Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna een nuke (lekker toepasselijk) gehaald op Nuketown. Zat op een streak van 28, maar m’n kogels waren op en m’n Assault Pack was nog niet opgeladen voor extra kogels. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:36
Crossplay schiet elke keer als ik cod opstart op off?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04:30
Verwijderd schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 20:57:
[...]

Dat was in Rewind en andere mappen zelfde verhaal. :)

Maar goed, xp gaat stuk beter nu. :9
Ik heb drie recon perks waardoor ik de speciality recon krijg. Wanneer iemand achter me komt, wordt de zijkanten van mijn beeld geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 21:29:
[...]

Ik heb drie recon perks waardoor ik de speciality recon krijg. Wanneer iemand achter me komt, wordt de zijkanten van mijn beeld geel.
Dit is ook echt de beste specialty. Zou me niks verbazen als ze die iets gaan nerfen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2024 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 01:14
Met dubbel xp is het wel een pak leuker. Vandaag met de Bizon(pp19) gespeeld. Heerlijke smg, van level 1 naar 10. Ook altijd een kd van boven de 1.5 per potje wat leuk speelt zo.

Enkel die spawns, waarom is dit elke cod hetzelfde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08:58
kesj schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 00:44:
[...]

Dat idee had ik vanmiddag ook. Ook op pc.

Ik heb mijn fov naar 120 gezet (max). Daarop leek aim assist wat harder te werken. In de vorige cod's deed aim assist het juist minder boven een fov van 110.

Op welke fov speel jij? Ben wel benieuwd.
Ik speel op 120 maar, heb gevonden bij mij doet die het weer nadar ik steam input bij controller opties voor black ops heb aangezet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Laatst online: 03-10 19:46
De multiplayer is vermakelijk maar de zombies is wel echtg weer geniaal. Ondertussen beide main eastereggs gehaald. Ondertussen bezig met de side eastereggs onder de knie te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Mijn BO game blijft sinds vrijdagavond hangen op het inlogscherm. Ik speel via Game Pass op pc. De Xbox app verwijderen leek te helpen, starten met admin rechten en de Xbox app laten repareren ook, maar dat is steeds maar voor een sessie. Heel gek, heb niets nieuws geïnstalleerd op mijn computer en in de vroege avond werkte alles gewoon goed. Zie veel video's op YT met mogelijke fixes, maar ook met veel comments dat niets het oplost. Iemand een idee?

Zie foto voor de error melding. Is er een die al heel wat cods terug blijkt te komen. En toch geen oplossing te vinden...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Wh_iIGIjO3tlYl-csvHvJ5Uu28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NZvWRWIVGoDzZBvzz3xKbwlu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Even een potje zombies gedaan, ondertussen twee uur verder en t/m wave 40 gekomen in Liberty Falls, net niet de extraction gehaald.

Ben van level 45 naar level 50 gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09
kesj schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 00:39:
Mijn BO game blijft sinds vrijdagavond hangen op het inlogscherm. Ik speel via Game Pass op pc. De Xbox app verwijderen leek te helpen, starten met admin rechten en de Xbox app laten repareren ook, maar dat is steeds maar voor een sessie. Heel gek, heb niets nieuws geïnstalleerd op mijn computer en in de vroege avond werkte alles gewoon goed. Zie veel video's op YT met mogelijke fixes, maar ook met veel comments dat niets het oplost. Iemand een idee?

Zie foto voor de error melding. Is er een die al heel wat cods terug blijkt te komen. En toch geen oplossing te vinden...

[Afbeelding]
Dit is een bekend probleem: https://trello.com/c/y9EI...ssage-of-the-day-on-steam
Nu specificeerd de melding steam, maar het is bekend dat het ook doortrekt tot de xbox app.
Wat voor mij meestal werkt is gewoon blijven proberen (helaas)

Wat wel enorm irritant is is dat de Theater mode nogal snel crashed als je doorspoelt....

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 02-11-2024 02:03 ]

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ryada schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 02:01:
[...]

Dit is een bekend probleem: https://trello.com/c/y9EI...ssage-of-the-day-on-steam
Nu specificeerd de melding steam, maar het is bekend dat het ook doortrekt tot de xbox app.
Wat voor mij meestal werkt is gewoon blijven proberen (helaas)
Dank voor de link, hopelijk komt er snel een fix. Het duurt hier iedere keer een minuut totdat ik de game weer opnieuw kan opstarten. Pas als ik de Xbox app verwijder of laat repareren heb ik een keer geluk dat de game weer start. Dat is eigenlijk geen doen.

Edit;
Hier staan een aantal mogelijke oplossingen. Alt+enter tijdens het opstarten van de game of spatie + f1 spammen, geen controller aangesloten hebben, de hele Cod map uit mijn documenten verwijderen of alleen de player map daaruit, content pack verwijderen en herinstalleren, taal even veranderen en weer terugzetten. Ga dit straks even proberen.

https://www.reddit.com/r/blackops6/s/xxlJDboIkM

Edit 2:
Het lijkt weer (even?) te werken. Heb de oude cod map uit documenten verwijderd, daarna de game en toen een nieuwe install van het hele cod pakket (ruim 300gb). Heb de kabel uit de controller gehaald voor het opstarten. Benieuwd hoe lang dit goed blijft gaan.

[ Voor 35% gewijzigd door kesj op 02-11-2024 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-10 19:53
Ik zag net iemand van achter een auto achteruit sliden terwijl hij aan het liggen was _O-

De underbarrel grenade launcher is echt leuk om mee te spelen, raam tot raam in Nuketown, vrijwel altijd een kill :Y

[ Voor 7% gewijzigd door BlazeMuis op 02-11-2024 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het niet hoor, de flow van de game is nu heel de tijd: ik schiet er 1 neer om vervolgen van 2 of 3 kanten ook neergeschoten te worden. Ik kan mij herinneren dat je vroeger langer rond liep in dit soort games. Soms echt op zoek was naar de tegenstander. Dat je een gunfight had tussen twee teams op een bepaalde plek op de map die een tijdje duurde.
Kijk ik met een roze bril naar die tijd of herkennen jullie hier iets in?

Ik geef nog niet op overigens. Heb het nog naar mijn zin en speel te slecht (kill/el meestal tussen 1 en 2) om goed te kunnen oordelen verder. Het ging beter de eerste dagen maar SBMM zal me inmiddels op een plek hebben gezet waar ze me willen hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2024 10:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kesj
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:01:
Ik weet het niet hoor, de flow van de game is nu heel de tijd: ik schiet er 1 neer om vervolgen van 2 of 3 kanten ook neergeschoten te worden. Ik kan mij herinneren dat je vroeger langer rond liep in dit soort games. Soms echt op zoek was naar de tegenstander. Dat je een gunfight had tussen twee teams op een bepaalde plek op de map die een tijdje duurde.

Ik geef nog niet op overigens. Heb het nog naar mijn zin en speel te slecht (kill/el meestal tussen 1 en 2) om goed te kunnen oordelen verder. Het ging beter de eerste dagen maar SBMM zal me inmiddels op een plek hebben gezet waar ze me willen hebben.
Snap wat je bedoelt. Ik heb een flack jacket aangetrokken om wat meer kogels te overleven. Verder heb ik het idee dat met een fov van 120 en bepaalde reticles de aim assist plakkeriger is. Sinds ik met de pinpoint holoscout 1.5x speel (volgens mij de 4e reticle die je vrijspeelt) vind ik het schieten een stuk strakker en daardoor leuker geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:18:
[...]

Snap wat je bedoelt. Ik heb een flack jacket aangetrokken om wat meer kogels te overleven. Verder heb ik het idee dat met een fov van 120 en bepaalde reticles de aim assist plakkeriger is. Sinds ik met de pinpoint holoscout 1.5x speel (volgens mij de 4e reticle die je vrijspeelt) vind ik het schieten een stuk strakker en daardoor leuker geworden.
Dat was ik vergeten van de fov. Staat nu op 100 maar zal ‘m omhoog gooien. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:22:
[...]

Dat was ik vergeten van de fov. Staat nu op 100 maar zal ‘m omhoog gooien. :)
Ben benieuwd, laat maar even weten. Ik merkte hier echt verschil. Had hem iets boven de 100 en toen leek aim assist niets te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis

Ik kan ook niet goed meekomen sinds gister avond, ik heb het idee dat ik daarvoor veel meer raakte. Ik snap het niet helemaal, ik speel niet anders dan de afgelopen dagen, in MW3 haalde ik ook veel hogere scores en daar was het redelijk fair met een K/D net boven de 1.

Ik denk ook dat SBMM mij te hoog ingeschat heeft, hopelijk zak ik nog wat. Ik speel het liefste gewoon 1:1, hoger is leuk, maar vol negatief begint ook een klein beetje frustrerend te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de flow van de pot aanvoelen en je looplijnen goed kennen. Ook het houden van angles en herkennen waar de enemies spawnen.

Het niveau is met de jaren behoorlijk gestegen. YouTube staat vol met de beste loadouts, tips met betrekking tot de beste settings en tutorials voor de beste movement. Je merkt het bij Warzone ook, er hoeft maar een uur een nieuwe meta te zijn en de hele lobby loopt met die loadout rond. Vroeger was dat allemaal niet. Je moet dus nog een tandje bijzetten om goed mee te kunnen.

Het ligt dus niet aan de game of iets dergelijks, want mijn vaste groepje zit bijna elke pot op hoge streaks met hoge KD’s. Je voelt alleen wel aan alles dat we steeds meer moet zweten om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:39:
[...]

Het ligt dus niet aan de game of iets dergelijks, want mijn vaste groepje zit bijna elke pot op hoge streaks met hoge KD’s. Je voelt alleen wel aan alles dat we steeds meer moet zweten om dat voor elkaar te krijgen.
Ik ben het niet helemaal met je eens met dat het niet aan de game ligt. Ja, je moet meer effort tonen, maar dat is helaas niet voor iedereen mogelijk, vooral niet voor casuals en de mensen die wat minder snelle reflexen hebben. En dat komt waarschijnlijk omdat SBMM niet goed afgestelt is op dit moment.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik merk dat hoe ouder ik word, maar dan praat ik niet voor iedereen natuurlijk, ik toch wat minder snel kan reageren, en dat is natuurlijk ook zonde, maar SBMM is juist voor dit soort spelers ontwikkeld

SBMM kan dus heel goed zijn, in MW3 is deze best goed en daar kan ik prima meekomen en heb ik ook het idee dat ik match met spelers die op hetzelfde niveau als mij zitten. Als ze de SBMM in Black Ops 6 aanpassen zoals het in MW3 is zodat ook casuals goed kunnen aansluiten dan zou het gewoon perfect zijn. Dus dan ligt het wel aan Black Ops 6 op dit moment.

Dit zal (hopelijk) misschien nog wel veranderen, MW3 was in het begin ook drama voor mij, maar niet zo erg als in Black Ops 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:39:
[...]

Je moet de flow van de pot aanvoelen en je looplijnen goed kennen. Ook het houden van angles en herkennen waar de enemies spawnen.

Het niveau is met de jaren behoorlijk gestegen. YouTube staat vol met de beste loadouts, tips met betrekking tot de beste settings en tutorials voor de beste movement. Je merkt het bij Warzone ook, er hoeft maar een uur een nieuwe meta te zijn en de hele lobby loopt met die loadout rond. Vroeger was dat allemaal niet. Je moet dus nog een tandje bijzetten om goed mee te kunnen.

Het ligt ook niet aan de game maar aan wat ik wil.
Al zullen er zeker verbeterpunten zijn aan beide kanten. ;)
Ik zal de game moeten nemen hoe die is en mezelf de vraag stellen hoeveel moeite ik wil stoppen in beter worden. Voor nu klim ik naar level 55, ga ik niet voor prestige maar waarschijnlijk op mijn gemak atachements vrij spelen voor de wapen. Tevens even kijken hoe een seizoen in deze game bevalt, potjes knallen en wat spullen vrij spelen kan leuk zijn.
Na al die jaren moet ik even mijn plek vinden(of niet) in CoD.
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:58:
[...]

Ik ben 34 (toevallig vandaag jarig) en ik moet zeggen dat MWIII ook al erg sweaty aanvoelde, hoor. MW2019 en MWII trouwens ook. Met name de komst van Warzone heeft het niveau flink doen stijgen.

En eens, SBMM laat het allemaal wat heftiger aanvoelen. Echter, ik zie jouw posts hier weleens voorbij komen en volgens mij zit jij boven een KD van 1.0. Het gemiddelde, van alle spelers, ligt rond de 0.8. Dat zou dus betekenen dat je, ook al voelt het voor jou misschien niet zo, bovengemiddeld goed bent.
Gefeliciteerd!

Dan valt mijn 1.26 nog mee dus.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2024 11:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:50:
[...]

Ik ben het niet helemaal met je eens met dat het niet aan de game ligt. Ja, je moet meer effort tonen, maar dat is helaas niet voor iedereen mogelijk, vooral niet voor casuals en de mensen die wat minder snelle reflexen hebben. En dat komt waarschijnlijk omdat SBMM niet goed afgestelt is op dit moment.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik merk dat hoe ouder ik word, maar dan praat ik niet voor iedereen natuurlijk, ik toch wat minder snel kan reageren, en dat is natuurlijk ook zonde, maar SBMM is juist voor dit soort spelers ontwikkeld

SBMM kan dus heel goed zijn, in MW3 is deze best goed en daar kan ik prima meekomen en heb ik ook het idee dat ik match met spelers die op hetzelfde niveau als mij zitten. Als ze de SBMM in Black Ops 6 aanpassen zoals het in MW3 is zodat ook casuals goed kunnen aansluiten dan zou het gewoon perfect zijn. Dus dan ligt het wel aan Black Ops 6 op dit moment.

Dit zal (hopelijk) misschien nog wel veranderen, MW3 was in het begin ook drama voor mij, maar niet zo erg als in Black Ops 6.
Ik ben 34 (toevallig vandaag jarig) en ik moet zeggen dat MWIII ook al erg sweaty aanvoelde, hoor. MW2019 en MWII trouwens ook. Met name de komst van Warzone heeft het niveau flink doen stijgen.

En eens, SBMM laat het allemaal wat heftiger aanvoelen. Echter, ik zie jouw posts hier weleens voorbij komen en volgens mij zit jij boven een KD van 1.0. Het gemiddelde, van alle spelers, ligt rond de 0.8. Dat zou dus betekenen dat je, ook al voelt het voor jou misschien niet zo, bovengemiddeld goed bent.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het ligt ook niet aan de game maar aan wat ik wil.
Al zullen er zeker verbeterpunten zijn aan beide kanten. ;)
Ik zal de game moeten nemen hoe die is en mezelf de vraag stellen hoeveel moeite ik wil stoppen in beter worden. Voor nu klim ik naar level 55, ga ik niet voor prestige maar waarschijnlijk op mijn gemak atachements vrij spelen voor de wapen. Tevens even kijken hoe een seizoen in deze game bevalt, potjes knallen en wat spullen vrij spelen kan leuk zijn.
Na al die jaren moet ik even mijn plek vinden(of niet) in CoD.
Snap ik helemaal. Ik denk dat het voor de gemiddelde speler steeds minder leuk wordt om even een potje online te knallen, aangezien de ‘casuals’ tegenwoordig ook niet meer echt casual zijn. Zeker niet vergeleken met vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd heb jij trouwens goede sites met loadouts etc?
Ik heb er een paar maar weet niet hoe goed ze zijn. In deze tijd van ai rommel is het lastig inschatten waar juiste info is te vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Gefeliciteerd!

Dan valt mijn 1.26 nog mee dus.
Thanks! En dat valt zeker mee. Ver bovengemiddeld zelfs!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:08:
@Verwijderd heb jij trouwens goede sites met loadouts etc?
Ik heb er een paar maar weet niet hoe goed ze zijn. In deze tijd van ai rommel is het lastig inschatten waar juiste info is te vinden.
Deze site is heel populair:
https://wzstats.gg/bo6/meta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ze hebben de boten in Terminus gefixed. Je kunt de boten truc niet meer toepassen.

Op Terminus pakte ik 'heavy melee' en sloeg twee boten op een bepaalde plek en blokkeerde de zombies. Zo creëerde we dus een veilige zone.

Nu sinds gisteren hebben ze opeens ingesteld dat de boten na 1 minuut despawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De Flack Jacket helpt alleen tegen ‘incoming explosive and fire damage’, niet tegen kogels. Denk dus aan frag grenades en molotovs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
[...]

Flak jacket heeft alleen geen toevoeging mbt kogels kunnen eten, het enige dat het doet is explosives minder deadly maken. Heb zelf voor Tac Mask gekozen want als ik die niet run dan ben ik constant naar een wit of zwart scherm aan het staren met mijn lobbies :+

Also PSA: Als je nog een prestige token bezit en je prestiged. Verlies je die token, ik ben namelijk mijn token van prestige 2 kwijt sinds ik naar prestige 3 was gegaan, had gehoopt dat ze zouden stacken, want was nog niet zeker wat ik zou willen unlocken.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryada op 02-11-2024 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Flashes duren inderdaad veel te lang. Heb zelf tac Mask nog niet vrijgespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kesj
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:47:
[...]

De Flack Jacket helpt alleen tegen ‘incoming explosive and fire damage’, niet tegen kogels. Denk dus aan frag grenades en molotovs.
Ik twijfelde al toen ik het typte 😅 Maar heb het destijds wel bewust gekozen om damage wat te beperken. Dank voor de opheldering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:40
Ryada schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:53:
[...]

ik ben namelijk mijn token van prestige 2 kwijt sinds ik naar prestige 3 was gegaan, had gehoopt dat ze zouden stacken, want was nog niet zeker wat ik zou willen unlocken.
Prestige 3?! Hebben we het over BO6? Zo snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:23
Bij stakeout kon ik altijd makkelijk kills maken met de shotgun, maar ineens raak ik eigenlijk niemand meer.. Hebben meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Als je trouwens prestige, moet je dan ook weer alle wapens opnieuw unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 05:24
Weet er yrouwens iemand waarom er heel veel vliegtuigen op de mini map staan? Of is dat omdat er meerdere uav zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:00:
Als je trouwens prestige, moet je dan ook weer alle wapens opnieuw unlocken?
Jep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ah bah,

AS VAL > level 55
Prestige > level 55

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Toonen1988 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:22:
[...]

Ah bah,

AS VAL > level 55
Prestige > level 55

8)7
AS VAL kan je ook unlocken met een token. Dat heb ik al meteen gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
BlazeMuis schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:23:
[...]

AS VAL kan je ook unlocken met een token. Dat heb ik al meteen gedaan :P
Hoe krijg je die? Dan doe ik zometeen ook Prestige en dan unlock ik dat wapen ook met een token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik heb stim en perk greed unlocked. Met derde toke neem ik overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Toonen1988 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:25:
[...]

Hoe krijg je die? Dan doe ik zometeen ook Prestige en dan unlock ik dat wapen ook met een token.
Die krijg je als je de prestige in gaat, volgensmij kon ik direct dat token inwisselen voor de AS VAL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:26:
Ik heb stim en perk greed unlocked. Met derde toke neem ik overkill
Overkill is vrij snel vrij te spelen toch? Lijkt me wat zonde van die token

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
crimby schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 13:51:
[...]

Prestige 3?! Hebben we het over BO6? Zo snel?
Yep we hebben het over BO6. Ben al onderweg naar prestige 4, denk dat dat vandaag misschien nog wel moet lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markmaas
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10-08 15:28
Goedemiddag allemaal ik heb een issue waar ik niet mee weet hoe nu verder moet, ik heb BO6 aangeschaft in de ps store en en heb de game al jaren niet meer gespeeld, tot me verbazing zag ik dat ik een permanente ban heb en gevraagd waarom en dit was hun antwoord:

Hallo Mark, Je bezwaar is beoordeeld en we hebben samen met ons beveiligingsteam bevestigd dat je account permanent is verbannen vanwege het gebruik van ongeautoriseerde software en manipulatie van gamegegevens. Omdat u de accounthouder was op het moment van de overtreding, wordt uw ban niet ongedaan gemaakt. Om de integriteit van onze beveiligingssystemen en detectiemethoden te behouden, is dit de enige informatie die we volgens ons beleid met betrekking tot uw zaak kunnen delen. Deze beslissing is definitief en uw zaak is nu gesloten. Als je momenteel andere Activision-titels speelt en voor toekomstig gebruik, vermijd dan dit soort overtredingen om de goede reputatie van je account te behouden. Activision-ondersteuning.

Wtf hoe dan? Hebben jullie tips om dit tegen te gaan of om met nieuw activision account te gaan spelen of is dat verbonden aan me ps account? Thnx alvast voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:52:
[...]

Overkill is vrij snel vrij te spelen toch? Lijkt me wat zonde van die token
Je hebt gelijk wat is mutant injection eigenlijk in mp. Nog niet veel tegen gekomen en sleeper agent ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:22:
[...]

Ah bah,

AS VAL > level 55
Prestige > level 55

8)7
Zwaar klote, inderdaad. Zijn er een hoop die gewoon level 55 blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

En we weten ook niet welke blue prints er binnenkort bij komen via battle pass toch? Daardoor is nu een wapen kiezen voor een token twijfelachtig. Zou je dus voor een perk gaan en niet met je favo wapen rond rennen. Nee.. ik laat prestige aan me voorbijgaan. :P
Ben nu 54 dus gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Correctie. Het was morfine injector. Effe proberen en kijken wat dit geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:24:
Correctie. Het was morfine injector. Effe proberen en kijken wat dit geeft
Juist getest en nutteloos. Voor warzone wel handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:25
Wolverine9000 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:04:
Weet er yrouwens iemand waarom er heel veel vliegtuigen op de mini map staan? Of is dat omdat er meerdere uav zijn
levelen gaat wel erg snel hoor,die levels bij prestige,zeke rmet dubbele xp dit weekend

plus je hebt zeker een token om je favoriete wapen permanent te unlocken

[ Voor 11% gewijzigd door freaky35 op 02-11-2024 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
freaky35 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 15:39:
[...]

levelen gaat wel erg snel hoor,die levels bij prestige,zeke rmet dubbele xp dit weekend

plus je hebt zeker een token om je favoriete wapen permanent te unlocken
Volgens mij heb je verkeerd geantwoord. Het ging over uav s 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
ik denk het ook,lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Kan gebeuren. Geen probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik heb nu de AS VAL geunlocked in multi-player. Heb nu al drie keer de "best play of the match" behaald achter elkaar.

Ik ben nu ook de death cams aan het bijhouden. Het valt mij op dat er bij mij meer hits wordt geregistreerd als bij de tegenpartij. Ik heb bijv. 5 hit detecties en dan kijk ik naar de death cam van de tegenpartij en dan raak ik hem maar een à twee keer.

[ Voor 52% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2024 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ryada schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:52:
[...]

Yep we hebben het over BO6. Ben al onderweg naar prestige 4, denk dat dat vandaag misschien nog wel moet lukken :D
Bohh lekker bezig! Is dat via zombies of hoe doe je dat zonder dubbel xp? Ik speel niet slecht (90% top 3) in MP maar ga bijna richting prestige 1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
crimby schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:05:
[...]

Bohh lekker bezig! Is dat via zombies of hoe doe je dat zonder dubbel xp? Ik speel niet slecht (90% top 3) in MP maar ga bijna richting prestige 1 8)7
Ik heb vrij weinig met zombies gedaan tot nog toe, 1x tot ronde 10 en toen ben ik aan de camo grind begonnen in MP.
Voor zover ik weet doe ik vrij weinig speciaals ik speel de game doe de dailies wanneer ik d'r zin in heb en ben vooral gewoon aan het grinden voor Dark Matter.
Kwa gamemodes speel ik vooral Domination, Hardpoint en Kill Confirmed. Die vind ik persoonlijk het fijnste om te grinden voor XP.
Heb onder andere de AR's de Launchers en Marksman rifles al op Diamond zitten, en ben nu aan de SMG's begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ryada schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:38:
[...]

Ik heb vrij weinig met zombies gedaan tot nog toe, 1x tot ronde 10 en toen ben ik aan de camo grind begonnen in MP.
Voor zover ik weet doe ik vrij weinig speciaals ik speel de game doe de dailies wanneer ik d'r zin in heb en ben vooral gewoon aan het grinden voor Dark Matter.
Kwa gamemodes speel ik vooral Domination, Hardpoint en Kill Confirmed. Die vind ik persoonlijk het fijnste om te grinden voor XP.
Heb onder andere de AR's de Launchers en Marksman rifles al op Diamond zitten, en ben nu aan de SMG's begonnen.
Maar prestige 4 is toch al sick hoor. Dan speel je toch minimaal 5u per dag ofzo. Voor het weekend ging levelen toch traag zonder double xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:50:
[...]

Maar prestige 4 is toch al sick hoor. Dan speel je toch minimaal 5u per dag ofzo. Voor het weekend ging levelen toch traag zonder double xp
Ik zit nu net over de 65 uur gespeeld dus het is iets minder dan 10 uur per dag denk ik ongeveer. Ben niet zo super goed dus ik maak het wel goed met extra uren erin stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toonen1988 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 16:59:
Ik heb nu de AS VAL geunlocked in multi-player. Heb nu al drie keer de "best play of the match" behaald achter elkaar.

Ik ben nu ook de death cams aan het bijhouden. Het valt mij op dat er bij mij meer hits wordt geregistreerd als bij de tegenpartij. Ik heb bijv. 5 hit detecties en dan kijk ik naar de death cam van de tegenpartij en dan raak ik hem maar een à twee keer.
Ik heb ‘m ook eindelijk unlocked. Eerste indruk is goed maar eerst knallen voor de atachements.

Hier ook verschillende ervaringen per potje. Je merkt al vrij snel wanneer het ‘zo een potje’ gaat worden. Heel jammer. De video die ik gisteren hier over poste is er goed in gedoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ryada schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 17:52:
[...]

Ik zit nu net over de 65 uur gespeeld dus het is iets minder dan 10 uur per dag denk ik ongeveer. Ben niet zo super goed dus ik maak het wel goed met extra uren erin stoppen :+
Aaaah dat verklaart een hoop. Ik zal zo eens ingame kijken maar het zou me verbazen als ik boven 1 uur gemiddeld per dag zit hehe psapp zegt 512 uur maar dat zijn meerdere cod’s

Edit: 16 uur gespeeld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:34:
[...]

Hier ook verschillende ervaringen per potje. Je merkt al vrij snel wanneer het ‘zo een potje’ gaat worden. Heel jammer. De video die ik gisteren hier over poste is er goed in gedoken.
Ik ga dan gewoon weg, op naar de volgende.

Letterlijk net weg gegaan uit een potje domination op Nuketown, er waren nog geen 20 seconden voorbij of er was al iemand in het andere team met die helikopter, dan heb ik er geen zin meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Net een cheater in het andere team, hele kill feed stond constant vol met zijn kills :N

Zielige mensen zijn het toch ook :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRiesje
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 03-10 20:40
Ik speel sinds gisteren hardcore kill confirmed omdat ik merkte dat ik bij core juist niet kill maakte ookal spray ik iemand helemaal onder (meerdere malen raak!), nu ik hardcore speel ga ik echt veel beter, merk dat behalen van camo's ook makkelijker is :)

btw crashed mijn game wel vaak, ik speel op pc, meerdere mensen last van?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik 55 ben nog eens naar prestige gekeken maar ik zie echt geen reden. Een emblem boeit mij niet en de skins vind ik ook niet interessant. Dan blijft over dat mensen kunnen zien dat je veel hebt gespeeld, boeit mij ook niet. Denk dus dat ik Prestige totaal ga negeren.
Jullie er al over uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

BlazeMuis schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:52:
[...]

Ik ga dan gewoon weg, op naar de volgende.

Letterlijk net weg gegaan uit een potje domination op Nuketown, er waren nog geen 20 seconden voorbij of er was al iemand in het andere team met die helikopter, dan heb ik er geen zin meer in.
Je kunt ook gewoon even een rocket launcher pakken en met 3 schoten die heli weg werken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlazeMuis
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
Nu ik 55 ben nog eens naar prestige gekeken maar ik zie echt geen reden. Een emblem boeit mij niet en de skins vind ik ook niet interessant. Dan blijft over dat mensen kunnen zien dat je veel hebt gespeeld, boeit mij ook niet. Denk dus dat ik Prestige totaal ga negeren.
Jullie er al over uit?
Ik vind het gewoon leuk om weer vanaf level 1 te beginnen, dat deed ik vroeger ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MRiesje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:22:
Ik speel sinds gisteren hardcore kill confirmed omdat ik merkte dat ik bij core juist niet kill maakte ookal spray ik iemand helemaal onder (meerdere malen raak!), nu ik hardcore speel ga ik echt veel beter, merk dat behalen van camo's ook makkelijker is :)

Na jouw reactie eerste keer hardcore gespeeld. Dit is veel leuker joh! Ik kreeg meer het oude CoD gevoel. Minder hectiek, geen map, ik ben om. :*)
Wel even omschakelen want je ligt zo maar past beter bij mijn speelstijl.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
MRiesje schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:22:

nee ik heb weinig crashes,wat voor crashes krijg je?

Ik heb wel eens crashes gehad,maar toen heb ik de game helemaal opnieuw gedownload en geinstaleerd en de gpu driver opnieuw geinstaleerd en nu lijkt het over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 19:52:
Jullie er al over uit?
Ik heb het wel gedaan, nadat ik te horen kreeg over de tokens. Je kunt dan dingen permanent unlocken.

Geen idee hoeveel je er krijgt per prestige.

[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 02-11-2024 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 18:34:
[...]

Ik heb ‘m ook eindelijk unlocked. Eerste indruk is goed maar eerst knallen voor de atachements.

Ik had het wapen al op level 37 voordat ik die had vrijgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRiesje
freaky35 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 20:50:
[...]

nee ik heb weinig crashes,wat voor crashes krijg je?

Ik heb wel eens crashes gehad,maar toen heb ik de game helemaal opnieuw gedownload en geinstaleerd en de gpu driver opnieuw geinstaleerd en nu lijkt het over.
Jaa ik krijg dus geen foutmelding of iets... hij sluit loopt eerst even vast op beeld en daarna geeft ie m'n bureaublad weer, en dan bij 't opstarten krig ik de vraag of ik in safe mode wil starten omdat de game niet goed is afgesloten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRiesje
Wie is in om een keer een goede fanatieke party te vormen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Al nieuws over seizoen 1? Begint maandag, maar vind nog niks over nieuwe maps/wapens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 07:07
Mensen die online willen multiplayer spelen? Heb niet zo een gamers in men vriendengroep..😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:08
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 21:43:
Al nieuws over seizoen 1? Begint maandag, maar vind nog niks over nieuwe maps/wapens
Begint de 14e toch pas…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFv4Q7j-f9tdYMl9Zk7Y1UCi7Dw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0xwyV3iGroGUtBGGmFvHlfkL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door Nol_NL op 02-11-2024 23:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 03-10 14:58
Jovinho99 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:41:
Mensen die online willen multiplayer spelen? Heb niet zo een gamers in men vriendengroep..😌
Ben vanavond niet online maar ps account is Martinooo36

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
theman36 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 23:38:
[...]

Ben vanavond niet online maar ps account is Martinooo36
Invited!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Vandaag kan ik met 100% zekerheid zeggen dat ik mijn eerste hacker ben tegengekomen. Meerdere keren gezien dat hij mensen door de muur deed tracken en daarnaast kwam hij altijd al schietend om het hoekje gerend.

Dit is echt de eerste hacker die ik tegen ben gekomen in een week tijd. Als ik maar één hacker per week tegenkom, vind ik het goed hoor. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Toonen1988 op 03-11-2024 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Toonen1988 schreef op zondag 3 november 2024 @ 00:21:
Vandaag kan ik met 100% zekerheid zeggen dat ik mijn eerste hacker ben tegengekomen. Meerdere keren gezien dat hij mensen door de muur deed tracken en daarnaast kwam hij altijd al schietend om het hoekje gerend.

Dit is echt de eerste hacker die ik tegen ben gekomen in een week tijd. Als ik maar één hacker per week tegenkom, vind ik het goed hoor. :D
Ik was er gisteren eentje tegengekomen, kill feed helemaal vol met zijn naam en verder niemand, ging zo snel.. 100% een aimbot.

In de eerste paar dagen ben ik er waarschijnlijk ook een tegengekomen, maar daar was ik niet helemaal zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:47

Sandyman538

SandstorM [148839]

Toonen1988 schreef op zondag 3 november 2024 @ 00:21:

Je weet dat er ook perks en tacticals zijn waarbij je iemand tijdelijk door de muur kunt zien?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sandyman538 schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:49:
[...]

Je weet dat er ook perks en tacticals zijn waarbij je iemand tijdelijk door de muur kunt zien?
Yup de blauwe...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aandeijssel
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:52
Tip voor de mensen die op ps5 spelen en cross play uitwillen. Zet cross play eerst uit en start daarna het gehele spel opnieuw op(dus echt eerst afsluiten). Als je dat niet doet, en meteen een ronde speelt schakelt het spel cross play na elke match automatisch weer aan.

Ik merk dat ik in console lobby meer plezier ervaar dan in een gemixte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Sandyman538 schreef op zondag 3 november 2024 @ 08:49:
[...]

Dit kan je in de killcam terug zien. Als je dat niet ziet en iemand tracked je door muren heen dan is het 100% een cheater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haha je hebt gelijk, foutje van mij. Had 4 november gelezen maar is inderdaad 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:54
Hoe kan ik uitzetten dat ik in close combat ineens mijn mes krijg, das echt vervelend, net als dat je tegen de muur aankleef, die heb ik al wel uit kunnen zetten want vooral met chaos wil je niet vastzitten. ps5

[ Voor 40% gewijzigd door merlin1201 op 03-11-2024 10:58 ]

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-10 21:29
Je mag mij ook toevoegen als je wil, psn account Japieh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Japieh schreef op zondag 3 november 2024 @ 10:58:
[...]

Je mag mij ook toevoegen als je wil, psn account Japieh
Oke ga ik straks doen! Spelen jullie altijd met headset? Ik weet het is altijd beter met maar soms wordt ik daar zot van en vindt ik het weinig ontspannend.🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Jovinho99 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:16:
[...]

Oke ga ik straks doen! Spelen jullie altijd met headset? Ik weet het is altijd beter met maar soms wordt ik daar zot van en vindt ik het weinig ontspannend.🤣
Dat is een must. Voor o.a. voetstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bijna nooit. Zeker een voordeel maar heb meestal geen zin in dat ding op mijn kop. Dan maar minder presteren. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jovinho99
Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:23:
[...]

Bijna nooit. Zeker een voordeel maar heb meestal geen zin in dat ding op mijn kop. Dan maar minder presteren. :P
Ja indd , denk er ook zo over, af en toe wel, maar zo gans de dag is me toch wat te veel 😅.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
De spawns in Nuketown mogen ze nog wel even wat beter maken.

Soms kunnen we als team helemaal niks omdat het andere team met z'n allen zitten te spawn campen. In dat geval had ik dan graag dat we aan de andere kant spawnen zodat er weer ruimte is om naar de objective te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
[...]

Nooit, kan er niet tegen.

Met tactic games zoals Escape from Tarkov gebruik ik IEM's.

Met andere spellen gewoon op de speakers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Ik speel wel met headset, maar zonder mic. Heb ook altijd iedereen gemute, tenzij in een party. Heel soms gebruik ik de mic wel, maar ik heb niks met slap geouwehoer, dat leidt af en is irritant.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Laatst online: 08:58
Blijven alle wapens en attachments beschikbaar in warzone straks als ik op bo6 prestige doe? Is hier al iets over bekend? Duurt al zo lang om alles te levelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:25
Gisteravond ging ik erg lekker!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ICGpjOnvMPrNKP4S1dkL3leZrI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ATTytpjOzADZOGqUKSn1f5X.jpg?f=fotoalbum_large

Jammer dat we alsnog verloren hebben maar toch.
Heb aardig wat MW3 gespeeld maar vind BOPS tot nu toe echt een stuk leuker.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

BlazeMuis schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:59:
[...]

Nooit, kan er niet tegen.

Met tactic games zoals Escape from Tarkov gebruik ik IEM's.

Met andere spellen gewoon op de speakers.
Een headset is wel echt een must, hoor. Zeker bij CoD. Ik denk dat minimaal 50% van mijn kills, buiten m’n UAV’s om, op gehoor zijn.

Als je echt met speakers speelt, dan moet je ook niet zeuren dat je af en toe niet mee kan komen en van alle kanten wordt gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
[...]

Je mag mij ook wel toevoegen: Crimby88
Ik speel bijna altijd met headset maar nagenoeg nooit met mic 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
BlazeMuis schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:42:
[...]

Dit kan je in de killcam terug zien. Als je dat niet ziet en iemand tracked je door muren heen dan is het 100% een cheater.
Dit klopt helemaal, je kunt alleen mensen zien wanneer je spawned voor 2 seconde ofzoiets, daarna niet meer. Dit zie je ook terug op de killcam. Als ik maar één cheater per week tegenkom, dan hoor je mij niet klagen. Op dit moment maar één tegengekomen en ik speel al sinds release.

Als het tot een minimum blijft, vind ik het goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 03-11-2024 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Toonen1988 ben nu een tijdje met de AS VAL en die is inderdaad heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hoogte punten tot nu toe.

Ik heb heel veel last van hitmarkers maar geen kill. Om gek van te worden. Ik ga de aankomende maanden alleen maar hardcore search en destroy spelen, maar gewoon voor mijn plezier. No lifen zoals ik vroeger deed trek ik nu niet meer. Dus gewoon af en toe een potje voor de fun en old time sake.
Pagina: 1 ... 13 ... 23 Laatste