluk heb hoeft 2 en 5 niet maar soms wel haha.
Als je geluk heb hoeft 2 en 5 niet maar soms wel haha.
Idd net ook op Xbox post repostFireBladeX schreef op zondag 1 september 2024 @ 19:01:
[...]
Toen ik achterkwam dat ik inderdaad kon spelen via gamepass (pc) heb ik 3 uur inzitten en 0 crashes. Waar ik mij dan wel aan erger is:
1. Start COD launcher
2. Update en restart
3. Click op beta bo6
4. BO6 beta start up
5. BO6 update en restart
6. Eindelijk kunnen spelen.
Dit is echt een doorn in t oog.
Het is toch zo omslachtig of doe ik iets verkeerd![]()
Op moment start ik eerst World of Warcraft op en tegen die tijd dat BO6 up en running is, heb ik ondertussen wat daily quests kunnen doen in WoW.
Betreft gameplay: niet veel anders dan voorgaande cods.
Erg dit hoor kost gigantic veel data.
wtf hebben ze gedaan met cod...
Een soort van cod hq install waaruit je daaruit black ops6 opstart?? Why...
Je kan ook niet de exe van Black ops 6 beta rechstreeks opstarten ..
Echt vreemd en kost zoveel meer space ruimte..
Iemand daar heeft dat een keertje bij battlefield gezien en hoppa doen wij ook is leuk, het hoofdmenu lijkt ook wel gebruiksvriendelijker voor een tablet gebruiker dan dat wij het zouden willen.R.G schreef op maandag 2 september 2024 @ 00:53:
[...]
Idd net ook op Xbox post repost
Erg dit hoor kost gigantic veel data.
wtf hebben ze gedaan met cod...
Een soort van cod hq install waaruit je daaruit black ops6 opstart?? Why...
Je kan ook niet de exe van Black ops 6 beta rechstreeks opstarten ..
Echt vreemd en kost zoveel meer space ruimte..
Ik bepaal toxh welke game ik wil starten ik wil of Bo spelen of mw en dat wil ik niet bij hun moeten selecteren om het nog moeilijker te maken.
Na wat meer potjes kwam ik er beter in, maar de hoeveelheid sliden/springen /spasmes is echt naar een nieuw dieptepunt gezakt. En dit zal alleen nog maar erger worden als spelers het nieuwe movement systeem beter onder de knie krijgen.
Vorige beta's speelde ik met plezier, nu merkte ik al vrij snel dat deze CoD een verschrikking gaat worden als je geen 12 bent en niet elke dag kan spelen om je skills beetje bij te houden.
Vorige beta's speelde ik met plezier, nu merkte ik al vrij snel dat deze CoD een verschrikking gaat worden als je geen 12 bent en niet elke dag kan spelen om je skills beetje bij te houden.
Ik ben er 45 en de vorige code vond ik niet zo leuk. Deze vind ik echt goed. Mijn mening natuurlijk. En in het begin dacht ik ook wat is dat voor movement die omni. Maar nu heb ik er zo veel plezier mee. Behalve die snipers lol. Maar dan loop je toch lekker om.en pak je ze in de rug..... deze avond nog wat schieten na 10 uur´ eerst werken natuurlijkDaan0s schreef op maandag 2 september 2024 @ 09:41:
Na wat meer potjes kwam ik er beter in, maar de hoeveelheid sliden/springen /spasmes is echt naar een nieuw dieptepunt gezakt. En dit zal alleen nog maar erger worden als spelers het nieuwe movement systeem beter onder de knie krijgen.
Ik heb gisteren een uurtje gespeeld, en ik moet zeggen dat ik de omni movement wel mee vind vallen.
Voelt een beetje als een gimmick. De movement deamons zullen het veel gaan gebruiken vermoed ik voor Youtube. Vanavond weer kijken, ik heb wel het idee dat de TTK een stuk lager is dan bij MW3
Voelt een beetje als een gimmick. De movement deamons zullen het veel gaan gebruiken vermoed ik voor Youtube. Vanavond weer kijken, ik heb wel het idee dat de TTK een stuk lager is dan bij MW3
Don’t go around the mountain but go over the mountain
De voetstappen mogen wel wat luider of wel hoor ik niet goed....
Nou, ik heb de laatste dagen ook wat uurtjes gemaakt. Tot nu toe vind ik het allemaal wel lekker. De vier nieuwe mappen zijn ook dik in orde, met als voorkeur die map met de kapotte treinen en dat flatgebouw.
Het schieten voelt ook lekker, net als de beweging.
Als ze Hardcore Nuketown erin stoppen, ben ik al tevreden, maar met al deze aanpassingen erbij ben ik helemaal blij.
Edit: Wel vind ik die hele Call Of Duty app op de Xbox een drama, Eerst dat ding starten, dan naar BO6 door loggen, etc.
Als ze Hardcore Nuketown erin stoppen, ben ik al tevreden, maar met al deze aanpassingen erbij ben ik helemaal blij.
Edit: Wel vind ik die hele Call Of Duty app op de Xbox een drama, Eerst dat ding starten, dan naar BO6 door loggen, etc.
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 02-09-2024 10:41 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:40:
Nou, ik heb de laatste dagen ook wat uurtjes gemaakt. Tot nu toe vind ik het allemaal wel lekker. De vier nieuwe mappen zijn ook dik in orde, met als voorkeur die map met de kapotte treinen en dat flatgebouw.
Rewind vind ik minder. Nog mijn draai vinden daar.
Overigens lees ik nu pas het topic terug, maar niet elke assist telt als kill toch?
Ik had in de vorige CoD's regelmatig dat ik (bijwijzen van spreken) 99% van de damage deed maar een ander er door die 1% dan met de eer vandoor ging.
Daarom voor mij prima als een dergelijke assist als kill telt.
Ik had in de vorige CoD's regelmatig dat ik (bijwijzen van spreken) 99% van de damage deed maar een ander er door die 1% dan met de eer vandoor ging.
Daarom voor mij prima als een dergelijke assist als kill telt.
4 mappen? Ben ik dan gek want ik zie er maar 3.Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:40:
Zijn er 4 hoor´ skyline , scud, rewind en derail of zoiets´ komen nog andere mappen bij maar wanneer weet ik niet´ da zijn heel kleine mappen die bedoeld zijn voor twee tegen twee.BlazeMuis schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:50:
[...]
4 mappen? Ben ik dan gek want ik zie er maar 3.
Haha sowieso gek, maar dat is een heel ander verhaalBlazeMuis schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:50:
[...]
4 mappen? Ben ik dan gek want ik zie er maar 3.
Ik had er tot gisteren avond ook maar drie, gisteren kreeg ik de vierde.
1. Flatgebouw.
2. Kapotte satelliet
3. Winkeltjes
4. Kapotte treinen.
Volgens mij had ik ergens in de laatste presentatie gezien dat de volgende beta meer of andere mappen zou bevatten.Wolverine9000 schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:52:
[...]
Zijn er 4 hoor´ skyline , scud, rewind en derail of zoiets´ komen nog andere mappen bij maar wanneer weet ik niet´ da zijn heel kleine mappen die bedoeld zijn voor twee tegen twee.
Je hebt nog pit en gala. Dat zijn super kleine mappen voor 2 vs 2. Je hebt nog de map van de training course en dan nog een andere. Maar weet de naam niet meer.Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:53:
[...]
Volgens mij had ik ergens in de laatste presentatie gezien dat de volgende beta meer of andere mappen zou bevatten.
Oh natuurlijk! Scud was ik vergetenWolverine9000 schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:52:
[...]
Zijn er 4 hoor´ skyline , scud, rewind en derail of zoiets´ komen nog andere mappen bij maar wanneer weet ik niet´ da zijn heel kleine mappen die bedoeld zijn voor twee tegen twee.

Iedereen vind deze slecht . Ik niet. En neen zit niet te campen op die satelliet. Soms wel 😄
Zaterdag back pedals voor de PS5 controller besteld, komt als het goed is vanavond binnen, kijken of ik dan goed mee kan komen met de onmi movement.
https://amzn.eu/d/0YR7WkX
Ik speel met de ps5 sony edge controllers en tactical flipped.... die back paddles zijn echt zalig en nog gee´ stick drift na een jaar. En anders de modules veranderen en opgelost...BlazeMuis schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:05:
Zaterdag back pedals voor de PS5 controller besteld, komt als het goed is vanavond binnen, kijken of ik dan goed mee kan komen met de onmi movement.
[ Voor 14% gewijzigd door Wolverine9000 op 02-09-2024 11:07 ]