Maar ik heb geen BP dus geen krigChelseamarre123 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:38:
[...]
Inderdaad echt ruk. Beter kan je de krig goud maken. Je hoeft niet alle AR wapens goud te hebben om verder te gaan in de Camo grind
Mij is het gister gelukt om na de Goblin ook de AS Val op goud te krijgen. Daarna een andere AR op Diamond gezet voor de achievement.
Je speelt die sowieso vrij als je genoeg speelt.
BP is gratis(beperkt)
Ook eindelijk klaar sinds gisteren. Ben nu ook begonnen met de diamonds!kevlar01 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 19:58:
Mij is het gister gelukt om na de Goblin ook de AS Val op goud te krijgen. Daarna een andere AR op Diamond gezet voor de achievement.
Zijn er mensen die met R schieten ipv L en zoja waarom?
Verwijderd
Ja, omdat ik dat altijd al zo gewend ben. Mijn DualSense Edge en al mijn voorgaande controllers hebben trigger stops, dus dan ben je alsnog snel.Jovinho99 schreef op zondag 24 november 2024 @ 13:48:
Zijn er mensen die met R schieten ipv L en zoja waarom?
Verwijderd
Bekijk deze site eens:Jovinho99 schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:50:
En wat is jullie favo smg?
https://warzoneloadout.games/bo6/
Voor mij toch wel de Jackal pdw en daarna de PP.Jovinho99 schreef op zondag 24 november 2024 @ 15:50:
En wat is jullie favo smg?
En het is na lang grinden uiteindelijk toch gelukt ! de dark matter is binnen op mn eerste gun !!

Mijn favoriete SMG is de PP boven de Jackal. heb er vaker veel kills mee. Vooral in Warzone
Verwijderd
Mijne ook. De PP is mijn favo wapen in Warzone. Speelt echt heerlijk.Ricmaniac schreef op maandag 25 november 2024 @ 13:42:
Mijn favoriete SMG is de PP boven de Jackal. heb er vaker veel kills mee. Vooral in Warzone
Heb net even met een controller gespeeld, maar wat is die aim assist sterk. Is denk ik ook wel nodig, want zonder aim assist kan ik me teen controller iig niks raak schieten. Wel vreemd vind ik dat ze nog steeds controller en MKB door elkaar gooien. Zie liever dat ze dat weer apart trekken.
Verwijderd
Op PC is het weer makkelijker om gebruik te maken van de nieuwe omnimovement, dus ieder platform heeft zo z'n voor- en nadelen.Beavbusi schreef op maandag 25 november 2024 @ 14:11:
Heb net even met een controller gespeeld, maar wat is die aim assist sterk. Is denk ik ook wel nodig, want zonder aim assist kan ik me teen controller iig niks raak schieten. Wel vreemd vind ik dat ze nog steeds controller en MKB door elkaar gooien. Zie liever dat ze dat weer apart trekken.
Voor mij is dat wel zo, moet alleen nog oefenen dat ik niet naar voren omnimove als ik iemand zie, maar naar links of recht om iemand zijn aim(assist) te breken. Movement naar achter of naar voren zorgt er niet voor dat je moeilijkr bent om te killen.
Als je met kb en muis speel ben je vele malen sneller en accurater dan een controler. Dan heb je geen aim assist nodig. Speel maar eens zonder die aim op de controller, je raakt werkelijk helemaal niets.
Ik speel ook nooit cross play omdat het simpelweg slecht mixt
Ik speel ook nooit cross play omdat het simpelweg slecht mixt
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Heb dit weekend MW3 geinstalleerd om daar eens aan te beginnen. De campaign is een stuk minder dan BO6, en de Multiplayer voelt ook een stuk stroperiger en trager dan in BO6.
In BO6 had ik wel het gevoel dat ik aardig mee kon komen (veel potjes in top 3), maar bij MW3 is dat totaal anders...
In BO6 had ik wel het gevoel dat ik aardig mee kon komen (veel potjes in top 3), maar bij MW3 is dat totaal anders...
Hoeveel keer ik nu al in Nuketown ben beland terwijl het al bezig is en je natuurlijk in het team zit dat afgemaakt wordt...
De spawns bij domination zijn echt vreselijk, nooit flippen ze. Meestal word je gespawn trapped als je aan het verliezen bent.Pariah86 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 20:19:
Hoeveel keer ik nu al in Nuketown ben beland terwijl het al bezig is en je natuurlijk in het team zit dat afgemaakt wordt...
Snap niet dat je na tig remakes de spawns niet op orde hebt
Verwijderd
Is ook wel inherent aan Domination. De maps zijn zo klein dat het bijna onmogelijk is om de spawns perfect te krijgen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:12:
[...]
De spawns bij domination zijn echt vreselijk, nooit flippen ze. Meestal word je gespawn trapped als je aan het verliezen bent.
Hilarisch ook als je tegenstanders hebt die weten wat ze moeten doen: Van een afstandje rustig wachten totdat je respawnedChelseamarre123 schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 21:12:
[...]
De spawns bij domination zijn echt vreselijk, nooit flippen ze. Meestal word je gespawn trapped als je aan het verliezen bent.

Ik weet niet meer of het nou in één van de eerdere CoDs zat, of nog een mod was (toen dat nog kon) maar dan had je na het spawnen heel even, tot twee seconden ofzo, god mode. Zo kon je dus ontsnappen.
Of het was een totaal ander spel.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Je kan toch ook gewoon de spawns flippen als het hele team op spawnpunt A zit te spawncampen kan je het andere team op c laten spawnen.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 22:08:
[...]
Is ook wel inherent aan Domination. De maps zijn zo klein dat het bijna onmogelijk is om de spawns perfect te krijgen.
Nu is het meestal gewoon een heel team dat leaved, was vorige edities echt wel beter. Spawns op Shipment vorige editie zijn zelfs beter
De laatste CoD die ik heb gespeeld was de 2011 versie van MW3. Daar had je nog een leuk tooltje waarbij je als host kon fungeren en cheaters kon kicken.
Nu weer naar BO6 aan het kijken hoewel het snelle spel mij als "gamer van de Commodore 64 - generatie" wel twee keer heeft doen nadenken. Als ik het goed zie, is de "Vault-editie" hoofdzakelijk extra skins voor 30 euro?
En kan ik volstaan met het basisspel?
Nu weer naar BO6 aan het kijken hoewel het snelle spel mij als "gamer van de Commodore 64 - generatie" wel twee keer heeft doen nadenken. Als ik het goed zie, is de "Vault-editie" hoofdzakelijk extra skins voor 30 euro?
Ik ben ook van de oudere generatie CoD en moet zeggen dat deze mij goed bevalt. Niveau ligt aardig hoog, denk dat dit ook deels met SBMM te maken heeft. Ik heb de standaard editie gekocht met voor 10 euro 1200 coins voor season 1 maps. Volgens mij kan je door te spelen coins verzamelen en de overige packs gratis kopen.
Klopt het dat je de kill krijg als je voor 90% iemand neerknal?
Dat zou wel betekenen waarom mijn gemiddelde k/d voor mij wat hoog uitpak 1.34
Ik speel graag solo en heel vaak zit ik aan de verliezende zijde, mijn win lose is dan ook maar 40%. Dat is toch raar? Of is dat omdat ik solo speel
Ik speel graag solo en heel vaak zit ik aan de verliezende zijde, mijn win lose is dan ook maar 40%. Dat is toch raar? Of is dat omdat ik solo speel
De basis game is prima wat mij betreft, tenzij je skins echt belangrijk vindt. Buiten dat heb je toegang tot zo goed als alle andere content.GroeneThee schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:32:
De laatste CoD die ik heb gespeeld was de 2011 versie van MW3. Daar had je nog een leuk tooltje waarbij je als host kon fungeren en cheaters kon kicken.
Klopt, je krijgt ook een elimination als je een assist maakt.merlin1201 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:36:
het is geen k/d meer maar e/d. Assist worden ook gezien als elimination.merlin1201 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:36:
Het basisspel is ruim voldoende. De Vault editie is gewoon een paar digitale spiegeltjes en kraaltjes.GroeneThee schreef op woensdag 27 november 2024 @ 08:32:
Tijdens het spelen ontvang je trouwens altijd wel battlepass tokens maar die kan je alleen gebruiken om de gratis wapens vrij te spelen (hoewel sommige items wel "gratis" zijn, ook als je de pass niet hebt).
Die hele pass is wellicht wat verwarrend en onduidelijk. Zeker omdat je nu niet elke tier volledig moet vol hebben voordat je verder kan naar de volgende. Staat wel aangegeven per tier trouwens "you need to unlock X to proceed" oid.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik speel ook vrijwel alleen maar solo. Soms zit het mee, soms zit het tegen. Vaak kom je in potjes die al bezig zijn aan de verliezende kant. Tenzij je fenomenaal goed bent ga je dat potje dan ook nooit meer winnen. Soms word je gespawncamped, is ook niks aan te doen.merlin1201 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 09:36:
Voor heel veel spelers is een positieve K/D(E/D en/of W/L ratio heel belangrijk en een doel op zich. Dan kan het spel soms best tegenvallen. Persoonlijk maak ik mij daar niet druk om, ik vind het bijvoorbeeld leuker om gewoon dom te rennen en te knallen, zowel in MP als in zombies, en callingcards vrijspelen. Verfjes zijn ook nog wel leuk, maar vind ik dan weer minder interessant.
Nou ik vermaak me er prima mee. Ik merk gewoon dat het me best goed afgaat.
Soms is de irritatie wat hoog als je niemand neer krijg omdat ze vliegensvlug alle kanten opgaan met die omnimovement hoewel ik het wel knap vind want ik kan het niet, ik moet het hebben van rustigere gameplay en vind het dan juist leuk om die gastjes alsnog af te knallen 😎
Soms heb je potjes dat het lijkt alsof je gewoon een dikke seconde achterloop, dan piep ik er tussen uit. Dat komt de w/l ook niet ten goede
Soms is de irritatie wat hoog als je niemand neer krijg omdat ze vliegensvlug alle kanten opgaan met die omnimovement hoewel ik het wel knap vind want ik kan het niet, ik moet het hebben van rustigere gameplay en vind het dan juist leuk om die gastjes alsnog af te knallen 😎
Soms heb je potjes dat het lijkt alsof je gewoon een dikke seconde achterloop, dan piep ik er tussen uit. Dat komt de w/l ook niet ten goede
[ Voor 16% gewijzigd door merlin1201 op 27-11-2024 15:22 ]
Een ander voordeel van het elimination gebeuren is dat je namelijk in het begin gemakkelijk sámen Essence kan sparen op Zombie mode.
In het begin iemand 1 of 2 hits laten geven aan de zombies en de andere hem afmaken. Zo krijgt speler A altijd nog de elimination twv 90, en de andere dan 90 (of meer ivm melee/critical)
Zo kan je zeker in begin rondes nog wat extra essence sparen om de deuren eerder vrij te spelen.
In het begin iemand 1 of 2 hits laten geven aan de zombies en de andere hem afmaken. Zo krijgt speler A altijd nog de elimination twv 90, en de andere dan 90 (of meer ivm melee/critical)
Zo kan je zeker in begin rondes nog wat extra essence sparen om de deuren eerder vrij te spelen.
Hoe staat het momenteel met cheaters in het spel?
In Vanguard begint het aanbod spelers in multiplayer ook wel ernstig terug te lopen en heb behoefte aan een fast-paced shooter ter afwisseling van BF en Hell let Loose. Dus zit te denken aan maar weer eens Blackops.
In Vanguard begint het aanbod spelers in multiplayer ook wel ernstig terug te lopen en heb behoefte aan een fast-paced shooter ter afwisseling van BF en Hell let Loose. Dus zit te denken aan maar weer eens Blackops.
Voor zover ik heb kunnen merken wordt er niet gecheat. Heb op Xbox gespeeld, met crossplay. Ze hebben een goede anti cheat system, Ricochet.Prosac schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:15:
Hoe staat het momenteel met cheaters in het spel?
Did not knew that!rCk schreef op woensdag 27 november 2024 @ 16:43:
Een ander voordeel van het elimination gebeuren is dat je namelijk in het begin gemakkelijk sámen Essence kan sparen op Zombie mode.
Maar dat is zeker handig in het begin. Ook misschien goed om te weten, is dat de vending machine links onder de trap (in Liberty Falls) naast de gobblegum ook 100 essence geeft per ronde als je die melee't. Is niet veel maar toch gratis. En de pooltafel geeft eenmalig 100 essence. Her en der in Liberty Falls zijn ook grijze powerups, als je die schiet kan je ze ook (eenmalig) gebruiken. En drie semtex in het zwembad met bloed geeft ook random items.
Heb al chopper gunnen ook gekregen aan de vending machine. Soms 200 essence aan de Pool tafel. Maar meestel 100 zoals je zei...Vrijdag schreef op donderdag 28 november 2024 @ 10:34:
[...]
Did not knew that!
Maar dat is zeker handig in het begin. Ook misschien goed om te weten, is dat de vending machine links onder de trap (in Liberty Falls) naast de gobblegum ook 100 essence geeft per ronde als je die melee't. Is niet veel maar toch gratis. En de pooltafel geeft eenmalig 100 essence. Her en der in Liberty Falls zijn ook grijze powerups, als je die schiet kan je ze ook (eenmalig) gebruiken. En drie semtex in het zwembad met bloed geeft ook random items.
Er zijn net extreem veel cheaters, vooral in warzone. Ricochet werkt helemaal niet goed.kevlar01 schreef op woensdag 27 november 2024 @ 22:25:
[...]
Voor zover ik heb kunnen merken wordt er niet gecheat. Heb op Xbox gespeeld, met crossplay. Ze hebben een goede anti cheat system, Ricochet.
[Video: Treyarch just made cheating Impossible in BO6… (UPDATED ANTI-CHEAT)]
Twitter staat vol cheat filmpjes
In mp zijn er ook genoeg´ onlangs ene op babylon. Match was 5 seconden bezig en had al een chopper gunnerChelseamarre123 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:17:
[...]
Er zijn net extreem veel cheaters, vooral in warzone. Ricochet werkt helemaal niet goed.
Twitter staat vol cheat filmpjes
Bij mij staat Crossplay uit voor die redenWolverine9000 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:27:
[...]
In mp zijn er ook genoeg´ onlangs ene op babylon. Match was 5 seconden bezig en had al een chopper gunner
Ja maar kan niet anders want mijn party zit vol met xbox spelers. Moesten ze nu een optie zetten bij de settings dat je cross play kan aanzetten en pc uitschakelen´ zou ideaal zijn denk ik....Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:46:
[...]
Bij mij staat Crossplay uit voor die reden
YesJovinho99 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 15:39:
Is prop hunt al beschikbaar?
Zeker, sinds gisterenJovinho99 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 15:39:
Is prop hunt al beschikbaar?
Moet zeggen dat de ene map beter geschikt is dan de andere voor deze gamemode, maar dat is aan de andere kant ook wel logisch.
Dubbel XP weekend is al actief. Ook terug Stash house playlist. Wel kut dat kill order er inzit en dat bij andere modes de potjes minder lang duren dan in gewone mp( max 100 score bij domination bijvoorbeeld.)
Is het me alle MP maps die er in zitten? Heb geen idee zou dit weekend eens kijken.Cariernb schreef op donderdag 28 november 2024 @ 15:55:
[...]
Zeker, sinds gisteren![]()
Moet zeggen dat de ene map beter geschikt is dan de andere voor deze gamemode, maar dat is aan de andere kant ook wel logisch.
Zie de onderstaande foto. Lijkt dat het inderdaad alle mappen zijnJovinho99 schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 06:12:
[...]
Is het me alle MP maps die er in zitten? Heb geen idee zou dit weekend eens kijken.
:strip_exif()/f/image/aNUk6dVtPy4lR9Coa7YjsTDq.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kende deze map niet maar het is dus Stakehouse 24/7 die weer terug isChelseamarre123 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:09:
Dubbel XP weekend is al actief. Ook terug Stash house playlist. Wel kut dat kill order er inzit en dat bij andere modes de potjes minder lang duren dan in gewone mp( max 100 score bij domination bijvoorbeeld.)
Elect a clown, expect a circus.
Haha ja, kleine typefout van me zie ik nuSlasher schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 08:19:
[...]
Ik kende deze map niet maar het is dus Stakehouse 24/7 die weer terug is

Ja, en de double xp gaat niet op voor de battle pass, duurt een eeuwigheid zo. Ik had die points nog over van de vorige, maar ik ga ze niet meer uitgeven voor S2..Chelseamarre123 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:09:
Zelfs het gewone levelen gaat vrij traag met dubbel XP als je rond level 40 komtRomius schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 13:23:
[...]
Ja, en de double xp gaat niet op voor de battle pass, duurt een eeuwigheid zo. Ik had die points nog over van de vorige, maar ik ga ze niet meer uitgeven voor S2..
Twee keer drie uur zombies gespeeld en van level 1 naar 33 7Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:23:
[...]
Zelfs het gewone levelen gaat vrij traag met dubbel XP als je rond level 40 komt
Das dan ook 6u speeltijd bij lage levels.Wolverine9000 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:29:
[...]
Twee keer drie uur zombies gespeeld en van level 1 naar 33 7
Je hebt meer XP nodig richting level 55.
Pfffff... eindelijk de HE-1 op goud, dit was echt pure ellende zeg.
Kan eindelijk weer door!!
Kan eindelijk weer door!!
KloptChelseamarre123 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 19:15:
[...]
Das dan ook 6u speeltijd bij lage levels.
Je hebt meer XP nodig richting level 55.
Net iemand die master prestige level 162 was. Op die map met de satelliet. Had zes chopper gunners achter elkaar en meer dan 200 kills 
Dan kan je met die Cigma proberen wat je wil, maar daar is gewoon niet tegenop te schieten. Sowieso mag die Cigma wel een beetje een lock on buff hebben, of sneller herladen want het is echt een heel traag wapen.
Dan kan je met die Cigma proberen wat je wil, maar daar is gewoon niet tegenop te schieten. Sowieso mag die Cigma wel een beetje een lock on buff hebben, of sneller herladen want het is echt een heel traag wapen.
Wij zijn zo blij dat split-screen toegestaan is bij prop hunt! Wat een heerlijke modus is dat zeg
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Snap niet wat er leuk is aan prop huntG_Dragon schreef op zondag 1 december 2024 @ 12:28:
Wij zijn zo blij dat split-screen toegestaan is bij prop hunt! Wat een heerlijke modus is dat zeg
Is het de moeite om de battle pas te halen?
Het seizoen duurt, als ik het goed heb, nog 58 dagen. De extra coins kostten me 8 euro en voor dat bedrag lijkt het me wel de moeite waard. Ik weet alleen niet zeker of je genoeg coins uit de rewards krijgt om de volgende battle pass weer te kunnen kopenJovinho99 schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:36:
Is het de moeite om de battle pas te halen?
Ik ga maandag deze game kopen.
Weet iemand wat de voordelen zijn van deze Vault Edition 110 Euro?
En wat houd de Battle Pass in?
[ Voor 13% gewijzigd door Water_824 op 01-12-2024 18:22 ]
Net even de game opgestart voor een snel potje kom ik in een game met allemaal over de top skins zoals de “kick some brass” skins. De hele flikkerse teringbende maakt alles alles behalve fatsoenlijk zichtbaar. Ik ben echt geneigd de game mooi door te verkopen, dit is nog maar het begin en nu al zo ziek over de top en onoverzichtelijk.
In games als valorant snap ik over de top finishers bij de allerlaatste kill nog enigzins, het staat de gameplay niet in de weg en het past in het universum.
Maar dit? Dit slaat echt alles, zeker in potjes face off, Ik zie werkelijk waar geen reet. Tering wat een afknapper van verder een lekkere shooter.
In games als valorant snap ik over de top finishers bij de allerlaatste kill nog enigzins, het staat de gameplay niet in de weg en het past in het universum.
Maar dit? Dit slaat echt alles, zeker in potjes face off, Ik zie werkelijk waar geen reet. Tering wat een afknapper van verder een lekkere shooter.
Als je alle coins vrijspeelt heb je als het goed is 1100 punten. Net genoeg voor de volgende pass.Cariernb schreef op zondag 1 december 2024 @ 15:47:
[...]
Het seizoen duurt, als ik het goed heb, nog 58 dagen. De extra coins kostten me 8 euro en voor dat bedrag lijkt het me wel de moeite waard. Ik weet alleen niet zeker of je genoeg coins uit de rewards krijgt om de volgende battle pass weer te kunnen kopen
Een verschraling in tegenstelling tot MWIII trouwens. Tot die editie kreeg je met elke pass 1400 punten. Nuja, inflatie, zullen we maar zeggen. Het raakt ons allemaal.
Meer mensen op pc last na een pot of 6 /7 een DireX melding dat die stopt? Nu al 4 of 5 dagen daarvoor nooit last van gehad
Ik game op de pc en heb deze foutmelding (nog) niet eerder gezien.Jeffrey1908 schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:07:
Meer mensen op pc last na een pot of 6 /7 een DireX melding dat die stopt? Nu al 4 of 5 dagen daarvoor nooit last van gehad
Het is deze melding ik heb vrijwel niks veranderd maar het is plots wel een probleem, ook de oplossing die gegeven wordt heb ik al gevolgd maar zonder resultaat.
:strip_exif()/f/image/RSUWJWHbUMiyEjNHUMGlt14p.jpg?f=fotoalbum_large)
Schiet me nu ineens te binnen dat ik sinds kort ook de nieuwste patch/update van Windows 11 24H2 draai, misschien dat dat ermee heeft te maken, zou dat kunnen?
:strip_exif()/f/image/RSUWJWHbUMiyEjNHUMGlt14p.jpg?f=fotoalbum_large)
Schiet me nu ineens te binnen dat ik sinds kort ook de nieuwste patch/update van Windows 11 24H2 draai, misschien dat dat ermee heeft te maken, zou dat kunnen?
[ Voor 12% gewijzigd door Jeffrey1908 op 02-12-2024 07:10 ]
Staat die game niet gelinked aan een account ? Zo ja valt er weinig door te verkopen ?swoutr schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:32:
Net even de game opgestart voor een snel potje kom ik in een game met allemaal over de top skins zoals de “kick some brass” skins. De hele flikkerse teringbende maakt alles alles behalve fatsoenlijk zichtbaar. Ik ben echt geneigd de game mooi door te verkopen, dit is nog maar het begin en nu al zo ziek over de top en onoverzichtelijk.
Spiegeltjes en kraaltjes. Nieuwe wapens zijn voor iedereen beschikbaar, ongeacht de battlepass.Water_824 schreef op zondag 1 december 2024 @ 18:21:
Ik ga maandag deze game kopen.
Dat is al sinds Black Ops 3 ongeveer. En ongeacht de setting heb je vrij snel na de release al heel veel pakjes, verjes, effecten en tegenwoordig dus ook Fortnite dansjes/"gestures". Zelfs WW2 had dit en daar was het qua FOMO nog een tikkeltje erger, aangezien dat was gekoppeld aan een RNG en publiek zichtbaar voor andere spelers wat je uit een lootbox kreeg.swoutr schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:32:
Ter vergelijk, dit zijn heel veel operator skins uit MWIII (er zijn er volgens mij zelfs nog meer, aangezien je verschillende bundels had):
https://game8.co/games/MW3/archives/429822
In CoD is de setting alleen voor het begin van het eerste "seizoen" nog redelijk "realistisch". Daarna gaat dat helemaal overboord met het begin van de battlepass. Je moet CoD ook gewoon zien als een fantasy arena shooter met toevallig redelijk hedendaagse wapens. Het beste is het nog te vergelijken met Unreal Tournament eigenlijk.
Ik ben het helemaal met je eens, het is een grote poppenkast geworden met jan klaasen in de hoofdrol echt walgelijk al die skins en bijzondere wapens.swoutr schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:32:
Laten ze maar de optie inbouwen dat je uitsluitend default skins krijg te zien, maja dat gaan ze nooit doen.
Zelf gebruik ik nooit skins, werkelijk nergens voor ook niet op wapens echt onzinnig
[ Voor 4% gewijzigd door merlin1201 op 02-12-2024 11:22 ]
Ik kende het niet eens, want heb de vorige Black Ops spellen amper online gespeeld. Maar vind het een erg leuke manier van verstoppertjeChelseamarre123 schreef op zondag 1 december 2024 @ 13:29:
[...]
Snap niet wat er leuk is aan prop hunt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je kan de overdreven effecten uitzetten in Multiplayer door Gore uit te schakelen (in multiplayer is blijkbaar sowieso al geen 'normale' blood gore).
https://www.thegamer.com/...t-weapon-kill-animations/
@Vrijdag @merlin1201 @swoutr
[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 02-12-2024 11:25 ]
Krijg nou wat, dat is een goede tip! Scheelt een hoop van die rare explosies en felle lichteffectenkevlar01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:23:
Je kan de overdreven effecten uitzetten in Multiplayer door Gore uit te schakelen (in multiplayer is blijkbaar sowieso al geen 'normale' blood gore).
Ik heb je post gepind, want waardevolle informatie voor de spelers hier
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 02-12-2024 11:30 ]
Oh wat fijn! Dan ga ik dit ook uitzetten, vond het sowieso al storend dat ze niet gewoon bij de gore van de single player waren gebleven.kevlar01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:23:
Hele goeie tip! Thanks, misschien kan ik er dan nog van genieten. Ik vind skins nog tot daar aan toe maar die overdreven tracers die me half verblinden en explosies bij kills echt compleet achterlijk. Het is letterlijk pay to win.
Verwijderd
Black Ops is nou eenmaal zo. Ik zou als ik jou was wat anders gaan spelen als je niet van 'overdreven tracers', 'explosies bij kills' en kleurrijke operators houdt. Dat is wat CoD al jaren doet en dat gaat niet veranderen. Als je een klein beetje onderzoek had gedaan, had je dat van tevoren ook wel kunnen weten.swoutr schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:04:
Hele goeie tip! Thanks, misschien kan ik er dan nog van genieten. Ik vind skins nog tot daar aan toe maar die overdreven tracers die me half verblinden en explosies bij kills echt compleet achterlijk. Het is letterlijk pay to win.
Verwijderd
Wat ben je overdreven, zeg. Waarom jezelf pijnigen? Verkopen die game, want het is duidelijk niet voor jou.swoutr schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:32:
Probleem is dat er weinig (realistisch) alternatief is.Verwijderd schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:16:
[...]
Black Ops is nou eenmaal zo. Ik zou als ik jou was wat anders gaan spelen als je niet van 'overdreven tracers', 'explosies bij kills' en kleurrijke operators houdt. Dat is wat CoD al jaren doet en dat gaat niet veranderen. Als je een klein beetje onderzoek had gedaan, had je dat van tevoren ook wel kunnen weten.
Verwijderd
Farming Simulator is ook een optie.Chelseamarre123 schreef op maandag 2 december 2024 @ 12:30:
[...]
Probleem is dat er weinig (realistisch) alternatief is.
Klopt ja, dat merkte ik nu ook. Tot ca level 35 gaat het enorm snel, zo had ik een potje zombies dit weekend van Prestige 3 level 1 tot level 27, daarna een potje tot 35.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 30 november 2024 @ 16:23:
[...]
Zelfs het gewone levelen gaat vrij traag met dubbel XP als je rond level 40 komt
Wel een goeie vooruitgang kunnen maken dit weekend, ik was namelijk vóór het 2xp weekend (vanaf woensdag) ergens rond level 50 prestige 1 en nu toch weer level 37 prestige 3
Maakt niet uit die levels, maar het is zo'n lekker dopamine momentje dat levelen

Ergeren jullie je ook aan het spawnkillen? In Stakeout overleef je het vaak niet langer dan 5 seconde. Zelfde voor dat vierkante woestijnveld.
Een spawnprotectie van ~1 seconde zou misschien wel wenselijk zijn.
Een spawnprotectie van ~1 seconde zou misschien wel wenselijk zijn.
Ja levels 1-41 is gelijk aan exp aan levels 42-55rCk schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:30:
[...]
Klopt ja, dat merkte ik nu ook. Tot ca level 35 gaat het enorm snel, zo had ik een potje zombies dit weekend van Prestige 3 level 1 tot level 27, daarna een potje tot 35.
Wel een goeie vooruitgang kunnen maken dit weekend, ik was namelijk vóór het 2xp weekend (vanaf woensdag) ergens rond level 50 prestige 1 en nu toch weer level 37 prestige 3![]()
Maakt niet uit die levels, maar het is zo'n lekker dopamine momentje dat levelen
Klopt, je kan aanvinken welke je wilt downloaden, scheelt ruimte en tijd.Water_824 schreef op maandag 2 december 2024 @ 21:06:
Inderdaad heb ik vandaag de Vault Edition gekocht Steam.
Wel gedownload maar nog niet gespeelt.
[Afbeelding]
Maar die oude Call Of Duty kun je hier uitvinken toch?
Die oude Call Of Duty neemt alleen maar ruimte in beslag.
Van de week kon de game om de rare manier niet updaten. Om de een of andere manier moest en zou hij de volle 385 gb downloaden dus zowel MW3 & BO6 campaign + MP. Ook het uitvinken hielp niet. Paste zich niet aan. Dus game verwijderd en toen kon het ineens wel. Altijd leuk als je ff snel een spelletje wil doen en je moet eerst weer 80 gb downloaden.kevlar01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 22:36:
[...]
Klopt, je kan aanvinken welke je wilt downloaden, scheelt ruimte en tijd.
Heerlijk spel hoor, maar de skins en kogels met felle kleuren en al dat soort onzin komen me al wel t keelgat uit. Ook is de skill based matchmaking nogal scherp, 1 potje winnen en meteen gesloopt worden is de zaak van de dag 
Edit: ik zie de tip bovenaan om gore uit te zetten, fantastisch!!!
[ Voor 13% gewijzigd door combimagnetronn op 03-12-2024 10:43 ]
Die effecten kan je uitzetten. Multiplayer opstarten en dan Settings --> account ---> gore uitzetten.combimagnetronn schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:38:
Heerlijk spel hoor, maar de skins en kogels met felle kleuren en al dat soort onzin komen me al wel t keelgat uit. Ook is de skill based matchmaking nogal scherp, 1 potje winnen en meteen gesloopt worden is de zaak van de dag
Oh heerlijk, ik werd helemaal gestoord van die vreselijke effectenmike30 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 10:48:
[...]
Die effecten kan je uitzetten. Multiplayer opstarten en dan Settings --> account ---> gore uitzetten.
De afgelopen 2 dagen in de middag en avond gespeeld. Ik merk dat het niveau in de avond heel veel hoger
Ligt dan gewoon overdag.😅
Ligt dan gewoon overdag.😅
Ach, straks komen de Sinterklaas en Kerstmis noobs weer om afgeslacht te worden
Ik zie het verschil niet meer tussen Fortnite en BO6.
Het is een Intertoys kinderspel geworden tot 12 jaar met een gratis bublegummetje, en dan al die bugs in de game, wat een blamage.
Dit spel is in een weekend inelkaar geprutst.
Het is een Intertoys kinderspel geworden tot 12 jaar met een gratis bublegummetje, en dan al die bugs in de game, wat een blamage.
Verwijderd
Ik ben 34, maar zelfs ik heb het gevoel dat ik hier tussen de azijnzeikende opa’s zit. Man, man, man. Verschrikkelijk, zeg.
Ik ga dit topic ontvolgen. Bye, bye!
Als je dát verschil niet meer ziet dan raad ik je toch een bezoekje aan de opticien eens aan.RoaDHouse schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:03:
Ik zie het verschil niet meer tussen Fortnite en BO6.
Ik wil best meegaan dat het allemaal best "kleurrijk" is qua effecten en skins, maar om dit nu een blamage te noemen die in een weekend in elkaar gezet is gaat toch echt te ver

Inmiddels Prestige 3 en onderweg naar 4 en vermaak me elke avond nog prima een uur (en soms 2
Oftewel, zoals @Verwijderd al zegt: overdrijven is ook een vak.
38 hier, heb zelf niet echt last van alle skins, ik vind het wel grappig om die dingen allemaal te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 14:41:
Ik ben 34, maar zelfs ik heb het gevoel dat ik hier tussen de azijnzeikende opa’s zit. Man, man, man. Verschrikkelijk, zeg.
Ik speel COD met vrienden en het gaat mij meer om het vermaak met elkaar.
Ik kan me in mn eentje ook prima vermaken, en dat het niet realistisch is tjah vind ik bijzaak. als je geen plezier meer hebt in het spel ga naar een ander spel.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Als fanatieke COD speler overwoog om toch maar BO6 aan te gaan schaffen. Ik vind in alle eerlijkheid de MW games leuker dan BO, maar met het oog op Verdansk wil ik eigenlijk wel mijn wapens efficient kunnen uplevelen.
Echter, ik zag zojuist de 'Season 01' patch voorbij komen; wat een dooddoener is dat dan weer zeg. Kerstmannen. Lichtgevende zwaarden. Brandende skins.
Laat maar....
Echter, ik zag zojuist de 'Season 01' patch voorbij komen; wat een dooddoener is dat dan weer zeg. Kerstmannen. Lichtgevende zwaarden. Brandende skins.
Laat maar....
/f/image/durYKJxT9fAk5rVdGC80Ynsi.png?f=fotoalbum_large)
Als fanatieke Codspeler had je dat kunnen weten
Met kerst de kerstman, met pasen eieren en hazen, met Valentijnsdag dingen met roze en hartjes en glitters, tussendoor sport, Chinees Nieuwjaar, films, drugs en comics en met de pridemaand regenbogen. Behalve in het Midden Oosten 
/Edi: ik begrijp de frustratie hoor, maar dit is nu eenmaal hoe CoD (en vele shooters) tegenwoordig zijn.
/Edi: ik begrijp de frustratie hoor, maar dit is nu eenmaal hoe CoD (en vele shooters) tegenwoordig zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Vrijdag op 03-12-2024 19:30 ]
Wat is er gebeurt met BO6 de laatste dagen?
Het gaat zo slecht dat mijn gemiddelde E/d in een vrije val is gekomen van gemiddeld 1.35 naar 0,60
Ik wordt enorm afgeslacht, mijn wapens zijn ronduit slecht wat voorheen prima werkte.
Ik heb veel meer hits nodig voor een kill, pfff. en dit al vanaf afgelopen vrijdag, snap er niks van.
Update: later op de avond was het een stuk beter, denk dat de kindje naar bed zijn ;-)
Je ziet wel dat sommige spelers echt zo snel zijn, en snipen gaat ook als een malle bij die knakkers.. damn
Het gaat zo slecht dat mijn gemiddelde E/d in een vrije val is gekomen van gemiddeld 1.35 naar 0,60
Ik wordt enorm afgeslacht, mijn wapens zijn ronduit slecht wat voorheen prima werkte.
Ik heb veel meer hits nodig voor een kill, pfff. en dit al vanaf afgelopen vrijdag, snap er niks van.
Update: later op de avond was het een stuk beter, denk dat de kindje naar bed zijn ;-)
Je ziet wel dat sommige spelers echt zo snel zijn, en snipen gaat ook als een malle bij die knakkers.. damn
[ Voor 22% gewijzigd door merlin1201 op 04-12-2024 06:52 ]
Ik ben pas sinds afgelopen vrijdag online gaan spelen. Moest de single player nog even uitspelen namelijk!merlin1201 schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:55:
Wat is er gebeurt met BO6 de laatste dagen?
Alleen die achterlijke effecten als je beschoten word staan dan uit. Dus scheelt een wat epillepsie aanvallen denk ik. Maar je ziet nog steeds skeletten en haaien over het veld rennen.Prosac schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 11:13:
[...]
Oh heerlijk, ik werd helemaal gestoord van die vreselijke effecten
Ze komen nog sneller dan verwachtVrijdag schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 19:20:
Als fanatieke Codspeler had je dat kunnen wetenMet kerst de kerstman, met pasen eieren en hazen, met Valentijnsdag dingen met roze en hartjes en glitters, tussendoor sport, Chinees Nieuwjaar, films, drugs en comics en met de pridemaand regenbogen. Behalve in het Midden Oosten
Some of the crazy skins coming to Black Ops 6 and Warzone for Season 01 Reloaded pic.twitter.com/ZNjZVT0KR1
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 3 december 2024
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/10RpycC1SBvrSpzqFpEeySaZ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/vl5iUD7ZtmbTZxPt0qvre1XZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik moet nu denken aan die cartoon van dat jongetje die bij het theekransje van zijn moeder staat met een strap-on op zijn voorhoofd en zegt "look mom, I'm a unicorn!"Chelseamarre123 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 13:00:
[...]
Ze komen nog sneller dan verwacht![]()
[Embed][Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit ziet er wel uit als een seksspeeltje op een wapen gemonteerd. Nuja, kan je lekker teabaggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Vrijdag op 04-12-2024 13:06 ]
Dat vind ik allemaal niet zo problematisch, heerlijk om 10x achter elkaar dezelfde persoon neer te knallen en dan te vertellen dat ze wel erg opvallen met hun gouden pakje.mike30 schreef op woensdag 4 december 2024 @ 00:56:
[...]
Alleen die achterlijke effecten als je beschoten word staan dan uit. Dus scheelt een wat epillepsie aanvallen denk ik. Maar je ziet nog steeds skeletten en haaien over het veld rennen.
ging mij voornamelijk om die effecten als bliksem enzo
wow, wat een goede tip, direct uitgezet , werkt perfect, bedankt!kevlar01 schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:23:
Activision heeft aangekondigd dat Call of Duty: Black Ops 6 een gratis trial krijgt van 13 tot en met 20 december. Tijdens deze periode kunnen spelers een beperkt deel van de game uitproberen, wat vooral gericht is op het multiplayer- en Zombies-deel.
KLIK
KLIK