Al eens geprobeerd in te loggen via de website?Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 15:32:
@W1ck1e
Ik kan niet bellen van uit de app, kan niet eens meer inloggen, omdat ik de sms niet krijg.
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.
Maar kan iemand dat nr van de telefonische support achterhalen?
Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Ik heb in de app geen optie om te bellen of chatten, chat krijg ik alleen voor elkaar voor het inloggen, maar dan reageren ze dus niet
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.Juan schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 18:53:
Ja, maar daar kom ik niet verder, blijf het probleem houden dat ik een niet ondersteund document gebruikt zou hebben.
Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?ratzz schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:46:
[...]
Ik heb net even gekeken maar je belt vanuit en in de app en krijgt geen telefoonnummer te zien.
Nogmaals: je belt via de TR-app. Net zoals je Google Meet, Zoom, Facebook of FaceTime calls ook niet in 'Recente gesprekken' van je bel-app terechtkomen.W1ck1e schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 19:53:
[...]
Verschijnt er dan geen nummer in "recente gesprekken" ?
Er is geen nummer wat je bel-app belt, de TR-app doet het bellen.
The devil is in the details.
Let op:
Referrals zijn verboden, dat staan we niet toe, geen uitzonderingen. Graag een tr aanmaken als je er een ziet.
Discussie over het beleid etc, dan mag in dm met de moderators of via het feedback topic
.
Referrals zijn verboden, dat staan we niet toe, geen uitzonderingen. Graag een tr aanmaken als je er een ziet.
Discussie over het beleid etc, dan mag in dm met de moderators of via het feedback topic