My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ooh grappig, hoe kom ik daaraan?Wolverine9000 schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:06:
[Afbeelding] Ben content met deze stats. Kan natuurlijk nog altijd beter. Is maar een beta dan ook e
Heb je Twitter of x
Woolverine#2442759 #CODBetaRecord @CallofDuty
Deze invoeren met je activision id en halve minuut later krijg je de stats...
[ Voor 26% gewijzigd door Wolverine9000 op 02-09-2024 11:14 ]
Ooh nee geen X hier.Wolverine9000 schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:13:
[...]
Heb je Twitter of x
Woolverine#2442759 #CODBetaRecord @CallofDuty
Deze invoeren met je activision id en halve minuut later krijg je de stats...
Dan zal je het niet kunnen zien. Maakt ni veel uit natuurlijk....
Jammer had het ook wel willen zienWolverine9000 schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:33:
[...]
Dan zal je het niet kunnen zien. Maakt ni veel uit natuurlijk....
Na tweede weekend hoop ik op een verbetering of mss is ie dan slechter. Dat kan ook natuurlijk
Vind ik wel interessant. Ik gebruik ni de Strikepack op mijn PS4 controller en dat vind ik erg fijn. Niet voor de macro's trouwens, dat vind ik niet nodig. Ben wel benieuwd naar jouw ervaring met die zelfbouw paddelset.BlazeMuis schreef op maandag 2 september 2024 @ 11:05:
Zaterdag back pedals voor de PS5 controller besteld, komt als het goed is vanavond binnen, kijken of ik dan goed mee kan komen met de onmi movement.
https://amzn.eu/d/0YR7WkX
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als jullie je activison ID delen dan zoek ik het wel op
Don’t go around the mountain but go over the mountain
For those asking on maps in Black Ops 6 beta,
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 30 augustus 2024
Rewind will be added at some point this weekend, along with 2 Strike maps.
Babylon and one additional Strike map will be available in Weekend 2. pic.twitter.com/NzNt6XiFVK
/f/image/0IL45RYZL0q1aM0qxi2jsBwD.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 46% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2024 13:11 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik zal het laten weten hier in het topic hoe het bevaltVrijdag schreef op maandag 2 september 2024 @ 12:26:
[...]
Vind ik wel interessant. Ik gebruik ni de Strikepack op mijn PS4 controller en dat vind ik erg fijn. Niet voor de macro's trouwens, dat vind ik niet nodig. Ben wel benieuwd naar jouw ervaring met die zelfbouw paddelset.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb een elite controller, maar de bumpers dubbel klikken en het rubber laat los, dus ik speel op een PS5 controller.Rivanov schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:49:
Ik kan echt niet meer zonder de paddles op m'n Elite Controller. Tijdens FPS games praktisch een musthave. Samen met de hairtriggers.
Edit: Hairtriggers overigens wel, daar moest ik wel enorm aan wennen toen ik die kwijt was.
Maar goed ik heb de elite controller 5x geprobeerd en telkens was er wat mee dus ik heb dat maar opgegeven.
[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 02-09-2024 14:50 ]
Recentelijk weer een nieuwe gekocht. Kan simpelweg niet zonder.. dus dan maar weer een nieuwe.Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:48:
Ik speel zonder maar kan prima mee komen hoor, nooit aan gewend dus dan mis je het ook niet zullen we maar zeggen.
Edit: Hairtriggers overigens wel, daar moest ik wel enorm aan wennen toen ik die kwijt was.
Maar goed ik heb de elite controller 5x geprobeerd en telkens was er wat mee dus ik heb dat maar opgegeven.
Hoop nog steeds op een v3.. maar die hoop is denk ik tevergeefs.
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 02-09-2024 14:55 ]
Kwestie van wat je gewend bent inderdaad. Ik mistte het ook niet, totdat ik er eens mee geëxperimenteerd had. Controller ingesteld op tactical bumper jumper, driehoekje op linker paddel en rondje op rechterpaddel. Dit zorgt er voor dat ik vrijwel nooit mijn duimen van de sticks hoef af te halen en zowat continu in beweging kan blijven.Donstil schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:48:
Ik speel zonder maar kan prima mee komen hoor, nooit aan gewend dus dan mis je het ook niet zullen we maar zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 02-09-2024 15:06 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ja misschien moet ik het nog maar weer eens een kans geven en er weer een aanschaffen. Dan is er ook weer nieuwe garantie etc.Rivanov schreef op maandag 2 september 2024 @ 14:54:
[...]
Recentelijk weer een nieuwe gekocht. Kan simpelweg niet zonder.. dus dan maar weer een nieuwe.
Hoop nog steeds op een v3.. maar die hoop is denk ik tevergeefs.
Ja ik ken wel meer mensen die er echt bij zweren maar het klikte (Vrijdag schreef op maandag 2 september 2024 @ 15:05:
[...]
Kwestie van wat je gewend bent inderdaad. Ik mistte het ook niet, totdat ik er eens mee geëxperimenteerd had. Controller ingesteld op tactical bumper jumper, driehoekje op linker paddel en rondje op rechterpaddel. Dit zorgt er voor dat ik vrijwel nooit mijn duimen van de sticks hoef af te halen en zowat continu in beweging kan blijven.
Quickscopen begint ook terug te komen en die sniper in de beta voelt vrij lekker.
Inmiddels geïnstalleerd en een uurtje gebruikt. Werkt perfect, klikt goed en voelt niet goedkoop aan. Het rubber voelt ook goed aan.BlazeMuis schreef op maandag 2 september 2024 @ 13:28:
[...]
Ik zal het laten weten hier in het topic hoe het bevalt
Het installeren duurde wel ff, een uur ongeveer, maar ik heb redelijk grote handen en het is echt priegelen.
Voor €30 een hele goede toevoeging aan de controller.
Nu moet ik er alleen nog even goed aan wennen want ik blijf toch af en toe nog de normale knoppen indrukken
Ja bij mij gaat 't ook wel lekker! Heb alleen dat het soms iets te chaotisch is omdat de maps zo klein zijn verder voelt het wel goed aan tot nu toe dan.Wolverine9000 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:53:
Gisteren nog uurtje of twee gespeeld. Heerlijke potjes. Vandaag zal ni meer lukken. Dat het maar rap terug vrijdag is met nog een nieuwe map erbij en level cap tot 30.
Bedoel je die twee mappen doe er bij zijn gekomen gala en pit. Dat zijn strike mappen ´ voor twee vs twee bij release..Jeffrey1908 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 09:58:
[...]
Ja bij mij gaat 't ook wel lekker! Heb alleen dat het soms iets te chaotisch is omdat de maps zo klein zijn verder voelt het wel goed aan tot nu toe dan.
Verwijderd
Mensen van het eerste uur die de beta hebben gespeeld? Thoughts?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2024 10:23 ]
Iedereen zal een verschillende mening hebben´ ik vind hem juist goed. Heb mijn plezier in cod terug gevonden´ maar ja wie ben ik. Iemand anders zal wel zeggen dat hij slecht is. Je hebt voor en tegenstanders. Ik ben duidelijk voor en helemaal verkocht. Maat schiet mij niet af als jij hem niet goed vind😁Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:20:
Is deze serie nog een beetje leuk voor iemand die al heel lang geen CoD heeft gekocht? De eerste 2 delen vond ik fantastisch maar het begon zo overdreven en hectisch te worden allemaal op een gegeven moment. Best wel zin om weer eens een online FPS op te pakken en zien of het me wat doet maar op dit moment spreken de beelden van Delta Force mij meer aan dan dit.
Ik heb eigenlijk sinds BO2 alleen maar WW2 gespeeld en sinds kort een paar potjes MW3 (via gamepass). Ik heb op de xbox one een paar potjes gespeeld, maar toen jeukte het toch echt. Ik vond het in ieder geval de 350 euro investering in de nieuwe xbox series s wel waard. Het spel speelt ook nog eens 100x beter op de series s dan op de one.Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:20:
Is deze serie nog een beetje leuk voor iemand die al heel lang geen CoD heeft gekocht? De eerste 2 delen vond ik fantastisch maar het begon zo overdreven en hectisch te worden allemaal op een gegeven moment. Best wel zin om weer eens een online FPS op te pakken en zien of het me wat doet maar op dit moment spreken de beelden van Delta Force mij meer aan dan dit.
In ieder geval, als je twijfelt zou ik even de gamepass voor een maand nemen of de beta spelen. Ik vindt het de moeite zeker waard! echt een top game.
Ik deel jouw mening. Ben maar een average player´ maar toch heb ik nu een kd van 1.28 . Kan ik perfect mee levelTdv98 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:33:
[...]
Ik heb eigenlijk sinds BO2 alleen maar WW2 gespeeld en sinds kort een paar potjes MW3 (via gamepass). Ik heb op de xbox one een paar potjes gespeeld, maar toen jeukte het toch echt. Ik vond het in ieder geval de 350 euro investering in de nieuwe xbox series s wel waard. Het spel speelt ook nog eens 100x beter op de series s dan op de one.
In ieder geval, als je twijfelt zou ik even de gamepass voor een maand nemen of de beta spelen. Ik vindt het de moeite zeker waard! echt een top game.
Verwijderd
Goed punt over gamepass! Heb nog een gratis maand liggen ergens. Ideaal om de game te checken. Mocht het bevallen kan ik ‘m alsnog kopen.Tdv98 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:33:
[...]
Ik heb eigenlijk sinds BO2 alleen maar WW2 gespeeld en sinds kort een paar potjes MW3 (via gamepass). Ik heb op de xbox one een paar potjes gespeeld, maar toen jeukte het toch echt. Ik vond het in ieder geval de 350 euro investering in de nieuwe xbox series s wel waard. Het spel speelt ook nog eens 100x beter op de series s dan op de one.
Kan mij trouwens herinneren jaren terug nog een keer CoD gekocht te hebben. Je kon daarin een soort van zweven wat ik veel te ver vond gaan. Na een paar uur gestopt.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2024 10:54 ]
Kun je al ergens KD vinden? heb het via X geprobeerd alleen krijg geen reactie...Wolverine9000 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:39:
[...]
Ik deel jouw mening. Ben maar een average player´ maar toch heb ik nu een kd van 1.28 . Kan ik perfect mee level
Geef eens je activision id met # nummers bij zal eens zien.Tdv98 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:54:
[...]
Kun je al ergens KD vinden? heb het via X geprobeerd alleen krijg geen reactie...
Ja hoor, als je de recente COD's gespeelt hebt kan je wat sneller mee natuurlijk maar de basis blijft gewoon een shooter natuurlijk. Als je wat rondjes doet (en leuk vind) klikt het vanzelf.Verwijderd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:20:
Ik ben zelf pas bij de reboot van MW in 2019 ingestapt en ging prima.
Via PMWolverine9000 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:58:
[...]
Geef eens je activision id met # nummers bij zal eens zien.
Slechts 2 of 3 potjes van de 10 is leuk en heb ik een positief K/D van rond de 1.20/1.30.
SBMM....BlazeMuis schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:03:
Ik kom vrijwel niet meer in potjes terecht met mensen met dezelfde skills als ik heb. Ik speel constant tegen spelers met 3+ K/D. Ze maken mij gewoon volledig af. Einde match sta ik soms gewoon op 0.10 K/D.
Slechts 2 of 3 potjes van de 10 is leuk en heb ik een positief K/D van rond de 1.20/1.30.
Mogen ze wel wat minder zetten, in MW3 heb ik hier veel minder last van.
Ik bijna altijd een positief kd gehad in de beta. Ok hier en daar een negatieve. Maar meestal goed. Moet wel zeggen dat ik gisteren in mijn twee eerste potjes bij sulkelaars zat en ik 1.08 had en de rest van mijn team allemaal 0.70 en minder hadBlazeMuis schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:03:
Ik kom vrijwel niet meer in potjes terecht met mensen met dezelfde skills als ik heb. Ik speel constant tegen spelers met 3+ K/D. Ze maken mij gewoon volledig af. Einde match sta ik soms gewoon op 0.10 K/D.
Verwijderd
Nee ik bedoel echt de 6v6 maps op Rewind na ze zijn zo klein dat er altijd actie is, kijk naar MW3 die had Afghanistan die map was misschien wel 3 keer groter (of dat voelde zo) zodat je soms eventjes een beetje tijd had om uit de chaos te komen, skyline is non stop actie, dus hoop dat er ook wat grotere maps in zitten.Wolverine9000 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:17:
[...]
Bedoel je die twee mappen doe er bij zijn gekomen gala en pit. Dat zijn strike mappen ´ voor twee vs twee bij release..
Vind alle 4 de mappen wel fijn spelen en idd rewind moet je wat meer lopen en is de map groter´ skyline en derilict of zoiets vind ik de beste´ scud en rewind had ik wat problemen in het begin. Maar een keer je de map leert kennen vind ik ze ook goed.... dit weekend komt er nog eentje bij en dan nog een strije map ook dacht ik´ level cap tot 30Jeffrey1908 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:29:
[...]
Nee ik bedoel echt de 6v6 maps op Rewind na ze zijn zo klein dat er altijd actie is, kijk naar MW3 die had Afghanistan die map was misschien wel 3 keer groter (of dat voelde zo) zodat je soms eventjes een beetje tijd had om uit de chaos te komen, skyline is non stop actie, dus hoop dat er ook wat grotere maps in zitten.
Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn haha, ben best tevreden over wat ik heb gespeeld de afgelopen dagen. Maar zou wel liever iets minder actie willen als ik spawn soms moet je binnen 5 seconde al gaan schieten, en bij bijvoorbeeld de laatste COD moest je jezelf na een spawn weer een stukje verplaatsen naar de acite of enemy. Als je 12 bent en heel de dag Red Bull drinkt is dat heel leuk maar soms wil ik gewoon even een iets relaxere map, niet alleen maar springen en duiken.Wolverine9000 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 11:31:
[...]
Vind alle 4 de mappen wel fijn spelen en idd rewind moet je wat meer lopen en is de map groter´ skyline en derilict of zoiets vind ik de beste´ scud en rewind had ik wat problemen in het begin. Maar een keer je de map leert kennen vind ik ze ook goed.... dit weekend komt er nog eentje bij en dan nog een strije map ook dacht ik´ level cap tot 30
Vanguard had daar een goede optie op tactic blitz en nog iets zoiets zou wel van toepassing zijn omdat de maps wel gericht zijn op snelle combat.
Als overdreven en hectisch niets voor je is ga je deze niet leuk vinden denk ik. De nieuwe movement is momenteel vrij gek en voelt sweaty aan als je het niet onder de knie hebtVerwijderd schreef op woensdag 4 september 2024 @ 10:20:
Ook moeilijk te vergelijken met delta Force.
Heb zelf al paar keer geprobeerd om van balkon te springen op mijn rug en dan iemand te killen´ vraagt oefening idd..Chelseamarre123 schreef op woensdag 4 september 2024 @ 18:51:
[...]
Als overdreven en hectisch niets voor je is ga je deze niet leuk vinden denk ik. De nieuwe movement is momenteel vrij gek en voelt sweaty aan als je het niet onder de knie hebt
Ook moeilijk te vergelijken met delta Force.
En ik had in een potje een keertje een slide over de rug waarin ik kon draaien en al achteruit slidend een andere guy kilde, dat geeft wel een heerlijke Max Payne gevoel
De omni movement is idd super. Ben op skyline van het dak gesprongen . Geland op mijn rugDonstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:42:
Ik vind het wel lekker eigenlijk, voelt wel alsof het een hoop meer vrijheid gaat geven.
En ik had in een potje een keertje een slide over de rug waarin ik kon draaien en al achteruit slidend een andere guy kilde, dat geeft wel een heerlijke Max Payne gevoel
en zo twee man gepakt. Maar lukt niet altijd. Ben al eens neer geknald in mid air.....
Wat ook wel lekker is als je zelf die kill maakt overigens. Je ziet er een vliegen en ramt hem/haar dan zo uit de luchtWolverine9000 schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:46:
[...]
De omni movement is idd super. Ben op skyline van het dak gesprongen . Geland op mijn rug
en zo twee man gepakt. Maar lukt niet altijd. Ben al eens neer geknald in mid air.....
Ja idd. Kan niet wachten tot morgen avond. Terug knallen vanaf 19.00Donstil schreef op donderdag 5 september 2024 @ 11:47:
[...]
Wat ook wel lekker is als je zelf die kill maakt overigens. Je ziet er een vliegen en ramt hem/haar dan zo uit de lucht
Wat ik trouwens ook echt heel veel fijner vind van de bo6 beta ten opzichte van modern warfare 3 (maar waar ik voor vrees dat nog helemaal gaat veranderen) is de UI van BO6.
Zo veel duidelijker die menu's en kleur en contrast dat gebruikt word (voor pc in ieder geval)
Ben dus alleen bang dat straks als de game uit is er snel alweer een overload aan shop items word gepushed en al die tig verschillende game modi's enzo waardoor die overzichtelijkheid verdwijnt. Dit was bij MW3 eerst ook het geval namelijk.
Dat blijft zo jammer. CoD blijft imo de beste op het gebied van arcade shooter, lekker snel even een potje knallen.. maar alle rambam er omheen zit mij zo tegen zoals al die skins in de store zoals rubber ducks, konijnen, kleurrijke onzin. Maargoed.. toch blijf ik elke keer weer spelen.
Black Ops 6 Open Beta begins Sept 6 at 10am PT, with:
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 5 september 2024
- New Core Map: Babylon
- New Strike Map: Stakeout
- Level Cap increased to 30
- Gunfight & New Face Off variants
- New Perks, including Ninja
- New SMG
- Weekend 2 Rewards pic.twitter.com/gaDhAGstvZ
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Ja over smaak valt niet te twisten, ik vind het soms ook iets te kort op elkaar kleine maps iets teveel chaos maar ondertussen heb ik toch ook weer wel plezier en me potjes lopen best aardig.Korkss schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 16:50:
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niks vind. Voor mij (misschien door mijn leeftijd) geldt het principe simpeler is beter. Vond cod de laatste jaren al meer en meer ADHD achtig. Dit omni movement gedoe maakt het voor mij niet bepaald beter. Misschien toch opzoek naar een andere shooter
Moet die wel voorbijkomen.
Enkel Skyline en Reloaded gehad.
Ik nu 2x achter elkaar Babylon.Rivanov schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 18:45:
[...]
Moet die wel voorbijkomen.
Enkel Skyline en Reloaded gehad.
Ik crash elke keer na elk potje, dit had ik de vorige keer niet. GPU is ook een stuk warmer dan voorheen.
Edit: niks gezegd, weer een crash..
Hier werkt de boel nog, kan gewoon een match beginnen, zolang m’n spel niet crasht.
[ Voor 18% gewijzigd door BlazeMuis op 06-09-2024 19:04 ]
Vorig weekend was dit probleem er niet.
Klopt. Vorig weekend was smooth. Laat het voor nu even. Morgen maar weer proberen.BlazeMuis schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 19:19:
Ik krijg de crash na een match, dan zoekt ie naar spelers maar dat kan ik dan tot een eeuwigheid laten doorlopen. Als je terug wil naar het menu dan loopt de boel vast en crasht het uiteindelijk.
Vorig weekend was dit probleem er niet.
2 matches geleden voor het laatst een crash gehad. Ik heb geen last van packet burst.Alexknl schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 20:15:
Nu geen crashes meer maar ik heb wel veel last van packet burst op pc.
Volgens mij is die foetsieWolverine9000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 21:26:
6mwaar is scud map naar toe
Ja alleen dan met gangetjes aan de randen van de map chaos!!Wolverine9000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:05:
Babylon is shipment 2.0
Wel 55 kills juust....Jeffrey1908 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:10:
[...]
Ja alleen dan met gangetjes aan de randen van de map chaos!!
Heb alleen nog maar hardpoint gehad.Wolverine9000 schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 22:30:
Je kan op Babylon wel chaos vermijden op de a en c vlag
Kill order sla ik over....
Bij mij is iedereeen trouwens level1....
[ Voor 9% gewijzigd door Wolverine9000 op 06-09-2024 22:45 ]
Tijd om naar bed te gaan

Ik had veel lag spykes op ps5 gisteren. Wel met een goed internet van 14 ping...BlazeMuis schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 08:54:
Veel packet burst vandaag
Het is heel erg slecht vergeleken met vorig weekend.Wolverine9000 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 09:31:
[...]
Ik had veel lag spykes op ps5 gisteren. Wel met een goed internet van 14 ping...
Ik heb soms ook het gevoel dat ik 20 kogels in iemands rug schiet, de speler draait zich om waarna ik met 4 hits dood ben

Vorig weekend had ik helemaal geen last van lag en rare hitreg. Liep toen een stuk soepeler.
Ook ik heb gewoon prima glasvezel internet, zoals de meeste hier denk ik.

Teveel spelers op de servers lijkt mij sterk, Microsoft heeft met Azure een enorm netwerk beschikbaar.
Speelt verder wel lekker weg, alleen jammer dat ze de spawns zo vaag hebben gemaakt ineens.
Soms spawn je gewoon achter 3-4 mensen die het niet eens door hebben
Maakt niet uit of ik hem via Battle.net launch of via de XBox app. Resultaat is hetzelfde.
Safe mode, maakt geen verschil.
Alle drivers up to date
Alle achtergrond software (alle andere launchers bijv) gesloten
Ik ben gewend dat CoD (en niet alleen de beta's) een ramp is qua bugs, maar zo erg als dit heb ik het nog nooit meegemaakt
Dan slinger ik de PS5 maar een keer weer aan. Eens kijken of het dan beter is.Wolverine9000 schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:10:
Ik niets meer. Deze morgen effe en gisteren heel veel
Nog geen lag gehad. Maar wat zijn de graphics toch slecht vergeleken met alles op de hoogste settings (4K) op de PC..BlazeMuis schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 15:23:
[...]
Dan slinger ik de PS5 maar een keer weer aan. Eens kijken of het dan beter is.