WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:47
Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:32:
@W1ck1e

Ik kan niet bellen van uit de app, kan niet eens meer inloggen, omdat ik de sms niet krijg.
Al eens geprobeerd in te loggen via de website?

• Juan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:53
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.

Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?

Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet

Vertrouwen is goed, controle nog beter

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:47
Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 18:53:
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.

Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?

Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ratzz schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:46:
[...]

Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.
Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
W1ck1e schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:53:
[...]

Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?
Nogmaals: je belt via de TR-app. Net zoals je Google Meet, Zoom, Facebook of FaceTime calls ook niet in 'Recente gesprekken' van je bel-app terechtkomen.

Er is geen nummer wat je bel-app belt, de TR-app doet het bellen.

The devil is in the details.

Pagina: 1 ... 34 35 Laatste

Let op:
Referrals zijn verboden, dat staan we niet toe, geen uitzonderingen. Graag een tr aanmaken als je er een ziet.

Discussie over het beleid etc, dan mag in dm met de moderators of via het feedback topic :).