Vanavond komen ook de nieuwe mappen online!
Er komt aardig watJovinho99 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:21:
:strip_exif()/f/image/2xsWk3EDIT7NczV0WcCbvJu3.jpg?f=fotoalbum_large)
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Super! Enig idee hoe laat? En wat wordt bedoeld bij squid game , wat wordt dat?🤪
Ze blijven daar goed actief mee, netjes.
Meteen een goede trigger om mijn Nuketown bubbel weer even uit te gaan. Merk dat ik er enorm fun mee heb, maar dat de frustratie van spawnkilling tegelijkertijd toe neemt evenals gesniped worden na 1 stap.
Meteen een goede trigger om mijn Nuketown bubbel weer even uit te gaan. Merk dat ik er enorm fun mee heb, maar dat de frustratie van spawnkilling tegelijkertijd toe neemt evenals gesniped worden na 1 stap.
Als je een potje verliest word je IRL ook gesnipedJovinho99 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:04:
[...]
Super! Enig idee hoe laat? En wat wordt bedoeld bij squid game , wat wordt dat?🤪
[ Voor 34% gewijzigd door Denman op 05-12-2024 15:05 ]
Nee die weet ik niet, maar volgens zover mijn kennis gaat is het met CoD altijd rond 19:00 dat de boel geupdated wordJovinho99 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 15:04:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Multiplayer trailer:
Zombies trailer:
Zombies trailer:
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Eindelijk, ben wel wat uitgekeken op de mapsJovinho99 schreef op donderdag 5 december 2024 @ 14:21:
Het speelt wel ok, ik ga iig niet meer voor alle Camo's
MW2 en MW3 heb ik alle camo's en in MW3 ook bijna alle mastery charms op season 5 en 6 na (toe gestopt, want WoW expansion)
Voor af en toe beetje knallen is het een leuke game en de kleine face off mappen zijn lekker te spelen zonder Scorestreaks. Helaas zijn die domme Skins er vroeg bij, vooral die lichtgevende groene vuur met wings skin, wat is dat een lelijke skin niet normaal. Zo wie zo vind ik de models lelijk, allemaal een raar gezicht er op ook een domme blik in de ogen en dat was in Cold War ook al.
Maar het zal CoD niet zijn als je geen bugs zou hebben, zoals het niet kunnen starten van de game.
Moet wel 10 keer op Play drukken in B.net voordat de splashscreen door laad, en dan zit je in game kan je weer herstarten want update requiers restart dan weel 10 keer play verder ben je of ingame of je krijg files corrupted wil je opnieuw shaders laden.
Nee dat wil ik niet want dat is gvd het probleem niet want als ik nee zeg en dan op play druk grote kans dat hij het wel doet.
Weet niet wat het is met die CoD teams maar er is elke CoD wel weer iets, heb sinds ik CoD speel (Warzone 1) altijd wel weer iets achterlijks. Die gasten kunnen echt geen stabiele game maken, maakt ook niet uit welke team het maakt dat jaar, meest stabielste was Cold War maar die game liep ruk.
Door die hele niet starten issue, is even knallen al snel een hele ondernaming, met een beetje pech kan het me 10 a 15 min kosten voor ik uberhaupt met men kamaraden kan spelen.
MW2 en MW3 heb ik alle camo's en in MW3 ook bijna alle mastery charms op season 5 en 6 na (toe gestopt, want WoW expansion)
Voor af en toe beetje knallen is het een leuke game en de kleine face off mappen zijn lekker te spelen zonder Scorestreaks. Helaas zijn die domme Skins er vroeg bij, vooral die lichtgevende groene vuur met wings skin, wat is dat een lelijke skin niet normaal. Zo wie zo vind ik de models lelijk, allemaal een raar gezicht er op ook een domme blik in de ogen en dat was in Cold War ook al.
Maar het zal CoD niet zijn als je geen bugs zou hebben, zoals het niet kunnen starten van de game.
Moet wel 10 keer op Play drukken in B.net voordat de splashscreen door laad, en dan zit je in game kan je weer herstarten want update requiers restart dan weel 10 keer play verder ben je of ingame of je krijg files corrupted wil je opnieuw shaders laden.
Nee dat wil ik niet want dat is gvd het probleem niet want als ik nee zeg en dan op play druk grote kans dat hij het wel doet.
Weet niet wat het is met die CoD teams maar er is elke CoD wel weer iets, heb sinds ik CoD speel (Warzone 1) altijd wel weer iets achterlijks. Die gasten kunnen echt geen stabiele game maken, maakt ook niet uit welke team het maakt dat jaar, meest stabielste was Cold War maar die game liep ruk.
Door die hele niet starten issue, is even knallen al snel een hele ondernaming, met een beetje pech kan het me 10 a 15 min kosten voor ik uberhaupt met men kamaraden kan spelen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Update was 16 gb op ps5. En komt live op 18.00
Adem in, adem uit.Derr_Hans schreef op donderdag 5 december 2024 @ 16:34:
Het speelt wel ok, ik ga iig niet meer voor alle Camo's
Net een paar potjes Nuketwon holiday gespeeld. Sommige spelers geven groen licht! Iemand enig idee waarom? Heb het niet eerder gezien en google geeft geen resultaten behalve lelijke skins..
Thx man, zonder jouw was ik er denk ik niet meer geweest.
Neemt niet weg dat CoD op PC altijd iets heeft wat niet werkt en dat al jaren en ze hebben er gewoon schijt aan want oplossen doen ze op hun dooie gemak of gewoon niet.
Helaas is XDefiant niet geworden wat men had gehoopt en daardoor is er geen echte alternatief.
Zal Delta Force proberen, maar dat is weer meer BattleField like.
Vrienden spelen CoD en ja de gameplay zelf is ok alles er omheen is vaak ruk zoals het al jaren is (op PC iig).
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Iemand een tip waar ik crossplay kan uitzetten op Xbox? Ik krijg het maar niet gevonden.
Hier een uitleg hoe het kan:Siedo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:26:
Iemand een tip waar ik crossplay kan uitzetten op Xbox? Ik krijg het maar niet gevonden.
https://gamerant.com/call...play-cod-bo6-pc-xbox-ps5/
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Niet. Of PS5 kopen, daar kan het welSiedo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:26:
Bedankt. Wel jammer dat ik dan niet meer FC25 kan spelen met een PS maatje. Of elke keer aan/uit zetten.Vrijdag schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 11:54:
[...]
Hier een uitleg hoe het kan:
https://gamerant.com/call...play-cod-bo6-pc-xbox-ps5/
Open the Xbox's Settings menu.
Choose Online Safety & Family.
Choose Privacy & Online Safety.
Choose Xbox Privacy.
Choose View Details & Customize.
Choose Communication & Multiplayer.
Change the "You can join cross-network play" option from "Allow" to "Block".
Nog iemanf last van gestutter (xbox)?
Mensen die willen samen spelen?
Psn Jovschky7👍
Psn Jovschky7👍
Leuke map die kerst/holiday nuketown editie.
Speel sinds vandaag weer na even een tijdje wat andere games gespeeld te hebben.
Alleen.. Wat is dat toch weer met die chinese spelers in de EU? Zijn vrijwel niet te raken en staan altijd bovenaan.
Speel sinds vandaag weer na even een tijdje wat andere games gespeeld te hebben.
Alleen.. Wat is dat toch weer met die chinese spelers in de EU? Zijn vrijwel niet te raken en staan altijd bovenaan.
Ja dat is best onhandig. Je zou denken dat in deze tijd het wel moet kunnen om eenvoudig platform specifiek te kunnen spelen. Of tenminste console en pc gescheiden. Misschien dat het te maken heeft met dat CoD in de gamepass zit en deze ook op de pc beschikbaar is?Siedo schreef op vrijdag 6 december 2024 @ 12:14:
[...]
Bedankt. Wel jammer dat ik dan niet meer FC25 kan spelen met een PS maatje. Of elke keer aan/uit zetten.
[...]
Dat zal het vast zijn. Irritant is het wel, maar weer niet zo erg dat ik me lol laat verpesten.Vrijdag schreef op dinsdag 10 december 2024 @ 09:45:
[...]
Misschien dat het te maken heeft met dat CoD in de gamepass zit en deze ook op de pc beschikbaar is?
Hacienda is echt super leuk met hardpoint, echt iedere hoek moet je in de gaten houden, racket is een bloedige zooi. Deze maps zijn vet
Vanaf de 13de weer alle XP verdubbeld, aldus Treyarch op
Twitter. Deze keer doet de battle pass ook mee.
Zou het een foutje geweest zijn of kregen ze teveel kritiek over hun heen dat de BattlePass niet meedeed?GlennLB schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:29:
Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Wat ik wel weet, is dat ik de Battle Pass XP goed kan gebruikenspijkerhoofd schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:26:
[...]
Zou het een foutje geweest zijn of kregen ze teveel kritiek over hun heen dat de BattlePass niet meedeed?
Nice, dat wordt weer een weekendje doorhalenGlennLB schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:29:
Op dit niveau ga ik niet meer uit van "oeps, foutje, haha sorry!". Maar gewoon (eventueel kwade) opzetspijkerhoofd schreef op woensdag 11 december 2024 @ 08:26:
[...]
Zou het een foutje geweest zijn of kregen ze teveel kritiek over hun heen dat de BattlePass niet meedeed?
Zeker om 7 uur dan?GlennLB schreef op woensdag 11 december 2024 @ 07:29:
Er is zeker geen mogelijkheid om al die afzichtelijke skins uit te zetten? Ik genoot echt van de multiplayer, maar nu zijn er zoveel debiele skins bijgekomen dat het echt een kermis is geworden.
Welke recente call of duty heeft dat niet?
Dit lijkt me geen cheater. Geen overduidelijke aimbot. Vooral bij die pistol kill mist die zijn aim.UgotHeinzzd schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:59:
Dit is echt vermoeiend aan het worden 😆
https://youtu.be/uhTLDTe-lYw?feature=shared
nou wel een vreemde manier van bewegen,zou het nit met zekerheid willen zegge ndat het geen cheater is
Modern Warfare 3. Niet IIIkwdtje schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 18:23:
Er is zeker geen mogelijkheid om al die afzichtelijke skins uit te zetten? Ik genoot echt van de multiplayer, maar nu zijn er zoveel debiele skins bijgekomen dat het echt een kermis is geworden.
Pff zonde zeg, snap niet waarom ze de skins niet beperken tot Warzone en laat de multiplayer met rust.
Gaan ze nooit meer aanpassen, te veel spelers die betaald hebben om er als een idioot uit te zien. ;-)
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Verwijderd
Dit is geen cheater.UgotHeinzzd schreef op vrijdag 13 december 2024 @ 22:59:
Dit is echt vermoeiend aan het worden 😆
https://youtu.be/uhTLDTe-lYw?feature=shared
Weet jij toevallig of de Resolute perk uit Warzone ook in BO6 multiplayer werkt? Of dat er een soortgelijke perk is? Ik kende die perk niet (als je geraakt wordt door kogels krijg je een sprint boost), maar had het idee dat ik het tegenstanders in multiplayer zag doen. Toen vroeg ik me af hoe ze dat deden. In video recordings zag ik ze geen stim shot gebruiken. Ik las wel dat er hacks zijn waarmee je die perk uit WZ in MP kan injecten. Maar daar wil ik niet vanuit gaan.
Verwijderd
In BO6 is er geen ‘Resolute’, die is enkel in Warzone beschikbaar. Wel heb je de ‘Enforcer’ specialty die je kunt activeren door drie rode perks in te stellen. Die specialty geeft je, na het killen van enemies, een tijdelijke buff voor snellere movement speed en health regen. Dat is waarschijnlijk hetgeen wat je hebt opgemerkt.kesj schreef op zondag 15 december 2024 @ 11:48:
[...]
Weet jij toevallig of de Resolute perk uit Warzone ook in BO6 multiplayer werkt? Of dat er een soortgelijke perk is? Ik kende die perk niet (als je geraakt wordt door kogels krijg je een sprint boost), maar had het idee dat ik het tegenstanders in multiplayer zag doen. Toen vroeg ik me af hoe ze dat deden. In video recordings zag ik ze geen stim shot gebruiken. Ik las wel dat er hacks zijn waarmee je die perk uit WZ in MP kan injecten. Maar daar wil ik niet vanuit gaan.
:strip_exif()/f/image/m5JZAtbocpaOkSu8cp8GH81a.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zag het (althans, zo leek het) gebeuren voordat iemand een kill maakte. Het leek echt een reactie op mijn kogels. Dan volgde er ineens een super snelle zijwaartse sprint. Kon het niet thuisbrengen. Totdat ik dus Resolute zag, maar die is alleen in WZ beschikbaar. Tenzij iemand een cheat gebruikt las ik, maar daarvoor zag ik het te vaak gebeuren.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 12:28:
[...]
In BO6 is er geen ‘Resolute’, die is enkel in Warzone beschikbaar. Wel heb je de ‘Enforcer’ specialty die je kunt activeren door drie rode perks in te stellen. Die specialty geeft je, na het killen van enemies, een tijdelijke buff voor snellere movement speed en health regen. Dat is waarschijnlijk hetgeen wat je hebt opgemerkt.
[Afbeelding]
Verwijderd
Meh, ik ben het nog niet tegengekomen. Als je dan al besluit om te cheaten (wat ik uiteraard niet doe), gebruik dan gewoon direct een aimbot of iets dergelijks. Resolute, een 15% movement speed buffje, zou dan wel het laatste zijn waar ik aan zou denken.kesj schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:54:
[...]
Ik zag het (althans, zo leek het) gebeuren voordat iemand een kill maakte. Het leek echt een reactie op mijn kogels. Dan volgde er ineens een super snelle zijwaartse sprint. Kon het niet thuisbrengen. Totdat ik dus Resolute zag, maar die is alleen in WZ beschikbaar. Tenzij iemand een cheat gebruikt las ik, maar daarvoor zag ik het te vaak gebeuren.
Kijk onderstaande eens, vanaf min1:15 zie je het effect van de field upgrade War Crykesj schreef op zondag 15 december 2024 @ 13:54:
[...]
Ik zag het (althans, zo leek het) gebeuren voordat iemand een kill maakte. Het leek echt een reactie op mijn kogels. Dan volgde er ineens een super snelle zijwaartse sprint. Kon het niet thuisbrengen. Totdat ik dus Resolute zag, maar die is alleen in WZ beschikbaar. Tenzij iemand een cheat gebruikt las ik, maar daarvoor zag ik het te vaak gebeuren.
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 14 december 2024 @ 23:33:
[...]
Dit lijkt me geen cheater. Geen overduidelijke aimbot. Vooral bij die pistol kill mist die zijn aim.
Uhuh, het zijn gewoon skills 🤣
[ Voor 21% gewijzigd door UgotHeinzzd op 15-12-2024 16:27 ]
Verwijderd
Ja, klopt. Als dit volgens jou ‘cheats’ zijn, dan denk ik dat ik bijna iedere pot reports aan m’n broek heb hangen.
Verwijderd
Zeer ondergewaardeerde field upgrade, dus sowieso goed dat je dit deelt!Chelseamarre123 schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:11:
[...]
Kijk onderstaande eens, vanaf min1:15 zie je het effect van de field upgrade War Cry
[YouTube: War Cry is Way Better than I Thought in Black Ops 6! (Full Breakdown)]
Ja wist niet dat het zo sterk was. Gebruik het alleen als het in mijn Daimy challenge komt.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:37:
[...]
Zeer ondergewaardeerde field upgrade, dus sowieso goed dat je dit deelt!
Enkel is de recharge tijd wel lang dus kan je maar 1 a 2x gebruiken ongeveer per potje. E. Als je het aanzet en dan dood gaat ben je het effect kwijt dacht ik.
Als jij denkt dat dit 'normaal' is.. Ik speel al jaren CoD en nog veel meer, maar dit is gewoon onzin. Ik liet overigens alleen wat zien. Er staat nergens dat ik over cheats speculeer. Dat vul jezelf in, daar zou men ook wat van kunnen denken.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 17:47:
[...]
Ja, klopt. Als dit volgens jou ‘cheats’ zijn, dan denk ik dat ik bijna iedere pot reports aan m’n broek heb hangen.
Waar speculeert je dan op? Je post een filmpje waar je iemand heel snel report van cheatenUgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:27:
[...]
Als jij denkt dat dit 'normaal' is.. Ik speel al jaren CoD en nog veel meer, maar dit is gewoon onzin. Ik liet overigens alleen wat zien. Er staat nergens dat ik over cheats speculeer. Dat vul jezelf in, daar zou men ook wat van kunnen denken.
Thanks! Lijkt er idd op. Ik heb het een paar keer gezien en toen gebeurde het toen ik mijn tegenstander met kogels raakte. Vandaar dat ik de link legde tussen geraakt worden en sneller rennen.Chelseamarre123 schreef op zondag 15 december 2024 @ 15:11:
[...]
Kijk onderstaande eens, vanaf min1:15 zie je het effect van de field upgrade War Cry
[YouTube: War Cry is Way Better than I Thought in Black Ops 6! (Full Breakdown)]
Nee, eens. Maar als je dan toch cheat dan zou dit een leuk extraatje zijn om aan te zetten. Voor dat soort spelers 'helpt' alles. Maar het lijkt idd War Cry te zijn.Verwijderd schreef op zondag 15 december 2024 @ 14:39:
[...]
Meh, ik ben het nog niet tegengekomen. Als je dan al besluit om te cheaten (wat ik uiteraard niet doe), gebruik dan gewoon direct een aimbot of iets dergelijks. Resolute, een 15% movement speed buffje, zou dan wel het laatste zijn waar ik aan zou denken.
Verwijderd
Ik ook en ik kan je vertellen dat, mocht je ooit Ranked Play gaan spelen, je dagelijks dit soort plays tegen zal komen. Zeker rond Crimson/Iridescent.UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:27:
[...]
Als jij denkt dat dit 'normaal' is.. Ik speel al jaren CoD en nog veel meer, maar dit is gewoon onzin. Ik liet overigens alleen wat zien. Er staat nergens dat ik over cheats speculeer. Dat vul jezelf in, daar zou men ook wat van kunnen denken.
Verder lijkt het me dat je met de tekst boven je linkje doelt op cheats en je report hem in het filmpje ook gewoon.

Ik begreep uit wat YT video's dat de kill cams (vaak) niet kloppen. Ik snap wel dat het frustrerend is, hoor. Maar als je vanuit die gedachte naar kills kijkt wordt het al iets minder frustrerend. Helpt misschien ook om je te bedenken dat er aan de andere kant iemand zit die jou waarschijnlijk ook onmogelijke kills ziet maken.UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:27:
[...]
Moet wel zeggen dat ik de game steeds minder leuk vind worden. Het gaat vooral te snel voor me. Heb daarom dive en auto tac sprint uitgezet. Daardoor dwing ik mezelf rustiger te spelen. Ben wel regelmatig trager dan een tegenstander, maar dat is met al die opties aan ook. En nu heb ik het idee dat ik controle heb en niet zomaar alle kanten op vlieg in gevechten. Verder vind ik het spawn systeem vaak wel echt slecht. Na drie keer spawnen drie keer meteen door dezelfde speler gemold worden is echt irritant
Deze Cod begint een beetje een soort Fifa voor me te worden: het fokt me op, maar toch blijf ik het spelen
Lang verhaal en uiteindelijk hoop ik dat ik de game toffer ga vinden. Vind de wapens, maps en graphics interessant, dus hopelijk komt de fun terug. Gun fight is trouwens mijn favoriete mode, maar die verdwijnt af en toe uit de game. Blijft jammer.
Verwijderd
Eens, het is met name OP als je vol op een objective moet als team. Jammer genoeg is War Cry om die reden ook niet beschikbaar in Ranked Play!Chelseamarre123 schreef op zondag 15 december 2024 @ 18:55:
[...]
Ja wist niet dat het zo sterk was. Gebruik het alleen als het in mijn Daimy challenge komt.
Enkel is de recharge tijd wel lang dus kan je maar 1 a 2x gebruiken ongeveer per potje. E. Als je het aanzet en dan dood gaat ben je het effect kwijt dacht ik.
Verwijderd
True, dan zou ik gewoon alle perks activeren.kesj schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:13:
[...]
Nee, eens. Maar als je dan toch cheat dan zou dit een leuk extraatje zijn om aan te zetten. Voor dat soort spelers 'helpt' alles. Maar het lijkt idd War Cry te zijn.
Verwijderd
Dat stukje wat je zegt over het vaak niet kloppen van killcams is waar. Ook als je iemand spectate. Een groot deel van de tijd is er namelijk sprake van wat delay en soms worden er ook frames geskipt, waardoor je aparte dingen krijgt te zien.kesj schreef op zondag 15 december 2024 @ 20:28:
[...]
Ik begreep uit wat YT video's dat de kill cams (vaak) niet kloppen. Ik snap wel dat het frustrerend is, hoor. Maar als je vanuit die gedachte naar kills kijkt wordt het al iets minder frustrerend. Helpt misschien ook om je te bedenken dat er aan de andere kant iemand zit die jou waarschijnlijk ook onmogelijke kills ziet maken.
Moet wel zeggen dat ik de game steeds minder leuk vind worden. Het gaat vooral te snel voor me. Heb daarom dive en auto tac sprint uitgezet. Daardoor dwing ik mezelf rustiger te spelen. Ben wel regelmatig trager dan een tegenstander, maar dat is met al die opties aan ook. En nu heb ik het idee dat ik controle heb en niet zomaar alle kanten op vlieg in gevechten. Verder vind ik het spawn systeem vaak wel echt slecht. Na drie keer spawnen drie keer meteen door dezelfde speler gemold worden is echt irritant
Deze Cod begint een beetje een soort Fifa voor me te worden: het fokt me op, maar toch blijf ik het spelenAl ben ik trouwens wel gestopt met Fifa en daar heb ik geen spijt van.
Lang verhaal en uiteindelijk hoop ik dat ik de game toffer ga vinden. Vind de wapens, maps en graphics interessant, dus hopelijk komt de fun terug. Gun fight is trouwens mijn favoriete mode, maar die verdwijnt af en toe uit de game. Blijft jammer.
hoe meer ik de video bekijk hoe erger het word!UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 19:27:
[...]
1. Persoon heeft geen ghost of ninja, niemand reageerd op voetstappen.
2. Hij finished net een reload en het hele team kijkt weg van hem dus situational awareness van lik m'n vestje.
3. Begint met schieten en mensen blijven weg rennen ipv omdraaien om te killen.
4. 2 kills, terwijl er 4 makkelijk te maken zijn door het niet kunnen kiezen van een target. (dan killed ie daarna iemand terwijl jij aan het reporten bent.)
5. Niemand kijkt naar bekende angles als ze de hoek omrennen, en aangezien die reload moet ie er iemand recent gekilled hebben.
Er zijn nog wel wat dingetjes, maar dit is puur gewoon het enemy team wat niet oplet. Ik zou graag dit soort enemies of lobbies willen hebben tov mijn standaard lobbies
Steam: Ryada.
Hele leuke analyse, bs. De reactiesnelheid van speler naar speler is niet normaal. Evenals waar hij ze raakt. Maar wees lekker naïef man. Succes ermee.Ryada schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:06:
[...]
hoe meer ik de video bekijk hoe erger het word!![]()
1. Persoon heeft geen ghost of ninja, niemand reageerd op voetstappen.
2. Hij finished net een reload en het hele team kijkt weg van hem dus situational awareness van lik m'n vestje.
3. Begint met schieten en mensen blijven weg rennen ipv omdraaien om te killen.
4. 2 kills, terwijl er 4 makkelijk te maken zijn door het niet kunnen kiezen van een target. (dan killed ie daarna iemand terwijl jij aan het reporten bent.)
5. Niemand kijkt naar bekende angles als ze de hoek omrennen, en aangezien die reload moet ie er iemand recent gekilled hebben.
Er zijn nog wel wat dingetjes, maar dit is puur gewoon het enemy team wat niet oplet. Ik zou graag dit soort enemies of lobbies willen hebben tov mijn standaard lobbies
UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:12:
[...]
Hele leuke analyse, bs. De reactiesnelheid van speler naar speler is niet normaal. Evenals waar hij ze raakt. Maar wees lekker naïef man. Succes ermee.
Er is vrij weinig tot geen bullshit in die clip te zien.
De reactie snelheid in mijn gemiddelde lobbies ligt veel hoger dan je zou denken. Hij schiet gewoon op mensen en raakt in paniek omdat er een dikke quad feed voor hem loopt.
Waar hij ze raakt?
- 4 headies in zijn gehele clip van een Saug
- 8 body shots
En dit is voordat jij de trekker overhaalt om te reporten.
Ik speel lang genoeg shooters en ook CoD om wel een beetje een idee te hebben wat cheaters zijn en wat niet. Vooral omdat ik ook shadowbanned ben, als je de lobbies met grotendeels crimson/iri mensen ziet zou je stijf achterover vallen van wat er allemaal mogelijk is. Zal ik voor de grap dan ook maar even mijn cheater play delen?
Of het geen wat map knowledge heet:
[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 15-12-2024 23:38 ]
Ik ga hier verder helemaal geen tijd meer aan spenderen. Het heeft niets te maken met geen weerspraak willen hebben. Je probeert iets recht te praten wat krom is.Ryada schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:23:
[...]
Kan geen weerspraak hebben dus meteen doodsdoeners erop gooien.
De reactie snelheid in mijn gemiddelde lobbies ligt veel hoger dan je zou denken. Hij schiet gewoon op mensen en raakt in paniek omdat er een dikke quad feed voor hem loopt.
Waar hij ze raakt?
- 8 body shots
Ik speel lang genoeg shooters en ook CoD om wel een beetje een idee te hebben wat cheaters zijn en wat niet. Vooral omdat ik ook shadowbanned ben, als je de lobbies met grotendeels crimson/iri mensen ziet zou je stijf achterover vallen van wat er allemaal mogelijk is. Zal ik voor de grap dan ook maar even mijn cheater play delen?
[YouTube: cheater?]
En als je boze neiging krijgt van het kijken naar een filmpje, denk dan eens aan anger management therapie 😆 Sterkte met je shadowban 👍🏼
Verwijderd
Er zijn nu al drie of vier mensen die je op een normale manier vertellen dat de play uit jouw filmpje niet op cheaten lijkt. En alle keren reageer je een beetje triggered. We proberen je alleen te helpen.UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:40:
[...]
Ik ga hier verder helemaal geen tijd meer aan spenderen. Het heeft niets te maken met geen weerspraak willen hebben. Je probeert iets recht te praten wat krom is.
En als je boze neiging krijgt van het kijken naar een filmpje, denk dan eens aan anger management therapie 😆 Sterkte met je shadowban 👍🏼
De analyse van @Ryada is precies hoe ik er ook over denk, maar ik had geen zin om het helemaal uit te typen. We verafschuwen cheaters, dus cheaten rechtpraten is wel het laatste wat we zouden doen. Heeft niks met 'naïef' zijn te maken.
Verwijderd
Goede analyse en mooie voorbeelden. Ik heb ook vaste spots om te wallbangen en ik denk ik daardoor ook een hoop reports op mijn naam heb.Ryada schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:23:
[...]
Kan geen weerspraak hebben dus meteen doodsdoeners erop gooien.
Waar hij ze raakt?
- 8 body shots
[YouTube: cheater?]
Of het geen wat map knowledge heet:
[YouTube: I call scammed]
Thanks! Vind het vooral leuk om te zien hoe makkelijk je voor cheater uitgemaakt word vaak.Verwijderd schreef op maandag 16 december 2024 @ 00:13:
[...]
Goede analyse en mooie voorbeelden. Ik heb ook vaste spots om te wallbangen en ik denk ik daardoor ook een hoop reports op mijn naam heb.
Vault heeft wel echt een aantal vieze wallbangs die makkelijk te gebruiken zijn op hardpoint als je een beetje weet waar mensen vaak zitten.
De hele map lijkt van papier af en toe.
Ik hoop wel dat je geen shadowban krijgt want dan verlies je heel snel plezier in het spelletje
Daar is ze redelijk bedreven in. Ook haar filmpjes tonen niks aan, gewoon line of sight targets, niks bijzonders.UgotHeinzzd schreef op zondag 15 december 2024 @ 23:40:
[...]
Ik ga hier verder helemaal geen tijd meer aan spenderen. Het heeft niets te maken met geen weerspraak willen hebben. Je probeert iets recht te praten wat krom is.
Verder kijk even naar dit filmpje YouTube: I interviewed a Black ops 6 CHEATER And they are BROKEN Dan zie je hoe makkelijk het is, en ook dat er heel veel in te stellen valt. Ook zijn de cheaters niet de beste / slimste spelers.
Sinds kort weer aan Warzone begonnen, maar (nog) geen BO6 aangeschaft. Gok dat er in dit topic ook wel mensen Warzone spelen, maar hoe verhouden deze twee zich voor jou? Speel je meer BO6 of meer Warzone? Heb je een sterke voorkeur voor de een of wisselt het vooral?
Ik speel vooral BO6 met af en toe wat Warzone tussendoor, vooral omdat ik Warzone solo niks aan vind maar BO6 zelf solo prima te doen is.Rubik_31415 schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:32:
Sinds kort weer aan Warzone begonnen, maar (nog) geen BO6 aangeschaft. Gok dat er in dit topic ook wel mensen Warzone spelen, maar hoe verhouden deze twee zich voor jou? Speel je meer BO6 of meer Warzone? Heb je een sterke voorkeur voor de een of wisselt het vooral?
Het voelt wel als 2 verschillende games aan met hoe het gespeeld word vooral in Ranked.
Verwijderd
Heb BO6 extreem veel gespeeld met m'n vriendengroepje, maar sinds Warzone ook met BO6 geïntegreerd is wat minder. Sindsdien spelen we over het algemeen meer Warzone, maar af en toe switchen we toch nog even naar BO6 om gewoon lekker te raggen.Rubik_31415 schreef op maandag 16 december 2024 @ 11:32:
Van de week ook eindelijk deze calling card gehaald. Een hoop mensen zeggen dat dit de lastigste is om te krijgen in BO6 (buiten dark ops om)
Was echt wel een dikke grind, vooral omdat ik dan 3 rode perks gebruik en om de meeste kans te hebben wil je gearhead runnen want niemand gebruikt War Cry in pubs.
Dus ik heb dan geen ghost of ninja wat mijn speelstijl wel enorm benadeeld.
Was echt wel een dikke grind, vooral omdat ik dan 3 rode perks gebruik en om de meeste kans te hebben wil je gearhead runnen want niemand gebruikt War Cry in pubs.
:strip_exif()/f/image/9UxbIFnqAbF30zbfKmxpiVWI.png?f=user_large)
Maakt het ook nog uit waar je de kills mee maakt? Stel je hebt net een chopper gunner of turret staan, telt dat ook? Of moeten ze echt van jouw wapens komen?Ryada schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:13:
Van de week ook eindelijk deze calling card gehaald. Een hoop mensen zeggen dat dit de lastigste is om te krijgen in BO6 (buiten dark ops om)
[Afbeelding]
Wel een geinige card inderdaad

Van wat ik heb weten te achterhalen moeten ze echt van je wapen of melee afkomen. Want nade kills telde niet in de eerste game waarvan ik dacht dat ik hem gehaald had.Vrijdag schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:30:
[...]
Maakt het ook nog uit waar je de kills mee maakt? Stel je hebt net een chopper gunner of turret staan, telt dat ook? Of moeten ze echt van jouw wapens komen?
Het is wel een prestige master challenge pas, ben een beetje bezig om te proberen zo veel mogelijk calling cards te completen dit keer.
Verwijderd
Met je eigen wapens.Vrijdag schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:30:
[...]
Maakt het ook nog uit waar je de kills mee maakt? Stel je hebt net een chopper gunner of turret staan, telt dat ook? Of moeten ze echt van jouw wapens komen?
Wat wel geld is als je bijvoorbeeld met 4 vrienden speelt, hun vragen of ze War Cry willen runnen. Het schijnt (helaas niet zelf kunnen testen) dat het niet perse jou eigen War Cry effect hoeft te zijn.
Maar dit heb ik alleen maar van iemand op Discord gehoord gisteren, nog niet kunnen testen (want ik kan niet met vrienden queuen op het moment)
Maar dit heb ik alleen maar van iemand op Discord gehoord gisteren, nog niet kunnen testen (want ik kan niet met vrienden queuen op het moment)
Door het laatste 2x weekend ben ik nu eindelijk Prestige 3. Nog een lange weg te gaan voor prestige master maar goed progressie.
Ik lig ook weer op koers voor de battlepas nadat ik lang achter heb gelegen. (ik ga er vanuit dat ik 1 tile per dag kan doen waardoor ik nu op 57% moet zitten en ik zit op 62% want speling).
Ik lig ook weer op koers voor de battlepas nadat ik lang achter heb gelegen. (ik ga er vanuit dat ik 1 tile per dag kan doen waardoor ik nu op 57% moet zitten en ik zit op 62% want speling).
Moet zeggen dat ze deze keer de calling card challenges wel leuk afwisselend hebben gedaan. Voor de meesten moet je ook echt wel moeite doen of totaal anders spelen. Ook dat ze per prestige geclusterd zijn in specifieke thema's. Maakt het wat meer "waard" om ze te halen/hebben. Hoewel sommigen wel echt heel pittig zijn of voor mij gewoon niet te doen.Ryada schreef op maandag 16 december 2024 @ 14:33:
[...]
Van wat ik heb weten te achterhalen moeten ze echt van je wapen of melee afkomen. Want nade kills telde niet in de eerste game waarvan ik dacht dat ik hem gehaald had.
Het is wel een prestige master challenge pas, ben een beetje bezig om te proberen zo veel mogelijk calling cards te completen dit keer.
Er is in elk geval genoeg vrij te spelen om je tijd op te vullen. Naast de calling cards ook nog attachments, red dots, masteries voor wapens/equipment/perks/lethals etc. en dan ook nog eens dat allemaal voor zombies. Vind ik allemaal leuker dan E/L najagen
Spel begint me al te vervelen, nog een 50tal dagen tot seizoen 2.
Vooral de maps steken serieus tegen, zijn eigenlijk weinig leuke maps en veel slechte maps imo.
Vooral de maps steken serieus tegen, zijn eigenlijk weinig leuke maps en veel slechte maps imo.
Daar ben ik het zeker mee eens, ik probeer vooral zoveel mogelijk challenges te completen voor de calling cards. Als ik het me goed herinner zit ik nu in BO6 op 65% van alle Prestige challenges.Vrijdag schreef op woensdag 18 december 2024 @ 10:26:
[...]
Moet zeggen dat ze deze keer de calling card challenges wel leuk afwisselend hebben gedaan. Voor de meesten moet je ook echt wel moeite doen of totaal anders spelen. Ook dat ze per prestige geclusterd zijn in specifieke thema's. Maakt het wat meer "waard" om ze te halen/hebben. Hoewel sommigen wel echt heel pittig zijn of voor mij gewoon niet te doen.
Er is in elk geval genoeg vrij te spelen om je tijd op te vullen. Naast de calling cards ook nog attachments, red dots, masteries voor wapens/equipment/perks/lethals etc. en dan ook nog eens dat allemaal voor zombies. Vind ik allemaal leuker dan E/L najagen
Een aantal die simpel zijn moet ik nog aan beginnen maar sommige vind ik nog best pittig vooral omdat ze nogal rare zijn.
4 kills met molotovs in 1 leven is gewoon insane, je kan er amper een enkele kill mee maken normaal
Was laatst begonnen met de camo grind op Warzone want ik vind de mastery camo daarvan toch wel heel sick.
Ik vind het verzamelen van Calling Cards ook nog steeds leuk, al doe ik het meer "vanzelf" dan dat ik er erg op aan het jagen ben. Soms zie ik tot mijn verrassing dat een "op het oog" moeilijke challenge al bijna behaald is en dan ga ik er wel even voor.Ryada schreef op woensdag 18 december 2024 @ 14:47:
[...]
Daar ben ik het zeker mee eens, ik probeer vooral zoveel mogelijk challenges te completen voor de calling cards. Als ik het me goed herinner zit ik nu in BO6 op 65% van alle Prestige challenges.
Een aantal die simpel zijn moet ik nog aan beginnen maar sommige vind ik nog best pittig vooral omdat ze nogal rare zijn.
4 kills met molotovs in 1 leven is gewoon insane, je kan er amper een enkele kill mee maken normaal![]()
Was laatst begonnen met de camo grind op Warzone want ik vind de mastery camo daarvan toch wel heel sick.
Die Molotov challenge is wel insane ja. Ik wissel nu al naar gelang de beschikbaarheid af naar de hoogste lethal / tactical die ik op dat moment kan selecteren om de challenge daarmee ook te halen. Toen ik de eerste keer bij Molotov aan kwam dacht ik: leuk! Daar ga ik een even mee huishouden. 7 Potjes later stond de teller nog steeds op 0
Hij doet echt weinig damage, en je moet het vooral hebben van het laatste tikje wat een tegenstander nog nodig heeft. Een andere tip die ik las is shock charge i.c.m. molotov om ze er langer in te laten staan. Werkte ook moeizaam moet ik zeggen
Maar vervelend vind ik het niet eigenlijk. Er is genoeg te doen en ik vermaak me dagelijks nog prima met deze game, al is het soms i.v.m. tijdgebrek alleen al met de dailies.
En camo's verzamelen natuurlijk. Met mijn speeltijd per dag gaat het nog wel even duren voordat ik m'n eerste Dark Matter heb, maar ik heb geen haast
Misschien op hardcore en dan de perk dat je twee lethals hebt? Gecombineerd met shockcharge inderdaad. Die andere granaat werkt volgens mij beter, want dan is de explosie al een one hit kill meestal.
Ik heb ook even gebruik gemaakt van de free to play BO6 Week.
Maar met een sniper krijg ik in de body geen one shot, one kill. Zelf niet van redelijk dichtbij. Is dat een bug? Of is dat iets nieuws in BO6?
Maar met een sniper krijg ik in de body geen one shot, one kill. Zelf niet van redelijk dichtbij. Is dat een bug? Of is dat iets nieuws in BO6?
Hangt af van waar je in de body hit. Lower body (gebied onder de ribbenkast) is met de LW3A1 in de optimale damage range maar 91 damage. Terwijl op de ribbenkast meer dan 100 is en wel een oneshot is.CarJunkyXL schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:47:
Ik heb ook even gebruik gemaakt van de free to play BO6 Week.
Source: Truegamedata
:strip_exif()/f/image/7cN9IvpDdGPwckRpDZlAFacw.jpg?f=fotoalbum_large)
Vaak is het een vervelend schot wat de lowerarm raakt of echt net buiten de ribbenkast valt.
Op hardcore lijkt het ietsje makkelijker maar het gebied van de molotov is ook bijzonder klein. Ben van plan uiteindelijk ook de perk voor recharging lethals aan te zetten, maar heb nog geen haast met die heb ook eindelijk double kills met de RC-XD kunnen completen.Vrijdag schreef op donderdag 19 december 2024 @ 08:44:
Misschien op hardcore en dan de perk dat je twee lethals hebt? Gecombineerd met shockcharge inderdaad. Die andere granaat werkt volgens mij beter, want dan is de explosie al een one hit kill meestal.
[ Voor 22% gewijzigd door Ryada op 19-12-2024 13:32 ]
Het nieuwe event "Archies festival frenzy" is ook bugged voor m'n gevoel. Net 1 potje van 13 rounds zombies gedaan, heb alles geunlocked inc de sniper en heb nog 395 punten over van het event
Kan nu helemaal niet meer spelen. Geen verbinding met de servers. Maar alles geeft aan dat ik online ben. Zodra ik een match start geeft het de melding dat ik niet verbonden ben. Nuja, dan maar de campaign verder spelen.
Hier werkt allesVrijdag schreef op vrijdag 20 december 2024 @ 21:17:
Kan nu helemaal niet meer spelen. Geen verbinding met de servers. Maar alles geeft aan dat ik online ben. Zodra ik een match start geeft het de melding dat ik niet verbonden ben. Nuja, dan maar de campaign verder spelen.
Eindelijk met nieuwe cod aan de slag na al die jaren, merk ook in me psn vriendenlijst dat er meer mensen spelen dan jaren ervoor, al zeker 2 jaar geen cod meer gespeeld.
Eerst lekker de sp uitspelen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Verwijderd
BO6 is, en dat vind ik dan, ook een stuk beter dan MWII en MWIII. En ook dan Cold War en Vanguard.Amaze86 schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 13:42:
Eindelijk met nieuwe cod aan de slag na al die jaren, merk ook in me psn vriendenlijst dat er meer mensen spelen dan jaren ervoor, al zeker 2 jaar geen cod meer gespeeld.
Cold war vond ik nog best wel leuk, maar vanguard pakte me echt niet gewoon enige innovatieve daarvan wat ik wel leuk vond was de speelstijl die je kon kiezen tatctical, blitz en nog iets. Zo kon je een beetje in de hand houden hoe intensief je potjes werden.Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:10:
[...]
BO6 is, en dat vind ik dan, ook een stuk beter dan MWII en MWIII. En ook dan Cold War en Vanguard.
Ik vind het alleen echt veel te snel gaan. Niet normaal zegVerwijderd schreef op zaterdag 21 december 2024 @ 15:10:
[...]
BO6 is, en dat vind ik dan, ook een stuk beter dan MWII en MWIII. En ook dan Cold War en Vanguard.
Hebben jullie ook last van lag de laatste weken?
Sinds de laatste update schokt het vaak enorm en bij mijn zwager ook maar niet altijd tegelijk.
Het lijkt net of er stukjes gespoeld wordt tijdens het lopen.
Frame rate en Ping is prima.
Sinds de laatste update schokt het vaak enorm en bij mijn zwager ook maar niet altijd tegelijk.
Het lijkt net of er stukjes gespoeld wordt tijdens het lopen.
Frame rate en Ping is prima.
[ Voor 6% gewijzigd door kmichael op 21-12-2024 21:50 ]
Hoe reset je de store? Wij zoeken een bepaalde pack en die staat er namelijk nu niet tussen, terwijl deze wel uit zou zijn.
/f/image/WAa3P83rJcab0IeZthuawlHF.png?f=fotoalbum_large)
Net even een paar potjes samen gedaan, maar hadden beiden grotendeels frustraties. Je speelt voor de volle 100% de objective en staat nog onderaan het scoreboard? Heel frustrerend en slecht gedaan!
Verder veel cheaters online waar we gek van werden, je ziet in hun killcam over duidelijk dat de crosshair ver boven hun scope en niet normaal makkelijk headshots maken.
Jammer dat het op deze manier voor ons geen leuke online ervaring bied en we telkens met frustraties moeten stoppen.
/f/image/WAa3P83rJcab0IeZthuawlHF.png?f=fotoalbum_large)
Net even een paar potjes samen gedaan, maar hadden beiden grotendeels frustraties. Je speelt voor de volle 100% de objective en staat nog onderaan het scoreboard? Heel frustrerend en slecht gedaan!
Verder veel cheaters online waar we gek van werden, je ziet in hun killcam over duidelijk dat de crosshair ver boven hun scope en niet normaal makkelijk headshots maken.
Jammer dat het op deze manier voor ons geen leuke online ervaring bied en we telkens met frustraties moeten stoppen.
[ Voor 90% gewijzigd door G_Dragon op 22-12-2024 16:19 ]
Ja, ik snap dat ook nooit. Ik ben ook iemand die altijd voor de objective wil gaan en als team wil winnen. Maar het loont gewoon niet. En motiveert de rest van het team ook niet om voor de objective te gaan, want je wint meer punten met gewoon kills maken. De eerste COD die objective punten prioriteert boven andere punten, moet nog uitkomen.[b]G_Dragon schreef op zondag 22 december 2024 @ 13:06:
Super frustrerend inderdaad ik ben ook degene die volop met capturen bezig ben bij domination en een groot gedeelte speelt niet eens op de punten. En ik paj er soms best een hoop deaths op omdat ik gewoon wil winnen maar het loont gewoon niet!CarJunkyXL schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:18:
[...]
Ja, ik snap dat ook nooit. Ik ben ook iemand die altijd voor de objective wil gaan en als team wil winnen. Maar het loont gewoon niet. En motiveert de rest van het team ook niet om voor de objective te gaan, want je wint meer punten met gewoon kills maken. De eerste COD die objective punten prioriteert boven andere punten, moet nog uitkomen.
Mocht ik willen.CarJunkyXL schreef op maandag 23 december 2024 @ 11:18:
[...]
je wint meer punten met gewoon kills maken.

Double XP schijnt vanaf morgen weer terug te komen. Al de tweede deze maand, maar ik klaag niet
https://gamerant.com/call...0XP%20rate%20than%20usual.
https://gamerant.com/call...0XP%20rate%20than%20usual.
Oh damn. Dan moet ik ook maar ff zombies spelen. In MP is het lastig zat om meer dan 2 van die tokens in een potje te krijgen.. En ik ben absoluut geen camper.dm-dutchman schreef op donderdag 19 december 2024 @ 19:29:
Het nieuwe event "Archies festival frenzy" is ook bugged voor m'n gevoel. Net 1 potje van 13 rounds zombies gedaan, heb alles geunlocked inc de sniper en heb nog 395 punten over van het event
Ik zie trouwens geen killcams meer. Of hoe heet dat als je doodgeschoten wordt dat je een samenvatting zie hoe je dood gegaan bent?
Soms wil ik even kijken waar het vandaan komt, echter komt die samenvatting niet meer. Is dat een instelling toevallig?
Soms wil ik even kijken waar het vandaan komt, echter komt die samenvatting niet meer. Is dat een instelling toevallig?
Niet toevallig hardcore gespeeld?CarJunkyXL schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:18:
Ik zie trouwens geen killcams meer. Of hoe heet dat als je doodgeschoten wordt dat je een samenvatting zie hoe je dood gegaan bent?
Hier deed van de week de MP het niet meer, de foutmelding was ook niet echt duidelijk (One or more members in this party does not have access to this feature). Zelfs MP eraf gegooid en daarna opnieuw gedownload. Bleek mijn PS Plus verlopen (dus ik hoop op een mooie kerst aanbieding, en anders maar volle mep betalen)
Nope, geen Hardcore mode. Heb dit trouwens al vanaf het begin met regelmaat. (Begonnen de gratis week. daarna toch aangeschaft.Griffin schreef op maandag 23 december 2024 @ 15:35:
[...]
Niet toevallig hardcore gespeeld?
Hier deed van de week de MP het niet meer, de foutmelding was ook niet echt duidelijk (One or more members in this party does not have access to this feature). Zelfs MP eraf gegooid en daarna opnieuw gedownload. Bleek mijn PS Plus verlopen (dus ik hoop op een mooie kerst aanbieding, en anders maar volle mep betalen)
[ Voor 4% gewijzigd door CarJunkyXL op 23-12-2024 16:39 ]
Hoe weer dat prestige eigenlijk?
Ik heb nu level 55..kan ik dan nog wat?
Bij prestige zie ik wel infen staan, maar ik kan er niks?
Ik heb nu level 55..kan ik dan nog wat?
Bij prestige zie ik wel infen staan, maar ik kan er niks?