Ik geloof niet dat jij van dichtbij een heel magazijn in iemands rug leegschiet zonder dat je de kill pakt. Maar goed, dat zal altijd jouw woord tegen de mijne blijven. Laten we er dus vooral over ophouden, voordat we in een eindeloze discussie belanden.BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:25:
[...]
Sorry maar als je iemand van dichtbij in de rug schiet, bijna je hele magazijn leeg, hij draait zich om en schiet je neer, dat heeft toch helemaal niks met "jezelf verbeteren" te maken![]()
[...]
Liggen daar helaas ook niet, meestal pas maanden na release.
Volgensmij krijgt de Lidl ze vaak wel na een maand ongeveer, dat was de afgelopen 2 jaar wel het geval.
Ah jammer. Ik zal hier in de supermarkten er ook eens op letten. Wellicht dat er her en der nog wat binnenkomt op den duur.BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:25:
Liggen daar helaas ook niet, meestal pas maanden na release.
Volgensmij krijgt de Lidl ze vaak wel na een maand ongeveer, dat was de afgelopen 2 jaar wel het geval.
Ik kan me herinneren dat Lays chips tijdens MWI of II ook een actie had, maar misschien was dat een ander spel.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik baal vooral van mijn eigen wisselvallige aim. De ene sessie knal ik ze mooi ‘strak’ neer en de andere lijk ik alles te missen.. Ik ben pas sinds BO6 weer terug bij multiplayer shooters dus ik gun me nog wat tijd om beter te worden.
Soms verbaas ik me ook hoeveel kogels er opeens nodig zijn om iemand neer te krijgen. Iedereen wel eens last van, denk ik dan. Wel balen als het gebeurt natuurlijk.
Soms verbaas ik me ook hoeveel kogels er opeens nodig zijn om iemand neer te krijgen. Iedereen wel eens last van, denk ik dan. Wel balen als het gebeurt natuurlijk.
Verwijderd
Tuurlijk, heb ik ook weleens. Zoals iedereen. Hoort erbij. Gewoon je verlies nemen en zorgen dat je die volgende kill wel pakt.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:34:
Ik baal vooral van mijn eigen wisselvallige aim. De ene sessie knal ik ze mooi ‘strak’ neer en de andere lijk ik alles te missen.. Ik ben pas sinds BO6 weer terug bij multiplayer shooters dus ik gun me nog wat tijd om beter te worden.![]()
2e filmpje heeft meer met skills te maken. Hij schiet duidelijk van een (te) grote afstand met een smg en raakt hem amper. Als ze de wagon voorbij zijn zit de tegenstander er gewoon beter op.Toonen1988 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:22:
[...]
Dit is precies wat ik ook heb, en dat komt voor in elke potje. Met twee man schieten ze op een persoon. Beide raken hem meerdere keren en nog wint die enkele persoon. Het syteem dat ze hebben ingebouwd is gewoon te aggresief of misschien zelfs ook bugged.
[YouTube: Black Ops 6 wth is this hit reg???]
Nog een leuk voorbeeld wat ik ook regelmatig heb.
[YouTube: Call of Duty: Black Ops 6 - HIT REG!? HOW!!??]
Untappd: Kapitein_Merijn
Verwijderd
Exact, dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje keek.Kapitein Merijn schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:43:
[...]
2e filmpje heeft meer met skills te maken. Hij schiet duidelijk van een (te) grote afstand met een smg en raakt hem amper. Als ze de wagon voorbij zijn zit de tegenstander er gewoon beter op.
Zal wel ergens iets gedaan zijn waardoor het gebeurd, als ik ook kijk tijdens de matchmaking naar de verdelingen dan snap ik het ergens wel. Je hebt meestal 2 a 3 hoge levels ertussen en 2 of 3 hele lage, moet voor iedereen wel leuk blijven en zeker voor de mensen die net beginnen.
Als ik merk dat de hitreg bij mij veranderd dan verander ik ook in mijn speelwijze, speel dan wat rustiger en houd er rekening mee dat er wat meer kogels nodig zijn.
Enige jammere is voor mij het herladen, manmanman wat duurt dat soms lang zeg.. zeker op de kleine mappen kan dat een drama zijn
Als ik merk dat de hitreg bij mij veranderd dan verander ik ook in mijn speelwijze, speel dan wat rustiger en houd er rekening mee dat er wat meer kogels nodig zijn.
Enige jammere is voor mij het herladen, manmanman wat duurt dat soms lang zeg.. zeker op de kleine mappen kan dat een drama zijn
PSN: Europhea
En volgens mij was de headshot hitmarker ook nog eens een penetration shot, dus doet die ook nog eens minder damageKapitein Merijn schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:43:
[...]
2e filmpje heeft meer met skills te maken. Hij schiet duidelijk van een (te) grote afstand met een smg en raakt hem amper. Als ze de wagon voorbij zijn zit de tegenstander er gewoon beter op.
Zelf kom ik vooral in lobbies met mensen die hoog prestige 1 of prestige 2 zijn (ben zelf prestige 2), nu komt er ook bij dat er een bug in de game is die niet altijd mensen hun levels correct aangeeft. Had er vanochtend 1 die volgens de game level 11 was (zonder prestige) maar die speelde al met de AS VAL waardoor het best duidelijk is dat die al een keer geprestiged was.Razenko schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:01:
Zal wel ergens iets gedaan zijn waardoor het gebeurd, als ik ook kijk tijdens de matchmaking naar de verdelingen dan snap ik het ergens wel. Je hebt meestal 2 a 3 hoge levels ertussen en 2 of 3 hele lage, moet voor iedereen wel leuk blijven en zeker voor de mensen die net beginnen.
Steam: Ryada.
Ik kon in het verleden eigenlijk ook nooit goed meekomen en had altijd een negatieve KD, maar ik ging dan wel weer als een malle voor de objectives. Ik irriteerde mij er wel aan, maar beetje online lol met vrienden is ook wat waard.
Mijn falen lag aan mijn te snelle internet verbinding of was internet juist te langzaam. NAT type 1 of 2, misschien was dat het ? Klooien met de instellingen van de controller. Inderdaad, hit registratie van de game was brak. Maar opeens had ik het, mijn televisie had gewoon een te hoge input lag, waardoor ik altijd net een fractie te laat was…
Tot mijn zoon oud genoeg was om CoD te mogen spelen met dezelfde setting. Toen werd al vrij snel duidelijk waar het echt aan lag
Mijn falen lag aan mijn te snelle internet verbinding of was internet juist te langzaam. NAT type 1 of 2, misschien was dat het ? Klooien met de instellingen van de controller. Inderdaad, hit registratie van de game was brak. Maar opeens had ik het, mijn televisie had gewoon een te hoge input lag, waardoor ik altijd net een fractie te laat was…
Tot mijn zoon oud genoeg was om CoD te mogen spelen met dezelfde setting. Toen werd al vrij snel duidelijk waar het echt aan lag
Ik heb honderden uren in Counterstrike zitten, als het er niet meer zijn. Dat valt ook onder shooters toch. Voor mij is en blijft Call of Duty 4 wel het beste hoor.Stylze schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:13:
[...]
Vind juist dat er bij deze cod meer komt kijken dan alleen rennen en sprayen door het movement systeem, dat duurt wel even voordat je het goed onder de knie hebt.
Maar misschien zijn shooters gewoon niet jouw ding dan? want de reviews zijn voor het eerst in jaren weer goed, op metacritic staat Black ops 6 nu op een 8.5.
Beste COD sinds jaren vind ik zelf in ieder geval! Speelt echt heerlijk en lekker veel te unlocken.
Black Ops heb ik eerder niet gespeeld, misschien is Black Ops gewoon niks voor mij, of is dat niet een ding?
Wat mij bijvoorbeeld opvalt is dat campaign zich vooral in het donker afspeelt, vind ik ook 10 keer niks.
[ Voor 6% gewijzigd door c-nan op 30-10-2024 16:14 ]
EU DNS: 86.54.11.100
Voor de mensen die problemen hebben met hun aim/skills is deze wel een must see.
Nomen est omen Het heet niet voor niets Black Opsc-nan schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:12:
[...]
Wat mij bijvoorbeeld opvalt is dat campaign zich vooral in het donker afspeelt
Maar het kan best zijn dat BO voor jou niet lekker werkt. Je zou eventueel (ik weet niet op welk platform je speelt) naar de sales of tweedehands kunnen kijken naar andere CoD titels. Hoewel het allemaal CoD is en ik dacht in de basis dezelfde engine, spelen sommige CoDs gewoon anders qua feel.
De thema's verschillen ook behoorlijk. WW2, jaren 70/80/90, moderne setting, futuristisch... Het moet je ook maar net liggen. Hoewel Infinite Warfare best veel gezeik over zich heen kreeg, vond ik de SP campaign daarvan best wel gaaf als sci-fi shooter.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik vind de dagelijkse challenges gewoon klote.
Ja zo wordt je uitgedaagd om wat nieuws te proberen maar wanneer ik met een Shotgun rondloop is dat niet fijn voor mijn team.
Wat een drama om daar mee te killen zeg.
Verwijderd
Activeer Overkill en gebruik de shotgun alleen op momenten dat je voelt dat het kan.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 17:46:
Ik heb er nog eens over nagedacht en ik vind de dagelijkse challenges gewoon klote.Ja zo wordt je uitgedaagd om wat nieuws te proberen maar wanneer ik met een Shotgun rondloop is dat niet fijn voor mijn team.
Wat een drama om daar mee te killen zeg.
Verwijderd
Nadat ik van ASG-89 naar Marine SP was overgegaan ging het gelijk veel beter. Opeens op 1 met TDM haha.Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 17:52:
[...]
Activeer Overkill en gebruik de shotgun alleen op momenten dat je voelt dat het kan.
Maar inderdaad. Overkill erbij gepakt nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2024 18:08 ]
Start ik een match, zie ik alleen maar een zwart scherm met linksonder wat nummers. Dat is wel héél erg Dark Ops Black Ops zo
Klopt op Veteran gewoon niet te doen. Ook zonde van de verhaallijn, als ik zombies had willen spelen kies ik daar zelf wel voor. Heel erg over de top, en bovenal, niet leuk meer.On_E schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:23:
Die Emergence missie in de campaign is écht verschrikkelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 30-10-2024 19:23 ]
Elect a clown, expect a circus.
Na een tijd geen Call of Duty te hebben gespeeld, is het toch wel aan het kriebelen met deze.
Als er mensen zijn op de PS5 die graag samen willen spelen dan doe ik gezellig mee.
Als er mensen zijn op de PS5 die graag samen willen spelen dan doe ik gezellig mee.
Wanneer komt de SBMM naar de game? Merk er nog niets van dat het al actief is.
Zou geweldig zijn als je door elkaar heen kunt lopen ipv tegen elkaar op te botsen. Scheelt een hoop frustraties😊
Zou geweldig zijn als je door elkaar heen kunt lopen ipv tegen elkaar op te botsen. Scheelt een hoop frustraties😊
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat een k*t daily heb ik vandaag. "Get a kill while in Last Stand from the Morphine Injector Field Upgrade".
De field upgrade laadt snel, dat is positief. Maar je hebt amper tijd om iemand te killen in Last stand. Meteen na het downen word ik binnen 0.5 seconden afgeknald.
En nadat ik dacht ik doe nog 1 potje voordat ik m'n bericht verstuur probeer ik nog een potje. Haal ik 'm
Maar je moet wel een beetje geluk hebben. In dit geval moest m'n tegenstander herladen en kon ik die tijd gebruiken om 'm te killen.
Zelfde potje lukte het me trouwens nog eens omdat iemand dacht dat ik al definitief dood was en door liep. 3 shots in z'n rug was voldoende
De field upgrade laadt snel, dat is positief. Maar je hebt amper tijd om iemand te killen in Last stand. Meteen na het downen word ik binnen 0.5 seconden afgeknald.
En nadat ik dacht ik doe nog 1 potje voordat ik m'n bericht verstuur probeer ik nog een potje. Haal ik 'm
Maar je moet wel een beetje geluk hebben. In dit geval moest m'n tegenstander herladen en kon ik die tijd gebruiken om 'm te killen.
Zelfde potje lukte het me trouwens nog eens omdat iemand dacht dat ik al definitief dood was en door liep. 3 shots in z'n rug was voldoende
Die heb ik vandaag ook al gehad,deze bugg\fout ectVrijdag schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:50:
Start ik een match, zie ik alleen maar een zwart scherm met linksonder wat nummers. Dat is wel héél erg Dark Ops Black Ops zo
Ik heb zojuist een trucje geleerd om flink wat EXP te farmen. Wanneer je in de ondergrondse lab bent op Terminus, pak je een boot en vaart alsware op het stukje waar de ammo crate staat. Vervolgens sla je met 'heavy melee' een boot bij de trap en de ander boot aan de andere kant waar de zombies door het raampje komen. Dan heb je beide kanten helemaal geblokkeerd en de zombies komen er niet overheen.
Zojuist van level 31 naar einde 34 gekomen in één ronde. Ook nog eens alle daily challenges in één ronde afgekregen.
Zojuist van level 31 naar einde 34 gekomen in één ronde. Ook nog eens alle daily challenges in één ronde afgekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door Toonen1988 op 30-10-2024 22:54 ]
Hallo
Ik heb een vraagje. Misschien kan iemand helpen. Zojuist het spel gedownload op de ps4. Willen hem opstarten zegt hij dat hij niet ingelogd is. Via Activision en haar playstation account gekoppeld. Dus check. Maar wederom komen we er niet in. Want nu als we in het beginscherm komen doet de controller het niet. Als we uit het spel gaan reageert deze wel op alles. Vreemd toch. Iemand hier last van en weet iemand hier een oplossing voor. Weet iemand wat ik kan doen?
Ik kom er niet uit...
Dus het ligt NIET aannde controller even voor de duidelijkheid
Ik heb een vraagje. Misschien kan iemand helpen. Zojuist het spel gedownload op de ps4. Willen hem opstarten zegt hij dat hij niet ingelogd is. Via Activision en haar playstation account gekoppeld. Dus check. Maar wederom komen we er niet in. Want nu als we in het beginscherm komen doet de controller het niet. Als we uit het spel gaan reageert deze wel op alles. Vreemd toch. Iemand hier last van en weet iemand hier een oplossing voor. Weet iemand wat ik kan doen?
Ik kom er niet uit...
Dus het ligt NIET aannde controller even voor de duidelijkheid
Aantal potjes hardcore achter elkaar gespeeld.. helaas niet te doen met sniper omdat iedereen zo snel is maar met andere guns vond ik hardcore heel fijn eigenlijk
Ik stuur regelmatig filmpjes naar vrienden waarbij je ziet dat ik geen hit registratie krijg.BlazeMuis schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:54:
[...]
Ik ben het met @CarJunkyXL eens. Er klopt gewoon iets niet, en dat heeft niks met goed zijn te maken.
Ik zie je elke keer opscheppen hier met dat je beter dan anderen bent, nergens last van hebt en je veel meer hebt gespeeld dan anderen (wat onmogelijk te weten is zonder dat je het gevraagd hebt).
Het feit blijft dat er heel veel mensen last hebben van hitreg problemen, en dat is geen toeval meer, er zijn ook meerdere video’s van, bekijk Reddit maar eens.
Mocht je echt nergens last van hebben dan heb jij gewoon heel veel geluk gehad tot nu toe.
Dat is tegenwoordig fijn aan de PS5 dat je dat makkelijk terug kan spelen. Ik denk altijd maar dat het aan mijn verbinding ofzo ligt, te weinig technische kennis ook.
Verwijderd
Gisteren weer lekker gespeeld en zit nu rond level 43, dat gaat een heel stuk langzamer na de 30. De Model L AR is momenteel mijn favoriete wapen maar ben benieuwd hoe de AS VAL voelt.
Ik vind de game game leuke mappen hebben ook al is de pacing soms wat vreemd. Het ene moment vind je even geen tegenstander, op een ander moment ga je al neer nadat je gespawned bent.
Morgen dus Nuketown waar ik veel mensen heel blij van zie worden, ik ga het zelf merken. Laat ze maar lekker vaak de game updates geven.
Vanavond weer knallen.
Ik vind de game game leuke mappen hebben ook al is de pacing soms wat vreemd. Het ene moment vind je even geen tegenstander, op een ander moment ga je al neer nadat je gespawned bent.
Morgen dus Nuketown waar ik veel mensen heel blij van zie worden, ik ga het zelf merken. Laat ze maar lekker vaak de game updates geven.
Vanavond weer knallen.
Heb nieuw Zeeland methode gebruikt. En tot en met maandag redelijk veel gespeeld. Ben sinds gisteren prestige 2. Potje zombies gespeeld. Moeilijk . Tot level 35 geraakt. Wel de ray gun gehaald uit de box. Niet veel kunnen spelen door mijn werk planning deze week. Morgen feestdag. Komt binnenkort dubbel xp weekend. Vraag me niet wanneer. Mss morgen met de komst van Nuketown. Wie weet. Os geen wedstrijd op alles zo rap mogelijk goud te hebben. Gewoon paar daagjes verlof gehad. Ps sorry voor het late antwoord.Chelseamarre123 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 13:04:
[...]
Zo das best veel al. Hoeveel uur per dag speel je?
Ik speel sinds deze ochtend met de AS VAL en dat is een heel fijn wapen, misschien wel de beste van alles wat ik tot nu toe gebruikt heb. Heel weinig recoil, rate of fire is ook hoog dus wel voor een extended magazine gaan.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 09:41:De Model L AR is momenteel mijn favoriete wapen maar ben benieuwd hoe de AS VAL voelt.
daarmee ook pas laat verkrijgbaar. Heb met mijn tweede prestige token voor perk greed gekozen. Extra perk handig soms. En met mijn eerste heb ik stim shot gekozen. Heb bewust geen wapens gekozen. Omdat ik sommige wapens nog moet levelen en goud halen die je redelijk vroeg krijgt. Als smg ga ik de ksv beginnen gebruiken...BlazeMuis schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:25:
[...]
Ik speel sinds deze ochtend met de AS VAL en dat is een heel fijn wapen, misschien wel de beste van alles wat ik tot nu toe gebruikt heb. Heel weinig recoil, rate of fire is ook hoog dus wel voor een extended magazine gaan.
(deze reactie is niet zo zeer naar jou gericht Kneepje, maar meer over hoe deze quote thread gelopen is)Kneepie schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 08:45:
[...]
Ik stuur regelmatig filmpjes naar vrienden waarbij je ziet dat ik geen hit registratie krijg.
Dat is tegenwoordig fijn aan de PS5 dat je dat makkelijk terug kan spelen. Ik denk altijd maar dat het aan mijn verbinding ofzo ligt, te weinig technische kennis ook.
Het is eigenlijk wel grappig dat iemand klaagt over EOMM omdat dat er zogenaamd voor zorgt dat je nooit weet of je beter word en dat als je dood gaat je maar de schuld moet geven aan de matchmaking.
De reactie daarop is dat als je EOMM de schuld gaat geven dat je gewoon niet goed genoeg bent. Waarop mensen opeens de discussie punten naar hitreg en verbinding issues gaan gooien.
EOMM is niet de oorzaak dat jij slecht gaat of dood gaat, en met de schuld aan EOMM geven doe je jezelf te kort omdat je een bord voor je kop gaat vastbinden. Je kan niet improven als je externe factoren de schuld gaat geven van je slechtere performance tov wat je soms hebt.
Ik heb ook matches waarin ik 50 om 6 ga en ik heb matches dat ik 10 om 18 ga, geef ik EOMM de schuld? Nee, ik geef mezelf de schuld, de MM bepaald niet hoe ik aim of hoe ik beweeg over de map, er zijn zo veel factoren waarom je dood kan gaan. Objectief over je eigen play blijven zorgt imo voor meer plezier en dan worden de sweat lobbies ook een stuk dragelijker.
Iedereen heeft wel eens last van hitreg issues, jij en de tegenstander. Dat is hoe het altijd is op release van CoD en naarmate de game ouder word des te beter de issues opgelost worden. Maar het is verre van altijd de oorzaak, vaak zit je er ook gewoon net naast te mikken.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryada op 31-10-2024 13:32 ]
Verwijderd
Amen.Ryada schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:47:
[...]
(deze reactie is niet zo zeer naar jou gericht Kneepje, maar meer over hoe deze quote thread gelopen is)
Het is eigenlijk wel grappig dat iemand klaagt over EOMM omdat dat er zogenaamd voor zorgt dat je nooit weet of je beter word en dat als je dood gaat je maar de schuld moet geven aan de matchmaking.
De reactie daarop is dat als je EOMM de schuld gaat geven dat je gewoon niet goed genoeg bent. Waarop mensen opeens de discussie punten naar hitreg en verbinding issues gaan gooien.
EOMM is niet de oorzaak dat jij slecht gaat of dood gaat, en met de schult aan EOMM geven doe je jezelf te kort omdat je een bord voor je kop gaat vastbinden. Je kan niet improven als je externe factoren de schuld gaat geven van je slechtere performance tov wat je soms hebt.
Ik heb ook matches waarin ik 50 om 6 ga en ik heb matches dat ik 10 om 18 ga, geef ik EOMM de schuld? Nee, ik geef mezelf de schuld, de MM bepaald niet hoe ik aim of hoe ik beweeg over de map, er zijn zo veel factoren waarom je dood kan gaan. Objectief over je eigen play blijven zorgt imo voor meer plezier en dan worden de sweat lobbies ook een stuk dragelijker.
Iedereen heeft wel eens last van hitreg issues, jij en de tegenstander. Dat is hoe het altijd is op release van CoD en naarmate de game ouder word des te beter de issues opgelost worden. Maar het is verre van altijd de oorzaak, vaak zit je er ook gewoon net naast te mikken.
:strip_exif()/f/image/qvPUd1tdMj2jdrranvCSoAgB.png?f=user_large)
Teams spelen altijd goed op de objective
Wel gewonnen! Misschien wel een van mijn betere potjes.
Mijn beste potje is 59 kills op domination vorkuta map. Hoogste streak is 14....BlazeMuis schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:26:
[Afbeelding]
Teams spelen altijd goed op de objective![]()
Wel gewonnen! Misschien wel een van mijn betere potjes.
Het blijft jammer dat objective gametypes gebruikt worden om zoveel mogelijk kills te maken.Wolverine9000 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 11:27:
[...]
Mijn beste potje is 59 kills op domination vorkuta map. Hoogste streak is 14....
Je ziet zo vaak dat degene met de meeste kills amper voor de objective gaan.
Untappd: Kapitein_Merijn
Heb de match trouwens gewonnen met 4 in party . Had 6 captures...Kapitein Merijn schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Het blijft jammer dat objective gametypes gebruikt worden om zoveel mogelijk kills te maken.
Dit valt enorm mee in deze CoD vind ik zelf in mijn ervaring. Er word enorm veel voor de objective gespeeld, al is het alleen maar rondom de objectives om ruimte voor je team te maken. Objective score is ook niet alles want op Hardpoint kan je bijvoorbeeld met zijn 6en op de point gaan zitten maar dat schiet niks op, 1 nade of 1 goede attack en je verliest de hele point. En je krijgt niet sneller punten voor je team met meer man er op.Kapitein Merijn schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Het blijft jammer dat objective gametypes gebruikt worden om zoveel mogelijk kills te maken.
Maar dan heeft wel iedereen hoge objective score.. Als mensen hard kunnen fraggen kan je die beter rondom de objective hebben spelen dan op de objective, waardoor hun obj score lager word maar ze dragen wel goed bij aan de echte objective van de game.
Neemt niet weg dat je af en toe droeftoeters in de game hebt zitten die constant spawns flippen wat vooral enorm frustrerend is in Hardpoint nadat ik mijn best heb gedaan om de spawn op te zetten voor de volgende point.
Vandaag 4 care packages ingecalled, mijn team verdween waardoor ik in mijn rug geschoten word en mijn care package verlies. Dat is toch wel het meest frustrerende gevoel tot nog toe, vooral als ze een chopper gunner oid eruit trekken.
Ik ben zo'n hijackerRyada schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 13:37:
[...]
Vandaag 4 care packages ingecalled, mijn team verdween waardoor ik in mijn rug geschoten word en mijn care package verlies. Dat is toch wel het meest frustrerende gevoel tot nog toe, vooral als ze een chopper gunner oid eruit trekken.
Qua gameplay speel ik het liefste objective modi. Dat heeft als voordeel dat je soms wat sneller een scorestreak haalt. Wel zo handig als je al wat ouder en trager bent zoals ik
Wat is dat nou weer met al die spelers met grenade launchers als attachment op hun wapen. Vreselijk irritant. CoD spelers doen er ook echt alles aan om zo irritant mogelijk te zijn haha.
Ik heb steeds dat spectate oogje in beeld, Vigence o.i.d. staat erbij, iemand die weet wat dat inhoud?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tja, zo zijn er wel meer dingen jammer aan CoD. Bijvoorbeeld die sweats die door middel van truukjes zoals quick scoping, slide cancellen, head glitching enz voordeel proberen te behalen.Kapitein Merijn schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 12:42:
[...]
Mensen die juist objective based games uitkiezen om daar hun camo's te gaan halen, of wapens te levellen. Enz
n00btubing, heerlijk! Net zo effectief als nade spammingDaan0s schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:05:
Wat is dat nou weer met al die spelers met grenade launchers als attachment op hun wapen. Vreselijk irritant. CoD spelers doen er ook echt alles aan om zo irritant mogelijk te zijn haha.
Welkom in CoD
Een van de eisen om gold camo op de AK te krijgen is 20 kills met de noobtube. Heb er van de week ook mee zitten spelen.Daan0s schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:05:
Sorry, not sorry.
Aah vandaar, vooruit dan snap ik hetPoulske schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:09:
[...]
Een van de eisen om gold camo op de AK te krijgen is 20 kills met de noobtube. Heb er van de week ook mee zitten spelen.
Sorry, not sorry.
Donstil schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 16:07:
Ik heb steeds dat spectate oogje in beeld, Vigence o.i.d. staat erbij, iemand die weet wat dat inhoud?
Is een perkThe Vigilance perk gives you HUD notifications when you appear in the enemy's minimap, letting you know your position is compromised. It also renders you immune to enemy CUAV, Scrambler and Sleeper Agent.
Aaah

Ik dacht dat er nog iets was om mee te kijken o.i.d. (Ik speel Hardcore dus normaal geen killcam)
Ja ik vind het ook altijd wel lekker, zorgt er ook voor dat ik een beetje uit mijn comfort zone ga.Wolverine9000 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 12:39:
[...]
Ieder zen keuze. Ik vermaak me prettig. Bijna drie goud.
Al lijkt Gold wel wat makkelijker dit keer.
De trophy is deze editie ook zo makkelijk kapot te schieten met je wapen. 1 a 2 keer schieten en kapot.Vrijdag schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 15:59:
[...]
Ik ben zo'n hijacker(niet van mijn team natuurlijk) Altijd leuk als je er dan wat moois uithaalt, zoals heel soms een Juggernaut of een AC-130. Dan voel je de haat en frustratie van de ander gewoon. Heerlijk
Qua gameplay speel ik het liefste objective modi. Dat heeft als voordeel dat je soms wat sneller een scorestreak haalt. Wel zo handig als je al wat ouder en trager bent zoals ikTrophy System en rookgranaten maakt het een stuk fijner dan.
Counter UAV is dan weer veel moeilijker kapot te schieten deze cod
Verwijderd
Ik merk dat het moment van inloggen na de challenge reset best spannend is, wat moet ik nu weer doen waar ik eigenlijk geen zin in heb voor leuke exp. 
Zal vast wel weer meevallen achteraf.
Edit: Burst weapons..krijg geen tijd om te killen. Weet nu wel dat ik niet voor Prestige ga en challenges ga negeren.
Lekker een favoriet wapen vinden en niet meer los laten.
Hoe zit dat me battle passes in CoD? Gewoon spelen of ook specifieke opdrachten voor stevige progressie?
Zal vast wel weer meevallen achteraf.
Edit: Burst weapons..krijg geen tijd om te killen. Weet nu wel dat ik niet voor Prestige ga en challenges ga negeren.
Hoe zit dat me battle passes in CoD? Gewoon spelen of ook specifieke opdrachten voor stevige progressie?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2024 17:47 ]
SWAT 5.56 en hardcore. Heb je het zo gehaaldVerwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 17:23:
Edit: Burst weapons..krijg geen tijd om te killen. Weet nu wel dat ik niet voor Prestige ga en challenges ga negeren.![]()
Help aim asist doet niks op mijn windows apparaat (met controller) en op mijn xbox series x doet die het wel. Doet echt gewoon helemaal niks!? Staat aangevinkt wat kan er aan de hand zijn?
https://twitter.com/Treyarch/status/1852027012723982719
"TOMORROW: Nuketown 24/7 + 2XP Weekend.
We're turning on 2XP, 2X Weapon XP, and 2X GobbleGum earn rate November 1-4."
Double XP vanaf morgen
Double XP vanaf morgen
[ Voor 42% gewijzigd door shameblaster op 31-10-2024 21:32 ]
Cons:::BB4E
Verwijderd
https://www.reddit.com/r/...ime_for_nothing_you_cant/
Dit is heel herkenbaar haha.
—-
—-
Dat is mooi dubbel xp vanaf morgen! Is dat vanaf vroeg of pas vanaf de avond? Kon het niet vinden.shameblaster schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:32:
Double XP vanaf morgen
In de avond.Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 22:23:
https://www.reddit.com/r/...ime_for_nothing_you_cant/
—-
[...]
Dat is mooi dubbel xp vanaf morgen! Is dat vanaf vroeg of pas vanaf de avond? Kon het niet vinden.
Mooi, dit weekend maar even XP farmen zodat ik die AS VAL heb.shameblaster schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 21:32:
Double XP vanaf morgen
Mooi man, net een potje Domination. Ik heb in m'n eentje meer Objective score dan de rest van het team bij elkaar. KD ratio is ook positief. We winnen het potje met 200 - 180 oid. Ik eindig het potje 2e met iets van 45 kills. Na het potje een stel Engelsen trots tegen elkaar: OMG you are first with 54 kills, nice man!
Zou leuk zijn als er nog wat meehielpen met de objectives...
Naja, heb er nog steeds lol mee dus laat maar gaan
Dit weekend Nuketown en Double XP, heb er zin in. Moet wel zeggen dat er ook FC24 Pro Clubs op het programma staat en Ajax - PSV kijken. Maar hopelijk kan ik er omheen nog genoeg spelen.
Absoluut geen spijt van deze aankoop, speelt weer heerlijk weg

Zou leuk zijn als er nog wat meehielpen met de objectives...
Naja, heb er nog steeds lol mee dus laat maar gaan
Dit weekend Nuketown en Double XP, heb er zin in. Moet wel zeggen dat er ook FC24 Pro Clubs op het programma staat en Ajax - PSV kijken. Maar hopelijk kan ik er omheen nog genoeg spelen.
Absoluut geen spijt van deze aankoop, speelt weer heerlijk weg
Dat idee had ik vanmiddag ook. Ook op pc.Sokucho schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 19:20:
Help aim asist doet niks op mijn windows apparaat (met controller) en op mijn xbox series x doet die het wel. Doet echt gewoon helemaal niks!? Staat aangevinkt wat kan er aan de hand zijn?
Ik heb mijn fov naar 120 gezet (max). Daarop leek aim assist wat harder te werken. In de vorige cod's deed aim assist het juist minder boven een fov van 110.
Op welke fov speel jij? Ben wel benieuwd.
Eindelijk dubbel XP. Vooral wapen xp mogen ze wel wat bijwerken. Gaat veel te traag, dit in combinatie met prestige in de game
Verwijderd
Inderdaad we moeten aan de bak.Toonen1988 schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 23:39:
[...]
Mooi, dit weekend maar even XP farmen zodat ik die AS VAL heb.
Ben benieuwd of de AS VAL Model L gaat vervangen voor mij als favo AR.
Wow, die W/L ratio is wel indrukwekkend. Lekker bezig!Skinnyice schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:05:
Ik moet zeggen dat de SBMM goden mij nu nog goedgezind zijn, geen idee wat ik goed doe. Merk wel dat ik me de pleuris moet werken om die objectives naar het team toe te trekken. Die dubbel XP komt dit weekend als geroepen. even wat wapens levelen zodat ik kan beginnen met de camo challenges
[Afbeelding]
Welke game mode speel je? Maar 5 loses is echt ziek. Of speel je met mensen samen of randoms?Skinnyice schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:05:
Ik moet zeggen dat de SBMM goden mij nu nog goedgezind zijn, geen idee wat ik goed doe. Merk wel dat ik me de pleuris moet werken om die objectives naar het team toe te trekken. Die dubbel XP komt dit weekend als geroepen. even wat wapens levelen zodat ik kan beginnen met de camo challenges
[Afbeelding]
Staat er bij de andere kant een W/L van 0.2Cariernb schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:10:
[...]
Wow, die W/L ratio is wel indrukwekkend. Lekker bezig!
Hahaha, nee dat gelukkig niet. Wel een stuk meer losses in ieder geval. Uit m’n hoofd heb ik een W/L Ratio van 0,89. Dan is een W/L Ratio van 8,2 best indrukwekkendDaniel. schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:22:
[...]
Staat er bij de andere kant een W/L van 0.2
Speel alleen helaas met randoms (al lijken wat bekenden hem ook te gaan halen)Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:22:
[...]
Welke game mode speel je? Maar 5 loses is echt ziek. Of speel je met mensen samen of randoms?
2 van die 5 losses kwam doordat ik die Face Off modus wilde proberen.
Maar er gaan nog een hoop losses aankomen, dus moet mijzelf niet wijsmaken dat ik dit vol kan houden.
Ik heb de Quick Play op Hardpoint en Domination gezet, de rest speel ik niet.
Aah lekker double XP en nuketown en ook nog eens twee dagen mijn vrouw en kleine weg.
Dat worden meerdere guns goud schieten 😋
Dat worden meerdere guns goud schieten 😋
Verwijderd
Je weet gewoon dat er een dag gaat komen dat alles gaat tegenwerken met zulke cijfers.
Althans dat is mijn ervaring wanneer het een tijdje bijzonder goed gaat met online games.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2024 09:52 ]
Pff, ik weet dat ik oud ben en dat mijn reflexen niet meer zijn wat ze ooit waren, maar komop CoD, je hoeft mij er niet zo erg mee te pesten hoor... Hoevaak het wel niet voorkomt dat ik amper 3 passen kan zetten en dat ik al dood ben, en je dan in de killcam ziet dat de tegenstander je gewoon al ruim in het vizier had en alle tijd heeft gehad om te aimen, nog voordat jij je eerste stap zette. Wtf CoD
En dan zie je mensen die streaks halen van 8, 9 of 10 kills, terwijl ik al blij ben om 10 passen te kunnen zetten zonder dood te gaan door een nade of enemy fire. Seriously... WTH?
En dan zie je mensen die streaks halen van 8, 9 of 10 kills, terwijl ik al blij ben om 10 passen te kunnen zetten zonder dood te gaan door een nade of enemy fire. Seriously... WTH?
Verwijderd
Denk niet alleen je leeftijd hoor haha. Je hebt gewoon weinig tijd om wat te doen. Formaat van de mappen icm respawns komt vaak heel ongelukkig uit. Zal wel gewoon de filosofie van de maker zijn. Ik had hier gisteren een reddit linkje gepost, lees die maar eens.mvds schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:57:
Pff, ik weet dat ik oud ben en dat mijn reflexen niet meer zijn wat ze ooit waren, maar komop CoD, je hoeft mij er niet zo erg mee te pesten hoor... Hoevaak het wel niet voorkomt dat ik amper 3 passen kan zetten en dat ik al dood ben, en je dan in de killcam ziet dat de tegenstander je gewoon al ruim in het vizier had en alle tijd heeft gehad om te aimen, nog voordat jij je eerste stap zette. Wtf CoD
Of we zijn inderdaad gewoon te oud dat kan altijd nog.
Absoluut. En dan ook per wapen alles opnieuw moeten vrijspelen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:10:
Eindelijk dubbel XP. Vooral wapen xp mogen ze wel wat bijwerken. Gaat veel te traag, dit in combinatie met prestige in de game
Het lukt mij vandaag niet helemaal, maar slechte nacht gehad.
Ben wel heel benieuwd naar Nuketown vanavond om 18:00, hopelijk ben ik dan wat wakkerder
Ben wel heel benieuwd naar Nuketown vanavond om 18:00, hopelijk ben ik dan wat wakkerder

Had ik gisteravond een megakill samen met nog wat andere dingen (twee headshots, assists vanwege recon ping etc.). Dus ik denk, ik kom wel in de Best Play. Tijdens de Best Play: Iemand die drie kills maakt en twee headshots.
Ik:
Ik:
Haha ja das ruk altijd, denk je “nou als dit de best play niet is” en dan komt er iemand die zit te campen en toevallig drie tegenstanders voor zijn scope hadVrijdag schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:23:
Had ik gisteravond een megakill samen met nog wat andere dingen (twee headshots, assists vanwege recon ping etc.). Dus ik denk, ik kom wel in de Best Play. Tijdens de Best Play: Iemand die drie kills maakt en twee headshots.
Ik:

Soms zie ik een best play (en heb ik ook een keer gehad) dat iemand een granaat gooit en 3 kills krijgtDonstil schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:50:
[...]
Haha ja das ruk altijd, denk je “nou als dit de best play niet is” en dan komt er iemand die zit te campen en toevallig drie tegenstanders voor zijn scope had
Niet echt skills voor nodig.
Nee het lijkt wel random te zijn ofz.BlazeMuis schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 11:54:
[...]
Soms zie ik een best play (en heb ik ook een keer gehad) dat iemand een granaat gooit en 3 kills krijgt![]()
Niet echt skills voor nodig.
Ik kreeg een Best Play omdat ik in Steak House achter het keukenblok zat en er vijf achter elkaar naar me toe renden. En met een LMG met 100 kogels in het magazijn kun je je dan lekker uitleven.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik ben altijd fan geweest van de AS VAL in veel games. Stil, hoge damage en erg stabiel. Ook het model vind ik fijn, niet te veel fratsen die onnodig beeld in beslag neemt.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 08:53:
[...]
Inderdaad we moeten aan de bak.![]()
Ben benieuwd of de AS VAL Model L gaat vervangen voor mij als favo AR.
In de werkelijkheid is het ook een goed wapen, alleen ligt de snelheid van de kogels een stuk lager waardoor je het 'crack' geluid niet hebt. Als iemand over je hoofd schiet, merk je als ware er niks van.
[ Voor 31% gewijzigd door Toonen1988 op 01-11-2024 15:35 ]
Ik ben ook niet meer de jongste met 55, en meestal is het in COD heel lastig om een kd van +1 te halen voor mij maar ik merkte in de beta al dat deze mij tot dusver goed ligt.mvds schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:57:
Momenteel zit ik op ongeveer 1.30 en dat is voor mij echt bijzonder hoog, tja waar dat aan ligt geen idee toch een goede ballans qua sbmm?
Dus ik vermaak me nog prima momenteel, enne die default wapens zijn echt wel heel goed trouwens.
Speel ps5
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik heb het idee dat de netcode van CoD al jaren de consoles "voortrekt" op het gebied van; "wie ziet wie als eerste". Als ik in de killcam zie dat een speler mij al ruim een seconde of langer in beeld heeft gehad, terwijl ik hem/haar nog niet heb gezien, terwijl de speler wel gewoon volledig in mijn zichtveld zou moeten zijn, dan is het vrijwel altijd een console speler, terwijl ik op de PC speel. Ook komt het vaak voor dat ik nog ergens de hoek om moet komen, en dan al dood ben omdat de andere speler in zijn beeld al ziet dat ik de hoek om ben en dus alle tijd heeft om op mij te richten.
Ik heb een fiber verbinding met enorm lage ping, ik speel altijd met 100+ fps op 1440p en toch leg ik het vrijwel altijd af tegen een consolespeler.
En nee, ik ga niet huilen over aimassist of iets dergelijk, maar ik heb ECHT het idee dat consolespelers op de een of andere manier mij veel eerder in beeld krijgen dan ik hun.
Dit is helaas een bekend probleem binnen de shooter genre. Hier hebben veel games last van. Of het aan de console spelers ligt, lijkt me onwaarschijnlijk. Dit probleem komt ook voor bij FPS games waar geen cross-play is.mvds schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:55:
[...]
Ik heb het idee dat de netcode van CoD al jaren de consoles "voortrekt" op het gebied van; "wie ziet wie als eerste". Als ik in de killcam zie dat een speler mij al ruim een seconde of langer in beeld heeft gehad, terwijl ik hem/haar nog niet heb gezien, terwijl de speler wel gewoon volledig in mijn zichtveld zou moeten zijn, dan is het vrijwel altijd een console speler, terwijl ik op de PC speel. Ook komt het vaak voor dat ik nog ergens de hoek om moet komen, en dan al dood ben omdat de andere speler in zijn beeld al ziet dat ik de hoek om ben en dus alle tijd heeft om op mij te richten.
Ik heb een fiber verbinding met enorm lage ping, ik speel altijd met 100+ fps op 1440p en toch leg ik het vrijwel altijd af tegen een consolespeler.
En nee, ik ga niet huilen over aimassist of iets dergelijk, maar ik heb ECHT het idee dat consolespelers op de een of andere manier mij veel eerder in beeld krijgen dan ik hun.
Dit komt ook voor in Battlefield, Siege, Counter-Strike zelfs in Escape from Tarkov en Hunt: Showdown.
Ik doe er nog een stapje boven op. Ik heb zelfs meegemaakt in diverse games dat er zo'n vertraging inzit, dat wij iemand niet zagen schieten (bijv death cam of spectator mode) terwijl deze persoon wel schoot. Dit hebben we al meegemaakt in EFT, Hunt, Siege en CS.
Bizar gewoon..
Heb ook al beelden gezien van twee streamers die met elkaar aan het vechten waren in EFT. Bij de beelden van persoon A, schoot A en B. Bij de beelden van B, schoot alleen B.
Hunt: Showdown hetzelfde, echt gewoon bizar. Meeste ontwikkelaars zijn op de hoogte van deze problemen, maar die zijn waarschijnlijk te complex om op te lossen.
[ Voor 23% gewijzigd door Toonen1988 op 01-11-2024 16:37 ]
Verwijderd
Zal een slechte zaak zijn als dat waar is. Op die manier weet je niet of dat je als speler goed of slecht speelt en zal het allemaal vrij ‘nutteloos’ gaan voelen vroeg of laat.
Als console speler schakel ik altijd x play uit omdat de muis/kb speleer altijd veel sneller is dan de controler.
Het gevoel dat de pc speler voordeel heeft is dan altijd het argument, dus wat dat betreft blijft dat hetzelfde.
Wij ervaren exact hetzelfde als jou, alsof het lijkt dat je opponent net ff een fractie eerder voorloopt jou.
Kijk maar eens naar een potje, jou team heeft een gemiddelde kd van zeg 1.5 en de tegenstander slechts < 1 alsof zij net ff wat achterlopen.
Dat laatste is gewoon het geval, speel maar eens solo of in een team, de SBMM is dat verneukt omdat er verschillen zijn in het team. jij als slechtste is de pineut.
Wat ook meespeelt is volgens mij de connectie, wifi, kabel of speel je in op het MC Donald netwerk, kortom heel veel variabelen qua input dus ergens moeten ze de grens trekken, en ik den aan de leeftijd 55+ ;-). die zijn de pineut. kunnen ze echt niets aan doen.
Alles onder de 18 gewoon verbannen ;-)
Het gevoel dat de pc speler voordeel heeft is dan altijd het argument, dus wat dat betreft blijft dat hetzelfde.
Wij ervaren exact hetzelfde als jou, alsof het lijkt dat je opponent net ff een fractie eerder voorloopt jou.
Kijk maar eens naar een potje, jou team heeft een gemiddelde kd van zeg 1.5 en de tegenstander slechts < 1 alsof zij net ff wat achterlopen.
Dat laatste is gewoon het geval, speel maar eens solo of in een team, de SBMM is dat verneukt omdat er verschillen zijn in het team. jij als slechtste is de pineut.
Wat ook meespeelt is volgens mij de connectie, wifi, kabel of speel je in op het MC Donald netwerk, kortom heel veel variabelen qua input dus ergens moeten ze de grens trekken, en ik den aan de leeftijd 55+ ;-). die zijn de pineut. kunnen ze echt niets aan doen.
Alles onder de 18 gewoon verbannen ;-)
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Daar ben ik het niet mee eens, ik speel op de Xbox Series X en op de PC (op dit moment) en ik kan sneller op andere spelers richten met de controller dankzij de Aim Assist.merlin1201 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:20:
Als console speler schakel ik altijd x play uit omdat de muis/kb speleer altijd veel sneller is dan de controler.
Maar dat is natuurlijk mijn ervaring.
Je moet voor de grap eens met een VPN verbinden naar bijvoorbeeld Polen, in MW3 deed ik dit vaak en ik merkte daar verschil in, weinig meer achter muurtjes neergeschoten worden terwijl ik al achter de muur was. Zonder VPN aan wilde ik nog wel eens op mijn scherm zien dat ik al achter de muur zat maar in de killcam (blijkbaar) nog niet.Toonen1988 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 16:29:
[...]
Dit is helaas een bekend probleem binnen de shooter genre. Hier hebben veel games last van. Of het aan de console spelers ligt, lijkt me onwaarschijnlijk. Dit probleem komt ook voor bij FPS games waar geen cross-play is.
Dit komt ook voor in Battlefield, Siege, Counter-Strike zelfs in Escape from Tarkov en Hunt: Showdown.
Ik doe er nog een stapje boven op. Ik heb zelfs meegemaakt in diverse games dat er zo'n vertraging inzit, dat wij iemand niet zagen schieten (bijv death cam of spectator mode) terwijl deze persoon wel schoot. Dit hebben we al meegemaakt in EFT, Hunt, Siege en CS.
Bizar gewoon..
Heb ook al beelden gezien van twee streamers die met elkaar aan het vechten waren in EFT. Bij de beelden van persoon A, schoot A en B. Bij de beelden van B, schoot alleen B.
Hunt: Showdown hetzelfde, echt gewoon bizar. Meeste ontwikkelaars zijn op de hoogte van deze problemen, maar die zijn waarschijnlijk te complex om op te lossen.
Verwijderd
Nee, hoor. Alle bekende streamers spelen ook gewoon op PC en ondervinden deze problemen niet.mvds schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 15:55:
[...]
Verwijderd
Net mijn eerste potje Nuketown wat een bende haha. Iedere hoek glijden mensen voorbij, gluur uit een raam levert meteen 100 kogels op. Weet nog niet of ik dit leuk vind.
Oei, ging er straks mee beginnen, valt het tegen dan?Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:47:
Net mijn eerste potje Nuketown wat een bende haha. Iedere hoek glijden mensen voorbij, gluur uit een raam levert meteen 100 kogels op. Weet nog niet of ik dit leuk vind.
Ik kan totaal niet meekomen in Nuketown.. Volgensmij heb ik nog niet 1 keer niet onderaan gestaan.
Kan gewoon niks raken van dichtbij

Verwijderd
Ik vond het too much, het spel was al hectisch genoeg voor mij op momenten.Jovinho99 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:18:
[...]
Oei, ging er straks mee beginnen, valt het tegen dan?
Rustig terug gekropen naar normalere mappen.
Oh jammer , keek er zo naar uit .. 😅Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:34:
[...]
Ik vond het too much, het spel was al hectisch genoeg voor mij op momenten.![]()
Rustig terug gekropen naar normalere mappen.
Verwijderd
Misschien vind jij het hartstikke leuk.
Ik begin me sowieso iets meer te irriteren aan de snelheid van de game merk ik. Bijna altijd iemand in de buurt die mij ergens vandaan afknalt wanneer ik iemand neer heb gelegd. Zo gaat dat heen en weer. Maar ik hou nog even vol kan een kwestie van git gud zijn.
En anders eens verder kijken naar andere online shooters nu ik na jaren weer plezier heb daar in. Maar dan eentje minder ADHD.
eeeeeeeeen het geluk is alweer voorbij. teammaten die geen enkele moeite doen om de objective te halen, zo frustrerend..Skinnyice schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:05:
[Afbeelding]
Verwijderd
Moet je aan gaan wennen. Enige oplossing is met vrienden spelen of filteren op bijvoorbeeld Team Deathmatch en Kill Confirmed.Skinnyice schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:09:
[...]
eeeeeeeeen het geluk is alweer voorbij. teammaten die geen enkele moeite doen om de objective te halen, zo frustrerend..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2024 20:17 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 18:47:
Kwestie van wennen en gewoon (veel) potjes spelen. In het begin bakte ik er ook niks van in Nuketown, maar als je er eenmaal een speelstijl hebt gevonden die je ligt dan gaat het vanzelf beter. Ik probeer me ook aan te passen aan de tegenstanders. Normaal doe ik run-n-gun, maar zie ik bijv. 2 snipers dan wissel ik naar m'n sniper loadout om ze te ontmoedigen (althans proberenBlazeMuis schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 19:26:
Ik kan totaal niet meekomen in Nuketown.. Volgensmij heb ik nog niet 1 keer niet onderaan gestaan.
En oh ja, standaard je lethal meteen weggooien bij start. Gegarandeerd dat je daar een paar kills mee pakt tijdens een potje
Ja het is chaotisch, maar ik ben er vaak zat met een K/D van 2+ weggelopen.
Verwijderd
Ik sla Nuketown lekker over vind het best.Denman schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:24:
[...]
[...]
Kwestie van wennen en gewoon (veel) potjes spelen. In het begin bakte ik er ook niks van in Nuketown, maar als je er eenmaal een speelstijl hebt gevonden die je ligt dan gaat het vanzelf beter. Ik probeer me ook aan te passen aan de tegenstanders. Normaal doe ik run-n-gun, maar zie ik bijv. 2 snipers dan wissel ik naar m'n sniper loadout om ze te ontmoedigen (althans proberen) en als ze dan switchen naar een andere loadout run-n-gun ik ze helemaal naar de mallemoeren
En oh ja, standaard je lethal meteen weggooien bij start. Gegarandeerd dat je daar een paar kills mee pakt tijdens een potje
Ja het is chaotisch, maar ik ben er vaak zat met een K/D van 2+ weggelopen.
Net in een andere map ook weer dingen zoals: ik spawn in een gang loop 3 meter, kogel in mijn rug. Wat moet je dan.
Achter je kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:37:
[...]
Ik sla Nuketown lekker over vind het best.![]()
Net in een andere map ook weer dingen zoals: ik spawn in een gang loop 3 meter, kogel in mijn rug. Wat moet je dan.
Nee maar even serieus, dit is altijd al een probleem van deze map geweest. Het is een kleine map met teveel spelers. Ze hadden er eigenlijk 4 vs 4 van moeten maken.
Verwijderd
Dat was in Rewind en andere mappen zelfde verhaal.Toonen1988 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:52:
[...]
Achter je kijken.![]()
Nee maar even serieus, dit is altijd al een probleem van deze map geweest. Het is een kleine map met teveel spelers. Ze hadden er eigenlijk 4 vs 4 van moeten maken.
Maar goed, xp gaat stuk beter nu.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2024 20:59 ]
Vreemd, weer bij 1 speler van het andere team meerdere keren het probleem dat ik een half magazijn aan hitmarkers heb (ja, echte hitmarkers, dat zie en hoor je, dus niet ernaast geschoten) waarop ik na het omdraaien van die speler binnen een seconde dood ben
Bij de rest had ik geen enkel probleem. Ik snap er soms helemaal niks meer van.

Bij de rest had ik geen enkel probleem. Ik snap er soms helemaal niks meer van.
Double XP gaat lekker ja.Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:57:
[...]
Dat was in Rewind en andere mappen zelfde verhaal.
Maar goed, xp gaat stuk beter nu.