De camo grind is best slecht dit jaar. Praktisch elke gun eerst 100 headshots doen voor je verder kan. Geen afwisseling zo.
Domination, Kill Confirmed en TD, altijd hardcore.KBE91 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:46:
Welke modus spelen de meeste hier ?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Wel fijn dat het wapen niet level x moet hebben voor je eraan kunt beginnen.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 14:01:
De camo grind is best slecht dit jaar. Praktisch elke gun eerst 100 headshots doen voor je verder kan. Geen afwisseling zo.
Ook even gespeeld, maar ik ben meer van de zombies, het speelt allemaal best aardig, maar dat het nu verplicht weer een round based mode is, vind ik erg jammer. Zal het ook vast niet heel veel spelen, gok ik. Hopelijk komt er nog iets van een Outbreak in de toekomst..
Speel het nu ook op de series x, maar solo is het niet zo leuk vind ik.
Dus als iemand samen wilt knallen kan hij/zij mij wel toevoegen op de xbox
Gamertag is Onderzeehond#614
Dus als iemand samen wilt knallen kan hij/zij mij wel toevoegen op de xbox
Gamertag is Onderzeehond#614
99% TDM en Domination, soms Kill Confirmed of Hardpoint.KBE91 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:46:
Welke modus spelen de meeste hier ?
De rest speel ik niet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Gisteravond ook even multiplayer gespeeld en vond het ook fijner spelen dan de Bèta. Was al bang voor spellers met paddles die door de hele map heen sliden maar dat valt gelukkig wel mee.
Dit weekend maar eens lekker met zombies bezig houden.
Dit weekend maar eens lekker met zombies bezig houden.
Untappd: Kapitein_Merijn
Na MW2019 (Imo de beste cod ooit) geen CoD meer aangeraakt, forum vanmorgen gelezen. Gamepass tijdelijk aangezet en net binnengehaald.
Vanavond even alle ervaren. Ik speel standaard op HC meer mensen die standaard op HC spelen?
Vanavond even alle ervaren. Ik speel standaard op HC meer mensen die standaard op HC spelen?
Grappig, als ik de AK-47 in een loadout gooi dan spawn ik met de C9
Mensen die willen samenspelen domination (core)
Join maar of invite me maar.
Join maar of invite me maar.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Verwijderd
Eerste stapjes gezet in de campaign. Heeft wel weer wat dat spektakel en rond knallen. Ik heb het nooit zo op die Amerikaanse vibe maar goed dat weet je in zo een game.
Grafisch vind ik het niet echt indrukwekkend voor zo een grote titel maar afwachten op een niet donkere setting om goed te zien. Heb ‘m voor nu van 120 naar 60fps gezet.(Series X)
Knallen voelt prima. Zin om later weer verder te gaan.
Ben benieuwd wanneer ik de eerste stappen in multiplayer ga zetten. Eerst wat roest kwijtraken.
Grafisch vind ik het niet echt indrukwekkend voor zo een grote titel maar afwachten op een niet donkere setting om goed te zien. Heb ‘m voor nu van 120 naar 60fps gezet.(Series X)
Ben benieuwd wanneer ik de eerste stappen in multiplayer ga zetten. Eerst wat roest kwijtraken.
Gewoon op 120 hz laten staan, speelt veel soepelerVerwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:33:
Eerste stapjes gezet in de campaign. Heeft wel weer wat dat spektakel en rond knallen. Ik heb het nooit zo op die Amerikaanse vibe maar goed dat weet je in zo een game.![]()
Verwijderd
Geen gigantische concessie grafisch?Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 16:58:
[...]
Gewoon op 120 hz laten staan, speelt veel soepeler
Begint te beteren in de mp. Begin mijn draai te vinden....
Op mijn pc loopt het wel niet soepel, 3060 TI / Ryzen 5 5600 / 32 GB ram / M2 SSD.
1080P resolutie 144hz scherm.
Enorme frame drops, speelt veel smoother op mijn Series x.
Haal wel 110 fps, maar ben je veel mee als je stuttert en freezes.
Dan maar verder spelen op de Series X.
Het is een echte CoD met die bugs 
Op mijn scherm rechtsboven zie ik lvl 32 maar ingame blijf ik op 25 staan. Daardoor ook een keer bij het laden van een map gekicked. Zojuist was het niet mogelijk om mijn loadout naar keuze te selecteren en kon ik enkel met de eerste spelen. En daarvoor had ik telkens de basisinstellingen bij mijn loadouts staan. En mijn fieldupgrade verandert ook spontaan.
Wel jammer dat het eerste seizoen pas over ruim twee weken van start gaat. Nog twee weken met deze maps ga ik niet doen maar op 15 november is ook POE2 speelbaar terwijl ik ook een battlepass heb in CoD. Keuzes...
Op mijn scherm rechtsboven zie ik lvl 32 maar ingame blijf ik op 25 staan. Daardoor ook een keer bij het laden van een map gekicked. Zojuist was het niet mogelijk om mijn loadout naar keuze te selecteren en kon ik enkel met de eerste spelen. En daarvoor had ik telkens de basisinstellingen bij mijn loadouts staan. En mijn fieldupgrade verandert ook spontaan.
Wel jammer dat het eerste seizoen pas over ruim twee weken van start gaat. Nog twee weken met deze maps ga ik niet doen maar op 15 november is ook POE2 speelbaar terwijl ik ook een battlepass heb in CoD. Keuzes...
[ Voor 3% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-10-2024 17:20 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Net mijn eerste potjes gespeeld. Moet zeggen dat het een stuk smoother speelt dan de beta.
Heb er nu 14 potjes in zitten, tot nu toe alles gewonnen (Hardpoint en Domination als filter) en merkte bij de laatste 2 potjes dat SBMM langzaam begint te werken. Iets meer moeite moeten doen om het potje te winnen. Die camo grind met eerst 100 headshots voordat je verder kunt is een beetje mehh inderdaad. Sinds BO3 geen camo grind meer gedaan. Als mevrouw en mevrouw junior het toelaten wil ik dit jaar wel weer een poging doen.
Mochten mensen nog iemand nodig hebben voor HP of DOM, hit me up
Mochten mensen nog iemand nodig hebben voor HP of DOM, hit me up
Bij bol geen preorder codes voor iets gekregen?
Ik lees iets over een woods pack online, maar dat die dan voor MW3 is. Nou heb ik toch MW3 niet voor het platform waar ik BO6 op heb gehaald. Dus verwacht dat ik die dan toch niet kan gebruiken.
Heel boeiend is het dan ook niet, maar wel apart.
Ik lees iets over een woods pack online, maar dat die dan voor MW3 is. Nou heb ik toch MW3 niet voor het platform waar ik BO6 op heb gehaald. Dus verwacht dat ik die dan toch niet kan gebruiken.
Heel boeiend is het dan ook niet, maar wel apart.
Verwijderd
Campaign was leuk maar multiplayer riep. Mijn eerste online potje gehad en moet zeggen het voelde lekker. Ja je hebt slides en zo maar het voelt allemaal grounded en niet overdreven. Ook niet te modern met wapens gelukkig.
Ik merk hier helemaal niets van. Loopt net heel soepel bij mij zonder bugs.Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:19:
Sorry voor mijn taal gebruik maar WHAT THE F.... heb ik gehoord over Black ops 6. Je koopt het spel voor 80 euro voor de basis game en dan moet je ook nog eens 20 euro neertellen voor betere kwaliteit geluid?
Wat is het volgende? "Play on the highest graphics settings for one day for only 500 CoD points".
Wat is het volgende? "Play on the highest graphics settings for one day for only 500 CoD points".

Vervelend dat je in split-screen elkaars kills krijgt te zien waardoor je niet goed weet of je iemand doodmaakt of dat je partner dat is, ook zie je de tijd en score van een potje niet meer in beeld.
Dit word hopelijk met de tijd opgelost
Dit word hopelijk met de tijd opgelost
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geen battlepass. teminste nog niet kunnen spotten.
Daarnaast zijn mijn codpoints niet mee overgegaan maar zou dat kunnen omdat ik battle.net naar xbox ben gegaan (zelfde activisionaccount)?
Daarnaast zijn mijn codpoints niet mee overgegaan maar zou dat kunnen omdat ik battle.net naar xbox ben gegaan (zelfde activisionaccount)?
Is complete onzin van dat geluid, totale hysterie vanwege niks.Toonen1988 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:21:
Sorry voor mijn taal gebruik maar WHAT THE F.... heb ik gehoord over Black ops 6. Je koopt het spel voor 80 euro voor de basis game en dan moet je ook nog eens 20 euro neertellen voor betere kwaliteit geluid?
Toch bijzonder hoe dat algoritme werkt. Vanmiddag win je alles, deze avond constant alle potjes verliezen en dik ook
Ik verlies ze ook allemaal deze avond, was een stuk beter vanmiddag.Daan0s schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:47:
[...]
Is complete onzin van dat geluid, totale hysterie vanwege niks.
Toch bijzonder hoe dat algoritme werkt. Vanmiddag win je alles, deze avond constant alle potjes verliezen en dik ook
Hitreg lijkt nu nog erger te zijn dan vanmiddag ook nog eens.
Nog iemand waarbij niet alle daily challenges triggeren? 2u gespeeld en ik amuseer mij er wel mee. Wel jammer dat die onnozele skins er nog steeds zijn...
Welke settings? Het is best zwaar. Max settings 1440p met een rtx 4090 haalt bij mij rond de 150fps maar.KBE91 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:12:
Op mijn pc loopt het wel niet soepel, 3060 TI / Ryzen 5 5600 / 32 GB ram / M2 SSD.
Ik kreeg zojuist na een potje -48000 XP en -8 levels te zien. Wat betreft cijfers zitten er dus nog enkele bugs in.kevlar01 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 20:20:
[Afbeelding]
Kan aan mij liggen maar het aantal $$$ is wel heel veel? Heb de Iraq missie net voltooid en ben nu weer terug in de safehouse.
Is dit normaal of een bug?
spoiler:er lagen wel veel schatten in de bunker van Hussein maar dit slaat alles
Volgensmij ben ik net helaas een cheater tegengekomen.. Kon mij heel accuraat door de muren heen volgen.
Sneu volk, ik zal nooit begrijpen wat er leuk aan is.
Sneu volk, ik zal nooit begrijpen wat er leuk aan is.
net de SP gedaan, was echt superlang geleden dat ik een COD deed. ben/was meer van BF serie.
Maar holy shizzle, wat is het grafisch mooi geworden ja hahahaha. Echt niet normaal.
zal de MP ook eens aanslingeren hoewel ik super slecht ben.
Mara ik ben echt positief verbaasd over de graphics.
Maar holy shizzle, wat is het grafisch mooi geworden ja hahahaha. Echt niet normaal.
Verwijderd
Hier vanaf vanmiddag volle bak aan het spelen en ben nog geen bugs tegengekomen. Ik speel op PS5.Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:19:
Ik begon ff met die training. Op een gegeven moment moest ik rennen, duiken. 180 graden draaien en dan ff kill, mislukte 15 x of zo. Toen ben ik maar gestopt met de training.
MP gestart, schiet lekker, aardige Maps. Vermakelijk, maar die extra ADHD movement heb ik niks mee. Te oud vrees ik
MP gestart, schiet lekker, aardige Maps. Vermakelijk, maar die extra ADHD movement heb ik niks mee. Te oud vrees ik
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Hier enorm veel bugs. Water 'flickert' - schijnt een Nvidia GPU dingetje te zijn als ik Reddit mag geloven. DLSS geeft geen performance boost, quality en mijn 4080 draait slechter dan zonder upscaling. Verder heb ik heel vaak lobby's vol met mensen die als level 1 worden weergegeven maar niet level 1 zijn. Daarnaast nu al een aantal keer dat een aanpassing aan mijn loadout gewoon werd teruggedraaid in een volgende match. Rete irritant.
Wat me ook opvalt is dat er nu al tal van mensen rondlopen die skins hebben die rechtstreeks uit Fortnite of GTA lijken te komen. Waarom is dat?
Wel blij dat ik dit via Game Pass kan proberen want het is volgens mij niet helemaal mijn game. Ik vond de MW remake uit 2019 een stuk beter.
Wat me ook opvalt is dat er nu al tal van mensen rondlopen die skins hebben die rechtstreeks uit Fortnite of GTA lijken te komen. Waarom is dat?
Wel blij dat ik dit via Game Pass kan proberen want het is volgens mij niet helemaal mijn game. Ik vond de MW remake uit 2019 een stuk beter.
[ Voor 10% gewijzigd door Thomas op 25-10-2024 22:57 ]
Verwijderd
Ik heb ook helemaal niets met dat soort moves. Gelukkig valt het hier nog mee want het kan nog veel gekker. Liever zie ik het helemaal niet maar het is niet anders.RawChild schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:16:
Ik begon ff met die training. Op een gegeven moment moest ik rennen, duiken. 180 graden draaien en dan ff kill, mislukte 15 x of zo. Toen ben ik maar gestopt met de training.
Ik vind online spelen wel leuker dan verwacht. Hoe lang ik het leuk blijf vinden geen idee maar tot nu knalt het lekker weg. Sowieso blij dat het via gamepass gaat om daar achter te komen.
Vanavond voor het eerst in jaren weer COD gespeeld en moet zeggen dat het best lekker ging. Verassend genoeg op mijn leeftijd na jaren geen shooter gedaan te hebben toch een positieve K/D... voor nu best tevreden met het spel!
PSN: Europhea
Een mix tussen medium en high,Cobiwan schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:05:
[...]
Welke settings? Het is best zwaar. Max settings 1440p met een rtx 4090 haalt bij mij rond de 150fps maar.
Upscaling wel afgezet, dat stond automatisch aan in het begin.
Zijn enkel de stutters die wat irritant waren, en het beeld dat 4 sec bevroor.
Kan ook aan de server gelegen hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door KBE91 op 26-10-2024 05:59 ]
beebie121 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 21:32:
net de SP gedaan, was echt superlang geleden dat ik een COD deed. ben/was meer van BF serie.
In de campaign zit wel open world in. Iraq missie
Paar uur gespeeld gisteravond, 3 campaign missies en een zooitje MP games. Blij om te merken dat het fijner speelt dan de beta.
Sbmm is wel aardig deze cod heb ik het gevoel. Ben nu level 30 ofzo maar voel hem nooit inkicken. Kan altijd goed mee. Was vorige editie wel anders
Dan staat Sbmm juist aan toch?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:29:
Sbmm is wel aardig deze cod heb ik het gevoel. Ben nu level 30 ofzo maar voel hem nooit inkicken. Kan altijd goed mee. Was vorige editie wel anders
Het levellen van wapens duurt gevoelsmatig wel langer. Vond het systeem van attatchments vrijspelen in MW3 veel fijner.
Verwijderd
Campaign ga ik niet mee verder denk ik. Geld looten etc. vind ik niet passen. Maakt verder niet uit want vermaak me nog steeds met multiplayer. Ik ben wel heel slecht na al die jaren haha. Ken ook geen enkele map Toch leuk genoeg om door te gaan en hopelijk wat beter te worden.
Ik ga net beginnen aan de MP, maar wil toch de maps wat leren kennen , wat zijn jullie tips?
Gisteren eerste 4/5 potjes gedaan. Schiet lekker ondanks ik elk jaar cod na een week of 2 beu ben. Enige nadeel wederom de lelijke skins
Speel tegen bots in een private match. En dit voor alle mappen. Of private zonder bots en loop alle mappen eens door....Jovinho99 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:59:
Ik ga net beginnen aan de MP, maar wil toch de maps wat leren kennen , wat zijn jullie tips?
Eerste potje van vandaag ging heel goed, totdat de SBMM erin knalde..
Wat een drama potjes weer, compleet afgemaakt worden door basement dwellers
Maar verder speelt het op de Xbox Series X heel goed weg, op de PC had ik veel problemen met packetburst en random lag.
Wat een drama potjes weer, compleet afgemaakt worden door basement dwellers
Maar verder speelt het op de Xbox Series X heel goed weg, op de PC had ik veel problemen met packetburst en random lag.
Ja zo zou het moeten. In het verleden was altijd dat je na een goed potje net wat hoger word ingeschaald.
Waardoor het altijd sweaty aanvoelde. Dit heb ik nu na 2 dagen nog niet gemerkt.
Gewoon knallen, meeste maps zijn zo klein dat ze na 1 potje al herkenbaar worden.Jovinho99 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:59:
De layout is in call of duty maps ook wel hetzelfde.
Verwijderd
Ik vind het best leuke maps. Iets waar ik mij wel aan stoor is wanneer je spawned, een deur inloopt en in je rug alweer wordt afgeschoten. Zou wel eens leuk zijn dat je wat langer rond loopt. Maar ook dat is niets nieuws.
Voor het eerst een ratio van 2 gehaald dat voelde even goed.
Vermaak me veel beter dan de laatste CoD die ik ooit geprobeerd heb want daar plakte je aan muren en zo..
Voor het eerst een ratio van 2 gehaald dat voelde even goed.
Vermaak me veel beter dan de laatste CoD die ik ooit geprobeerd heb want daar plakte je aan muren en zo..
Gewoon gaan spelen, dan leer je vanzelf alle looproutes en plekjes.Jovinho99 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:59:
Maak je niet druk om K/D
PSN: Europhea
Thanks voor de tips! Wat vinden jullie van de maps en wat is jullie favoriet tot nu toe?
Die Emergence missie in de campaign is écht verschrikkelijk.
Mag ik vragen waarom? Bedoel, je betaald al 80 euro voor de basis game en als je betere geluid wilt, moet je nog eens 20 euro neertellen.Daan0s schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 19:47:
[...]
Is complete onzin van dat geluid, totale hysterie vanwege niks.
Ik heb veel games gespeeld zoals Escape From Tarkov, Hunt: Showdown en zelfs counter strike waar juist geluid wordt gebruikt om vijanden te tracken. Zelfs in Call of Duty gebruik ik het geluid in mijn voordeel.
Ik hoor dan graag argumenten waarom jij het een "hysterie van niks" vindt. Je betaald 80 euro voor het spel en je moet nog eens 20 euro neertellen voor beter geluid.
Wat krijgen we straks? Om het spel op de mooiste grafische niveau te zetten, moet je 20 voor betalen? Of het is alleen per dag? Betaal 500 CoD points voor 1 dag de mooiste settings?
Game speelt wel heel lekker hoor, was aan het twijfelen maar fomo won toch weer. Geen spijt van tot nu toe, lijkt toch graphisch stukje vooruit weer hoor. Ik vind de omni movement wel echt wat toevoegen trouwens, maar alle andere oudjes lopen er vooral over te klagen volgens mij hier haha. Je moet toch iets vernieuwen anders wordt het wel saai allemaal he.
Maps zijn prima en zullen ook weer genoeg toegevoegd worden on de komende maanden lijkt me.
Maps zijn prima en zullen ook weer genoeg toegevoegd worden on de komende maanden lijkt me.
Playstation 5
Pff... ja ik ben oud... maar damn, wat was the pacing van mw3 toch zoveel fijner.
Zal vast wel goedkomen en zal moeten wennen, maar elke map lijkt wel op shipment qua ttk, deads etc 😅
Zal vast wel goedkomen en zal moeten wennen, maar elke map lijkt wel op shipment qua ttk, deads etc 😅
Inmiddels level 32, speelt echt heerlijk. Lekker snel. Moet nog wel ff wennen maar weinig te klagen. Behalve dan het spawnen, wat is dan een ellendige puinhoop zeg
LOL. Emergence. Wat een K missie.
[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2024 15:06 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik wel, hoor je de voetstappen echt veel beter en dat red me behoorlijk vaak.Jovinho99 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:15:
Spelen jullie altijd met headset?
Hier vast een voorproefje:Toonen1988 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:37:
[...]
Mag ik vragen waarom? Bedoel, je betaald al 80 euro voor de basis game en als je betere geluid wilt, moet je nog eens 20 euro neertellen.
Ik heb veel games gespeeld zoals Escape From Tarkov, Hunt: Showdown en zelfs counter strike waar juist geluid wordt gebruikt om vijanden te tracken. Zelfs in Call of Duty gebruik ik het geluid in mijn voordeel.
Ik hoor dan graag argumenten waarom jij het een "hysterie van niks" vindt. Je betaald 80 euro voor het spel en je moet nog eens 20 euro neertellen voor beter geluid.
Wat krijgen we straks? Om het spel op de mooiste grafische niveau te zetten, moet je 20 voor betalen? Of het is alleen per dag? Betaal 500 CoD points voor 1 dag de mooiste settings?
Het is satire maar helaas zitten we al in deze werkelijkheid.
Heb Game Pass aangeschaft om BO6 te proberen. Zombies is wel lachen, multiplayer is wel prima speelt wel lekker, volgens mij zijn ze eindelijk van dat belachelijke squad/revenge spawn systeem afgestapt. De SBMM is wel weer extreem waardoor ik 'm niet zal kopen uiteindelijk.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Vindt die eliminations t.o.v kills wel zwaar belachelijk..
Verwijderd
De game's multiplayer ook gratis geprobeerd via GamePass op de Series X. Ik heb moeite om de 1.00 KDR te behouden in HC FFA en HC SnD en dan is het plezier wat minder. Af en toe heb ik maar een goed potje en das wat minder plezierig en slecht voor mijn hart en bloeddruk. Ik ben dan ook op een paar maandjes na nu bijna 50 jaar oud. Ik ben level 18 nu met pijn en moeite en ik ga weer wat andere spellen spelen om een break van de stress van CoD te hebben.
Ik denk dat ik mijn CoD tijd beperk tot een paar potjes HC SnD per week.
De game is wel bruut en mooi gemaakt, dus veel plezier ermee!
Ik denk dat ik mijn CoD tijd beperk tot een paar potjes HC SnD per week.
De game is wel bruut en mooi gemaakt, dus veel plezier ermee!
Helaas is dit inderdaad onze werkelijkheid geworden maar desondanks moest ik flink lachen om deze video.Denman schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 16:37:
[...]
Hier vast een voorproefje:
[YouTube: Every Gaming Executive in 2024]
Het is satire maar helaas zitten we al in deze werkelijkheid.
Is mij al enkele keren overkomen of dat ik geen loadout kan selecteren. De game heeft dan zelf een loadout voor mij gemaakt. Lijkt bij mij te komen door een bug die niet meer het werkelijke level aangeeft ingame. Na een herstart is alles weer normaalThomas schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 14:17:
Vandaag waren al mijn settings opeens terug op default. Heel raar.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Moet zeggen dat deze game prima past bij iemand die helemaal niet meer zo goed is in dit soort games. Ik heb geen zin om serieus met een team inclusief headset te presteren. Gewoon lekker knallen, vlotte potjes en altijd wat progressie. Ondertussen natuurlijk wel proberen beter te worden.
Ben wat modes aan het uitproberen en Kill Order bevalt me momenteel het best. Ook alwaar wapens uitgeprobeerd maar de AR die je aan het begin al krijgt is nog favoriet.
Nooit gedacht een dag later nog steeds CoD MP te spelen haha.
Ben wat modes aan het uitproberen en Kill Order bevalt me momenteel het best. Ook alwaar wapens uitgeprobeerd maar de AR die je aan het begin al krijgt is nog favoriet.
Nooit gedacht een dag later nog steeds CoD MP te spelen haha.
Daar ben ik blij om! Ik stiekem ook hoorToonen1988 schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:38:
[...]
Helaas is dit inderdaad onze werkelijkheid geworden maar desondanks moest ik flink lachen om deze video.
Overigens vermaak ik me tot nu toe prima met BO6! Ga nog niet super rap, maar lvl 26 en als de rest zo op bed ligt ga ik weer verder
Hoe werkt het trouwens op de PC? Ik heb Call of Duty HQ en alle bijbehorende games op Battle app. Als ik nu een gamepass koop van Microsoft, dan moet ik uiteraard Black Ops 6 via de Windows store downloaden. Maar hoe zit het dan met Call of Duty HQ? Wordt mijn progressie, skins, premium currency dan nog altijd gedeeld met de Battle net versie?
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 26-10-2024 20:49 ]
Zo, campaign uitgespeeld. Was erg vermakelijk!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat cod hq hub is zon drama en volop fout..
Je kan Black ops oook niet sharen omdat het gezien wordt als dlc..
Activision fix your crap
Continue crashes met and CPU en GPU system
Alles updated kan niet eens het lvl laden..
Meer mensen last van?
Activision fix your crap
Meer mensen last van?
Ik heb het spel toch maar gekocht, ook in dit spel heb ik constant vastlopers en stutters met als melding "package lost".
Dit deel voelt nog meer "rigged" aan als voorgaande delen. Wat duurt het soms erg lang voordat iemand dood gaat. Dit had ik ook bij voorgaande delen, maar nu is het nog erger. Ik richt werkelijk als eerste, ik raak die persoon meerdere keren en dan ben ik dood na 1 à twee schoten.
Net een potje erop zitten waarbij één persoon van de vijandelijke team gewoon niet dood ging, en maakt niks uit of je headshots maakt of niet. Het begint nu echt flink op te vallen hoe sommige mensen worden benadeeld en andere een voordeel krijgen.
Ze moeten echt van dit systeem afstappen.
Dit deel voelt nog meer "rigged" aan als voorgaande delen. Wat duurt het soms erg lang voordat iemand dood gaat. Dit had ik ook bij voorgaande delen, maar nu is het nog erger. Ik richt werkelijk als eerste, ik raak die persoon meerdere keren en dan ben ik dood na 1 à twee schoten.
Net een potje erop zitten waarbij één persoon van de vijandelijke team gewoon niet dood ging, en maakt niks uit of je headshots maakt of niet. Het begint nu echt flink op te vallen hoe sommige mensen worden benadeeld en andere een voordeel krijgen.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 27-10-2024 02:36 ]
“Gelukkig” ben ik dus niet de enige. Het lijkt wel alsof ze het willen balanceren, dus de ene keer heb jij geluk en daarna weer een ander.Toonen1988 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 02:35:
Ik heb het spel toch maar gekocht, ook in dit spel heb ik constant vastlopers en stutters met als melding "package lost".
2 dagen nu hardpoint aan het spelen, smoke en trophy system.
Gaat vlot vooruit zo, toch al heel wat potjes gewonnen.
Meestal ook wel eerste van het team, smoke en duiken op die point.
Die shotgun opdracht was wel wat irritant, dat ding herlaad zo enorm traag.
Wel nog maar level 22, heb ook geen xp tokens voorlopig.
Gaat vlot vooruit zo, toch al heel wat potjes gewonnen.
Meestal ook wel eerste van het team, smoke en duiken op die point.
Die shotgun opdracht was wel wat irritant, dat ding herlaad zo enorm traag.
Wel nog maar level 22, heb ook geen xp tokens voorlopig.
Waar ik mij misschien nog meer erger aan geluid kopen van 20 euro, is dat als ik de campaign na een update wil spelen, de game 3x opnieuw moet worden opgestart. Kan dat schermpje Game requires restart niet meer zien.
Wie dat COD HQ heeft verzonnen......
[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 27-10-2024 08:03 ]
Ergens wel heerlijk dat er zo weinig uav's en killstreaks zijn. Ze hebben die een pak hoger gelegd qua score dan in vorige game heb ik het gevoel waar je al na 3 kills een uav kon halen.
Inderdaad heb deze juist gedaan. Wat is mij dat...
Speel jij op Steam toevallig? Daar schijnt het veel voor te komen.Poulske schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 08:02:
Waar ik mij misschien nog meer erger aan geluid kopen van 20 euro, is dat als ik de campaign na een update wil spelen, de game 3x opnieuw moet worden opgestart. Kan dat schermpje Game requires restart niet meer zien.
Ik heb gisterenavond weer verschillende keren opnieuw op moeten starten wegens een loadout die mij opgedrongen werd. Zag vanochtend dat ik niet de enige ben, schijnbaar krijg je een loadout van een willekeurige medespeler want er zijn mensen die met een wapen rondliepen wat ze zelf niet hadden en ook tracers hadden die ze zelf niet hebben. Hopelijk fixen ze het snel.
De campaign is weer vermakelijk maar helaas loop ik tegen een breaking bug aan in Hunting Season. Pas dus op met schieten als je in de helicopter zit
En ik ben niet de enige, meer details hier: https://www.reddit.com/r/...ign_mission_annoying_bug/

En ik ben niet de enige, meer details hier: https://www.reddit.com/r/...ign_mission_annoying_bug/
Als je packet-loss hebt, dan is het toch logisch dat je exact de problemen hebt die jij nu ervaart.. Of mis ik iets? Dat kan als oorzaak hebben brakke servers van CoD, maar ook je internetverbinding o.i.d.?Toonen1988 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 02:35:
Steam inderdaad.Lekker Ventje schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:12:
[...]
Speel jij op Steam toevallig? Daar schijnt het veel voor te komen.
Ik heb gisterenavond weer verschillende keren opnieuw op moeten starten wegens een loadout die mij opgedrongen werd. Zag vanochtend dat ik niet de enige ben, schijnbaar krijg je een loadout van een willekeurige medespeler want er zijn mensen die met een wapen rondliepen wat ze zelf niet hadden en ook tracers hadden die ze zelf niet hebben. Hopelijk fixen ze het snel.
Dit is ook de reden waarom ze het doen. Ik snap het achter liggende gedachten om het spel leuk te houden voor iedereen, vandaar dat ze een systeem hebben geïmplementeerd die bepaalde parameters worden gewijzigd op basis van skill level.BlazeMuis schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 07:10:
[...]
“Gelukkig” ben ik dus niet de enige. Het lijkt wel alsof ze het willen balanceren, dus de ene keer heb jij geluk en daarna weer een ander.
Wanneer het systeem door krijgt dat je op het punt staat om te stoppen, win je weer veel. Zodat je misschien toch wer een extra microtransactie of battlebass koopt.
Dit systeem staat trouwen ook in één van hun patenten dat iemand in een andere CoD topic had gepost. Ik merk nu meer van dit systeem dan voorgaande delen.
Af en toe kom ik spelers tegen die gewoon niet dood willen, alsof ze twee tot drie dubbel meer gezondheid hebben. Dit zou mogelijk ook door een internet verbinding worden veroorzaakt maar het valt gewoon op dat het nu vaker voorkomt.
Aan mijn internet verbinding ligt het niet. Ik heb 1 gigabit verbinding en ik speel via bekabeld. Andere games heb ik geen last ervan. In Call of Duty constant, ook in voorgaande delen. Vriend van mij die vijf huizen verder woont, heeft hetzelfde probleem.Imperium schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:28:
[...]
Als je packet-loss hebt, dan is het toch logisch dat je exact de problemen hebt die jij nu ervaart.. Of mis ik iets? Dat kan als oorzaak hebben brakke servers van CoD, maar ook je internetverbinding o.i.d.?
Ach, had het maar een realistische mode, met trage bewegingen en onmogelijkheid om rondrennend te schieten... Ik krijg er stress van all dat jachten tegen de klok... want de maps zijn best leuk. Terug naar SP. Gelukkig heb ik het gratis van nvidia gekregen! 🤪
9950x3d+4090+64DDR
Ik zit nu in die missie dat je die pasjes moet verzamelen, daar zijn ze me een beetje kwijt. Gaat het weer terug naar hoe het was qua realisme? Anders stop ik gewoon met spelenRivanov schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:53:
Zo, campaign uitgespeeld. Was erg vermakelijk!
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Is het echt zo erg in deze game? Ik ben te kort bezig om te kunnen oordelen maar wat jij noemt lijkt me een reden dat vele ‘goede’ spelers het spel toch snel naast zich neerleggen?Toonen1988 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 09:59:
[...]
Dit is ook de reden waarom ze het doen. Ik snap het achter liggende gedachten om het spel leuk te houden voor iedereen, vandaar dat ze een systeem hebben geïmplementeerd die bepaalde parameters worden gewijzigd op basis van skill level.
Wanneer het systeem door krijgt dat je op het punt staat om te stoppen, win je weer veel. Zodat je misschien toch wer een extra microtransactie of battlebass koopt.
Dit systeem staat trouwen ook in één van hun patenten dat iemand in een andere CoD topic had gepost. Ik merk nu meer van dit systeem dan voorgaande delen.
Dat (ook) deze industrie veel doet voor extra cash dat is helaas geen nieuws. Dat zie al met de shop waar je geconfronteerd moet worden in (full priced) games.
Ik heb het gek genoeg nog steeds naar mijn zin met de game. En nog gekker, de campaign helemaal niet meer aangeraakt sinds ik online bent begonnen. Verassing van het jaar.
Veel mensen hoor ik hier over klagen, ook door het feit dat je veel potjes wint en daarna gewoon helemaal niks meer wint. Je maakt veel kills en opeens kom je in matches waar een of meerdere personen van de tegenpartij 'goldlike' krachten hebben. En dan niet een enkele match, maar meerdere achter elkaar. Wanneer je een halve dag of een dag verder bent, win je weer alles.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:34:
[...]
Is het echt zo erg in deze game? Ik ben te kort bezig om te kunnen oordelen maar wat jij noemt lijkt me een reden dat vele ‘goede’ spelers het spel toch snel naast zich neerleggen?
Dat (ook) deze industrie veel doet voor extra cash dat is helaas geen nieuws. Dat zie al met de shop waar je geconfronteerd moet worden in (full priced) games.
Ik heb het gek genoeg nog steeds naar mijn zin met de game. En nog gekker, de campaign helemaal niet meer aangeraakt sinds ik online bent begonnen. Verassing van het jaar.
Begin van de avond won ik alles, lekker veel kills. Later op de avond kwam ik mensen tegen die amper dood gingen en die kregen ook triple kills en mooie killstreaks alsof het niks was.
Kijken hoe het vandaag gaat. Ik begrijp hun achter liggende gedachte om het spel leuk te houden voor iedereen en dit systeem zorgt ervoor dat iedereen zijn peak momenten hebben. Maar vroeger toen we dedicated servers hadden, was de skill level gap toch niet zo'n groot probleem?
Snap niet dat ze dit kunstmatig moeten balanceren. Bedoel, daar hebben we toch matchmaking systeem voor? Maar dan zijn er bijv. weer streamers die voor express slecht spelen terwijl ze niet aan het streamen zijn en als ze weer online komen, worden ze gematch met low skill players zodat ze weer alle potjes ownen. Dan krijg je dat weer.
Vroeger met dedicated servers waren al deze problemen niet. Je zocht gewoon de server uit waar je het meeste kwam en spelen maar.
[ Voor 33% gewijzigd door Toonen1988 op 27-10-2024 11:00 ]
Verwijderd
Kan een kwestie zijn van data die nodig is om je nivo te bepalen en de hobbels van een nieuwe release. Dan zou het de komende tijd steeds beter moeten worden. We gaan er achter komen de komende tijd.Toonen1988 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 10:47:
[...]
Veel mensen hoor ik hier over klagen, ook door het feit dat je veel potjes wint en daarna gewoon helemaal niks meer wint. Je maakt veel kills en opeens kom je in matches waar een of meerdere personen van de tegenpartij 'goldlike' krachten hebben. En dan niet een enkele match, maar meerdere achter elkaar. Wanneer je een halve dag of een dag verder bent, win je weer alles.
Begin van de avond won ik alles, lekker veel kills. Later op de avond kwam ik mensen tegen die amper dood gingen en die kregen ook triple kills en mooie killstreaks alsof het niks was.
Kijken hoe het vandaag gaat. Ik begrijp hun achter liggende gedachte om het spel leuk te houden voor iedereen en dit systeem zorgt ervoor dat iedereen zijn peak momenten hebben. Maar vroeger toen we dedicated servers hadden, was de skill level gap toch niet zo'n groot probleem?
Als ze echt dingen flikken zoals iemand die wat vaker moet winnen moeilijker neer te knallen is dan zou dat waardeloos zijn. Ook voor de speler in kwestie want je word dan niet serieus genomen en het is lastig beter worden op die manier.
Ik ben trouwens niet naïef hoor en zie wel gebeuren dat ze dat soort nare dingen toepassen om de ‘massa’ tevreden te houden. Dat filmpje van gister over de gaming industrie dat hier gisteren werd was gepost was dan ook helaas grappig.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2024 11:02 ]
Het staat ook beschreven in hun patent hoe ze de game parameters aanpassen op basis van skill level.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:00:
[...]
Kan een kwestie zijn van data die nodig is om je nivo te bepalen en de hobbels van een nieuwe release. Dan zou het de komende tijd steeds beter moeten worden. We gaan er achter komen de komende tijd.![]()
Ik ben trouwens niet naïef hoor en zie wel gebeuren dat ze dat soort nare dingen toepassen om de ‘massa’ tevreden te houden. Dat filmpje van gister over de gaming industrie dat hier gisteren werd was gepost was dan ook helaas grappig.
Dit komt rechtstreeks uit hun patent.
"In a first-shooter gaming environment, when a first player aims his weapon at a target, a parameter defining the tolerance for how accurate the player's aim must be to hit the target is modified based on the acquired skill level of the player."
https://patents.google.com/patent/US10561945B2/en
Hier praten ze over hoe bijv. de gezondheid kan worden aangepast op basis van je skill level. Nu hoeft dit niet percé ook in Call of Duty te zitten, maar Activision heeft wel patenten lopen op dit soort systemen.
"Once an assessment is made, the computer program that executes the gaming environment modifies elements of the session and/or gameplay parameters as the session is being created based on the aggregate skill level. In embodiments, session modifications may include, but are not limited to: adjusting the number of enemies, adjusting the complexity of puzzles; and player adjustments, which may include the player's health, damage, speed, available abilities, and difficulty level. In one embodiment, a player's health is scaled based on the player's skill level by. At 306, data corresponding to acquired skill level of each player is generated and presented to a player via a game console, resulting in each player within a team experiencing a different degree of difficulty or challenge while still experiencing the same content in the same gameplay session."
[ Voor 54% gewijzigd door Toonen1988 op 27-10-2024 11:05 ]
Continu chrashes heb ik niet,maar wel de eerste crash ,exe fout gehad al Terwijl ik mw3 al tijden gebruik en nooit chrasses heb,niks overclockt,R.G schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 02:24:
Dat cod hq hub is zon drama en volop fout..
Activision fix your crap
Meer mensen last van?
En die headquarters is wel echt een drama,wat een omslachtig gedoe zeg, 300gb voor de game zit ik nu al in totaal,bezopen.
Game zelf erg vermakelijk,speelde nooit zombie's maar vind het stiekem nu wel erg leuk.Ben ik er goed in nee,maar vermaak me er prima mee
Je kunt de files aanpassen. Zo kan je bijv. MW1, MW2 en MW3 campaign uitzetten. Je kunt ook alleen Black Ops 6 downloaden, daar is de SP+MP nog net geen 100gb.freaky35 schreef op zondag 27 oktober 2024 @ 11:13:
[...]
Continu chrashes heb ik niet,maar wel de eerste crash ,exe fout gehad al Terwijl ik mw3 al tijden gebruik en nooit chrasses heb,niks overclockt,
En die headquarters is wel echt een drama,wat een omslachtig gedoe zeg, 300gb voor de game zit ik nu al in totaal,bezopen.
Game zelf erg vermakelijk,speelde nooit zombie's maar vind het stiekem nu wel erg leuk.Ben ik er goed in nee,maar vermaak me er prima mee
Ik heb als daily dat ik 10 enemy field upgrades moet jammen. Maar wat ik ook doe of waar ik die jammer ook in de map zet, er gebeurd niks.
Doe ik maischien iets fout of is de daily bugged?
Doe ik maischien iets fout of is de daily bugged?