Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:38:
[...]

Klopt. Speel meestal met drie vier man samen en dat scheelt inderdaad een pak...
Jep, zeker. Al spelen er maar twee van de zes puur voor de objectives, is de kans groot dat je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:41:
Ben al paar hackers tegen gekomen zoals iedereen. Level 1 die 70 op 2 ging. Wist precies waar we allemaal zaten. Vind fe map subsonic echt leuk. Dacht deze is te klein. Maar valt goed mee. De minste vind ik redcard ofzoiets. Handiger mijn sniper goud te proberen krijgen. Op rewind en protocol ook met een sniper met overkill.... Ben nu prestige 1 level 52. Op naar prestige 2
Speel je op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06:16
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:58:
[...]

Jep, zeker. Al spelen er maar twee van de zes puur voor de objectives, is de kans groot dat je wint.
Heb ook al potjes gehad waar we alle vier ee kd hadden van 0.90 maar wel de game winnen. Heb nu ongeveer 0.70 winning games en kd van 1.29. In prestige 1 is mijn kd voorlopig 1.32. Dus valt goed mee vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Nee playstation. Maar speel met xbox mensen samen dus cross play staat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:03:
[...]

Nee playstation. Maar speel met xbox mensen samen dus cross play staat aan.
Ah, oké. Dat verklaart een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:07:
[...]

Ah, oké. Dat verklaart een hoop!
Om het zeker te weten hebben we alle 4 gecampt voor zot en wist precies waar we zaten. Dus lekker gerapporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:48:
[...]

}:|

--

Nou, net mijn eerste potje van de dag gehad zonder een crash, maar wel samen met mijn team compleet afgemaakt -O-

Ik vraag mij ook af of ze de bug nog gaan fixen waar we in de ingame leaderboard het level van spelers niet kunnen zien, blijft vaak op 1 staan. Dit was in de beta ook al een bug.
:>

Oh, die bug heeft er het hele jaar in MWIII gezeten. Zit er nog steeds in volgens mij. Vaak genoeg dat iedereen lvl 1 is in de lobby. Zodra het spel start klopt het weer. Vervelender was dat je soms ook nog de hele match lvl1 bleef en ook niet je eigen loadouts kon kiezen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3LTTA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 16:09
CarJunkyXL schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:06:
Weet iemand of BO6 ook die verschrikkelijk slechte SBMM en EOMM mechanische heeft?
Want als dat zo is, loop ik er met een grote boog omheen.
Ja staat weer volop aan. De game probeert je constant rond een 1 k/d te houden. Heb je 1 - 2 betere matches word je direct een lobby's gegooid waarbij je je afvraagt of je niet geschadowbanned bent.

De Desync in damage is ook niet normaal groot momenteel. het wisselt elke pot en 75% van de tijd heb je gewoon het idee alsof je een seconden achterloopt. Jij lijkt binnen 2 schoten dood te zijn en in een vijand moet je je hele magazijn leeg pompen voor de kill. Alsof de Host adventage van vroeger weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07:01
Ik had gisteren ook een leuke bug. Ik join een match waarbij de start timer net was afgelopen. Ik spawn in en ren met het team mee. Terwijl ik met het team mee rende, realiseerde ik, dat ik samen was gespawned met het vijandelijke team.

Dus, ik begin ze in de rug af te knallen terwijl ik met ze mee rende en je zag gewoon aan hun beweging dat ze ontzettend verward waren.. _O-

Ben echt gewoon de laatste seconde van de start timer gejoined en gewoon tussen het vijandelijke team. _O-

Zelf hadden ze het ook niet door totdat ik begon te knallen.

[ Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 29-10-2024 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Is de sleeper agent trouwens nog goed of niet. Nog niet veel tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:09:
[...]

Om het zeker te weten hebben we alle 4 gecampt voor zot en wist precies waar we zaten. Dus lekker gerapporteerd.
Er is een perk waarbij je kort na respawn de locatie van je tegenstander ziet. Wellicht had de persoon in kwestie deze perk wel actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Jopio schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:38:
[...]

Er is een perk waarbij je kort na respawn de locatie van je tegenstander ziet. Wellicht had de persoon in kwestie deze perk wel actief?
Ik heb dat ook, dat is wanneer je de recon speciality hebt. Die kan je krijgen door drie recon perks (blauwe) te kiezen. Niet alleen zie je tijdelijk alle vijandelijke posities, je bent ook moeilijker te tracken. Ook wanneer een vijand op je richt en buiten beeld staat, wordt je beeld aan de zijkant geel. Altijd handig als iemand van achter komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Toonen1988 op 29-10-2024 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Jopio schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:38:
[...]

Dar kan idd maar was niet het geval. Kill cam gekeken. Als je re spawnd ok snap ik. Dan zie je dat idd. Maar alleen in het begin en niet na een tijdje´ och ja cheaters gaan er altijd zijn. Ze doen maar hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Drie perks van het zelfde kleur is idd echt wel handig idd. Ook als perk greed aan hebt heb je een extra perk ook. Heel handig´ heb voor prestige 1 stim shot gekozen met prestige token. Ga toch voor perk greed gaan bij prestige 2...

[ Voor 61% gewijzigd door Wolverine9000 op 29-10-2024 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:41:
[...]

Ik heb dat ook, dat is wanneer je de recon speciality hebt. Die kan je krijgen door drie recon perks (blauwe) te kiezen. Niet alleen zie je tijdelijk alle vijandelijke posities, je bent ook moeilijker te tracken. Ook wanneer een vijand op je richt en buiten beeld staat, wordt je beeld aan de zijkant geel. Altijd handig als iemand van achter komt.
Deze heb ik ook actief. Best wel OP als je het mij vraagt, maar dat vind ik niet erg. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:38:
Is de sleeper agent trouwens nog goed of niet. Nog niet veel tegen gekomen
Ik ben pas één Sleeper Agent tegengekomen en die had me goed te pakken in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

G_Dragon schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:39:
[...]

True, toch blijft het wel ontzettend snel gaan hoor.. dit was bij de vorige Cod's hiervoor volgens mij niet zo erg het geval :P.

[...]
Oh zeker niet nee. deze CoD heeft dat veel erger ja :P

Probeerde video's te vinden van hetgeen wat ik gezien heb maar niet veel mensen spelen op die manier :P nog niet kunnen vinden dus kan geen voorbeeld laten zien

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-10 22:25
D3LTTA schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 11:34:
[...]

Ja staat weer volop aan. De game probeert je constant rond een 1 k/d te houden. Heb je 1 - 2 betere matches word je direct een lobby's gegooid waarbij je je afvraagt of je niet geschadowbanned bent.

De Desync in damage is ook niet normaal groot momenteel. het wisselt elke pot en 75% van de tijd heb je gewoon het idee alsof je een seconden achterloopt. Jij lijkt binnen 2 schoten dood te zijn en in een vijand moet je je hele magazijn leeg pompen voor de kill. Alsof de Host adventage van vroeger weer terug is.
Ouch, wat jij beschrijft is precies de reden waarom ik gestopt was met MWIII en hoopte dat dit niet in BO6 zou zitten. Dan is plus minus 80 euro voor regelmatig frustratie en wtf momentjes mij niet waard. Bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tdv98
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-10 09:00
Mijn eerste COD sinds Black ops 2 (Op een maandje ww2 na dan). Ik moet zeggen dat ik positief verrast ben. Na de beta heb ik wat MW3 gespeeld, maar dat vond ik toch een ... spel. Ik moet zeggen dat het nog steeds wel nostalgisch is, maar die attachments schrok ik wel aardig van. Daar snapte ik helemaal niks van. Toen wat onderzoek gedaan naar BO6 en hier zou dit niet zo zijn, gelukkig. Maar na een aantal potjes spelen (lvl 35) vind ik het echt een leuke game. Ook leuk om te zien dat iedereen verschillende maps juist leuk of juist erg kut vindt. Ik vind voornamelijk de snelheid wel een dingetje, maar dat komt helemaal goed op ten duur. Moet natuurlijk weer even inkomen ;) Hier een e/d van +-1.4 en w/l van .65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie favoriete maps en modes zijn momenteel.

Mijn top 3 maps,:
  1. Rewind
  2. Payback
  3. Skyline
Mijn top 3 favoriete modes:
  1. Control
  2. Kill Order
  3. TDM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:41:

Mijn top 3 maps,:
  1. Rewind
  2. Payback
  3. Skyline
  1. Control
  2. Kill Order
  3. TDM
Subsonic, Payback en Skyline zijn mijn favorieten. Met Subsonic als absolute nummer één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:08:
[...]

Ik ben pas één Sleeper Agent tegengekomen en die had me goed te pakken in ieder geval.
ook pas level 48 dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit voornamelijk in potjes met mensen die al max level zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Op de één of andere manier kom ik er gewoon geen tegen. Laat dat maar lekker zo blijven. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:42
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:41:

Mijn top 3 maps,:
  1. Rewind
  2. Payback
  3. Skyline
  1. Control
  2. Kill Order
  3. TDM
Voor mij:
  1. Skyline
  2. Payback
  3. Rewind
  1. TDM
  2. Kill Confirmed
  3. Domination
Vanaf komende vrijdag:
  1. Nuketown
  2. Nuketown
  3. Nuketown
:+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:38:
[...]

Dit is mijn ervaring helemaal niet, misschien is mijn niveau te laag om dat te merken dat kan ook. :P Groot deel van de potjes win ik en als ik verlies voelt het meestal niet oneerlijk. Mijn mindset is gewoon fun hebben en als het niet zo goed gaat, motivatie om beter te worden. Juist in deze game irriteer ik mij minimaal waarbij bijvoorbeeld een Overwatch heel vervelend kan zijn. Maar wie weet praat ik over een week ook anders hoor. ;)
Zo hoort het ook. Er zijn er een hoop die na een slecht potje lekker klagen op een forum, maar ondertussen gewoon niet goed genoeg zijn. Stiekem weten ze dat ook wel, maar het is natuurlijk makkelijker om naar de game te wijzen in plaats van zelf beter te worden.

Een aantal vrienden van mij, die niet zo goed zijn, gaan ook altijd helemaal los als een potje even niet lekker loopt. En dan ligt het aan alles, behalve henzelf. Ondertussen maai ik de ene na de andere neer en heb ik nergens last van. Mooi is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:00:
[...]

Zit voornamelijk in potjes met mensen die al max level zijn, dus daar zou het niet aan moeten liggen. Op de één of andere manier kom ik er gewoon geen tegen. Laat dat maar lekker zo blijven. :+
Ga het zelf wel eens gebruiken testen haha. En mss wildcard dat je die rapper terug krijgt´ als die er is. Moet nog eens goed bekijken hoe of wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:08:
[...]

Zo hoort het ook. Er zijn er een hoop die na een slecht potje lekker klagen op een forum, maar ondertussen gewoon niet goed genoeg zijn. Stiekem weten ze dat ook wel, maar het is natuurlijk makkelijker om naar de game te wijzen in plaats van zelf beter te worden.

Een aantal vrienden van mij, die niet zo goed zijn, gaan ook altijd helemaal los als een potje even niet lekker loopt. En dan ligt het aan alles, behalve henzelf. Ondertussen maai ik de ene na de andere neer en heb ik nergens last van. Mooi is dat.
Slechte potjes heb ik ook al gehad. Als de andere beter zijn. Is het gewoon zo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 18:17
Denman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 15:00:
[...]

Voor mij:
  1. Skyline
  2. Payback
  3. Rewind
  1. TDM
  2. Kill Confirmed
  3. Domination
Vanaf komende vrijdag:
  1. Nuketown
  2. Nuketown
  3. Nuketown
:+
Heerlijk om te lezen hoe iedereen altijd (niemand hier persoonlijk bedoelt!) bashed over hoe COD weer hetzelfde is als altijd, maar vervolgens wel enkel en alleen de map wil spelen die uit 2010 stamt hehehe 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nu weer voor een bug, iedere perk ziet die als als perk slot 1 en kan de andere dus niet veranderen. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:10:
Wat is dit nu weer voor een bug, iedere perk ziet die als als perk slot 1 en kan de andere dus niet veranderen. :?
Heb ik ook op PS5. Kan nog wel wisselen tussen perks door L1 en R1 te gebruiken (nooit gezien dat dat er zat)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:55

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Begonnen met de campaign. Had het idee om weer eens een cod 100% achievements te halen :P dus uiteraard op veteran begonnen met de campaign omdat je het eens op veteran moet uitspelen.

Wel leuk extra'tje dat je nu ook wat dingetjes in het safehouse doet enzo en kan zoeken naar secrets enzo en niet alleen maar gewoon een verhaaltje speelt.

tot nu toe prima verhaal

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:27:
[...]

Heb ik ook op PS5. Kan nog wel wisselen tussen perks door L1 en R1 te gebruiken (nooit gezien dat dat er zat)
O dat werkt nog wel haha ik logde in en uit..

Worden jullie ook niet wat flauw van de challenges? Je krijgt er situaties door dat je met een Sniper in de “verkeerde” map gaat lopen om die challenge te completen. Nooit goed voor een game dit soort geforceerde challenges imo. Headshot etc. challenges vind ik genoeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:46:
[...]

Worden jullie ook niet wat flauw van de challenges? Je krijgt er situaties door dat je met een Sniper in de “verkeerde” map gaat lopen om die challenge te completen. Nooit goed voor een game dit soort geforceerde challenges imo. Headshot etc. challenges vind ik genoeg.
Ja en nee. Het voelt soms idd wat geforceerd, maar het zorgt er ook voor dat ik sneller afwissel naar wapens die ik anders niet zou pakken. Gister had ik “5 headshots with pistols”. Ik had tot die tijd nog 0 minuten met een pistol gespeeld en stiekem was het ook best wel weer leuk :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:52:
[...]

Ja en nee. Het voelt soms idd wat geforceerd, maar het zorgt er ook voor dat ik sneller afwissel naar wapens die ik anders niet zou pakken. Gister had ik “5 headshots with pistols”. Ik had tot die tijd nog 0 minuten met een pistol gespeeld en stiekem was het ook best wel weer leuk :P
Yep dat is dan weer het voordeel. :)
Moet zeggen net op de juiste map was die “geforceerde” snipper gebruiken toch wel heel lekker hoor. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjongejonge vandaag is het hier ellende hoor. Nu weer 2 potjes waar het beeld zwart blijft wanneer het potje begint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Moet zeggen vind alle mappen leuk behalve de 4 face off mappen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 10:22
Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:39:
Moet zeggen vind alle mappen leuk behalve de 4 face off mappen
Die vier vind ik juist de leukste om te spelen, al vind ik Babylon ook leuk. Vanaf vrijdag héél veel Nuketown :)
Viel me afgelopen week wel op dat zowel Rewind als Red Card nauwelijks gekozen werd. Blijkbaar vinden de meeste mensen die maps te groot voor CoD.

[ Voor 12% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-10-2024 19:13 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-10 14:47
Waar ik mij ook echt weer aan erger deze avond is dat je achterlijke teamgenoten met een sniper ergens achter in de map bezig zijn terwijl we een objective based potje aan het spelen zijn en we deze dan natuurlijk ook nog eens verliezen.

Ga dan lekker TDM spelen, en kies niet voor Hardpoint etc.

Ik speel vrijwel alleen maar Hardpoint, maar wat een brain damaged tiktok idioten zitten er soms toch tussen 8)7

Helaas is de mooie Black Ops 1 en 2 tijd voorbij waar een team wél met z'n allen op de objective zat.

Kan overigens niet wachten op Nuketown, wat een mooie tijden heb ik toen gehad zeg :D _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door BlazeMuis op 29-10-2024 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:41:
Waar ik mij ook echt weer aan erger deze avond is dat je achterlijke teamgenoten met een sniper ergens achter in de map bezig zijn terwijl we een objective based potje aan het spelen zijn en we deze dan natuurlijk ook nog eens verliezen.

Ga dan lekker TDM spelen, en kies niet voor Hardpoint etc.

Ik speel vrijwel alleen maar Hardpoint, maar wat een brain damaged tiktok idioten zitten er soms toch tussen 8)7

Helaas is de mooie Black Ops 1 en 2 tijd voorbij waar een team wél met z'n allen op de objective zat.

Kan overigens niet wachten op Nuketown, wat een mooie tijden heb ik toen gehad zeg :D _/-\o_
Ik speel sinds de allereerste Call of Duty en randoms spelen, met hier en daar uitzonderingen natuurlijk, nou eenmaal nooit voor de objectives. Ook niet bij Black Ops 1 of 2. Dat is gewoon een vaststaand gegeven en bij iedere shooter het geval.

Ben het overigens met je eens dat het bloedje irritant kan zijn. De enige oplossing is met een vaste squad of een groep vrienden spelen. Meer kun je niet doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2024 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de Model L is unlocked en die knalt wel heel lekker hoor. :*)

Gaan mensen trouwens doorgaans altijd voor prestige? Geen leuk idee om de boel opnieuw te moeten unlocken op de token na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:24
Iemand die op de rog ally z1 speelt toevallig? Mw3 ging erg goed bij bo6 heb ik echter totaal geen gevoel lijkt wel of er iets mis is met mijn deadzone? En snelheid tussen ads en hipfire is erg groot hoe zorg ik er voor dat ik tijdens ads sneller kan bewegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:46:
[...]

Ik vind ook die zombie challenges soms een beetje achterlijk. Kill zoveel zombies met een pistool of kill zoveel parasites gaat nog allemaal. Maar heb nu zo'n challenge waar ik 50 kills moet krijgen met Brain Rotted zombies.

Dit is een mod op het wapen waarbij er een kans bestaat dat een zombie brain rotted wordt en dan andere zombies aanvalt. Deze mod activeert eens in de zoveel tijd, maar juist altijd op het einde van een wave als er geen andere zombies meer zijn. Soms valt de brain rotted zombie ook geen andere zombies aan, omdat die bezig is met onnodig klimmen of rennen, zo krijg je dus die kills echt niet bij elkaar.

Ben nu al zeker 5 rondes verder, heb pas 14 van de 50. Terwijl de andere challenges allemaal al af zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 29-10-2024 20:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 18:17
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:10:
[...]

Ik speel sinds de allereerste Call of Duty en randoms spelen, met hier en daar uitzonderingen natuurlijk, nou eenmaal nooit voor de objectives. Ook niet bij Black Ops 1 of 2. Dat is gewoon een vaststaand gegeven en bij iedere shooter het geval.

Ben het overigens met je eens dat het bloedje irritant kan zijn. De enige oplossing is met een vaste squad of een groep vrienden spelen. Meer kun je niet doen.
Ho ho, ik ben een random en speel altijd objectives O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Hk4ex-5viogrikq4EDoiNSLsF0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/2q4qotOdMuv0m3Xl6Sos33C8.png?f=fotoalbum_large

Daar komt nuketown alweer, lol

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toonen1988 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:33:
[...]

Ik vind ook die zombie challenges soms een beetje achterlijk. Kill zoveel zombies met een pistool of kill zoveel parasites gaat nog allemaal. Maar heb nu zo'n challenge waar ik 50 kills moet krijgen met Brain Rotted zombies.

Dit is een mod op het wapen waarbij er een kans bestaat dat een zombie brain rotted wordt en dan andere zombies aanvalt. Deze mod activeert eens in de zoveel tijd, maar juist altijd op het einde van een wave als er geen andere zombies meer zijn. Soms valt de brain rotted zombie ook geen andere zombies aan, omdat die bezig is met onnodig klimmen of rennen, zo krijg je dus die kills echt niet bij elkaar.

Ben nu al zeker 5 rondes verder, heb pas 14 van de 50. Terwijl de andere challenges allemaal al af zijn.
Die vind ik ook stom. Maar gelukkig niet onmogelijk, vooral een kwestie van tijd. Uit mijn hoofd was er in een vorige versie van zombies ook een mutator die er voor zorgde dat brain rot besmettelijk was naar maximaal twee(?) andere zombies. Zit zoiets er nu niet ook in?

Het is altijd nog beter dan challenges als "get the final kill cam with a throwing knife 10 times" ofzo uit de eerdere CODs :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Heb ook het probleem zoals vermeld ivm de perks. Kan enkel kiezen van slot 1 van slot 2 en 3 kan ik niets kiezen pffff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:10:
Heb ook het probleem met de perks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Wolverine9000 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:29:
Heb ook het probleem zoals vermeld ivm de perks. Kan enkel kiezen van slot 1 van slot 2 en 3 kan ik niets kiezen pffff....
Zie mijn eerdere bericht. Als je in het perk scherm zit kan je met L1 en R1 wisselen tussen 1/2/3. Dat werkt bij mij nog wel.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:50
Wat mij wel opvalt is dat of iedereen godlike roller settings heeft maar ik zie echt een hoop aimsnapping.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Aangezien dit spel ook crossplay heeft, misschien een keer leuk om met zijn alle een keer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zat net in ronde 10 toen er een Mangler in Liberty Falls verscheen. Nadat ik die had omgelegd, liet hij een paarse kaart vallen. Alleen heb ik werkelijk geen flauw idee wat dat nou was, kan ook geen easter egg walkthrough er over vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Denman schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:34:
[...]

Zie mijn eerdere bericht. Als je in het perk scherm zit kan je met L1 en R1 wisselen tussen 1/2/3. Dat werkt bij mij nog wel.
Zo lukt het ook bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:12
Vrijdag schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:50:
Ik zat net in ronde 10 toen er een Mangler in Liberty Falls verscheen. Nadat ik die had omgelegd, liet hij een paarse kaart vallen. Alleen heb ik werkelijk geen flauw idee wat dat nou was, kan ook geen easter egg walkthrough er over vinden. Iemand een idee?
Zijn dat die loot keys? Je moet de kluis open doen en dan kan je die kaartjes/keys gebruiken daar.
Code is elk potje anders, op het briefje staat ook welke 2 cijfers waar staan aan de spaties te zien. (Gaat die in het filmpje nogal snel over, briefje in de bank zelf zijn de eerste cijfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
Ik heb Call of Duty 2 en 4 grijs gespeeld. Daarna nog een MW waarbij je in de campaign met een sniper iemand moet uitschakelen en weg zien te komen, weet niet meer welke dat was, maar van de genoemde versies altijd genoten. Nu na heel lang weer een shooter gekocht, maar ik vind het echt 10 keer niks. Het lijkt allemaal dom sprayen rennen sprayen rennen sprayen. Ik vind het erg tegen vallen. Wellicht moet het nog wennen?

Welke modus is wel leuk en niet alleen maar sprayen?

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:09:
[...]

Zijn dat die loot keys? Je moet de kluis open doen en dan kan je die kaartjes/keys gebruiken daar.
Code is elk potje anders, op het briefje staat ook welke 2 cijfers waar staan aan de spaties te zien. (Gaat die in het filmpje nogal snel over, briefje in de bank zelf zijn de eerste cijfers

[YouTube: Call of Duty Black Ops 6 Zombies - How to Unlock the Vault in Liberty Falls]
Oh dat zou het best kunnen zijn inderdaad! Ben zelf nog niet zo ver met de easter eggs, kom tot nu toe solo hooguit tot ronde 13/14 oid. Moet die augments maar eens gaan bekijken hoe dat allemaal werkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

c-nan schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 23:25:
Ik heb Call of Duty 2 en 4 grijs gespeeld. Daarna nog een MW waarbij je in de campaign met een sniper iemand moet uitschakelen en weg zien te komen, weet niet meer welke dat was, maar van de genoemde versies altijd genoten. Nu na heel lang weer een shooter gekocht, maar ik vind het echt 10 keer niks. Het lijkt allemaal dom sprayen rennen sprayen rennen sprayen. Ik vind het erg tegen vallen. Wellicht moet het nog wennen?

Hier beschrijf je de legendarische missie ‘All Ghillied Up’ uit Call of Duty 4: Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is MW/CoD4 tijdens de missie "All ghillied up" ;)

Als je wat meer tactisch/langzamer wil spelen, moet je S&D doen. Krijg je maar één leven per ronde. Ik vind er niks aan, duurt te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 01:25
Welke tijd komt nuketown ongeveer vrijdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Jovinho99 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 00:35:
Welke tijd komt nuketown ongeveer vrijdag?
Ik denk rond 18:00.

Meestal begint een nieuw seizoen ook rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:03
Gisteren kwam ik er 1 potje achter waarom CoD het bloed onder je nagels kan halen. Hele server vol met quickscopers, shotguns en noobtubes.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Control een leuke mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik heb deze ochtend veel moeite met het vinden van een potje die niet al aan de gang is.

Of slaapt iedereen nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 01:25
BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 07:37:
[...]

Ik denk rond 18:00.

Meestal begint een nieuw seizoen ook rond die tijd.
Ok thanx! Kijk er naar uit hehe 🥳😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is Nuke Town zo populair? Voor mij zijn alle mappen nieuw dus de game voelt fris aan.
Vraag me trouwens af waarom er iedere keer een nieuwe CoD uit komt met zoveel mappen die terug komen en systemen die op elkaar zouden lijken. Als een “live service game” hoeft dat toch niet? Al kan ik wel een reden verzinnen natuurlijk. ;)
Gisteren weer lekker geknald. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:52
nickdew schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 08:38:
Gisteren kwam ik er 1 potje achter waarom CoD het bloed onder je nagels kan halen. Hele server vol met quickscopers, shotguns en noobtubes.... :(
Welkom in de wereld van Call of Duty :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:19:
Waarom is Nuke Town zo populair? Voor mij zijn alle mappen nieuw dus de game voelt fris aan.
Vraag me trouwens af waarom er iedere keer een nieuwe CoD uit komt met zoveel mappen die terug komen en systemen die op elkaar zouden lijken. Als een “live service game” hoeft dat toch niet? Al kan ik wel een reden verzinnen natuurlijk. ;)
OG Black Ops map :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:19:
Klein, snel en bekend. Net als Shipment bij uitstek een hersenloos hard raggen map.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Cariernb schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:25:
[...]

Welkom in de wereld van Call of Duty :P
Heb eens tegen een team met 4 snipers gespeeld op Babylon. Gewoon counter gedaan en zelf ook snipen.😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 23:52
Wolverine9000 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 09:41:
[...]

Heb eens tegen een team met 4 snipers gespeeld op Babylon. Gewoon counter gedaan en zelf ook snipen.😃
Persoonlijk kan ik dat soort potjes ook wel waarderen. Weer even iets anders dan je ar/smg, maar gewoon meedoen met de rest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ga trouwens voor alle wapens goud. En dat moet je vroeg of laat toch snipers gebruiken. Heb ook al potje gehad waar ik constant dood werd door een launcher. Gewoon zelfde doen en ze worden zot de enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Iemand hier een idee in welke winkel in Nederland (Overijssel) je die Monster Energy Black Ops 6 blikjes kan kopen?

Ik kan ze bij de Plus en de Dekamarkt niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenjoeri
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-10 22:01
BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:25:
Iemand hier een idee in welke winkel in Nederland (Overijssel) je die Monster Energy Black Ops 6 blikjes kan kopen?

Supermarkten verkopen haast geen Monster Energy, je kan ze wel vinden bij Tank Stations. Beste is vooraf bellen of ze deze verkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door ikbenjoeri op 30-10-2024 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet me echt nog even verdiepen in al die progressie lagen en monetization in deze game. Seizoenen, battle pass, DLC mappen, Prestige. Iedere game zit vol met dit soort verzinsels tegenwoordig maar hoe CoD dat precies allemaal doet moet ik nog uitpluizen.

Gaan jullie bijvoorbeeld allemaal voor prestige?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 11:35:
Ik moet me echt nog even verdiepen in al die progressie lagen en monetization in deze game. Seizoenen, battle pass, DLC mappen, Prestige. Iedere game zit vol met dit soort verzinsels tegenwoordig maar hoe CoD dat precies allemaal doet moet ik nog uitpluizen.

Gaan jullie bijvoorbeeld allemaal voor prestige?
Ik ga voor alles. Dark matter. Zeg wel proberen. Prestige ieder zen keus. Sommigen blijven level 55. Ik nog drie levels en ga prestige 2 in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:53
Gisteravond weer even ervoor gezeten en je merkt dat er dingen zijn veranderd.

Waar ik afgelopen weekend standaard een K/D had van tussen de 2.0 en de 3.0 kwam ik nu met moeite boven de 1 uit. Kogels leken minder hard aan te komen en iedereen lag op de grond met een sniper.

Waar ik ook gek van kan worden zijn de 1 shot shotguns, je maakt geen kans meer als je die ergens tegen komt...

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilion
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-09 15:33

Ben zeer te spreken over de campaign. Flink veel stealth nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Razenko schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:05:

Waar ik afgelopen weekend standaard een K/D had van tussen de 2.0 en de 3.0 kwam ik nu met moeite boven de 1 uit. Kogels leken minder hard aan te komen en iedereen lag op de grond met een sniper.

Waar ik ook gek van kan worden zijn de 1 shot shotguns, je maakt geen kans meer als je die ergens tegen komt...
Klopt. Zet de shotgun zelf ook aan dan. Je counter ze ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis

De hitreg is voor veel mensen een probleem.

Wat mij ook opvalt is dat het vaak bij 1 á 2 spelers uit het andere team gebeurd, alsof ze een soort van "bonus" krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
Chilion schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:07:
[...]

Ben zeer te spreken over de campaign. Flink veel stealth nodig.
Ik vind het maar geen bal aan eerlijk gezegd. Alle wapens lijken even veel damage te doen. Weinig realistisch aan. Je kan oneindig rennen lijkt het wel. Veel wagens kan je niet rijden. Sorry dat ik zo negatief ben maar vind het echt geen bal aan :D

EU DNS: 86.54.11.100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk de SBMM die zijn werk begint te doen. Ik zit ook op een algehele KD van 2.50 en heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:06:
Ga trouwens voor alle wapens goud. En dat moet je vroeg of laat toch snipers gebruiken. Heb ook al potje gehad waar ik constant dood werd door een launcher. Gewoon zelfde doen en ze worden zot de enemy
Ik ga er niet voor, vind de camo grind beetje kut deze editie met alles eerst 100 headshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:25:
[...]

Ik ga er niet voor, vind de camo grind beetje kut deze editie met alles eerst 100 headshots.
Ieder zen keuze. Ik vermaak me prettig. Bijna drie goud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:39:
[...]

Ieder zen keuze. Ik vermaak me prettig. Bijna drie goud.
Zo das best veel al. Hoeveel uur per dag speel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Iedereen probeert maar voor goud te gaan enzo, ik ben al blij als ik level 55 ben, zodat ik de AS VAL kan gaan gebruiken. Maar helaas geen tijd om uren per dag te gamen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:12:
Zo, de Model L is unlocked en die knalt wel heel lekker hoor. :*)

Gaan mensen trouwens doorgaans altijd voor prestige? Geen leuk idee om de boel opnieuw te moeten unlocken op de token na.
Ik ben aan de eerste prestige bezig maar ik denk dat het ook mijn laatste is. Het voegt voor mij niets toe, ik speel graag met een LMG en moet nu tot lvl 52 wachten voor ik die weer vrijgespeeld heb. Het is niet dat de rewards zo bijzonder zijn met de skins, achtergronden en emblemen. In een battlepass zit meer waarde naar mijn mening.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:12

Vind juist dat er bij deze cod meer komt kijken dan alleen rennen en sprayen door het movement systeem, dat duurt wel even voordat je het goed onder de knie hebt.
Maar misschien zijn shooters gewoon niet jouw ding dan? want de reviews zijn voor het eerst in jaren weer goed, op metacritic staat Black ops 6 nu op een 8.5.

Beste COD sinds jaren vind ik zelf in ieder geval! Speelt echt heerlijk en lekker veel te unlocken.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:06:
[...]

Ik ben aan de eerste prestige bezig maar ik denk dat het ook mijn laatste is. Het voegt voor mij niets toe, ik speel graag met een LMG en moet nu tot lvl 52 wachten voor ik die weer vrijgespeeld heb. Het is niet dat de rewards zo bijzonder zijn met de skins, achtergronden en emblemen. In een battlepass zit meer waarde naar mijn mening.
Ik weet niet hoeveel BP toevoegt in CoD maar ik neig hier ook naar.
Kon jij je LMG niet met een token unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL

Dit heeft ook met het EOMM mechanische te maken. Het spel is daardoor nooit consistent en je hebt geen idee of je nu goed of slecht bent. Want wie dood gaat in een gun fight is niet aan jou, maar aan het algoritme erachter.

Daarom moet ik altijd lachen bij de mensen die "EZ" zeggen op het einde....

[ Voor 13% gewijzigd door CarJunkyXL op 30-10-2024 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stylze schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:13:
[...]

Vind juist dat er bij deze cod meer komt kijken dan alleen rennen en sprayen door het movement systeem, dat duurt wel even voordat je het goed onder de knie hebt.
Maar misschien zijn shooters gewoon niet jouw ding dan? want de reviews zijn voor het eerst in jaren weer goed, op metacritic staat Black ops 6 nu op een 8.5.

Beste COD sinds jaren vind ik zelf in ieder geval! Speelt echt heerlijk en lekker veel te unlocken.
Helemaal mee eens. Black Ops 6 klikt op de één of andere manier met mij en de nieuwe movement is top. Kan niet wachten op de integratie met Warzone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CarJunkyXL schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:23:
[...]

Dit heeft ook met het EOMM mechanische te maken. Het spel is daardoor nooit consistent en je hebt geen idee of je nu goed of slecht bent. Want wie dood gaat in een gun fight is niet aan jou, maar aan het algoritme erachter.

Daarom moet ik altijd lachen bij de mensen die "EZ" zeggen op het einde....
Wat een onzin. Je bent gewoon niet goed genoeg als je dit soort dingen pretendeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJunkyXL
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:32:
[...]

Wat een onzin. Je bent gewoon niet goed genoeg als je dit soort dingen pretendeert.
Haha, vandaar dat ik soms een KD van 8 had en soms van 0.4... En google er eens op wat het precies is en doet. Ik ben geen esporter nee, maar heb heeeeeeeeel veel uren in CoD gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CarJunkyXL schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:35:
[...]

Haha, vandaar dat ik soms een KD van 8 had en soms van 0.4... En google er eens op wat het precies is en doet. Ik ben geen esporter nee, maar heb heeeeeeeeel veel uren in CoD gestopt.
Ik nog veel meer en kan je vertellen dat ik nergens last van heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:19:
[...]

Ik weet niet hoeveel BP toevoegt in CoD maar ik neig hier ook naar toe.
Kon jij je LMG niet met een token unlocken?
Ja, maar als ik mijn tweede token aan de andere LMG geef moet ik toch weer bepaalde lethals vrij gaan spelen. Als ik een battlepass kan levelen heb ik ook een doel om voor te spelen en daar zijn nieuwe wapens en skins te halen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:32:
[...]

Ik ben het met @CarJunkyXL eens. Er klopt gewoon iets niet, en dat heeft niks met goed zijn te maken.

Ik zie je elke keer opscheppen hier met dat je beter dan anderen bent, nergens last van hebt en je veel meer hebt gespeeld dan anderen (wat onmogelijk te weten is zonder dat je het gevraagd hebt).

Het feit blijft dat er heel veel mensen last hebben van hitreg problemen, en dat is geen toeval meer, er zijn ook meerdere video’s van, bekijk Reddit maar eens.

Mocht je echt nergens last van hebben dan heb jij gewoon heel veel geluk gehad tot nu toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:54:
[...]

Ik ben het met @CarJunkyXL eens. Er klopt gewoon iets niet, en dat heeft niks met goed zijn te maken.

Ik zie je elke keer opscheppen hier met dat je beter dan anderen bent, nergens last van hebt en je veel meer hebt gespeeld dan anderen (wat onmogelijk te weten is zonder dat je het gevraagd hebt).

Het feit blijft dat er heel veel mensen last hebben van hitreg problemen, en dat is geen toeval meer, er zijn ook meerdere video’s van, bekijk Reddit maar eens.

Mocht je echt nergens last van hebben dan heb jij gewoon heel veel geluk gehad tot nu toe.
Ik schep niet op. Probeer alleen een beetje tegengeluid te geven. Ik word namelijk moe van dat constante geklaag. Mensen kunnen er gewoon niet tegen dat ze niet goed genoeg zijn of dat er potjes bijzitten die even niet lekker lopen.

Investeer je tijd in het verbeteren van jezelf in plaats van klagen over hit registration of SBMM. Dan zul je zien dat je steeds constanter wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toonen1988
BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:54:
[...]

Precies dit, er klopt iets niet. Zojuist had ik ook een persoon die 1 meter voor mij omhoog klimt. En in zijn klim animatie schiet ik hem volop raak, vol automatisch in zijn kop, borst en buik van ongeveer 1 meter. Hij trekt na het klimmen vervolgens zijn wapen en ik ben na twee shoten dood. Dit klopt gewoon niet...

Je moet ook eens voor gein op YouTube kijken, er verschijnen veel video's die over dit onderwerp praten.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 30-10-2024 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:01:
[...]

Precies dit, er klopt iets niet. Zojuist had ik ook een persoon die 1 meter voor mij omhoog klimt. En in zijn klim animatie schiet ik hem volop raak, vol automatisch in zijn kop, borst en buik van ongeveer 1 meter. Hij trekt na het klimmen vervolgens zijn wapen en ik ben na twee shoten dood. Dit klopt gewoon niet...

Je moet ook eens voor gein op YouTube kijken, er verschijnen veel video's die over dit onderwerp praten.
In mijn vriendengroep zijn het jaar in, jaar uit dezelfden met hoge KD’s, ook deze editie van CoD weer. En het zijn ook altijd dezelfden die over van alles en nog wat klagen… toevallig de gasten met een lage KD.

Zou Activision het al die jaren op hen gemunt hebben? Of zijn ze gewoon niet goed genoeg? Als ik ze dan weleens spectate, dan weet ik het antwoord op die vraag al gauw genoeg in ieder geval.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2024 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 10:25:

Liggen die niet regelmatig bij de Action? Daar zag ik ze laatst wel. Maar of die ook de CoD versie hebben zou ik helaas niet weten. Of misschien Kruidvat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:09:
[...]

In mijn vriendengroep zijn het jaar in, jaar uit dezelfden met hoge KD’s, ook deze editie van CoD weer. En het zijn ook altijd dezelfden die over van alles en nog wat klagen… toevallig de gasten met een lage KD.

Zou Activision het al die jaren op hen gemunt hebben? Of zijn ze gewoon niet goed genoeg? Als ik ze dan weleens spectate, dan weet ik het al gauw genoeg.
Dit is precies wat ik ook heb, en dat komt voor in elke potje. Met twee man schieten ze op een persoon. Beide raken hem meerdere keren en nog wint die enkele persoon. Het syteem dat ze hebben ingebouwd is gewoon te aggresief of misschien zelfs ook bugged.

Nog een leuk voorbeeld wat ik ook regelmatig heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Toonen1988 op 30-10-2024 14:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:00:
[...]

Investeer je tijd in het verbeteren van jezelf in plaats van klagen over hitreg of SBMM. Dan zul je zien dat je steeds constanter wordt.
Sorry maar als je iemand van dichtbij in de rug schiet, bijna je hele magazijn leeg, hij draait zich om en schiet je neer, dat heeft toch helemaal niks met "jezelf verbeteren" te maken :?
Vrijdag schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:21:
[...]

Liggen die niet regelmatig bij de Action? Daar zag ik ze laatst wel. Maar of die ook de CoD versie hebben zou ik helaas niet weten. Of misschien Kruidvat?
Liggen daar helaas ook niet, meestal pas maanden na release.

Volgensmij krijgt de Lidl ze vaak wel na een maand ongeveer, dat was de afgelopen 2 jaar wel het geval.
Pagina: 1 ... 11 ... 23 Laatste