Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deruxian schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:46:
Gister deze game gekocht. Sinds COD2 niet meer gespeeld (ja de oude…!). Maar klopt het dat ik MW1+2 er gratis bij heb gekregen? Althans ik kan ze installeren?

Ik vind het menu wel supervaag. Vanuit Steam open je een soort overhead vanuit waar hij weer apart de SP of MP gaat opstarten? Alsof het 2 games zijn.

En weer iemand welke DLSS het beste is voor een 3060? Ik zie meerdere opties voor NVIDIA
CoD is nu een portal/hub geworden. Je krijgt dan een zooitje eerder CoD's te zien. Je kan geloof ik wel de bestanden installeren, maar niet spelen. Dan heb je of de disc of een key nodig. Warzone is wel gratis trouwens.

Het is wel een groot gedrocht geworden trouwens. Het neemt in totaal op de PS4 ruim 300gb in. Kijk ik bij de installed files in het menu van de PS, dan zie ik echt vanalles staan. Maar ingame bij manage files staat daar alleen de MP van MWIII en campaign en MP van BO6. Samen zijn die lang niet zo groot. Dus die hub is echt wel enorm :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oké het had toch even tijd nodig. Ik heb inmiddels mijn tokens in BO6 beschikbaar 🙃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/udcT90zteJBkpfv-Y6FnijGqgBw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SaFhgGS2mXy6ZusdzPvud1US.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02-10 12:56

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:16:
Oké het had toch even tijd nodig. Ik heb inmiddels mijn tokens in BO6 beschikbaar 🙃

[Afbeelding]
Heb ik voor niks veel Monster Energy blikjes gekocht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 11:25
Starscreamer schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:38:
[...]

Heb ik voor niks veel Monster Energy blikjes gekocht :o
Heb je wel een operator en een blueprint ;)
Nog codes over?

[ Voor 4% gewijzigd door zaander op 15-11-2024 16:10 ]

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:16:

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MXdLVFMAnVQ-j-IeNUllUtHWsE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5CIYAoGckcr0bP5sJhPldn5d.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb er ook nog een paar liggen O-)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:10:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb er ook nog een paar liggen O-)
Haha nice. Prestige master here we come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
zaander schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:09:
[...]

Heb je wel een operator en een blueprint ;)
Nog codes over?
Alles compleet helaas geen code's meer over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:34
Vorige week deed Black Ops 6 het nog perfect. Nu wilde ik vandaag weer spelen, alle video's gewoon op 0,000000001 FPS, continue vastlopers, error's, crashes, wordt de heletijd plat gegooid met allemaal berichten over de season pass dat ook met 0,0000000001 FPS gaat en dan crashed het weer.

Probeer je wat te claimen, hup weer een crash.

[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 15-11-2024 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 00:52
Al mijn xp tokens zijn opeens weer weg?! Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 09:49
Sokucho schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:18:
YEP na playlist update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:36
Na de update crasht hij bij mij om de 3 potjes ofzo. Nog erg veel mensen met rank 1. Goed gefixt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:53
Idem. Rare actie toch ook weer van Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 22:51
Ik heb er eentje unlockt met battlepass en die is gewoon beschikbaar.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23:17
Mensen. Als je naar warzone gaat daar eentje activeren. Eruit gaan en mp terug in. Werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:15

On_E

Housemusic

Ja!

Ik zag gister ineens dat ik er echt bizar veel had en maakte er gelijk 3 actief. (XP, Wapen XP en Battlepass XP).

Uur later verlopen dus wilde ik gelijk weer 3 nieuwe activeren en toen zag ik dat ik er geen meer had..

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 07:19:
Mensen. Als je naar warzone gaat daar eentje activeren. Eruit gaan en mp terug in. Werkt.
Hoe doe je dat in warzone? Zie niks over xp tokens staan zoals bij multiplayer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slingert
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-10 20:05
Sokucho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:54:
[...]

Eerst naar een ‘potje’ gaan. Ik zag het ook niet staan maar zodra je in een game zit kun je het activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat info opgezocht over season 1 en hoe seasons werken in CoD. Werd daar niet heel enthousiast van maar dat kan ook gewoon een BP, tokens, verschillende valuta, shop, tier skips vermoeidheid zijn. Begin dat goed zat te raken in games merk ik. En dan al die kleurtjes en gekke weapon skins.. of ben ik oud aan het worden? :P
Jullie het naar je zin met S1? Hoe voelt de progressie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolverine9000
Sokucho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:54:
[...]

Je gaat vb naar arra99 en dan solo. Match niet starten en dan token l3 kiezen en terug naar mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:36
Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:10:
Ik heb wat info opgezocht over season 1 en hoe seasons werken in CoD. Werd daar niet heel enthousiast van maar dat kan ook gewoon een BP, tokens, verschillende valuta, shop, tier skips vermoeidheid zijn. Begin dat goed zat te raken in games merk ik. En dan al die kleurtjes en gekke weapon skins.. of ben ik oud aan het worden? :P
Jullie het naar je zin met S1? Hoe voelt de progressie?
Dit heb ik hetzelfde. Moet zeggen dat ik deze Cod zo lekker vind spelen dat ik dit alles voor lief neem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Is het nou bewust dat ik sinds de laatste update niet meer zie wat voor kills ik maak (headshot, kingslayer, etc), of is dat ook weer een bug?

Edit: Ooh Nevermind het is gefixed.

Ik negeer KD graag en zeg regelmatig dat het er niet toe doet maar als je dan een KD van 20 hebt is het toch wel lekker 🥸

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkOvQsOhVj671otgTFsTe1BZsJQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RXcIVvUDhnp94KoIjyB1QUmw.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Donstil op 16-11-2024 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-10 15:28
Donstil schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:36:
Is het nou bewust dat ik sinds de laatste update niet meer zie wat voor kills ik maak (headshot, kingslayer, etc), of is dat ook weer een bug?

Ik negeer KD graag en zeg regelmatig dat het er niet toe doet maar als je dan een KD van 20 hebt is het toch wel lekker 🥸

[Afbeelding]
Als ik zo op voorhand de tegenstanders zie staan is dat dan ook niet heel gek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
theman36 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:03:
[...]

Als ik zo op voorhand de tegenstanders zie staan is dat dan ook niet heel gek :P
Er is (nog steeds) een Bug dat alle of bepaalde users als level 1 getoond worden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 22:09

[Afbeelding]
Wel lekkere objective score :P

Steam: Ryada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:00:
[...]

Wel lekkere objective score :P
Team Deadmatch met objectives was dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Donstil schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:10:
[...]

Team Deadmatch met objectives was dit :+
De objective was zeker staren naar punt A of C >:)

(dit zijn gewoon jokes hoor vond het wel grappig)

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 16-11-2024 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:13:
[...]

De objective was zeker staren naar punt A of C >:)

(dit zijn gewoon jokes hoor vond het wel grappig)
De objective was “alles helemaal de moeder schieten”

Maar zonder gekheid, campen doe ik dan weer niet aan, merk echter wel dat het overdag veel makkelijker is. Desalniettemin wel leuk voor de statistieken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123

[Afbeelding]
Je naam jemoeder? Serieus? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryada
Goed nieuws voor de mensen met veel xp tokens :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pbK0tpRrD8OiTfGrWe_iM-KPlVI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/ocg2ckrPGEDtiN12gJf6kl85.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Waarom word Crossplay elke keer terug automatisch aangezet. Ook irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06:37
Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:17:
[Afbeelding]
Top! Ik had er ook nog ongeveer oneindig. Even wachten en dan door lekker prestige runnen.
Game speelt wel echt heerlijk moet ik zeggen. Spawns lijkt goed opgelost te zijn en kan echt genieten van Control of S&D.

Inmiddels m’n C9 op gold zitten. Dat gaat niet zo snel bij S&D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:55
Ik heb een vaag probleem en alleen met BO6. Ik heb op random momenten stick drift. In de vorm van ineens een kwartslag naar links kijken vanuit het niks, heel soms een andere kant. Ook bijvoorbeeld als ik R1 in druk om een granaat te gooien :?

Nu heb ik laatst (voordat dit probleem zich voor deed) de potentiometers gereinigd (omdat ik back paddles heb ingebouwd en 'm toch al open had liggen) omdat ik voorheen ook licht last had van stick drift. Probleem leek volledig opgelost. Maar sinds deze week doet dit probleem zich ineens voor, en het lijkt qua intensiteit toe te nemen. Even gegoogled, en probleem kan mogelijk bij de Dead Zones zitten. Dus deze aangepast, en dat lijkt aardig effect te hebben. Maar als ik een granaat wil gooien gebeurt het nog steeds af en toe? Iemand anders dit al eens mee gemaakt?

Vreemde is: doe ik hierna een potje Fortnite, Rocket League, Last of Us Part I dan heb ik nergens last van. Alleen in BO6 multiplayer maar ook Warzone. Het lijkt dus niet zozeer een hardware probleem te zijn, maar meer in BO6 te zitten.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Denman schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:17:
Ik heb een vaag probleem en alleen met BO6. Ik heb op random momenten stick drift. In de vorm van ineens een kwartslag naar links kijken vanuit het niks, heel soms een andere kant. Ook bijvoorbeeld als ik R1 in druk om een granaat te gooien :?

Nu heb ik laatst (voordat dit probleem zich voor deed) de potentiometers gereinigd (omdat ik back paddles heb ingebouwd en 'm toch al open had liggen) omdat ik voorheen ook licht last had van stick drift. Probleem leek volledig opgelost. Maar sinds deze week doet dit probleem zich ineens voor, en het lijkt qua intensiteit toe te nemen. Even gegoogled, en probleem kan mogelijk bij de Dead Zones zitten. Dus deze aangepast, en dat lijkt aardig effect te hebben. Maar als ik een granaat wil gooien gebeurt het nog steeds af en toe? Iemand anders dit al eens mee gemaakt?

Vreemde is: doe ik hierna een potje Fortnite, Rocket League, Last of Us Part I dan heb ik nergens last van. Alleen in BO6 multiplayer maar ook Warzone. Het lijkt dus niet zozeer een hardware probleem te zijn, maar meer in BO6 te zitten.
Niet elke game gaat hetzelfde om met de data van de controller. Mijn controller heeft extreem lichte "stick drift" (hall effect dus het is bij mij meer een calibratie issue) Maar geen enkele andere game leest die data uit zelfs als ik de deadzone op 0 instel. Dus het kan ook zijn dat er bijv een cleaning gedaan word door andere games die dat ene rare data punt eruit wissen (zeg niet dat dit het geval is maar dit zou wel kunnen)
Heb je ook al een andere controller geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:22:
[...]

Niet elke game gaat hetzelfde om met de data van de controller. Mijn controller heeft extreem lichte "stick drift" (hall effect dus het is bij mij meer een calibratie issue) Maar geen enkele andere game leest die data uit zelfs als ik de deadzone op 0 instel. Dus het kan ook zijn dat er bijv een cleaning gedaan word door andere games die dat ene rare data punt eruit wissen (zeg niet dat dit het geval is maar dit zou wel kunnen)
Heb je ook al een andere controller geprobeerd?
Ik heb maar 1 controller :P

Daar gaat binnenkort wel een 2e bij komen, maar aangezien dit de enige is met paddles zou het fijn zijn als het bij deze controller is opgelost. Maar ik snap deze redenering zeker wel, wat ik alleen zo vaag vind is dat het probleem ook optreedt als ik -alleen- de R1 knop gebruik en verder geen stick aanraak. Net ff geprobeerd in een potje.

Edit: oh ja, waarom het fijn zou zijn als het opgelost is. Net had ik een super fijn gemikte granaat in een huisje in nuketown. Beeld draait ineens een kwartslag, granaat tegen obstakel en bounced terug: mezelf gekilled :+

[ Voor 10% gewijzigd door Denman op 16-11-2024 22:31 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Denman schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:30:
[...]

Ik heb maar 1 controller :P

Daar gaat binnenkort wel een 2e bij komen, maar aangezien dit de enige is met paddles zou het fijn zijn als het bij deze controller is opgelost. Maar ik snap deze redenering zeker wel, wat ik alleen zo vaag vind is dat het probleem ook optreedt als ik -alleen- de R1 knop gebruik en verder geen stick aanraak. Net ff geprobeerd in een potje.

Edit: oh ja, waarom het fijn zou zijn als het opgelost is. Net had ik een super fijn gemikte granaat in een huisje in nuketown. Beeld draait ineens een kwartslag, granaat tegen obstakel en bounced terug: mezelf gekilled :+
Het kan ook zijn ofc dat de paddles om de 1 of andere reden een kortsluiting veroorzaken soms. Maar helaas is het maar giswerk zo op een forum, vooral met zo'n probleem als dit. Het klinkt wel enorm irritant, ik heb alleen soms als ik respawn dat mijn aim omhoog kijkt tov rechtdoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:47
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:21:
Waarom word Crossplay elke keer terug automatisch aangezet. Ook irritant
Aandeijssel schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:35:
Tip voor de mensen die op ps5 spelen en cross play uitwillen. Zet cross play eerst uit en start daarna het gehele spel opnieuw op(dus echt eerst afsluiten). Als je dat niet doet, en meteen een ronde speelt schakelt het spel cross play na elke match automatisch weer aan.

Ik merk dat ik in console lobby meer plezier ervaar dan in een gemixte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovinho99
  • Laatst online: 28-09 12:11
Hoe bevalt seizoen 1 tot nog toe voor jullie? Heb nog de tijd niet gehad om te spelen vandaar😆.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TLL3ggGjsFWdJNUeiffsviZ3tVE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fRS0A44RbusvyNgbLWY0b4Wi.png?f=fotoalbum_large
Alle base game wapens zijn nu op Dark Matter. Wat een grind was dat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ligt het aan mij of is her vandaag mega laggy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ryada schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:08:
[Afbeelding]
Op hoeveel dagen/uren sta je dan ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:17:
[Afbeelding]
Wat een BS.. Ze dachten gewoon even makkelijk de tokens te wissen zodat men ze weer in bundles konden verkopen, en nu staat de hele community op zn achterste benen en dan gooien ze het op stability issues? een XP token? wie houden ze voor de gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryada
Chelseamarre123 schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:03:
[...]

Op hoeveel dagen/uren sta je dan ingame?
Net wat minder dan 149 uur
Imperium schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:07:
[...]

Wat een BS.. Ze dachten gewoon even makkelijk de tokens te wissen zodat men ze weer in bundles konden verkopen, en nu staat de hele community op zn achterste benen en dan gooien ze het op stability issues? een XP token? wie houden ze voor de gek.
Ik denk dat de waarheid iets in het midden zit. Denk dat het oprecht een bug was die het veroorzaakte, maar dat er waarschijnlijk wat onbedoelde overhead inzat. Uit ervaring kunnen stabiliteit en performance issues soms door de raarste dingen veroorzaakt worden.
Nu neemt dat niet weg dat er ook wel een stuk inzat van dat ze nooit in BO6 hadden moeten werken maar denk wel dat het niet zo zwart wit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 12:03

CerandoX.nl

Vides

Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds de Season 1 update kan ik geen potten meer breken. Echt alleen maar slechte potjes, in verschillende potjes meerdere keren achter elkaar gespawnkilled door dezelfde persoon.

Het lijkt wel alsof ik iedere keer te laat ben. Ook freezes het scherm soms en lijkt er sowieso wel meer lag te zijn.

De “every map is nuketown in BO6” meme lijkt voor mij nu ook waarheid te worden.

Wat een ergernis. Heb hem maar uitgezet. Ik vind er echt reet meer aan zo.

Oh en erger mij er ook aan dat Eliminations weer terug is, om te verbloemen hoe slecht je het echt doet qua Kills.

Ligt het aan mij?

[ Voor 18% gewijzigd door CerandoX.nl op 17-11-2024 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

CerandoX.nl schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:14:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds de Season 1 update kan ik geen potten meer breken. Echt alleen maar slechte potjes, in verschillende potjes meerdere keren achter elkaar gespawnkilled door dezelfde persoon.

Het lijkt wel alsof ik iedere keer te laat ben. Ook freezes het scherm soms en lijkt er sowieso wel meer lag te zijn.

De “every map is nuketown in BO6” meme lijkt voor mij nu ook waarheid te worden.

Ligt het aan mij?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryada schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:08:
[Afbeelding]
Lekker, hoor. Lang geleden dat ik een camo grind heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Oh en erger mij er ook aan dat Eliminations weer terug is, om te verbloemen hoe slecht je het echt doet qua Kills.

Ligt het aan mij?
Op de ps5 geen last en ook geen freezes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 12:03

CerandoX.nl

Vides

Zal eens kijken of er een andere reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolverine9000
Azqi schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:30:
[...]

Op de ps5 geen last en ook geen freezes.
Eerste twee dagen wel 2 a 3 drie keer een freeze gehad in mp en zombies. Maar voor de rest loopt alles vlotjes op ps5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryada
Verwijderd schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:18:
[...]

Lekker, hoor. Lang geleden dat ik een camo grind heb gedaan.
Thanks :D Voor mij is de laatste die ik completed heb MW2 geweest, alleen was dat wel met lange pauzes. Cold War had ik net als BO6 helemaal kapot gegrind. Maar ik ben 1 van de weinige mensen die schijnbaar Cold War leuk vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-10 19:36
Lekker dan, precies mijn battlepass xp tokens zijn verdwenen en de rest niet. Hopelijk wordt t snel gefixed.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:09
Toch bijzonder hoe snel een mooie game zo snel verpest kan worden door iets simpels als smoke.
Onspeelbaar op deze manier, en dan rondrennen met een knuppel.

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukkerterror90
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-10 23:17
merlin1201 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:59:
Toch bijzonder hoe snel een mooie game zo snel verpest kan worden door iets simpels als smoke.
Ik vind smokes wel handig. Gebruik die vaak als ik met SMG rond loop en dan vooral de wat langere stukken gebruik ik ze om dicht op een tegenstander te komen zonder dat ik word neergemaaid door een Sniper haha. Heb 1 Class waarin ik 3 smokes heb. 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Ik had laatst een smoke challenge en lag daardoor onbedoeld compleet dubbel van het lachen tijdens een potje Nuketown. Ik equip normaal nooit smoke, en het lukte me dan ook eerst niet om deze challenge binnen te halen. Dus ik ben met de Tactical Expert en Quartermaster Perks gewoon als een blinde smokes gaan spammen en schietend rondrennen.

Compleet Nuketown in de rook, ik ben er niet trots op. Het was waarschijnlijk een hel om tegen (en mee) te spelen, maar ik heb me kapot gelachen en de challenge in 2 potjes gehaald :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Gisteren en vandaag op xbox opnieuw last van soort gestutter. Vrij irritant. Is gelukkig niet elke potje zo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik vind rookgranaten juist heel fijn. Zeker in hardcore met objectives zijn ze onmisbaar. Daarnaast kan ik er mooi snipers mee dwarszitten als ze weer eens een plek hebben gevonden om van de ene kant naar de andere te schieten >:)

Smoke all day wat mij betreft :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Neem een anti smoke loadout met thermal scopes op je wapens. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Misschien een leuk idee voor een map, Smoketown :P

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:00
meer mensen er last van dat de game echt beroerd loopt vandaag(pc versie)heel vee;l stutter ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:13

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pff ik moet met die nieuwe warzone wel echt wennen aan de movement hoor. In multiplayer is 1 ding maar in warzone weet ik het nog net zo niet hiermee :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• merlin1201
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:09
Na wat ik eigenlijk bedoel is die speelwijze, het gebruik van smoke door vrijwel iedereen in steakhouse. Echt ondoenbaar en dan word je door speedy neergeknuppeld, echt zo irritant, wel grappig in het begin maar niet als iedereen dat doet

4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merlin1201 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:46:
Na wat ik eigenlijk bedoel is die speelwijze, het gebruik van smoke door vrijwel iedereen in steakhouse. Echt ondoenbaar en dan word je door speedy neergeknuppeld, echt zo irritant, wel grappig in het begin maar niet als iedereen dat doet
Smokey steaks :9

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

merlin1201 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:46:
Dat is wat die camo grind gekte doet, dat lijkt mij de enige reden dat mensen zo spelen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Slasher schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:21:
[...]

Klopt op Veteran gewoon niet te doen. Ook zonde van de verhaallijn, als ik zombies had willen spelen kies ik daar zelf wel voor. Heel erg over de top, en bovenal, niet leuk meer.
Toch nog gelukt, heb emergence op een lager level gedaan, de rest op Vetaran, en zo veel mogelijk nuttige Player Upgrades gedaan in de safehouse, en in Emergence een LMG gevonden waar ik de red director (in dat bassin) vele makkelijker kon uitschakelen.

Moest alleen de laatste missie overnieuw doen omdat je de chievo alleen krijgt als je de end credits bereikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q0TRZrz9EgbcAA4G2HnlDIi2U4I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gg1VRE2tZucufaXGv18RdVd0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 18-11-2024 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyXboxGotBanned
  • Laatst online: 25-09 22:54
Hey mensen,
Sinds een maandje weer ouderwets Call of Duty aan het doen en een Xbox gehaald, ik vind 'm super tof. Zijn er mensen die met een clubje potjes willen doen? Merk dat ik mijn hersendode teammaten beu ben. Ik ben 27, getrouwd en werk full time, maar van de week ff thuis voor revalideren na operatie, dus tijd zat voor nu. Leeftijd of skill leven boeit me niet, kan alleen niet tegen ragen, niet de objective spelen. Als het maar gezellig is.
Mijn gamertag op Xbox is OnlyJoriz en onze discord is https://discord.gg/TcHj7Mqd Speel soms ook met maten maar die hebben een cod burnout door Stakeout 24/7.
Groetjes Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ja gisteren weer een paar van dit soort potjes. Kleine maps vol smoke, kan je helemaal niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

SD5k schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:08:
[...]

Dat is wat die camo grind gekte doet, dat lijkt mij de enige reden dat mensen zo spelen.
Yup is ook bij mijzelf van toepassing. speel vaak wapens die ik niet leuk vind of aan het campen wat ik verafschuw om maar een bepaalde challenge te completen 8)7

Maar juist die camo grind is wat ik leuk vind om te doen als het er in zit.

Het is wat mensen meer engaged houd. Hedendaags kunnen ze zoiets niet meer doen.. Plus dat ze natuurlijk camo's kunnen verkopen in de store :P

Vroeger (tijd van modern warfare 2 2009) was het makkelijk gewoon een callingcard bij 1000 headshots met een wapen en klaar

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 19-11-2024 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarendBotje
  • Niet online
Ricmaniac schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 07:55:
[...]

Vroeger (tijd van modern warfare 2 2009) was het makkelijk gewoon een callingcard bij 1000 headshots met een wapen en klaar
Nostalgische goede oude tijd met de 360 no scope op de intervention :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BarendBotje schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:56:
[...]

Nostalgische goede oude tijd met de 360 no scope op de intervention :*)
Ja man :D Speelde alleen maar intervention haha. Het is ook de CoD die ik de meeste uren gespeeld heb vanaf de allereerste cod tot en met nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Er was laatst ook een in Stake Out (die map in dat huis wat een grote chaos is), die met een knuppel rondrende. Mega irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OrbNL
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 14-09 21:00

🕺🏻

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://mp1st.com/title-u...-enables-legacy-xp-tokens

XP tokens zouden terug moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Ben bezig met de Gold Camo grind op alle Assault Rifles. Ben nu beland bij de Goblin, dat is de enige semi-auto in het lijstje. Echt tergend, ben niet gewend om semi auto de schiet knop te spammen.

Zal als het wapen wat geleveld is deze build proberen:

Heb gelukkig al 20 headshots in een avond, dus ben hopelijk snel klaar met deze gun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:30

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Klopt, zag ze er gisteren weer tussen staan.

Wat ik ook nog steeds bijzonder vind is dat m'n COD points van de laatste versie die ik speelde (Modern Warfare 2019) er ook nog steeds staan.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Hebben meer mensen last van het feit dat als je een potje free for all wint, je heel vaak niet meer te zien bent bij de top drie? In de ranglijst zie ik mezelf gewoon staan, maar als die drie spelers met hun characters worden getoond (waar je emotes kunt doen) sta ik er dan helemaal niet bij. Supervaag. Daarnaast wordt een tweede en derde plaats steevast als 'defeat' weergegeven, terwijl dat in FFA altijd winst was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daradius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 14:52
kevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:29:
Ben bezig met de Gold Camo grind op alle Assault Rifles. Ben nu beland bij de Goblin, dat is de enige semi-auto in het lijstje. Echt tergend, ben niet gewend om semi auto de schiet knop te spammen.

Zal als het wapen wat geleveld is deze build proberen:
[YouTube: SECRET *2 SHOT* GOBLIN MK2 CLASS in BLACK OPS 6! 👑 (Best GOBLIN MK2 Class Setup) BO6]

Heb gelukkig al 20 headshots in een avond, dus ben hopelijk snel klaar met deze gun.
Met deze gun had ik ook van alle guns die ik tot nu toe gedaan heb het meeste moeite. ben zelf nog bezig met de grind voor dark matter. Moet kwa headshots alleen de helft van de pistols en de shotguns nog, dus hopelijk zit dat een beetje mee :P. Goblin is ondertussen al diamond, maar denk dat de tripple kills nog wel lastig gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeWaanzin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:43:
[...]

Klopt, zag ze er gisteren weer tussen staan.

Wat ik ook nog steeds bijzonder vind is dat m'n COD points van de laatste versie die ik speelde (Modern Warfare 2019) er ook nog steeds staan.
Ik heb gisteravond twee keer tokens ingezet voor tijdens een potje solo zombies. Dat werkte prima, maar nadat ik doodging en het voorbij was, kreeg ik in beide gevallen een soort crash naar het hoofdmenu met een memory error. Wel kreeg ik netjes alle beloningen en XP enzo, maar het was een beetje gek. Misschien dat ze dit bedoelde met stabiliteitsproblemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daradius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:09:
[...]

Met deze gun had ik ook van alle guns die ik tot nu toe gedaan heb het meeste moeite. ben zelf nog bezig met de grind voor dark matter. Moet kwa headshots alleen de helft van de pistols en de shotguns nog, dus hopelijk zit dat een beetje mee :P. Goblin is ondertussen al diamond, maar denk dat de tripple kills nog wel lastig gaan worden.
Hardcore, FMJ voor je kogels (als dat er in zit, weet ik niet zeker) en dan kleine mappen/face-off mappen spelen. Dan gaat het ook met semi-automatisch nog redelijk makkelijk om triple kills te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vrijdag schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:27:
[...]

Hardcore, FMJ voor je kogels (als dat er in zit, weet ik niet zeker) en dan kleine mappen/face-off mappen spelen. Dan gaat het ook met semi-automatisch nog redelijk makkelijk om triple kills te maken.
Fmj doet geen extra damage. Enkel als je door een muur schiet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:29:
[...]

Fmj doet geen extra damage. Enkel als je door een muur schiet
Klopt, maar omdat je er makkelijker mee door oppervlakten én tegenstanders schiet is dat wel handig in kleine maps waar tegenstanders vaak toch bij elkaar zitten. Zeker als het ook nog eens Hardpoint of Dom is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wat is jullie go-to wapen?
Voor mij zijn denk ik de XM4 of de GPR 91 de lekkerste om mee te knallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

kevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:26:
XM4 speelt erg fijn, en as always kan ik vaak lezen en schrijven met de AK-47/74.
De C9 (SMG) speelt ook erg fijn.

Verder veel aan het wisselen geweest met daily challenges.

Ik moet wel zeggen, ik kan na een paar potjes de MP wel helemaal zat zijn.... Of het nu mijn skill of SBMM is, dat durf ik niet te zeggen :+

Zombies is wel leuk, moest enorm wennen aan round-based were, maar het groeit zeker op mij! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-09 11:25
Gisteren voor het eerst zombies opgestart, moest erg wennen maar erg tof!
Ook om gewoon chill te spelen niet te veel nadenken en alles wat beweegt schieten, en daarnaast wapens levelen!

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:28
Ik heb tot nu toe nog alleen maar zombies gespeeld,en moet zeggen dat ik me hiermee uitstekend vermaak! 8) Heb zelfs de MP nog niet eens aangeraakt hahaha.

Eerst maar weer eens een beetje de skills vanonder het stof vandaan halen haha, hoewel ik denk dat de jaartjes ondertussen wel beginnen te tellen aangezien het reactievermogen niet meer je van het is :+

PSN: SmokeInTheFaceNL

Gewoon hardcore spelen. Dan maak je tenminste nog een beetje kans tegenover die jonkies :P * Vrijdag is zelf ook al zowat 44 <+:) )

Gisteren ook weer een paar rondes zombies gespeeld maar ik vind dat die augments wel tergend traag levelen. Ook omdat je er maar één tegelijk kan doen vind ik wel jammer. Want nu moet je dus werkelijk álles apart doen. De field upgrades, de ammo mods en de perk-a-cola's.

Wat mij betreft mag dat iets sneller of dat je er minstens twee tegelijk kan doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 21-11-2024 09:50 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-10 19:36
Zou lekker zijn als ze eens wat meer professionele ontwikkelaars aannemen en stoppen met al die stagiares. Ben nu 5 loadouts kwijt en heb hele andere operators opeens

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29
Nog mensen die ervaren dat loadouts plots verdwijnen? Ik had er 8 en nu nog maar 5 meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
pina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:20:
Nog mensen die ervaren dat loadouts plots verdwijnen? Ik had er 8 en nu nog maar 5 meer
Met prestigen was ik ze wel allemaal kwijt, heel irritant!

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokeintheface
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:28
Was ook mijn savegame en loadouts kwijt, de gobblegum packs waren weer gerest....pfff
Schijnt door de update van Hit list te komen (update van 21.11.24)

https://dotesports.com/ca...es-missing-in-black-ops-6

[ Voor 13% gewijzigd door smokeintheface op 22-11-2024 06:59 ]

PSN: SmokeInTheFaceNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Wat is trouwens een Battle Pass 2XP token? Ik kan nergens vinden wat je daarmee krijgt.

Oeps al gevonden dat is voor het levelen in Battle Pass, obviously.

[ Voor 30% gewijzigd door Slasher op 22-11-2024 10:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Slasher schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:15:
Wat is trouwens een Battle Pass 2XP token? Ik kan nergens vinden wat je daarmee krijgt.

Oeps al gevonden dat is voor het levelen in Battle Pass, obviously.
Ik zie je edit al :+

[ Voor 11% gewijzigd door rCk op 22-11-2024 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind iets irritant. Het is iets kleins en stelt geen moer voor, maar ik erger mij er aan:

Als ik wordt neergeschoten terwijl ik zelf schiet, hoor ik in plaats van het gewone wapengeluid een geklik, alsof ik geen munitie meer heb.

Zoals gezegd, het is totaal onbelangrijk maar ik erger me er aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29
smokeintheface schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:54:
Was ook mijn savegame en loadouts kwijt, de gobblegum packs waren weer gerest....pfff
Schijnt door de update van Hit list te komen (update van 21.11.24)

https://dotesports.com/ca...es-missing-in-black-ops-6

BO6 classes reset: How to fix

...the only real fix is to recreate your custom classes from memory the best you can. Unfortunately, it looks as though this error, or whatever the issue is, may have had some client-side impact.

wat een clickbait zeg |:( |:(

Bij een vorige update waren alle tokens ineens weg, nu zijn ze er weer. Schandalig hoe ze voortdurend nieuwe fouten maken voor een spel dat grotendeels recup is van vorige iteraties met andere skins

[ Voor 13% gewijzigd door pina op 22-11-2024 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

kevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:26:
De KSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Ik heb nu in twee afzonderlijke potten gehad dat de naam boven een tegenstander blauw was. Alsof hij een teamgenoot was. Daardoor schoot ik niet op hem, maar hij wel op mij. Helaas geen opnames van. Later hadden die spelers wel gewoon hun naam in rood boven zich. Dus het was niet continu. Meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:06

Sandyman538

SandstorM [148839]

kesj schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:35:
Ik heb nu in twee afzonderlijke potten gehad dat de naam boven een tegenstander blauw was. Alsof hij een teamgenoot was. Daardoor schoot ik niet op hem, maar hij wel op mij. Helaas geen opnames van. Later hadden die spelers wel gewoon hun naam in rood boven zich. Dus het was niet continu. Meer mensen die dit herkennen?
https://callofduty.fandom.com/wiki/Sleeper_Agent

Is een field upgrade.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 06:37
Dank! De eerste keer dacht ik het fout te zien, tweede keer was het super duidelijk. Het werkt dus wel, want ik werd twee keer kapotgeschoten 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pariah86
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 14-06 17:06
Wat een schijtwapen is die Goblin eigenlijk... Als ik daar 100 headshots mee moet behalen ben ik volgend jaar nog bezig. Echt wtf. Zou mij nog niet verbazen dat die er in zit om toch de battlepass te kopen om zo een extra assault erbij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Pariah86 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:02:
Wat een schijtwapen is die Goblin eigenlijk... Als ik daar 100 headshots mee moet behalen ben ik volgend jaar nog bezig. Echt wtf. Zou mij nog niet verbazen dat die er in zit om toch de battlepass te kopen om zo een extra assault erbij te krijgen.
Inderdaad echt ruk. Beter kan je de krig goud maken. Je hoeft niet alle AR wapens goud te hebben om verder te gaan in de Camo grind
Pagina: 1 ... 17 ... 23 Laatste