Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:18
Redondo1982 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 00:59:
[...]

Goed filmpje, zoals wel vaker vind ik van Bright. Kijkt leuk weg…

Voor mij ook de bevestiging dat ik vanaf een 2021 12,9” Pro niet de stap moet maken naar de nieuwe. Het kietelt wel helaas haha. Alleen het zou voor mij echt te weinig zijn, sterker nog een achteruitgang door het gemis van een simslot en ultragroothoeklens. Dus we slaan maar een generatie over dit keer en de 2021 aankoop is dus echt een fantastische aankoop gebleken.

Wel vind ik het nieuwe MKB echt een behoorlijke upgrade. Dat ziet er goed uit en ook het haptische muispad vind ik geweldig. Huidige is nog mechanisch en dat geklik is best irritant.
Erwin van bright heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.
Hij miskent echter een bepaalde groep kopers: mensen die gewoon in de beste iPad mogelijk YouTube willen kijken. 🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
WouterL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 10:56:
[...]

Erwin van bright heeft natuurlijk wel gewoon gelijk.
Hij miskent echter een bepaalde groep kopers: mensen die gewoon in de beste iPad mogelijk YouTube willen kijken. 🥳
Klopt, zo ben ik normaliter ook hoor. Ik neig altijd naar het nieuwste (en daardoor meestal het beste product in die tijdgeest). Alleen mijn huidige MiniLED 12,9" is al erg goed en ik het op dit moment niet kan rechtvaardigen. En...dat heb ik niet snel >:)

Het is wel een eerlijk verhaal van Erwin. Alleen inderdaad is het beetje beledigend naar eventuele kopers, alleen maar omdat hij het zelf niet gaat kopen. Iedereen is anders en lekker in waarde laten. Alleen het filmpje is wel lekker rechtdoorzee en alles goed overwogen. De hele line-up klopt niet meer, dat was voor mij erg verhelderend. iPad Air bijvoorbeeld die normaliter dunner hoort te zijn en de gewone iPad die goedkoper is dan de Mini. Mooie vergelijkingen en niet in lijn met wat Apple normaliter doet.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18
MartijnMartijn schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:50:
[...]

In Amerika krijgen ze nog wel een lader erbij, voor Europa geldt dit niet.
Ai jammer, heb hem binnen en idd zonder lader. Kabel is wel beter (braided)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 17:17
Zou er genoeg voorraad zijn bij de Apple store Amsterdam? Wil na het werk meteen youtube kijken haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:26
silent785 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:21:
[...]

Ai jammer, heb hem binnen en idd zonder lader. Kabel is wel beter (braided)
Balen idd. Die van mij komt vandaag ook maar jammer dat ie er niet bij zit. Deze week ook een iPad mini gekocht voor mijn vrouw. Was 725 euro maar zat keurig een lader en snoer bij 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:54
Hij is hier net binnen, wacht nog even op mijn screen protector. Die verwacht ik over een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:44
Ben vooral benieuwd of het oude MKB gaat werken met de nieuwe iPads Pro. Geef niet zoveel om die functietoetsen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Zo, na 10 jaar hier ook weer een iPad in huis. De 11inch / 512GB variant met pen. Hij is nu aan het updaten en daarna eens kijken.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
MartijnMartijn schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:51:
Ben vooral benieuwd of het oude MKB gaat werken met de nieuwe iPads Pro. Geef niet zoveel om die functietoetsen eigenlijk.
Toevallig vanochtend een video gezien en dat gaat niet werken omdat de magneten anders zitten in de tablet.
YouTube: The new M4 iPad Pro & M2 iPad Air first impressions! What's new?

Edit: De video laat het andersom zien, air m2 in de nieuwe MKB.

[ Voor 23% gewijzigd door Ryatzu op 15-05-2024 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterBase
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-09 22:24
Net m'n bestelling ontvangen van Coolblue. Even aangezet, prachtig scherm en toen naar werk gegaan. Vanavond verder spelen. Hopelijk nog een mailtje vanmiddag van MM dat het MKB onderweg is :)

PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Ben echt super benieuwd naar de ervaringen mensen! Dus posten maar... :*)

Waar ik vooral benieuwd naar ben is verschil MiniLED en OLED, MKB verschil en of toch die Pencil 2 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 11:03
Redondo1982 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 11:58:
Ben echt super benieuwd naar de ervaringen mensen! Dus posten maar... :*)

Waar ik vooral benieuwd naar ben is verschil MiniLED en OLED, MKB verschil en of toch die Pencil 2 werkt.
Bekijk de review in deze post even. Deze jongen (kende ik ook niet) heeft het geprobeerd. En het werkt (gewoon) niet.
Alpha89 in "[iPad Pro (2024)] Ervaringen & discussie"

Wil je een pencil bij je nieuwe pro.. Dan ben je verplicht om de nieuwe te kopen.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpha89
  • Laatst online: 10-09 20:42
Jay! Unboxing time!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LKqhPqOtsHhPl1LQ2b6StHDWrYg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/015ebZy4uTlDi4wfRqdv3aia.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ja hoor DHL tijdvak 13:00-17:00. 11:58 de deurbel. Gelukkig reed mijn vrouw net achterom en kon het aangepakt worden.

Met een krap uurtje ben ik ook thuis dus dan kan de backup erop en daarna is alles zoals we al gewend waren 😋

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:08
Doe je dat op de grond? 😱😋 Veel plezier!

©2004

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
Eerste bevindingen:

Wow wat is ie dun!
Hee toch een iets andere kleur zwart!
Bezels zijn iets dunner dan mijn iPad Air.
Potverdikkie hij is echt dun.
Scherm is mega kleurrijk.
Magic Keyboard voelt echt high-end aan!
Had ik al gezegd dat ie dun was?

Day one update zit erop. Is nu alles over aan het zetten.
hk12nl schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:20:
[...]

Doe je dat op de grond? 😱😋 Veel plezier!
Whaha nee. Alleen voor de foto ;-) ! Dankjewel!

[ Voor 25% gewijzigd door Alpha89 op 15-05-2024 12:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
BlowFish schreef op dinsdag 14 mei 2024 @ 16:45:
[...]

Ik denk dat het probleem meer zit in het feit dat zodra er zonlicht op de iPad komt (net als met de iPhone) de temperatuur oploopt en dan schakelt de helderheid automatisch terug tot niet leesbaar (zeker met zonnebril). Heb dit nu ook met iPhone 15 pro. Initieel perfect om te lezen incl glare maar na een tijdje is het crap.. nano coating zal helpen maar of het echt comfortabel blijft in de zon dat denk ik niet dan moet je echt in de schaduw gaan zitten…
Vanochtend de iPad opgehaald bij de Apple Store in Taby (Zweden). Het is hier erg zonnig en zit al een tijdje in de zon te werken met een perfect te lezen scherm. En hij dimt nog niet terug! Dit is top (standaard glare ) _/-\o_ :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:12:
Ja hoor DHL tijdvak 13:00-17:00. 11:58 de deurbel. Gelukkig reed mijn vrouw net achterom en kon het aangepakt worden.

Met een krap uurtje ben ik ook thuis dus dan kan de backup erop en daarna is alles zoals we al gewend waren 😋
Ja, dan is dat mooie moment weer voorbij net zoals met iPhones. Zo van: heb ik een nieuwe haha?

Ik hoop alleen dat het verschil voor jou wel merkbaar wordt, want je bent ook 2021 12,9” gewend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:44:
[...]

Ja, dan is dat mooie moment weer voorbij net zoals met iPhones. Zo van: heb ik een nieuwe haha?

Ik hoop alleen dat het verschil voor jou wel merkbaar wordt, want je bent ook 2021 12,9” gewend.
Ja heb het scherm van de 12,9 altijd heel mooi gevonden op gebied van kleuren etc, daar verwacht ik dus geen grote verbetering.

De glare van het 12,9” (en 14/16 van de mbp) vind ik echt vreselijk lelijk, dus daar verwacht ik weer wel een hele hoop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Sprak Apple net, voor de mensen die hem inruilen, de inruil kits kunnen vertraagd zijn ivm drukte in de magazijnen.

De mijn is pas gisteren getriggered, komt ws eind van de week.. ja met UPS naar je huis adres, maar past door de brievenbus.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:55:
[...]

Ja heb het scherm van de 12,9 altijd heel mooi gevonden op gebied van kleuren etc, daar verwacht ik dus geen grote verbetering.

De glare van het 12,9” (en 14/16 van de mbp) vind ik echt vreselijk lelijk, dus daar verwacht ik weer wel een hele hoop.
Keep me posted!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Uitgepakt en ik neig er alweer naar om 'm alweer in te pakken... de nieuwe folio case is echt geen vooruitgang voor mij want deze heeft zeer snel de neiging om 'achter over te vallen' bij een lichte aanraking van de iPad. Staat een stuk minder stabiel dan op de vorige versie. iPad staat ook verder achter over tov het vorige model.
Gewicht nieuwe iPad is geweldig maar in combinatie met de Folio case geen winner voor mij nog.

Als er nog iemand een Folio Case heeft: bij mij 'klikt' de case maar op 1 stand - dan hoor ik echt de magneten klikken. Volgens Apple zou het 3 standen ondersteunen maar die geven geen klik zeg maar. Iemand andere ervaringen?

[ Voor 21% gewijzigd door ZiSE op 15-05-2024 14:10 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Oké ik heb de dozen open gescheurd en de restore loopt nu, voorzichtige eerste bevindingen.

- Ja hij is dun en dat maakt veel meer indruk dan je zou denken.
- Magic Keyboard is volwassen geworden. Aluminium is mooi, de manier waarop de iPad rechtop staat is wat getweaked en dat is fijner. De muis is eindelijk geruisloos en er zitten functie toetsen op.
- In totaliteit is iPad en MagicKeyboard een stuk minder zwaar en dat is nu al super fijn.
- Scherm grote is (uiteraard) niet merkbaar als je van een 12,9" komt.
- Scherm kwaliteit is niet beter tijdens de eerste set-up dan dat van de Mini-Led variant. Even afwachten wat dat na de set-up doet maar verwacht daar geen baanbrekende verandering.

Al met al wel een fijne upgrade. Als ik 1 winnaar zou mogen aanwijzen dan is het toch het Magic Keyboard. Daar is de vernieuwing het grootst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HgB2FOkR90ifgHuMH5vfpWCQyjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E3xa2SNgpm3Kex6RzXZXE9aC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nBIRXy8GtkVAZtwddCSCgVcBNBM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKcX0xnk8ny8PpQzZbu0UvFa.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 15-05-2024 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:51
DHL aan de deur, is het alleen de pencil :') Het andere pakket is nog out for delivery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antal72
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-08 19:39
Hmm kak. iPad binnen, ik helemaal blij. Oude iPad naar fabrieksinstellingen; zwart scherm en helemaal dood. Mac herkent m niet, helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:12:

Jij krijgt tenminste een tijdvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Antal72 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:48:
Hmm kak. iPad binnen, ik helemaal blij. Oude iPad naar fabrieksinstellingen; zwart scherm en helemaal dood. Mac herkent m niet, helemaal niks.
Je nieuwe of oude?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antal72
Oude. Nou ja oud, 5 maanden oude iPad mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WouterL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:52:
[...]

Jij krijgt tenminste een tijdvak.
Als je de levering probeert te wijzigen dan zie je in welk tijdvak deze nu staat. Daar zag ik het, tracking zelf toonde alleen “voor einde dag”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:08
iPad afgeleverd bij mijn persoonlijke post punt (ouders). Ik ga het zien na werk :>
Antal72 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 14:59:
[...]

Oude. Nou ja oud, 5 maanden oude iPad mini.
Probeer even dit https://support.apple.com.../ipad/ipad9955c007/ipados terwijl hij aangesloten is aan je mac

[ Voor 13% gewijzigd door Haruhi op 15-05-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-08 16:08
Is er iemand van 12.9” naar 11” gegaan? En wat is je ervaring? Ik heb nu een mini led 12.9” en heb de 11” OLED gekocht maar ik twijfel echt of ik de doos open wil maken. Lichter, en meer handzaam, leek me bij het bestellen wel fijn, maar ik twijfel nu echt of ik nog wel terug kan gaan nadat ik 2 jaar 12.9” heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:00:
[...]

Als je de levering probeert te wijzigen dan zie je in welk tijdvak deze nu staat. Daar zag ik het, tracking zelf toonde alleen “voor einde dag”
Als ik dat aanklik in de app staat er slechts “vandaag”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
BurrowedLurker schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:05:
Is er iemand van 12.9” naar 11” gegaan? En wat is je ervaring? Ik heb nu een mini led 12.9” en heb de 11” OLED gekocht maar ik twijfel echt of ik de doos open wil maken. Lichter, en meer handzaam, leek me bij het bestellen wel fijn, maar ik twijfel nu echt of ik nog wel terug kan gaan nadat ik 2 jaar 12.9” heb gehad.
Ik denk dat weinig mensen dit doen. Zoals je zelf al aangeeft, ik denk niet echt dat je terug wilt als je eenmaal 12,9" hebt gehad.

Hij is ook nog eens dunner en lichter geworden. Bovendien zie ik nog weinig mensen de iPad in de handen houden muv een een iPad Mini. Ik baseer dit zowel op zakelijk en privé gebied.

Ik heb zowel een 11" 2018 hier liggen en een 2021 12,9" en zou niet meer terug willen. Het is echt een stuk kleiner qua scherm.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antal72
Haruhi schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:00:
iPad afgeleverd bij mijn persoonlijke post punt (ouders). Ik ga het zien na werk :>

[...]

Probeer even dit https://support.apple.com.../ipad/ipad9955c007/ipados terwijl hij aangesloten is aan je mac
Dat deed t m. Werkt weer als een zonnetje. Kan naar de volgende eigenaar. (Iemand interesse? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Daar ga je niet aan wennen O-)
Open maken kan altijd - terug mag sowieso.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antal72
Ik had eerst een 12,9 pro. Fantastisch apparaat, samen met een MKB. En toch vond ik m te groot. Paste niet in elke tas, lezen in bed... Allemaal eerste wereld problemen.
Daarna iPad mini geprobeerd, dat was m ook niet. Nu weer een 11. Ideaal formaat voor alles wat erop wil doen, plus mobiel genoeg voor me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Antal72 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:13:
[...]

Ik had eerst een 12,9 pro. Fantastisch apparaat, samen met een MKB. En toch vond ik m te groot. Paste niet in elke tas, lezen in bed... Allemaal eerste wereld problemen.
Daarna iPad mini geprobeerd, dat was m ook niet. Nu weer een 11. Ideaal formaat voor alles wat erop wil doen, plus mobiel genoeg voor me.
Precies dit. Maar ik ga mijn iPad pro 11" gebruiken als notitieblok, mediaconsumptie, e-book en vooral allerhande ondersteun werk. Mijn hoofdwerk doe ik nog steeds op mijn PC of MacBook pro. Dus als je dan is de handzaamheid wel lekker en vanochtend in de Apple store vond ik de 12.9" daar te groot voor.. Maar komt neer op wat je wilt. Ik gebruik hem dus voornamelijk in hand of op de de tafel en absoluut zonder MKB. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-08 10:18
Antal72 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:13:
[...]

Ik ben van 12,5 inch (Galaxy Tab s7+) overgeschakeld naar de 11 inch en vind dat best wel beter in de hand liggen. Gebruik hem eerder als een gewone tablet en niet met een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrayDog
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:51
Ik vind de 12.9 ook veel te groot voor een tablet, totaal niet meer handzaam. De 11 inch vind ik bovendien al behoorlijk zwaar (ook de M4).
Als je hem meestal met magic keyboard gebruikt kan ik me wel goed voorstellen dat je voor de 12.9 kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
hmr schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:18:
[...]

Precies dit. Maar ik ga mijn iPad pro 11" gebruiken als notitieblok, mediaconsumptie, e-book en vooral allerhande ondersteun werk. Mijn hoofdwerk doe ik nog steeds op mijn PC of MacBook pro. Dus als je dan is de handzaamheid wel lekker en vanochtend in de Apple store vond ik de 12.9" daar te groot voor.. Maar komt neer op wat je wilt. Ik gebruik hem dus voornamelijk in hand of op de de tafel en absoluut zonder MKB. :)
Ik heb ook de Mini naast de 12,9 inch Pro gehad, maar dat was totaal onhandig en onnodig. Gisteren bij de CB winkel geweest en daar de oude versie 11 inch vastgehad. Het formaat dat ik heb besteld. Had hetzelfde als jij, hopelijk krijg ik geen spijt. Maar we gaan het wel merken. Hier nog geen DHL bezorger geweest (Enschede).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
MartijnMartijn schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:37:
[...]

Ik heb ook de Mini naast de 12,9 inch Pro gehad, maar dat was totaal onhandig en onnodig. Gisteren bij de CB winkel geweest en daar de oude versie 11 inch vastgehad. Het formaat dat ik heb besteld. Had hetzelfde als jij, hopelijk krijg ik geen spijt. Maar we gaan het wel merken. Hier nog geen DHL bezorger geweest (Enschede).
Hier ook niet (Hengelo) en geen tijdsvak. Waardeloze tracking van dhl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:58

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:00:
[...]

Daar zie ik ook niets.

Kijk je in de app of via de link die je gehad hebt via SMS ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
Nou hij is er hoor. Nooit een tijdvak gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

WouterL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:38:
[...]

Hier ook niet (Hengelo) en geen tijdsvak. Waardeloze tracking van dhl.
Idem (Enschede).

De normale DHL is wel goed, geeft een tijdsvak en je krijgt netjes 15 minuten voor ze voor de deur staan een push notificatie. DHL express is echt poep. De bezorger moet blijkbaar ook uit Amsterdam komen.

Beetje raar dat DHL, blijkbaar zijn het twee totaal naast elkaar bestaande organisaties die alleen een naam en logo gemeen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

WouterL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:59:
Nou hij is er hoor. Nooit een tijdvak gehad.
Hopen dat ie nu doorrijdt naar Enschede :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 15:48:
[...]

Daar zie ik ook niets.

Kijk je in de app of via de link die je gehad hebt via SMS ?
Die sms van DHL. Daarin zat een URL om de bezorging aan te passen en daar zag ik het uiteindelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:56

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ryatzu schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 07:17:
[...]

Ik had daar een hoesje besteld bij mediamarkt. Zou vandaag worden bezorgd maar is nog niet verzonden. Nu staat er bij product pagina levering 23 mei. Ook bij de Magic Keyboard. Gelukkig is de iPad al wel onderweg maar denk dat ik maar even naar een ander hoesje ga kijken want dat is wel echt een must.
Mediamarkt neemt het volgens mij niet zo nou met hun administratie. Zullen wel meer op voorraad hebben gezet dat ze daadwerkelijk hadden.

offtopic:
Ik kom er ook net achter dat er in m'n account nog een Playstation 5 staat die ik nog af zou moeten halen, die is niet als afgehaald gemarkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:10:
[...]

Die sms van DHL. Daarin zat een URL om de bezorging aan te passen en daar zag ik het uiteindelijk.
Als k daar op klik zie ik niets daarover. Alleen een optie om te wijzigen naar een bezorgpunt oid, maar niets over een tijdsvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Psycho_Mantis schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:13:
[...]

Mediamarkt neemt het volgens mij niet zo nou met hun administratie. Zullen wel meer op voorraad hebben gezet dat ze daadwerkelijk hadden.

offtopic:
Ik kom er ook net achter dat er in m'n account nog een Playstation 5 staat die ik nog af zou moeten halen, die is niet als afgehaald gemarkeerd :+
Ik had bij Apple het omgekeerde. Mijn Magic Keyboard zou oorspronkelijk pas tussen 28 mei - 6 juni komen, gisteren stond 't opeens op 17-22 mei, en een paar uur later kreeg ik opeens een verzend bevestiging met levering voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:13:
[...]

Als k daar op klik zie ik niets daarover. Alleen een optie om te wijzigen naar een bezorgpunt oid, maar niets over een tijdsvak.
Het was een rode balk boven de bezorgpunt opties etc. “Meer opties” of iets in die richting.

Alleen de mijne zijn al bezorgd dus kan niet meer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Donstil schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:26:
[...]

Het was een rode balk boven de bezorgpunt opties etc. “Meer opties” of iets in die richting.
Ja, die zie ik. Maar daar staat geen tijd in. Ook als ik op ‘meer opties’ klik staat nergens een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
Inmiddels is de iPad binnen en typ dit erop :) Eerste reactie is inderdaad dat ‘ie bijna onmogelijk dun is. En wow dat scherm is een heel groot verschil komende vanaf een IPS iPad. Tot nu toe heel enthousiast erover :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:28:
[...]

Ja, die zie ik. Maar daar staat geen tijd in. Ook als ik op ‘meer opties’ klik staat nergens een tijd.
We zullen de laatste wel zijn in de bezorging denk ik;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Meh. Ik vind het scherm wel mooi, maar eigenlijk vond ik het mini led scherm ook al erg mooi. Mooi dun ding verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Van een iPad Pro 10.5 naar een iPad Pro 12.9 gegaan en ik zou echt niet meer terug willen. Op reis ideaal, voor films en series, maar ook voor de krant en websites. Zakelijk ook ideaal, er past lekker veel op, alles wat je bewerkt is duidelijker, minder in en uit zoomen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

MartijnMartijn schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:33:
[...]

We zullen de laatste wel zijn in de bezorging denk ik;)
Als ie vanuit Amsterdam komt dan zal Enschede wel het einde vd route zijn ja. Verder oost kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:28:
[...]

Aah dan zal het niet meer kunnen of zichtbaar zijn.
Campingstoeltje achter de deur zetten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:37:
[...]

Als ie vanuit Amsterdam komt dan zal Enschede wel het einde vd route zijn ja. Verder oost kan niet.
Hij komt eraan!
Binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Oef, de OLED stutter valt wel op als je video kijkt. OLED heeft een zodanig lage response time dat elke frame haarscherp is, waardoor video hakkelig lijkt ten opzichte van een LCD waarin beelden wat meer in elkaar over vloeien.

Op tv’s wordt dit ondervangen door een toevoeging van een kleine hoeveelheid Motion smoothing, maar dat heb je op de iPad dus niet.

Het viel me meteen op toen ik wat ging kijken hoe schokkerig het beeld is vergeleken met mijn miniled iPad. Ik weet niet of ik hier zo blij mee ben…

Voor gewone content en games is de lage response time natuurlijk juist heel goed. Maar voor video had Apple wel wat smoothing mogen toepassen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Welke kant van Enschede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
Aaargh! schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:47:
[...]

Welke kant van Enschede?
Bij de Zuiderval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ah, ik zit op Twek, vlak bij de westerval dus. Zal ik wel achteraan de route staan, kan ie hier zo weer de snelweg op terug naar ‘t westen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
BurrowedLurker schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 16:46:
Oef, de OLED stutter valt wel op als je video kijkt. OLED heeft een zodanig lage response time dat elke frame haarscherp is, waardoor video hakkelig lijkt ten opzichte van een LCD waarin beelden wat meer in elkaar over vloeien.

Op tv’s wordt dit ondervangen door een toevoeging van een kleine hoeveelheid Motion smoothing, maar dat heb je op de iPad dus niet.

Het viel me meteen op toen ik wat ging kijken hoe schokkerig het beeld is vergeleken met mijn miniled iPad. Ik weet niet of ik hier zo blij mee ben…

Voor gewone content en games is de lage response time natuurlijk juist heel goed. Maar voor video had Apple wel wat smoothing mogen toepassen…
Hier nergens last van op 11 inch. Zojuist een stuk einde gekeken van marvel endgame en kon het niet waarnemen. Maar wat een pracht scherm, kleuren spatten er vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Hier is ‘t ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Vanmiddag ook dus besteld. Ik schrok wel van de levertijd van de MKB, begin juli pas de levering.
Nouja. Ik hoop dat ze sneller een levering krijgen, anders is het even zonder ;)

Als het goed is, binnen 2 dagen levering, en dan de air 2 gaan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
loekf2 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 12:55:
Sprak Apple net, voor de mensen die hem inruilen, de inruil kits kunnen vertraagd zijn ivm drukte in de magazijnen.

De mijn is pas gisteren getriggered, komt ws eind van de week.. ja met UPS naar je huis adres, maar past door de brievenbus.
Ik zie nu een UPS tracking staan bij het retourpakket. Dus zal inderdaad vlot gaan landen lijkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Sjowhan schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 17:02:
Vanmiddag ook dus besteld. Ik schrok wel van de levertijd van de MKB, begin juli pas de levering.
Nouja. Ik hoop dat ze sneller een levering krijgen, anders is het even zonder ;)

Als het goed is, binnen 2 dagen levering, en dan de air 2 gaan overzetten.
Bij MM is die een stuk sneller te leveren. 17-5 de 13 inch en 23-5 de 11 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
.

[ Voor 99% gewijzigd door mister9 op 15-05-2024 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook de iPad Pro binnen, de 11 inch, en wow dat scherm en lekker dun en fijn in de hand nu hij wat lichter is geworden. Kwam zelf van de iPad 11 Pro M1 maar ook de M4 is te merken, FaceID lijkt ook een stuk sneller. Erg mooi device, had wel gehoopt op always on a la de iPhone, maar goed dat zal wel over twee jaar komen..

Voor mijn vader de iPad Air 2 besteld, maar echt als je pro-motion bent gewend dan is dat verschil echt enorm. An sich wel vreemd want met mijn MacBook Air welke ook maar 60hz heeft merk je dat (gelukkig) veel minder.

Magic Keyboard onderweg, maar met VS international en dat laat nog op zich wachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2024 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:23

Aiii

何これ

Mediamarkt valt niet te vertrouwen met lever en voorraadsdata, dus doe jezelf een plezier en neem die data die ze daar noemen met een korrel zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ik heb de 13 inch Pro vanmiddag opgehaald bij MM, samen met de Pencil Pro. De Logitech Combo Touch (grappig dat Erwin van Bright daar ook over begon) heb ik gisteren al binnen gekregen (besteld via Apple).

Straks even de boel uitpakken. Ik kom van een 11 inch pro m1. Qua performance verwacht ik eigenlijk niet zo veel omdat die M1 al bloedsnel was met alles. Maar ik wilde heel graag naar 12.9 of 13 inch en vond het verschil tussen de 13 inch air en 13 inch pro dusdanig "klein" dat ik toch voor de pro gegaan ben.

Laat straks m'n eerste bevinden weten!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 20:49
De 11 is binnen, vind het verschil in dikte met een 2018 11” niet eens echt heel erg groot.. scherm is super, en eindelijk een scherm dat met een gepolariseerde zonnebril zowel landscape als portrait even fel is. Wat is dat fijn zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik vind het scherm echt heel warm. Ben nog niet super enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
WouterL schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 17:53:
11 of 13 inch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
11 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Laatst online: 11:52
Truetone aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ja maar dat staat altijd aan op al mijn iOS devices.
Niettemin rare kleur temperatuur, en erg geel off angles

[ Voor 13% gewijzigd door WouterL op 15-05-2024 17:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Lukte mij niet om de nieuwe iPad Pro met de oude M1 te activeren. Na ze naast elkaar te leggen, ziet ie de oude wel, maar de kaart (card) om de wolkjes met de camera van de oude te capturen verschijnt niet.

Met m'n iPhone geen issue.

Meer mensen die dat hadden ?

Edit: na de update en nadat ie weer de setup begint werkt het wel. Zal wel bug zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door loekf2 op 15-05-2024 18:09 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha89
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DF_i6CkdRw8gpNLB-8FZpfB1v7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6jwDBOLzjyQL82sBPfnxCAEs.jpg?f=fotoalbum_large

Nog steeds flink aan het genieten. Nu even Dune 2 aanstaan met Dolby Vision en Atmos. Bizar goede kwaliteit. Ziet er heel gaaf uit.

Ik kom dus van een iPad Air 4 af. Grootste positieve upgrades:
Toch wel merkbaar lichter en dunner.
Bezels zijn iets kleiner.
Iets groter scherm dat vooral veel mooier uitziet.
FaceID is mega fijn t.o.v. TouchID.
Geluid ook stuk beter.

Kortom blij met de aankoop! Ook met het Magic Keyboard. Zo bizar om full screen te browsen of mail te doen. Toch een flink stuk functioneler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Truetone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurrowedLurker
Eerste indruk van de 11” is dat die niet veel handzamer lijkt als tablet dan de 12.9”. Weliswaar kan je hem eventjes in 1 hand houden, maar het wordt al snel te zwaar, en dan wil je het ergens op leunen. En dan is het verschil met de 12.9” weggenomen.

Scherm is wel mooi. Maar de 11” vind ik toch nog best zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amps
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:59
Klopt, de True Tone is wel heel extreem warm. Veel warmer dan de 2020 pro’s. Heb hem daarom ook uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
BurrowedLurker schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 18:35:
Eerste indruk van de 11” is dat die niet veel handzamer lijkt als tablet dan de 12.9”. Weliswaar kan je hem eventjes in 1 hand houden, maar het wordt al snel te zwaar, en dan wil je het ergens op leunen. En dan is het verschil met de 12.9” weggenomen.

Precies wat ik bedoelde, beide iPads Pro zijn niet lang in de hand te houden. Dat is gewoon niet fijn.

Lekker voor de 13" weer gaan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister9
Ik dacht dat je de fysieke temperatuur bedoelde met 'warm' 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:14

Conclusie is dus de 12.9 Inch als desktop vervanger en een mini (helaas nog geen pro van) voor op de bank/e-reader en op reis. >:) :+

Edit: mijn m1 12.9 pro voldoet nog meer als prima. Maar kijk wel af en toe op vraag&aanbod naar de mini. Blijft toch interessant.

[ Voor 10% gewijzigd door TheKerremenke op 15-05-2024 19:12 ]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Hier vooralsnog voor het 13 inch model gegaan. Komende week even goed uitproberen en dan definitief de knoop doorhakken.

Voor de geïnteresseerden: onderstaande afbeelding is de exacte resolutie van de 13 inch Pro met daarin het 11 inch model verwerkt. Opslaan, openen in foto’s en vervolgens kun je heel goed direct de afmetingen vergelijken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HH3t-SYOzp_EtZ5fpKA4Q96zjSg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/8G5t8D7vVXJP58STj79wMy4e.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
mister9 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 17:12:
[...]

Bij MM is die een stuk sneller te leveren. 17-5 de 13 inch en 23-5 de 11 inch.
De levering van de pro wordt iig 1 dag vervroegd (helaas) ;).
Morgen is een kantoordag dus hopen dat vriendin het ook kan aannemen/voor tekenen. Anders via een pakketpunt ophalen.
Als dit al versneld wordt, dan heb ik goede hoop voor de mkb. Eerste keer via Apple online besteld maar tot op heden erg tevreden hoe het verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!

Aaargh!

Ik kom van de 11” Pro en heb nu de 13”. Als je ‘m met keyboard gebruikt lijkt ie niet veel groter, maar als ik ‘m als tablet gebruik liggend op bed dan is ie wel huge. Prachtig scherm, lekker veel ruimte ook.

Is nog wel even wennen, type in tablet mode omdat het toetsenbord net een grotere maat heeft dan de 11” en ook iets andere indeling klopt m’n spiergeheugen niet meer. Gek genoeg geen issue met het magic keyboard, misschien omdat het fysieke toetsen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 21:19
@Donstil werkt de Pencil 2 nu definitief niet?

Weet overigens iemand of je nog kan afzien van de inruil als je een inruil hebt aangevraagd (dus voor je hem verzend?j

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpha89
Maikjuh schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:07:
Weet overigens iemand of je nog kan afzien van de inruil als je een inruil hebt aangevraagd (dus voor je hem verzend?j
Ja, gewoon niet insturen. Je krijg 1 reminder en daarna annuleren ze kosteloos de inruil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Foxpat
Maikjuh schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 20:07:
@Donstil werkt de Pencil 2 nu definitief niet?

Net getest, werkt inderdaad niet. Pairen wordt sowieso al lastig omdat hij er niet goed op zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn

Moest ook even wennen aan het formaat, kreeg al een beetje spijt zelfs. Maar nu na twee uurtjes begint het formaat te wennen en ben ik er wel van overtuigd dat de 11 inch een goede keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Net toch maar overstag gegaan. Nog even wachten, duurt tot begin juni voordat hij komt

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 20:42
Maikjuh schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:44:
Net toch maar overstag gegaan. Nog even wachten, duurt tot begin juni voordat hij komt
Denk dat het wel loont om in de gaten te houden of er voorraad in de apple store is. Ze hebben naast online bestellen altijd wel winkelvoorraad, als je bij bestellen kiest voor ophalen zie je meteen of dit het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
badbadpresident schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:45:
[...]

Denk dat het wel loont om in de gaten te houden of er voorraad in de apple store is. Ze hebben naast online bestellen altijd wel winkelvoorraad, als je bij bestellen kiest voor ophalen zie je meteen of dit het geval is.
Woon in Limburg en heb bewust voor Apple zelf gekozen voor de onderwijskorting dus dan loont het zich niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 10-09 18:54

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu ook de 13" "in (test)gebruik". Ook de 11" bestelt om te proberen maar die zit nog dicht.

Vorige keer (2018) toen ook allebei bestelt en toen voor de 11" gegaan wegens handzaamheid en gewicht. (en woonde nog thuis (trap op/af) en speelde iets meer games ermee.
Nu is de 13" natuurlijk lichter en woon ik op mezelf/gelijkvloers/klein.

Maar heb nog geen smart cover ervoor, want nog geen keuze gemaakt en wil geen retedure officiele (iPad Pro is dat zelf al genoeg...). Dus kan ze niet zo makkelijk 1 op 1 naast elkaar zetten met mijn huidige 11" iPad pro. Morgen eens proberen op de grote tafel schuin tegen de muur of zo.
En dan nog kijken of ik de 11" wilt proberen. Retourneren kan sowieso maar toch.

(iemand al ergens een goede (magnetische) smart cover gespot? Alleen nog wat matige, of rubbere cases gevonden)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
The Chosen One schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:51:
Heb nu ook de 13" "in (test)gebruik". Ook de 11" bestelt om te proberen maar die zit nog dicht.

Vorige keer (2018) toen ook allebei bestelt en toen voor de 11" gegaan wegens handzaamheid en gewicht. (en woonde nog thuis (trap op/af) en speelde iets meer games ermee.
Nu is de 13" natuurlijk lichter en woon ik op mezelf/gelijkvloers/klein.

Maar heb nog geen smart cover ervoor, want nog geen keuze gemaakt en wil geen retedure officiele (iPad Pro is dat zelf al genoeg...). Dus kan ze niet zo makkelijk 1 op 1 naast elkaar zetten met mijn huidige 11" iPad pro. Morgen eens proberen op de grote tafel schuin tegen de muur of zo.
En dan nog kijken of ik de 11" wilt proberen. Retourneren kan sowieso maar toch.

(iemand al ergens een goede (magnetische) smart cover gespot? Alleen nog wat matige, of rubbere cases gevonden)
Vond deze wel aardig:
https://www.amazon.nl/-/e...=ppx_pop_mob_b_asin_image

Al hoewel mijn 11 terug gaat. Te klein :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Maikjuh schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:44:
Welke besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
Ik wordt er gek van hoe langzaam die is. Ik heb gruwelijk snel wifi dat is t niet. Maar het terugzetten van m’n iCloud backup duur eeeeeuween.
Zal vast iets zijn maar ben nog niet eens in de buurt van een app starten.

En de backup is 11 GB zo veel is dat niet.

[ Voor 33% gewijzigd door mister9 op 15-05-2024 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikjuh
De basis 11 inch met nieuwe pencil

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste