De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Die wilde ik net proberen met none stop RMG aan
Heb ik voor niks veel Monster Energy blikjes gekochtDonstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:16:
Oké het had toch even tijd nodig. Ik heb inmiddels mijn tokens in BO6 beschikbaar 🙃
[Afbeelding]
Heb je wel een operator en een blueprintStarscreamer schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 14:38:
[...]
Heb ik voor niks veel Monster Energy blikjes gekocht
Nog codes over?
[ Voor 4% gewijzigd door zaander op 15-11-2024 16:10 ]
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Donstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 11:16:
Oké het had toch even tijd nodig. Ik heb inmiddels mijn tokens in BO6 beschikbaar 🙃
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/5CIYAoGckcr0bP5sJhPldn5d.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb er ook nog een paar liggen

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha nice. Prestige master here we come.Vrijdag schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:10:
[...]
[Afbeelding]
Ik heb er ook nog een paar liggen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Alles compleet helaas geen code's meer overzaander schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 16:09:
[...]
Heb je wel een operator en een blueprint
Nog codes over?
Probeer je wat te claimen, hup weer een crash.
[ Voor 7% gewijzigd door Toonen1988 op 15-11-2024 17:15 ]
YEP na playlist updateSokucho schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:18:
Al mijn xp tokens zijn opeens weer weg?! Iemand anders ook last van?
Idem. Rare actie toch ook weer van Activision.Sokucho schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:18:
Ja!Sokucho schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 19:18:
Ik zag gister ineens dat ik er echt bizar veel had en maakte er gelijk 3 actief. (XP, Wapen XP en Battlepass XP).
Uur later verlopen dus wilde ik gelijk weer 3 nieuwe activeren en toen zag ik dat ik er geen meer had..
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hoe doe je dat in warzone? Zie niks over xp tokens staan zoals bij multiplayer.Wolverine9000 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 07:19:
Mensen. Als je naar warzone gaat daar eentje activeren. Eruit gaan en mp terug in. Werkt.
Eerst naar een ‘potje’ gaan. Ik zag het ook niet staan maar zodra je in een game zit kun je het activeren.Sokucho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:54:
[...]
Hoe doe je dat in warzone? Zie niks over xp tokens staan zoals bij multiplayer.
Verwijderd
Jullie het naar je zin met S1? Hoe voelt de progressie?
Je gaat vb naar arra99 en dan solo. Match niet starten en dan token l3 kiezen en terug naar mpSokucho schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 08:54:
[...]
Hoe doe je dat in warzone? Zie niks over xp tokens staan zoals bij multiplayer.
Dit heb ik hetzelfde. Moet zeggen dat ik deze Cod zo lekker vind spelen dat ik dit alles voor lief neem.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 11:10:
Ik heb wat info opgezocht over season 1 en hoe seasons werken in CoD. Werd daar niet heel enthousiast van maar dat kan ook gewoon een BP, tokens, verschillende valuta, shop, tier skips vermoeidheid zijn. Begin dat goed zat te raken in games merk ik. En dan al die kleurtjes en gekke weapon skins.. of ben ik oud aan het worden?
Jullie het naar je zin met S1? Hoe voelt de progressie?
Edit: Ooh Nevermind het is gefixed.
Ik negeer KD graag en zeg regelmatig dat het er niet toe doet maar als je dan een KD van 20 hebt is het toch wel lekker 🥸
/f/image/RXcIVvUDhnp94KoIjyB1QUmw.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door Donstil op 16-11-2024 13:23 ]
Als ik zo op voorhand de tegenstanders zie staan is dat dan ook niet heel gekDonstil schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:36:
Is het nou bewust dat ik sinds de laatste update niet meer zie wat voor kills ik maak (headshot, kingslayer, etc), of is dat ook weer een bug?
Ik negeer KD graag en zeg regelmatig dat het er niet toe doet maar als je dan een KD van 20 hebt is het toch wel lekker 🥸
[Afbeelding]
Er is (nog steeds) een Bug dat alle of bepaalde users als level 1 getoond wordentheman36 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 14:03:
[...]
Als ik zo op voorhand de tegenstanders zie staan is dat dan ook niet heel gek
Wel lekkere objective scoreDonstil schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:36:
Is het nou bewust dat ik sinds de laatste update niet meer zie wat voor kills ik maak (headshot, kingslayer, etc), of is dat ook weer een bug?
[Afbeelding]
Steam: Ryada.
Team Deadmatch met objectives was dit
De objective was “alles helemaal de moeder schieten”Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 15:13:
[...]
De objective was zeker staren naar punt A of C
(dit zijn gewoon jokes hoor vond het wel grappig)
Maar zonder gekheid, campen doe ik dan weer niet aan, merk echter wel dat het overdag veel makkelijker is. Desalniettemin wel leuk voor de statistieken.
Je naam jemoeder? Serieus?Donstil schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 12:36:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/ocg2ckrPGEDtiN12gJf6kl85.png?f=user_large)
Top! Ik had er ook nog ongeveer oneindig. Even wachten en dan door lekker prestige runnen.Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:17:
Goed nieuws voor de mensen met veel xp tokens
[Afbeelding]
Game speelt wel echt heerlijk moet ik zeggen. Spawns lijkt goed opgelost te zijn en kan echt genieten van Control of S&D.
Inmiddels m’n C9 op gold zitten. Dat gaat niet zo snel bij S&D

Nu heb ik laatst (voordat dit probleem zich voor deed) de potentiometers gereinigd (omdat ik back paddles heb ingebouwd en 'm toch al open had liggen) omdat ik voorheen ook licht last had van stick drift. Probleem leek volledig opgelost. Maar sinds deze week doet dit probleem zich ineens voor, en het lijkt qua intensiteit toe te nemen. Even gegoogled, en probleem kan mogelijk bij de Dead Zones zitten. Dus deze aangepast, en dat lijkt aardig effect te hebben. Maar als ik een granaat wil gooien gebeurt het nog steeds af en toe? Iemand anders dit al eens mee gemaakt?
Vreemde is: doe ik hierna een potje Fortnite, Rocket League, Last of Us Part I dan heb ik nergens last van. Alleen in BO6 multiplayer maar ook Warzone. Het lijkt dus niet zozeer een hardware probleem te zijn, maar meer in BO6 te zitten.
Niet elke game gaat hetzelfde om met de data van de controller. Mijn controller heeft extreem lichte "stick drift" (hall effect dus het is bij mij meer een calibratie issue) Maar geen enkele andere game leest die data uit zelfs als ik de deadzone op 0 instel. Dus het kan ook zijn dat er bijv een cleaning gedaan word door andere games die dat ene rare data punt eruit wissen (zeg niet dat dit het geval is maar dit zou wel kunnen)Denman schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:17:
Ik heb een vaag probleem en alleen met BO6. Ik heb op random momenten stick drift. In de vorm van ineens een kwartslag naar links kijken vanuit het niks, heel soms een andere kant. Ook bijvoorbeeld als ik R1 in druk om een granaat te gooien
Nu heb ik laatst (voordat dit probleem zich voor deed) de potentiometers gereinigd (omdat ik back paddles heb ingebouwd en 'm toch al open had liggen) omdat ik voorheen ook licht last had van stick drift. Probleem leek volledig opgelost. Maar sinds deze week doet dit probleem zich ineens voor, en het lijkt qua intensiteit toe te nemen. Even gegoogled, en probleem kan mogelijk bij de Dead Zones zitten. Dus deze aangepast, en dat lijkt aardig effect te hebben. Maar als ik een granaat wil gooien gebeurt het nog steeds af en toe? Iemand anders dit al eens mee gemaakt?
Vreemde is: doe ik hierna een potje Fortnite, Rocket League, Last of Us Part I dan heb ik nergens last van. Alleen in BO6 multiplayer maar ook Warzone. Het lijkt dus niet zozeer een hardware probleem te zijn, maar meer in BO6 te zitten.
Heb je ook al een andere controller geprobeerd?
Ik heb maar 1 controllerRyada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:22:
[...]
Niet elke game gaat hetzelfde om met de data van de controller. Mijn controller heeft extreem lichte "stick drift" (hall effect dus het is bij mij meer een calibratie issue) Maar geen enkele andere game leest die data uit zelfs als ik de deadzone op 0 instel. Dus het kan ook zijn dat er bijv een cleaning gedaan word door andere games die dat ene rare data punt eruit wissen (zeg niet dat dit het geval is maar dit zou wel kunnen)
Heb je ook al een andere controller geprobeerd?
Daar gaat binnenkort wel een 2e bij komen, maar aangezien dit de enige is met paddles zou het fijn zijn als het bij deze controller is opgelost. Maar ik snap deze redenering zeker wel, wat ik alleen zo vaag vind is dat het probleem ook optreedt als ik -alleen- de R1 knop gebruik en verder geen stick aanraak. Net ff geprobeerd in een potje.
Edit: oh ja, waarom het fijn zou zijn als het opgelost is. Net had ik een super fijn gemikte granaat in een huisje in nuketown. Beeld draait ineens een kwartslag, granaat tegen obstakel en bounced terug: mezelf gekilled
[ Voor 10% gewijzigd door Denman op 16-11-2024 22:31 ]
Het kan ook zijn ofc dat de paddles om de 1 of andere reden een kortsluiting veroorzaken soms. Maar helaas is het maar giswerk zo op een forum, vooral met zo'n probleem als dit. Het klinkt wel enorm irritant, ik heb alleen soms als ik respawn dat mijn aim omhoog kijkt tov rechtdoorDenman schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 22:30:
[...]
Ik heb maar 1 controller
Daar gaat binnenkort wel een 2e bij komen, maar aangezien dit de enige is met paddles zou het fijn zijn als het bij deze controller is opgelost. Maar ik snap deze redenering zeker wel, wat ik alleen zo vaag vind is dat het probleem ook optreedt als ik -alleen- de R1 knop gebruik en verder geen stick aanraak. Net ff geprobeerd in een potje.
Edit: oh ja, waarom het fijn zou zijn als het opgelost is. Net had ik een super fijn gemikte granaat in een huisje in nuketown. Beeld draait ineens een kwartslag, granaat tegen obstakel en bounced terug: mezelf gekilled
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:21:
Waarom word Crossplay elke keer terug automatisch aangezet. Ook irritant
Aandeijssel schreef op zondag 3 november 2024 @ 09:35:
Tip voor de mensen die op ps5 spelen en cross play uitwillen. Zet cross play eerst uit en start daarna het gehele spel opnieuw op(dus echt eerst afsluiten). Als je dat niet doet, en meteen een ronde speelt schakelt het spel cross play na elke match automatisch weer aan.
Ik merk dat ik in console lobby meer plezier ervaar dan in een gemixte.
Op hoeveel dagen/uren sta je dan ingame?Ryada schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:08:
[Afbeelding]
Alle base game wapens zijn nu op Dark Matter. Wat een grind was dat
Wat een BS.. Ze dachten gewoon even makkelijk de tokens te wissen zodat men ze weer in bundles konden verkopen, en nu staat de hele community op zn achterste benen en dan gooien ze het op stability issues? een XP token? wie houden ze voor de gek.Ryada schreef op zaterdag 16 november 2024 @ 20:17:
Goed nieuws voor de mensen met veel xp tokens
[Afbeelding]
Net wat minder dan 149 uurChelseamarre123 schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:03:
[...]
Op hoeveel dagen/uren sta je dan ingame?
Ik denk dat de waarheid iets in het midden zit. Denk dat het oprecht een bug was die het veroorzaakte, maar dat er waarschijnlijk wat onbedoelde overhead inzat. Uit ervaring kunnen stabiliteit en performance issues soms door de raarste dingen veroorzaakt worden.Imperium schreef op zondag 17 november 2024 @ 15:07:
[...]
Wat een BS.. Ze dachten gewoon even makkelijk de tokens te wissen zodat men ze weer in bundles konden verkopen, en nu staat de hele community op zn achterste benen en dan gooien ze het op stability issues? een XP token? wie houden ze voor de gek.
Nu neemt dat niet weg dat er ook wel een stuk inzat van dat ze nooit in BO6 hadden moeten werken maar denk wel dat het niet zo zwart wit is.
Het lijkt wel alsof ik iedere keer te laat ben. Ook freezes het scherm soms en lijkt er sowieso wel meer lag te zijn.
De “every map is nuketown in BO6” meme lijkt voor mij nu ook waarheid te worden.
Wat een ergernis. Heb hem maar uitgezet. Ik vind er echt reet meer aan zo.
Oh en erger mij er ook aan dat Eliminations weer terug is, om te verbloemen hoe slecht je het echt doet qua Kills.
Ligt het aan mij?
[ Voor 18% gewijzigd door CerandoX.nl op 17-11-2024 18:22 ]
Verwijderd
Jep.CerandoX.nl schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:14:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds de Season 1 update kan ik geen potten meer breken. Echt alleen maar slechte potjes, in verschillende potjes meerdere keren achter elkaar gespawnkilled door dezelfde persoon.
Het lijkt wel alsof ik iedere keer te laat ben. Ook freezes het scherm soms en lijkt er sowieso wel meer lag te zijn.
De “every map is nuketown in BO6” meme lijkt voor mij nu ook waarheid te worden.
Ligt het aan mij?
Verwijderd
Lekker, hoor. Lang geleden dat ik een camo grind heb gedaan.Ryada schreef op zondag 17 november 2024 @ 14:08:
[Afbeelding]
Alle base game wapens zijn nu op Dark Matter. Wat een grind was dat
Op de ps5 geen last en ook geen freezes.CerandoX.nl schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:14:
Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar sinds de Season 1 update kan ik geen potten meer breken. Echt alleen maar slechte potjes, in verschillende potjes meerdere keren achter elkaar gespawnkilled door dezelfde persoon.
Oh en erger mij er ook aan dat Eliminations weer terug is, om te verbloemen hoe slecht je het echt doet qua Kills.
Ligt het aan mij?
Eerste twee dagen wel 2 a 3 drie keer een freeze gehad in mp en zombies. Maar voor de rest loopt alles vlotjes op ps5
ThanksVerwijderd schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:18:
[...]
Lekker, hoor. Lang geleden dat ik een camo grind heb gedaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Onspeelbaar op deze manier, en dan rondrennen met een knuppel.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Ik vind smokes wel handig. Gebruik die vaak als ik met SMG rond loop en dan vooral de wat langere stukken gebruik ik ze om dicht op een tegenstander te komen zonder dat ik word neergemaaid door een Sniper haha. Heb 1 Class waarin ik 3 smokes heb. 😜merlin1201 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:59:
Toch bijzonder hoe snel een mooie game zo snel verpest kan worden door iets simpels als smoke.
Ik had laatst een smoke challenge en lag daardoor onbedoeld compleet dubbel van het lachen tijdens een potje Nuketown. Ik equip normaal nooit smoke, en het lukte me dan ook eerst niet om deze challenge binnen te halen. Dus ik ben met de Tactical Expert en Quartermaster Perks gewoon als een blinde smokes gaan spammen en schietend rondrennen.merlin1201 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:59:
Toch bijzonder hoe snel een mooie game zo snel verpest kan worden door iets simpels als smoke.
Compleet Nuketown in de rook, ik ben er niet trots op. Het was waarschijnlijk een hel om tegen (en mee) te spelen, maar ik heb me kapot gelachen en de challenge in 2 potjes gehaald
Smoke all day wat mij betreft
Misschien een leuk idee voor een map, Smoketown
Elect a clown, expect a circus.
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
Smokey steaksmerlin1201 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:46:
Na wat ik eigenlijk bedoel is die speelwijze, het gebruik van smoke door vrijwel iedereen in steakhouse. Echt ondoenbaar en dan word je door speedy neergeknuppeld, echt zo irritant, wel grappig in het begin maar niet als iedereen dat doet
Dat is wat die camo grind gekte doet, dat lijkt mij de enige reden dat mensen zo spelen.merlin1201 schreef op maandag 18 november 2024 @ 14:46:
Na wat ik eigenlijk bedoel is die speelwijze, het gebruik van smoke door vrijwel iedereen in steakhouse. Echt ondoenbaar en dan word je door speedy neergeknuppeld, echt zo irritant, wel grappig in het begin maar niet als iedereen dat doet
Toch nog gelukt, heb emergence op een lager level gedaan, de rest op Vetaran, en zo veel mogelijk nuttige Player Upgrades gedaan in de safehouse, en in Emergence een LMG gevonden waar ik de red director (in dat bassin) vele makkelijker kon uitschakelen.Slasher schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 19:21:
[...]
Klopt op Veteran gewoon niet te doen. Ook zonde van de verhaallijn, als ik zombies had willen spelen kies ik daar zelf wel voor. Heel erg over de top, en bovenal, niet leuk meer.
Moest alleen de laatste missie overnieuw doen omdat je de chievo alleen krijgt als je de end credits bereikt.
:strip_exif()/f/image/Gg1VRE2tZucufaXGv18RdVd0.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 18-11-2024 20:42 ]
Sinds een maandje weer ouderwets Call of Duty aan het doen en een Xbox gehaald, ik vind 'm super tof. Zijn er mensen die met een clubje potjes willen doen? Merk dat ik mijn hersendode teammaten beu ben. Ik ben 27, getrouwd en werk full time, maar van de week ff thuis voor revalideren na operatie, dus tijd zat voor nu. Leeftijd of skill leven boeit me niet, kan alleen niet tegen ragen, niet de objective spelen. Als het maar gezellig is.
Mijn gamertag op Xbox is OnlyJoriz en onze discord is https://discord.gg/TcHj7Mqd Speel soms ook met maten maar die hebben een cod burnout door Stakeout 24/7.
Groetjes Joris
Ja gisteren weer een paar van dit soort potjes. Kleine maps vol smoke, kan je helemaal niks mee.merlin1201 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:59:
Yup is ook bij mijzelf van toepassing. speel vaak wapens die ik niet leuk vind of aan het campen wat ik verafschuw om maar een bepaalde challenge te completenSD5k schreef op maandag 18 november 2024 @ 16:08:
[...]
Dat is wat die camo grind gekte doet, dat lijkt mij de enige reden dat mensen zo spelen.

Maar juist die camo grind is wat ik leuk vind om te doen als het er in zit.
Het is wat mensen meer engaged houd. Hedendaags kunnen ze zoiets niet meer doen.. Plus dat ze natuurlijk camo's kunnen verkopen in de store
Vroeger (tijd van modern warfare 2 2009) was het makkelijk gewoon een callingcard bij 1000 headshots met een wapen en klaar
[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 19-11-2024 07:56 ]
Nostalgische goede oude tijd met de 360 no scope op de interventionRicmaniac schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 07:55:
[...]
Vroeger (tijd van modern warfare 2 2009) was het makkelijk gewoon een callingcard bij 1000 headshots met een wapen en klaar
Ja manBarendBotje schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 08:56:
[...]
Nostalgische goede oude tijd met de 360 no scope op de intervention
Er was laatst ook een in Stake Out (die map in dat huis wat een grote chaos is), die met een knuppel rondrende. Mega irritant.merlin1201 schreef op zondag 17 november 2024 @ 20:59:
🕺🏻CerandoX.nl schreef op zondag 17 november 2024 @ 18:14:
Zal als het wapen wat geleveld is deze build proberen:
Heb gelukkig al 20 headshots in een avond, dus ben hopelijk snel klaar met deze gun.
Klopt, zag ze er gisteren weer tussen staan.Vrijdag schreef op dinsdag 19 november 2024 @ 20:13:
https://mp1st.com/title-u...-enables-legacy-xp-tokens
XP tokens zouden terug moeten zijn
Wat ik ook nog steeds bijzonder vind is dat m'n COD points van de laatste versie die ik speelde (Modern Warfare 2019) er ook nog steeds staan.
XBL: theArthurrrr
Met deze gun had ik ook van alle guns die ik tot nu toe gedaan heb het meeste moeite. ben zelf nog bezig met de grind voor dark matter. Moet kwa headshots alleen de helft van de pistols en de shotguns nog, dus hopelijk zit dat een beetje meekevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:29:
Ben bezig met de Gold Camo grind op alle Assault Rifles. Ben nu beland bij de Goblin, dat is de enige semi-auto in het lijstje. Echt tergend, ben niet gewend om semi auto de schiet knop te spammen.
Zal als het wapen wat geleveld is deze build proberen:
[YouTube: SECRET *2 SHOT* GOBLIN MK2 CLASS in BLACK OPS 6! 👑 (Best GOBLIN MK2 Class Setup) BO6]
Heb gelukkig al 20 headshots in een avond, dus ben hopelijk snel klaar met deze gun.
Ik heb gisteravond twee keer tokens ingezet voor tijdens een potje solo zombies. Dat werkte prima, maar nadat ik doodging en het voorbij was, kreeg ik in beide gevallen een soort crash naar het hoofdmenu met een memory error. Wel kreeg ik netjes alle beloningen en XP enzo, maar het was een beetje gek. Misschien dat ze dit bedoelde met stabiliteitsproblemen?DeWaanzin schreef op woensdag 20 november 2024 @ 10:43:
[...]
Klopt, zag ze er gisteren weer tussen staan.
Wat ik ook nog steeds bijzonder vind is dat m'n COD points van de laatste versie die ik speelde (Modern Warfare 2019) er ook nog steeds staan.
Hardcore, FMJ voor je kogels (als dat er in zit, weet ik niet zeker) en dan kleine mappen/face-off mappen spelen. Dan gaat het ook met semi-automatisch nog redelijk makkelijk om triple kills te maken.Daradius schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:09:
[...]
Met deze gun had ik ook van alle guns die ik tot nu toe gedaan heb het meeste moeite. ben zelf nog bezig met de grind voor dark matter. Moet kwa headshots alleen de helft van de pistols en de shotguns nog, dus hopelijk zit dat een beetje mee. Goblin is ondertussen al diamond, maar denk dat de tripple kills nog wel lastig gaan worden.
Fmj doet geen extra damage. Enkel als je door een muur schietVrijdag schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:27:
[...]
Hardcore, FMJ voor je kogels (als dat er in zit, weet ik niet zeker) en dan kleine mappen/face-off mappen spelen. Dan gaat het ook met semi-automatisch nog redelijk makkelijk om triple kills te maken.
Klopt, maar omdat je er makkelijker mee door oppervlakten én tegenstanders schiet is dat wel handig in kleine maps waar tegenstanders vaak toch bij elkaar zitten. Zeker als het ook nog eens Hardpoint of Dom is.Chelseamarre123 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 12:29:
[...]
Fmj doet geen extra damage. Enkel als je door een muur schiet
Voor mij zijn denk ik de XM4 of de GPR 91 de lekkerste om mee te knallen.
XM4 speelt erg fijn, en as always kan ik vaak lezen en schrijven met de AK-47/74.kevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:26:
Wat is jullie go-to wapen?
De C9 (SMG) speelt ook erg fijn.
Verder veel aan het wisselen geweest met daily challenges.
Ik moet wel zeggen, ik kan na een paar potjes de MP wel helemaal zat zijn.... Of het nu mijn skill of SBMM is, dat durf ik niet te zeggen
Zombies is wel leuk, moest enorm wennen aan round-based were, maar het groeit zeker op mij!
Ook om gewoon chill te spelen niet te veel nadenken en alles wat beweegt schieten, en daarnaast wapens levelen!
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Eerst maar weer eens een beetje de skills vanonder het stof vandaan halen haha, hoewel ik denk dat de jaartjes ondertussen wel beginnen te tellen aangezien het reactievermogen niet meer je van het is
PSN: SmokeInTheFaceNL

Gisteren ook weer een paar rondes zombies gespeeld maar ik vind dat die augments wel tergend traag levelen. Ook omdat je er maar één tegelijk kan doen vind ik wel jammer. Want nu moet je dus werkelijk álles apart doen. De field upgrades, de ammo mods en de perk-a-cola's.
Wat mij betreft mag dat iets sneller of dat je er minstens twee tegelijk kan doen.
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 21-11-2024 09:50 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Met prestigen was ik ze wel allemaal kwijt, heel irritant!pina schreef op donderdag 21 november 2024 @ 21:20:
Nog mensen die ervaren dat loadouts plots verdwijnen? Ik had er 8 en nu nog maar 5 meer
psn: HertogJack
Schijnt door de update van Hit list te komen (update van 21.11.24)
https://dotesports.com/ca...es-missing-in-black-ops-6
[ Voor 13% gewijzigd door smokeintheface op 22-11-2024 06:59 ]
PSN: SmokeInTheFaceNL
Oeps al gevonden dat is voor het levelen in Battle Pass, obviously.
[ Voor 30% gewijzigd door Slasher op 22-11-2024 10:16 ]
Ik zie je edit alSlasher schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 10:15:
Wat is trouwens een Battle Pass 2XP token? Ik kan nergens vinden wat je daarmee krijgt.
Oeps al gevonden dat is voor het levelen in Battle Pass, obviously.
[ Voor 11% gewijzigd door rCk op 22-11-2024 10:17 ]
Als ik wordt neergeschoten terwijl ik zelf schiet, hoor ik in plaats van het gewone wapengeluid een geklik, alsof ik geen munitie meer heb.
Zoals gezegd, het is totaal onbelangrijk maar ik erger me er aan
smokeintheface schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 06:54:
Was ook mijn savegame en loadouts kwijt, de gobblegum packs waren weer gerest....pfff
Schijnt door de update van Hit list te komen (update van 21.11.24)
https://dotesports.com/ca...es-missing-in-black-ops-6
BO6 classes reset: How to fix
...the only real fix is to recreate your custom classes from memory the best you can. Unfortunately, it looks as though this error, or whatever the issue is, may have had some client-side impact.wat een clickbait zeg

Bij een vorige update waren alle tokens ineens weg, nu zijn ze er weer. Schandalig hoe ze voortdurend nieuwe fouten maken voor een spel dat grotendeels recup is van vorige iteraties met andere skins
[ Voor 13% gewijzigd door pina op 22-11-2024 12:59 ]
De KSV.kevlar01 schreef op woensdag 20 november 2024 @ 15:26:
Wat is jullie go-to wapen?
https://callofduty.fandom.com/wiki/Sleeper_Agentkesj schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:35:
Ik heb nu in twee afzonderlijke potten gehad dat de naam boven een tegenstander blauw was. Alsof hij een teamgenoot was. Daardoor schoot ik niet op hem, maar hij wel op mij. Helaas geen opnames van. Later hadden die spelers wel gewoon hun naam in rood boven zich. Dus het was niet continu. Meer mensen die dit herkennen?
Is een field upgrade.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dank! De eerste keer dacht ik het fout te zien, tweede keer was het super duidelijk. Het werkt dus wel, want ik werd twee keer kapotgeschoten 😅Sandyman538 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 17:39:
[...]
https://callofduty.fandom.com/wiki/Sleeper_Agent
Is een field upgrade.
Inderdaad echt ruk. Beter kan je de krig goud maken. Je hoeft niet alle AR wapens goud te hebben om verder te gaan in de Camo grindPariah86 schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 18:02:
Wat een schijtwapen is die Goblin eigenlijk... Als ik daar 100 headshots mee moet behalen ben ik volgend jaar nog bezig. Echt wtf. Zou mij nog niet verbazen dat die er in zit om toch de battlepass te kopen om zo een extra assault erbij te krijgen.