Zijn er manieren of modes om sneller of makkelijker aan headshot’s te raken? Het schiet niet echt op..
Model is ook super vind ik. Moet toch alles gebruiken. De status marksman is ook sterk...Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:34:
@Toonen1988 ben nu een tijdje met de AS VAL en die is inderdaad heel fijn.
Goed mikken. Nee ene potje heb ik er vijf zes andere niets.Jovinho99 schreef op zondag 3 november 2024 @ 14:21:
Zijn er manieren of modes om sneller of makkelijker aan headshot’s te raken? Het schiet niet echt op..
Voeg maar toe, mijn PSN is dezelfde als mijn tweakers naamJovinho99 schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 22:41:
Mensen die online willen multiplayer spelen? Heb niet zo een gamers in men vriendengroep..😌
Klopt, ik vind het tot nu toe de fijnste assault rifle. Vier keer "best play of the game" achter elkaar behaald met de AS VAL.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 13:34:
@Toonen1988 ben nu een tijdje met de AS VAL en die is inderdaad heel fijn.
Nog eventjes en ik heb die bikini vrouw call card geunlocked.
[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 03-11-2024 14:55 ]
Klopt, wapen is niet zo groot en niet teveel toeters en bellen.Wolverine9000 schreef op zondag 3 november 2024 @ 14:21:
[...]
Model is ook super vind ik. Moet toch alles gebruiken. De status marksman is ook sterk...
Ik heb je al normaal 😁Chelseamarre123 schreef op zondag 3 november 2024 @ 14:34:
[...]
Voeg maar toe, mijn PSN is dezelfde als mijn tweakers naam
Alleen als ik met meerderen speel. Anders gewoon van de soundbar + surround speakersJovinho99 schreef op zondag 3 november 2024 @ 11:16:
[...]
Oke ga ik straks doen! Spelen jullie altijd met headset? Ik weet het is altijd beter met maar soms wordt ik daar zot van en vindt ik het weinig ontspannend.🤣
Doen jullie prestige? Nu ik level 55 ben, zijn die daily challenges overbodig. Maar ik vind die best wel tof...
Ik heb zelf nog geen prestige maar heb het volgende begrepen van YouTube..Sokucho schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:03:
Blijven alle wapens en attachments beschikbaar in warzone straks als ik op bo6 prestige doe? Is hier al iets over bekend? Duurt al zo lang om alles te levelen
Je wapen level en unlock blijft gelijk maar je wapen zelf is 'geblokkeerd' totdat je de benodigde level hebt gehaald om hem te unlocken.
PSN: Europhea
Ja. Want calling cardsPariah86 schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:50:
Doen jullie prestige? Nu ik level 55 ben, zijn die daily challenges overbodig. Maar ik vind die best wel tof...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
jep, als je nu speelt dan ga je hard imn levele omhoog,door dubbele xp, dus dit is wel het moment prestige te gaan doen als je wiltPariah86 schreef op zondag 3 november 2024 @ 15:50:
Vanmiddag met een thermal scope gespeeld. Aangezien bijna niemand cold blooded gebruikt schoot dit echt easy.
Sinds ik hardcore speel zijn headshots krijgen veel makkelijker, dus als je camo's wilt halen raad ik je dat aan 😁Jovinho99 schreef op zondag 3 november 2024 @ 14:21:
Ik bekijk net de toelichting bij de flack jacket en snap nu mijn verwarring. Reduces incoming explosive and fire damage. Ik dacht dat er met fire het gun fire werd bedoeld. En dat tegenstanders later dan mij doorgingen doordat zij deze perk hadden.Verwijderd schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 11:47:
[...]
De Flack Jacket helpt alleen tegen ‘incoming explosive and fire damage’, niet tegen kogels. Denk dus aan frag grenades en molotovs.
Ik kom van alles tegen aan namen waarvan ik me afvraag dat het mag. Heb gisteren een Ben1to Mussolini gezien. Heb ook al een Free PDiddy en Free RKelly voorbij zien komen. En vanmiddag nog iemand met de K ziekte in zijn/haar naam. Als ik dan aan een guildie in WoW terugdenk die zijn naam moet veranderen omdat ie zich PeterFile genoemd had is het erg veranderd.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ben ook al [HEMA]braadworst tegengekomen.Lekker Ventje schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:24:
[...]
Ik kom van alles tegen aan namen waarvan ik me afvraag dat het mag. Heb gisteren een Ben1to Mussolini gezien. Heb ook al een Free PDiddy en Free RKelly voorbij zien komen. En vanmiddag nog iemand met de K ziekte in zijn/haar naam. Als ik dan aan een guildie in WoW terugdenk die zijn naam moet veranderen omdat ie zich PeterFile genoemd had is het erg veranderd.
Wat er net gebeurde is wel weer heel vaag. 1 speler van het andere team was vrijwel niet down te krijgen, door niemand. Veel hitmarkers en in de killcam bijna geen enkele hit.
Kwam ook killstreak na killstream van die speler af.
Kwam ook killstreak na killstream van die speler af.
Dit is toch wel echt het toppunt van CoD spelers, ben ook al iemand tegen gekomen die "lil jude" gebruikte als naam. Nu begreep ik die in eerste instantie niet tot een vriend mij erop attendeerde waar dat op doelde.Lekker Ventje schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:24:
[...]
Het is enorm bijzonder hoe veel je zou moeten doen voor je een namechange krijgt of een chat/voice ban.
Steam: Ryada.
Verwijderd
De beschrijving is nogal vaag, inderdaad!kesj schreef op zondag 3 november 2024 @ 18:18:
[...]
Ik bekijk net de toelichting bij de flack jacket en snap nu mijn verwarring. Reduces incoming explosive and fire damage. Ik dacht dat er met fire het gun fire werd bedoeld. En dat tegenstanders later dan mij doorgingen doordat zij deze perk hadden.
Verwijderd
Speel je op PC? Dan is één cheater per week wel erg weinig.Toonen1988 schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:57:
[...]
Dit klopt helemaal, je kunt alleen mensen zien wanneer je spawned voor 2 seconde ofzoiets, daarna niet meer. Dit zie je ook terug op de killcam. Als ik maar één cheater per week tegenkom, dan hoor je mij niet klagen. Op dit moment maar één tegengekomen en ik speel al sinds release.
Als het tot een minimum blijft, vind ik het goed.
Ik heb nu bijna 70 uur in de game zitten en moet oprecht zeggen dat ik nog geen cheater ben tegen gekomen, en ja ik speel op PC. Ik denk dat de meeste mensen enorm overschatten hoeveel cheaters ze tegen komen.Verwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:33:
[...]
Speel je op PC? Dan is één cheater per week wel erg weinig.
Ik ben nu level 38 en heb me eerlijk gezegd nog geen potje echt vermaakt.. Schieten, herladen, dood. Rennen schieten springen dood. Glijden herladen dood.
Alles met assault rifles.. alle velden lijken op elkaar qua actie. Het is gewoon boring.
Sniper rifles zijn sowieso kansloos, net als marksman rifles. Met een goede AR heb je genoeg. Je ziet ook niemand met andere guns spelen (behalve dan voor bepaalde challenges).
Alles met assault rifles.. alle velden lijken op elkaar qua actie. Het is gewoon boring.
Sniper rifles zijn sowieso kansloos, net als marksman rifles. Met een goede AR heb je genoeg. Je ziet ook niemand met andere guns spelen (behalve dan voor bepaalde challenges).
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
De recon speciality. De bonus bij de drie blauwe perks worden binnenkort aangepakt door treyarch
Dat is inderdaad ook zoiets.. killstreaks zijn gewoon niet te halen.Wolverine9000 schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:02:
De recon speciality. De bonus bij de drie blauwe perks worden binnenkort aangepakt door treyarch
I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!
Zet uav en cuav aan en dan nog een hogere en je hebt hem kill streaks
Ik speel al een tijdje met de c9 en wissel af en toe af met pp-91 ofzoiets. Icm overkill en een heerlijke sniper. Niks te klagen als je wat tactischer speelt of s&dCosmoKramer schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:58:
Ik ben nu level 38 en heb me eerlijk gezegd nog geen potje echt vermaakt.. Schieten, herladen, dood. Rennen schieten springen dood. Glijden herladen dood.
als je het niet leuk vind,dat had ik de game niet meer gespeeldCosmoKramer schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:58:
Bij mij is iedereen gemuted in een online game lijkt het wel en kan ben zelf ook gemuted terwijl ik mijn microfoon wel gewoon aan heb staan en bij instellingen heb ik ook gewoon alles aan staan. Iemand een idee hoe dit kan ? Of Iemand anders hier ook last van?
Verwijderd
En ligt dat aan de game of aan jouzelf?CosmoKramer schreef op zondag 3 november 2024 @ 20:58:
Lekkere groepsverkrachting zonet. Map Baylon, Domination. Wij spawnden telkens in A. Dus iedereen zat gewoon lekker te wachten en op ons te schieten. Ondertussen bleven de heli's rondvliegen. Pas een minuut voor het einde werden we ergens anders gespawned. Namelijk niet in het huisje bij A, maar er naast, lekker in het open veld.
Wel zo eerlijk voor de tegenpartij
En tja, git gud n00b
Wel zo eerlijk voor de tegenpartij
[ Voor 4% gewijzigd door Vrijdag op 03-11-2024 21:52 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Op Babylon kan je goed in de blender zitten, inderdaad. Vette map, maar drama als je wordt overlopen door het andere team.Vrijdag schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Lekkere groepsverkrachting zonet. Map Baylon. Wij spawnden telkens in A. Dus iedereen zat gewoon lekker te wachten en op ons te schieten. Ondertussen bleven de heli's rondvliegen. Pas een minuut voor het einde werden we ergens anders gespawned. Namelijk niet in het huisje bij A, maar er naast, lekker in het open veld.
Wel zo eerlijk voor de tegenpartijEn tja, git gud n00b
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2024 22:06 ]
We zullen zien, maar de stickyness van deze game vs de laatste twee is voor mij in ieder geval veel minder.
Vanavond heb ik opeens veel last van 'package burst' en allerlei andere foutmeldingen met vastlopers. Het was voor drie dagen weg, nu opeens is het weer terug, krijg het nu weer constant. Ook heb ik regelmatig dat het menu blijft vasthangen, dit heb ik niet eerder gehad. Daarnaast wordt ik ook alleen maar in potjes gegooid die al over de helft klaar zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 04-11-2024 02:35 ]
Nou dat is idd apart ik had gister exact hetzelfde, ik denk zeker 10 x gespawned op exact dezelfde plek bij A.Vrijdag schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:46:
Lekkere groepsverkrachting zonet. Map Baylon, Domination. Wij spawnden telkens in A. Dus iedereen zat gewoon lekker te wachten en op ons te schieten. Ondertussen bleven de heli's rondvliegen. Pas een minuut voor het einde werden we ergens anders gespawned. Namelijk niet in het huisje bij A, maar er naast, lekker in het open veld.
Wel zo eerlijk voor de tegenpartijEn tja, git gud n00b
Dat de game anders is dan eerdere delen kan ik wel zeggen, Het ligt mij tot dusver heel goed en met een nette k/d van 1.35 geen klagen want met mijn 55+ is 1.0 ongeveer wat ik gemiddeld haal in dit soort games.
Waar dit precies aan ligt geen idee SBMM? of mijn speelwijze in combinatie met de Maps.
Ah en Face off vind ik hellemaal geweldig.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Face off is zeker leuk maar 2 maps zijn gewoon zo slecht dat ik die mode niet meer speel. Die grot en dan die map in dat huis is echt zwaar ruk
Verwijderd
Veel plezier gehad maar ga het nu ik level 55 een stuk rustiger aan doen vermoed ik. Ik mis het levelen maar alles opnieuw unlocken door middel van Prestige gaat mij te ver. Wanneer je gewoon kon door levelen zonder opnieuw hetzelfde te moeten unlocken had ik wel voor Prestige gegaan.
Moet er wel bij zeggen dat de wisselende server ervaring niet meehelpt hoor. Wanneer je er zin in hebt en je eerste potje speelt en weer merkt hoe laat het is gaat dat best tegen staan na een week. Ieder potje een gok.
Seizoen 1 met een battle pass kijk ik wel naar uit, altijd leuk weer wat nieuwe dingen unlocken terwijl je speelt.
Boven verwachting veel gespeeld.
Moet er wel bij zeggen dat de wisselende server ervaring niet meehelpt hoor. Wanneer je er zin in hebt en je eerste potje speelt en weer merkt hoe laat het is gaat dat best tegen staan na een week. Ieder potje een gok.
Seizoen 1 met een battle pass kijk ik wel naar uit, altijd leuk weer wat nieuwe dingen unlocken terwijl je speelt.
Boven verwachting veel gespeeld.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2024 08:19 ]
Ja, ik klaag eigenlijk nooit snel over de spelmechanismes, maar hierbij vond ik het herspawnen toch wel, enigszins, lichtelijk, een klein beetje... matigVerwijderd schreef op zondag 3 november 2024 @ 21:54:
[...]
Op Babylon kan je goed in de blender zitten, inderdaad. Vette map, maar drama als je wordt overlopen door het andere team.
Doe je het beter dan ik, aangezien ik met mijn 44 niet veel hoger kom dan 0,99 E/L ratio. Maar goed, mijn W/L is dan wel positiefmerlin1201 schreef op maandag 4 november 2024 @ 06:56:
[...]
Nou dat is idd apart ik had gister exact hetzelfde, ik denk zeker 10 x gespawned op exact dezelfde plek bij A.
Dat de game anders is dan eerdere delen kan ik wel zeggen, Het ligt mij tot dusver heel goed en met een nette k/d van 1.35 geen klagen want met mijn 55+ is 1.0 ongeveer wat ik gemiddeld haal in dit soort games.
Waar dit precies aan ligt geen idee SBMM? of mijn speelwijze in combinatie met de Maps.
Ik heb trouwens net als een aantal anderen hier die VAL in gebruik. Maar ik merk toch dat die qua schade best zwak is. Regelmatig dat ik zo drie hitmarkers hoor voordat de tegenstander om gaat. En dat is ook van korte afstand. Voor een AR doet hij ongeveer net zoveel schade als een SMG lijkt wel. Nuja, dat is ook wel logisch anders was ie veel te snel overpowered en hadden we een Honey Badger 2.0. (ik speel alleen maar HC trouwens, en zombies)
Houd er rekening mee je kijkt tegenwoordig naar elim death ratio wat eigenlijk meer overeen komt met K/D/A ipv K/D.merlin1201 schreef op maandag 4 november 2024 @ 06:56:
[...]
Nou dat is idd apart ik had gister exact hetzelfde, ik denk zeker 10 x gespawned op exact dezelfde plek bij A.
Niet dat dat mijn stats zo veel beter maakt ik zit zelf op 1.26 E/D, maar het is ook de eerste keer dat ik CoD met een controller speel. Normaliter speel ik met MKB, maar wou dit jaar het eens een kans geven.
Er is vrijwel geen enkele AR die een 3 shot kill heeft (behalve de goblin maar die is semi auto)Vrijdag schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:18:
Ik heb trouwens net als een aantal anderen hier die VAL in gebruik. Maar ik merk toch dat die qua schade best zwak is. Regelmatig dat ik zo drie hitmarkers hoor voordat de tegenstander om gaat. En dat is ook van korte afstand. Voor een AR doet hij ongeveer net zoveel schade als een SMG lijkt wel. Nuja, dat is ook wel logisch anders was ie veel te snel overpowered en hadden we een Honey Badger 2.0. (ik speel alleen maar HC trouwens, en zombies)
Kwa balance zijn AR's en SMG's toch wel goed gebalanced dit jaar volgens de statistieken en mijn ervaring. Nu zijn de SMG's wat wentbaarder maar de damage dropoff is wel een stuk harder dan ik me meen te herineren van voorgaande cod's
/f/image/s9pEPht28gkaU1N04NtVI3y7.png?f=fotoalbum_large)
Source: YouTube: The BEST Assault Rifle in Black Ops 6? | (Full AR Stat Comparison)
[ Voor 42% gewijzigd door Ryada op 04-11-2024 08:47 ]
Qua balance is het wel goed lijkt me. Geen echt overpowerde guns
Wacht maar tot meer mensen achter een specifiek wapen + attachment combo komenChelseamarre123 schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:49:
Qua balance is het wel goed lijkt me. Geen echt overpowerde guns
De AEK-973 met rapid fire valt niet tegen op te traden met welk ander wapen dan ook
@Ryada wat bedoel je met kda?
Want wat is het verschil
Want wat is het verschil
kda is je kill death assist ratio.merlin1201 schreef op maandag 4 november 2024 @ 09:14:
@Ryada wat bedoel je met kda?
Want wat is het verschil
Eliminations in deze game (en een aantal voorgaande cod's) zijn ook assists als je meer dan x damage hebt gedaan in een recente tijd dat de enemy gekilled is.
Als voorbeeld, ik schiet iemand voor 70 damage en iemand anders killed em, dan krijg ik alsnog een elimination bij mijn score erbij terwijl ik hem niet gekilled heb, evenals dat mijn teammate die maar 30 damage heeft gedaan die krijgt ook een elimination erbij.
Ik weet niet de exacte damage values vanaf wanneer iets als een elimination werkt dus hou me niet vast aan de exacte nummers.
Ok, dat zou dan wel verklaren dat mijn kd hoger is dan normaal.
Maar daarnaast speelt het veel soepeler dan eerdere cod’s dus tot dusver prima voor mij.
Mijn win/lose is wel laag minder dan 50. Mischien dat sbmm daar naar kijkt zou ook veel verklaren
Maar daarnaast speelt het veel soepeler dan eerdere cod’s dus tot dusver prima voor mij.
Mijn win/lose is wel laag minder dan 50. Mischien dat sbmm daar naar kijkt zou ook veel verklaren
Gisteravond met de vaste groep even gespeeld, we hadden met elkaar een volledig team. Wel wennen hoor dat grotere scherm, gewoon onwennig als je altijd in split screen speelt haha
Sommige potjes blijven toch echt wel frustrerend want de hoe kunnen sommige mensen toch zo ontzettend goed en snel zijn, we kregen zelfs bij een potje geen enkele kans om te schieten. Want op het moment dat de vijand je al zag was je dood, ons heel team liep erover te klagen.
Ik hoop dat er nog wel wat in veranderd door updates
.
Want volgens mij ligt het niet alleen aan ons!
Sommige potjes blijven toch echt wel frustrerend want de hoe kunnen sommige mensen toch zo ontzettend goed en snel zijn, we kregen zelfs bij een potje geen enkele kans om te schieten. Want op het moment dat de vijand je al zag was je dood, ons heel team liep erover te klagen.
Ik hoop dat er nog wel wat in veranderd door updates
Want volgens mij ligt het niet alleen aan ons!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hm gek. Ik heb gisteravond toch meerdere keren gehad dat ik zelfs van dichtbij op zijn minst 3 schoten nodig had. Naja, geen idee, waarschijnlijk kan ik ook gewoon niet mikkenRyada schreef op maandag 4 november 2024 @ 08:43:
[...]
Er is vrijwel geen enkele AR die een 3 shot kill heeft (behalve de goblin maar die is semi auto)
Kwa balance zijn AR's en SMG's toch wel goed gebalanced dit jaar volgens de statistieken en mijn ervaring. Nu zijn de SMG's wat wentbaarder maar de damage dropoff is wel een stuk harder dan ik me meen te herineren van voorgaande cod's
[Afbeelding]
Source: YouTube: The BEST Assault Rifle in Black Ops 6? | (Full AR Stat Comparison)
Ik hoor soms ook ruim 10 hitmarkers en nog ga ik zelf sneller doodVrijdag schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:04:
[...]
Hm gek. Ik heb gisteravond toch meerdere keren gehad dat ik zelfs van dichtbij op zijn minst 3 schoten nodig had. Naja, geen idee, waarschijnlijk kan ik ook gewoon niet mikkenMaar toch hoor ik het geluid van de hitmarkers.
Ik schiet overigens nu gewoon vaak met de grenade launcher, bijna altijd wel een kill
Heb gisteren BO6 uitgeprobeerd met gamepass, veel lol gehad
(snel verslavend). Alleen weet ik niet of het 80 euro lol is en bijna 300gb lol...
Ik merk dat nu ik het in Game Pass heb dat de waarde van CoD voor mij ook aardig is gedaald. Ik behandel het nu als elk ander Game Pass game. Leuk dat ik het kan spelen maar heeft geen emotionele waarde voor me meer. Is anders dan dat je het pre-ordered, 80 euro voor betaald en dan lekker ernaar uitkijkt en lang zoet ermee bent.moggeneeve schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:15:
Heb gisteren BO6 uitgeprobeerd met gamepass, veel lol gehad(snel verslavend). Alleen weet ik niet of het 80 euro lol is en bijna 300gb lol...
Voor mij is het dubbel. Ik kan dit wel in de cloud spelen waardoor ik wel blij ben met Game Pass Ultimate. Maar ik zit ook nu meer Modern Warfare III te spelen. Leuk voor mij maar zou echt niet gebeurd zijn als ik geen Game Pass speler was.
Weet niet echt wat te doen met die hele Game Pass. Veel games opgestart maar geen 1 uitgespeeld. Ondertussen een backlog opgebouwd met games in de aanbieding. Het is dat ik drie jaar Game Pass Ultimate heb vooruit betaald maar kan niet wachten tot het verloopt. (Ergens midden 2025) Ben benieuwd hoe het is om Game Pass Core te hebben en letterlijk de games die ik in bezit heb te spelen. Voor mij was gamen een soort Netflix geworden. Je kan veel gamen, maar raakt nooit echt geïnvesteerd erin. Ik althans niet.
Xbox Series X is nu ook alweer 4 jaar oud dus er gaan nog wel mooie aanbiedingen komen vanaf nu. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Niet dat ik Game Pass afraad. Ik vind het alleen welletjes geweest. Was graag meer invested geweest in Black Ops 6 want het is een goed spel, zeker de zombies!
Deze flaw zit ook in steam haha. Ik heb 'tig spellen in mijn library staan om te spelen maar niet zoveel tijd/zinpolopolo150 schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:37:
[...]
Ik merk dat nu ik het in Game Pass heb dat de waarde van CoD voor mij ook aardig is gedaald. Ik behandel het nu als elk ander Game Pass game. Leuk dat ik het kan spelen maar heeft geen emotionele waarde voor me meer. Is anders dan dat je het pre-ordered, 80 euro voor betaald en dan lekker ernaar uitkijkt en lang zoet ermee bent.
Maar kwa COD is het altijd een paar weken grinden en daarna nooit meer weer spelen... beetje zonde imo.
Verwijderd
Je kunt de game alsnog kopen en dan de goedkoopste gamepass tier nemen voor multiplayer. Ik had deze game niet eens geprobeerd zonder gamepass dus in dat geval was GP een voordeel. Weet nog niet of ik de game koop als GP is afgelopen. Zo ja, dan voor de PS5.polopolo150 schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:37:
[...]
Ik merk dat nu ik het in Game Pass heb dat de waarde van CoD voor mij ook aardig is gedaald. Ik behandel het nu als elk ander Game Pass game. Leuk dat ik het kan spelen maar heeft geen emotionele waarde voor me meer. Is anders dan dat je het pre-ordered, 80 euro voor betaald en dan lekker ernaar uitkijkt en lang zoet ermee bent.
Voor mij is het dubbel. Ik kan dit wel in de cloud spelen waardoor ik wel blij ben met Game Pass Ultimate. Maar ik zit ook nu meer Modern Warfare III te spelen. Leuk voor mij maar zou echt niet gebeurd zijn als ik geen Game Pass speler was.
Weet niet echt wat te doen met die hele Game Pass. Veel games opgestart maar geen 1 uitgespeeld. Ondertussen een backlog opgebouwd met games in de aanbieding. Het is dat ik drie jaar Game Pass Ultimate heb vooruit betaald maar kan niet wachten tot het verloopt. (Ergens midden 2025) Ben benieuwd hoe het is om Game Pass Core te hebben en letterlijk de games die ik in bezit heb te spelen. Voor mij was gamen een soort Netflix geworden. Je kan veel gamen, maar raakt nooit echt geïnvesteerd erin. Ik althans niet.
Xbox Series X is nu ook alweer 4 jaar oud dus er gaan nog wel mooie aanbiedingen komen vanaf nu. Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Niet dat ik Game Pass afraad. Ik vind het alleen welletjes geweest. Was graag meer invested geweest in Black Ops 6 want het is een goed spel, zeker de zombies!
GP is mijn game uitprobeer platform eens in de zoveel tijd om vervolgens de aankoop op de PS5 te doen.
Klinkt zo bekend...moggeneeve schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:03:
[...]
Deze flaw zit ook in steam haha. Ik heb 'tig spellen in mijn library staan om te spelen maar niet zoveel tijd/zin![]()
Maar kwa COD is het altijd een paar weken grinden en daarna nooit meer weer spelen... beetje zonde imo.
"Ja ik heb verspreid over deze platformen honderden spellen en zelfs nog spellen in seal!"
- "Wow wat gaaf, waar haal je de tijd om ze allemaal te spelen?"
"Allemaal? Ik speel alleen maar CoD!"
True story
Voor mij was het ook mooi dat ik veel games heb kunnen proberen hierdoor!Verwijderd schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:10:
[...]
Je kunt de game alsnog kopen en dan de goedkoopste gamepass tier nemen voor multiplayer. Ik had deze game niet eens geprobeerd zonder gamepass dus in dat geval was GP een voordeel. Weet nog niet of ik de game koop als GP is afgelopen. Zo ja, dan voor de PS5.
GP is mijn game uitprobeer platform eens in de zoveel tijd om vervolgens de aankoop op de PS5 te doen.
Heb even gegoogled op Game Pass Core. 25 leuke games erin dus toch wat te spelen. En waarschijnlijk speel ik meer de spellen uit hopelijk.
Black Ops 6 ga ik wel zeker kopen als mijn Game Pass Ultimate verloopt.
Misschien als ik weer klaar ben met MWIII dat ik meer invested in BO6 raak.

Dan heb je waarschijnlijk ook zaken van MW1/2/3 meer geïnstalleerd, want BO6 is geen 300 GB lol maar "rond de 100 GB lol".moggeneeve schreef op maandag 4 november 2024 @ 10:15:
Heb gisteren BO6 uitgeprobeerd met gamepass, veel lol gehad(snel verslavend). Alleen weet ik niet of het 80 euro lol is en bijna 300gb lol...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weet iemand wat het geheim is van Zombies op enorm hoge levels?
Wij zijn een keertje gekomen tot level 51 met een team van 4 maar toen was het vrijwel niet meer te doen.
3 plate-vest, gun op maximaal (Level3 + Rarity) maar toch wordt je gewoon met 1 klap neer geschoten door een mangler.
Online zie ik gasten die in level 400+ zitten en nagenoeg geen damage krijgen als ze geraakt worden.
Wij zijn een keertje gekomen tot level 51 met een team van 4 maar toen was het vrijwel niet meer te doen.
3 plate-vest, gun op maximaal (Level3 + Rarity) maar toch wordt je gewoon met 1 klap neer geschoten door een mangler.
Online zie ik gasten die in level 400+ zitten en nagenoeg geen damage krijgen als ze geraakt worden.
ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl...s-6-ps5/9300000181681329/ bij bol gekocht. kan ik deze ook delen met een vriend? normaal delen cod ook maar dan koop ik cod via de Playstation store. En nu twijfel ik, de ene website zegt dat we wel kunnen delen maar de andere niet.
Weet 1 van jullie het wellicht
Doosje nog niet geopend en kan hem nog terug sturen.
Weet 1 van jullie het wellicht
Doosje nog niet geopend en kan hem nog terug sturen.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Op hele hoge levels kan je volgens mij niet anders dan echt alles volledig vrijgespeeld hebben. Dus de wapens PaP lvl 3, 3 plate armour, alle perk-a-cola's op max, augments en mutators volledig ontdekt etc.?Donstil schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:56:
Ik ben solo nog niet verder gekomen dan ronde 17 in Liberty Falls. En dat was puur geluk omdat ik een raygun uit de mysterybox kreeg.
Die gebruiken de God Mode glitch, zie bijvoorbeeld: YouTube: BO6 Glitch: *EASY* TRUE GOD MODE GLITCH for easy camo grind and easy... én YouTube: bo6 glitch: NEW WALKING GOD MODE GLITCH FOR BOTH ZOMBIES MAPS. NEW T....Donstil schreef op maandag 4 november 2024 @ 11:56:
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Ja maar dat hadden wij op Level 51 inmiddels ook, daarom verbaasd mij het ook zo.Vrijdag schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:01:
[...]
Op hele hoge levels kan je volgens mij niet anders dan echt alles volledig vrijgespeeld hebben. Dus de wapens PaP lvl 3, 3 plate armour, alle perk-a-cola's op max, augments en mutators volledig ontdekt etc.?
Ik ben solo nog niet verder gekomen dan ronde 17 in Liberty Falls. En dat was puur geluk omdat ik een raygun uit de mysterybox kreeg.
Ooh werkt die nog? Ik had begrepen dat die gepatched is met de patch van vrijdag?AntraXxX schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:02:
[...]
Die gebruiken de God Mode glitch, zie bijvoorbeeld: YouTube: BO6 Glitch: *EASY* TRUE GOD MODE GLITCH for easy camo grind and easy... én YouTube: bo6 glitch: NEW WALKING GOD MODE GLITCH FOR BOTH ZOMBIES MAPS. NEW T....
De streamer waarvan Youtube vond dat ik hem moest kijken was vanmorgen op level 399 gewoon bezig.
Ze deden wel iets van damage op hem overigens, alleen wel zeer minimaal.
Vanavond maar eens proberen, kijken of het nog werkt.AntraXxX schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:02:
[...]
Die gebruiken de God Mode glitch, zie bijvoorbeeld: YouTube: BO6 Glitch: *EASY* TRUE GOD MODE GLITCH for easy camo grind and easy... én YouTube: bo6 glitch: NEW WALKING GOD MODE GLITCH FOR BOTH ZOMBIES MAPS. NEW T....
Aah dit doen ze idd, zag inderdaad een klein beetje damage steeds maar dat bespreekt de tweede video ook.AntraXxX schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:02:
[...]
Speelde gisteren hardpoint op de map 'lowtown'. De tegenstander had een mooie plek gevonden op de map
YouTube: BO6 GLITCH: NEW UNDER THE MAP GLITCH LOW TOWN
De boten werken niet meer, dat hebben ze afgelopen vrijdag gefixed. Dat heb ik afgelopen zaterdag nog geprobeerd.
Je pakte de 'heavy melee' upgrade en hiermee kon je boten duwen. Vervolgens blokkeerde je een gebied af waardoor zombies niet bij je kon komen.
De boten despawnde pas naar een uur, nu hebben ze dat verkort naar 2 minuten ofzo.
Je pakte de 'heavy melee' upgrade en hiermee kon je boten duwen. Vervolgens blokkeerde je een gebied af waardoor zombies niet bij je kon komen.
De boten despawnde pas naar een uur, nu hebben ze dat verkort naar 2 minuten ofzo.
[ Voor 75% gewijzigd door Toonen1988 op 04-11-2024 13:13 ]
D'r is ook een manier om onder de map te komen aan de andere kant van de map. En dan kan je onder punt 2 en 5 komen op de map, super irritant en had gisteren iemand die dat deed. Wij hebben die punten maar opgegeven zodat diegene niet de nuke kon halen en die was uiteindelijk geleaved want de game was bijna voorbijCariernb schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:08:
Speelde gisteren hardpoint op de map 'lowtown'. De tegenstander had een mooie plek gevonden op de map![]()
Oh, dat wist ik niet eens. Ik heb alleen deze glitch meegemaakt afgelopen weekend.Ryada schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:30:
[...]
D'r is ook een manier om onder de map te komen aan de andere kant van de map. En dan kan je onder punt 2 en 5 komen op de map, super irritant en had gisteren iemand die dat deed. Wij hebben die punten maar opgegeven zodat diegene niet de nuke kon halen en die was uiteindelijk geleaved want de game was bijna voorbij(wel gereport voor exploiting ofc)
Wij deden exact hetzelfde. Gewoon de hardpoint opgeven en gaan voor de andere. Uiteindelijk had die persoon wel de best play van de game. Of je daar trots op moet zijn, is een tweede
Black Ops 6 begint best wel te irriteren, heb nu in de middag weer een aantal potjes gespeeld en alweer wordt ik alleen in potjes gegooid die bezig zijn. Ik speel nu ook veel hardcore mode en daar begint het ook flink irritant te worden dat teammates gewoon voor je komen staan.
Dan ben je op iemand aan het richten en dan komt een teammate voor je staan en dan kan je niet meer schieten en dan krijgt de tegenpartij een dubbel kill omdat je beide gewoon in één lijn staan. Ik heb dit ook zovaak en als je ze in de rug schiet, beginnen ze te klagen.
Dan ben je op iemand aan het richten en dan komt een teammate voor je staan en dan kan je niet meer schieten en dan krijgt de tegenpartij een dubbel kill omdat je beide gewoon in één lijn staan. Ik heb dit ook zovaak en als je ze in de rug schiet, beginnen ze te klagen.
De game is een heel stuk leuker als je met iemand samen op voice zit, Hardcore was ik vroeger wel een fan van maar tegenwoordig niet meer. Mensen schieten je dood als hun zelf voor je barrel gaan staan terwijl je al schiet, Recon is te sterk en het is vooral gewoon een camp festijn naar mijn ervaring.Toonen1988 schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:49:
Black Ops 6 begint best wel te irriteren, heb nu in de middag weer een aantal potjes gespeeld en alweer wordt ik alleen in potjes gegooid die bezig zijn. Ik speel nu ook veel hardcore mode en daar begint het ook flink irritant te worden dat teammates gewoon voor je komen staan.
Ben dan zelf vooral gewoon in Core bezig maar dat bevalt me nog best goed eigenlijk, ben nog steeds dagelijks aan het spelen en ondanks dat anderen dark matter al hebben gaat het mij nog best prima om door te gaan. Het grootste hekelpunt wat ik heb op het moment is dat mensen gewoon leaven als het even tegen zit. Games worden er een stuk minder leuk door en dan heb je threads op reddit "it's okay to leave games" waar ik even een traantje van triestheid door moet wegpikken.
Ja, het is echt ongelooflijk. Je bent op een vijand aan het schieten, dan willen ze zelf ook peaken, kijken en de kill zelf krijgen maar dan lopen ze vrolijk door mijn line of fire en dan heb ik weer een +1 teamkill erbij. Wanneer ik zelf stop met schieten, ben ik meestal dood en heeft de tegenpartij een dubbel kill.Ryada schreef op maandag 4 november 2024 @ 13:57:
[...]
De game is een heel stuk leuker als je met iemand samen op voice zit, Hardcore was ik vroeger wel een fan van maar tegenwoordig niet meer. Mensen schieten je dood als hun zelf voor je barrel gaan staan terwijl je al schiet, Recon is te sterk en het is vooral gewoon een camp festijn naar mijn ervaring.
Ben dan zelf vooral gewoon in Core bezig maar dat bevalt me nog best goed eigenlijk, ben nog steeds dagelijks aan het spelen en ondanks dat anderen dark matter al hebben gaat het mij nog best prima om door te gaan. Het grootste hekelpunt wat ik heb op het moment is dat mensen gewoon leaven als het even tegen zit. Games worden er een stuk minder leuk door en dan heb je threads op reddit "it's okay to leave games" waar ik even een traantje van triestheid door moet wegpikken.
En dan zijn ze meestal ook nog eens boos, of ze killen jou wanneer je spawn.
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 04-11-2024 14:11 ]
Jup deze glitch dit weekend gebruikt toen mijn random engelse medespelers dit activeerde. Gespeeld tot 3:30, ronde 71.. elke ronde duurt zon 5 minuten dus we zouden rond een uur of 6 ronde 100 passeren voor de calling card. Echter collectief besloten dat het beter was om gewoon te stoppenAntraXxX schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:02:
[...]
Deze gast gebruikt de glitch vgm niet, dan krijg je 0 dmg. Hij gebruikt gewoon zijn spells om een soort invincible te zijn over en over.Donstil schreef op maandag 4 november 2024 @ 12:07:
426 inmiddels:
[YouTube: BLACK OPS 6 "LIBERTY" ZOMBIES ROAD TO ROUND 999 WORLD RECORD BEST HIGH ROUND STRATEGY GUIDE!]
Nu heb ik geen ambitie om dagen lang dit te doen, maar vond het contrast tussen “alles hebben en 52 niet aankunnen” en “op level 400+ zijn en bijna geen damage krijgen” zo verrassend.
[ Voor 8% gewijzigd door BarendBotje op 04-11-2024 14:55 ]
Ook leuk:Toonen1988 schreef op maandag 4 november 2024 @ 14:06:
[...]
Ja, het is echt ongelooflijk. Je bent op een vijand aan het schieten, dan willen ze zelf ook peaken, kijken en de kill zelf krijgen maar dan lopen ze vrolijk door mijn line of fire en dan heb ik weer een +1 teamkill erbij. Wanneer ik zelf stop met schieten, ben ik meestal dood en heeft de tegenpartij een dubbel kill.
En dan zijn ze meestal ook nog eens boos, of ze killen jou wanneer je spawn.
Meteen na het spawnen gooi ik een granaat (mappen zijn meestal klein zat). Maar zoals gebruikelijk raak ik nét dat ene randje/raamkozijn. Waardoor de granaat terugstuiterd. Mezelf en twee teamgenoten ontploft.
Van die momenten...

Oh, gelukkig heb ik dat niet meegemaakt, wel dat ik een handgranaat ergens naar binnen gooi en vervolgens allemaal teammates naar binnen rennen.Vrijdag schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:04:
[...]
Ook leuk:
Meteen na het spawnen gooi ik een granaat (mappen zijn meestal klein zat). Maar zoals gebruikelijk raak ik nét dat ene randje/raamkozijn. Waardoor de granaat terugstuiterd. Mezelf en twee teamgenoten ontploft.
Van die momenten...
Ook merk ik dat de halve match telkens geblindeerd wordt met flashbangs door zowel vriendelijke als vijandelijke spelers.
Valt ook echt onder de categorie bloopersToonen1988 schreef op maandag 4 november 2024 @ 15:26:
[...]
Oh, gelukkig heb ik dat niet meegemaakt, wel dat ik een handgranaat ergens naar binnen gooi en vervolgens allemaal teammates naar binnen rennen.
Ook merk ik dat de halve match telkens geblindeerd wordt met flashbangs door zowel vriendelijke als vijandelijke spelers.
Tac Mask wil ik ook zo snel mogelijk vrijspelen inderdaad. En dan daar een token voor inzetten denk ik.
Waarom eindigt elk potje domination Nuketown met een complete spawntrap.
Dringend spawn flips toe te voegen door de devs, vreselijk irritant
Dringend spawn flips toe te voegen door de devs, vreselijk irritant
Ik kreeg net een update op de ps5. Na update kom ik niet meer de game in:
Timed out while checking permissions. Reason: PUGET-LAKES
Iemand een idee om het te fixen? Heb de console al opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Checken voor updates en licentie herstellen hielp ook niet.
Edit: ik kwam net heel kort door het laadscherm in de hub en toen stond er dat ik cod6 moest aanschaffen. Game uitgezet, licentie nogmaals hersteld maar geen resultaat. Daar gaat m’n enige game avondje deze week
Iemand een idee om het te fixen? Heb de console al opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Checken voor updates en licentie herstellen hielp ook niet.
Edit: ik kwam net heel kort door het laadscherm in de hub en toen stond er dat ik cod6 moest aanschaffen. Game uitgezet, licentie nogmaals hersteld maar geen resultaat. Daar gaat m’n enige game avondje deze week

[ Voor 40% gewijzigd door crimby op 04-11-2024 19:40 ]
Ja hier en bij mijn broer hetzelfde probleemcrimby schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:30:
PSN : Geraedus
Hmm stelt mij enigszins gerust maar dan moet ik de hoop wellicht maar even opgeven voor vandaag.Geraedus schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:38:
[...]
Ja hier en bij mijn broer hetzelfde probleem
Had ik dus ook dacht net eens wat tijd er in te steken krijg je dit weer. Maar gestopt voor vandaagcrimby schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:30:
AR's werden generfed
. Dispatcher perk werd ook aangepast.
https://www.callofduty.co...reseason-patch-notes#nov4
https://www.callofduty.co...reseason-patch-notes#nov4
Hier werkt het weer!Chelseamarre123 schreef op maandag 4 november 2024 @ 19:44:
[...]
Had ik dus ook dacht net eens wat tijd er in te steken krijg je dit weer. Maar gestopt voor vandaag
De flashes zijn eindelijk aangepast lees ik
Hebben jullie dat ook dat als je in je loadout een optic kiest, dat je hem na het teruggaan kwijt bent?
Elect a clown, expect a circus.
Ja kei ambulant. Elke keer bij de start is de optic weg..Slasher schreef op maandag 4 november 2024 @ 20:34:
Hebben jullie dat ook dat als je in je loadout een optic kiest, dat je hem na het teruggaan kwijt bent?
Verwijderd
Nope, is niet meer. Af en toe bij Warzone na een integratie met een nieuwe CoD, maar geen tussentijdse resets meer.Wolverine9000 schreef op maandag 4 november 2024 @ 22:29:
In black ops 4 zat er een reset knop in om opnieuw vanaf nul te beginnen. Zou deze er ook in komen in de toekomst. Gewoon een vraag.niet dat ik het zou doen
gefixed:Slasher schreef op maandag 4 november 2024 @ 20:34:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/seMsWNqIJrO6ASorXMH633Wv.jpg?f=user_large)
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Ja dat is heel fijn, nu de smokes nog. Want de flashes en smokes worden zo ontzettend misbruikt in Multiplayer, je word er soms echt boos van.Chelseamarre123 schreef op maandag 4 november 2024 @ 20:03:
De flashes zijn eindelijk aangepast lees ik
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die patch notes zijn wel een verademing. Gewoon duidelijkheid met waardes erbij.
Ook waarom en ook dat ze met dingen bezig zijn.
Er waren wel andere cods waar er nauwelijks communicatie was.
Ook waarom en ook dat ze met dingen bezig zijn.
Er waren wel andere cods waar er nauwelijks communicatie was.
Shitgun is duidelijk minder geworden. Was er net een paar dagen lekker mee aan het spelen
Ppff, ik gisteren Prestige 1 activeren, lees alle meldingen over het resetten van je voortgang enz maar natuurlijk toch gedaan, ga ik een pot in "Huh een handgun, wat is dit nou weer voor grap".
Blijkt de gun waar ik mee speel weer gelocked te zijn omdat je die pas vrijspeelt met level 55
Handig al die meldingen hierover maar dan moet ik het wel in mij opnemen natuurlijk
Blijkt de gun waar ik mee speel weer gelocked te zijn omdat je die pas vrijspeelt met level 55

Handig al die meldingen hierover maar dan moet ik het wel in mij opnemen natuurlijk

In Zombies heb ik dit heel vaak, alle augments etc werken bij mij niet.Slasher schreef op maandag 4 november 2024 @ 20:34:
Dus je kunt activeren en vrijspelen wat je wil, meenemen lukt niet.
Je krijgt wel 1 unlock waar je een wapen mee kan vrijspelen ongeacht het level requirement.Donstil schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 09:17:
Ppff, ik gisteren Prestige 1 activeren, lees alle meldingen over het resetten van je voortgang enz maar natuurlijk toch gedaan, ga ik een pot in "Huh een handgun, wat is dit nou weer voor grap".
Blijkt de gun waar ik mee speel weer gelocked te zijn omdat je die pas vrijspeelt met level 55![]()
Gisteren een potje zombies gespeeld met 3 andere waar ik er vervolgens achter kwam dat ze alle 3 bleven hangen in de bowling area en ik er pas veel later achter kwam dat ik unlimited health had.
Zie nu deze link:
https://www.reddit.com/r/...limited_health/?rdt=53160
Dat was dus lekker XP harken (10 levels omhoog) en camo's grinden met de Ak47
Zie nu deze link:
https://www.reddit.com/r/...limited_health/?rdt=53160
Dat was dus lekker XP harken (10 levels omhoog) en camo's grinden met de Ak47
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Voor iedereen met de vervelende Direct X 0x887A0005 game_msstore_ship.exe of game_ship.exe error heb ik waarschijnlijk de oplossing. Zie mijn reddit post hieronder:
To anyone looking for a solution to the dreaded Direct-X error: 0x887A0005 game_msstore_ship.exe or game_ship.exe error. I am quite certain I have found the cause and a solution. I tried all the fixes you can imagine. Updating Bios, repairing game files, put the game on a different disk, disable XMP, lower memory settings, different graphic drivers, repair C++, SFC /scannow, analyzing log files etc.
If you only experience problems with Call of Duty (Black Ops 6), then your PC is not the problem! It’s the game that is poorly optimized. The cause of the errors is the game taking too much VRAM. If you play with high resolution textures and most settings to high, the VRAM will keep eating your VRAM until there is nothing left and you get the Direct X error. Other programs in the background also use a little bit of VRAM and when there is nothing left DirectX crashes.
There is a certain randomness to the crashes because when you play small maps, the VRAM usage is not so high and the crash will most likely not occur. But when you play a large map which uses more textures you have a big chance of crashing. The reason people with ultra high end GPU’s like Nvidia 4090 and AMD 7900XTX have crashes is because they will most likely have set every graphic setting to ultra and play at a high resolution. The game will eat the 24GB VRAM until it crashes.
The only solution is to set a maximum in-game for your VRAM usage. You can do that in the graphics quality settings of COD. Adjust the VRAM Scale target so the game does not use more than your VRAM that is available. Because everyone has a different GPU with a different VRAM amount and different graphic settings the value will be different for a lot of people. For me, with an AMD 6900XT with 16GB of VRAM, playing on 3440x1440 with most settings to high, 65 was the right setting.
Here is a tip to try and find your stable setting. In your graphic card software (mine is AMD Adrenaline) find the option that will show you your GPU memory usage in game as an overlay. For Adrenaline it’s the Performance tab, then the metrics section. Enable GPU memory in tracking. All the other metrics you can turn off. They are not important. In the overlay tab, make sure that Enable metrics Overlay is set to enabled. Start COD and set the VRAM Scale to 50. While playing you can see how much VRAM is used. Make sure to test in a large COD map. Because you set a maximum, the VRAM usage will stabilize. Now you have 2 scenario’s. The game could still crash. If it does, than your graphic settings are too high for your GPU’s available VRAM. This means you have to set your texture resolution to a lower setting. If the game does run stable, take a look at the available VRAM. If you have GB’s over, you can set your VRAM Scale target a little higher and test gain. Make sure you have at least 2GB to spare to compensate for other programs and maybe future maps that are bigger (warzone Battle Royale maps).
The reason you want your VRAM scale set to the highest possible, is because it will increase your FPS considerably. My FPS dropped around 25FPS when I lowered my VRAM scale target. I compensated by using FSR3 upscaling. For NVIDIA you can use DLSS.
They could resolve the excessive use of VRAM issue with an update in the future, but I had this problem in MW2, MW3 and now in BO6. So don’t hold your breath. I hope this will help some people out, so they can game again without this annoying problem. Let me know how it went!
To anyone looking for a solution to the dreaded Direct-X error: 0x887A0005 game_msstore_ship.exe or game_ship.exe error. I am quite certain I have found the cause and a solution. I tried all the fixes you can imagine. Updating Bios, repairing game files, put the game on a different disk, disable XMP, lower memory settings, different graphic drivers, repair C++, SFC /scannow, analyzing log files etc.
If you only experience problems with Call of Duty (Black Ops 6), then your PC is not the problem! It’s the game that is poorly optimized. The cause of the errors is the game taking too much VRAM. If you play with high resolution textures and most settings to high, the VRAM will keep eating your VRAM until there is nothing left and you get the Direct X error. Other programs in the background also use a little bit of VRAM and when there is nothing left DirectX crashes.
There is a certain randomness to the crashes because when you play small maps, the VRAM usage is not so high and the crash will most likely not occur. But when you play a large map which uses more textures you have a big chance of crashing. The reason people with ultra high end GPU’s like Nvidia 4090 and AMD 7900XTX have crashes is because they will most likely have set every graphic setting to ultra and play at a high resolution. The game will eat the 24GB VRAM until it crashes.
The only solution is to set a maximum in-game for your VRAM usage. You can do that in the graphics quality settings of COD. Adjust the VRAM Scale target so the game does not use more than your VRAM that is available. Because everyone has a different GPU with a different VRAM amount and different graphic settings the value will be different for a lot of people. For me, with an AMD 6900XT with 16GB of VRAM, playing on 3440x1440 with most settings to high, 65 was the right setting.
Here is a tip to try and find your stable setting. In your graphic card software (mine is AMD Adrenaline) find the option that will show you your GPU memory usage in game as an overlay. For Adrenaline it’s the Performance tab, then the metrics section. Enable GPU memory in tracking. All the other metrics you can turn off. They are not important. In the overlay tab, make sure that Enable metrics Overlay is set to enabled. Start COD and set the VRAM Scale to 50. While playing you can see how much VRAM is used. Make sure to test in a large COD map. Because you set a maximum, the VRAM usage will stabilize. Now you have 2 scenario’s. The game could still crash. If it does, than your graphic settings are too high for your GPU’s available VRAM. This means you have to set your texture resolution to a lower setting. If the game does run stable, take a look at the available VRAM. If you have GB’s over, you can set your VRAM Scale target a little higher and test gain. Make sure you have at least 2GB to spare to compensate for other programs and maybe future maps that are bigger (warzone Battle Royale maps).
The reason you want your VRAM scale set to the highest possible, is because it will increase your FPS considerably. My FPS dropped around 25FPS when I lowered my VRAM scale target. I compensated by using FSR3 upscaling. For NVIDIA you can use DLSS.
They could resolve the excessive use of VRAM issue with an update in the future, but I had this problem in MW2, MW3 and now in BO6. So don’t hold your breath. I hope this will help some people out, so they can game again without this annoying problem. Let me know how it went!
Beauty is in the eye of the beerholder
Heb ook de 6900 XT en veel geprobeerd om de crashes te stoppen.HellBeast schreef op dinsdag 5 november 2024 @ 10:42:
Voor iedereen met de vervelende Direct X 0x887A0005 game_msstore_ship.exe of game_ship.exe error heb ik waarschijnlijk de oplossing. Zie mijn reddit post hieronder: ..
Zal jouw oplossing eens proberen vanavond.
Hier ook 6900XT en heb ook veel DirectX crashes gehad.
Ik vond het volgende op Reddit en heb dit ook geprobeerd:
Ik vond het volgende op Reddit en heb dit ook geprobeerd:
Sindsdien heb ik geen DirectX crashes meer gehad, deze had ik bijna om de 15 minuten. Ik heb zo nu en dan nog wel eens een crash maar geen idee wat ik er nog verder aan kan doen. Inmiddels alle visuele settings op low of uit en VRAM op 60%.I also saw that NVIDIA users wrote that disabling reflex helped them, and here was the most unexpected thing. Since I have AMD and don’t have this option in the graphics settings, I thought of checking this option in the config (Documents\Call of Duty\players\s.1.0.cod24.txt) and I have reflex enabled in config!!! I set "Disabled" it and there have been no more directx errors in the last 5 hours!
Just find in s.1.0.cod24.txt NvidiaReflex and Enabled replace with Disabled.