• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01
Hahn schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:08:
[...]

Waarom kan je geen betaling van een laag bedrag doen :? Zoek iets van €1 en koop dat.
Laat ik het anders zeggen: alles kan, dus iets van 1 euro kopen ook, maar heb niet direct iets van 1 euro nodig. En het gaat tegen mijn principe om dan maar iets randoms te kopen en op te laten sturen, alleen maar om achter iets te komen waarvan de kans groot is dat daar anderen ook ervaring mee hebben.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Wally2002 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 18:01:
[...]

Laat ik het anders zeggen: alles kan, dus iets van 1 euro kopen ook, maar heb niet direct iets van 1 euro nodig. En het gaat tegen mijn principe om dan maar iets randoms te kopen en op te laten sturen, alleen maar om achter iets te komen waarvan de kans groot is dat daar anderen ook ervaring mee hebben.
Je kan hier uren of dagen gaan wachten, terwijl het antwoord misschien niet eens komt. Of je probeert zelf iets, door bijvoorbeeld iets heel goedkoops te kopen, of iets wat je toch nodig hebt, wat ook een digitaal iets kan zijn (hoeft niet per se een fysiek product te zijn) en je weet het binnen 2 minuten.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 01-02-2026 18:13 ]

The devil is in the details.

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Wally2002 schreef op zondag 1 februari 2026 @ 17:06:
Dank voor de reacties. Zoals ik hem lees zijn betalingen aan webshops inderdaad niet uitgezonderd, en uit het verleden staat me inderdaad bij dat PayPal de MCC door zou moeten geven.

Mocht iemand hier praktijkervaring bij hebben hoor ik graag, ik kan nu niet een betaling van een laag bedrag doen (gaat om een wat groter bedrag).
Uit ervaring weet ik dat als PayPal er tussen zit er geen cashback betaald/verdiend wordt. Is wel ervaring van zeker 6 maanden geleden. Sindsdien gewoon direct met TRB betaald, of met een echte creditcard als ik toch graag een verzekering erop wil.
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste