Even een mooi voorbeeldje van een - waarschijnlijk voor de meeste mensen zelfs extreem -
multitasking voorbeeld met Stage Manager.
Stel je begint met het plannen van een trip naar Australië, dan kun je mooi groot de Kaarten-app erbij pakken en direct daarnaast notities maken. Ondertussen besluit je ook nog eens een mail te sturen.
Direct verscholen naast het mailvenster is Spotify, want je houdt lekker van muziek luisteren tijdens het uitzoekwerk. Van nummer wijzigen? Gewoon via het control center, Siri of je tikt de app even aan zodat hij voor Mail komt te staan.
Dan heb ik nog een ander Stage met fullscreen Tweakers, want ik wil natuurlijk wel even in dit topic kijken. En nog een losse stage voor het weer: die pak ik er af en toe even bij om een specifieke locatie op te zoeken, maar heb ik niet constant nodig.
Tot slot de laatste Stage met ChatGPT: je ziet het misschien niet direct, maar ik ben ook live aan het
praten met ChatGPT en ChatGPT praat live terug. Ondanks dat ik niet in die stage zit, blijft de app gewoon doordraaien - terwijl ik dus aan het werk ben in een andere Stage!