Gemmeke schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 16:58:
De release date is toch 25 okt?

Kunnen jullie al spelen ?
Er is nog niets uit. En zelfs al zou je het spel al hebben, dan kan je er nog niks mee want de servers zijn nog niet online :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Oh trouwens, als je de steelbook nog wil hebben, bij Bol is 'ie te koop voor €80,-. Vind ik €15,- te duur :P

https://www.bol.com/nl/nl...ndle-ps4/9300000181681323 (meerdere platformen)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:12
Vrijdag schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 21:34:
Oh trouwens, als je de steelbook nog wil hebben, bij Bol is 'ie te koop voor €80,-. Vind ik €15,- te duur :P

https://www.bol.com/nl/nl...ndle-ps4/9300000181681323 (meerdere platformen)
De fysieke gewone versie is is idd voor 65 Euro op te pikken bij Bol / MM / Coolblue. Maar ik koop de laatste jaren eigenlijk nooit meer fysiek, vooral vanwege gemak. Ik zei het in het PlayStation topic al, maar ik blijf het belachelijk vinden om 80 Euro voor digitaal te betalen, terwijl je 'm fysiek voor 65 kan oppikken.

Aan de andere kant: laatste CoD die ik gekocht heb is van 2 jaar geleden, en net als vrijwel elke CoD (zeker de BO serie) die ik heb, steek ik daar rustig honderden uren in MP. Dus wat loop ik dan te zeiken over die 15 Euro :P

Join het GoT Pulse-Team!

Denman schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 11:52:
[...]

De fysieke gewone versie is is idd voor 65 Euro op te pikken bij Bol / MM / Coolblue. Maar ik koop de laatste jaren eigenlijk nooit meer fysiek, vooral vanwege gemak. Ik zei het in het PlayStation topic al, maar ik blijf het belachelijk vinden om 80 Euro voor digitaal te betalen, terwijl je 'm fysiek voor 65 kan oppikken.

Aan de andere kant: laatste CoD die ik gekocht heb is van 2 jaar geleden, en net als vrijwel elke CoD (zeker de BO serie) die ik heb, steek ik daar rustig honderden uren in MP. Dus wat loop ik dan te zeiken over die 15 Euro :P
Zeker, dat is ook een goed argument inderdaad. Ik ben zelf meer een verzamelaar. Alleen Cold War heb ik digitaal gekocht. Nu heb ik wel meer CoD's digitaal, maar dat is verspreid over meerdere platformen omdat ze in de sale waren of bijvoorbeeld in PSPlus zaten.

Ik weet dat een titel als CoD op disc voornamelijk gewoon een key is met wat data, aangezien je al sinds jaren verplicht online moet zijn (sinds WW2 dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker). Maar ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staan :P Qua tijd die ik er in stop is het voor het geld inderdaad redelijk verwaarloosbaar.

Het is alleen wel discutabel dat het argument vroeger was:
Digitaal is goedkoper, want dan is er geen fysieke datadrager meer nodig en de distributie valt weg etc. En nu is het "het is duurder want wij beheren het platform en dat kost geld en is moeilijk en duur want servers en infra en bandbreedte enzo".
Dus naast dat het voor mij goedkoper is, ik dan iets fysieks heb, is het ook nog eens een principe kwestie voor mij.

Terug naar het spel:
Ik ga BO6 ook gewoon weer halen en zal zeker in het begin vast helemaal in de pan gehakt worden omdat ik moet wennen en de mappen en wapens niet ken. Geeft niet, hoort er bij. Net als het periodiek klagen over de happy-de-peppy skins en verfjes enzo :P Ach, ik zie elke CoD eigenlijk gewoon als een jaarlijkse DLC, voortbordurend op de tijd dat ik nog met een Kar98 in Hurtgen naar de overkant aan het loeren was.

Het is gewoon even afwachten hoe het carnaval er dit jaar weer uit komt te zien :+

• Denman
Vrijdag schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:01:
[...]

Zeker, dat is ook een goed argument inderdaad. Ik ben zelf meer een verzamelaar. Alleen Cold War heb ik digitaal gekocht. Nu heb ik wel meer CoD's digitaal, maar dat is verspreid over meerdere platformen omdat ze in de sale waren of bijvoorbeeld in PSPlus zaten.

Ik weet dat een titel als CoD op disc voornamelijk gewoon een key is met wat data, aangezien je al sinds jaren verplicht online moet zijn (sinds WW2 dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker). Maar ik wil gewoon dat doosje in de kast hebben staan :P Qua tijd die ik er in stop is het voor het geld inderdaad redelijk verwaarloosbaar.

Het is alleen wel discutabel dat het argument vroeger was:
Digitaal is goedkoper, want dan is er geen fysieke datadrager meer nodig en de distributie valt weg etc. En nu is het "het is duurder want wij beheren het platform en dat kost geld en is moeilijk en duur want servers en infra en bandbreedte enzo".
Dus naast dat het voor mij goedkoper is, ik dan iets fysieks heb, is het ook nog eens een principe kwestie voor mij.

Terug naar het spel:
Ik ga BO6 ook gewoon weer halen en zal zeker in het begin vast helemaal in de pan gehakt worden omdat ik moet wennen en de mappen en wapens niet ken. Geeft niet, hoort er bij. Net als het periodiek klagen over de happy-de-peppy skins en verfjes enzo :P Ach, ik zie elke CoD eigenlijk gewoon als een jaarlijkse DLC, voortbordurend op de tijd dat ik nog met een Kar98 in Hurtgen naar de overkant aan het loeren was.

Het is gewoon even afwachten hoe het carnaval er dit jaar weer uit komt te zien :+
Ja jij bent wel van de CoD geloof ik :+ dus een verzamelaar dat snap ik. Dat had ik met FIFA, maar ook daar onlangs wel mee gestopt qua fysieke games. Overigens verkoop ik nooit games, dus in dat opzicht kan je mij ook een verzamelaar noemen :P

En ja, ook ik ga in de pan gehakt worden in het begin. Standaard viert de frustratie hoogtij de eerste week, waarbij ik me minimaal 40 keer af vraag waarom ik deze game ook alweer gekocht had. En ik me zeker een keer of 10 moet inhouden om mijn toch al versleten Dualsense niet voorgoed naar de eeuwige jachtvelden te helpen, samen met de deur van m'n mancave. En dan begint het gevoel langzaam weer te komen, de map kennis begint toe te nemen waardoor je de plekken weet waar je toe kan slaan, en je hebt een beetje in de gaten welke guns je het meest liggen. En vanaf dat moment wordt het eigenlijk steeds leuker en kom je steeds meer in de top 3 terecht, begin je wapens en skins te verzamelen, en voor je het weet ben je 200 uur verder :D

Die carnaval skins zijn ook niet aan mij besteed, maar ik stoor me er ook niet echt aan ofzo. Ik geef er iig geen Euro aan uit. Maar als ik zie hoe gek mijn kinderen van dansjes en skins zijn, dan snap ik wel dat de ontwikkelaars ze erin stoppen.

Join het GoT Pulse-Team!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ondanks ik het nu druk heb met de release van Dragon Ball Sparking! Zero, kijken wij ook wel heel erg uit naar deze nieuwe CoD. Ik heb zelf de beta gespeeld en vond de nieuwe bewegingen een aangename verrassing, want alles voelt hierdoor veel soepelere aan!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Denman schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 13:45:
[...]

Ja jij bent wel van de CoD geloof ik :+ dus een verzamelaar dat snap ik. Dat had ik met FIFA, maar ook daar onlangs wel mee gestopt qua fysieke games. Overigens verkoop ik nooit games, dus in dat opzicht kan je mij ook een verzamelaar noemen :P

En ja, ook ik ga in de pan gehakt worden in het begin. Standaard viert de frustratie hoogtij de eerste week, waarbij ik me minimaal 40 keer af vraag waarom ik deze game ook alweer gekocht had. En ik me zeker een keer of 10 moet inhouden om mijn toch al versleten Dualsense niet voorgoed naar de eeuwige jachtvelden te helpen, samen met de deur van m'n mancave. En dan begint het gevoel langzaam weer te komen, de map kennis begint toe te nemen waardoor je de plekken weet waar je toe kan slaan, en je hebt een beetje in de gaten welke guns je het meest liggen. En vanaf dat moment wordt het eigenlijk steeds leuker en kom je steeds meer in de top 3 terecht, begin je wapens en skins te verzamelen, en voor je het weet ben je 200 uur verder :D

Die carnaval skins zijn ook niet aan mij besteed, maar ik stoor me er ook niet echt aan ofzo. Ik geef er iig geen Euro aan uit. Maar als ik zie hoe gek mijn kinderen van dansjes en skins zijn, dan snap ik wel dat de ontwikkelaars ze erin stoppen.
Ja klopt, ik ben wel een CoD adept (simp? :P ). Soms gaat het lekker, soms gaat het niet. Als het echt niet gaat, ga ik gewoon wat anders doen, of een potje zombies. Me frustreren vanwege een spelletje, daar ben ik imiddels te oud voor.
Verfjes en calling cards vrijspelen vind ik toch altijd wel leuk om te doen, tenzij het me teveel moeite gaat kosten. Maar de meesten zijn redelijk eenvoudig te halen zonder skill en kosten voornamelijk tijd.

Cosmetics is wel een ding van deze tijd inderdaad. Mijn zoontje vraagt ook regelmatig of hij echt niet wat kan kopen voor Fortnite of Fall Guys (die Nintendo variant, even de naam kwijt). Maar aan de andere kant, wij hadden vroeger ook modpacks met verschillende skins voor Unreal, Quake etc. Dus de aantrekkingskracht snap ik ook wel.

En ineens ben je 200 uur verder herken ik ook. CoD is echt zo'n spel wat je mooi kan spelen terwijl je wacht tot de piepers gaar zijn :P

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
https://gamer.nl/nieuws/x...call-of-duty-black-ops-6/

Nuketown 24/7 hardcore, yes please.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Denman
Toevallig hoorde ik vandaag dat Nuketown er per 1 november in komt. Ik was al aardig overstag, maar nu...

Afbeeldingslocatie: https://uploads.dailydot.com/2024/07/shut-up-and-take-my-money-2.jpg?auto=compress&fm=pjpg

Join het GoT Pulse-Team!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Nu online
Heb van een vriend van mij 40 uur dubbel xp gekregen. Heeft dit gekocht via codskins shop ofzoiets. Wel handig. Zelf zou ik het niet kopen. Maar aanvaarden en redeem doe ik toch lekker

• Donstil
  • Niet online
Wolverine9000 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 11:20:
Heb van een vriend van mij 40 uur dubbel xp gekregen. Heeft dit gekocht via codskins shop ofzoiets. Wel handig. Zelf zou ik het niet kopen. Maar aanvaarden en redeem doe ik toch lekker
Er waren op Eneba van die 1 uur dubbelXP kaartjes, zaten bij een. Fastfood keten in de VS volgens mij. Koste een paar cent en heb ik er toen 100 van gekocht.

Uiteindelijk bleek dat er limiet zat op hoeveel van die kaartjes je kunt redeemen, ergens rond de 50.

Support kon dat niet resetten maar wel bevestigen.

Weten jullie dat ook weer 8)7

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 18-10 11:27
Zou graag de beta willen testen/spelen, maar kan hem niet vinden in de ps store..

• Donstil
  • Niet online
Jovinho99 schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:00:
Zou graag de beta willen testen/spelen, maar kan hem niet vinden in de ps store..
Die was een paar weken geleden.

• Jovinho99
Donstil schreef op zondag 13 oktober 2024 @ 15:04:
[...]

Die was een paar weken geleden.
Niet meer te vinden da ?

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:02
Is afgelopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jovinho99
Oh oke jammer, maar in ieder geval ga ik het toch terug spelen! 😅kijk wel terug uit naar nuketown like the good old days!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 30-10 22:14
Zin in Nuketown! Cold War Nuketown is al weer veel te lang geleden!
Laatst nog Cold War gespeeld, viel me vies tegen qua graphics en gameplay, BO1 speelt haast fijner 😂

[ Voor 43% gewijzigd door OrbNL op 14-10-2024 14:08 ]

• Jovinho99
OrbNL schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 14:05:
Zin in Nuketown! Cold War Nuketown is al weer veel te lang geleden!
Laatst nog Cold War gespeeld, viel me vies tegen qua graphics en gameplay, BO1 speelt haast fijner 😂
Echt he sowieso nice! Op wat speel je ?

• OrbNL
Jovinho99 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 21:01:
Echt he sowieso nice! Op wat speel je ?
Xbox series X. Jij?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pre-load datum en grote voor de Playstation 4 & 5 bekend:

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Jovinho99
Ps5.

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 30-10 17:14
Eventjes off-topic maar ik ben op PC bezig met de demo van Delta Firce Hawk Ops een open beta tot 21 Okt maar ik vermaak me er tot nu toe wel mee, grote maps ik speel Havoc Warfare is een enorme battlefield look a like maar het ziet er goed uit en je heb totaal geen zware PC nodig misschien een leuke tip voor degene die het nog niet konden.

Voor zover ik weet alleen op steam.

[ Voor 5% gewijzigd door Jeffrey1908 op 15-10-2024 20:10 ]

• Donstil
  • Niet online
Jeffrey1908 schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:09:
Eventjes off-topic maar ik ben op PC bezig met de demo van Delta Firce Hawk Ops een open beta tot 21 Okt maar ik vermaak me er tot nu toe wel mee, grote maps ik speel Havoc Warfare is een enorme battlefield look a like maar het ziet er goed uit en je heb totaal geen zware PC nodig misschien een leuke tip voor degene die het nog niet konden.

Voor zover ik weet alleen op steam.
Ik ben geen pc gamer dus kan hem sowieso niet spelen maar die extraction mode ziet er wel goed uit wat mij betreft.

Als er idd een console release komt “early” 2025 dan ga ik die zeker even proberen naast CoD.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K6gRmcADH0bxG128TY1ZQgyjPsU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/B6lWYuwIPWawyi0yOPobMxOL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 15-10-2024 22:53 ]

• Donstil
  • Niet online
En welke tijd in nieuw Zeeland dan? Want met 0400am - 1100pm PT kan je nog alle kanten op.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:01:
[...]

En welke tijd in nieuw Zeeland dan? Want met 0400am - 1100pm PT kan je nog alle kanten op.
Daar ben ik eerlijk gezegd ook nog niet helemaal uit :o

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:14
Nvm

[ Voor 160% gewijzigd door NotSoSteady op 15-10-2024 23:35 ]

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:19:
[...]

Ik vermoed 4AM in Nieuw-Zeeland en 11PM Pacific. Doen ze vermoedelijk voor de mensen die vroeg willen spelen, verwijzen ze ook naar in die tweet.
Ooh is die tweet officieel? Ik dacht gewoon een fan account o.i.d.

[...]
ChatGPT:

[...]
Chat haalt am en pm door elkaar denk ik, als het 04:00am in NZ is kan het nooit 11 pm pt zijn op dezelfde datum.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:14
Donstil schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:27:
[...]

Ooh is die tweet officieel? Ik dacht gewoon een fan account o.i.d.

[...]

[...]

Chat haalt am en pm door elkaar denk ik, als het 04:00am in NZ is kan het nooit 11 pm pt zijn op dezelfde datum.
Je hebt gelijk, klopt niks van. _O-

Dit zal het waarschijnlijk zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 15-10-2024 23:41 ]

• Donstil
  • Niet online
NotSoSteady schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 23:36:
[...]

Je hebt gelijk, klopt niks van. _O-

Dit zal het waarschijnlijk zijn.

[Twitter]
Oktober 25 04.00 in NZ zou dan weer niet rijmen met de foto hierboven maar als Xbox speler klaag ik dan verder niet want dan doet hij het idd eerder :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Donstil hier meer en duidelijkere uitleg

• Donstil
  • Niet online
Nou het probleem is niet zozeer dat ik niet snap wat ik moet doen. Ik vroeg mij vooral af hoe het met de tijden zit want in het plaatje wat je eerder geplaatst hebt zit geen duidelijkheid (0400am-11pm pt).

Wel zin aan overigens, ik heb vorige week Outlaws uitgespeeld en gisteren Cocoon dus nu weer zin om ouderwets te knallon.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 12:27:
[...]

Nou het probleem is niet zozeer dat ik niet snap wat ik moet doen. Ik vroeg mij vooral af hoe het met de tijden zit want in het plaatje wat je eerder geplaatst hebt zit geen duidelijkheid (0400am-11pm pt).

Wel zin aan overigens, ik heb vorige week Outlaws uitgespeeld en gisteren Cocoon dus nu weer zin om ouderwets te knallon.
Ah oké, nee denk dat ik die beter niet had moeten plaatsen want vrij snel daarna kwam een duidelijkere tweet. Dat was misschien handiger geweest :)

Heb jij je ook zo goed vermaakt met Outlaws zoals mij? Alleen na het uitspelen heb ik hem eerlijk gezegd niet meer aangeraakt :o..

Laat BO6 maar uitkomen, wij hebben er ook weer zin in! Lekker knalluh in split-screen _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/904drALXGcGAgK1rwpYp7u1T_0E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w0uWxBtm5GxTIpex7i5XXwJ2.jpg?f=fotoalbum_large

Trailer:

[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 16-10-2024 19:04 ]

• OrbNL
Ik kan nu gewoon geen friend requests zenden of ontvangen buiten Xbox platform om. Gelezen dat dit een bug is maar nog geen oplossing voor gevonden. Alles op de Xbox zelf al open gezet etc zonder resultaat.
Herkenbaar voor iemand?

Edit typo

• OrbNL
OrbNL schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 22:36:
[...]

Ik kan nu gewoon geen friend requests zenden of ontvangen buiten Xbox platform om. Gelezen dat dit een bug is maar nog geen oplossing voor gevonden. Alles op de Xbox zelf al open gezet etc zonder resultaat.
Herkenbaar voor iemand?
Iemand op Xbox platform interesse om besties te worden? Clan [TWKRS]
Voorkeur voor small map/shipment maar onderhandelbaar.
PB is welkom 👍

[ Voor 6% gewijzigd door OrbNL op 16-10-2024 22:48 ]

• Donstil
  • Niet online
G_Dragon schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 19:01:
[...]

Ah oké, nee denk dat ik die beter niet had moeten plaatsen want vrij snel daarna kwam een duidelijkere tweet. Dat was misschien handiger geweest :)

Heb jij je ook zo goed vermaakt met Outlaws zoals mij? Alleen na het uitspelen heb ik hem eerlijk gezegd niet meer aangeraakt :o..
Nou ik snap best dat er wat kritiek op was vanuit de reviewers maar de haat die het online krijgt (want Ubisoft dus veel gamers lijken niet verder te kijken dan dat en praten de rest maar na) is wel echt onterecht. Ik heb mij er prima mee vermaakt, het is als eten bij de Mc Donalds, je weet dat er beter bestaat maar soms is het best even lekker.

Heb alle planeten op 100% en daarna de laatste verhaal missie voltooid en daarna niet meer aangeraakt idd.
Cool, die elite is wel tof.
Jammer alleen dat die controller zelf zo matig is.

Tegen mijn principes in toch maar bij Bol een reservering van tevoren vooruit besteld (management vertaling voor pre-order). Volgende week kan ik die uit zo'n Budbee halen. Heeft voor mij eerder toch geen zin, want ik moet gewoon werken enzo. En voordat ik het kan spelen ben je tegenwoordig ook al een uur of twee mee bezig.
Installeren, patches downloaden, MP content downloaden, updaten, nog meer downloaden, nog meer updaten...en toen was het alweer vrijdagnacht :+

• Donstil
  • Niet online
Is de fysieke release nou een dag later? (25 oktober t.o.v. 24 oktober)

Donstil schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:38:
Is de fysieke release nou een dag later? (25 oktober t.o.v. 24 oktober)
Ja volgens mij wel. Als ik op Budgetgaming kijk, zie ik voor de fysieke release inderdaad vrijdag 25. Maar is het niet zo dat je bij digitaal alleen eerder kan beginnen als je de regiotruc uithaalt?

Kan me herinneren dat met Cold War (de enige CoD die ik digitaal heb gekocht) ook niet eerder kon beginnen en echt moest wachten met downloaden van de dag 1 patch totdat de servers open gingen. Nu is dat wel op de PS4, daar is het omzetten naar een andere regio dacht ik niet van invloed. Heel veel weet ik er ook niet vanaf. Maar aangezien ik toch overdag moest werken maakte dat voor mij niet uit.

De enige CoD die ik legit eerder kon spelen was Modern Warfare 2 op de X360. Dat was omdat er één gamewinkeltje was die het spel eerder verkocht.

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:55:
[...]

Ja volgens mij wel. Als ik op Budgetgaming kijk, zie ik voor de fysieke release inderdaad vrijdag 25. Maar is het niet zo dat je bij digitaal alleen eerder kan beginnen als je de regiotruc uithaalt?
Nou daar ging de onduidelijkheid eerder in het topic over, op die officiële afbeelding spreken ze van 24 oktober.

• Wolverine9000
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:55:
[...]

Kan me herinneren dat met Cold War (de enige CoD die ik digitaal heb gekocht) ook niet eerder kon beginnen en echt moest wachten met downloaden van de dag 1 patch totdat de servers open gingen. Nu is dat wel op de PS4, daar is het omzetten naar een andere regio dacht ik niet van invloed. Heel veel weet ik er ook niet vanaf. Maar aangezien ik toch overdag moest werken maakte dat voor mij niet uit.

De enige CoD die ik legit eerder kon spelen was Modern Warfare 2 op de X360. Dat was omdat er één gamewinkeltje was die het spel eerder verkocht.
De regio truc werkt niet op playstation. Of je moet de game gekocht hebben op een nieuw Zeeland account in de store van het land zelf. Ik wacht gewoon tot vrijdag middag. Eerst nog een dagje de vroege shift. Dan 2 missies campaign en dan alle mappen in private match met bots eens doorlopen vooraleer ik aan mp begin...

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De systeemeisen zijn bekend!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DhDR_Ly0ktHiy-JtJNs1OqssfN8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VvjxCA5URVQ6ACE9uMz3KOzp.jpg?f=user_large

• Wolverine9000
  • Nu online
Ben benieuwd wanneer de cod hq update er gaat komen waar de interface wordt aangepast

• Chelseamarre123
  • Nu online
Vrijdag schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:26:
Tegen mijn principes in toch maar bij Bol een reservering van tevoren vooruit besteld (management vertaling voor pre-order). Volgende week kan ik die uit zo'n Budbee halen. Heeft voor mij eerder toch geen zin, want ik moet gewoon werken enzo. En voordat ik het kan spelen ben je tegenwoordig ook al een uur of twee mee bezig.
Installeren, patches downloaden, MP content downloaden, updaten, nog meer downloaden, nog meer updaten...en toen was het alweer vrijdagnacht :+
Voordeel van een digitale pre order is dat hij meteen speelbaar is op release en alles op voorhand gedownload word.
Donstil schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 10:59:
[...]

Nou daar ging de onduidelijkheid eerder in het topic over, op die officiële afbeelding spreken ze van 24 oktober.
Ah, dan zal daar het verschil in zitten, digitaal vs fysiek. Maar het zou natuurlijk ook kunnen dat je in principe volgende week donderdag een willekeurige winkel binnen kan lopen en het spel mee kan nemen uit de schappen. Was de release van CoD niet altijd op een donderdag? Wellicht dat er nu dus een schifting is gemaakt.

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 17-10 18:16
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FUUjNVmP0ZHLSNEk-agUBgGlBX0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eG7FodBt2tmngGIkvMHmAGLt.jpg?f=fotoalbum_large

• Chelseamarre123
  • Nu online
Hopelijk terug een overzichtelijke UI.
Nadat seizoen 1 begint, zullen er vast meer vakjes en tabjes bijkomen waar je je CoD puntjes kan uitgeven :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik kwam gisteravond bewegende beelden tegen van die nieuwe UI en het zag er heel soepel uit zonder al teveel animaties.

[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2024 09:18 ]

• Donstil
  • Niet online
Gadver ik las dit veel te vroeg en dacht daardoor heel even dat de game vervroegd was naar 21 oktober 8)7

• Chelseamarre123
  • Nu online
G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:15:
Ik kwam gisteravond bewegende beelden tegen van die nieuwe UI en het zag er heel soepel uit zonder al teveel animaties.

[Streamable: m2-res_480p]
Weer van die grote blokken, ook nog steeds die netflix stijl.

• Donstil
  • Niet online

Het ziet er wel oke uit zo maar aan de andere kant interesseert het mij eigenlijk ook geen fluit.
Ik moet gewoon zo snel mogelijk in mijn hardcore playlist komen en dan geloof ik de rest wel :P

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chelseamarre123 schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:42:
[...]

Weer van die grote blokken, ook nog steeds die netflix stijl.
Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel heel fijn om te zien dat het soepeler werkt en niet zo houterig als wat we nu hebben :P
Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 09:53:
[...]

Het ziet er wel oke uit zo maar aan de andere kant interesseert het mij eigenlijk ook geen fluit.
Ik moet gewoon zo snel mogelijk in mijn hardcore playlist komen en dan geloof ik de rest wel :P
Ja dat hebben wij ook, alleen als je CoD opstart vind ik de UI wel heel houterig en traag werken :P

G_Dragon schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:00:
[...]

Dat is dan wel weer zo, maar ik vind het wel heel fijn om te zien dat het soepeler werkt en niet zo houterig als wat we nu hebben :P

[...]

Ja dat hebben wij ook, alleen als je CoD opstart vind ik de UI wel heel houterig en traag werken :P
Als ik nu van links naar rechts tab, blijft ie altijd enorm lang hangen op de Operator tab. Dan gaat ie weer contact maken met de store ofzo.

Wat ik ook hoop, is dat je tijdens een potje ook naar je challenges kan gaan. Zonder dat je ze eerst moet tracken.
Ohja, en dat er een beetje een betere manier komt om je callingcards te sorteren. Dat is nu echt één grote onoverzichtelijke teringbende.

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:17
[...]

Ja dus interesseert het je wel, want je wilt zo snel mogelijk een game starten toch? Dan wil je niet al die bewegende beelden en vertragingen enzo. Ik althans ben blij als het zo snel mogelijk gaat.
Vrijdag schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]

Als ik nu van links naar rechts tab, blijft ie altijd enorm lang hangen op de Operator tab. Dan gaat ie weer contact maken met de store ofzo.
Die operator animaties bij het selecteren van een nieuwe. Iritant ook!

Veel info over de Zombies launch: https://www.callofduty.co...s-zombies-mode-prep-intel

Exited!

[ Voor 20% gewijzigd door Farrell op 18-10-2024 10:11 ]

• Donstil
  • Niet online
Farrell schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 10:10:
[...]

Ja dus interesseert het je wel, want je wilt zo snel mogelijk een game starten toch? Dan wil je niet al die bewegende beelden en vertragingen enzo. Ik althans ben blij als het zo snel mogelijk gaat.
Nah het is geen interface van mijn Mac of iPhone waar ik de hele dag mee werk natuurlijk, daarom vind ik het ook weer niet zo boeiend onder de streep.

• GovertNL
[...]

Wat ik ook hoop, is dat je tijdens een potje ook naar je challenges kan gaan. Zonder dat je ze eerst moet tracken.
Ohja, en dat er een beetje een betere manier komt om je callingcards te sorteren. Dat is nu echt één grote onoverzichtelijke teringbende.
Dat is inderdaad echt heel vervelend wat jij daar beschrijft in je eerste alinea.

Nog een weekje geduld hebben. Dan zit ik nu al paar uur heerlijk te maaien!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:56

En dan begint Season 1 met de shop erbij en wordt alles weer tergend traag. :+

Verwijderd

Is het al bekend wanneer de BO6-integratie met Warzone zal plaatsvinden? Heb Ranked de afgelopen seizoenen kapotgespeeld met mijn squadje (Crimson/Iridescent), maar we zitten nu wel op een dood punt.

Verwijderd

[...]

De UI is echt verschrikkelijk, ja. Onnodig chaotisch en onoverzichtelijk. Zo moeilijk is het niet om daar verbeteringen in aan te brengen.

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-10 21:02
Heb bijna 10k aan cod points op de steam versie kan ik deze mee nemen/gebruiken op de game pass versie straks? Wil de game eigenlijk het liefst op steam maar, beschik al over een game pass ultimate en wil natuurlijk wel mijn cod valuta kunnen gebruiken.

Verwijderd

Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:23:
Heb bijna 10k aan cod points op de steam versie kan ik deze mee nemen/gebruiken op de game pass versie straks? Wil de game eigenlijk het liefst op steam maar, beschik al over een game pass ultimate en wil natuurlijk wel mijn cod valuta kunnen gebruiken.
Nope, volgens mij niet.

• Donstil
  • Niet online
Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 19:23:
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb er ook nog heel veel.

Van MW>MW2>MW3 gingen ze steeds mee maar dit is natuurlijk BlackOps dus misschien dat het dit jaar anders is 🤷‍♂️

• Sokucho
Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:02:
[...]

Van MW>MW2>MW3 gingen ze steeds mee maar dit is natuurlijk BlackOps dus misschien dat het dit jaar anders is 🤷‍♂️
Gaat sowieso mee naar black ops als je op zelfde platform blijft ik switch tussen van steam naar xbox game pass applicatie.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:02:
[...]

Dat is wat anders. Hij bedoelt van Steam naar Xbox Game Pass.

Verwijderd

Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Gaat sowieso mee naar black ops als je op zelfde platform blijft ik switch tussen van steam naar xbox game pass applicatie.
Dan ben je ze waarschijnlijk kwijt…

• Donstil
  • Niet online
Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Zijn toch niet platform afhankelijk? Ze zitten aan je Activision account namelijk.

• Sokucho
Donstil schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:36:
[...]

Zijn toch niet platform afhankelijk? Ze zitten aan je Activision account namelijk.
Als ik op mijn xbox inlog zie ik ze niet op pc wel 8)7

• Donstil
  • Niet online
Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:38:
[...]

Mm dat is wel kak, als je ingelogd bent met hetzelfde Activision account (door je Xbox account te linken bijvoorbeeld) dan heb je daar je antwoord wel waarschijnlijk :(

• Wolverine9000
  • Nu online
Juust mijn 40 uur dubbel xp geactiveerd dat ik cadeau gekregen heb van iemand. Waren allemaal codes van 15 min. Heb mijn werk gehad hoor

• GovertNL
Kan bevestigen dat ze niet meegaan wanneer je van platform switcht. Ik ben voor eerst overgestapt van PS5 naar mijn series X i.v.m. Ultimate.

Of ga overstappen. Maar moest voor de beta van BO6 dus op mijn Series X ook MW3 installeren. Punten die ik zie op mijn PS5, zie ik Series X niet, met uiteraard mijn Activision account.

Heb wel op Reddit gelezen dat een oplossing is; je Battlepas kopen op je platform met punten. Je battlepas gaat wel mee. En dan kun je wel weer de punten sprokkelen op je nieuwe platform. Maar ze verder echt overzetten is dus niet mogelijk.

Wat ik zelf alleen niet weet. Kan ik de nieuwe season 1 Battlepas straks wel kopen in mijn MW3. Moet dat nog even uitpluizen. Ik vermoed van wel, want ik lees dat er genoeg mensen zijn die blijkbaar op het platform met punten inloggen om de BP te kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door GovertNL op 18-10-2024 22:30 ]

Verwijderd

Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 20:38:
[...]

Told you, gaan helaas niet mee. Punten worden niet van Steam naar Xbox Game Pass overgedragen.

• Sokucho
Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:33:
[...]

Told you… gaan helaas niet mee. Punten worden niet van Steam naar Xbox Game Pass overgedragen.
Andere aankopen wel zoals skins/battlepass? Dan zou ik evt op warzone(steam) mijn skins en battlepass kunnen kopen?

Edit: reactie er boven dit is dan de oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Sokucho op 18-10-2024 22:47 ]

Verwijderd

Sokucho schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:46:
[...]

Andere aankopen wel zoals skins/battlepass? Dan zou ik evt op warzone(steam) mijn skins en battlepass kunnen kopen?

Edit: reactie er boven dit is dan de oplossing.
Jep, dat kan wel.

• Donstil
  • Niet online
GovertNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:26:
Wat ik zelf alleen niet weet. Kan ik de nieuwe season 1 Battlepas straks wel kopen in mijn MW3. Moet dat nog even uitpluizen. Ik vermoed van wel, want ik lees dat er genoeg mensen zijn die blijkbaar op het platform met punten inloggen om de BP te kopen.
Wordt dat een cross-game battlepass? Want anders is het toch heel onlogisch om de battle pass voor BO6 aan te bieden in MW3?

Kopen mensen dat zonder BO6 te bezitten, gaan ze weer klagen want gamers, dus klagen, enz.

Verwijderd

GovertNL schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 22:26:
Kan bevestigen dat ze niet meegaan wanneer je van platform switcht. Ik ben voor eerst overgestapt van PS5 naar mijn series X i.v.m. Ultimate.

Of ga overstappen. Maar moest voor de beta van BO6 dus op mijn Series X ook MW3 installeren. Punten die ik zie op mijn PS5, zie ik Series X niet, met uiteraard mijn Activision account.

Heb wel op Reddit gelezen dat een oplossing is; je Battlepas kopen op je platform met punten. Je battlepas gaat wel mee. En dan kun je wel weer de punten sprokkelen op je nieuwe platform. Maar ze verder echt overzetten is dus niet mogelijk.

Je kan wel, zonder BO6 daadwerkelijk te hebben, de Battle Pass van het eerste seizoen via Warzone kopen. Dat is dezelfde Battle Pass als die van de multiplayer in BO6.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2024 01:15 ]

• GovertNL
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:06:
[...]

Je kan wel, zonder BO6 daadwerkelijk te hebben, de Battle Pass van het eerste seizoen via Warzone kopen. Dat is dezelfde Battle Pass als die van de multiplayer in BO6.
Thanks. Blijf zo’n bedrijf niet spekken natuurlijk. Terwijl ik zwem in de punten op mijn PS5 account. Het is eigenlijk al te gek voor woorden dat die punten niet gewoon overal zichtbaar zijn.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 01:06:
[...]

De battle pass is shared met de verschillende modes. Ik ga de battle pass waarschijnlijk zo goed als completen met alleen zombies waar het voorheen bijna altijd warzone was.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

Daniel. schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 08:05:
[...]

De battle pass is shared met de verschillende modes. Ik ga de battle pass waarschijnlijk zo goed als completen met alleen zombies waar het voorheen bijna altijd warzone was.
Jep, de Battle Pass is shared.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQeVfYFOld8P_gTgKX2s7Ow6Aj0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a92QIxZr1RlWEpDhLn2wp1O1.jpg?f=fotoalbum_large

Link naar Twitch: hier

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2024 11:59 ]

• Donstil
  • Niet online
Die link is dood, wat moeten we doen? Streamertjes kijken voor die ingame zaken neem ik aan?

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Donstil schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 11:29:
[...]

Die link is dood, wat moeten we doen? Streamertjes kijken voor die ingame zaken neem ik aan?
Nu werkt hij weer, ik had in de link de referentie naar Google weggehaald en dat vond hij blijkbaar niet zo leuk :p

Ja door de stream te kijken krijg je ingame items, soms leuke maar vaak geen mooie dingen.

Wel weer typisch CoD. De setting is de jaren '90. En deze dingetjes hebben weer een futuristische uitstraling 🤣

• OrbNL
Precies dat 👍
Laten we het RTL Boulevard gepiep verder achterwegen 👯‍♀️

• Jovinho99
Hoop stiekem wel dat ze de map hijacked er geen in brengen, die was wel vet!😁

• Denman
Jovinho99 schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 20:27:
Hoop stiekem wel dat ze de map hijacked er geen in brengen, die was wel vet!😁
Idd vette map, maar Nuketown staat toch wat hoger op mijn lijstje :P

In other words, dit kreeg ik zojuist in m'n email:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ldjutuic6NSJsysKselcpi0BkGs=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vQ75FO0ZVWDXFKB7AJMWP1Pw.jpg?f=fotoalbum_medium

:+

Heb er weer zin in! Volgend weekend lekker knallen, see you on the battlefield! :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:56
Was eigenlijk niet meer van plan om de game te halen nadat ik de beta matig vond. Bovendien hielp de opslaggrootte op de PS5 ook niet mee, 5 games verwijderen om er 1 te spelen.

Toen kwam ik er van de week achter dat ik nog €60 in mijn Steam wallet had zitten, dus maar de overstap naar PC gemaakt en de game op Steam aangeschaft, kan altijd nog een controller aansluiten en zit ik niet te kloten met games te blijven verwijderen.

Heb er nu toch wel weer zin in.

• Denman
Poulske schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 08:21:
Was eigenlijk niet meer van plan om de game te halen nadat ik de beta matig vond. Bovendien hielp de opslaggrootte op de PS5 ook niet mee, 5 games verwijderen om er 1 te spelen.

Toen kwam ik er van de week achter dat ik nog €60 in mijn Steam wallet had zitten, dus maar de overstap naar PC gemaakt en de game op Steam aangeschaft, kan altijd nog een controller aansluiten en zit ik niet te kloten met games te blijven verwijderen.

Heb er nu toch wel weer zin in.
Zo’n goede deal als jij had ik niet, maar kwam er bij toeval wel achter dat ik genoeg PlayStation punten had om om te zetten naar 20 Euro (wist niet eens dat dit kon :P) Daarmee ging ie effectief naar 60 Euro. Doet zo’n digitale aankoop toch wat minder pijn t.o.v. een fysieke :+

Join het GoT Pulse-Team!

• Wolverine9000
  • Nu online
Gisteren de campaign gedownload 37 gb en nu 51 gb voor b06. Op ps5

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier haal ik nu de pre-load binnen :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mOSP69B_DLj9GjOmyR7max2kSgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T0819ipY5vINUDusU1wLefGY.jpg?f=fotoalbum_large

• Donstil
  • Niet online
Ooh 83GB, dat valt nog mee.

• Donstil
  • Niet online
- Call of Duty: Black Ops 6 content pack 1

- Call of Duty: Black Ops 6 Cross-Gen pack 1 tm 13

- BlackCell - Call of Duty: Black ops 6

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pack 1 tm 6

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pre-Order Pack 1

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Upgrade

Een update van 198,93 GB, en dan heb ik SP en MP nog niet eens kunnen selecteren 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dGztzfjfMEhPZvpk-4fdljpGO4g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qiglvzlRvReunx84yjhh8Ne9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 21-10-2024 20:45 ]

Donstil schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 20:42:
- Call of Duty: Black Ops 6 content pack 1

- Call of Duty: Black Ops 6 Cross-Gen pack 1 tm 13

- BlackCell - Call of Duty: Black ops 6

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pack 1 tm 6

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Pre-Order Pack 1

- Call of Duty: Black Ops 6 Vault Edition Upgrade

Een update van 198,93 GB, en dan heb ik SP en MP nog niet eens kunnen selecteren 8)7

[Afbeelding]
Wees gerust, er komt vast ook nog een gigantische dag 1 patch :+

• Erwin1967
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:06
Als MWIII krijg je uiteraard eerst het Black Ops scherm om dan na een herstart MWIII te kunnen spelen. Uitermate irritant...

• Donstil
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QvF6gbMmLTo6jc60gDCHm5T9xms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/J1Nf8eBhiCIsrkY21JgqlF20.jpg?f=fotoalbum_large

Hahah, 200GB gedownload, zet ik de Xbox weer aan en komt er update van 126 GB overheen.

Iets gaat niet helemaal goed want ik heb dit weekend nog gewoon MW3 kunnen spelen dus was bij.

• Denman
Donstil schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:39:
[Afbeelding]

Hahah, 200GB gedownload, zet ik de Xbox weer aan en komt er update van 126 GB overheen.

Iets gaat niet helemaal goed want ik heb dit weekend nog gewoon MW3 kunnen spelen dus was bij.
Ik had de preloads op de PS5 gisteren ook aangezet, maar kreeg er net nog 1 van 53GB overheen?
Vond de 85GB in eerste instantie al wat optimistisch :P

Het is bij CoD inmiddels niet meer een kwestie van een SSD bijprikken, maar haast een compleet nieuwe PS5 er bij kopen voor CoD alleen :+

Join het GoT Pulse-Team!

Ach, hier op de PS4 ook een update van 47,3GB. Daar zullen ongetwijfeld voornamelijk BO6 bestanden bij zitten. Ze pushen immers naar een CoD hub. En zoals @Erwin1967 hierboven al aangeeft zullen ze er alles aan doen om je zoveel mogelijk BO6 dingen te laten zien.

Ten tijde van Cold War kwamen ze nog met de belofte dat CoD in de toekomst juist veel kleiner en efficiënter zou zijn qua bestandsgrootte. En zoals verwacht is dat uiteraard een loze belofte gebleken, want patches worden alleen maar groter omdat ze alles bij elkaar lijken te proppen. Hoewel dat ook niet alles zegt, want over het algemeen moet ik na een seizoensupdate alsnog daarna nog de MP opnieuw downloaden.

Wat belangrijk is hoeveel van die bestanden je straks gewoon weg kan knikkeren. SP speel ik doorgaans maar één keer en Warzone vind ik niet boeiend. En hoeveel je nog moet downloaden straks. Want als ik het zo zie/lees, krijgt vermoed ik íedereen alvast de BO6 files. Beter nu een paar honderd GB downloaden dan op release, dat is ook wel zo.

[ Voor 10% gewijzigd door Vrijdag op 21-10-2024 23:02 ]

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:41
Ik was enigzins benieuwd naar de zombie mode en of ze "back to basics" zouden gaan maar helaas.. ze maken het erger zo lees ik.

Dan nog de 10000 gigabyte opslag, MT's en vaak belabberde matchmaking in zombies maken dit een no-buy

• Denman
jellybrah schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:53:
Ik was enigzins benieuwd naar de zombie mode en of ze "back to basics" zouden gaan maar helaas.. ze maken het erger zo lees ik.

Dan nog de 10000 gigabyte opslag, MT's en vaak belabberde matchmaking in zombies maken dit een no-buy
Van mij hoeft Zombies ook niet per se zo ingewikkeld als het de laatste jaren is. Soms wil je ook gewoon een simpele wave shooter, nu moet je voor m'n gevoel half raketgeleerde zijn om daar goed in te worden.

Maar eerlijk gezegd stop ik er ook (te) weinig tijd in. In de praktijk speel ik uiteindelijk 95% MP en daar zit voor mij ook de fun.

Join het GoT Pulse-Team!

Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste