Hoe gaat de dark matter grind. Zit nu aan 12 gouden wapens. Lmg en 1ste sniper is onderweg.
Ik doe niet aan grinds. 
De MP (TDM en Domination) klikt pas echt goed sinds afgelopen weekend. Moest echt wennen aan de hoge snelheid en de chaos tov Modern Warfare, maar als het dan eenmaal ff goed gaat is de adrenaline rush nog hoger.
Heb wel het idee dat ik om het potje Skyline als map krijg en die vind ik maar matig.
De KSV (?) SMG is tot nu toe mijn favoriete wapen.
De MP (TDM en Domination) klikt pas echt goed sinds afgelopen weekend. Moest echt wennen aan de hoge snelheid en de chaos tov Modern Warfare, maar als het dan eenmaal ff goed gaat is de adrenaline rush nog hoger.
Heb wel het idee dat ik om het potje Skyline als map krijg en die vind ik maar matig.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Netjes, heb gisteren zelf de Libtery Falls EE gedaan, moet helaas de Terminus EE nog doen. Schijnt ook de lastigere van de twee te zijn helaas.moggeneeve schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 01:05:
[Afbeelding]
Eindelijk heb ik beide de zombies maps uitgespeeld voor 14 November en heb daarom de [Early] banner.
Reminder voor de rest die Terminus en Liberty Falls nog niet compleet hebben
Hopelijk kan ik mijn mede spelers overhalen om die vanavond te proberen.
Nog 2 wapens naar gold te gaan en dan ben ik al zowat op Dark Spine.Wolverine9000 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:16:
Hoe gaat de dark matter grind. Zit nu aan 12 gouden wapens. Lmg en 1ste sniper is onderweg.
[ Voor 16% gewijzigd door Ryada op 12-11-2024 11:24 ]
Steam: Ryada.
Je speelt tegen allemaal lvl 1?hijissegek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 12:49:
[Afbeelding]
Van het weekend weer wat tijd gehad om te knallen, zonder double XP gaat alles toch wat langzamer merk ik.
Meer mensen die Hardcore spelen?
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Dit is een bug sinds release. Soms word niet iedereen hun level correct weergegeven. Kan zijn dat het een enkeling is of dat iedereen hun level niet klopt.
Aah zo, thanksRyada schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:01:
[...]
Dit is een bug sinds release. Soms word niet iedereen hun level correct weergegeven. Kan zijn dat het een enkeling is of dat iedereen hun level niet klopt.
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Ja altijd Hardcore, Hardcore is waar de jongens mannen wordenhijissegek schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 12:49:
[Afbeelding]
Van het weekend weer wat tijd gehad om te knallen, zonder double XP gaat alles toch wat langzamer merk ik.
Meer mensen die Hardcore spelen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Deed ik voor levelen vroeger wel, maar sinds warzone vind ik het schakelen tussen hardcore en core (wat in warzone de standaard is) te lastig.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:12:
[...]
Ja altijd Hardcore, Hardcore is waar de jongens mannen worden
Ja eens, ik speel vanwege het ontbreken van Hardcore geen Warzone.HenkEisDS schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 15:14:
[...]
Deed ik voor levelen vroeger wel, maar sinds warzone vind ik het schakelen tussen hardcore en core (wat in warzone de standaard is) te lastig.
Zou wel leuk zijn.
jij weet echt niet wat je zegtDonstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 16:00:
[...]
Ja eens, ik speel vanwege het ontbreken van Hardcore geen Warzone.
Zou wel leuk zijn.
Is er eigenlijk een manier om 2 accounts te hebben met 1 kopie van het spel ? Ik wil het snipen een beetje gaan proberen maar wil eigenlijk niet m'n huidige k/d verpesten. En dat gaat geheid gebeuren zodra ik ga snipen.
Het leest nu een beetje als een belediging maar is er tegenwoordig Hardcore Warzone, of bedoel je wat anders?
Nouja meer is van waarom zou je dat willen? Hardcore is veelal prefiren mensen binnen 1 ms wegblazen; daar zit je in een potje die meer dan een half uur duurt niet op te wachten. Dat kan qua gameplay gewoon niet. Plus je haalt de hele skillgap wegDonstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:26:
[...]
Het leest nu een beetje als een belediging maar is er tegenwoordig Hardcore Warzone, of bedoel je wat anders?
Is in tijden van Verdansk al eens zo'n playlist geweest maar was geen succes. Zoals @Beavbusi zei om die redenen.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:26:
[...]
Private matchen spelen tegen bots en die op easy zetten. Kan je veel uit leren.mike30 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 17:49:
Is er eigenlijk een manier om 2 accounts te hebben met 1 kopie van het spel ? Ik wil het snipen een beetje gaan proberen maar wil eigenlijk niet m'n huidige k/d verpesten. En dat gaat geheid gebeuren zodra ik ga snipen.
Nah ik denk dat dit wel meevalt. Hardcore is wel een stuk meer dan alleen “prefiren”.Beavbusi schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:40:
[...]
Nouja meer is van waarom zou je dat willen? Hardcore is veelal prefiren mensen binnen 1 ms wegblazen; daar zit je in een potje die meer dan een half uur duurt niet op te wachten. Dat kan qua gameplay gewoon niet. Plus je haalt de hele skillgap weg
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 12-11-2024 18:56 ]
Verwijderd
Warzone is niet gemaakt voor Hardcore. Het haalt de skill gap in multiplayer al flink weg, maar in Warzone helemaal. Daar gaan ze waarschijnlijk ook nooit aan beginnen.Beavbusi schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:40:
[...]
Nouja meer is van waarom zou je dat willen? Hardcore is veelal prefiren mensen binnen 1 ms wegblazen; daar zit je in een potje die meer dan een half uur duurt niet op te wachten. Dat kan qua gameplay gewoon niet. Plus je haalt de hele skillgap weg
Ben het dus eens met wat je zegt, maar je kan het ook op een wat vriendelijkere manier laten blijken. Anders wordt het er hier ook niet echt gezelliger op.
Aah ja dat klopt idd. Dat was wel tof!Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:48:
[...]
Is in tijden van Verdansk al eens zo'n playlist geweest maar was geen succes. Zoals @Beavbusi zei om die redenen.
Net zoals verdanks in het donker, ook cool.
Liefst gecombineerd.
Verwijderd
Inderdaad, logisch ook. Warzone draait voor een groot gedeelte om je shots goed raken (bovenlichaam en hoofd), movement en het kiezen van je fights. Met dat laatste bedoel ik de juiste momenten kiezen om te pushen, maar ook op de juiste momenten ervoor kiezen om een push af te breken en te regainen.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:48:
[...]
Is in tijden van Verdansk al eens zo'n playlist geweest maar was geen succes. Zoals @Beavbusi zei om die redenen.
Bovenstaande zou met Hardcore allemaal niet mogelijk zijn en ook niet boeien, aangezien je met één of twee kogels al op je rug ligt. Dat is geen doen.
Speelde vroeger en nu ook wel eens hardcore om wat camo's te halen, maar is toch veel meer noobfriendly als je weet hoe je moet spelen.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:50:
[...]
Nah ik denk dat dit wel meevalt. Hardcore is wel een stuk meer dan alleen “prefiren”.
Voor core heb je toch wel wat meer gunskills nodig
Nah daar ben ik het niet mee eens, misschien op de lagere levels maar zodra het niveau stijgt zit er echt veel uitdaging in Hardcore.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 19:50:
[...]
Speelde vroeger en nu ook wel eens hardcore om wat camo's te halen, maar is toch veel meer noobfriendly als je weet hoe je moet spelen.
Voor core heb je toch wel wat meer gunskills nodig
Maar goed daarom zou een keuze mooi zijn, zoals dat er gelukkig ook met Multi-Player is. Ik zou het spelen in ieder geval!
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 12-11-2024 20:08 ]
Hardcore gaat om snelle reacties en snelle ads. Heeft niks met gunplay te maken zoals core waar je nog iemand kan counteren die je eerst ziet.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:02:
[...]
Nah daar ben ik het niet mee eens, misschien op de lagere levels maar zodra het niveau stijgt zit er echt veel uitdaging in Hardcore.
Maar goed daarom zou een keuze mooi zijn, zoals dat er gelukkig ook met Multi-Player is. Ik zou het spelen in ieder geval!
Verwijderd
Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:02:
[...]
Nah daar ben ik het niet mee eens, misschien op de lagere levels maar zodra het niveau stijgt zit er echt veel uitdaging in Hardcore.
Ik verdedigde je nog een beetje, maar nu moet ik hem toch wel gelijk geven.
Verwijderd
Jep, niet meer dan logisch ook.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:55:
[...]
Hardcore gaat om snelle reacties en snelle ads. Heeft niks met gunplay te maken zoals core waar je nog iemand kan counteren die je eerst ziet.
Verwijderd
Skyline is best populair, dus de kans is groot dat mensen op die map stemmen. Mijn favoriet is nog altijd Subsonic, maar Skyline staat ook hoog op mijn lijstje.On_E schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 10:33:
Ik doe niet aan grinds.
Dat iemand een andere mening heeft betekend niet dat je zelf gelijk hebt heVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:39:
[...]
[...]
Ik verdedigde je nog een beetje, maar nu moet ik hem toch wel gelijk geven.
(Als algemene strekking, niet jij persoonlijk)
[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 12-11-2024 23:07 ]
Thanks ga het eens proberen. Ik zie veel Youtubers met alt accounts dus dacht misschien kan je meerdere accounts aanmaken maar die hebben dan zeker meerdere spellen gekocht.Chelseamarre123 schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 18:50:
[...]
Private matchen spelen tegen bots en die op easy zetten. Kan je veel uit leren.
Nou het was gisteravond weer eens zo’n dag met dailies hoor 
En dan killstreak kills. In het eerste potje kreeg ik nog een AGR uit een Care Package waarmee ik 7 kills pakte. Ik dacht lekker, dat gaat snel. Waar ik normaal gesproken de killstreaks aaneen rijg alsof het niks is (ook in Nuketown), kreeg ik het gisteren soms hele potjes niet voor elkaar om zelfs de eerste maar te krijgen
Elke keer werd ik op 10, 20, 30 punten van mijn Archangel gekilled en kon ik opnieuw beginnen
. Ben uit pure armoede maar geswitched naar de RC-XD en heb daar verspreid over 2(!!) potjes alsnog de daily gehaald.
Maar verder heb ik prima plezier met de game hoor
- 10 concussion kills
- 25 pistol kills
- 10 killstreak kills
En dan killstreak kills. In het eerste potje kreeg ik nog een AGR uit een Care Package waarmee ik 7 kills pakte. Ik dacht lekker, dat gaat snel. Waar ik normaal gesproken de killstreaks aaneen rijg alsof het niks is (ook in Nuketown), kreeg ik het gisteren soms hele potjes niet voor elkaar om zelfs de eerste maar te krijgen
Elke keer werd ik op 10, 20, 30 punten van mijn Archangel gekilled en kon ik opnieuw beginnen

Maar verder heb ik prima plezier met de game hoor
Iemand al de blikjes Monster Energy gevonden met de codes? Ik koop misschien 1 of 2 blikjes in de maand, hier in het noorden worden ze soms verkocht bij de Plus/Coop, Jumbo, Action of bij tankstations maar nog geen gevonden met de promo. Enige optie dan voor de codes is om de blikjes te bestellen. Vaak in de winkels zijn het ook import blikjes uit Polen.
hoidoei
Die map rotatie klopt ook niet veel van, zijn altijd dezelfde maps. Redlight heb ik zelfs nog nooit gespeeld( is die zo slecht dan? )Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 22:57:
[...]
Skyline is best populair, dus de kans is groot dat mensen op die map stemmen. Mijn favoriet is nog altijd Subsonic, maar Skyline staat ook hoog op mijn lijstje.
Skyline komt hier ook continu voorbij
Heb red card al veel gehad. Ideaal voor de snipers en lmg vind ik. Persoonlijk heb ik een goede variatie gehad qua keuze...Chelseamarre123 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:34:
[...]
Die map rotatie klopt ook niet veel van, zijn altijd dezelfde maps. Redlight heb ik zelfs nog nooit gespeeld( is die zo slecht dan? )
Volledig mee eens, den dat ieders perspectief anders op dit soort zaken is.Donstil schreef op dinsdag 12 november 2024 @ 20:02:
[...]
Zou inderdaad graag een HC Warzone willen zien, dan zou het meer een tactische shooter moeten zijn dan een all-out warfare. Snap ook wel dat CoD hier niet de geschikte partij voor is.
Is er een al een pre load voor de ps5 spelers?
Ondertussen krijg ik bijna alleen maar babylon, subsonic en getaway. Word zo langzamer hand wel moe van die kleine mappen.Wolverine9000 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:37:
[...]
Heb red card al veel gehad. Ideaal voor de snipers en lmg vind ik. Persoonlijk heb ik een goede variatie gehad qua keuze...

Verwijderd
Stel je voor dat je een voetbalwedstrijd hebt waarbij de eerste goal bepaalt of je wint of niet. Dan zouden de kleinere clubs veel vaker onverwacht winnen van bijvoorbeeld een PSV of Feyenoord. De grotere clubs komen namelijk regelmatig onverwacht op achterstand, maar door kwalitatief betere spelers wordt een wedstrijd uiteindelijk dan vaak toch nog gewonnen. Of stel je voor dat bij een bokswedstrijd de eerste rake stoot ervoor zorgt dat je wint. Dan heb je opeens veel vaker onverwachte kampioenen. Bij dartwedstrijden idem dito, de korte partijen geven vaak verrassende winnaars. Puur om het feit dat je niet of nauwelijks de tijd krijgt om wat te doen.hijissegek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:57:
[...]
Volledig mee eens, den dat ieders perspectief anders op dit soort zaken is.
Zou inderdaad graag een HC Warzone willen zien, dan zou het meer een tactische shooter moeten zijn dan een all-out warfare. Snap ook wel dat CoD hier niet de geschikte partij voor is.Persoonlijk kan ik niet wennen aan het feit dat je, je hele mag moet dumpen om iemand te killen.
Neemt overigens niet weg dat Hardcore geen skill vereist, hoor. Dat hoor je me ook niet zeggen. De skill gap is alleen kleiner en daardoor meer 'casual friendly'.
Verwijderd
Bedoel je Red Card? Die speel ik regelmatig, maar deze wordt ook vaak niet gekozen. Andere maps zijn wat populairder.Chelseamarre123 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:34:
[...]
Die map rotatie klopt ook niet veel van, zijn altijd dezelfde maps. Redlight heb ik zelfs nog nooit gespeeld( is die zo slecht dan? )
Wel irritant die level bug, hij laat steeds level 31 zien (veel vaker level 1 trouwens)
Ik ben toch zeker level 35.
Dit is wel een hardnekkige bug zeg, en duurt ook lang om te fixxen.
Ik ben toch zeker level 35.
Dit is wel een hardnekkige bug zeg, en duurt ook lang om te fixxen.
Elect a clown, expect a circus.
Ik zou het eigenlijk niet erg vinden om level1 te lijken, maar eigenlijk veel verder te zijn. Dus wel alles kan vrijspelen en indien gewenst toepassen, maar er voor kunnen kiezen om mezelf permanent op lvl 1 te laten staan als private. Lekker de tegenstanders verwarren
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
@Vrijdag Snap ik
Maar ik wil graag mijn progressie zien en de daarbij behorende unlocks.
Het is alleen cosmetisch, maar toch irritant
Maar ik wil graag mijn progressie zien en de daarbij behorende unlocks.
Het is alleen cosmetisch, maar toch irritant
Level zegt ook helemaal niets over hoe goed iemand is, eerder hoelang iemand gespeeld heeft.Vrijdag schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:34:
Ik zou het eigenlijk niet erg vinden om level1 te lijken, maar eigenlijk veel verder te zijn. Dus wel alles kan vrijspelen en indien gewenst toepassen, maar er voor kunnen kiezen om mezelf permanent op lvl 1 te laten staan als private. Lekker de tegenstanders verwarren
Je kunt natuurlijk honderden uren steken in MP/Zombies en toch "Prestige 6 level 45" zijn zonder echt iets te preseteren.
"goed zijn" is sowieso een abstract iets, want wat is er goed in dit soort games.
Veel kills, veel objective score, Hoge KD, een combinatie van die drie. Het zal voor iedereen anders zijn.
Zou best wel cool zijn om het juist wat realistischer te maken inderdaad.hijissegek schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:57:
[...]
Volledig mee eens, den dat ieders perspectief anders op dit soort zaken is.
Zou inderdaad graag een HC Warzone willen zien, dan zou het meer een tactische shooter moeten zijn dan een all-out warfare. Snap ook wel dat CoD hier niet de geschikte partij voor is.Persoonlijk kan ik niet wennen aan het feit dat je, je hele mag moet dumpen om iemand te killen.
Nu is een groot gedeelte van de wereld waarin iedereen gedropt wordt met een vliegtuig bij voorbaat niet realistisch natuurlijk maar "een half magazijn kogels in iemand zijn borst moeten schieten met een AR" al helemaal niet natuurlijk.
Als er een game zou komen met de beweging/gunplay van CoD en meer realisme dan zou ik het op zeker spelen.
Verwijderd
Ik heb net bij Spar drie blikjes met codes gekocht. In Eindhoven.Remcom00 schreef op woensdag 13 november 2024 @ 11:12:
Iemand al de blikjes Monster Energy gevonden met de codes? Ik koop misschien 1 of 2 blikjes in de maand, hier in het noorden worden ze soms verkocht bij de Plus/Coop, Jumbo, Action of bij tankstations maar nog geen gevonden met de promo. Enige optie dan voor de codes is om de blikjes te bestellen. Vaak in de winkels zijn het ook import blikjes uit Polen.
Zeker waar. Level zegt voornamelijk wat over tijd er aan besteed. Hoewel het in deze CoD ook wel af te zien is aan enkele calling cards. Deze zijn dit keer toch voor een heel groot deel gekoppeld aan een bepaalde prestatie. In tegenstelling tot MWIII, waar je er zo veel had, dat ze echt nul pats-waarde (Donstil schreef op woensdag 13 november 2024 @ 14:58:
[...]
Level zegt ook helemaal niets over hoe goed iemand is, eerder hoelang iemand gespeeld heeft.
Je kunt natuurlijk honderden uren steken in MP/Zombies en toch "Prestige 6 level 45" zijn zonder echt iets te preseteren.
"goed zijn" is sowieso een abstract iets, want wat is er goed in dit soort games.
Veel kills, veel objective score, Hoge KD, een combinatie van die drie. Het zal voor iedereen anders zijn.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
40 gb download op ps5 enkel voor mp en zombies. Heb geen campaign en warzone meer staan. Mensen die mw2 en mw3 nog staan hebben. Zal het mss nog meer zijn. Ik heb alles verwijderd van mw2 en 3
heb je nog een paar codes over? ik ben wel geïnteresseerd namelijk!Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2024 @ 20:55:
[...]
Ik heb net bij Spar drie blikjes met codes gekocht. In Eindhoven.
Don’t go around the mountain but go over the mountain
Het lvlen van de wapens gaat wel echt tergend langzaam moet ik zeggen, hopelijk wordt dit nog aangepast.
(doordat XP van het objective spelen niet meetelt alleen de kills)
Er zijn ook zat mensen die casual warzone spelen, die hebben aan het einde van het jaar nog steeds geen max lvl wapens
Er zijn ook zat mensen die casual warzone spelen, die hebben aan het einde van het jaar nog steeds geen max lvl wapens
Ik vindt het best meevallen, ik ben net prestige 1 en heb al 2 wapens max lvl en 3 bijna, daar moet ik nog een paar lvls.zaander schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:16:
Het lvlen van de wapens gaat wel echt tergend langzaam moet ik zeggen, hopelijk wordt dit nog aangepast.
Wapens levelen kan je dan ook beter in Zombies doen, daar gaat het lekker rap.
Heb nog nooit zombies gespeeld, kon me nooit echt boeien. Is er een soort uitleg voor dummies?Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:44:
In COD Zombies in Black Ops 6 is het doel om zoveel mogelijk rondes te overleven terwijl je het opneemt tegen steeds moeilijkere golven van zombies. Je start meestal met een baswapen en een klein aantal punten, waarmee je zombies kunt doden om meer punten te verdienen. Deze punten kun je vervolgens gebruiken om deuren te openen, sterkere wapens te kopen, en speciale perken te activeren die je helpen te overleven.zaander schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:54:
[...]
Heb nog nooit zombies gespeeld, kon me nooit echt boeien. Is er een soort uitleg voor dummies?
Elke ronde komen er meer en sterkere zombies, dus het is belangrijk om je wapens en vaardigheden te upgraden en strategisch samen te werken als je met anderen speelt. Je hebt toegang tot zogenaamde "Mystery Boxes" die je willekeurige, vaak krachtige wapens geven, en je kunt ook speciale vaardigheden en items zoals granaten en valstrikken vinden om groepen zombies te beheersen.
Het spel biedt ook verborgen missies en "Easter Eggs" die vaak leiden tot verhaalelementen of krachtige beloningen. Samenwerken, je omgeving leren kennen, en goed omgaan met je middelen zijn de sleutels tot succes in de Zombies-modus. Het uiteindelijke doel is om zo lang mogelijk in leven te blijven en een hoge score te behalen, terwijl je eventueel de verborgen verhaalelementen ontdekt. /gpt
Wat @HenkEisDS /ChatGPT zegt duszaander schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:54:
[...]
Heb nog nooit zombies gespeeld, kon me nooit echt boeien. Is er een soort uitleg voor dummies?
Je kan zombies op min of meer twee manieren spelen: Gewoon overleven en zoveel mogelijk waves verslaan, of het verhaal en de easter eggs proberen te voltooien. Voor dat laatste is het beter/makkelijker om dat met anderen te doen. Bij voorkeur met enige voorkennis.
Solo kan ook prima trouwens. In het begin is het misschien wennen en overweldigend maar later kan je allemaal dingen vrijspelen die het makkelijker maken. Levens bijkopen, killstreaks, sterkere wapens of juist jouw wapen sterker maken etc. Ook heb je nog augments, gobblegums en wapen modifiers.
Zombies is puur PvE. Als afwisseling met de MP is het best leuk, zeker omdat je gewoon stoom kan afblazen. En dus wapens levelen. Alles wat je in zombies voor je wapen vrijspeelt kan je ook in MP gebruiken. Wel zo handig voor attachments en level beloningen. Mocht je een wapen/lethal nog niet hebben vrijgespeeld, dan wordt de voortgang wel bewaard. Dus koop je een wapen van de muur of uit de mystery box en gaat daar mee aan de gang, dan levelt dat wapen en zodra je het "normaal" kan gebruiken heb je dus al een hoger wapen level.
Ohja, en vergeet niet dat met het nieuwe seizoen natuurlijk ook weer blueprints in de battlepass komen. Dus dan heb je ook meer keuze uit wapens.
Vind het dit jaar ook langzaam gaan in zombies. Dat was vorige jaren een pak sneller had ik het gevoel.Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:44:
De eerste levels gaan nog redelijk rap. Daarna gaat het idd trager. Als er dubbel wapen xp is gaat het uiteraard redelijk vlug in zombies.Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 11:29:
[...]
Vind het dit jaar ook langzaam gaan in zombies. Dat was vorige jaren een pak sneller had ik het gevoel.
Gisteren de Terminus Easter Egg gecomplete, voordat de limited calling card niet meer te halen is. Moet oprecht zeggen dat ik enorm positief ben over hoe de Easter Eggs zijn deze Call of Duty. Ik had veel minder verwacht en Terminus is ook gewoon een hele mooie map.
Vind het vooral grappig hoe mijn buddies meestal zitten van "Ik vind de spinnen en vliegers creepy."
Die boss fight op Terminus is wel echt cool, heb veel hoop voor de zombies map die we met season 1 gaan krijgen.
Vind het vooral grappig hoe mijn buddies meestal zitten van "Ik vind de spinnen en vliegers creepy."
Die boss fight op Terminus is wel echt cool, heb veel hoop voor de zombies map die we met season 1 gaan krijgen.
Net even de walktrough bekeken voor beide zombie easter eggs, is me toch allemaal beetje teveel gedoe voor een calling card.
Van de terminus easter egg krijg je ook een skin voor de operator Maya. Die geeft dan alsnog iets nuttigers dan de calling card. En het is een stuk minder gedoe dan het lijkt, vooral Liberty falls is best goed te doen.Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:39:
Net even de walktrough bekeken voor beide zombie easter eggs, is me toch allemaal beetje teveel gedoe voor een calling card.
[YouTube: Terminus: Main Quest Easter Egg Guide]
[YouTube: ULTIMATE LIBERTY FALLS EASTER EGG GUIDE (Black Ops 6 Zombies EASTER EGG QUEST Tutorial/Walkthrough)]
Ik vond overigens de vorige Zombies ook erg gaaf. Daar had je geen waves, maar zones in het level die de moeilijkheid bepaalde en MOEST je extracten.
Nou ja lekker boeien een skin, er zijn al zoveel skins/operators in de game. Komen binnekort met de BP alleen maar bij.Ryada schreef op donderdag 14 november 2024 @ 12:43:
[...]
Van de terminus easter egg krijg je ook een skin voor de operator Maya. Die geeft dan alsnog iets nuttigers dan de calling card. En het is een stuk minder gedoe dan het lijkt, vooral Liberty falls is best goed te doen.
Dat jou een skin niet zo boeit maakt toch niet zo heel veel uit? Ik zeg alleen dat er ook een andere reward is dan alleen de calling card.Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 13:04:
[...]
Nou ja lekker boeien een skin, er zijn al zoveel skins/operators in de game. Komen binnekort met de BP alleen maar bij.

Er komen zombies, die schiet je dan kapot, heb je ze kapot geschoten komen er nieuwe.zaander schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:54:
[...]
edit: Wij hadden gisteren een Zombies pot van 175.000 XP, dus ja als je wilt levelen zeker daar doen
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 14-11-2024 16:30 ]
Zijn dit dezelfde userlevels als in de "normale" Multiplayer?Donstil schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:29:
edit: Wij hadden gisteren een Zombies pot van 175.000 XP, dus ja als je wilt levelen zeker daar doen
Als in User Level? Want dan wel inderdaad, je bent zowel in Zombies als Multi-Player hetzelfde level.Slasher schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:38:
[...]
Zijn dit dezelfde levels als in de "normale" Multiplayer?
Ik heb de Vault edition van BO6. Daar zit de battlepas bij in toch? Of moet je die nog apart kopen?
Verwijderd
Vanavond eens kijken of Season 1 inclusief battle pas mij weer terug in de game krijgt. Wil nu ook eens weten wat de PS5 Pro enhancement gaat voorstellen. Ben vlak na level 55 gestopt omdat ik progressie miste iets wat een Season weer brengt.
Prestige sla ik over. Ik presteer liever slecht zonder prestige naast mijn naam.
Prestige sla ik over. Ik presteer liever slecht zonder prestige naast mijn naam.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2024 16:58 ]
Verwijderd
Is die patch al doorgevoerd?Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:57:
Vanavond eens kijken of Season 1 inclusief battle pas mij weer terug in de game krijgt. Wil nu ook eens weten wat de PS5 Pro enhancement gaat voorstellen. Ben vlak na level 55 gestopt omdat ik progressie miste iets wat een Season weer brengt.
In de Vault Edition zit (o.a.) BlackCell, in BlackCell zit vervolgens weer de Battle Pass, 1100CP en 20 Tier skips voor de Battlepass.tukkerterror90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:55:
Ik heb de Vault edition van BO6. Daar zit de battlepas bij in toch? Of moet je die nog apart kopen?
Ok waar is Stakeout 24/7 gebleven
Oke bedankt voor je informatieDonstil schreef op donderdag 14 november 2024 @ 16:58:
[...]
In de Vault Edition zit (o.a.) BlackCell, in BlackCell zit vervolgens weer de Battle Pass, 1100CP en 20 Tier skips voor de Battlepass.
Hoezo ik heb hier een update van 40 GB. (PS5) dus die patch is zeker doorgevoerdVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2024 @ 17:39:
[...]
Nee.![]()
Men gaat er van uit vandaag maar nog niets officieels tegengekomen.
Ah, daar zijn de mooiboyskins al
Net die update gedownload voor mijn pc. Maar nu blijft mijn scherm zwart als ik de game vanuit steam opstart.
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Als je nog dubbel xp tokens had van mw3 dan heb je geluk. Ze zijn toch overgezet naar bo6 🤌🏼zaander schreef op donderdag 14 november 2024 @ 08:16:
Oh wauw, nu je het zegt! Ik heb echt nog heel veel tokens, letterlijk voor een paar honderd uur in totaal voor alledrie de categorieënBarendBotje schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:28:
[...]
Als je nog dubbel xp tokens had van mw3 dan heb je geluk. Ze zijn toch overgezet naar bo6 🤌🏼

TOPPER!! dit heeft gewerktXarzo schreef op zaterdag 9 november 2024 @ 17:17:
[...]
Volgens mij kun je warzone installeren via battlenet en dan de battlepass daar kopen. Die zou je ook moeten zien in game via xbox battle pass
Na de update op mijn ps5 steeds last van zwarte schermen na het opstarten van black ops..
Gegeven moment liep me ps5 helemaal vast..
Meer mensen last van?
Meer mensen last van?
Matig dit
With Black Ops 6’s first Battle Pass, Activision is now only giving players 1,100 Call of Duty Points back in the Pass. It used to be 1,400 Points.
So now, the Battle Pass only gives you enough Points to get the next Pass and not additional store items like before
SameVrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:38:
[...]
Oh wauw, nu je het zegt! Ik heb echt nog heel veel tokens, letterlijk voor een paar honderd uur in totaal voor alledrie de categorieën
Waarom niet? Is toch jammer om niet te gebruikenRyada schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:17:
[...]
SameIk ga ze ook niet gebruiken denk. Speel toch genoeg om alles to unlocken.
Het grappige antwoord is: Ik spaar ze voor de volgende CoDtukkerterror90 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 22:32:
[...]
Waarom niet? Is toch jammer om niet te gebruiken
Het echte antwoord is dat ik constant vergeet dat ze bestaan, dus dan activeer ik er 1 maar daar blijft het bij en zijn ze weer stof aan het happen
Wat kut, heb wel het idee dat de pas wat beter gevuld is met meer blueprints en cosmetics. Maar had gehoopt dat ze indd die 1400 hadden gehouden ipv 1100
Ik heb er veel last van, maar vooral als ik de game afsluit. Na een herinstallatie is het wel beter geworden tot de nieuwe updates gister geïnstalleerd werden.Mege1965 schreef op donderdag 14 november 2024 @ 21:40:
Na de update op mijn ps5 steeds last van zwarte schermen na het opstarten van black ops..
Meer mensen last van?
Nou ik heb gister een tijdje die nieuwe playlist gespeeld. Iedereen stemde op Nuketown dus in de praktijk was het gewoon Nuketown 24/7 😂
Waarom zou dat niet mogen?
Activision stelt voor zichzelf een prijs vast, en weegt dan af wat de inhoud moet zijn. Het is vervolgens aan de spelers om met de portemonnee te laten zien wat ze daar van vinden.
Ja daar hoorde ik een maatje ook al over maar ik heb (nog) niets gehad helaas, terwijl ik er ook nog mega veel zou moeten hebben.Vrijdag schreef op donderdag 14 november 2024 @ 19:38:
[...]
Oh wauw, nu je het zegt! Ik heb echt nog heel veel tokens, letterlijk voor een paar honderd uur in totaal voor alledrie de categorieën
Blijkbaar zitten er wel nog 300 gratis punten in de 'free' pass elke maand. Dus uiteindelijk hoef je de pass nu niet meer te kopen om die punten binnen te hengelen lees ik op reddit.Donstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:41:
[...]
Waarom zou dat niet mogen?
Activision stelt voor zichzelf een prijs vast, en weegt dan af wat de inhoud moet zijn. Het is vervolgens aan de spelers om met de portemonnee te laten zien wat ze daar van vinden.
Ja, ik begrijp dat het natuurlijk prettiger is als je door te spelen genoeg punten uit de huidige pass kunt halen om de volgende pass te kopen. Maar het is geen vanzelfsprekendheid dat dit zo moet zijn, ook niet omdat het in het verleden zo was.BarendBotje schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:49:
[...]
Blijkbaar zitten er wel nog 300 gratis punten in de 'free' pass elke maand. Dus uiteindelijk hoef je de pass nu niet meer te kopen om die punten binnen te hengelen lees ik op reddit.
Alleen het is geen gegeven dat dit zo moet zijn natuurlijk, ook niet omdat dit in het verleden zo geweest is.
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 15-11-2024 09:15 ]
Speel je op de PS? Want als ik in het lobbyscherm zit, moet ik de linker stick indrukken om te zien hoeveel tokens ik nog heb. Daar kan je ze ook meteen activeren.Donstil schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 08:42:
[...]
Ja daar hoorde ik een maatje ook al over maar ik heb (nog) niets gehad helaas, terwijl ik er ook nog mega veel zou moeten hebben.
Nee op de Xbox, maar werkt op een soortgelijke manier maar ze waren er simpelweg nog niet.Vrijdag schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:21:
[...]
Speel je op de PS? Want als ik in het lobbyscherm zit, moet ik de linker stick indrukken om te zien hoeveel tokens ik nog heb. Daar kan je ze ook meteen activeren.
Zal zo MW3 eens opstarten om te kijken hoeveel het er nog zijn.
Wat gister trouwens gek was; ik had gisteravond m'n 3 dailies gehaald. En toen die complete waren kreeg ik 3 nieuwe?
Normaal gesproken kreeg ik die pas vanaf 18:00 oid de volgende dag. Hangt er een nieuwe tijd aan?
Of heeft dat misschien te maken met het feit dat ik de Battlepass gekocht heb ofzo?
Normaal gesproken kreeg ik die pas vanaf 18:00 oid de volgende dag. Hangt er een nieuwe tijd aan?
Of heeft dat misschien te maken met het feit dat ik de Battlepass gekocht heb ofzo?
Gister deze game gekocht. Sinds COD2 niet meer gespeeld (ja de oude…!). Maar klopt het dat ik MW1+2 er gratis bij heb gekregen? Althans ik kan ze installeren?
Ik vind het menu wel supervaag. Vanuit Steam open je een soort overhead vanuit waar hij weer apart de SP of MP gaat opstarten? Alsof het 2 games zijn.
En weer iemand welke DLSS het beste is voor een 3060? Ik zie meerdere opties voor NVIDIA
Ik vind het menu wel supervaag. Vanuit Steam open je een soort overhead vanuit waar hij weer apart de SP of MP gaat opstarten? Alsof het 2 games zijn.
En weer iemand welke DLSS het beste is voor een 3060? Ik zie meerdere opties voor NVIDIA
Ja, dat had ik gisteren ook. Na het afronden van de drie dailies kreeg ik er meteen weer drie. Is me wel eens eerder overkomen, maar werkelijk geen idee hoe dat komt.Denman schreef op vrijdag 15 november 2024 @ 09:29:
Wat gister trouwens gek was; ik had gisteravond m'n 3 dailies gehaald. En toen die complete waren kreeg ik 3 nieuwe?
Nuketown zit samen met Warhead onder Radiation (of zoiets).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dacht dat alleen de dubbel xp tokens gingen meegaan naar warzone. Heb warzone niet geïnstalleerd. Maar toch alles gekregen. Mij hoor je niet klagen natuurlijk. Meer als 30 uur dubbel xp. 40 uur wapen xp en 15 uur battle pas xp lets go🤣