Al eens geprobeerd in te loggen via de website?Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:32:
@W1ck1e
Ik kan niet bellen van uit de app, kan niet eens meer inloggen, omdat ik de sms niet krijg.
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.
Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?
Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?
Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 18:53:
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.
Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?
Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?ratzz schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:46:
[...]
Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.
Nogmaals: je belt via de TR-app. Net zoals je Google Meet, Zoom, Facebook of FaceTime calls ook niet in 'Recente gesprekken' van je bel-app terechtkomen.W1ck1e schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:53:
[...]
Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?
Er is geen nummer wat je bel-app belt, de TR-app doet het bellen.
The devil is in the details.
@Juan
Hahn schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:13:
[...]
Nogmaals: je belt via de TR-app. Net zoals je Google Meet, Zoom, Facebook of FaceTime calls ook niet in 'Recente gesprekken' van je bel-app terechtkomen.
Er is geen nummer wat je bel-app belt, de TR-app doet het bellen.
Vrij bijzondere ervaring met TR en de SpaceX IPO.
Ik heb mij in eerste instatie via TR ingeschreven op de SpaceX IPO maar besloten dat ik dit liever bij DEGIRO onderbreng (daar heb ik ook de rest van mijn aandelen staan) aangezien ik geen cancel / withdraw optie kon vinden ben ik maar een live chat gestart. De annuleringsaanvraag is goed ontvangen maar een senior department gaat mijn verzoek binnen 24 uur in behandeling nemen...
Dus de IPO zit in de subscription fase, je zou naargelang eigen wens de order kunnen verhogen / verlagen / annuleren tot aan de deadline maar bij TR gaat er een 24u window overheen waar een andere afdeling het eerst moet beoordelen.... zeer frappant.
Vergelijk je dit met DEGIRO, kan je wanneer het je zelf uitkomt de order annuleren of verhogen etc.
Ik heb mij in eerste instatie via TR ingeschreven op de SpaceX IPO maar besloten dat ik dit liever bij DEGIRO onderbreng (daar heb ik ook de rest van mijn aandelen staan) aangezien ik geen cancel / withdraw optie kon vinden ben ik maar een live chat gestart. De annuleringsaanvraag is goed ontvangen maar een senior department gaat mijn verzoek binnen 24 uur in behandeling nemen...
Dus de IPO zit in de subscription fase, je zou naargelang eigen wens de order kunnen verhogen / verlagen / annuleren tot aan de deadline maar bij TR gaat er een 24u window overheen waar een andere afdeling het eerst moet beoordelen.... zeer frappant.
Vergelijk je dit met DEGIRO, kan je wanneer het je zelf uitkomt de order annuleren of verhogen etc.
Ik zie dat het nu ook mogelijk is om een overboekingslimiet in te stellen. Je vindt deze optie onder Beveiliging --> Limieten voor overboekingen
Handig, ik miste dat inderdaad ook, sinds je naar andere dan je eigen rekening kan overmaken is er natuurlijk wel ook een beveiligingslaag weg.
Na de update van vandaag zie ik het ook bij "Instellingen". Limieten (per opname en per dag) zijn los van elkaar in te stellen. Gelden echter niet richting een rekening op dezelfde naam. Dus alleen naar derden. Zeer gewenste functie.postvoordennis schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:41:
Ik zie dat het nu ook mogelijk is om een overboekingslimiet in te stellen. Je vindt deze optie onder Beveiliging --> Limieten voor overboekingen
Een verhoging gaat pas na 4 uur in
[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 08-06-2026 12:29 ]
Dat is de eigen TR rekening of naar iedere andere willekeurige rekening bij andere banken met de eigen naam?W1ck1e schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:14:
[...]
.... Gelden echter niet richting een rekening op dezelfde naam. Dus alleen naar derden. ...
Edit: En wat is je eigen naam, bij de ene bank is het je roepnaam met achternaam, bij de andere je eerste voornaam en achternaam en bij een derde alle drie je voornamen en achternaam.
[ Voor 21% gewijzigd door ratzz op 08-06-2026 12:34 ]
In de app staat "jouw naam". Ik heb het anders geformuleerd.ratzz schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:30:
[...]
Dat is de eigen TR rekening of naar iedere andere willekeurige rekening bij andere banken met de eigen naam?
Edit: En wat is je eigen naam, bij de ene bank is het je roepnaam met achternaam, bij de andere je eerste voornaam en achternaam en bij een derde alle drie je voornamen en achternaam.
Test het even naar welke rekeningen van jou de limiet geldt.
Wel raar: de opname eerder vandaag richting de rekening die al bekend is bij TR en ik vaker gebruik om geld op te nemen wordt wel verrekend met de vandaag ingestelde "per dag" limiet, waardoor ik nog maar 0 van 200 euro kan opnemen. Ik vermoed hierdoor dat de "Per dag" limiet voor alle opnames geldt, ook die naar "mijn rekeningen". Daar lijkt het wel op. De eerste limieten waren 10000 euro. Dat was voor vandaag genoeg, maar kan te weinig zijn als je het niet weet dat de limieten er zijn.
via de webinterface zijn de limieten niet aan te passen:
via de webinterface zijn de limieten niet aan te passen:
[ Voor 40% gewijzigd door W1ck1e op 08-06-2026 18:36 ]
Als je de rekening om wat voor reden wilt leeghalen naar een eigen rekening dan moet je dus de "Per dag" limiet voldoende verhogen. Daar gaat 4 uur over heen. Maar dan tegelijkertijd de "Per overboeking" verlagen naar een zeer laag bedrag om te voorkomen dat derden geld overmaken naar hun rekening. Dat is instant.
De minimale "Per overboeking" limiet is 1 euro.
Toch anders:
Bij de "Per dag" limiet wordt wel getoond hoeveel je nog kan overboeken. Hier zijn de opnames naar een eigen rekening wel verrekend, maar dat wordt vervolgens niet gehandhaafd. Want ik kon nog gewoon een opname doen naar een eigen rekening doen die groter was dan de ruimte. Met als gevolg dat er vervolgens "0 euro over van xxx euro" staat. Dan vermoed ik wel dat de ruimte voor overboekingen naar derden wel 0 is.
even samenvattend:
De minimale "Per overboeking" limiet is 1 euro.
Toch anders:
Bij de "Per dag" limiet wordt wel getoond hoeveel je nog kan overboeken. Hier zijn de opnames naar een eigen rekening wel verrekend, maar dat wordt vervolgens niet gehandhaafd. Want ik kon nog gewoon een opname doen naar een eigen rekening doen die groter was dan de ruimte. Met als gevolg dat er vervolgens "0 euro over van xxx euro" staat. Dan vermoed ik wel dat de ruimte voor overboekingen naar derden wel 0 is.
even samenvattend:
- de limieten worden feitelijk alleen toegepast op opnames richting rekeningen van derden.
- de tekst "x euro over van yy euro" gaat alleen over opnames naar rekeningen van derden. de opnames richting een eigen rekening hebben geen limiet
- opnames richting een eigen rekening worden wel verrekend met de "Per dag" limiet.
[ Voor 77% gewijzigd door W1ck1e op 09-06-2026 10:01 ]
Instant lijkt idd max 10k te zijn. Hogere bedragen blijven automatisch in behandeling met de melding dat het 1-2 werkdagen kan duren.FCTW schreef op zaterdag 16 mei 2026 @ 19:34:
Je kunt bij het maken van de overboeking zien of het instant of 1-3 dagen duurt, voordat je het overmaakt.
Recent in delen van 10.000 instant overgemaakt. Hij deed wel raar. De ene keer gaf hij bij 12k ook instant aan en daarna weer niet.
Uit mijn voorlopige aanslag over 2025:
:strip_exif()/f/image/PbkubcWkw57rHHoOTZIMTvaq.png?f=user_large)
Het vermelde saldo is mijn saldo bij TR. Het wordt dus door de BD als spaargeld gezien.
Mijn huidige saldo staat nu bij Natixis, een wat mij betreft nieuwe partnerbank van Trade Republic. Als dat zo blijft is er geen overlap met mijn rekening bij Scalable Capital waar het saldo elke dag bij andere banken kan staan (bij Prime+).
Eerder stond mijn saldo bij HSBC, en dat botst wel met SC.
Het vermelde saldo is mijn saldo bij TR. Het wordt dus door de BD als spaargeld gezien.
Mijn huidige saldo staat nu bij Natixis, een wat mij betreft nieuwe partnerbank van Trade Republic. Als dat zo blijft is er geen overlap met mijn rekening bij Scalable Capital waar het saldo elke dag bij andere banken kan staan (bij Prime+).
Eerder stond mijn saldo bij HSBC, en dat botst wel met SC.
[ Voor 33% gewijzigd door W1ck1e op 11-06-2026 10:33 ]
https://www.nu.nl/economie/6398996/ecb-verhoogt-belangrijkste-rente-in-eurozone-voor-het-eerst-in-drie-jaar.html
Nou, nu hopen dat Trade Republic deze spaarrente ook weer wel snel gaat volgen (voor de mensen die niet meedoen aan het piramidespel
in de familie).
Nou, nu hopen dat Trade Republic deze spaarrente ook weer wel snel gaat volgen (voor de mensen die niet meedoen aan het piramidespel
Vanaf 17 juni, staat vermeld in de app. Dus het lijkt me dat je vanaf die datum 2,25% rente over je spaargeld krijgt.DeNachtwacht schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 14:45:
https://www.nu.nl/economie/6398996/ecb-verhoogt-belangrijkste-rente-in-eurozone-voor-het-eerst-in-drie-jaar.html
Nou, nu hopen dat Trade Republic deze spaarrente ook weer wel snel gaat volgen (voor de mensen die niet meedoen aan het piramidespelin de familie).
Nieuwe ECB rente 2,25 %
De ECB heeft de depositorente gewijzigd naar 2,25 %. Dit is van kracht vanaf 17 juni.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
RobinNL schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 15:00:
Vanaf 17 juni, staat vermeld in de app. Dus het lijkt me dat je vanaf die datum 2,25% rente over je spaargeld krijgt.
...
In het verleden is dat wel zo bedoeld.Nieuwe ECB rente 2,25 %
De ECB heeft de depositorente gewijzigd naar 2,25 %. Dit is van kracht vanaf 17 juni.
Krijg net een push melding van de app, inderdaad vanaf 17.06. Benieuwd welke andere banken zo snel volgen.RobinNL schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 15:00:
[...]
Vanaf 17 juni, staat vermeld in de app. Dus het lijkt me dat je vanaf die datum 2,25% rente over je spaargeld krijgt.
[...]
Inmiddels ook een mail ontvangen hierover. Idd 17-06dutchnltweaker schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:14:
[...]
Krijg net een push melding van de app, inderdaad vanaf 17.06. Benieuwd welke andere banken zo snel volgen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En vandaag is deze feature weer verdwenen. Onder "Instellingen / Beveiliging" is de menu keuze verdwenen.W1ck1e schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:14:
[...]
Na de update van vandaag zie ik het ook bij "Instellingen". Limieten (per opname en per dag) zijn los van elkaar in te stellen. Gelden echter niet richting een rekening op dezelfde naam. Dus alleen naar derden. Zeer gewenste functie.
Een verhoging gaat pas na 4 uur in
Het waren 5 mooie dagen
Vreemd, heb ik er gewoon nog staan na de laatste update van 12-6.W1ck1e schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:09:
[...]
En vandaag is deze feature weer verdwenen. Onder "Instellingen / Beveiliging" is de menu keuze verdwenen.
Het waren 5 mooie dagen
Ik heb vandaag nog een update geinstalleerd. 4.2624.1 op android.ratzz schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:13:
[...]
Vreemd, heb ik er gewoon nog staan na de laatste update van 12-6.
op iOS is 4.2624.0 nog steeds de meest recente (net gekeken).W1ck1e schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:15:
[...]
Ik heb vandaag nog een update geinstalleerd. 4.2624.1 op android.
Heb jij de optie nog wel ?DeNachtwacht schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:36:
[...]
op iOS is 4.2624.0 nog steeds de meest recente (net gekeken).
Hier een Android met TR app versie 4.2624.1 en de functie staat nog steeds onder instellingen -> beveiliging.
Misschien gaat het dan om een A/B test?
Misschien gaat het dan om een A/B test?
Ja die versie heb ik ook gekregen vanochtend op Android maar die is gedateerd op 12-6.W1ck1e schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:15:
[...]
Ik heb vandaag nog een update geinstalleerd. 4.2624.1 op android.
Wat is een A/B test?KeizerWilmer schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:39:
Hier een Android met TR app versie 4.2624.1 en de functie staat nog steeds onder instellingen -> beveiliging.
Misschien gaat het dan om een A/B test?
Van Wikipedia: A/B-test
Een A/B-test is een vorm van gerandomiseerd onderzoek met controlegroep waarbij twee (of meer) varianten van een website met elkaar kunnen worden vergeleken. Gebruikers worden gerandomiseerd ingedeeld in verschillende groepen, waarbij elke groep een andere versie van de website krijgt voorgeschoteld. De controlegroep, die een ongewijzigde versie van de website te zien krijgt, wordt traditioneel aangeduid met de letter "A", en de eerste variant met de letter "B". Door het gedrag van gebruikers in verschillende groepen te meten en met elkaar te vergelijken kan worden bepaald welke opzet, A of B, het gewenste doel - vaak de hoogste omzet - het best benadert.
Zou kunnen, ik heb wel afgelopen dagen beide limieten meermaals ingesteld.KeizerWilmer schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:39:
Hier een Android met TR app versie 4.2624.1 en de functie staat nog steeds onder instellingen -> beveiliging.
Misschien gaat het dan om een A/B test?
Maar dan ligt a of b aan het account of het gedrag ervan.
Vriendin, zelfde versie, heeft de optie wel nog.
[ Voor 13% gewijzigd door W1ck1e op 13-06-2026 16:36 ]
Komt wel weer terug. TR heeft wel vaker van dit soort schoonheidsfoutjes, maar lost ze vaak snel ook weer op.W1ck1e schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 15:50:
[...]
Zou kunnen, ik heb wel afgelopen dagen beide limieten meermaals ingesteld.
Maar dan ligt a of b aan het account of het gedrag ervan.
Vriendin, zelfde versie, heeft de optie wel nog.
Klopt. Het staat er weerrr7r schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:42:
[...]
Komt wel weer terug. TR heeft wel vaker van dit soort schoonheidsfoutjes, maar lost ze vaak snel ook weer op.
Die 2 nieuwe instellingen heb ik maar beide op €1,- gezet, aangezien ik TR alleen gebruik als spaarrekening. En overboeken naar rekening met eigen naam, gaat idd gewoon zie ik.
Yup, ik heb dat ook gedaan. Stuk veiliger, en mocht je wel een keer moeten/willen overmaken is het iig wel mooi nu dat dat gewoon te regelen is.
Iets vreemd in de app (Android):
Ik ben al langer klant, rente 2%, zou vanaf vandaag 2.25% moeten zijn. Als ik nu in de app bij rente kijk, staat daar status active, rente 2%, en een banner om de 2.25% te activeren. Voorheen gingen die wijzigingen altijd automatisch in. Zien anderen dit ook of ligt dit aan mijn account? Ik heb de 2.25% vooralsnog niet geactiveerd, je stemt dan namelijk ook opnieuw in met (nieuwe?) voorwaarden en ik heb nog geen tijd gehad dat door te pluizen.
Ik ben al langer klant, rente 2%, zou vanaf vandaag 2.25% moeten zijn. Als ik nu in de app bij rente kijk, staat daar status active, rente 2%, en een banner om de 2.25% te activeren. Voorheen gingen die wijzigingen altijd automatisch in. Zien anderen dit ook of ligt dit aan mijn account? Ik heb de 2.25% vooralsnog niet geactiveerd, je stemt dan namelijk ook opnieuw in met (nieuwe?) voorwaarden en ik heb nog geen tijd gehad dat door te pluizen.
[ Voor 13% gewijzigd door Raymon89 op 17-06-2026 10:16 ]
Hier ging het automatisch naar 2,25%.Raymon89 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:12:
Iets vreemd in de app (Android):
Ik ben al langer klant, rente 2%, zou vanaf vandaag 2.25% moeten zijn. Als ik nu in de app bij rente kijk, staat daar status active, rente 2%, en een banner om de 2.25% te activeren. Voorheen gingen die wijzigingen altijd automatisch in. Zien anderen dit ook of ligt dit aan mijn account? Ik heb de 2.25% vooralsnog niet geactiveerd, je stemt dan namelijk ook opnieuw in met (nieuwe?) voorwaarden en ik heb nog geen tijd gehad dat door te pluizen.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
In mijn app staat de rente nu op 2.252%.
[ Voor 29% gewijzigd door rokl op 19-06-2026 09:11 ]
Zover ik kan zien is die banner een pop-up met de melding verdien 2,25 % rente op je salaris door dit bij hun over te maken. Op de knop staat, "ontdek meer functies". Maar niet dat je ergens in moet toestemmen. De rente is notabene bij mij aangepast.Raymon89 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:12:
Iets vreemd in de app (Android):
Ik ben al langer klant, rente 2%, zou vanaf vandaag 2.25% moeten zijn. Als ik nu in de app bij rente kijk, staat daar status active, rente 2%, en een banner om de 2.25% te activeren. Voorheen gingen die wijzigingen altijd automatisch in. Zien anderen dit ook of ligt dit aan mijn account? Ik heb de 2.25% vooralsnog niet geactiveerd, je stemt dan namelijk ook opnieuw in met (nieuwe?) voorwaarden en ik heb nog geen tijd gehad dat door te pluizen.
Ik heb inmiddels 3% "verdiend", maar aan een voorwaarde van salaris laten binnenkomen op de TR rekening kan ik niet voldoen. Dat zou voor mij wel een showstopper zijn. Maar wellicht wordt dat niet bedoeld.ratzz schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:35:
[...]
Zover ik kan zien is die banner een pop-up met de melding verdien 2,25 % rente op je salaris door dit bij hun over te maken. Op de knop staat, "ontdek meer functies". Maar niet dat je ergens in moet toestemmen. De rente is notabene bij mij aangepast.
Het was mij wel degelijk een banner om de 2.25% te activeren. Toch maar op activeren geklikt, maar die knop deed niks.. App herstart, nu is de banner verdwenen terwijl mijn rate nog op 2% staat.ratzz schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:35:
[...]
Zover ik kan zien is die banner een pop-up met de melding verdien 2,25 % rente op je salaris door dit bij hun over te maken. Op de knop staat, "ontdek meer functies". Maar niet dat je ergens in moet toestemmen. De rente is notabene bij mij aangepast.
[ Voor 8% gewijzigd door Raymon89 op 17-06-2026 11:16 ]
Ik heb het niet over voorwaarden en zo staat het ook niet in de banner. Ze proberen je te verleiden om dat te doen zodat je nog meer uit je 2,25% haalt.W1ck1e schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 10:52:
[...]
Ik heb inmiddels 3% "verdiend", maar aan een voorwaarde van salaris laten binnenkomen op de TR rekening kan ik niet voldoen. Dat zou voor mij wel een showstopper zijn. Maar wellicht wordt dat niet bedoeld.
Ben je wel over gegaan op een NL iban? Want dan krijg je idd nieuwe voorwaarden.Raymon89 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:12:
[...]
Het was mij wel degelijk een banner om de 2.25% te activeren. Nu is ie echter verdwenen terwijl mijn rate nog op 2% staat..
[ Voor 6% gewijzigd door ratzz op 17-06-2026 11:14 ]
Een uurtje geleden stond de rente bij mij nog op 2%, nu automatisch op 2,25%Raymon89 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 11:12:
[...]
Het was mij wel degelijk een banner om de 2.25% te activeren. Toch maar op activeren geklikt, maar die knop deed niks.. App herstart, nu is de banner verdwenen terwijl mijn rate nog op 2% staat.
Hier is de rente in de Android app ook vanzelf naar 2,25% gegaan. Geen banner gezien.
[ Voor 13% gewijzigd door Remmer op 17-06-2026 12:35 ]
Ik heb 1 jaar geleden mijn trade republic account verwijderd. Nu zie ik dat ze een erg goede rente hebben. Kan ik nou wel of niet weer een nieuwe rekening openen? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Dat ga je merken als je het probeert. En dan hier jouw n=1 resultaat melden.sgouman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:58:
Ik heb 1 jaar geleden mijn trade republic account verwijderd. Nu zie ik dat ze een erg goede rente hebben. Kan ik nou wel of niet weer een nieuwe rekening openen? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Nee, dat is niet mogelijk (en is ook vermeld bij het opzeggen van de rekening). Overigens heeft TR in een ander forum wel aangegeven dat ze dat dit jaar nog willen wijzigen.sgouman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:58:
Ik heb 1 jaar geleden mijn trade republic account verwijderd. Nu zie ik dat ze een erg goede rente hebben. Kan ik nou wel of niet weer een nieuwe rekening openen? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Erg jammer dat dat nog niet kan. Best gek ook eigenlijk. Als ik wegga bij de ING kan ik er zo naar terugbudjepaul schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:07:
[...]
Nee, dat is niet mogelijk (en is ook vermeld bij het opzeggen van de rekening). Overigens heeft TR in een ander forum wel aangegeven dat ze dat dit jaar nog willen wijzigen.
[ Voor 9% gewijzigd door sgouman op 17-06-2026 20:55 ]
Wellicht hebben ze geen zin in klanten die regelmatig hun rekening gaan sluiten en weer gaan aanmelden. Of als ze dit wel willen toestaan geen procedure op dit moment, om te beoordelen of iemand mogelijk ergens misbruik van maakt of andere risico's voor TR vormt. En over ING gesproken; ik heb in het verleden een ING rekening gehad en deze op een gegeven moment opgezegd. Later heb ik mij bedacht en wou weer een ING rekening hebben. Maar dit kon niet zomaar, ik moest op kantoor komen en een (goede) reden hebben waarom ik weer een ING rekening wou hebben. Zoiets zullen ze vast ook bij TR willen implementeren.sgouman schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 20:45:
[...]
Erg jammer dat dat nog niet kan. Best gek ook eigenlijk. Als ik wegga bij de ING kan ik er zo naar terug
In vino veritas, in aqua sanitas
Ik denk dat het toch een TR dingetje is. 3 jaar geleden kon ik online, na een paar jaar, probleemloos weer een ING rekening openen ivm medetoezicht / beheer rekening familie leden. Misschien dat ze nu strenger geworden zijn?JohanNL schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 21:24:
[...]
Wellicht hebben ze geen zin in klanten die regelmatig hun rekening gaan sluiten en weer gaan aanmelden. Of als ze dit wel willen toestaan geen procedure op dit moment, om te beoordelen of iemand mogelijk ergens misbruik van maakt of andere risico's voor TR vormt. En over ING gesproken; ik heb in het verleden een ING rekening gehad en deze op een gegeven moment opgezegd. Later heb ik mij bedacht en wou weer een ING rekening hebben. Maar dit kon niet zomaar, ik moest op kantoor komen en een (goede) reden hebben waarom ik weer een ING rekening wou hebben. Zoiets zullen ze vast ook bij TR willen implementeren.
Bij Knab was ik klant vorig jaar en kon begin dit jaar ook weer terug keren, zelfs gebruik makend van hun actie gratis bankrekening(en) voor 12 maanden nieuwe klanten
Ook bij de Duitse Consors bank kun je terug komen heb ik gemerkt voor een Konto. Het blijft dus apart dat TR opgezegde klanten niet meer terug wil hebben.
Heeft iemand een Mirror card besteld? Ik vraag me af of hoe lang die kaart geldig blijft voor die 50 euro, dan kan je ongeveer een jaar prijs berekenen? Blijft die nog mooi bij gebruik, elders lees ik over krasgevoeligheid
Let op:
Referrals zijn verboden, dat staan we niet toe, geen uitzonderingen. Graag een tr aanmaken als je er een ziet.
Discussie over het beleid etc, dan mag in dm met de moderators of via het feedback topic
.
Referrals zijn verboden, dat staan we niet toe, geen uitzonderingen. Graag een tr aanmaken als je er een ziet.
Discussie over het beleid etc, dan mag in dm met de moderators of via het feedback topic