De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
https://www.bol.com/nl/nl...ndle-ps4/9300000181681323 (meerdere platformen)
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
De fysieke gewone versie is is idd voor 65 Euro op te pikken bij Bol / MM / Coolblue. Maar ik koop de laatste jaren eigenlijk nooit meer fysiek, vooral vanwege gemak. Ik zei het in het PlayStation topic al, maar ik blijf het belachelijk vinden om 80 Euro voor digitaal te betalen, terwijl je 'm fysiek voor 65 kan oppikken.Vrijdag schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:34:
Oh trouwens, als je de steelbook nog wil hebben, bij Bol is 'ie te koop voor €80,-. Vind ik €15,- te duur
https://www.bol.com/nl/nl...ndle-ps4/9300000181681323 (meerdere platformen)
Aan de andere kant: laatste CoD die ik gekocht heb is van 2 jaar geleden, en net als vrijwel elke CoD (zeker de BO serie) die ik heb, steek ik daar rustig honderden uren in MP. Dus wat loop ik dan te zeiken over die 15 Euro
Zeker, dat is ook een goed argument inderdaad. Ik ben zelf meer een verzamelaar. Alleen Cold War heb ik digitaal gekocht. Nu heb ik wel meer CoD's digitaal, maar dat is verspreid over meerdere platformen omdat ze in de sale waren of bijvoorbeeld in PSPlus zaten.Denman schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:52:
[...]
De fysieke gewone versie is is idd voor 65 Euro op te pikken bij Bol / MM / Coolblue. Maar ik koop de laatste jaren eigenlijk nooit meer fysiek, vooral vanwege gemak. Ik zei het in het PlayStation topic al, maar ik blijf het belachelijk vinden om 80 Euro voor digitaal te betalen, terwijl je 'm fysiek voor 65 kan oppikken.
Aan de andere kant: laatste CoD die ik gekocht heb is van 2 jaar geleden, en net als vrijwel elke CoD (zeker de BO serie) die ik heb, steek ik daar rustig honderden uren in MP. Dus wat loop ik dan te zeiken over die 15 Euro
Ik weet dat een titel als CoD op disc voornamelijk gewoon een key is met wat data, aangezien je al sinds jaren verplicht online moet zijn (sinds WW2 dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker). Maar ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staan
Het is alleen wel discutabel dat het argument vroeger was:
Digitaal is goedkoper, want dan is er geen fysieke datadrager meer nodig en de distributie valt weg etc. En nu is het "het is duurder want wij beheren het platform en dat kost geld en is moeilijk en duur want servers en infra en bandbreedte enzo".
Dus naast dat het voor mij goedkoper is, ik dan iets fysieks heb, is het ook nog eens een principe kwestie voor mij.
Terug naar het spel:
Ik ga BO6 ook gewoon weer halen en zal zeker in het begin vast helemaal in de pan gehakt worden omdat ik moet wennen en de mappen en wapens niet ken. Geeft niet, hoort er bij. Net als het periodiek klagen over de happy-de-peppy skins en verfjes enzo
Het is gewoon even afwachten hoe het carnaval er dit jaar weer uit komt te zien
Ja jij bent wel van de CoD geloof ikVrijdag schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:01:
[...]
Zeker, dat is ook een goed argument inderdaad. Ik ben zelf meer een verzamelaar. Alleen Cold War heb ik digitaal gekocht. Nu heb ik wel meer CoD's digitaal, maar dat is verspreid over meerdere platformen omdat ze in de sale waren of bijvoorbeeld in PSPlus zaten.
Ik weet dat een titel als CoD op disc voornamelijk gewoon een key is met wat data, aangezien je al sinds jaren verplicht online moet zijn (sinds WW2 dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker). Maar ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staanQua tijd die ik er in stop is het voor het geld inderdaad redelijk verwaarloosbaar.
Het is alleen wel discutabel dat het argument vroeger was:
Digitaal is goedkoper, want dan is er geen fysieke datadrager meer nodig en de distributie valt weg etc. En nu is het "het is duurder want wij beheren het platform en dat kost geld en is moeilijk en duur want servers en infra en bandbreedte enzo".
Dus naast dat het voor mij goedkoper is, ik dan iets fysieks heb, is het ook nog eens een principe kwestie voor mij.
Terug naar het spel:
Ik ga BO6 ook gewoon weer halen en zal zeker in het begin vast helemaal in de pan gehakt worden omdat ik moet wennen en de mappen en wapens niet ken. Geeft niet, hoort er bij. Net als het periodiek klagen over de happy-de-peppy skins en verfjes enzoAch, ik zie elke CoD eigenlijk gewoon als een jaarlijkse DLC, voortbordurend op de tijd dat ik nog met een Kar98 in Hurtgen naar de overkant aan het loeren was.
Het is gewoon even afwachten hoe het carnaval er dit jaar weer uit komt te zien
En ja, ook ik ga in de pan gehakt worden in het begin. Standaard viert de frustratie hoogtij de eerste week, waarbij ik me minimaal 40 keer af vraag waarom ik deze game ook alweer gekocht had. En ik me zeker een keer of 10 moet inhouden om mijn toch al versleten Dualsense niet voorgoed naar de eeuwige jachtvelden te helpen, samen met de deur van m'n mancave. En dan begint het gevoel langzaam weer te komen, de map kennis begint toe te nemen waardoor je de plekken weet waar je toe kan slaan, en je hebt een beetje in de gaten welke guns je het meest liggen. En vanaf dat moment wordt het eigenlijk steeds leuker en kom je steeds meer in de top 3 terecht, begin je wapens en skins te verzamelen, en voor je het weet ben je 200 uur verder
Die carnaval skins zijn ook niet aan mij besteed, maar ik stoor me er ook niet echt aan ofzo. Ik geef er iig geen Euro aan uit. Maar als ik zie hoe gek mijn kinderen van dansjes en skins zijn, dan snap ik wel dat de ontwikkelaars ze erin stoppen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5 
 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja klopt, ik ben wel een CoD adept (simp?Denman schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:45:
[...]
Ja jij bent wel van de CoD geloof ikdus een verzamelaar dat snap ik. Dat had ik met FIFA, maar ook daar onlangs wel mee gestopt qua fysieke games. Overigens verkoop ik nooit games, dus in dat opzicht kan je mij ook een verzamelaar noemen
En ja, ook ik ga in de pan gehakt worden in het begin. Standaard viert de frustratie hoogtij de eerste week, waarbij ik me minimaal 40 keer af vraag waarom ik deze game ook alweer gekocht had. En ik me zeker een keer of 10 moet inhouden om mijn toch al versleten Dualsense niet voorgoed naar de eeuwige jachtvelden te helpen, samen met de deur van m'n mancave. En dan begint het gevoel langzaam weer te komen, de map kennis begint toe te nemen waardoor je de plekken weet waar je toe kan slaan, en je hebt een beetje in de gaten welke guns je het meest liggen. En vanaf dat moment wordt het eigenlijk steeds leuker en kom je steeds meer in de top 3 terecht, begin je wapens en skins te verzamelen, en voor je het weet ben je 200 uur verder
Die carnaval skins zijn ook niet aan mij besteed, maar ik stoor me er ook niet echt aan ofzo. Ik geef er iig geen Euro aan uit. Maar als ik zie hoe gek mijn kinderen van dansjes en skins zijn, dan snap ik wel dat de ontwikkelaars ze erin stoppen.
Verfjes en calling cards vrijspelen vind ik toch altijd wel leuk om te doen, tenzij het me teveel moeite gaat kosten. Maar de meesten zijn redelijk eenvoudig te halen zonder skill en kosten voornamelijk tijd.
Cosmetics is wel een ding van deze tijd inderdaad. Mijn zoontje vraagt ook regelmatig of hij echt niet wat kan kopen voor Fortnite of Fall Guys (die Nintendo variant, even de naam kwijt). Maar aan de andere kant, wij hadden vroeger ook modpacks met verschillende skins voor Unreal, Quake etc. Dus de aantrekkingskracht snap ik ook wel.
En ineens ben je 200 uur verder herken ik ook. CoD is echt zo'n spel wat je mooi kan spelen terwijl je wacht tot de piepers gaar zijn
Toevallig hoorde ik vandaag dat Nuketown er per 1 november in komt. Ik was al aardig overstag, maar nu...Donstil schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 23:35:
https://gamer.nl/nieuws/x...call-of-duty-black-ops-6/
Nuketown 24/7 hardcore, yes please.

Er waren op Eneba van die 1 uur dubbelXP kaartjes, zaten bij een. Fastfood keten in de VS volgens mij. Koste een paar cent en heb ik er toen 100 van gekocht.Wolverine9000 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:20:
Heb van een vriend van mij 40 uur dubbel xp gekregen. Heeft dit gekocht via codskins shop ofzoiets. Wel handig. Zelf zou ik het niet kopen. Maar aanvaarden en redeem doe ik toch lekker
Uiteindelijk bleek dat er limiet zat op hoeveel van die kaartjes je kunt redeemen, ergens rond de 50.
Support kon dat niet resetten maar wel bevestigen.
Weten jullie dat ook weer

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die was een paar weken geleden.Jovinho99 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:00:
Zou graag de beta willen testen/spelen, maar kan hem niet vinden in de ps store..
Is afgelopen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Oh oke jammer, maar in ieder geval ga ik het toch terug spelen! 😅kijk wel terug uit naar nuketown like the good old days!
Laatst nog Cold War gespeeld, viel me vies tegen qua graphics en gameplay, BO1 speelt haast fijner 😂
[ Voor 43% gewijzigd door OrbNL op 14-10-2024 14:08 ]
Echt he sowieso nice! Op wat speel je ?OrbNL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:05:
Zin in Nuketown! Cold War Nuketown is al weer veel te lang geleden!
Laatst nog Cold War gespeeld, viel me vies tegen qua graphics en gameplay, BO1 speelt haast fijner 😂
Xbox series X. Jij?Jovinho99 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:01:
Echt he sowieso nice! Op wat speel je ?
Call of Duty: Black Ops 6 pre-load will be available starting on October 20th on PlayStation.
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 14 oktober 2024
PS5:
Campaign Pack 1: 16.443 GB
Campaign Pack 2: 20.998 GB
MP Pack: TBD
PS4:
Campaign Pack 1: 1.5GB
Campaign Pack 2: 15.9GB
MP Pack: 12.1GB pic.twitter.com/OVMxSVRSD8
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5 
 " Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Voor zover ik weet alleen op steam.
[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey1908 op 15-10-2024 20:10 ]
Ik ben geen pc gamer dus kan hem sowieso niet spelen maar die extraction mode ziet er wel goed uit wat mij betreft.Jeffrey1908 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:09:
Eventjes off-topic maar ik ben op PC bezig met de demo van Delta Firce Hawk Ops een open beta tot 21 Okt maar ik vermaak me er tot nu toe wel mee, grote maps ik speel Havoc Warfare is een enorme battlefield look a like maar het ziet er goed uit en je heb totaal geen zware PC nodig misschien een leuke tip voor degene die het nog niet konden.
Voor zover ik weet alleen op steam.
Als er idd een console release komt “early” 2025 dan ga ik die zeker even proberen naast CoD.
:strip_exif()/f/image/B6lWYuwIPWawyi0yOPobMxOL.jpg?f=fotoalbum_large)
Gotta love taking an annual “trip” to New Zealand to play the new Call of Duty early every year 😏✈️ pic.twitter.com/rESlIJ5qyM
— ModernWarzone (@ModernWarzone) 15 oktober 2024
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2024 22:53 ]
En welke tijd in nieuw Zeeland dan? Want met 0400am - 1100pm PT kan je nog alle kanten op.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook nog niet helemaal uitDonstil schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:01:
[...]
En welke tijd in nieuw Zeeland dan? Want met 0400am - 1100pm PT kan je nog alle kanten op.
[ Voor 160% gewijzigd door NotSoSteady op 15-10-2024 23:35 ]
Ooh is die tweet officieel? Ik dacht gewoon een fan account o.i.d.NotSoSteady schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:19:
[...]
Ik vermoed 4AM in Nieuw-Zeeland en 11PM Pacific. Doen ze vermoedelijk voor de mensen die vroeg willen spelen, verwijzen ze ook naar in die tweet.
[...]
Chat haalt am en pm door elkaar denk ik, als het 04:00am in NZ is kan het nooit 11 pm pt zijn op dezelfde datum.ChatGPT:
[...]
Je hebt gelijk, klopt niks van.Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:27:
[...]
Ooh is die tweet officieel? Ik dacht gewoon een fan account o.i.d.
[...]
[...]
Chat haalt am en pm door elkaar denk ik, als het 04:00am in NZ is kan het nooit 11 pm pt zijn op dezelfde datum.

Dit zal het waarschijnlijk zijn.
Call of Duty: Black Ops 6 Launch Times
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 15 oktober 2024
Xbox Store: Midnight Local Time October 25th
PlayStation Store: Midnight local time October 25th
Bnet / Steam: 9pm PT October 24th worldwide
PC Microsoft Store: Midnight local time October 25th
New Zealand region switch should work for… pic.twitter.com/ziVT9eyMZw
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 15-10-2024 23:41 ]
Oktober 25 04.00 in NZ zou dan weer niet rijmen met de foto hierboven maar als Xbox speler klaag ik dan verder niet want dan doet hij het idd eerderNotSoSteady schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:36:
[...]
Je hebt gelijk, klopt niks van.
Dit zal het waarschijnlijk zijn.
[Twitter]
How To Play #BlackOps6 Early.
— Tridzo (@Tridzo) 15 oktober 2024
For Xbox, PSN, & PC Game Pass only
- On COD website change address to New Zealand
- On Xbox change region to New Zealand
- On Playstation change time zone to Sydney or Wellington
For Other Platforms & PC
If its like last year you can join a… pic.twitter.com/c6bhuvuriW
Nou het probleem is niet zozeer dat ik niet snap wat ik moet doen. Ik vroeg mij vooral af hoe het met de tijden zit want in het plaatje wat je eerder geplaatst hebt zit geen duidelijkheid (0400am-11pm pt).G_Dragon schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:22:
@Donstil hier meer en duidelijkere uitleg
[Twitter]
Wel zin aan overigens, ik heb vorige week Outlaws uitgespeeld en gisteren Cocoon dus nu weer zin om ouderwets te knallon.
Ah oké, nee denk dat ik die beter niet had moeten plaatsen want vrij snel daarna kwam een duidelijkere tweet. Dat was misschien handiger geweestDonstil schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:27:
[...]
Nou het probleem is niet zozeer dat ik niet snap wat ik moet doen. Ik vroeg mij vooral af hoe het met de tijden zit want in het plaatje wat je eerder geplaatst hebt zit geen duidelijkheid (0400am-11pm pt).
Wel zin aan overigens, ik heb vorige week Outlaws uitgespeeld en gisteren Cocoon dus nu weer zin om ouderwets te knallon.
Heb jij je ook zo goed vermaakt met Outlaws zoals mij? Alleen na het uitspelen heb ik hem eerlijk gezegd niet meer aangeraakt
Laat BO6 maar uitkomen, wij hebben er ook weer zin in! Lekker knalluh in split-screen
The Xbox Series X Black Ops 6 console wrap is $55 and if you order it on the Microsoft Store before October 22, it includes a 1-hour Double XP code for BO6 pic.twitter.com/7XBZECSF0D
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 16 oktober 2024
:strip_exif()/f/image/w0uWxBtm5GxTIpex7i5XXwJ2.jpg?f=fotoalbum_large)
Trailer:
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 16-10-2024 19:04 ]
Ik kan nu gewoon geen friend requests zenden of ontvangen buiten Xbox platform om. Gelezen dat dit een bug is maar nog geen oplossing voor gevonden. Alles op de Xbox zelf al open gezet etc zonder resultaat.
Herkenbaar voor iemand?
Edit typo
Iemand op Xbox platform interesse om besties te worden? Clan [TWKRS]OrbNL schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 22:36:
[...]
Ik kan nu gewoon geen friend requests zenden of ontvangen buiten Xbox platform om. Gelezen dat dit een bug is maar nog geen oplossing voor gevonden. Alles op de Xbox zelf al open gezet etc zonder resultaat.
Herkenbaar voor iemand?
Voorkeur voor small map/shipment maar onderhandelbaar.
PB is welkom 👍
[ Voor 6% gewijzigd door OrbNL op 16-10-2024 22:48 ]
Nou ik snap best dat er wat kritiek op was vanuit de reviewers maar de haat die het online krijgt (want Ubisoft dus veel gamers lijken niet verder te kijken dan dat en praten de rest maar na) is wel echt onterecht. Ik heb mij er prima mee vermaakt, het is als eten bij de Mc Donalds, je weet dat er beter bestaat maar soms is het best even lekker.G_Dragon schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:01:
[...]
Ah oké, nee denk dat ik die beter niet had moeten plaatsen want vrij snel daarna kwam een duidelijkere tweet. Dat was misschien handiger geweest
Heb jij je ook zo goed vermaakt met Outlaws zoals mij? Alleen na het uitspelen heb ik hem eerlijk gezegd niet meer aangeraakt..
Heb alle planeten op 100% en daarna de laatste verhaal missie voltooid en daarna niet meer aangeraakt idd.
Cool, die elite is wel tof.
Jammer alleen dat die controller zelf zo matig is.
Installeren, patches downloaden, MP content downloaden, updaten, nog meer downloaden, nog meer updaten...en toen was het alweer vrijdagnacht
Ja volgens mij wel. Als ik op Budgetgaming kijk, zie ik voor de fysieke release inderdaad vrijdag 25. Maar is het niet zo dat je bij digitaal alleen eerder kan beginnen als je de regiotruc uithaalt?Donstil schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:38:
Is de fysieke release nou een dag later? (25 oktober t.o.v. 24 oktober)
Kan me herinneren dat met Cold War (de enige CoD die ik digitaal heb gekocht) ook niet eerder kon beginnen en echt moest wachten met downloaden van de dag 1 patch totdat de servers open gingen. Nu is dat wel op de PS4, daar is het omzetten naar een andere regio dacht ik niet van invloed. Heel veel weet ik er ook niet vanaf. Maar aangezien ik toch overdag moest werken maakte dat voor mij niet uit.
De enige CoD die ik legit eerder kon spelen was Modern Warfare 2 op de X360. Dat was omdat er één gamewinkeltje was die het spel eerder verkocht.
Nou daar ging de onduidelijkheid eerder in het topic over, op die officiële afbeelding spreken ze van 24 oktober.Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:55:
[...]
Ja volgens mij wel. Als ik op Budgetgaming kijk, zie ik voor de fysieke release inderdaad vrijdag 25. Maar is het niet zo dat je bij digitaal alleen eerder kan beginnen als je de regiotruc uithaalt?
De regio truc werkt niet op playstation. Of je moet de game gekocht hebben op een nieuw Zeeland account in de store van het land zelf. Ik wacht gewoon tot vrijdag middag. Eerst nog een dagje de vroege shift. Dan 2 missies campaign en dan alle mappen in private match met bots eens doorlopen vooraleer ik aan mp begin...Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:55:
[...]
Ja volgens mij wel. Als ik op Budgetgaming kijk, zie ik voor de fysieke release inderdaad vrijdag 25. Maar is het niet zo dat je bij digitaal alleen eerder kan beginnen als je de regiotruc uithaalt?
Kan me herinneren dat met Cold War (de enige CoD die ik digitaal heb gekocht) ook niet eerder kon beginnen en echt moest wachten met downloaden van de dag 1 patch totdat de servers open gingen. Nu is dat wel op de PS4, daar is het omzetten naar een andere regio dacht ik niet van invloed. Heel veel weet ik er ook niet vanaf. Maar aangezien ik toch overdag moest werken maakte dat voor mij niet uit.
De enige CoD die ik legit eerder kon spelen was Modern Warfare 2 op de X360. Dat was omdat er één gamewinkeltje was die het spel eerder verkocht.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VvjxCA5URVQ6ACE9uMz3KOzp.jpg?f=user_large) 
Voordeel van een digitale pre order is dat hij meteen speelbaar is op release en alles op voorhand gedownload word.Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:26:
Tegen mijn principes in toch maar bij Bol een reservering van tevoren vooruit besteld (management vertaling voor pre-order). Volgende week kan ik die uit zo'n Budbee halen. Heeft voor mij eerder toch geen zin, want ik moet gewoon werken enzo. En voordat ik het kan spelen ben je tegenwoordig ook al een uur of twee mee bezig.
Installeren, patches downloaden, MP content downloaden, updaten, nog meer downloaden, nog meer updaten...en toen was het alweer vrijdagnacht
Ah, dan zal daar het verschil in zitten, digitaal vs fysiek. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat je in principe volgende week donderdag een willekeurige winkel binnen kan lopen en het spel mee kan nemen uit de schappen. Was de release van CoD niet altijd op een donderdag? Wellicht dat er nu dus een schifting is gemaakt.Donstil schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:59:
[...]
Nou daar ging de onduidelijkheid eerder in het topic over, op die officiële afbeelding spreken ze van 24 oktober.
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2024 09:18 ]
Gadver ik las dit veel te vroeg en dacht daardoor heel even dat de game vervroegd was naar 21 oktober

Weer van die grote blokken, ook nog steeds die netflix stijl.G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:15:
Ik kwam gisteravond bewegende beelden tegen van die nieuwe UI en het zag er heel soepel uit zonder al teveel animaties.
[Streamable: m2-res_480p]
Het ziet er wel oke uit zo maar aan de andere kant interesseert het mij eigenlijk ook geen fluit.G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:15:
Ik kwam gisteravond bewegende beelden tegen van die nieuwe UI en het zag er heel soepel uit zonder al teveel animaties.
Ik moet gewoon zo snel mogelijk in mijn hardcore playlist komen en dan geloof ik de rest wel
Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel heel fijn om te zien dat het soepeler werkt en niet zo houterig als wat we nu hebbenChelseamarre123 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:42:
[...]
Weer van die grote blokken, ook nog steeds die netflix stijl.
Ja dat hebben wij ook, alleen als je CoD opstart vind ik de UI wel heel houterig en traag werkenDonstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Het ziet er wel oke uit zo maar aan de andere kant interesseert het mij eigenlijk ook geen fluit.
Ik moet gewoon zo snel mogelijk in mijn hardcore playlist komen en dan geloof ik de rest wel
Als ik nu van links naar rechts tab, blijft ie altijd enorm lang hangen op de Operator tab. Dan gaat ie weer contact maken met de store ofzo.G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:00:
[...]
Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel heel fijn om te zien dat het soepeler werkt en niet zo houterig als wat we nu hebben
[...]
Ja dat hebben wij ook, alleen als je CoD opstart vind ik de UI wel heel houterig en traag werken
Wat ik ook hoop, is dat je tijdens een potje ook naar je challenges kan gaan. Zonder dat je ze eerst moet tracken.
Ohja, en dat er een beetje een betere manier komt om je callingcards te sorteren. Dat is nu echt één grote onoverzichtelijke teringbende.
Ja dus interesseert het je wel, want je wilt zo snel mogelijk een game starten toch? Dan wil je niet al die bewegende beelden en vertragingen enzo. Ik althans ben blij als het zo snel mogelijk gaat.Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:53:
[...]
Het ziet er wel oke uit zo maar aan de andere kant interesseert het mij eigenlijk ook geen fluit.
Die operator animaties bij het selecteren van een nieuwe. Iritant ook!Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Als ik nu van links naar rechts tab, blijft ie altijd enorm lang hangen op de Operator tab. Dan gaat ie weer contact maken met de store ofzo.
Veel info over de Zombies launch: https://www.callofduty.co...s-zombies-mode-prep-intel
Exited!
[ Voor 20% gewijzigd door Farrell op 18-10-2024 10:11 ]
Nah het is geen interface van mijn Mac of iPhone waar ik de hele dag mee werk natuurlijk, daarom vind ik het ook weer niet zo boeiend onder de streep.Farrell schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Ja dus interesseert het je wel, want je wilt zo snel mogelijk een game starten toch? Dan wil je niet al die bewegende beelden en vertragingen enzo. Ik althans ben blij als het zo snel mogelijk gaat.
Dat is inderdaad echt heel vervelend wat jij daar beschrijft in je eerste alinea.Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Als ik nu van links naar rechts tab, blijft ie altijd enorm lang hangen op de Operator tab. Dan gaat ie weer contact maken met de store ofzo.
Wat ik ook hoop, is dat je tijdens een potje ook naar je challenges kan gaan. Zonder dat je ze eerst moet tracken.
Ohja, en dat er een beetje een betere manier komt om je callingcards te sorteren. Dat is nu echt één grote onoverzichtelijke teringbende.
Nog een weekje geduld hebben. Dan zit ik nu al paar uur heerlijk te maaien!
En dan begint Season 1 met de shop erbij en wordt alles weer tergend traag.G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:15:
Verwijderd
Verwijderd
De UI is echt verschrikkelijk, ja. Onnodig chaotisch en onoverzichtelijk. Zo moeilijk is het niet om daar verbeteringen in aan te brengen.Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]
Verwijderd
Nope, volgens mij niet.Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:23:
Heb bijna 10k aan cod points op de steam versie kan ik deze mee nemen/gebruiken op de game pass versie straks? Wil de game eigenlijk het liefst op steam maar, beschik al over een game pass ultimate en wil natuurlijk wel mijn cod valuta kunnen gebruiken.
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb er ook nog heel veel.Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:23:
Heb bijna 10k aan cod points op de steam versie kan ik deze mee nemen/gebruiken op de game pass versie straks? Wil de game eigenlijk het liefst op steam maar, beschik al over een game pass ultimate en wil natuurlijk wel mijn cod valuta kunnen gebruiken.
Van MW>MW2>MW3 gingen ze steeds mee maar dit is natuurlijk BlackOps dus misschien dat het dit jaar anders is 🤷♂️
Gaat sowieso mee naar black ops als je op zelfde platform blijft ik switch tussen van steam naar xbox game pass applicatie.Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:02:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb er ook nog heel veel.
Van MW>MW2>MW3 gingen ze steeds mee maar dit is natuurlijk BlackOps dus misschien dat het dit jaar anders is 🤷♂️
Verwijderd
Dat is wat anders. Hij bedoelt van Steam naar Xbox Game Pass.Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:02:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb er ook nog heel veel.
Verwijderd
Dan ben je ze waarschijnlijk kwijt…Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:13:
[...]
Gaat sowieso mee naar black ops als je op zelfde platform blijft ik switch tussen van steam naar xbox game pass applicatie.
Zijn toch niet platform afhankelijk? Ze zitten aan je Activision account namelijk.Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:13:
[...]
Gaat sowieso mee naar black ops als je op zelfde platform blijft ik switch tussen van steam naar xbox game pass applicatie.
Als ik op mijn xbox inlog zie ik ze niet op pc welDonstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:36:
[...]
Zijn toch niet platform afhankelijk? Ze zitten aan je Activision account namelijk.

Mm dat is wel kak, als je ingelogd bent met hetzelfde Activision account (door je Xbox account te linken bijvoorbeeld) dan heb je daar je antwoord wel waarschijnlijkSokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:38:
[...]
Als ik op mijn xbox inlog zie ik ze niet op pc wel
Of ga overstappen. Maar moest voor de beta van BO6 dus op mijn Series X ook MW3 installeren. Punten die ik zie op mijn PS5, zie ik Series X niet, met uiteraard mijn Activision account.
Heb wel op Reddit gelezen dat een oplossing is; je Battlepas kopen op je platform met punten. Je battlepas gaat wel mee. En dan kun je wel weer de punten sprokkelen op je nieuwe platform. Maar ze verder echt overzetten is dus niet mogelijk.
Wat ik zelf alleen niet weet. Kan ik de nieuwe season 1 Battlepas straks wel kopen in mijn MW3. Moet dat nog even uitpluizen. Ik vermoed van wel, want ik lees dat er genoeg mensen zijn die blijkbaar op het platform met punten inloggen om de BP te kopen.
[ Voor 8% gewijzigd door GovertNL op 18-10-2024 22:30 ]
Verwijderd
Told you, gaan helaas niet mee. Punten worden niet van Steam naar Xbox Game Pass overgedragen.Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:38:
[...]
Als ik op mijn xbox inlog zie ik ze niet op pc wel
Andere aankopen wel zoals skins/battlepass? Dan zou ik evt op warzone(steam) mijn skins en battlepass kunnen kopen?Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:33:
[...]
Told you… gaan helaas niet mee. Punten worden niet van Steam naar Xbox Game Pass overgedragen.
Edit: reactie er boven dit is dan de oplossing.
[ Voor 7% gewijzigd door Sokucho op 18-10-2024 22:47 ]
Verwijderd
Jep, dat kan wel.Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:46:
[...]
Andere aankopen wel zoals skins/battlepass? Dan zou ik evt op warzone(steam) mijn skins en battlepass kunnen kopen?
Edit: reactie er boven dit is dan de oplossing.
Wordt dat een cross-game battlepass? Want anders is het toch heel onlogisch om de battle pass voor BO6 aan te bieden in MW3?GovertNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:26:
Wat ik zelf alleen niet weet. Kan ik de nieuwe season 1 Battlepas straks wel kopen in mijn MW3. Moet dat nog even uitpluizen. Ik vermoed van wel, want ik lees dat er genoeg mensen zijn die blijkbaar op het platform met punten inloggen om de BP te kopen.
Kopen mensen dat zonder BO6 te bezitten, gaan ze weer klagen want gamers, dus klagen, enz.
Verwijderd
Je kan wel, zonder BO6 daadwerkelijk te hebben, de Battle Pass van het eerste seizoen via Warzone kopen. Dat is dezelfde Battle Pass als die van de multiplayer in BO6.GovertNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:26:
Kan bevestigen dat ze niet meegaan wanneer je van platform switcht. Ik ben voor eerst overgestapt van PS5 naar mijn series X i.v.m. Ultimate.
Of ga overstappen. Maar moest voor de beta van BO6 dus op mijn Series X ook MW3 installeren. Punten die ik zie op mijn PS5, zie ik Series X niet, met uiteraard mijn Activision account.
Heb wel op Reddit gelezen dat een oplossing is; je Battlepas kopen op je platform met punten. Je battlepas gaat wel mee. En dan kun je wel weer de punten sprokkelen op je nieuwe platform. Maar ze verder echt overzetten is dus niet mogelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2024 01:15 ]
Thanks. Blijf zo’n bedrijf niet spekken natuurlijk. Terwijl ik zwem in de punten op mijn PS5 account. Het is eigenlijk al te gek voor woorden dat die punten niet gewoon overal zichtbaar zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:06:
[...]
Je kan wel, zonder BO6 daadwerkelijk te hebben, de Battle Pass van het eerste seizoen via Warzone kopen. Dat is dezelfde Battle Pass als die van de multiplayer in BO6.
De battle pass is shared met de verschillende modes. Ik ga de battle pass waarschijnlijk zo goed als completen met alleen zombies waar het voorheen bijna altijd warzone was.Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:06:
[...]
Je kan wel, zonder BO6 daadwerkelijk te hebben, de Battle Pass van het eerste seizoen via Warzone kopen. Dat is dezelfde Battle Pass als die van de multiplayer in BO6.
Verwijderd
Jep, de Battle Pass is shared.Daniel. schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 08:05:
[...]
De battle pass is shared met de verschillende modes. Ik ga de battle pass waarschijnlijk zo goed als completen met alleen zombies waar het voorheen bijna altijd warzone was.
Die link is dood, wat moeten we doen? Streamertjes kijken voor die ingame zaken neem ik aan?
Nu werkt hij weer, ik had in de link de referentie naar Google weggehaald en dat vond hij blijkbaar niet zo leukDonstil schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:29:
[...]
Die link is dood, wat moeten we doen? Streamertjes kijken voor die ingame zaken neem ik aan?
Ja door de stream te kijken krijg je ingame items, soms leuke maar vaak geen mooie dingen.
Precies dat 👍Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:53:
Laten we het RTL Boulevard gepiep verder achterwegen 👯♀️
Idd vette map, maar Nuketown staat toch wat hoger op mijn lijstjeJovinho99 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:27:
Hoop stiekem wel dat ze de map hijacked er geen in brengen, die was wel vet!😁
In other words, dit kreeg ik zojuist in m'n email:
:strip_exif()/f/image/vQ75FO0ZVWDXFKB7AJMWP1Pw.jpg?f=fotoalbum_medium)
Heb er weer zin in! Volgend weekend lekker knallen, see you on the battlefield!
Toen kwam ik er van de week achter dat ik nog €60 in mijn Steam wallet had zitten, dus maar de overstap naar PC gemaakt en de game op Steam aangeschaft, kan altijd nog een controller aansluiten en zit ik niet te kloten met games te blijven verwijderen.
Heb er nu toch wel weer zin in.
Zo’n goede deal als jij had ik niet, maar kwam er bij toeval wel achter dat ik genoeg PlayStation punten had om om te zetten naar 20 Euro (wist niet eens dat dit konPoulske schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:21:
Was eigenlijk niet meer van plan om de game te halen nadat ik de beta matig vond. Bovendien hielp de opslaggrootte op de PS5 ook niet mee, 5 games verwijderen om er 1 te spelen.
Toen kwam ik er van de week achter dat ik nog €60 in mijn Steam wallet had zitten, dus maar de overstap naar PC gemaakt en de game op Steam aangeschaft, kan altijd nog een controller aansluiten en zit ik niet te kloten met games te blijven verwijderen.
Heb er nu toch wel weer zin in.
Ooh 83GB, dat valt nog mee.G_Dragon schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:47:
Hier haal ik nu de pre-load binnen
[Afbeelding]
- Call of Duty: Black Ops 6 Cross-Gen pack 1 tm 13
- BlackCell - Call of Duty: Black ops 6
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pack 1 tm 6
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pre-Order Pack 1
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Upgrade
Een update van 198,93 GB, en dan heb ik SP en MP nog niet eens kunnen selecteren

:strip_exif()/f/image/qiglvzlRvReunx84yjhh8Ne9.jpg?f=fotoalbum_large) 
                                                [ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 21-10-2024 20:45 ]
Wees gerust, er komt vast ook nog een gigantische dag 1 patchDonstil schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:42:
- Call of Duty: Black Ops 6 content pack 1
- Call of Duty: Black Ops 6 Cross-Gen pack 1 tm 13
- BlackCell - Call of Duty: Black ops 6
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pack 1 tm 6
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pre-Order Pack 1
- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Upgrade
Een update van 198,93 GB, en dan heb ik SP en MP nog niet eens kunnen selecteren
[Afbeelding]
Ik had de preloads op de PS5 gisteren ook aangezet, maar kreeg er net nog 1 van 53GB overheen?Donstil schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:39:
[Afbeelding]
Hahah, 200GB gedownload, zet ik de Xbox weer aan en komt er update van 126 GB overheen.
Iets gaat niet helemaal goed want ik heb dit weekend nog gewoon MW3 kunnen spelen dus was bij.
Vond de 85GB in eerste instantie al wat optimistisch
Het is bij CoD inmiddels niet meer een kwestie van een SSD bijprikken, maar haast een compleet nieuwe PS5 er bij kopen voor CoD alleen
Ten tijde van Cold War kwamen ze nog met de belofte dat CoD in de toekomst juist veel kleiner en efficiënter zou zijn qua bestandsgrootte. En zoals verwacht is dat uiteraard een loze belofte gebleken, want patches worden alleen maar groter omdat ze alles bij elkaar lijken te proppen. Hoewel dat ook niet alles zegt, want over het algemeen moet ik na een seizoensupdate alsnog daarna nog de MP opnieuw downloaden.
Wat belangrijk is hoeveel van die bestanden je straks gewoon weg kan knikkeren. SP speel ik doorgaans maar één keer en Warzone vind ik niet boeiend. En hoeveel je nog moet downloaden straks. Want als ik het zo zie/lees, krijgt vermoed ik íedereen alvast de BO6 files. Beter nu een paar honderd GB downloaden dan op release, dat is ook wel zo.
[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 21-10-2024 23:02 ]
Dan nog de 10000 gigabyte opslag, MT's en vaak belabberde matchmaking in zombies maken dit een no-buy
Van mij hoeft Zombies ook niet per se zo ingewikkeld als het de laatste jaren is. Soms wil je ook gewoon een simpele wave shooter, nu moet je voor m'n gevoel half raketgeleerde zijn om daar goed in te worden.jellybrah schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:53:
Ik was enigzins benieuwd naar de zombie mode en of ze "back to basics" zouden gaan maar helaas.. ze maken het erger zo lees ik.
Dan nog de 10000 gigabyte opslag, MT's en vaak belabberde matchmaking in zombies maken dit een no-buy
Maar eerlijk gezegd stop ik er ook (te) weinig tijd in. In de praktijk speel ik uiteindelijk 95% MP en daar zit voor mij ook de fun.
:fill(white):strip_exif()/i/2007013348.jpeg?f=thumbmini)
:strip_icc():strip_exif()/u/134224/crop565f06e682bb1_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/41309/joe.jpg?f=community) 
            /u/215060/crop60c87cf439ed8_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/172393/crop575c1e0ea6322.jpeg?f=community) 
            :strip_exif()/u/422307/crop5f88f7389f36f_cropped.gif?f=community) 
            /u/1172588/crop5df7827fa0d4a_cropped.png?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1072851/crop66394a33cf3de_cropped.jpg?f=community) 
            :strip_exif()/u/356502/crop5b17f4bc39e72_cropped.gif?f=community) 
            /u/729343/crop58516b7032192_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/eG7FodBt2tmngGIkvMHmAGLt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_icc():strip_exif()/u/412119/rsz_avatar-54809.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/930267/crop65f9c9d76afb7.jpg?f=community) 
            /u/300076/crop59b52708c822b_cropped.png?f=community) 
            :strip_exif()/f/image/a92QIxZr1RlWEpDhLn2wp1O1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T0819ipY5vINUDusU1wLefGY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J1Nf8eBhiCIsrkY21JgqlF20.jpg?f=fotoalbum_large)
/u/1199540/crop677c3c8f2c048_cropped.png?f=community)