My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Thanks ! Ga ik eens proberen. Ik vond het alleen raar dat ik niet kan preloaden. Maar van de week toen ik opstartte werd er 83 gb gedownload en toen keek ik en stonden BO6 en MW3 beide multiplayer als enige aangevinkt. Dus misschien is dat preloaden al gebeurt.DennusB schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:20:
[...]
Je kan je tijdzone naar nieuw Zeeland zetten en dan kan je m al spelen!
Ooh dat ging hier prima, alles gewoon op default laten staan (helderheid enz).KBE91 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:19:
Even die map in de sneeuw gespeeld, mijn ogen moeten toch enorm wennen daaraan.
Toch eens moeten spelen met de helderheid settings, ik kon amper iemand zien.
Gelukkig wel paar van die kids met kleurtjes op hun wapen, die waren nog zichtbaar.
Wel een fijne map overigens.
Neem je toch een maandje Game Pass.nickdew schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:50:
Elk jaar een dag voor de release toch de twijfel om hem aan te schaffen. Vorig jaar was ik er zo klaar mee met al die lelijke skins en gekleurde wapens, super kinderachtig. Zit dit er wederom in?
Nu niet. Komt nog wel.nickdew schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:50:
Elk jaar een dag voor de release toch de twijfel om hem aan te schaffen. Vorig jaar was ik er zo klaar mee met al die lelijke skins en gekleurde wapens, super kinderachtig. Zit dit er wederom in?
Wat je kan doen, is de game een jaar na launch kopen, in een aanbieding. Dan zijn al die mensen vaak weg van de games en op naar de volgende game.
Wel lastig als je nu Black Ops 6 wil spelen. Maar als die gekke mappen en skins weer terugkomen ben je weer terug bij af na een tijdje.
[ Voor 12% gewijzigd door polopolo150 op 24-10-2024 15:35 ]
Koop je toch een Xbox en neem je een maandje game pass
En dan kan hij na die maand die xbox voor een heel zacht prijsje aan mij verkopen 🤣Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:34:
[...]
Koop je toch een Xbox en neem je een maandje game pass
Verwijderd
Je klinkt echt als een opa van 95.KBE91 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:19:
Even die map in de sneeuw gespeeld, mijn ogen moeten toch enorm wennen daaraan.
Toch eens moeten spelen met de helderheid settings, ik kon amper iemand zien.
Gelukkig wel paar van die kids met kleurtjes op hun wapen, die waren nog zichtbaar.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mag jij vinden, feit is wel dat meeste rondlopen als kerstversiering.
Prima hoor voor mij, zie ik je van mijlen ver aankomen
Optic Gaming is op het moment live met "The Race". Scump speelt eigenlijk alleen maar pubs omdat mensen joinen nog niet werkt.Tdv98 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:42:
Zijn er al een aantal goede "reviews" / filmpjes van de MP?
YouTube: 24/7 Black Ops 6 Until Max Prestige | The Race
[ Voor 16% gewijzigd door mike30 op 24-10-2024 15:43 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja links beneden voor een potje start. Tijd gaat wel snel.Wolverine9000 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:27:
Us er eigenlijk map voting. Nog niets kunnen kiezen in mp
Je hebt keuze uit 2 maps of een random
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoeveel is het nu anders. Ik had het idee dat het weer zoals oud was?BlazeMuis schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:11:
Zombies is ook niet meer zoals het was, ik wil gewoon de originele Black Ops zombies terug..
Ik had eigenlijk gehoopt op zoiets als in Black ops 1/2 was, of nog beter, Nazi Zombies van WaW.Daniel. schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:36:
[...]
Hoeveel is het nu anders. Ik had het idee dat het weer zoals oud was?
Ik ben nu lvl 17 maar ingame zie ik lvl 11 en de rest van de spelers zijn allemaal lvl 1Lekker Ventje schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 17:47:
Ben nog wel lvl 16 maar na een match werd er net -162K XP bijgeschreven zodat ik weer op 0 XP sta. Wapenlevel is wel weer 0 en er wordt nu helemaal niets meer bijgeschreven. Loopt nog niet helemaal soepel.
Inloggen op je Activision/ cod account en daar ook je locatie wijzigencrimby schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:24:
Ik zit op de ps5, heb de tijdzone op wellington +12 gezet… klok geeft 25 oktober 6:22 aan… maar bo6 is niet te selecteren “release in 1 day”… wat doe ik verkeerd?
Hoppa, thanks!!Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:26:
[...]
Inloggen op je Activision/ cod account en daar ook je locatie wijzigen
Heb ook een potje zombies gespeeld. Is wel degelijk round based maar is veel geavanceerder als vroeger.Daniel. schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:36:
[...]
Hoeveel is het nu anders. Ik had het idee dat het weer zoals oud was?
Het wapens levelen en upgrades kopen en dergelijke zijn meegenomen uit cold war/MW3. Al is de map nu wel kleiner als vorig jaar en in cold war maar weer wel groter als vroeger toen het meer een kleine 6v6 map was.
Ja dat had ik ook wel een beetje, die grotere mappen spelen voor mij gelijk niet lekker.Lekker Ventje schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 18:30:
Hopelijk komen er snel maps bij want ik zie telkens dezelfde. En die met dat winkelcentrum uit de beta en met dat voetbalstadadion ben ik al zat. Die zijn voor mij te groot, gooi er maar heel snel Nuketown in.
Het voetbalstadion heb ik alleen nog niet gehad.
Voor nu is mijn favoriet dat penthouse ding van de beta en dat sneeuw level.
[ Voor 7% gewijzigd door Keesknd op 25-10-2024 07:33 ]
Spawns zijn wel vaak een zootje. Vaak zat dat er twee tegenstanders achter mij spawnen.
[ Voor 37% gewijzigd door GovertNL op 24-10-2024 22:41 ]
Weet niet waar je op speelt maar pc of xbox neem je gewoon gamepass. Vind je het niets heeft het je op z'n hoogste 17,99 gekost.The Jackel schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 19:00:
Zit te twijfelen om de game aan te schaffen. Na jaren geen cod gespeeld te hebben ben ik vorig naar aan mw3 begonnen en dat vond ik verrassend leuk. Vooral shipment (varianten) waren mijn favoriet. Is bo6 een aanrader op basis van wat ik net schreef of ver bij weg blijven (op dit moment)?
Spawns waren ook in MW een zooitje, niets nieuw daarGovertNL schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 22:36:
Speelt heel gemakkelijk weg. Waar ik normaal weken moet wennen. Level 30 al.
Spawns zijn wel vaak een zootje. Vaak zat dat er twee tegenstanders achter mij spawnen.
Vandaag gewoon weer terugzetten. Enkel nodig “the day before”.Wolverine9000 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 04:53:
Mss stomme vraag. Mensen die de nieuw zeeland stuff gedaan hebben. Veranderen jullie u adres en tijdzone terug naar het originele. Of gewoon laten staan.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gisteren in domination, kleine map ken de naam niet.crimby schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 21:17:
Speelt een stuk lekkerder weg dan de beta zeg! Maar ik snap alleen die spawns niet… een grote chaos in elke map
Speelde hem af in de woestijn, met tunnels.
2 stappen vooruit en we lagen al weer tegen de vlakte.
Perfecte line of sight voor die kerel en had dan nog de optie voor te head glitchen.
We zijn er uit eindelijk toch uitgeraakt en de match gewonnen.
Nu ben ik level 4, moet nog beetje verder kijken naar wat ik allemaal al kan gebruiken.
Het eerste dat ik in mijn arsenaal steek, dat is een rook bom.
[Battle.net: Forsaken#22243]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Speel op de ps5.mike30 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 23:07:
[...]
Weet niet waar je op speelt maar pc of xbox neem je gewoon gamepass. Vind je het niets heeft het je op z'n hoogste 17,99 gekost.
Geluid is ook echt wel weer wat beter geworden, vooral de wapens klinken anders/beter.
Het is toch wel weer wat opgepoetst wat mij betreft. Wat vinden jullie?
En die Omni-movement, ik ben er al volledig aan gewend. Heerlijk dat zijwaarts springen, op de rug springen en dan liggend iedereen kapot maaien.
Speel voornamelijk met een shotgun en machine gun wanneer er een insta kill perk geactiveerd is.
Als ADD ga ik hier erg goed op.
Om straks op kantoor heerlijk relaxt te zijn 🙃
Ik vond het echt super vet gedaan en moeilijk, maar heb uiteindelijk de kluis weten te openen!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan iemand mij vertellen waar ik de ADS kan aanpassen?
Ik speel altijd op 0.85 met een wat hogere sens.
Ik kan het nergens vinden...
Gewoon bij de instellingen?b.o.n.s schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:33:
Goeiemorgen!
Kan iemand mij vertellen waar ik de ADS kan aanpassen?
Ik speel altijd op 0.85 met een wat hogere sens.
Ik kan het nergens vinden...
Zitten ze een beetje dom rond te rennen met maar een paar seconden op de objective.
Dit dus!BlazeMuis schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:11:
Waarom kiezen mensen toch altijd objective based gamemodes maar spelen ze ondertussen niet eens de objective![]()
Zitten ze een beetje dom rond te rennen met maar een paar seconden op de objective.
Ik vind het dat ze daar een strafsysteem voor moeten gaan maken, had dit al jaren geleden gehoopt. Want dit is bij ons thuis een van onze grootste irritaties wanneer we in split-screen spelen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het menu wel erg onduidelijk als je cod opstart. Een hub met allerlei cod’s en wat mp modi. Maar geen idee of dat dan alle modi zijn. Vroeger speelde ik altijd search & destroy en dan het liefst de hardcore modus. Bestaat zoiets nog in BO6?
[ Voor 52% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2024 09:41 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De gewone is 79,99 op steam en de vault 109,00.
De battle pass begint toch iets later? En bij de gewone moet je toch ook weer een battle pass kopen?
Bij bol voor 65 euries de diskAggressor schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:45:
Welke versie hebben jullie gekocht?
De battle pass begint toch iets later? En bij de gewone moet je toch ook weer een battle pass kopen?
GamePassAggressor schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:45:
Die zou er moeten zijn als ik zo op internet zoek. Kan vanmiddag voor je kijken als de disk binnen is met postnlHulleman schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:40:
Net ff eerste potje TDM sinds ik denk wel 10 jaar. Positieve KD, dus ben het nog niet verleerd:p speelt lekker weg!
Ik vind het menu wel erg onduidelijk als je cod opstart. Een hub met allerlei cod’s en wat mp modi. Maar geen idee of dat dan alle modi zijn. Vroeger speelde ik altijd search & destroy en dan het liefst de hardcore modus. Bestaat zoiets nog in BO6?
De gamepass versie voor 10 euroAggressor schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:45:
Alle gamemodes:Hulleman schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:40:
Net ff eerste potje TDM sinds ik denk wel 10 jaar. Positieve KD, dus ben het nog niet verleerd:p speelt lekker weg!
Ah cool, thnx!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Tof dat dat er nog in zit. Hardcore S&D was altijd rete spannend. Kostte ook skills om dat goed te spelen. 1 kogeltje en je bent dood en moet je de ronde uitzitten. In MW1 en 2 levelde je ook zeer goed op kills in S&D.
Mn laatste vod die ik online speelde was denk ik BO2. Echt al weer lange tijd geleden. Toen kon je voor het eerst wapens levelen volgens mij.
De reward is a´zwak vind ik. Wel moeilijk op te lossen en lang me bezig geweestG_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 08:00:
Gisteravond begonnen aan de campaign en die is goed! Gelukkig geen open wereld zoals de vorige, weer terug naar het lineair volgen van missies met iets extra's! Veel beter zo!
spoiler:Wie heeft die geheime kamer al gevonden en opgelost in je safehouse?
Ik vond het echt super vet gedaan en moeilijk, maar heb uiteindelijk de kluis weten te openen!
Verwijderd
Campaign lijkt me leuk en veilig om te beginnen. Online zal ik wel heel hard gesloopt tussen de tieners met hun reactie vermogen.
Ben benieuwd of het gaat bevallen. Gelukkig via gamepass.
Ja er had inderdaad wel meer in die kluis mogen zitten, want je moest wel even flink nadenken bij sommige puzzels. Ik vond de tweede het moeilijksteWolverine9000 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:02:
[...]
De reward is a´zwak vind ik. Wel moeilijk op te lossen en lang me bezig geweest
Klopt...G_Dragon schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:08:
[...]
Ja er had inderdaad wel meer in die kluis mogen zitten, want je moest wel even flink nadenken bij sommige puzzels. Ik vond de tweede het moeilijkste
spoiler:Die in de boilerruimte
Duidelijker kan het niet: https://insider-gaming.co...ps-6-file-size-explained/Poulske schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:10:
Ik kan nergens een duidelijk antwoord vinden maar hoe groot is Black Ops 6 nou op de PS5?
84.40 GB
Verwijderd
Hardcore is over het algemeen makkelijker dan normaal. Een wat slechtere speler schiet de eerste kogel vaak ook wel raak, maar er is dan geen ruimte over om wat terug te doen. Denk aan drop- en jumpshotten of headshots raken. De skill gap is minder groot.Hulleman schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:01:
[...]
Tof dat dat er nog in zit. Hardcore S&D was altijd rete spannend. Kostte ook skills om dat goed te spelen. 1 kogeltje en je bent dood en moet je de ronde uitzitten. In MW1 en 2 levelde je ook zeer goed op kills in S&D.
Mn laatste vod die ik online speelde was denk ik BO2. Echt al weer lange tijd geleden. Toen kon je voor het eerst wapens levelen volgens mij.
Mijn ervaring is dat je gewoon lekker moet gaan knallen en je vooral niet druk moet maken over kill/death of win/lose ratio. Aangezien je voor elke stap die je zet XP krijgt, gaat levelen toch heel snel. Gewoon beginnen met team deathmatch, kill confirmed of domination.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:08:
Wanneer ik multiplayer voor het eerst sinds lange tijd ga aanraken dit weekend in een CoD: gewoon lekker mijn ding doen of is het hier tegenwoordig ook aan te raden even wat tips op te zoeken online over belangrijke eerste progressie stapjes oid?
Campaign lijkt me leuk en veilig om te beginnen. Online zal ik wel heel hard gesloopt tussen de tieners met hun reactie vermogen.
Ben benieuwd of het gaat bevallen. Gelukkig via gamepass.
Beetje spelen met de settings van het spel, verschillende wapens uitproberen etc.
Je kan natuurlijk ook talloze filmpjes en guides gaan bekijken, maar dat haalt de lol van zelf dingen ontdekken ook wel een beetje weg.
Kortom: Lekker knallen, geen zorgen maken
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Mooi zo.Vrijdag schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:27:
[...]
Mijn ervaring is dat je gewoon lekker moet gaan knallen en je vooral niet druk moet maken over kill/death of win/lose ratio. Aangezien je voor elke stap die je zet XP krijgt, gaat levelen toch heel snel. Gewoon beginnen met team deathmatch, kill confirmed of domination.
Beetje spelen met de settings van het spel, verschillende wapens uitproberen etc.
Je kan natuurlijk ook talloze filmpjes en guides gaan bekijken, maar dat haalt de lol van zelf dingen ontdekken ook wel een beetje weg.
Kortom: Lekker knallen, geen zorgen maken
Ik ben nog van de allereerste CoD’s en ben na de eerste MW gestopt omdat het ‘te modern’ werd.
Heb het idee dat dat belachelijke heen en weer duiken en springen minder is dan in de beta, of ik zat gewoon bij veel spelers in die de beta niet hebben gespeeld.
Ben benieuwd hoe het speelt!
Verwijderd
Het is geen probleem met mijn internet, die is gewoon stabiel als ik een MTR draai, 0% packetloss, geen hoge ping.
Herkenbaar, ik ook. Heb tot nu toe alle CoD's (behalve Vanguard) verspreid over diverse platformen gespeeld. Helemaal terug naar de basis zal nooit meer gebeuren.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:56:
[...]
Mooi zo.![]()
Ik ben nog van de allereerste CoD’s en ben na de eerste MW gestopt omdat het ‘te modern’ werd.Ooit nog eens een nieuwer deel geprobeerd jaren terug maar daar vloog je nog net niet door de lucht in plaats van springen, snel gestopt. Ben benieuwd dit weekend. Hopelijk niet te overdreven geworden voor een speler zoals ik.
Deze CoD is voor wat ik heb meegekregen niet zo heel erg sci-fi qua beweging. Wel dat omnimovement maar dat is nog redelijk "realistisch" in vergelijking tot de exoskeletons van Advanced Warfare of de double jumps en wallruns in BO4.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Terug naar die basis zal niet snel gebeuren in grote Ip’s nee. Heb er wel zin in en hoop stiekem dat het weer goed voelt. Ik ben niet meer zo van de competitieve games eigenlijk maar aan de andere kan heeft online knallen wel wat op z’n tijd. We gaan het meemaken., fingers crossed.Vrijdag schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:14:
[...]
Herkenbaar, ik ook. Heb tot nu toe alle CoD's (behalve Vanguard) verspreid over diverse platformen gespeeld. Helemaal terug naar de basis zal nooit meer gebeuren.
Deze CoD is voor wat ik heb meegekregen niet zo heel erg sci-fi qua beweging. Wel dat omnimovement maar dat is nog redelijk "realistisch" in vergelijking tot de exoskeletons van Advanced Warfare of de double jumps en wallruns in BO4.
Vind ik maar een idioot ding. Waarom niet gewoon kills en assists gespreid.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:07:
Let er wel op dat tegenwoordig de ‘eliminations’ tellen en niet de ‘kills’. Stel, je schiet iemand tot 90% health en iemand anders schiet de resterende 10% eraf, dan krijg je alsnog de ‘elimination’. Assists tellen dus als het ware ook mee. Je ED ratio zal dus altijd een stuk hoger zijn dan je daadwerkelijke KD ratio.
Hardcore spelen, dan zijn assists bijna geen ding.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:28:
[...]
Vind ik maar een idioot ding. Waarom niet gewoon kills en assists gespreid.
Verwijderd
Eens.Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:28:
[...]
Vind ik maar een idioot ding. Waarom niet gewoon kills en assists gespreid.
Weer even goed inkomen moet ik, wapens leren kennen, fijne gun vinden, etc.
Levelen gaat wel iets te vlot naar mijn mening. Ik heb 4 uurtjes MP gespeeld en ben al 24 ofz.
In vorige cods was het nooit zo sterk had ik het gevoel
Ik ben van dezelfde generatie als jij denk ik. Ik heb verreweg de meeste CoD uren in de map Carentan (denk nog steeds ongeëvenaard) zitten. Dus dan weet je een beetje waar ik vandaan kom. Al staat Crash bij MW1 op een goede 2e plaats.Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 10:56:
[...]
Mooi zo.![]()
Ik ben nog van de allereerste CoD’s en ben na de eerste MW gestopt omdat het ‘te modern’ werd.Ooit nog eens een nieuwer deel geprobeerd jaren terug maar daar vloog je nog net niet door de lucht in plaats van springen, snel gestopt. Ben benieuwd dit weekend. Hopelijk niet te overdreven geworden voor een speler zoals ik.
BO6 is mn eerste cod weer online sinds BO2. Dat komt uit 2012 en speelde ik nog op de pc. Mn eerste cod die ik dus online speel op console en dat gaat me nog steeds best aardig af
In MW1 was dat ding ook enorm overpowered. Veel lol mee gehad. Maar dat is al wel weer van 15 jaar terug ofzoChelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:37:
De noobtube lijkt terug(grenade barrel). Ik heb de vault gekocht en op de blueprint van de ames (assault rifle) zit dat ding en schiet heerlijk. Instant kill en groot bereik.
In vorige cods was het nooit zo sterk had ik het gevoel
WHY DOES THIS EXIST?!?! @Treyarch @CallofDuty #BO6 pic.twitter.com/Bcp6AM79RY
— Centric 🎗 (@itzcentric) 25 oktober 2024
Is dit tegen bots? Want bij mij staan de andere players niet zo lang na te denken 😆Chelseamarre123 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:44:
Wauw, quick scoping is iets te sterk op deze sniper. Hopelijk snel een fix.
[Embed]
Haha dat dacht ik ookDonstil schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 11:51:
[...]
Is dit tegen bots? Want bij mij staan de andere players niet zo lang na te denken 😆
Nu installeren en straks lekker knallen
PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Weet iemand of er een manier is om BO 6 (de Gamepass versie voor pc) te linken aan mijn secundaire Xbox account?
EDIT:
Ik lees net dat BO6 account sharing binnen pc niet toestaat.
[ Voor 6% gewijzigd door kesj op 25-10-2024 13:14 ]
Hier nu voornamelijk even lekker moshpit. Net iets minder chaosKBE91 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:46:
Welke modus spelen de meeste hier ?
Al jaren TDM, Hardpoint, Domination en af en toe S&D.KBE91 schreef op vrijdag 25 oktober 2024 @ 12:46:
Welke modus spelen de meeste hier ?
/f/image/s03m3nKKNq8UKeSThJOpvBn3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/r1HzN34DjkLxGiwna96qyUGa.png?f=fotoalbum_large)