Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:59:
[...]

Van mij hoeft Zombies ook niet per se zo ingewikkeld als het de laatste jaren is. Soms wil je ook gewoon een simpele wave shooter, nu moet je voor m'n gevoel half raketgeleerde zijn om daar goed in te worden.

Maar eerlijk gezegd stop ik er ook (te) weinig tijd in. In de praktijk speel ik uiteindelijk 95% MP en daar zit voor mij ook de fun.
Ik heb de oude zombies nooit gespeeld maar de MW3 Zombies (dus die grote map etc) vond ik juist wel geinig, als afwisseling tussen PvP.

Wat nu komt lijkt mij, ondanks dat het iets totaal anders is, daarom ook wel geinig voor de afwisseling.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou, zoals verwacht. De seizoensupdate verwijdert dus wederom de MW3 MP bestanden. Die je pas kan downloaden à 72,3GB als je ín het menu zit. Maar niet vanuit het PS4 menu. Als ik van daaruit naar de store ga staat daar aangegeven dat de MP packs gewoon geïnstalleerd zijn.

Omslachtig. Modern Waitfare :+

[ Voor 19% gewijzigd door Vrijdag op 21-10-2024 23:13 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:50

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hier heb ik alleen maar het basisspel + Black Ops 6 campaign en Multiplayer geïnstalleerd, scheelt een hoop ruimte!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:35
G_Dragon schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 09:55:
Hier heb ik alleen maar het basisspel + Black Ops 6 campaign en Multiplayer geïnstalleerd, scheelt een hoop ruimte!
In voorgaande jaren waren er nog wel eens van die texture packs, zijn die er dit jaar ook weer? Heb ze de eerste keer bij aanzetten downloads niet gezien.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarvoor zijn de cross-gen packs die er tussen staan bij beheren op de Series X? Het zijn er een stuk of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Denman schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 12:12:
[...]

In voorgaande jaren waren er nog wel eens van die texture packs, zijn die er dit jaar ook weer? Heb ze de eerste keer bij aanzetten downloads niet gezien.
Geen idee of die er nu weer zijn, ik heb hier eerlijk gezegd ook niet naar gekeken bij MW3 :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-09 10:10
Ik ook enkel mp en campaign. Niets van warzone. En mw3 is verwijderd lol. Heb mijn activision adressen veranderd naar nieuw Zeeland maar vrees ervoor dat dit op playstation niet gaat werken.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Er stond eerst op nog drie dagen en nu nog 2. Zou het dan toch werken op ps5 lol. Account aangepast naar nieuw Zeeland. Zal het donderdag rap weten. En anders is het vrijdag....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja heb ik nu ook gedaan, inclusief alles wat bij de vault edition hoort.

Dan is de game 105 GB op Xbox series X, dus dat is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:19:
[...]

Ja heb ik nu ook gedaan, inclusief alles wat bij de vault edition hoort.

Dan is de game 105 GB dus dat is prima.
Dat is nog een mooie grote, de campaign gaat er bij mij nog wel af wanneer ik deze heb uitgespeeld :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 15:20:
[...]

Dat is nog een mooie grote, de campaign gaat er bij mij nog wel af wanneer ik deze heb uitgespeeld :P
Ja hier ook, 1x doorspelen op veteran en dan is het wel prima.

Al komt Warzone er wel weer bij als Verdansk terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 14:38:
Er stond eerst op nog drie dagen en nu nog 2. Zou het dan toch werken op ps5 lol. Account aangepast naar nieuw Zeeland. Zal het donderdag rap weten. En anders is het vrijdag....
Ben benieuwd, en dan een Ping hebben van over de 200 zodat het niet speelbaar is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:09:
[...]

Ben benieuwd, en dan een Ping hebben van over de 200 zodat het niet speelbaar is. >:)
Das af te wachten. Is de ping te hoog zet ik hel terug naar België. Of ik speel gewoon de campaign uit als het lukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 22 oktober 2024 @ 18:09:
[...]

Nee juist beter. Want lag compensatie 😬

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de Xbox gaat je verbinding dan niet via NZ, de EU server staan dan al gewoon aan. Je unlocked alleen softwarematig eerder de game verder is het gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-07 07:47
Weet iemand of xbox gebruikers ook pc gebruikers kunnen uitnodigen nadat hun de New Zealand trick hebben uitgevoerd?

Iedereen die ik ken speelt op pc, dus kan het niet uitproberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Predator1NL schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:33:
Weet iemand of xbox gebruikers ook pc gebruikers kunnen uitnodigen nadat hun de New Zealand trick hebben uitgevoerd?

Iedereen die ik ken speelt op pc, dus kan het niet uitproberen..
Alleen als die Pc gebruikers al in de game kunnen, anders moeten ze wachten tot de game "open" gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator1NL
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-07 07:47
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 15:56:
[...]

Alleen als die Pc gebruikers al in de game kunnen, anders moeten ze wachten tot de game "open" gaat.
Duidelijk! Wel jammer.. had verwacht dat het mogelijk te omzeilen was.. maar helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09 07:05
Krijg je met de steelbook versie (PS5) nou ook een digitale kopie?
PS5 upgrade beschikbaar: Upgrade naar de PS5 digitale versie van de game zonder extra kosten. Om in aanmerking komende PS4-schfijkopieën te upgraden, hebben spelers een PS5-console met een schijfstation nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrueGamer schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:27:
Krijg je met de steelbook versie (PS5) nou ook een digitale kopie?

[...]
Je krijgt dan de digitale versie inderdaad. Maar het schijfje moet je in de console doen, die functioneert als een soort key check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-09 07:05
Vrijdag schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:35:
[...]

Je krijgt dan de digitale versie inderdaad. Maar het schijfje moet je in de console doen, die functioneert als een soort key check.
Wat omslachtig.. dan zit er toch geen verschil met een disk versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrueGamer schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 16:46:
[...]

Wat omslachtig.. dan zit er toch geen verschil met een disk versie?
Wacht, nu ben ik in de war. Als het een crossgen versie is, dan heb je in principe de PS4 versie met daarover een PS5 patch. De disc moet dan wel in de console blijven. Is het echt een PS5 versie met disc, dan moet je volgens mij alsnog de disc in de console laten. Tenzij je dus het spel digitaal aanschaft, dan komt er helemaal geen disc meer bij kijken. Of je het nu op de PS4 of PS5 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niet onlogisch toch dat je de schijf in je PlayStation moet hebben?

Anders activeer je dat ding digitaal en geef je de schijf aan een andere.

Elke schijf een unieke identiteit is in de drukkerij weer niet te doen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Ik own de vault editie en in de cod hq staat koop de game in de store. Waarschijnlijk is dot voor de gewone versie . Die ik kiet meer kan kopen omdat ik de vault editie heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:49:
Ik own de vault editie en in de cod hq staat koop de game in de store. Waarschijnlijk is dot voor de gewone versie . Die ik kiet meer kan kopen omdat ik de vault editie heb
Ja is hier ook, als ik naar de vault edition ga staat er “owned”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
En de gewone editie moet ik kopen lol. Staat wel op 1 day tot release.... veel belangrijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 00:32
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 18:49:
Had ik met mw 2 of 3 ook vault gekocht en het heel raar aangeven dat je deze al in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Glitch denk ik....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwacht eerder dat het gewoon verschillende producten zijn voor de Back-end en het daarom zo getoond wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21:16
Hoe laat is de release vrijdag?

Edit:
Volgens een willekeurige website:
PC [...] 6 a.m. CEST on Oct. 25 for Western Europe/Paris

For PlayStation and Xbox players, as well as those on the PC Microsoft Store, Black Ops 6 will release at midnight local time — in other words, as soon as it’s Friday, Oct. 25, wherever you are.

[ Voor 105% gewijzigd door dm-dutchman op 23-10-2024 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 09:41

Kevinr1989

I am the danger

Voor degene die er ervaring mee hebben op release day, als ik in de ochtend een willekeurige Mediamarkt in loop, hebben ze dan ‘voldoende’ voorraad om een fysiek exemplaar te kopen (zonder reservering) :) Ben onverwachts vrij en wil van een nood een deugd maken :P

PS5: NeroProvocatore || Steam: Kevinr1989

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Kevinr1989 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:39:
Voor degene die er ervaring mee hebben op release day, als ik in de ochtend een willekeurige Mediamarkt in loop, hebben ze dan ‘voldoende’ voorraad om een fysiek exemplaar te kopen (zonder reservering) :) Ben onverwachts vrij en wil van een nood een deugd maken :P
Yes, sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintensmits
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 09-11-2024
Toevallig iemand hier die bij bol.com heeft gepre-ordered en al iets van een verzenddatum heeft gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kevinr1989 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:39:
Als je hem niet voor de Xbox nodig hebt, fysieke games voor de Xbox schijnt nog al eens uniek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 20-09 21:57
Deze past hier wel:

[ Voor 13% gewijzigd door jellybrah op 23-10-2024 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Thanks!
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:43:
[...]

Als je hem niet voor de Xbox nodig hebt, fysieke games voor de Xbox schijnt nog al eens uniek te zijn.
PlayStation 5 in dit geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh dan moet het wel lukken, als ze gewoon op tijd geleverd worden enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinr1989

Kevinr1989

I am the danger

Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:50:
[...]

Ooh dan moet het wel lukken, als ze gewoon op tijd geleverd worden enz.
We gaan het zien. Ga in ieder geval niet met tent en slaapzak daar voor de deur bivakkeren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Waar is de tijd van middernacht releases bij game mania

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Wolverine9000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:57:
Dat waren nog eens tijden. Zie me nog staan bij de midnight releases van Modern Warfare, Halo 3, Gears of War, World of Warcraft en nog een hoop andere games. Toch wel jammer dat dat tegenwoordig niet meer is. Het had iets magisch!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wolverine9000
Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:02:
[...]

Dat waren nog eens tijden. Zie me nog staan bij de midnight releases van Modern Warfare, Halo 3, Gears of War, World of Warcraft en nog een hoop andere games. Toch wel jammer dat dat tegenwoordig niet meer is. Het had iets magisch!
Ben gta 5 nog gaan halen om middernacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Hi hier .. ik heb dus een Xbox game pass Ultimate voor op mijn zoons xbox account hier, En mijn vrouw speelt ook op haar eigen Xbox in de woonkamer en maakt gebruikt van zijn Xbox live door die Ultimate pass dus.

Nou komt overmorgen dus Cod BO6 uit .. en dan kunnen ze beide ( tegelijk ) spelen toch ?
Ik merk veel verwarring , want mijn zoon zegt dat het moeilijk is allemaal haha , en me vrouw leest van wel , alleen toen de Beta uitkwam , kon me zoon hem al eerder spelen en me vrouw dus nog niet.

Ik begrijp ik er helemaal geen **** van haha , wie heeft het juiste antwoord voor me ?

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:57:
Verdwenen. Net als de Game Mania :P

/edit: Ik ben nu maar voor de zekerheid alvast de SP en MP bestanden maar aan het downloaden. Kan geen kwaad.

[ Voor 21% gewijzigd door Vrijdag op 23-10-2024 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
dm-dutchman schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 19:15:
Hoe laat is de release vrijdag?

Edit:
Volgens een willekeurige website:
PC [...] 6 a.m. CEST on Oct. 25 for Western Europe/Paris

For PlayStation and Xbox players, as well as those on the PC Microsoft Store, Black Ops 6 will release at midnight local time — in other words, as soon as it’s Friday, Oct. 25, wherever you are.
Morgen aan de slag dus via NZ.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ook maar even de settings aangepast en even virtueel in Nieuw Zeeland ingetrokken, benieuwd of het werkt.

https://gamerant.com/call...w-play-early-new-zealand/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Using this method, players can start playing the game on October 24 at 4 AM Pacific Time
Ooh nice, 4 AM Pacific Time is precies met “de pauze” tijdens het “thuiswerken” 😋 (13:00 hier)

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 23-10-2024 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:22
Wolverine9000 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 20:03:
[...]

Ben gta 5 nog gaan halen om middernacht.
Haha ik ook. Dat klink redelijk recent maar is echt alweer bizar lang geleden…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:22
Donstil schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 22:06:
[...]

Ooh nice, 4 AM Pacific Time is precies met “de pauze” tijdens het “thuiswerken” 😋 (13:00 hier)
Hier ook thuis werken, komt weer eens goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Chelseamarre123 schreef op woensdag 23 oktober 2024 @ 21:55:
Toch ook maar even de settings aangepast en even virtueel in Nieuw Zeeland ingetrokken, benieuwd of het werkt.

https://gamerant.com/call...w-play-early-new-zealand/
Ben ook benieuwd of het gaat werken . Zal het weten tegen 14 uur. Eerst nog werken tot 13 uur. Bannen doen ze zeker en vast niet.... nog nooit iemand geweten die daarvoor een ban gehad heeft. Sommige zeggen van wel. Anderen zeggen van niet...

[ Voor 15% gewijzigd door Wolverine9000 op 24-10-2024 06:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
De NZ truc werkt al járen en járen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 06:15:
De NZ truc werkt al járen en járen.
Haha ja idd, een van de redenen om ook mijn Multi-platform games op de Xbox te spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 06:57
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/cod-every-time-a-new-cod-releases-v0-ntstmkbkwjwd1.jpeg?auto=webp&s=ef406d3f21816ed442c822075fdf9e82d7ad0470

Enorm benieuwd hoe het gaat lopen op mijn Series X.
Op de beta enorm veel problemen gehad en was niet de enige.

Frame drops, spel was enorm hard aan het laggen.
Mijn console is rechtstreeks aangesloten op mijn modem met een deftige kabel.
30 ms ping volgens het spel in game, dus daar zou het al niet moeten aangelegen hebben.

Ben 33 jaar, speel al cod sinds het uitkwam. Natuurlijk weet ik wel van de problemen dat deze game constant heeft.
Toch hoop ik dat ze het een keer op orde kunnen krijgen, vandaar dat ik blij ben dat het naar gamepass is gekomen. Scheelt toch weer 60 euro als het mank loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik vind het eigenlijk wel prima deze release datum. Vandaag op kantoor, uit werk even de vaste weekboodschappen doen en nog even gezellig met het gezin. Vanavond alvast wat thuiswerk doen voor morgen. Morgen de kids naar school brengen, nog kort thuis werken en daarna zien ze me de rest van het weekend niet meer :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:25:
Ik vind het eigenlijk wel prima deze release datum. Vandaag op kantoor, uit werk even de vaste weekboodschappen doen en nog even gezellig met het gezin. Vanavond alvast wat thuiswerk doen voor morgen. Morgen de kids naar school brengen, nog kort thuis werken en daarna zien ze me de rest van het weekend niet meer :+
Nou daar zeg je wat, vrijdag is mijn Papa dag dus als de kleine opschool zit kan ik altijd even lekker gamen.
Nu net morgen hebben ze een studie dag 8)7 (De juf wilde een lange vakantie schat ik zo in).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Denman
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:27:
[...]

Nou daar zeg je wat, vrijdag is mijn Papa dag dus als de kleine opschool zit kan ik altijd even lekker gamen.
Nu net morgen hebben ze een studie dag 8)7 (De juf wilde een lange vakantie schat ik zo in).
Nee, die wilde natuurlijk ook gewoon BO6 spelen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:31:
[...]

Nee, die wilde natuurlijk ook gewoon BO6 spelen :+
Hahaha niet eens aan gedacht maar dat moet het zijn idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb op de Xbox toch nog een update, 7 GB maar deze keer dus zo binnen maar voor wie zo los wil, wel goed om je xbox alvast even aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 12:53:
Ik heb op de Xbox toch nog een update, 7 GB maar deze keer dus zo binnen maar voor wie zo los wil, wel goed om je xbox alvast even aan te zetten.
Ja vanmorgen al aangezet. Maar was kleine update op de Xbox. Lets Go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 21:20
Als Steam gebruiker kan ik morgenvroeg pas om 6:00 los. Nu vind ik dat als 30 jarige een stuk minder erg dan 15 jaar geleden. Wel zet ik morgen wat eerder de wekker zodat ik voor het werk alvast even aan de slag kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 15:39
Iemand ervaring met Amazon? Zou geleverd worden op datum van release maar staat nu op woensdag. Chat met de klantenservice heb je niks aan, die vertellen doodleuk dat er nog geen datum bekent is. Dacht probeer Amazon een keer maar denk dat ik beter gewoon bij Bol oid kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels 13:00 geweest maar hij start niet, staat nog steeds op "releases in 1 day"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:06:
Inmiddels 13:00 geweest maar hij start niet, staat nog steeds op "releases in 1 day"
Hier wel gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ooh echt, dan ga ik nog even rommelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Pre-load vanaf Xbox Game Pass loopt hier :) Zin in!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:07:
[...]

Ooh echt, dan ga ik nog even rommelen :)
Ook de settings in je Playstation zelf veranderd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Zojuist de eerste match gespeeld, leuke map Lowtown :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:19:
[...]

Ook de settings in je Playstation zelf veranderd?
Ik speel op de Xbox maar die regio staat (by default) op NZ inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Mag eerst nog een update van 38 gig downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt soepel maar de spawns zijn standaard nog te optimaliseren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Xbox spelers kunnen spelen, je hoeft alleen maar je Xbox op in te stellen op New Zealand! :)
Ik ga het vanavond ook even proberen, maar zag heel Twitter er vol mee staan.
Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:44:
Xbox spelers kunnen spelen, je hoeft alleen maar je Xbox op in te stellen op New Zealand! :)
Ik ga het vanavond ook even proberen, maar zag heel Twitter er vol mee staan.
Have fun!
Mm vreemd, ik heb mijn console ook op NZ (altijd) en bij mij werkt het helemaal niet.
Zeggen ze het "omdat het altijd zo werkt" of werkt het ook daadwerkelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:46:
[...]

Mm vreemd, ik heb mijn console ook op NZ (altijd) en bij mij werkt het helemaal niet.
Zeggen ze het "omdat het altijd zo werkt" of werkt het ook daadwerkelijk?
Het zou wel moeten werken, ook als ik deze site mag geloven. Hopelijk hebben ze het niet snel gefixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G_Dragon schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:48:
[...]

Het zou wel moeten werken, ook als ik deze site mag geloven. Hopelijk hebben ze het niet snel gefixed :P
Nou dat is wat ik bedoel, dit is hoe het normaal werkt/werkte, door je console op NZ te zetten dacht de store dat de game al open was, enz enz. Dit artikel is van voor de release dus hebben het niet kunnen testen en herhalen alleen bekende informatie.

Nu echter is het een launcher die niet naar de regio van je Xbox hoeft te kijken, kan nog steeds wel maar hoeft niet meer.

Daarom ben ik dus benieuwd of het bij Xbox spelers ook daadwerkelijk werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:54:
[...]

Nou dat is wat ik bedoel, dit is hoe het normaal werkt/werkte, door je console op NZ te zetten dacht de store dat de game al open was, enz enz. Dit artikel is van voor de release dus hebben het niet kunnen testen en herhalen alleen bekende informatie.

Nu echter is het een launcher die niet naar de regio van je Xbox hoeft te kijken, kan nog steeds wel maar hoeft niet meer.

Daarom ben ik dus benieuwd of het bij Xbox spelers ook daadwerkelijk werkt.
Je locatie in je Activision account toch ook aangepast?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wolverine9000
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KB-wIZuQXfl5ufddGtbE7wmLnEg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xzhMWhCzRAiPVYZJUuaZiiBR.jpg?f=fotoalbum_large bij mij is het ook gelukt op ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:57:
[...]

Ooh moet dat ook? Dat is dan nieuw, ga gelijk even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ook Activision account aanpassen. Hier al uur aan knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
GovertNL schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:59:
Ook Activision account aanpassen. Hier al uur aan knallen
Waar pas je dit aan?

/edit: Gevonden. Binnen Profile > Basic Info op Activision.com

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 24-10-2024 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:57:
[...]

Ah jeetje dit was het idd, helemaal niet aan gedacht. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:06
Ik lees op internet verhalen over pay-to-win audio. Heeft iemand hier al ervaringen mee op gedaan? Klopt dit ook echt of is het een sensatieverhaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:02:
[...]

Ah jeetje dit was het idd, helemaal niet aan gedacht. Thanks!
Haha mijn linkje van gisteravond niet goed doorgelezen ;)

Met uurtje vertraging kan je knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:04:
[...]

Haha mijn linkje van gisteravond niet goed doorgelezen ;)
Haha ja ik dacht "Ja die truuk ken ik wel, hoef ik niet door te nemen", dat is op de Xbox vaste prik namelijk.
Maar goed dat was dus niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dehardstyler schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:04:
Ik lees op internet verhalen over pay-to-win audio. Heeft iemand hier al ervaringen mee op gedaan? Klopt dit ook echt of is het een sensatieverhaal?
Pay to win audio, is dat weer nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:11:
[...]

Haha ja ik dacht "Ja die truuk ken ik wel, hoef ik niet door te nemen", dat is op de Xbox vaste prik namelijk.
Maar goed dat was dus niet zo :P
Ja dit is de eerste keer dat het lukt op PlayStation. Op xbox werkt dit al jaren idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:06
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:11:
[...]

Pay to win audio, is dat weer nieuw?
Ja blijkbaar, zie hier: https://gamerant.com/call...io-controversy-explained/ :P

Het klinkt als een storm in een glas water, maar was even benieuwd naar praktijkervaringen.

[ Voor 14% gewijzigd door dehardstyler op 24-10-2024 14:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Donstil Oh gelukkig is het opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dehardstyler schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:13:
[...]

Ja blijkbaar, zie hier: https://gamerant.com/call...io-controversy-explained/ :P

Het klinkt als een storm in een glas water, maar was even benieuwd naar praktijkervaringen.
Weer een nieuw niveau van pay-to-win :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hier op Xbox geprobeerd maar wordt telkens naar de store geredirect.
Heb overigens alleen de campaign geïnstalleerd.
Location op NZ en tijdzone op New Auckland +12 gezet…

Wacht nog wel een dagje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30
Ik dacht dat de reviewembargo ook vanmiddag om 13:00 zou verlopen. Ik zie nog geen reviews.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik heb echt heel veel last van constant “packet burst”. Ik rubber band dan alle kanten op. De latency blijft gewoon stabiel en ik heb 0% packetloss.

Anderen hier ook last van? Ik speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:30
Elk jaar een dag voor de release toch de twijfel om hem aan te schaffen. Vorig jaar was ik er zo klaar mee met al die lelijke skins en gekleurde wapens, super kinderachtig. Zit dit er wederom in?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
kevlar01 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:16:
Hier op Xbox geprobeerd maar wordt telkens naar de store geredirect.
Heb overigens alleen de campaign geïnstalleerd.
Location op NZ en tijdzone op New Auckland +12 gezet…

Wacht nog wel een dagje..
Lezen. ;)
Rivanov schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:00:
[...]

Waar pas je dit aan?

/edit: Gevonden. Binnen Profile > Basic Info op Activision.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19:34
nickdew schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:50:
Elk jaar een dag voor de release toch de twijfel om hem aan te schaffen. Vorig jaar was ik er zo klaar mee met al die lelijke skins en gekleurde wapens, super kinderachtig. Zit dit er wederom in?
Make a educated guess :+ Gezien velen spelers met die teletubbiewapens rondlopen helaas wel! Ik erger mij er niet aan, en sommige animaties vind het wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou heb even naar level 6 gespeeld zodat ik vanavond met de loadouts enz aan de slag kan.

Speelt allemaal wel weer erg lekker, vind dat nieuwe movement systeem ook erg lekker.

Zal vanavond en komende dagen wel druk worden dus dan ga ik de SP in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nickdew schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 14:50:
Vziw nog niet (behalve dan dat Twitch ding). Maar wees gerust, dat komt wel met seizoen 1. Superhelden, drugs, voetballers, feestdagen, sci-fi, horror, valentijnsdag, independence day, Chinees nieuwjaar, troetelbeertjes, Transformers, actiefilms, cartoons/comics, jaargetijden, sport... het gaat er allemaal komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:52
Donstil schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:02:
Nou heb even naar level 6 gespeeld zodat ik vanavond met de loadouts enz aan de slag kan.

Speelt allemaal wel weer erg lekker, vind dat nieuwe movement systeem ook erg lekker.

Zal vanavond en komende dagen wel druk worden dus dan ga ik de SP in.
Speelt het lekkerder dan MW3? En hoe is het grafisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Ik heb het idee dat ik de beta speel, maar dan de slechtere beta.

Ben blij dat het in gamepass zit.

Zombies is ook niet meer zoals het was, ik wil gewoon de originele Black Ops zombies terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
DennusB schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 13:09:
Pre-load vanaf Xbox Game Pass loopt hier :) Zin in!
Ik heb ook gamepass maar staat release in 1 dag. Wel op pc. Geloof dat die pas vanavond om 0:00 live gaat voor NL toch ? Kan ook BO6 niet preloaden of zo. Maar heeft volgens mij van de week alles geupdate. Had BO6 geselecteerd en MW3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KBE91
Even die map in de sneeuw gespeeld, mijn ogen moeten toch enorm wennen daaraan.

Toch eens moeten spelen met de helderheid settings, ik kon amper iemand zien.
Gelukkig wel paar van die kids met kleurtjes op hun wapen, die waren nog zichtbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mike30 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 15:16:
[...]

Ik heb ook gamepass maar staat release in 1 dag. Wel op pc. Geloof dat die pas vanavond om 0:00 live gaat voor NL toch ? Kan ook BO6 niet preloaden of zo. Maar heeft volgens mij van de week alles geupdate. Had BO6 geselecteerd en MW3
Je kan je tijdzone naar nieuw Zeeland zetten en dan kan je m al spelen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Pagina: 1 ... 7 ... 23 Laatste